abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 januari 2018 @ 03:20:41 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176469594


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176469823
Ik weet dat dit een ongelofelijke beginners vraag is maar ik ga hem toch stellen, wat zijn jullie verwachtingen omtrent VEN in de komende 90 dagen?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176469896
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 04:31 schreef NoNickOne het volgende:
Ik weet dat dit een ongelofelijke beginners vraag is maar ik ga hem toch stellen, wat zijn jullie verwachtingen omtrent VEN in de komende 90 dagen?
Moet toch zeker 2 keer de helft kunnen doen lijkt me :)
pi_176469935
Waltonchain is pleased to announce that we will be working with China Mobile IoT Alliance on a global initiative to incorporate Waltonchain IoT in 2018! $wtc #Waltonchain #global

WTC gaat lossss
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 06:16:46 #5
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176469951
Haha wtc al over de $40.

Gaat een hele grote worden.
pi_176469957
Harde crash van VEN atm. Terug naar 43000
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176469958
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 04:31 schreef NoNickOne het volgende:
Ik weet dat dit een ongelofelijke beginners vraag is maar ik ga hem toch stellen, wat zijn jullie verwachtingen omtrent VEN in de komende 90 dagen?
geen idee. Maar ik heb 40 procent van mijn portfolio in Ven. Dus wel vertrouwen. Denk dat ie voor wat het te bieden heeft en qua partners erg laag is gewaardeerd nu.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176469959
Netdc +430% sinds maandag
pi_176469963
Zijn er technische of legal doorbraken bij WTC? Dat deze zo hard stijgt en VEN tikken krijgt?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176469966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:28 schreef Skv het volgende:
Zijn er technische of legal doorbraken bij WTC? Dat deze zo hard stijgt en VEN tikken krijgt?
Hele grote announcement gehad vannacht heb hem hier boven gezet paar posts terug
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176469968
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:31 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Hele grote announcement gehad vannacht heb hem hier boven gezet paar posts terug
ah. Juist.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176469971
https://mobile.twitter.co(...)s/952027958058795009

We're excited to announce that thanks to an overwhelming amount of additional customers, and strategic development opportunities, the VeChain rebranding event will occur on Feb 26th, 2018, in Singapore. (link: https://cdn.vechain.com/vechain_global_rebranding_event.pdf) cdn.vechain.com/vechain_global…
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176469976
Iedereen moet overigens kappen met dat VEN GAAT KEER 5 BIJ REBRAND WANT NEO. Dat gaat niet gebeuren en kan alleen maar leiden tot een dump.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 06:42:57 #14
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176469983
Rustig joh, VEN gaat echt nog wel 5x.

Voor zo ver ik begrijp wordt WTC nu meer een concurrent van IOTA dan van Vechain, wat alleen maar gunstig is voor Vechain.
pi_176469986
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:42 schreef SugeLucky het volgende:
Rustig joh, VEN gaat echt nog wel 5x.

Voor zo ver ik begrijp word WTC nu meer een concurrent van IOTA dan van Vechain, wat alleen maar gunstig is voor Vechain.
Ik snap hem nu. Stijging WTC is door nieuw partnership. Tegelijk meldt ven dat de rebrand Pas eind februari plaatsvindt. Dus goed nieuws voor de concurrent en uitstel bij VEN is Fomo op WTC en kleine dump op VEN.

Ik blijf lekker zitten overigens hoor :-)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176469988
Op Binance heeft iemand gisteren rond 2200 uur VEN zitten dumpen op 32500 sat :') Tikfoutje?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 06:48:15 #17
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176469993
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik snap hem nu. Stijging WTC is door nieuw partnership. Tegelijk meldt ven dat de rebrand Pas eind februari plaatsvindt. Dus goed nieuws voor de concurrent en uitstel bij VEN is Fomo op WTC en kleine dump op VEN.

Ik blijf lekker zitten overigens hoor :-)
Daarom. Ik hold beiden overigens en zie voor beiden een grote toekomst.

Samenwerking met China Mobile schijnt een van de grootste announcements in crypto's te zijn tot op heden.

Wellicht niet verkeerd om er een aantal aan te schaffen nu de prijs nog relatief laag is of als ie een beetje dip nog.
pi_176470001
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Daarom. Ik hold beiden overigens en zie voor beiden een grote toekomst.

Samenwerking met China Mobile schijnt een van de grootste announcements in crypto's te zijn tot op heden.

Wellicht niet verkeerd om er een aantal aan te schaffen nu de prijs nog relatief laag is of als ie een beetje dip nog.
Lees her en der dat ze 100+ verwachten. Kan een hele grote worden idd. Heb iig nog wat bijgekocht :)
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 06:53:55 #19
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176470007
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:52 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Lees her en der dat ze 100+ verwachten. Kan een hele grote worden idd. Heb iig nog wat bijgekocht :)
Ze gaan voor top 4 crypto. Denk eerder dat het een $500+ gaat worden.
pi_176470017
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:53 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ze gaan voor top 4 crypto. Denk eerder dat het een $500+ gaat worden.
Ik hoop het!
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176470025
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Daarom. Ik hold beiden overigens en zie voor beiden een grote toekomst.

Samenwerking met China Mobile schijnt een van de grootste announcements in crypto's te zijn tot op heden.

Wellicht niet verkeerd om er een aantal aan te schaffen nu de prijs nog relatief laag is of als ie een beetje dip nog.
ik verwacht op WTC nog wel een stijging vandaag. Als de rest van de wereld wakker is.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176470097
WTC wow helaas niet in bezit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176470188
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 07:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
WTC wow helaas niet in bezit.
Helaas vorige week nog 20 verkocht...ach kan niet alles :(

Wel vannacht mijn buy order voor 45 VEN extra aangetikt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patroon op 13-01-2018 08:28:49 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176470262
Alles gaat weer lekker, heb geen WTC, maar dit is alleen maar goed voor crypto. ^O^
pi_176470279
Ven moet nu wel even volhouden tot eind februari, een eeuwigheid in cryptoland
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176470312
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ven moet nu wel even volhouden tot eind februari, een eeuwigheid in cryptoland
Klopt maar wtc heeft sinds december ook amper wat laten zien, logisch dat ik daaruit ging trouwens want heb op andere coins meer winst gemaakt ondertussen. Maar deze groei van wtc is wel veel belovend voor VEN imo
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 13 januari 2018 @ 08:38:28 #27
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176470320
/checkwhitelist
  zaterdag 13 januari 2018 @ 08:44:51 #28
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176470354
Heb wtc gekocht op 5 dollar een maand of 4 terug. Heeft heel lang vrij weinig gedaan terwijl allerlei shitcoins moon gingen.

Daarom moet je coins waarin je gelooft hodlen en niet om de dag je portfolio omgooien.

Dat geldt voor VEN ook, hodlen. gaat vanzelf weer stijgen.
pi_176470366
Ben wel benieuwd wat nou de eerste echte succesvolle altcoin word.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 08:47:53 #30
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176470372
Goed om te zien dat WeTrust boven de ¤1 euro is.
Heb ik rustig kunnen accumuleren afgelopen maanden _O_
Geduld is alles met crypto.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_176470385
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:47 schreef TwztId het volgende:
Ben wel benieuwd wat nou de eerste echte succesvolle altcoin word.
ETH
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176470387
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:47 schreef Mattt het volgende:
Goed om te zien dat WeTrust boven de ¤1 euro is.
Heb ik rustig kunnen accumuleren afgelopen maanden _O_
Geduld is alles met crypto.
Denk dat ik die ook in mijn portfolio ga opnemen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 08:53:25 #33
18653 crew  D.
pi_176470405
Cryptopia gaat voor de verschillende markets verschillende exchanges opzetten om de drukte aan te kunnen

quote:
Further Updates On LTC Basemarkets

I understand that while this may not be the update many people want to hear, it at least will hopefully provide everyone with a clear understanding of the path forward.

Cryptopia will be standing up new sister sites such as ltc.cryptopia.co.nz to handle base markets dedicated to LTC on their own trade engine and database to allow them to continue to trade, and allowing cryptopia.co.nz to resume registrations.

You will still need to transfer funds between the different sites to trade on each of them but this will be able to be handled instantly by Cryptopia in the background with atomic swaps, so you'll still have the single Cryptopia account that you use on the different exchanges.

As such, we will be permanently closing the LTC basemarkets on cryptopia.co.nz

Users will have a month to cancel their open orders after which point the markets will be closed and your orders will be cancelled for you.

Further updates on the timeline for the new LTC exchange will be posted as they become available.
https://twitter.com/cryptopia_nz
pi_176470416
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Denk dat ik die ook in mijn portfolio ga opnemen.
Wat is omhoog met Snovio? :D
Als die even een bodempje vindt stap ik in.
pi_176470427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:47 schreef TwztId het volgende:
Ben wel benieuwd wat nou de eerste echte succesvolle altcoin word.
Ethereum voldoet niet aan je criteria?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 08:57:40 #36
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176470429
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Denk dat ik die ook in mijn portfolio ga opnemen.
Product release is ergens over 1 week volgens mij.
Heeft echt tijden rond de 0,20 ~ 0,30 cent gezeten maar heb altijd geduldig gehold en trouw bijgekocht elke maand.

Mooi project met een goed team. Maar zeker nog ondergewaardeerd.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_176470430
Meer mensen die de binance app niet meer gecontroleerd krijgen op iOS sinds gisteren? Daarvoor geen problemen.
pi_176470432
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:44 schreef SugeLucky het volgende:
Heb wtc gekocht op 5 dollar een maand of 4 terug. Heeft heel lang vrij weinig gedaan terwijl allerlei shitcoins moon gingen.

Daarom moet je coins waarin je gelooft hodlen en niet om de dag je portfolio omgooien.

Dat geldt voor VEN ook, hodlen. gaat vanzelf weer stijgen.
True maar als ik een maand terug niet mijn 43 WTC had verkocht. Had ik nooit mijn stack opgebouwd van 1k naar 5k.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176470433
Kraken ligt plat en Bitstamp nog steeds niet geverifieerd, zijn er nog andere alternatieve voor flat exchanges?
pi_176470485
Ik heb nog ICX, holden of dumpn?
pindazakje
  zaterdag 13 januari 2018 @ 09:07:18 #41
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176470518
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:58 schreef Henrys het volgende:
Kraken ligt plat en Bitstamp nog steeds niet geverifieerd, zijn er nog andere alternatieve voor flat exchanges?
Coinbase?
pi_176470536
Is nu WTC kopen FOMO of wel ok?
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 09:14:27 #43
18653 crew  D.
pi_176470574
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:09 schreef Xrenity het volgende:
Is nu WTC kopen FOMO of wel ok?
Sowieso het eerste, maar kan best allebei zijn ;)
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 09:16:55 #44
18653 crew  D.
pi_176470593
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb nog ICX, holden of dumpn?
Waarom zou je er vanaf willen? Geen vertrouwen meer in?
pi_176470603
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:16 schreef D. het volgende:

[..]

Waarom zou je er vanaf willen? Geen vertrouwen meer in?
Het stijgt me niet hard genoeg.
pindazakje
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 09:20:04 #46
18653 crew  D.
pi_176470606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Het stijgt me niet hard genoeg.
Ik heb er ook een paar, maar hodl gewoon. Die stijging komt nog wel.
Zul je zien dat het net is nadat je ze verkoopt ;)
pi_176470610
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:09 schreef Xrenity het volgende:
Is nu WTC kopen FOMO of wel ok?
Ik heb bijgekocht. Schijnt morgen of iig 1 dezer dagen nog een grote aankondiging te komen van wtc kant. Ik geloof er in
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176470622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:20 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb er ook een paar, maar hodl gewoon. Die stijging komt nog wel.
Zul je zien dat het net is nadat je ze verkoopt ;)
Dan houd ik ze wel hoor.

Als straks toch blijkt dat het complete maandsalaris verdampt wat ik erin gestoken heb dan weet ik je te vinden.
pindazakje
pi_176470628
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:20 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Ik heb bijgekocht. Schijnt morgen of iig 1 dezer dagen nog een grote aankondiging te komen van wtc kant. Ik geloof er in
ik heb ook net gekocht. Iets te hoog helaas. Maar verwacht nog wel een up.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 09:23:10 #50
18653 crew  D.
pi_176470639
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dan houd ik ze wel hoor.

Als straks toch blijkt dat het complete maandsalaris verdampt wat ik erin gestoken heb dan weet ik je te vinden.
Ja, is goed, ik zit hier nog wel even :P
pi_176470647
Thanks voor de reacties, ook maar wat WTC gekocht :)
pi_176470704
Wat is de snelste / goedkoopste manier om btc van bittrex naar binance te zetten? Eerste ripple van kopen?
pi_176470721
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:36 schreef Skv het volgende:
Iedereen moet overigens kappen met dat VEN GAAT KEER 5 BIJ REBRAND WANT NEO. Dat gaat niet gebeuren en kan alleen maar leiden tot een dump.
Haha, geloof me. VEN gaat nog harder knallen dan WTC deed.
pi_176470758
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Haha, geloof me. VEN gaat nog harder knallen dan WTC deed.
sws dima weet

denken dat VEN niet binnen een maand de $10 aantikt :')
pi_176470767
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Haha, geloof me. VEN gaat nog harder knallen dan WTC deed.
Ondanks dat ik 2500 VEN heb, wil ik eerst zien dan geloven.

Dit hebben we hier ook allemaal massaal zitten roepen over Waves en mijn 1000 Waves doen de laatste tijd ook maar vrij weinig.
pi_176470780
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:40 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Ondanks dat ik 2500 VEN heb, wil ik eerst zien dan geloven.

Dit hebben we hier ook allemaal massaal zitten roepen over Waves en mijn 1000 Waves doen de laatste tijd ook maar vrij weinig.
waves vergelijken met VEN. :')
pi_176470785
VEN kan weer in de ijskast, tegenwoordig is het WTC en EOS zie ik. Over 3 dagen is er weer een andere. :P
  zaterdag 13 januari 2018 @ 09:42:51 #58
62913 Blik
The one and Only!
pi_176470795
Als VEN onder de 4 gaat ga ik weer flink bijkopen, de komende maand verwacht ik weinig actie dus zal nog wel dalen de komende weken
pi_176470809
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:42 schreef Blik het volgende:
Als VEN onder de 4 gaat ga ik weer flink bijkopen, de komende maand verwacht ik weinig actie dus zal nog wel dalen de komende weken
Loool. Get burned.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 09:46:12 #60
62913 Blik
The one and Only!
pi_176470823
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Loool. Get burned.
Heb er al genoeg, grootste deel van mijn portfolio
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 09:48:21 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176470845
Jaaaa *O*

#Theflippening
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176470881
lekker man
pi_176470892
200 queercoins gekocht, de p2p technologie gaat dit big maken.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 09:52:43 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176470896
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:20 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Ik heb bijgekocht. Schijnt morgen of iig 1 dezer dagen nog een grote aankondiging te komen van wtc kant. Ik geloof er in
Nog 1?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 13 januari 2018 @ 09:54:45 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176470925
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:39 schreef 16meter het volgende:

[..]

sws dima weet

denken dat VEN niet binnen een maand de $10 aantikt :')
Straks antshares/neo taferelen. Ik heb mn riemen vast. Eind q1 heb ik een nieuwe motor besteld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176470935
Wat vinden mensen hier van dit artikel? De 70% crash: https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
  zaterdag 13 januari 2018 @ 09:57:17 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176470958
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:55 schreef Apekoek het volgende:
Wat vinden mensen hier van dit artikel? De 70% crash: https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
Dit artikel is net zulke gebakken lucht als de hele cryptomarkt. Het kan vriezen, het kan dooien. Die willen gewoon zelf goedkoop inkopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176470967
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Dit artikel is net zulke gebakken lucht als de hele cryptomarkt. Het kan vriezen, het kan dooien. Die willen gewoon zelf goedkoop inkopen.
check
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 09:58:50 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176470977
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:55 schreef Apekoek het volgende:
Wat vinden mensen hier van dit artikel? De 70% crash: https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
OMG SELL SELL SELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176470984
jammer dat je hier niet zo'n bot hebt zoals op reddit

'remind me in 1 year'
pi_176470986
Ik had verwacht dat WTC nog wel steviger door zou knallen. Enorme deal die ze hebben.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176470995
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:59 schreef Skv het volgende:
Ik had verwacht dat WTC nog wel steviger door zou knallen. Enorme deal die ze hebben.
Wel vaker meegemaakt dat er super goed nieuws was, maar dat er toch werd verkocht of prijs niet echt meer steeg...komt vanzelf wel weer. Ik brand mijn handen niet meer aan WTC.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176471048
https://www.reddit.com/r/(...)_with_att_on_an_iot/

Zelfde bron als de stijging van wtc vandaag aankondigde zegt dat er morgen groter nieuws komt. We zullen zien

Ben benieuwd
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176471075
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:04 schreef Seamonkey- het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_with_att_on_an_iot/

Zelfde bron als de stijging van wtc vandaag aankondigde zegt dat er morgen groter nieuws komt. We zullen zien

Ben benieuwd
Pump en dumpje?
pi_176471113
quote:
Ontplofte vermogens pas in 2019 belast. Vraag voorlopige aanslag aan

Zet je cryptowinst alvast opzij


Door LEON BRANDSEMA

Handelaren in cryptomunten die het afgelopen jaar grof geld hebben verdiend, doen er verstandig aan om nu alvast wat geld opzij te zetten. De Belastingdienst slaat namelijk volgend jaar pas het ontplofte cryptovermogen aan. Een voorlopige aanslag geeft meer rust.

Wie volgend jaar aangifte gaat doen over 2018, moet als peildatum voor zijn vermogen 1 januari 2018 aanhouden. En door de koersexplosie van de cryptomunten in 2017 kunnen relatief kleine handelaren ineens in het vizier van de fiscus komen: hun box 3-vermogen komt boven de belastingvrije drempel. Die bedraagt voor de aangifte over vorig jaar ¤25.000, en ¤30.000 bij de aangifte over 2018. Voor fiscaal partners gelden dubbele bedragen.

Wie volgend jaar aangifte gaat doen over 2018, moet als peildatum voor zijn vermogen 1 januari 2018 aanhouden. En door de koersexplosie van de cryptomunten in 2017 kunnen relatief kleine handelaren ineens in het vizier van de fiscus komen: hun box 3-vermogen komt boven de belastingvrije drempel. Die bedraagt voor de aangifte over vorig jaar ¤25.000, en ¤30.000 bij de aangifte over 2018. Voor fiscaal partners gelden dubbele bedragen.

Kleinere broertjes
Echt extreme koersstijgingen zien we niet terug bij de bitcoin, de grootste en bekendste digitale munt, maar vooral bij zijn kleinere broertjes. Bijvoorbeeld de ripple en ethereum, na de bitcoin de grootste. Zo is ¤500 aan ripple in begin 2017 op 1 januari 2018 zo’n ¤175.000 waard geworden. En ¤500 aan ethereum groeide in een jaar tijd uit tot ¤45.000. Dat zijn stijgingen van respectievelijk 35.000% en 9000%.

De Belastingdienst heeft de stroom aan nieuwe vermogenden al op het netvlies. „We houden cryptovaluta goed in de gaten”, zegt een woordvoerder van de fiscus. „We snappen dat belastingbetalers in de problemen kunnen komen omdat de peildatum 1 januari 2018 is. Dat is niet erg als de waarde hoog blijft, maar het wordt lastig als de koers een jaar later een stuk lager is.”

Belastingadviseur Jan van Esch van Duijd Fiscalisten is bekend met het probleem en heeft een tip voor de snel rijk geworden handelaars. „Ik krijg inmiddels al vragen van verschillende mensen die veel verdiend hebben aan cryptomunten over hun aangifte”, zegt Van Esch.
Wie volgend jaar aangifte gaat doen over 2018, moet als peildatum voor zijn vermogen 1 januari 2018 aanhouden. En door de koersexplosie van de cryptomunten in 2017 kunnen relatief kleine handelaren ineens in het vizier van de fiscus komen: hun box 3-vermogen komt boven de belastingvrije drempel. Die bedraagt voor de aangifte over vorig jaar ¤25.000, en ¤30.000 bij de aangifte over 2018. Voor fiscaal partners gelden dubbele bedragen.

Voorlopige aanslag
„Ik adviseer om een voorlopige aanslag over 2018 aan te vragen. Dan kun je die alvast in termijnen betalen en eventueel vast een deel van je cryptomunten omzetten om die betalingen daarmee te doen, als je vermogen alleen in cryptomunten zit.”

Bij de aangifte over 2017, die we vanaf maart weer kunnen doen, hoeft de gemiddelde particuliere cryptohandelaar nog geen vermogensrendementsheffing te betalen. Of je dan ook het bezit van een paar honderd euro aan digitale valuta opgeeft, is aan de bezitter zelf, zegt strafrechtadvocaat Noud van Gemert. „Een onverklaarbaar vermogen roept vragen op. Maar de grote waardestijging van cryptomunten is publiekelijk bekend. Als een munt duizenden procenten stijgt is dat op zichzelf al voldoende verklaring voor het ontstane vermogen, als je kan aantonen dat je de cryptomunten voor de waardestijging al bezat.”

Een bedrag van enkele tientallen of honderden euro’s is, afhankelijk van het verdere vermogen, nog ver onder de vrijstellingsgrens van ¤25.000. Maar volgend jaar, als de aangifte over 2018 gedaan moet worden, gaat de Belastingdienst rekenen met de ¤175.000 die ¤500 aan ripple op 1 januari 2018 waard was.

Valkuil
Daar zit voor handelaren in cryptomunten een valkuil. Want het is vooralsnog een compleet mysterie hoeveel de munten op het moment van de volgende aangifte waard zijn. Misschien zijn ze nog veel meer waard geworden, maar ze kunnen ook compleet ingestort zijn.

Het kan verstandig zijn nu alvast een stukje te verzilveren en opzij te zetten. Dat gaat niet om heel grote bedragen. Wie bijvoorbeeld ¤50.000 aan vermogen heeft, betaalt zo’n ¤430 belasting. En bij een ton komt de Belastingdienst ongeveer ¤775 ophalen. Relatief kleine bedragen ten opzichte van de gigantische rendementen.

Omdat de peildatum begin deze maand al was, kun je makkelijk nu al berekenen hoeveel de Belastingdienst uiteindelijk in 2019 komt innen. Wie dat bedrag nu alvast opzij zet, voorkomt een zure appel als de cryptomunten instorten.
bron: https://www.telegraaf.nl/financieel/1535250/zet-je-cryptowinst-alvast-opzij

Best een prima artikel in de Telegraaf deze keer.
Natuurlijk erg verstandig om het geld voor je aangifte alvast opzij te zetten.
pi_176471114
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:06 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Pump en dumpje?
We zullen zien. Zit nog wel meer in de pijpleiding voor wtc. Ik geloof er iig in. Maar nogmaals we zullen zien haha
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176471243
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaa *O*

#Theflippening
[ afbeelding ]
Ik zie ETH wel richting de 2000 stijgen en BTC verder dalen..stel nu dat ETH op 1 komt, zou het dan wel eens hard omhoog kunnen gaan met ETH omdat veel BTC hodlers er niet meer in geloven en overstappen naar ETH?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176471294
En hier mensen pas op ETH haten omdat ripple dagje op #2 stond :')
pi_176471298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zie ETH wel richting de 2000 stijgen en BTC verder dalen..stel nu dat ETH op 1 komt, zou het dan wel eens hard omhoog kunnen gaan met ETH omdat veel BTC hodlers er niet meer in geloven en overstappen naar ETH?
Waarom zou ik niet meer geloven in BTC als ETH meer waard wordt?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 10:22:24 #80
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176471328
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zie ETH wel richting de 2000 stijgen en BTC verder dalen..stel nu dat ETH op 1 komt, zou het dan wel eens hard omhoog kunnen gaan met ETH omdat veel BTC hodlers er niet meer in geloven en overstappen naar ETH?
ik twijfel ook al een tijdje om mijn btc om te ruildn voor eth. Ik ben een beetje bang dat de traagheid en kosten van de transacties btc toch de nek om gaan doen. Lightning network zou dat op moeten lossen, maar ik twijfel.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176471388
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:22 schreef t-8one het volgende:

[..]

ik twijfel ook al een tijdje om mijn btc om te ruildn voor eth. Ik ben een beetje bang dat de traagheid en kosten van de transacties btc toch de nek om gaan doen. Lightning network zou dat op moeten lossen, maar ik twijfel.
Waaraan twijfel je?
pi_176471399
Waarom gaat VEN niet +80% :(
  zaterdag 13 januari 2018 @ 10:27:25 #83
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_176471408
Tip:
Koop COSS maandag. Morgen worden coin houders uitgekeerd (elke zondag)

Coss is een coin van coss.io exchange
pi_176471487
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom gaat VEN niet +80% :(
Moet je kijken waar VEN vandaan komt.. hoe bedoel je niet +80% :+
pi_176471549
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:22 schreef t-8one het volgende:

[..]

ik twijfel ook al een tijdje om mijn btc om te ruildn voor eth. Ik ben een beetje bang dat de traagheid en kosten van de transacties btc toch de nek om gaan doen. Lightning network zou dat op moeten lossen, maar ik twijfel.
ETH heeft qua techniek precies dezelfde schaalproblemen als BTC en zal ook vergelijkbare oplossingen als Lightning Network moeten zoeken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 10:37:47 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176471567
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:36 schreef Igen het volgende:

[..]

ETH heeft qua techniek precies dezelfde schaalproblemen als BTC en zal ook vergelijkbare oplossingen als Lightning Network moeten zoeken.
ETH heeft heel veel oplossingen op de agenda staan, behalve dat. Dat is geen oplossing, maar uitstel van executie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176471568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:36 schreef Igen het volgende:

[..]

ETH heeft qua techniek precies dezelfde schaalproblemen als BTC en zal ook vergelijkbare oplossingen als Lightning Network moeten zoeken.
Ethereum gaat dat anders oplossen. Een "Lightning Network" voor Ethereum zal transacties kunnen versnellen maar is niet bruikbaar voor "smart contracts" en dat is precies waar Ethereum om draait.

Waves heeft het al opgelost.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 10:38:57 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176471591
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum gaat dat anders oplossen.
Waves heeft het al opgelost.
Waves heeft het niet opgelost.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176471608
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waves heeft het niet opgelost.
Absoluut wel, Waves-NG schaalt tot over 86 miljoen transacties per dag zonder bijzondere vergroting van de blokgrootte (door gebruikt van micro-blocks).
En dan heb je het over transacties op de blockchain, niet zoals bij Lightning Network als een laag er bovenop.

Daarnaast staat er voor dit kwartaal "Sigma" op het programma, waarbij Waves een non-Turing complete scripttaal krijgt. Deze zal dit jaar doorontwikkeld worden om "Turing complete" te zijn en daarmee ook op dat vlak on-par met Ethereum.

[ Bericht 12% gewijzigd door TheFreshPrince op 13-01-2018 10:45:47 ]
  zaterdag 13 januari 2018 @ 10:40:46 #90
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_176471627
Jet is niet veel... maar in mijn litebit history stond dat ik in 2014 een efl Wallet had met wat er op! Toen ging ik nadenken en idd!!!

Iemand die zich kan herinneren waar je toen een Wallet had? Het was volgens mij online Wallet

https://chainz.cryptoid.i(...)8jEMaFGE6NSZExsHnPsG
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_176471679
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom gaat VEN niet +80% :(
Rebranding maand uitgesteld
een "concurrent" slaat grote partner aan de haak en mooned
is al veel gestegen afgelopen week op nieuws
geen nieuws
sell walls van whales
pi_176471750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:40 schreef revpolen het volgende:
Jet is niet veel... maar in mijn litebit history stond dat ik in 2014 een efl Wallet had met wat er op! Toen ging ik nadenken en idd!!!

Iemand die zich kan herinneren waar je toen een Wallet had? Het was volgens mij online Wallet

https://chainz.cryptoid.i(...)8jEMaFGE6NSZExsHnPsG
Zover ik me herinner was dat een Litecoin kloon, dus met een eigen QT wallet.
pi_176471761
Wtc gaat weer los
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176471773
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:48 schreef Skv het volgende:
Wtc gaat weer los
Lets goooo
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176471798
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Helaas vorige week nog 20 verkocht...ach kan niet alles :(

Wel vannacht mijn buy order voor 45 VEN extra aangetikt.
Ik had er 1100 van vorige week 😣
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 10:50:55 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176471812
Beetje standaard geworden om wakker te worden met 5-10% daling zodra Azië wakker is lijkt het wel :P
pi_176471820
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik had er 1100 van vorige week 😣
nee joh :'( :'( :'( :'(
en nu ?
pi_176471832
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik had er 1100 van vorige week 😣
ziek ja...klote crypto..het is net de postcodeloterij je weet precies wanneer je verliest...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176471856
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:52 schreef Patroon het volgende:

[..]

ziek ja...klote crypto..het is net de postcodeloterij je weet precies wanneer je verliest...
volgens mij is de beste optie om gewoon 4 a 5 coins te kopen en de te hodlen.
voor de eigen gemoedsrust

dat hele traden is helemaal kut zo
pi_176471898
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nee joh :'( :'( :'( :'(
en nu ?
Nu niks :P
pi_176471900
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waves heeft het niet opgelost.
Nattekat weet ook weer waar het staat.
pi_176471906
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

volgens mij is de beste optie om gewoon 4 a 5 coins te kopen en de te hodlen.
voor de eigen gemoedsrust

dat hele traden is helemaal kut zo
Tsja weetje, ik had dat geld gewoon nodig om andere coins te kopen (waar ik ook een goede winst mee heb gepakt) ik had 5 dagen terug 20 WTC en heb er ooit 43 gehad. Da zijn niet noemswaardige aantallen dat het echt een groot bedrag ooit zal opleveren. Dat is anders dan als je er 1100 hebt.

Ik heb goede hoop dat VEN die kant ook op gaat, daar heb ik er 376 van.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:02:05 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176472016
WTC bericht is wel een beetje vaag hoor.

Het is niet eens WTC, maar een affiliated bedrijf die in onderhandeling is om een samenwerking / parntnership aan te gaan met China Mobile IoT Alliance. Er staat dus niks vast. Mooie marketing wel, of ik lees het verkeerd :P
pi_176472090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:02 schreef Kyran het volgende:
WTC bericht is wel een beetje vaag hoor.

Het is niet eens WTC, maar een affiliated bedrijf die in onderhandeling is om een samenwerking / parntnership aan te gaan met China Mobile IoT Alliance. Er staat dus niks vast. Mooie marketing wel, of ik lees het verkeerd :P
Yup! This China Mobile news is overblown. Simply due to the fact that the IoT Alliance have over 140+ companies under it all working and developing towards the progression of IoT. Walton is just simply a new member who joined the alliance.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:08:13 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176472102
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nattekat weet ook weer waar het staat.
Als het echt zo makkelijk was, had Ethereum hun oplossing wel overgenomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:09:54 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176472138
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

volgens mij is de beste optie om gewoon 4 a 5 coins te kopen en de te hodlen.
voor de eigen gemoedsrust

dat hele traden is helemaal kut zo
Dat is een feit. Gewoon kopen en niet meer om kijken voor een maandje of twee. Iedereen wil een graantje meepikken. In cryptoworld iedereen een vrachtwagen graan binnen een dag.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:20:08 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176472327
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:07 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Yup! This China Mobile news is overblown. Simply due to the fact that the IoT Alliance have over 140+ companies under it all working and developing towards the progression of IoT. Walton is just simply a new member who joined the alliance.
Dat dus niet eens als ik het goed lees. Het is een WTC affiliate en zjn alleen nog maar in gesprek om toe te mogen treden.
pi_176472341
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als het echt zo makkelijk was, had Ethereum hun oplossing wel overgenomen.
Wat is dit voor redenatie.. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:24:58 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176472401
VEN gaat hard naar beneden zo, veel mensen die overstappen naar WTC FOMO en straks weer FOMO gaan op VEN ....?
pi_176472461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 08:57 schreef Blue_note het volgende:
Meer mensen die de binance app niet meer gecontroleerd krijgen op iOS sinds gisteren? Daarvoor geen problemen.
Had ik ook last van.

App verwijderen en opnieuw installeren werkte bij mij.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176472505
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:24 schreef Kyran het volgende:
VEN gaat hard naar beneden zo, veel mensen die overstappen naar WTC FOMO en straks weer FOMO gaan op VEN ....?
Vermoedelijk. HODL
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:33:28 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176472531
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vermoedelijk. HODL
Dat sowieso :D

Op Binance is ook mijn hele portfolio rood over laatste 24h, behalve SUB op 4% :P We hodlen vrolijk verder.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:33:46 #113
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_176472536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum gaat dat anders oplossen. Een "Lightning Network" voor Ethereum zal transacties kunnen versnellen maar is niet bruikbaar voor "smart contracts" en dat is precies waar Ethereum om draait.

Waves heeft het al opgelost.
Zo dat is lang geleden. Jij moet al aan het rentenieren zijn.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:33:53 #114
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176472539
Mijn portfolio is:

50% ETH
20% BTC
13% LTC
13% VEN
4% BCH

Zoals je wellicht ziet aan mijn portfolio ben ik een redelijke conservatieve hodl'er en dat bevalt mij goed. Wat zien jullie als interessante coins om hier aan te toe voegen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176472544
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:24 schreef Kyran het volgende:
VEN gaat hard naar beneden zo, veel mensen die overstappen naar WTC FOMO en straks weer FOMO gaan op VEN ....?
veel mensen dachten dat de Rebrand half januari zou zijn.....denk dat dat er ook mee te maken heeft.
ik koop er zo nog een aantal bij
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:34:30 #116
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_176472546
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als het echt zo makkelijk was, had Ethereum hun oplossing wel overgenomen.
Jouw naam komt mij ook niet zo bekend voor. Zat je in de eerste 50 SCN ?
pi_176472560
MC Hammer supports Clearpoll :7
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:35:58 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176472564
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als het echt zo makkelijk was, had Ethereum hun oplossing wel overgenomen.
Hoezo. Ethereum heeft toch de allerbeste developers ter wereld die maken zelf wel iets dat honderdmiljoenmiljard transacties per dag aan kan. En lossen tegelijkertijd het klimaatprobleem op en de ongelijke verdeling van voedsel wereldwijd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176472566
Wat is er met Kraken aan de hand?

Als die nog een keer online komt dan trek ik al m'n geld eraf. En anders heb ik pech.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:36:37 #120
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_176472569
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:33 schreef TC03 het volgende:
Mijn portfolio is:

50% ETH
20% BTC
13% LTC
13% VEN
4% BCH

Zoals je wellicht ziet aan mijn portfolio ben ik een redelijke conservatieve hodl'er en dat bevalt mij goed. Wat zien jullie als interessante coins om hier aan te toe voegen?
ICON of ETN
Coss kan ook meer een Exchange coin. De divident is niet erg veel op dit moment (250 coins bracht me vorige week 17 cent op) maar de coin zelf is al 200%
Als die volume bereikt van Binance of Kucoin zal de coin zeker nog 10 USD moeten worden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:37:04 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176472573
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:36 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat is er met Kraken aan de hand?

Als die nog een keer online komt dan trek ik al m'n geld eraf. En anders heb ik pech.
Bug ontdekt tijdens update/upgrade schijnbaar.
pi_176472582
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als het echt zo makkelijk was, had Ethereum hun oplossing wel overgenomen.
Zo makkelijk is het, Waves-NG is al actief sinds december en werkt.

Alleen de vraag is of Ethereum eenvoudig om te zetten is naar Bitcoin-NG.

Het Waves platform heeft als voordeel dat ze eerst de schaalbaarheid hebben opgelost en daarna pas aan de gang zijn gegaan met de scripttaal die daarop moet draaien.

Ethereum heeft al smart contracts in Solidity, zal hun transactieverwerking moeten opschalen en daarbij rekening houden met bestaande smart contracts, die ook moeten blijven werken.

Ik verwacht dit jaar geen werkend opgeleverde oplossing bij Ethereum.
pi_176472589
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bug ontdekt tijdens update/upgrade schijnbaar.
Aha, sinds woensdag al.

Ik zie het wel. Heel irritant iig.
pi_176472615
Wat zijn voor jullie de beste crypto-apps om de markt bij te houden?

Blockfolio en Delta kende ik al.

Ik ben vooral op zoek waarin je de grootste stijgingen van altcoins kunt zien, gefilterd naar marktwaarde (dus niet van die pennycoins).
pi_176472617
zo, eindelijk 500 VEN bij elkaar *O*
pi_176472627
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:36 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat is er met Kraken aan de hand?

Als die nog een keer online komt dan trek ik al m'n geld eraf. En anders heb ik pech.
http://status.kraken.com/incidents/nswthr1lyx72
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:42:20 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176472632
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het, Waves-NG is al actief sinds december en werkt.

Alleen de vraag is of Ethereum eenvoudig om te zetten is naar Bitcoin-NG.

Het Waves platform heeft als voordeel dat ze eerst de schaalbaarheid hebben opgelost en daarna pas aan de gang zijn gegaan met de scripttaal die daarop moet draaien.

Ethereum heeft al smart contracts in Solidity, zal hun transactieverwerking moeten opschalen en daarbij rekening houden met bestaande smart contracts, die ook moeten blijven werken.

Ik verwacht dit jaar geen werkend opgeleverde oplossing bij Ethereum.
Ook Waves zal niet een oneindig aantal transacties kunnen verwerken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176472642
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:41 schreef Predator38 het volgende:
zo, eindelijk 500 VEN bij elkaar *O*
Nice. Hoeveel % van stack is dat?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176472654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het, Waves-NG is al actief sinds december en werkt.

Alleen de vraag is of Ethereum eenvoudig om te zetten is naar Bitcoin-NG.

Het Waves platform heeft als voordeel dat ze eerst de schaalbaarheid hebben opgelost en daarna pas aan de gang zijn gegaan met de scripttaal die daarop moet draaien.

Ethereum heeft al smart contracts in Solidity, zal hun transactieverwerking moeten opschalen en daarbij rekening houden met bestaande smart contracts, die ook moeten blijven werken.

Ik verwacht dit jaar geen werkend opgeleverde oplossing bij Ethereum.
De fout die je maakt, is dat Waves wellicht superieur is aan Ethereum, maar dat Ethereum simpelweg de eerste was: https://en.wikipedia.org/wiki/First-mover_advantage

Talloze ICO's en tokens zijn op Ethereum/ERC20 gebaseerd. Dit schept een ecosysteem met allerlei infrastructuur rondom. De technische details komen later wel. Bij Waves ontbreekt het, omdat ze vooral bezig waren met het polijsten van hun techniek.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:44:50 #131
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176472660
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:36 schreef lf2 het volgende:

[..]

ICON of ETN
Coss kan ook meer een Exchange coin. De divident is niet erg veel op dit moment (250 coins bracht me vorige week 17 cent op) maar de coin zelf is al 200%
Als die volume bereikt van Binance of Kucoin zal de coin zeker nog 10 USD moeten worden.
ICON dacht ik al eerder aan. ETN ken ik niet echt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176472663
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nice. Hoeveel % van stack is dat?
40%
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:46:14 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176472681
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:44 schreef TourOfData het volgende:

[..]

De fout die je maakt, is dat Waves wellicht superieur is aan Ethereum, maar dat Ethereum simpelweg de eerste was: https://en.wikipedia.org/wiki/First-mover_advantage

Talloze ICO's en tokens zijn op Ethereum/ERC20 gebaseerd. Dit schept een ecosysteem met allerlei infrastructuur rondom. De technische details komen later wel. Bij Waves ontbreekt het, omdat ze vooral bezig waren met het polijsten van hun techniek.
Typische managerpraat dit. Technische details komen kater wel. Zo lang een paar virtuele katten het netwerk dagenlang lam kunnen leggen ben je nog ver van mass adoption verwijderd.

Schaalbaarheid is nou niet bepaald een detail. Eerder het fundament.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176472710
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:45 schreef Predator38 het volgende:

[..]

40%
Lekker. Ik zit nu op 47% (376) en wil wel meer, maar dan raakt portfolio wel erg uitverhouding (voor zover nu dat nog niet het geval is)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176472725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ook Waves zal niet een oneindig aantal transacties kunnen verwerken.
Dat claim ik ook niet.

Waves kan echter wel het aantal transacties van de top-25 coins opgeteld op hun blockchain afhandelen en heeft dan nog capaciteit genoeg over voor hun eigen transacties incl. airdrops en de DEX.
pi_176472747
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

Lekker. Ik zit nu op 47% (376) en wil wel meer, maar dan raakt portfolio wel erg uitverhouding (voor zover nu dat nog niet het geval is)
klein beetje het risico spreiden O-)
pi_176472748
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:44 schreef TourOfData het volgende:

[..]

De fout die je maakt, is dat Waves wellicht superieur is aan Ethereum, maar dat Ethereum simpelweg de eerste was: https://en.wikipedia.org/wiki/First-mover_advantage

Talloze ICO's en tokens zijn op Ethereum/ERC20 gebaseerd. Dit schept een ecosysteem met allerlei infrastructuur rondom. De technische details komen later wel. Bij Waves ontbreekt het, omdat ze vooral bezig waren met het polijsten van hun techniek.
Ik maak geen fout, je verandert het onderwerp van "schaalbaarheid" van het platform naar "adoptie" van het platform.

Ethereum kan ook prima het nieuwe Kodak of Nokia worden als ze niet snel wat gaan doen aan de fundamentele problemen die er zijn, hoe populair het nu ook is.

En die dreiging hoeft echt niet van Waves te komen, er zijn meerdere projecten met script-talen / smart contracts die op dat vlak verder zijn dan Ethereum of die dat mogelijk al zijn voordat Ethereum zijn schaalbaarheid voor elkaar heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 13-01-2018 11:56:37 ]
pi_176472824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

klein beetje het risico spreiden O-)
Ja als komende weken ADA, REQ en FUN goed stijgen, daalt % VEN wel Wat en room ik wel winst af naar VEN.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176472844
Bitcoin marketcap gehalveerd in een maand tijd :')
pi_176472846

:D
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_176472855
Weet iemand hoe je die wallets synchroniseert? Ik heb wat coins naar mijn wallet verplaatst maar die staan nu nog bij het transactiekopje, er staat bij dat hij nog niet gesynced is.
pi_176472859
weak hands mogen lekker weg blijven uit VEN man man man
we staan al op 3940000 en de USA is nog niet wakker -O-
pi_176472864
Wanneer is weer de nieuwe wavesmaand trouwens? HODL!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 12:01:40 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176472874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:00 schreef Predator38 het volgende:
weak hands mogen lekker weg blijven uit VEN man man man
we staan al op 3940000 en de USA is nog niet wakker -O-
Beetje rotte timing. WTC die moon gaat met een soort van half announcement en VEN die rebranding event re-scheduled naar eind februari en meteen FUD + FOMO tegelijk.
pi_176472944
Waardeloos man dat gezeik van Ven, echt zonde van m'n portfolio momenteel.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176472964
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Waardeloos man dat gezeik van Ven, echt zonde van m'n portfolio momenteel.
Wat bedoel je? We zijn in een paar weken van 2 naar 6 dollar gegaan...man man blijf ff realistisch en denk ff wat verder dan 3 dagen... :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176472968
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Waardeloos man dat gezeik van Ven, echt zonde van m'n portfolio momenteel.
Gewoon hodl. Komt goed
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176472973
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:58 schreef Taxi3 het volgende:
Bitcoin marketcap gehalveerd in een maand tijd :')
nog maar de 3e x in een jaar tijd.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176472980
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:08 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat bedoel je? We zijn in een paar weken van 2 dollar naar 6 gegaan...man man blijf ff realistisch en denk ff wat verder dan 3 dagen... :')
Ik heb een groot deel op een vrij duur punt gekocht, mag ik eventjes zuur zijn voor nu :')

Ik weet ook wel dat het weer bij trekt, maar de timing is erg rottig met de rest in het groen.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:10:34 #150
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176472988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Waardeloos man dat gezeik van Ven, echt zonde van m'n portfolio momenteel.
VEN corrigeert zijn snelle stijging. Is normaal hoor, sinds de stijging vanaf 01-05 geen een correctie. Dit soort snelle dalingen zijn heel normaal. Als de daling geleidelijk inzet dan moet je je zorgen gaan maken. Zodra de daling is gestopt en weer wat is geklommen krijg je even een "platform" en vanuit daar stijgt ie weer.
pi_176473026
BitcoinScrypt stijgt ook lekker door, inmiddels 22 cent :D
pi_176473034
Heb ook maar een stel VEN bij gekocht, altijd zuur om te zien dat ie toch weer verder zakt, dat gevoel van ''had ik niet iets langer kunnen wachten''
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:14:04 #153
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176473037
WTC _O_
Ik begon met WTC maar ben inmiddels zwaar overgestapt op VEN, alleen m'n WTC niet verkocht juist omdat zij ook echt nog wel groot gaan worden. Fijne koers nu :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176473045
Nog even dalen en dan knal ik al mijn xrb in ven. *O*
Koning.
pi_176473047
Vechain pump
Moo
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:18:37 #156
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176473098
ADA heeft zijn sprintje van de derde inmiddels gecorrigeerd, de enige weg nu is omhoog.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:19:09 #157
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176473111
Hmmm, Ardor is opeens weer aan het pieken. Hoopte even dat de wallet op Bittrex weer online zou zijn, maar helaas -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176473117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:59 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand hoe je die wallets synchroniseert? Ik heb wat coins naar mijn wallet verplaatst maar die staan nu nog bij het transactiekopje, er staat bij dat hij nog niet gesynced is.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:22:42 #159
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176473166
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

?
pi_176473196
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:10 schreef betyar het volgende:

[..]

VEN corrigeert zijn snelle stijging. Is normaal hoor, sinds de stijging vanaf 01-05 geen een correctie. Dit soort snelle dalingen zijn heel normaal. Als de daling geleidelijk inzet dan moet je je zorgen gaan maken. Zodra de daling is gestopt en weer wat is geklommen krijg je even een "platform" en vanuit daar stijgt ie weer.
de daling van VEN is meer gebaseerd op dat de rebranding is "verplaatst" ze gaan nu de rebranding in 1 event doen en er een showcase van maken eind feb las ik.
en WTC gaat naar de maan.

kan allemaal gebeuren, er zullen ook vast veel coins/producten gaan falen in het aankomende jaar, of partner gaan afhaken/overstappen, als je dan in de coin zit ben je opeens bagholder :'(
pi_176473227


driehoekje
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176473236
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Welke coin, welke wallets?

Bedoel je soms dat de wallet nog bezig is met het synchroniseren van de blockchain?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:27:12 #163
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176473239
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:24 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de daling van VEN is meer gebaseerd op dat de rebranding is "verplaatst" ze gaan nu de rebranding in 1 event doen en er een showcase van maken eind feb las ik.
en WTC gaat naar de maan.

kan allemaal gebeuren, er zullen ook vast veel coins/producten gaan falen in het aankomende jaar.
Ja oke, maar ik verwacht dat de daling niet verder zal zakken dan ie stond op 01-08. Daar moet even een stabiel puntje worden gevonden.
pi_176473240
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Welke coin, welke wallets?

Bedoel je soms dat de wallet nog bezig is met het synchroniseren van de blockchain?
Dat laatste inderdaad. Kan dat echt zo lang duren?
pi_176473321
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad. Kan dat echt zo lang duren?
Ik weet nog steeds niet over welke coin je het hebt en welke wallet je gebruikt.

Maar stel je hebt de Bitcoin Core wallet die de volledige chain moet downloaden, die is nu 142 GB, dus ja dat kan wel een aantal dagen duren.
pi_176473372
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:32 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet over welke coin je het hebt en welke wallet je gebruikt.

Maar stel je hebt de Bitcoin Core wallet die de volledige chain moet downloaden, die is nu 142 GB, dus ja dat kan wel een aantal dagen duren.
Echt ?:P Dus dan moet ik dagen wachten voordat ik weer iets kan doen? En moet ik dus ook dagen de PC aanhebben om te syncen?
pi_176473389
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Echt ?:P Dus dan moet ik dagen wachten voordat ik weer iets kan doen? En moet ik dus ook dagen de PC aanhebben om te syncen?
daar zit je dan met je 56k6 modem _O- _O- _O-
pi_176473400


[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 12:55:15 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176473412


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 12:55:29 ]
pi_176473426
de weak hands gaan weg uit VEN, de HODLers kopen bij....... *O* *O* *O*
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:40:07 #171
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176473432
Twijfel echter over wat ik met REQ moet doen.

Gekocht op $1,00. Zakt steeds verder (nu $0.75).
met verlies verkopen of nog hodl'en? :'(
pi_176473465
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:40 schreef Chaes het volgende:
Twijfel echter over wat ik met REQ moet doen.

Gekocht op $1,00. Zakt steeds verder (nu $0.75).
met verlies verkopen of nog hodl'en? :'(
ik heb ook op .96 gekocht gewoon HODL, op een gegeven moment komt er nieuws
het is een mooi project
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:43:33 #173
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176473481
Verkoop alles met verlies. geduld is een slechte zaak.
pi_176473524
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Echt ?:P Dus dan moet ik dagen wachten voordat ik weer iets kan doen? En moet ik dus ook dagen de PC aanhebben om te syncen?
Nee, grapje. }:|

Geef nou verdorie eerst eens antwoord op mijn vragen:
- welke coin heb je het over
- welke wallet gebruik je
pi_176473545
Kraken doet weer.

Maar m'n saldo daar is 298 BTC.
pi_176473552
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:47 schreef TourOfData het volgende:
Kraken doet weer.

Maar m'n saldo daar is 298 BTC.
0.o
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:47:56 #177
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176473553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:47 schreef TourOfData het volgende:
Kraken doet weer.

Maar m'n saldo daar is 298 BTC.
Snel weghalen dan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:49:03 #178
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176473577
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:42 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik heb ook op .96 gekocht gewoon HODL, op een gegeven moment komt er nieuws
het is een mooi project
Kan ook gewoon zijn dat het helemaal in elkaar stort hè.
Niet per definitie elke coin zal een weg omhoog vinden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 12:49:35 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176473588
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:47 schreef TourOfData het volgende:
Kraken doet weer.

Maar m'n saldo daar is 298 BTC.
Snel withdrawen!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176473600
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Snel withdrawen!
En hier uitdelen :)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:50:37 #181
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176473607
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:49 schreef Chaes het volgende:

[..]

Kan ook gewoon zijn dat het helemaal in elkaar stort hè.
Niet per definitie elke coin zal een weg omhoog vinden.
Verkopen en lekker in de ripple dan matti
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:52:18 #182
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176473628
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:50 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Verkopen en lekker in de ripple dan matti
Goed idee homie.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:53:37 #183
286575 Roces18
Chef de party
pi_176473652
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:40 schreef Chaes het volgende:
Twijfel echter over wat ik met REQ moet doen.

Gekocht op $1,00. Zakt steeds verder (nu $0.75).
met verlies verkopen of nog hodl'en? :'(
buy high sell low!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:55:41 #184
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176473687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:53 schreef Roces18 het volgende:

[..]

buy high sell low!
_O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 12:56:53 #185
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176473704
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:40 schreef Chaes het volgende:
Twijfel echter over wat ik met REQ moet doen.

Gekocht op $1,00. Zakt steeds verder (nu $0.75).
met verlies verkopen of nog hodl'en? :'(
Waarom ben je er in gestapt? FOMO of met een geldige reden?

Wat denk je dat het long term gaat doen?

Wat denk je dat slim is?
pi_176473722
https://request.network/#/ check de roadmap.....er gaat nog genoeg komen
pi_176473825
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:47 schreef TourOfData het volgende:
Kraken doet weer.

Maar m'n saldo daar is 298 BTC.
Ik zit op 114 miljoen dollar bij Kraken, website doet het nog niet, de app met API wel een beetje :P Ik schrok eigenlijk van een ATH melding van de Delta app van een coin waar ik in zit die dik gezakt was, app geopend en zag iets te mooie groene cijfers helaas :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_176473950
WTF @BCD/BTC op binance
pi_176473955
ETH ¤12.000,00
XLM ¤1.430,15
BCH ¤16.742,00 :')

_O_

  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 13:15:15 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176473978
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
ETH ¤12.000,00
XLM ¤1.430,15
BCH ¤16.742,00 :')

_O_

[ afbeelding ]
Die laatste is een grap toch? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176473980
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
ETH ¤12.000,00
XLM ¤1.430,15
BCH ¤16.742,00 :')

_O_

[ afbeelding ]
:D
pi_176473982
Phore en Electroneum gaan weer lekker.
pi_176473991
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:13 schreef Toto69 het volgende:
WTF @BCD/BTC op binance
Ten tijde van de bcd fork had ik btc in bezit, maar heb deze coin nooit gekregen.

Oja heb ze wel zie ik.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 13 januari 2018 @ 13:16:51 #194
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176474014
Wanneer lost XRB eens alle exchange-problemen op.... Staan nu al heel lang op de 25-30. Tijd dat alles gefixt wordt, ze naar binance gaan en naar $100.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 13:17:51 #195
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176474022
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
ETH ¤12.000,00
XLM ¤1.430,15
BCH ¤16.742,00 :')

_O_

[ afbeelding ]
Kan je wel traden? :o
pi_176474046
Zo veel mensen die fomo kopen hier, een aankondiging en je voelt de paniek. Als het daarna niet snel stijgt is het een kutcoin :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  zaterdag 13 januari 2018 @ 13:20:26 #197
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176474059
Kraken is echt full blown AIDS. Ik ben blij dat ik daar weg ben gekomen met relatief weinig schade.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176474185
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zo veel mensen die fomo kopen hier, een aankondiging en je voelt de paniek. Als het daarna niet snel stijgt is het een kutcoin :')
Enige regel die ik aanhoud is dat ik minimaal 1 jaar de coin moet willen vasthouden.
pi_176474250
Dirk, je bent een probleem voor deze wereld. Beter rot je op idd
pi_176474299
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:16 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer lost XRB eens alle exchange-problemen op.... Staan nu al heel lang op de 25-30. Tijd dat alles gefixt wordt, ze naar binance gaan en naar $100.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deposits schijnen nu binnen een seconde op KuCoin te staan (was eerst minimaal 24 uur :') ) Nu moeten ze nog even het withdrawen fixen. Beter gebeurt dat eerst voordat Binance met XRB komt.
pi_176474323
Quote dan niet constant die links..
pi_176474328
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kan je wel traden? :o
Nee, sowieso klopt alleen de weergegeven rate niet, de balansen kloppen wel. Trading is ook na een kleine 10 minuten weer stilgelegd. Zag wel dat iemand BTC voor ¤20.000 heeft kunnen verkopen, waarschijnlijk omdat alle orders waren gecanceld en het orderboek dus heel dun was.

pi_176474331
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
Quote dan niet constant die links..
Was inderdaad niet heel slim van mij :P
pi_176474399
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:35 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Was inderdaad niet heel slim van mij :P
Modden op mobiel is bijzonder vervelend, zeker met meerdere posts. :+
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 13:44:04 #205
45833 crew  Fogel
pi_176474480
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Modden op mobiel is bijzonder vervelend, zeker met meerdere posts. :+
Amen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 13:48:55 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176474547
Geen custom css hebben om dat te fixen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176474557
Teveel blauw in dit topic.
pi_176474671
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:24 schreef Kyran het volgende:
VEN gaat hard naar beneden zo, veel mensen die overstappen naar WTC FOMO en straks weer FOMO gaan op VEN ....?
hodl.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176474683
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Geen custom css hebben om dat te fixen :')
moet je daarvoor betalen?
pi_176474689
Wanneer is er eigk iets van sub te verwachten? Ik loop even achter qua volgen..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 13:58:13 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176474693
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

moet je daarvoor betalen?
Ja.
Als bonus heb je geen ads meer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176474720
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja.
Als bonus heb je geen ads meer.
ga naast vrijwillgerswerk niet ook nog geld betalen hierzo :{
pi_176474721
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja.
Als bonus heb je geen ads meer.
ik las aids :@ :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 14:01:02 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176474728
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:57 schreef Skv het volgende:

[..]

hodl.
Ik laat VEN niet gaan hoor. Gisteren nog bijgekocht. Had ik achteraf beter vandaag kunnen doen, maar ja ... als we alles wisten.
pi_176474730
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ik las aids :@ :')
Ads zijn ook aids toch?
pi_176474743
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:28 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Had ik ook last van.

App verwijderen en opnieuw installeren werkte bij mij.
Thnx!
pi_176474749
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ik las aids :@ :')
:D
pi_176474750
Maatje van me stuurt net screenshot van kraken met een saldo van 3.2 miljoen haha.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:06:37 #219
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176474820
Zo, gaat weer lekker met de coins :{ :{
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:07:33 #220
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176474834
Als ze maar voor 2035 zijn gestegen.
pi_176474837
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zo veel mensen die fomo kopen hier, een aankondiging en je voelt de paniek. Als het daarna niet snel stijgt is het een kutcoin :')
:Y true story
pi_176474851
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:06 schreef betyar het volgende:
Zo, gaat weer lekker met de coins :{ :{
Eeeh het gaat nu serieus lekker toch?
pi_176474861
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:58 schreef Blue_note het volgende:
Wanneer is er eigk iets van sub te verwachten? Ik loop even achter qua volgen..
deze maand komt de public beta uit. alleen er is wat FUD ontstaan omdat er nog weinig bewijs van het product is. vooral veel beloftes.

This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:09:59 #224
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176474870
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Eeeh het gaat nu serieus lekker toch?
Ik heb alleen maar shitcoins.
pi_176474871
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Eeeh het gaat nu serieus lekker toch?
Inderdaad, gewoon ATH
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 14:10:10 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176474875
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Eeeh het gaat nu serieus lekker toch?
Tenzij je all-in VEN en troep bent.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176474899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:52 schreef RamboDirk het volgende:
200 queercoins gekocht, de p2p technologie gaat dit big maken.
homo ;)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:13:21 #228
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176474912
Heb flink naar nattekat geluisterd, nu ben ik al mijn centjes kwijt -O-
pi_176474921
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zie ETH wel richting de 2000 stijgen en BTC verder dalen..stel nu dat ETH op 1 komt, zou het dan wel eens hard omhoog kunnen gaan met ETH omdat veel BTC hodlers er niet meer in geloven en overstappen naar ETH?
ik dacht dus precies t zelfde maar durf t niet :( zit veilig all-in ETN
pi_176474938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:13 schreef betyar het volgende:
Heb flink naar nattekat geluisterd, nu ben ik al mijn centjes kwijt -O-
gewoon wat meer schaapjesvleesch verkopen, kommop niet zo negatief ;)
pi_176474950
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

deze maand komt de public beta uit. alleen er is wat FUD ontstaan omdat er nog weinig bewijs van het product is. vooral veel beloftes.

[ afbeelding ]
Thanks! Hmm klinkt iets minder...
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:17:48 #232
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176474974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:15 schreef g60forced het volgende:

[..]

gewoon wat meer schaapjesvleesch verkopen, kommop niet zo negatief ;)
Ik hou niet van dat soort voer.
pi_176474982
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:16 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Thanks! Hmm klinkt iets minder...
misschien als de video uitkomt dat de FUD wat minder wordt.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 14:20:20 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176475008
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:13 schreef betyar het volgende:
Heb flink naar nattekat geluisterd, nu ben ik al mijn centjes kwijt -O-
Nattekat staat op het hoogste niveau in 3 dagen tijd, dus dat kan niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:20:30 #235
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176475011
Verkoop mijn honden om crypto te kopen.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:20:57 #236
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176475020
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nattekat staat op het hoogste niveau in 3 dagen tijd, dus dat kan niet.
Van -1250 naar -1200?
pi_176475035
Waarom is bcd aan het moonen?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:22:17 #238
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176475046
Zrx gaat lekker trouwens.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 14:22:41 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176475050
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Van -1250 naar -1200?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176475051
Wat Bitcoin Gold eruitgesmeten.

BTG :') shitcoin. Gratis geld *O*

Iemand hier ook op CoinEx met zn BCH voor gratis Bitcoin Candy?
pi_176475062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:18 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

misschien als de video uitkomt dat de FUD wat minder wordt.
Het kan snel keren inderdaad.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:26:14 #242
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176475097
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:33:03 #243
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176475169
Wat zitten die walls bij ADA toch te kutten.
pi_176475170
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:08 schreef MaGNeT het volgende:
Maar volgend jaar, als de aangifte over 2018 gedaan moet worden, gaat de Belastingdienst rekenen met de ¤175.000 die ¤500 aan ripple op 1 januari 2018 waard was.
Gelukkig maar. Ripple gaat nog zeker meer waard worden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176475259
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:41 schreef Predator38 het volgende:
zo, eindelijk 500 VEN bij elkaar *O*
Ik ook nu. *O*
Koning.
pi_176475395
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:40 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik ook nu. *O*
mooi. Kunnen we weer omhoog!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176475396
WeTrust staat op het punt te ontploffen. Gekocht op 25 en 67 cent. Staat nu op 1,34 dollar en eind deze maand het een en ander op het programma. Met Vitalik als advisor wel wat vertrouwen in, stabiele groei.
pi_176475420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:49 schreef Apekoek het volgende:
WeTrust staat op het punt te ontploffen. Gekocht op 25 en 67 cent. Staat nu op 1,34 dollar en eind deze maand het een op het ander op het programma. Met Vitalik als advisor wel wat vertrouwen in, stabiele groei.
$4-$5 minimaal :D
pi_176475501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:13 schreef betyar het volgende:
Heb flink naar nattekat geluisterd, nu ben ik al mijn centjes kwijt -O-
jij ook al.. _O-
pi_176475604
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:22 schreef betyar het volgende:
Zrx gaat lekker trouwens.
Uhuh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176475645
Vijfde vrij crappy dag op rij ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176475660
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:50 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

$4-$5 minimaal :D
Laten we het hopen! Volgende week vrijdag product release! Gekocht op $0,25 :D
pi_176475677
ath na ath 8-) ^O^
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176475686
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:07 schreef Skv het volgende:
Vijfde vrij crappy dag op rij ;(
Heb extra ingeslagen en zit al klaar met mijn riemen vast. :+
Koning.
pi_176475774
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
ath na ath 8-) ^O^
Wat heb jij dan?
pi_176475798
quote:
totaal niet relevant die berichten over crypto in de mainstream media.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176475826
Nog meer mensen hier in Zeepin?
Koning.
pi_176475833
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven? Bang voor reacties van buren vrienden etc? Die verklaren je denk ik echt voor gek
pi_176475848
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:07 schreef Skv het volgende:
Vijfde vrij crappy dag op rij ;(
Hoe krijg je dit voor elkaar?
pi_176475854
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven? Bang voor reacties van buren vrienden etc? Die verklaren je denk ik echt voor gek
Nee natuurlijk niet. En denk de meesten hier niet, is toch vooral een meme.
Koning.
pi_176475865
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat heb jij dan?
ongeveer zoiets
40%btc
14%eth
14%autonio
8% hkn
7%stratis
7%raiden
6%ven
4%powr
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176475869
BCD :')
pi_176475878
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven? Bang voor reacties van buren vrienden etc? Die verklaren je denk ik echt voor gek
Ik zit nog in dubio over een eventuele penthouse. Je betaalt dan al gauw 400-500 euro aan servicekosten.
pi_176475888
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoe krijg je dit voor elkaar?
Geen idee. Er stijgt vanalles en de rest gaat even hard omlaag.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176475929
quote:
Echt nutteloos weer :') Het boeit dus geen ene flikker of vrouwen mee willen doen _O- Heb ze liever gezegd ook niet in de crypto wereld :{
pi_176475936
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Echt nutteloos weer :') Het boeit dus geen ene flikker of vrouwen mee willen doen _O- Heb ze liever gezegd ook niet in de crypto wereld :{
Wat? Het boeit mij gewoon niet of iemand man of vrouw is in crypto.
pi_176475938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Echt nutteloos weer :') Het boeit dus geen ene flikker of vrouwen mee willen doen _O- Heb ze liever gezegd ook niet in de crypto wereld :{
allemaal weakhands joh
pi_176475945
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:27 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat? Het boeit mij gewoon niet of iemand man of vrouw is in crypto.
Ik heb echt geen behoefte aan weakhands. Of het nou mannen of vrouwen zijn I don't care.
pi_176475949
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven?
Ik zal nooit een lambo kopen. Ik heb geen lambo nodig op mijn zolderkamer.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176475969
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven? Bang voor reacties van buren vrienden etc? Die verklaren je denk ik echt voor gek
Waarom zou ik een zo'n nutteloze auto halen _O- Ik mag hier toch niet lekker 200 Kmp/u rijden.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:30:36 #272
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176475996
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waaraan twijfel je?
of het lightning network wel voor de beloofde verlichting gaat zorgen en of het een permanente oplossing is.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176476007
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven? Bang voor reacties van buren vrienden etc? Die verklaren je denk ik echt voor gek
Wat denk je zelf :')
Beter een groter huis.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176476040
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven? Bang voor reacties van buren vrienden etc? Die verklaren je denk ik echt voor gek
Hypotheek deel aflossen natuurlijk.
Studieschuld aflossen.

Zorgen dat de maandelijkse lasten dalen, heb ik meer aan dan een lambo. Tenzij er natuurlijk miljoenen binnen komen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:33:38 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176476055
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je ooit daadwerkelijk een Lambo kan kopen zou je dat dan ook echt doen of komt dan je verstand weer naar boven? Bang voor reacties van buren vrienden etc? Die verklaren je denk ik echt voor gek
Dan moet ik eerst verhuizen naar een huis met een grotere garage. Nu past net mn motor erin met een paar fietsen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176476057
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Geen idee. Er stijgt vanalles en de rest gaat even hard omlaag.
Dan zit je echt in shitcoins. Welke coins zit je allemaal in?
pi_176476095
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Geen idee. Er stijgt vanalles en de rest gaat even hard omlaag.
Alles in mijn portfolio gaat omhoog. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176476116
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou ik een zo'n nutteloze auto halen _O- Ik mag hier toch niet lekker 200 Kmp/u rijden.
Het is wel leuk natuurlijk maar voor 20k heb je al hele leuke occasions. Recente bmw 5jes, audi a7 etc. Rest naar het huis inderdaad :p
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:37:11 #279
62913 Blik
The one and Only!
pi_176476122
Zou sowieso nooit een lambo kopen, echte patser-auto. Eerder een Aston Martin DB11 ofzo. Maar dan zou ik eerst een paar miljoen moeten hebben :D

En dat lijkt me moeilijk met 1500 inleg
pi_176476155
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:39:53 #281
62913 Blik
The one and Only!
pi_176476179
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:07 schreef Skv het volgende:
Vijfde vrij crappy dag op rij ;(
Heb hetzelfde hoor, als de ene munt stijgt daalt er wel weer een andere net zo hard naar beneden
pi_176476329
quote:
Kon je maar shorten op Binance ;(

Dit gaat eindigen in een genadeloze pump en dump
-géén blogabet, bvd-
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:48:10 #283
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176476356
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:39 schreef Blik het volgende:

[..]

Heb hetzelfde hoor, als de ene munt stijgt daalt er wel weer een andere net zo hard naar beneden
Ik sta al een dag of 5 rond hetzelfde bedrag. Soms +10% maar halve dag later dan weer -10%.

Mijn grootste assets zijn dan ook Lisk, Vechain en Brx en die zitten deze week wat in het slop.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176476359
Al dagen stabiel. Het gaat keer 100 dollar omlaag of omhoog, maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind dat een goed teken. Ik sta maar 7.5 % onder ath.

Met een krimpende markt de afgelopen week stabiel blijven is in mijn opzicht oké.
pi_176476366
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Echt nutteloos weer :') Het boeit dus geen ene flikker of vrouwen mee willen doen _O- Heb ze liever gezegd ook niet in de crypto wereld :{
wtf :')
pi_176476389
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Al dagen stabiel. Het gaat keer 100 dollar omlaag of omhoog, maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind dat een goed teken. Ik sta maar 7.5 % onder ath.

Met een krimpende markt de afgelopen week stabiel blijven is in mijn opzicht oké.
Dit inderdaad.
Koning.
pi_176476433
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Al dagen stabiel. Het gaat keer 100 dollar omlaag of omhoog, maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind dat een goed teken. Ik sta maar 7.5 % onder ath.

Met een krimpende markt de afgelopen week stabiel blijven is in mijn opzicht oké.
Same here.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:51:42 #288
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176476435
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Al dagen stabiel. Het gaat keer 100 dollar omlaag of omhoog, maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind dat een goed teken. Ik sta maar 7.5 % onder ath.

Met een krimpende markt de afgelopen week stabiel blijven is in mijn opzicht oké.
same here. Ik had wel een uitschieter van 1000+ dollar maar dat kwam door dat lisk even de 38 dollar aantikte vorige week.
PSN-ID: SoliD_S
pi_176476464
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:46 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

Kon je maar shorten op Binance ;(

Dit gaat eindigen in een genadeloze pump en dump
wtf is er aan de hand 668%
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176476503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:37 schreef Blik het volgende:
Zou sowieso nooit een lambo kopen, echte patser-auto. Eerder een Aston Martin DB11 ofzo. Maar dan zou ik eerst een paar miljoen moeten hebben :D

En dat lijkt me moeilijk met 1500 inleg
Eitje. Alles op paccoin, heb je over 3 maanden je autootje.
pi_176476510
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Echt nutteloos weer :') Het boeit dus geen ene flikker of vrouwen mee willen doen _O- Heb ze liever gezegd ook niet in de crypto wereld :{
Last van vaginanijd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176476589
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Last van vaginanijd?
Laat maar lullen schatje :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 15:59:56 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176476611
Ga al dagen op en neer. Nu net onder ATH, tevreden mee.

Vandaag wel alles in het rood, maar long term dit dat.
pi_176476635
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Laat maar lullen schatje :*
Ik ga alles verkopen en terug naar de keuken denk ik. Wat dacht ik?!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176476636
kucoincom twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 10:42:41 Today Bitcoin Diamond (BCD) hade a HUGE spike on Kucoin, we just want to remind all our users and people investing… https://t.co/H28PeMLOzE reageer retweet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176476642
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ga alles verkopen en terug naar de keuken denk ik. Wat dacht ik?!
Hopen dat er geen wifi in de keuken is.
pi_176476661
Ik lees steeds Bitchstamp ipv Bitstamp _O-
pi_176476663
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:53 schreef alilami het volgende:

[..]

wtf is er aan de hand 668%
En daar gaat de dump.

Prachtig om te zien dit _O_ Gaan er een paar bankroet vandaag
-géén blogabet, bvd-
pi_176476681
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:01 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

En daar gaat de dump.

Prachtig om te zien dit _O_ Gaan er een paar bankroet vandaag
wie heeft er gekocht @ 0.023500
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 13 januari 2018 @ 16:02:36 #300
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176476684
Na 100% rendement te hebben gestaan en re hoof hebben ingekocht sta ik weer quitte. Mijn idee is om mijn (goed gespreide) portefeuille gewoon te holden voor een aantal jaar, op z'n minst. Niet ingaan op nieuwe hypes en niet traden.
Wat is jullie ervaring met deze 'tactiek'? Je ziet dat op lange termijn de meeste coins echt wel groeien.
:')
pi_176476692
Lambo lijkt mij ook niks. Dan weet iedereen in de buurt dat Bad Vlad weer thuiskomt. :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')