abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176467137
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176467232
Besluit; ik blijf liggen en probeer te slapen, als het echt niet lukt kan ik altijd nog een cracker pakken.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 03:52:12 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_176469759
Hoeveel tijd zit er tussen je laatste eetmoment en je bedtijd? Daar valt vaak ook wel wat winst te behalen. Als je wakker ligt van een rammelende maag moet je eten, dat zijn serieuze signalen van je lichaam ;)
disclaimer
pi_176470667
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Besluit; ik blijf liggen en probeer te slapen, als het echt niet lukt kan ik altijd nog een cracker pakken.
Nee, je blijft liggen en gaat slapen.

Morgenvroeg kun je weer een cracker eten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176470723
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nee, je blijft liggen en gaat slapen.

Morgenvroeg kun je weer een cracker eten.
:o
NOG 24 uur zonder eten?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_176470743
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:o
NOG 24 uur zonder eten?
But will you die?

Was even een voorbeeld van hoe de cracker eten geen optie is natuurlijk. :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176470757
Haha ja uiteindelijk gaan slapen en niks gegeten :)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 13:05:23 #8
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_176473833
Gisteren een hele slowcooker vol erwtensoep gemaakt, en de kwarktaart. Vanochtend is weer voor 5 dagen HF bezorgd, dus mijn O, L en D voor de komende week zijn wel geregeld.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:03:40 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_176474777
Snert O+ dat ga ik morgen maken!!
disclaimer
pi_176475086
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Snert O+ dat ga ik morgen maken!!
Ik heb dat gisteren gemaakt *O* voor mijn ouders -O- (en nee, heb niets meegenomen)

Ik heb een nieuw fitbitding. Deze moet om je pols. Mijn zip (aan je broek) maakte van fietsen ook stappen. Deze niet. Op dagen dat ik veel fiets, heb ik tijd tekort om aan 10.000 stappen te komen :D
En deze meet amper iets als ik een rolstoel duw. Heb op 20 minuten lopen ongeveer 10 stappen gedaan :+ Verder bestaat er een nieuwe optie met bewegen per uur. Maar daar heb ik met verschillende diensten in een ziekenhuis niets aan. Dan zet ik hem maar alleen op de nachtelijke uren, want dan is het belangrijk dat ik niet te lang blijf zitten en elk uur wat beweeg. Kan niet.

Rekening houden met mensen die nachtdiensten/diensten doen is nog best moeilijk voor producenten met een 9 tot 5 baan :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176475181
Heb je fitbit Charge 2? Die heb k no, en dan kan je via de app de melding voor bewegen per uur zelf instellen. Lijkt me dat dat ook ‘s nachts kan. En bij mij telt hij soms fietsen wel als stappen, maar vooral als ik met de kinderen fiets. Dat gast kennelijk te langzaam. Tandenpoetsen vindt hij ook stappen zetten trouwens, maar dat zal wel te maken hebben met dat ik hem om mijn linkerhand draag en ook linkshandig ben. Dat staat wel zo in mijn instellingen, maar helemaal goed gaar het niet.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:39:29 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_176475241
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb dat gisteren gemaakt *O* voor mijn ouders -O- (en nee, heb niets meegenomen)

Ik heb een nieuw fitbitding. Deze moet om je pols. Mijn zip (aan je broek) maakte van fietsen ook stappen. Deze niet. Op dagen dat ik veel fiets, heb ik tijd tekort om aan 10.000 stappen te komen :D
En deze meet amper iets als ik een rolstoel duw. Heb op 20 minuten lopen ongeveer 10 stappen gedaan :+ Verder bestaat er een nieuwe optie met bewegen per uur. Maar daar heb ik met verschillende diensten in een ziekenhuis niets aan. Dan zet ik hem maar alleen op de nachtelijke uren, want dan is het belangrijk dat ik niet te lang blijf zitten en elk uur wat beweeg. Kan niet.

Rekening houden met mensen die nachtdiensten/diensten doen is nog best moeilijk voor producenten met een 9 tot 5 baan :7
ik zou m om mijn enkel doen 8-)
disclaimer
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:55:25 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176475488
O: havermoutpap met banaan en rozijnen
T: 2 speltcrackers m kaas
L: 2 speltbh met wen plakje ham en 2 gebakken eitjes
T: iets v fruit
D: pannekoeken
T: skyr
***
pi_176477146
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:39 schreef Stormqueen het volgende:

ik zou m om mijn enkel doen 8-)
Heb je mijn enkels wel eens gezien :') Probleem schijnt zich ook voor te doen als je een kinderwagen/buggy voortduwt oid. En mensen raden aan het ding in je broekzak te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176477166
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:34 schreef Bleie het volgende:
Heb je fitbit Charge 2? Die heb k no, en dan kan je via de app de melding voor bewegen per uur zelf instellen. Lijkt me dat dat ook ‘s nachts kan. En bij mij telt hij soms fietsen wel als stappen, maar vooral als ik met de kinderen fiets. Dat gast kennelijk te langzaam. Tandenpoetsen vindt hij ook stappen zetten trouwens, maar dat zal wel te maken hebben met dat ik hem om mijn linkerhand draag en ook linkshandig ben. Dat staat wel zo in mijn instellingen, maar helemaal goed gaar het niet.
Fitbit surge. En nee, nachtelijke uren kan je niet aangeven :') Dan moet je Slapen! Slapen zal je!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176478075
O: banaan en mandarijn
L: 2 sneden brood, pure Hagelslag op 1 snee, boter
T: stuk kip van de markt, 4 stukjes stokbrood
D: 250 gr yoghurt, appel
T: mandarijn
pi_176478102
Wou eigenlijk koken, ook al in huis gehaald, maar zus bracht voor mij en oma kip van de markt mee, dus vandaar yoghurt en appel als D vanavond.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 17:57:13 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_176479062
Jij ligt weer wakker van de honger vanavond vrees ik.

O: anderhalve boterham pindakaas
L: stuk appelnotentaart, koffie met suiker
T: sinaasappel
D: zesgangen culinair genot met alcohol en alles! Doei!
disclaimer
pi_176479135
Veel plezier, SQ O+ Geniet er van!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176479142
O: Twee gekookte eieren
L: Twee volkoren crackers met pindakaas
T: Griekse yoghurt met havermoutvlokken, appel, vijg en dadel (AH Yoghurt break)
A: Gepofte aardappel met een toefje mayo, blikje tonijn, en een portie broccoli met geraspte kaas

Tevens :W ik zit op een doel van 1600kcal met minstens 80g eiwit, wat ik nog niet vaak genoeg haal. Vandaag wel! *O* Ik ga om de dag naar de sportschool (gewichtheffen) en wil eigenlijk m'n vetpercentage omlaag krijgen en meer spierdefinitie zien. Het is 'hobby' in die zin dat ik momenteel geen overgewicht heb, maar ik zit wel aan m'n eigen bovengrens qua gewicht en ik zou het leuk vinden om wat progressie te zien in de spiegel. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_176479937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wou eigenlijk koken, ook al in huis gehaald, maar zus bracht voor mij en oma kip van de markt mee, dus vandaar yoghurt en appel als D vanavond.
De rest van het lijstje vind ik ook bijzonder.
Net zoals SQ denk ik dat je straks weer met een knorrende maag in bed ligt.

Je ging toch naar een diëtist?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 13-01-2018 18:54:12 ]
pi_176480056
Elke keer als ik dit topic open lees ik een jamaar van PP :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176480206
Ik heb mezelf in het afgelopen jaar dus echt veel te veel vrijheden getolereerd. Samenwonen is a bitch :')

Er moet weer van alles af, dus oude recept maar weer opgepakt en hopelijk wekt dat ook nu weer.

Misschien moet ik mn vriendje vragen om het uit te maken. Dat was wel een tophulp :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176480261
Lijstje:

O: kwark
L: courgettewafels
D: gevulde tomatensoep

Tot dusver is het niet veel maar er komt nog een kaasplankje en eigen gebrouwen biertjes bij

Wil nog steeds niet echt opletten in het weekend. Wel is het doel om het weekend nog maar als 2 dagen te zien ipv 4 dagen :D

Verder vandaag gewoon weer 10k stappen
pi_176480275
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb mezelf in het afgelopen jaar dus echt veel te veel vrijheden getolereerd. Samenwonen is a bitch :')

Er moet weer van alles af, dus oude recept maar weer opgepakt en hopelijk wekt dat ook nu weer.

Misschien moet ik mn vriendje vragen om het uit te maken. Dat was wel een tophulp :D
_O- Mijn vriend heeft dus echt nooit chips of chocolade of koekjes ofzo in huis, dat is echt ideaal. :D Misschien moet je 'm gewoon meesleuren op gewichtsmanagement? :+
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:07:08 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176480285
Hi DP! :W

De pannekoeken waren zo lekker! Het eerste echt foute (vanwege het beleg) sinds 02 januari, best ook dus.

Oh, en voor vanavond heb ik weer draaikaas! :9 ;) Stuk minder kcals dan mijn favo notenmix zag ik ook nog. O+ kaas O+
***
pi_176480495
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Mijn vriend heeft dus echt nooit chips of chocolade of koekjes ofzo in huis, dat is echt ideaal. :D Misschien moet je 'm gewoon meesleuren op gewichtsmanagement? :+
De mijne is superdruk met afvallen, maar neemt geen reet van me aan :') Is er van overtuigd dat ie met 4 dagen verkloten alsnog kan afvallen omdat ie ook iets van 4x per week sport. Ellende daarbij is dat 2 keer daarvan enkel van die spierdingen zijn, 1 keer in de week niet doorgaat om *insert reden* en die 4e keer waarbij hij dan wel cardioachtige dingen doet gaat het om en om "superlekker" en "voor geen meter". Daarnaast ziet hij gezond ontbijten als brood laten staan en yoghurt eten. An sich een goed punt, maar als je een halve bak 10%s yoghurt wegkapt met een berg suikercruesli waar meer calorietjes inzetten dan een patatje pinda.... En je kunt jezelf natuurlijk niet altijd maar biertjes ontzetten. Zeker waar, maar dan moet je het misschien eens per 2 weken doen en niet alsnog 3 keer per week :') Daarnaast moet je ook af en toe iets lekkers kunnen eten (en is dat dus ook eigenlijk altijd wel in huis.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176480502
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hi DP! :W

De pannekoeken waren zo lekker! Het eerste echt foute (vanwege het beleg) sinds 02 januari, best ook dus.

Oh, en voor vanavond heb ik weer draaikaas! :9 ;) Stuk minder kcals dan mijn favo notenmix zag ik ook nog. O+ kaas O+
BE-tje, O+ *zittenweweerboks*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176480594
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De mijne is superdruk met afvallen, maar neemt geen reet van me aan :') Is er van overtuigd dat ie met 4 dagen verkloten alsnog kan afvallen omdat ie ook iets van 4x per week sport. Ellende daarbij is dat 2 keer daarvan enkel van die spierdingen zijn, 1 keer in de week niet doorgaat om *insert reden* en die 4e keer waarbij hij dan wel cardioachtige dingen doet gaat het om en om "superlekker" en "voor geen meter". Daarnaast ziet hij gezond ontbijten als brood laten staan en yoghurt eten. An sich een goed punt, maar als je een halve bak 10%s yoghurt wegkapt met een berg suikercruesli waar meer calorietjes inzetten dan een patatje pinda.... En je kunt jezelf natuurlijk niet altijd maar biertjes ontzetten. Zeker waar, maar dan moet je het misschien eens per 2 weken doen en niet alsnog 3 keer per week :') Daarnaast moet je ook af en toe iets lekkers kunnen eten (en is dat dus ook eigenlijk altijd wel in huis.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja, zo eentje. Mijn gymbuddy is ook zo eentje. :@ Wil per se afvallen en sport op zich ook wel veel, maar pusht zichzelf tijdens dat sporten niet echt veel, vindt dat ze 'wel weet' hoeveel kcal er in wat zitten en zuipt zo'n drie keer per week vrij veel bier. Ik gun het haar heel erg om wat af te vallen, maar ik vind het ook zo wat om erover te blijven 'zeuren' dat ze 't 'verkeerd' doet. Maar goed. :@

Ik hoop voor je dat je 'm voorbij vliegt in ieder geval. :D Misschien dat dat hem ook net dat zetje geeft om je advies wel aan te nemen, of is dat heel hoopvol? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_176480613
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ahja, zo eentje. Mijn gymbuddy is ook zo eentje. :@ Wil per se afvallen en sport op zich ook wel veel, maar pusht zichzelf tijdens dat sporten niet echt veel, vindt dat ze 'wel weet' hoeveel kcal er in wat zitten en zuipt zo'n drie keer per week vrij veel bier. Ik gun het haar heel erg om wat af te vallen, maar ik vind het ook zo wat om erover te blijven 'zeuren' dat ze 't 'verkeerd' doet. Maar goed. :@

Ik hoop voor je dat je 'm voorbij vliegt in ieder geval. :D Misschien dat dat hem ook net dat zetje geeft om je advies wel aan te nemen, of is dat heel hoopvol? :P
Geen idee, inmiddels ben ik er ook een beetje petty over :D Zoek het lekker uit dan! Als ik zn zaakkie niet meer kan zien ga ik me er wel mee bemoeien :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176480647
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geen idee, inmiddels ben ik er ook een beetje petty over :D Zoek het lekker uit dan! Als ik zn zaakkie niet meer kan zien ga ik me er wel mee bemoeien :D
_O- En daar ging m'n tonijn bijna over m'n beeldscherm heen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_176480670
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:28:31 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176480677
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

BE-tje, O+ *zittenweweerboks*
:Y Levenslang he! :') :D Ach, wel gezellig ook weer toch? :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O_ You go girl! :Y
***
pi_176480916
En om mezelf gemotiveerd te houden heb ik net een aantal jurkjes in een grotere maat gekocht *O*

Niets werkt momenten van zwak emo schranzen voor mij zo goed in de hand als er uitzien als een rollade heb ik gemerkt :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176481705
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De rest van het lijstje vind ik ook bijzonder.
Net zoals SQ denk ik dat je straks weer met een knorrende maag in bed ligt.

Je ging toch naar een diëtist?
Jup, en toen zaten de sessies erop qua verzekering. Nu binnenkort weer eens langs, afhankelijk van hoe snel ik kan verhuizen.
pi_176481725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elke keer als ik dit topic open lees ik een jamaar van PP :')
Excuus.
pi_176481802
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:11 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Excuus.
Ja je moet aan mij geen excuus maken. Je moet je afvragen of je wel echt wil afvallen en naar die keuze gaan leven.

Als ik hier +5 keer het topic open en je een excuus zie maken voor een onhandige afvalkeuze, dan ben je of in zn geheel niet goed bezig, of ik open dit topic steeds op het verkeerde moment. Dat weet jij beter dan ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176481832
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
En om mezelf gemotiveerd te houden heb ik net een aantal jurkjes in een grotere maat gekocht *O*

Niets werkt momenten van zwak emo schranzen voor mij zo goed in de hand als er uitzien als een rollade heb ik gemerkt :@
Dat is mijn dilemma altijd ja: heb ik een excuus om zo dik te blijven met m’n grotere maat of blijf ik wanhopig in te kleine kleding lopen terwijl het eigenlijk een porum is :P
Wel de reden waarschijnlijk waarom ik me nu minder vadsig voel dan rond 2005, ook al had ik toen een beter startgewicht. Nu kleed ik me beter.
pi_176481870
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat is mijn dilemma altijd ja: heb ik een excuus om zo dik te blijven met m’n grotere maat of blijf ik wanhopig in te kleine kleding lopen terwijl het eigenlijk een porum is :P
Wel de reden waarschijnlijk waarom ik me nu minder vadsig voel dan rond 2005, ook al had ik toen een beter startgewicht. Nu kleed ik me beter.
En je vadsig voelen is volgens mij voor niemand echt motiverend :N Ik wil mezelf nu ook hot voelen en streven naar hotter. Ipv mezelf een dik mormel vinden en tegen al die negativiteit in proberen iets positiefs proberen te bewerkstelligen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176482023
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:10 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Jup, en toen zaten de sessies erop qua verzekering. Nu binnenkort weer eens langs, afhankelijk van hoe snel ik kan verhuizen.
Ahh oke
Maar wat vind je zelf van je lijstje? En dan niet alleen die kip/D
pi_176482042
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja je moet aan mij geen excuus maken. Je moet je afvragen of je wel echt wil afvallen en naar die keuze gaan leven.

Als ik hier +5 keer het topic open en je een excuus zie maken voor een onhandige afvalkeuze, dan ben je of in zn geheel niet goed bezig, of ik open dit topic steeds op het verkeerde moment. Dat weet jij beter dan ik.
Ja true, ja dat wil ik. Ik weet dat ik niet echt een geliefde member hier ben, maar ik doe m'n best.
pi_176482054
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh oke
Maar wat vind je zelf van je lijstje? En dan niet alleen die kip/D
Ja het is niet echt een top lijstje, dat geef ik toe.
pi_176482136
De omschrijvingen in dit topic zijn altijd zo eerlijk O+ Ik hou ervan.

Geniet ervan, SQ!

O: 2 crackers met halvarine en hagelslag, water
T: water
L: 4 sneetjes brood met halvarine en kaas, 1 beschuit met halvarine en hagelslag, water
T: thee, plak kruidcake, wortel
D: volkoren macaroni met kip, champignons, erwtjes en pesto, kwark met een lepel jam erdoor
T: appel, water, handje chips

Ik heb zin in chips maar twijfel nog of ik me in kan houden om maar 1 handje te eten als de zak open gaat. Dus ik twijfel nog even of ik hem open ga maken of dicht laat.

Ik zet trouwens altijd mijn drinken erbij, omdat ik daar ongemerkt best veel calorieen mee binnen krijg als ik er niet op let. Opschrijven helpt bij de bewustwording.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hupje op 13-01-2018 22:28:44 ]
pi_176482204
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:22 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja true, ja dat wil ik. Ik weet dat ik niet echt een geliefde member hier ben, maar ik doe m'n best.
Het gaat niet om wel of niet geliefd zijn, het gaat om verstandige keuzes maken.
Er zijn zoveel hulpmiddelen met dieetboeken, apps enzo dat er ook voor jou een manier is.

Je beschrijft altijd best een turbulent leven en dat is soms kut, maar als dat maakt dat je nu niet klaar bent om verstandig af te vallen dan kan dat ook zo zijn, dan kan je ook nu juist gewoon stabiel willen blijven. Misschien is dat verstandiger.
pi_176482205
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:22 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja true, ja dat wil ik. Ik weet dat ik niet echt een geliefde member hier ben, maar ik doe m'n best.
Je moet je geen zorgen maken om hoe je over komt op ons
Maar wat wil je met je afvalpogingen voor jezelf bereiken
pi_176482246
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:25 schreef Hupje het volgende:
De omschrijvingen in dit topic zijn altijd zo eerlijk O+ Ik hou ervan.

Geniet ervan, SQ!

O: 2 crackers met halvarine en hagelslag, water
T: water
L: 4 sneetjes brood met halvarine en kaas, 1 beschuit met halvarine en hagelslag, water
T: thee, plak kruidcake, wortel
D: volkoren macaroni met kip, champignons, erwtjes en pesto, kwark met een lepel jam erdoor
T: appel, water

Ik heb zin in chips maar twijfel nog of ik me in kan houden om maar 1 handje te eten als de zak open gaat. Dus ik twijfel nog even of ik hem open ga maken of dicht laat.

Ik zet trouwens altijd mijn drinken erbij, omdat ik daar ongemerkt best veel calorieen mee binnen krijg als ik er niet op let. Opschrijven helpt bij de bewustwording.
Echt een heel groot deel van mijn winst zit hem bij mij in "geen vloeibare calorietjes". Alcohol dus uitbannen, maar ook de cappuccino en alles wat meer calorietjes dan water bevat.

Dit kost me alleen met alcohol echt moeite :') Dat is dan ook voor het grootste deel verantwoordelijk voor de kilo's die er onvermijdelijk weer aankomen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176482303
Ik weet ook wel dat jullie gelijk hebben, dat is het niet. Ik wil het gewoon zo graag, afvallen.

Voor nu ga ik afsluiten en even een stukje scooter rijden en hoofdje leegmaken.

Fijne zaterdag avond allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 20:31:42 ]
pi_176482357
Ja, maar van posten in het afvaltopic val je niet af. Dan was het hier wel stukken drukker *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176482358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En je vadsig voelen is volgens mij voor niemand echt motiverend :N Ik wil mezelf nu ook hot voelen en streven naar hotter. Ipv mezelf een dik mormel vinden en tegen al die negativiteit in proberen iets positiefs proberen te bewerkstelligen.
Deze ga ik jatten. *O*

Overigens scheelt het een hoop dat ik vorig jaar als goede voornemen gestopt ben met frisdrank/sapjes/etc. Ik drink nu alleen nog zwarte koffie, water en bij wijze van hoge uitzondering (als ik uit eten ben ofzo) alcohol. Dat scheelt echt heel veel kcal.
Your opinion of me is none of my business.
pi_176482381
Mijn lijstje.. :')

O- 2 waldkorn met hagelslag
L- lunch in een tentje met scouting.. Had een cheeseburger met frietjes..

Geen T's pak zo een Italiaanse bol met carpaccio met wat salade als ik over een uurtje thuis ben.

Cheeseburger was nog niet lekker ook }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176482434
Ik vind die spa rood touch of flavour echt een uitkomst trouwens. Drink het al jaren ipv cola enzo. Bevalt goed.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')