abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177373235
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:34 schreef woxxel het volgende:
Weer een vraagje.
Ik kijk nu sinds 3 weken mee met btc en binance.
Ik heb btc van 5000 naar 10.000 en weer richting 7000 in deze korte tijd.
Ben ik nu op het moment begonnen dat er van alles gaande is of zijn deze grote schommelingen normaal?
Vrij normaal rond deze periode, als we voorgaande jaren erbij pakken. Hoewel het nu iets extremer is naar mijn gevoel, wat ook wel weer logisch is, door veel nieuwe instappers.
pi_177373414
Vrij duidelijk wat hier gebeurt. Koers wordt weer geduwd door investeerders die daar baat bij hebben. Lees: manipulatie

Twee keer per maand hetzelfde liedje. Er wordt gepompt en de massa gaat in fomo mee. Lees: rijk worden op Long. Er wordt een gigantische sell wall geplaatst en de massa gaat mee. Lees: rijk worden op Short

En zo gaat het telkens weer. Futures is de doodsteek van Bitcoin geworden. Long en Short gaan heeft niks meer met markt voorspellingen te maken.
pi_177375149
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:36 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Vrij normaal rond deze periode, als we voorgaande jaren erbij pakken. Hoewel het nu iets extremer is naar mijn gevoel, wat ook wel weer logisch is, door veel nieuwe instappers.
Ok txs! Dan wacht ik rustig af met bijkopen tot de volgende dip en kijk ik het allemaal even aan hoe het gaat met wat ik nu heb.
pi_177377983
Dag lieve mensen O+ na een tijdje mijn computer te hebben laten lopen is mijn Monero wallet bijna verbonden. Nu ben ik alleen opzoek naar de makkelijkste, snelste en vooral goedkoopste manier om hier ook XMR coins in te zetten. Ik zie alleen heel veel verschillende info op het internet. :D Wie kan mij hierin adviseren?
pi_177530206
Hallo! Ik ben uit nieuwsgierigheid ook maar eens aan het rondkijken. Ik heb voor een speel-beetje geld een klein beetje bitcoin aangeschaft, en dat staat nu in een electrum wallet. Ik zag echter ook nog exodus, en dat zag er ook wel heel gaaf uit, en kan ook meerdere soorten coins bevatten. Ik snap alleen niet goed hoe ik dan de inhoud van mijn wallet zou moeten overzetten naar exodus? Of kan dat alleen met een transactie, en dus het betalen van een fee?
pi_177530225
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 16:26 schreef hondashadow het volgende:
Hallo! Ik ben uit nieuwsgierigheid ook maar eens aan het rondkijken. Ik heb voor een speel-beetje geld een klein beetje bitcoin aangeschaft, en dat staat nu in een electrum wallet. Ik zag echter ook nog exodus, en dat zag er ook wel heel gaaf uit, en kan ook meerdere soorten coins bevatten. Ik snap alleen niet goed hoe ik dan de inhoud van mijn wallet zou moeten overzetten naar exodus? Of kan dat alleen met een transactie, en dus het betalen van een fee?
dat laatste ja.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177530342
ah, jammer. Nou ja, dan had ik dat maar eerst moeten uitzoeken he?
Ach, niet voor niets begonnen met een klein beetje. Is geen ramp als daar weinig van overblijft, het is immers maar om te leren mijn weg te vinden.
pi_178157498
Welke e-wallets zijn geschikt voor het diepe web ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178329148
Beste mensen,

Ik zit te minen en de bitcoins komen op bitcoin.com
Vanaf daar kan ik het naar een bitcoin wallet sturen.. maar...
Wat is de snelste/goedkoopste manier om deze bitcoin om te zetten naar geld op mijn bankrekening?
Alvast bedankt :)
  donderdag 5 april 2018 @ 19:31:25 #210
131603 Afwazig
Serious business
pi_178329425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste mensen,

Ik zit te minen en de bitcoins komen op bitcoin.com
Vanaf daar kan ik het naar een bitcoin wallet sturen.. maar...
Wat is de snelste/goedkoopste manier om deze bitcoin om te zetten naar geld op mijn bankrekening?
Alvast bedankt :)
Bitcoin.com is bitcoin cash, kijk uit! Bitcoin.org is bitcoin.

Het makkelijkst naar geld op je rekening is verkopen via een broker zoals bitonic.
pi_178329924
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:31 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bitcoin.com is bitcoin cash, kijk uit! Bitcoin.org is bitcoin.

Het makkelijkst naar geld op je rekening is verkopen via een broker zoals bitonic.
Oke ik begrijp het dan niet helemaal.
Ik zit te minen naar https://console.pool.bitcoin.com/
En daar staat dat je kan BTC of BCH kan minen.. ik mine BTC..
  donderdag 5 april 2018 @ 20:01:13 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_178330240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Oke ik begrijp het dan niet helemaal.
Ik zit te minen naar https://console.pool.bitcoin.com/
En daar staat dat je kan BTC of BCH kan minen.. ik mine BTC..
Ah dan doe je het denk ik wel goed. Ik dacht even dat je naar een wallet minede en op bitcoin.com staan volgens mijn enkels bcash wallets met dank aan scammer Roger Ver.
pi_178330300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:01 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ah dan doe je het denk ik wel goed. Ik dacht even dat je naar een wallet minede en op bitcoin.com staan volgens mijn enkels bcash wallets met dank aan scammer Roger Ver.
Oke gelukkig maar, zouden niet willen dat mijn rendament -1000% is hehe.
Maar oke ik moet dus een bitonic account aanmaken, dan heb ik daar een wallet begrijp ik?
Stuur dan naar die wallet mijn BTC.
Dan vanaf die wallet naar mijn bank.
Bedoel heb er geen enkele ervaring mee, noobtopic dus ja :D Vragen kan geen kwaad. Wat ik stel klopt?
pi_178472451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Oke gelukkig maar, zouden niet willen dat mijn rendament -1000% is hehe.
Maar oke ik moet dus een bitonic account aanmaken, dan heb ik daar een wallet begrijp ik?
Stuur dan naar die wallet mijn BTC.
Dan vanaf die wallet naar mijn bank.
Bedoel heb er geen enkele ervaring mee, noobtopic dus ja :D Vragen kan geen kwaad. Wat ik stel klopt?
Zelf cash ik uit via Kraken, al enkele jaren maak ik hier gebruik van en het staat altijd binnen 2/3 dagen op mijn rekening, ook in het weekend. Je betaald vrijwel geen fees en maakt het dus een stuk goedkoper dan Bitonic/Anycoindirect. Bitonic is naar mijn mening een betrouwbare partij waar ik veel goede verhalen over hoor, echter is Anycoindirect een partij wie ik niet mijn geld toe vertrouw, wel zijn er voldoende mensen die er goede ervaringen mee hebben.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')