abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:10:06 #203
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_177007990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:52 schreef Wolken het volgende:
Hoe hebben jullie gedaan qua meenemen van medicatie? Is een medisch paspoort noodzakelijk? Of een verklaring van de apotheek? Mijn ouders zijn wandelende chemische fabrieken en zelf heb ik ook noodzakelijke voorgeschreven medicatie.
Ik heb een medisch paspoort meegenomen. Dat is een kwestie van bij de apotheek aanvragen en ophalen dus vond ik "voor het zekere" het beste. Uiteindelijk hebben ze me er niet naar gevraagd overigens.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_177009441
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:52 schreef Wolken het volgende:
Hoe hebben jullie gedaan qua meenemen van medicatie? Is een medisch paspoort noodzakelijk? Of een verklaring van de apotheek? Mijn ouders zijn wandelende chemische fabrieken en zelf heb ik ook noodzakelijke voorgeschreven medicatie.
Een medisch paspoort met de Engelse benaming van de werkzame stoffen is altijd aan te raden. Mocht je medicijnen kwijt raken of bij een arts belanden dan kunnen ze je medisch beter helpen. Neem hoe dan ook niet meer mee dan logisch is voor je trip en neem de orginele, gelabelde, verpakkingen mee. Ik weet niet wat jullie gebruiken, maar check bij de apotheek of er geen opiaten of andere mogelijk verboden middelen tussen zitten. Bij dergelijke medicijnen is een aparte doktersverklaring nodig.
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:29:04 #205
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_177017723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:52 schreef Wolken het volgende:
Hoe hebben jullie gedaan qua meenemen van medicatie? Is een medisch paspoort noodzakelijk? Of een verklaring van de apotheek? Mijn ouders zijn wandelende chemische fabrieken en zelf heb ik ook noodzakelijke voorgeschreven medicatie.
Ik heb gewoon een uitdraai van de apotheek meegenomen. Heb het wel even in mijn eigen handbagage gedaan en er goed opgelet dat ik dat koffertje ook meenam bij de douane.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:56:02 #206
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177018224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:52 schreef Wolken het volgende:
Hoe hebben jullie gedaan qua meenemen van medicatie? Is een medisch paspoort noodzakelijk? Of een verklaring van de apotheek? Mijn ouders zijn wandelende chemische fabrieken en zelf heb ik ook noodzakelijke voorgeschreven medicatie.
Er is bij mij nooit naar gevraagd maar voor de zekerheid kan het inderdaad geen kwaad om een medisch paspoort mee te nemen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 22:44:03 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177025528
Ik heb ook altijd een medisch paspoort bij me, is nog nooit naar gevraagd :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_177059901
Potver onze binnenlandse vlucht is gewijzigd qua vliegtijd. Van vrijdag half 10 's ochtends naar de donderdagavond ervóór om 22u :'). Dat gaan we dus niet doen. Ik wist niet eens dat dat kon joh! Wel eens gehad dat het een uurtje verzet werd, maar een halve dag?
Dus nu maar annuleren en op zoek naar een nieuwe vlucht.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 17:20:55 #209
208890 June.
Seriously?
pi_177060745
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:52 schreef Wolken het volgende:
Hoe hebben jullie gedaan qua meenemen van medicatie? Is een medisch paspoort noodzakelijk? Of een verklaring van de apotheek? Mijn ouders zijn wandelende chemische fabrieken en zelf heb ik ook noodzakelijke voorgeschreven medicatie.
Voor sommige middelen heb je een medische verklaring van de voorschrijvende dokter nodig als je de grens over wilt. Vooral middelen die onder de opiumwet vallen en zwaardere kalmeringsmiddelen bijvoorbeeld.

Zie ook: https://www.hetcak.nl/regelingen/medicijnen-mee-op-reis
Shine bright like a diamond.
pi_177083413
Het gaat voornamelijk om oude-mensen medicatie dus voor de bloeddruk en cholesterol en ik zit zelf aan de schildkliermedicatie. We zullen voor de zekerheid een medisch paspoort meenemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:38 schreef Kirb het volgende:
Potver onze binnenlandse vlucht is gewijzigd qua vliegtijd. Van vrijdag half 10 's ochtends naar de donderdagavond ervóór om 22u :'). Dat gaan we dus niet doen. Ik wist niet eens dat dat kon joh! Wel eens gehad dat het een uurtje verzet werd, maar een halve dag?
Dus nu maar annuleren en op zoek naar een nieuwe vlucht.
Komen ze dan nog wel met een compensatie? Wij kregen ook de melding dat de tijden waren veranderd maar dat ging om 10 minuten.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 15:08:44 #211
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177083520
Wat nieuw foto's geplaatst op Flickr van de road trip van mij en ViviRawrs vorig jaar :D Vooral van Columbia River Gorge, Silver Falls State Park en Crater Lake. Hierna zijn wij naar Oregon coast gereden, dus die volgen nog :D

https://www.flickr.com/photos/131615638@N04/

Nog steeds niet eens halverwege de vakantie, teveel foto's te weinig tijd.

Heel veel plezier iedereen die binnenkort weer gaat! Hier zit nog niks in de planning, maar wij willen nog zoveel zien daar! Yellowstone bovenaan het lijstje, Smoky Mountains, Rocky Mountains, Niagara Falls .... one day :D
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 15:12:40 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177083653
Nou ja kirb wat lomp! Heb ik ook nooit eerder gehoord dat de tijden dusdanig worden aangepast. Waarschijnlijk mag je het om die reden wel kosteloos annuleren ^O^

Wolken om zulke medicatie hoef je je geen zorgen te maken. Ik ben ooit met ritalin naar Amerika gevolgen en vond dat wel spannend omdat het onder de opiumwet valt. Maar zelfs daar heb ik geen vragen over gehad :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 15:17:17 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177083817
Prachtige foto's kyran O+ nu baal ik nog meer dat de Columbia River Gorge niet bereikbaar was ;( waar zijn die grotten? Die zien er supergaaf uit!

Maar ook veel herkenning van plekken waar we wél zijn geweest. Leuk om te zien hoe Seattle eruit ziet met mooi weer, wij hadden enkel regen :')

Als ik dit zo zie moet ik toch écht eens aan het reisverslag gaan werken hier. Ik kom er steeds niet aan toe :@

En ik krijg er zin van om weer die kant op te gaan O+ :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 15:27:53 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177084172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:17 schreef MaJo het volgende:
Prachtige foto's kyran O+ nu baal ik nog meer dat de Columbia River Gorge niet bereikbaar was ;( waar zijn die grotten? Die zien er supergaaf uit!

Maar ook veel herkenning van plekken waar we wél zijn geweest. Leuk om te zien hoe Seattle eruit ziet met mooi weer, wij hadden enkel regen :')

Als ik dit zo zie moet ik toch écht eens aan het reisverslag gaan werken hier. Ik kom er steeds niet aan toe :@

En ik krijg er zin van om weer die kant op te gaan O+ :D
Bedankt *;

Grotten waren in Texas, Natural Bridge Caverns bij San Antonio.

We waren eerst een paar dagen in San Antonio i.v.m. werk van Vivi. Daarna naar Seattle gevlogen :D

Nu alle foto's van Oregon coast aan het nalopen, daarna nog een stukje Canada. Altijd weer genieten om de foto's terug te zien, maar zoals jij ook al zegt .... je wil dan meteen weer terug! :D
pi_177103802
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:08 schreef Kyran het volgende:
Wat nieuw foto's geplaatst op Flickr van de road trip van mij en ViviRawrs vorig jaar :D Vooral van Columbia River Gorge, Silver Falls State Park en Crater Lake. Hierna zijn wij naar Oregon coast gereden, dus die volgen nog :D

https://www.flickr.com/photos/131615638@N04/

Nog steeds niet eens halverwege de vakantie, teveel foto's te weinig tijd.

Heel veel plezier iedereen die binnenkort weer gaat! Hier zit nog niks in de planning, maar wij willen nog zoveel zien daar! Yellowstone bovenaan het lijstje, Smoky Mountains, Rocky Mountains, Niagara Falls .... one day :D
Prachtige Foto's Kyran !!!

Wij zijn ook aardig USA verslaafd, inmiddels al 4 keer geweest en nog lang niet uitgekeken.

Yellowstone op de bucketlist, overwinteren in Florida, roundtrip Boston Niagara falls, Hawaii, cruise vanaf Miami/ Ft Lauderdale door het Panama kanaal naar LA etc etc

1.5 jaar terug naar Florida/Smokey Mountains geweest, zeker wel een aanrader.
en new york afgelopen december gedaan, nu voorlopig even niks op de planning omdat we 2 oudere honden hebben die wat zorg nodig hebben.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 14:30:45 #216
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177108100
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:32 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Prachtige Foto's Kyran !!!

Wij zijn ook aardig USA verslaafd, inmiddels al 4 keer geweest en nog lang niet uitgekeken.

Yellowstone op de bucketlist, overwinteren in Florida, roundtrip Boston Niagara falls, Hawaii, cruise vanaf Miami/ Ft Lauderdale door het Panama kanaal naar LA etc etc

1.5 jaar terug naar Florida/Smokey Mountains geweest, zeker wel een aanrader.
en new york afgelopen december gedaan, nu voorlopig even niks op de planning omdat we 2 oudere honden hebben die wat zorg nodig hebben.
Thanks!

Yellowstone staat echt bovenaan het lijstje bij ons. Smoky Mountains een mooie tweede. Schijnt in herfst het mooist te zijn, dus meteen even combineren met NFL :D

Weer wat foto's toegevoegd :D Oregon kustlijn met bezoekje aan Thor's Well en een 4th of July Festival. Nog meer kust foto's + Olympic National Park zijn nu aan de beurt :D
  Redactie Frontpage zondag 11 februari 2018 @ 18:08:30 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_177113640
quote:
Drie doden bij crash helikopter met toeristen bij Grand Canyon

Bij een helikoptercrash in de buurt van de Grand Canyon zijn drie mensen om het leven gekomen. Vier anderen raakten gewond. In de helikopter zaten een piloot en zes toeristen.

Zij waren bezig met een tour boven het natuurgebied in de Amerikaanse staat Arizona, toen de helikopter neerstortte. De oorzaak van de crash wordt nog onderzocht.

Door harde windstoten duurde het even voordat de gewonden met traumahelikopters naar het ziekenhuis konden worden gevlogen. Over de nationaliteiten van de slachtoffers is nog niets bekend.

https://nos.nl/artikel/22(...)ij-grand-canyon.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 11 februari 2018 @ 21:12:57 #218
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_177117772
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Thanks!

Yellowstone staat echt bovenaan het lijstje bij ons. Smoky Mountains een mooie tweede. Schijnt in herfst het mooist te zijn, dus meteen even combineren met NFL :D

Weer wat foto's toegevoegd :D Oregon kustlijn met bezoekje aan Thor's Well en een 4th of July Festival. Nog meer kust foto's + Olympic National Park zijn nu aan de beurt :D
Oregon!! O+ Wij gaan in mei die kant op en was nog op zoek naar mooie stukjes. Ziet er echt super gaaf uit.
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wel bizar verhaal inderdaad. Maar gezien de harde windstoten kan ik het me voorstellen dat dat met het ongeluk te maken heeft gehad..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_177117939
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat moet dit in TRV?
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 21:22:10 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177117964
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:12 schreef Yesse het volgende:

[..]

Oregon!! O+ Wij gaan in mei die kant op en was nog op zoek naar mooie stukjes. Ziet er echt super gaaf uit.

[..]

Wel bizar verhaal inderdaad. Maar gezien de harde windstoten kan ik het me voorstellen dat dat met het ongeluk te maken heeft gehad..
Jaloers! Waar gaan jullie naartoe?

Heel veeeeeel plezier in ieder geval :D

Edit: Olympic National Park toegevoegd aan de foto's

[ Bericht 3% gewijzigd door Evenstar op 12-02-2018 00:01:31 ]
  maandag 12 februari 2018 @ 14:18:07 #221
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_177129872
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:08 schreef Kyran het volgende:
Wat nieuw foto's geplaatst op Flickr van de road trip van mij en ViviRawrs vorig jaar :D Vooral van Columbia River Gorge, Silver Falls State Park en Crater Lake. Hierna zijn wij naar Oregon coast gereden, dus die volgen nog :D

https://www.flickr.com/photos/131615638@N04/

Nog steeds niet eens halverwege de vakantie, teveel foto's te weinig tijd.

Heel veel plezier iedereen die binnenkort weer gaat! Hier zit nog niks in de planning, maar wij willen nog zoveel zien daar! Yellowstone bovenaan het lijstje, Smoky Mountains, Rocky Mountains, Niagara Falls .... one day :D
Waaaauww wat ben ik blij dat ik in mei ook veel van dit mag gaan zien O+ O+ O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 12 februari 2018 @ 20:46:12 #222
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_177138219
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jaloers! Waar gaan jullie naartoe?

Heel veeeeeel plezier in ieder geval :D

Edit: Olympic National Park toegevoegd aan de foto's
We starten en eindigen in Seattle, willen in ieder geval naar Silver Park Falls en Yellowstone en daartussen bekijken we welke route voor ons de leukste is waarbij we het gewoon per dag bekijken. We gaan 3 weken in totaal.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 20:54:39 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177138411
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:46 schreef Yesse het volgende:

[..]

We starten en eindigen in Seattle, willen in ieder geval naar Silver Park Falls en Yellowstone en daartussen bekijken we welke route voor ons de leukste is waarbij we het gewoon per dag bekijken. We gaan 3 weken in totaal.
Gaaf! Wel een flink stuk rijden tussen Seattle en Yellowstone, maar gelukkig veel te zien :D

Olympic NP, Mount Rainier NP, Glacier NP (net uit route, maar wel super mooi), Columbia River Gorge, Silver Falls SP.

Ik heb echt zo'n zin om naar Yellowstone te gaan :( gaat helaas nog wel even duren i.v.m. financiën. Afgelopen jaren erg veel op vakantie geweest, dus niks te klagen op zich, maar het is nooit genoeg :D
pi_177138574
Kyran wat een toffe foto's!! Die kant moet ik ook zeker nog een keer op :D.

Wolken we kregen inderdaad compensatie, best wel oké zelfs: 100 dollar pp, te besteden bij een volgende vlucht. Ik heb nog even gekeken of ze andere vluchten hadden die evt gunstiger waren maar helaas. Daar hebben we dus niks aan. Wel volledig betaling terug gehad.

Inmiddels een nieuwe vlucht geboekt. Helaas wat duurder maar ook kortere reistijd. 'T is niet anders.

Wel heel veel zin in :D nog twee maanden!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 12 februari 2018 @ 22:32:31 #225
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_177140779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:08 schreef Kyran het volgende:
Wat nieuw foto's geplaatst op Flickr van de road trip van mij en ViviRawrs vorig jaar :D Vooral van Columbia River Gorge, Silver Falls State Park en Crater Lake. Hierna zijn wij naar Oregon coast gereden, dus die volgen nog :D

https://www.flickr.com/photos/131615638@N04/

Nog steeds niet eens halverwege de vakantie, teveel foto's te weinig tijd.

Heel veel plezier iedereen die binnenkort weer gaat! Hier zit nog niks in de planning, maar wij willen nog zoveel zien daar! Yellowstone bovenaan het lijstje, Smoky Mountains, Rocky Mountains, Niagara Falls .... one day :D
Wat een prachtige foto's O+

Bij Mr D'z. hebben wij vorig jaar ook gegeten :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_177167968
Hele gave foto's Kyran! Toch weer echt totaal anders dan waar wij nu heengaan.

Door veranderde omstandigheden ga ik toch Angels Landing en andere pittige hikes overslaan en mijn familie aanmoedigen die het wel gaan lopen.

Welke artikelen zijn in Amerika echt goedkoper dan in NL? Ik heb een nieuwe mobiel nodig maar ik geloof dat daar niet echt veel prijsverschil in zit?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 13 februari 2018 @ 23:47:30 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_177168719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:09 schreef Wolken het volgende:
Hele gave foto's Kyran! Toch weer echt totaal anders dan waar wij nu heengaan.

Door veranderde omstandigheden ga ik toch Angels Landing en andere pittige hikes overslaan en mijn familie aanmoedigen die het wel gaan lopen.

Welke artikelen zijn in Amerika echt goedkoper dan in NL? Ik heb een nieuwe mobiel nodig maar ik geloof dat daar niet echt veel prijsverschil in zit?
Bij iPhones schijnt er best wat verschil in te zitten, maar als je ze netjes volgens de regels invoert verdwijnt een groot deel van het verschil alweer door extra belastingen en invoerrechten. Je kan kijken bij een webshop wat het daar ongeveer kost en dan vergelijken met wat je voor hetzelfde model kwijt bent in Nederland
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:34:41 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_177178781
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 13 februari 2018 23:09 Welke artikelen zijn in Amerika echt goedkoper dan in NL? Ik heb een nieuwe mobiel nodig maar ik geloof dat daar niet echt veel prijsverschil in zit?
Alles van Apple.
Levi's spijkerbroeken.
Kleding bij outlets.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_177180552
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:34 schreef matthijst het volgende:

[..]

Alles van Apple.
Levi's spijkerbroeken.
Kleding bij outlets.
Och ja, levi's tijdens Black Friday. We hadden allebei een broek voor 40 dollar (20 pp) :D We moesten wel echt een stuk kleiner qua maat :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:13:24 #230
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_177180661
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:09 schreef Wolken het volgende:
Hele gave foto's Kyran! Toch weer echt totaal anders dan waar wij nu heengaan.

Door veranderde omstandigheden ga ik toch Angels Landing en andere pittige hikes overslaan en mijn familie aanmoedigen die het wel gaan lopen.

Welke artikelen zijn in Amerika echt goedkoper dan in NL? Ik heb een nieuwe mobiel nodig maar ik geloof dat daar niet echt veel prijsverschil in zit?
Het verschil in euro/dollar is sowieso wel interessant. Dat scheelt al snel een kleine 25%. Bedenk wel dat de prijzen in Amerika zonder tax zijn.

Zie dit topic. Ik ga een nieuwe macbook kopen in Amerika, scheelt mij in het beste geval ¤800, in het slechtste geval ¤400.
WGR / Macbook kopen in Chicago
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  woensdag 14 februari 2018 @ 19:27:01 #231
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_177184551
Ik heb in september een nieuwe ipad gekocht. Deze was uiteindelijk ¤125,- goedkoper in Amerika dan in Nederland. Best de moeite.
En inderdaad, kleding in outlets ❤ of aanbiedingen in gewone winkels.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_177237433
Dus ik moet gewoon weinig kleding meenemen zodat ik lekker kan shoppen. Het is alleen wat lastig omdat er flinke tempratuurverschillen kunnen zijn tussen bijvoorbeeld Yellowstone en LV. Dus er moet een winterjas mee en shirts met korte mouwen.

Hotel in LV is ook geboekt, het is uiteindelijk het Aria geworden. Cosmopolitan had niet zoveel kamers meer over ivm een evenement en qua prijs verschilde het niet zo heel erg. En we hebben Joe's gereserveerd voor de eerste avond, ben benieuwd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177301566
zelfs in macy's in new york had ik 2 wrangers jeans en 2 merk tshirts voor rond de 50 euro.
kleding is op zeker wel goedkoper
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 19 februari 2018 @ 17:53:06 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_177304098
Ja, kleding kan behoorlijk schelen. Ik hou niet van winkelen, maar in Amerika ga ik het gewoon weer doen! En gelijk iets dat me bevalt in meerdere kleuren kopen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_177305337
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

In september daar geweest en werd onze vlucht gecancelled door de harde wind.
Als je het zo hoort blij dat ze toen wel de beslissing genomen hebben, baalde destijds best wel dat het niet doorging. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn ook aan het kijken naar een rondreis in de VS. Hoe doen de mensen met ervaring dat hier? Boeken jullie zeg maar complete rondreizen waarin alles voor je geregeld is, of doen jullie alles zelf? Dus ticket los boeken, auto huren en dan min of meer zelf de route uitzoeken en hotels etc regelen?

Wij willen graag naar Florida en sowieso wat parken bezoeken maar ook wel een stukje van Florida zien, ben aan het oriënteren, eerste keer in de VS.
Ik gebruikte bij mijn rondrit LV - LA - SF - LV de site van priceline.com
Je kan hierbij een dag of twee vooraf op een kamer bieden en de prijs aangeven welke jij het waard vind om te betalen. Je krijgt binnen no-time reactie of zij de prijs accepteren. kan tot 50% op hotelkamers schelen. Lukt uiteraard beter buiten het hoogseizoen zodat ze blij zijn nog een kamer te verhuren ipv leegstand te hebben...
pi_177467303
Zo, nog een paar dagen slapen en dan is het zover. En wat is het er koud! Dus de tas is vooral gevuld met dikke truienvesten, dikke handschoenen en een muts. En voor LV wel een shirtje maar daar is het geloof ik ook nog niet heel warm.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 26 februari 2018 @ 19:27:34 #237
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_177467514
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:21 schreef Wolken het volgende:
Zo, nog een paar dagen slapen en dan is het zover. En wat is het er koud! Dus de tas is vooral gevuld met dikke truienvesten, dikke handschoenen en een muts. En voor LV wel een shirtje maar daar is het geloof ik ook nog niet heel warm.
Oh echt? Brr! Veel plezier in ieder geval!
Lekker van gaan genieten :)en van je zwangerschap!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 23:25:06 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177474138
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:21 schreef Wolken het volgende:
Zo, nog een paar dagen slapen en dan is het zover. En wat is het er koud! Dus de tas is vooral gevuld met dikke truienvesten, dikke handschoenen en een muts. En voor LV wel een shirtje maar daar is het geloof ik ook nog niet heel warm.
Dan is de overgang ook minder groot met hier ;) wat is nou precies de planning?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_177477749
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oh echt? Brr! Veel plezier in ieder geval!
Lekker van gaan genieten :)en van je zwangerschap!
Dank je!

quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan is de overgang ook minder groot met hier ;) wat is nou precies de planning?
Het was van de week -20 in Bryce :D

Mijn broer heeft de hele reis uitgewerkt in een Excel document per uur _O-

San Francisco - Yosemite - Kings Canyon - Sequoia - China Lake - Death Valley - Zion - Bryce - Brian Head - Capitol Reef - Monument Valley - Antilope Canyon - Big Bend - Grand Canyon - Route 66 - Hoover Dam - Las Vegas. En dat in 14 dagen tijd....

In SF hebben we de eerste ochtend een early bird tickets voor Alcatraz en s'middags op de fiets naar de Golden Gate Bridge. Voor de rest hebben we een tour geboekt voor de Antilope Canyon en willen we een helitocht doen door de Grand Canyon.

Maar ik moet maar even kijken of ik dit allemaal in mijn conditie vol ga houden. Gelukkig kan ik goed slapen in een auto :Z .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177478538
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:52 schreef Wolken het volgende:

[..]

Dank je!

[..]

Het was van de week -20 in Bryce :D

Mijn broer heeft de hele reis uitgewerkt in een Excel document per uur _O-

San Francisco - Yosemite - Kings Canyon - Sequoia - China Lake - Death Valley - Zion - Bryce - Brian Head - Capitol Reef - Monument Valley - Antilope Canyon - Big Bend - Grand Canyon - Route 66 - Hoover Dam - Las Vegas. En dat in 14 dagen tijd....

In SF hebben we de eerste ochtend een early bird tickets voor Alcatraz en s'middags op de fiets naar de Golden Gate Bridge. Voor de rest hebben we een tour geboekt voor de Antilope Canyon en willen we een helitocht doen door de Grand Canyon.

Maar ik moet maar even kijken of ik dit allemaal in mijn conditie vol ga houden. Gelukkig kan ik goed slapen in een auto :Z .
Mooi altijd die mensen die denken dat er nooit traffic delays zijn of 837383 dingen in 2 weken willen proppen. Sterkte.. (en veel plezier)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177478582
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:46 schreef RipCity het volgende:

[..]

Mooi altijd die mensen die denken dat er nooit traffic delays zijn of 837383 dingen in 2 weken willen proppen. Sterkte.. (en veel plezier)
En er geen rekening mee houden dat er 2 bejaarden en een zwangere mee zijn :') . Maar mochten we ergens langer willen blijven is het wel mogelijk, dan slaan we wat anders gewoon over. Broer en zus hadden het ook nog over skieen bij Yellowstone :D .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177479485
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:50 schreef Wolken het volgende:

[..]

En er geen rekening mee houden dat er 2 bejaarden en een zwangere mee zijn :') . Maar mochten we ergens langer willen blijven is het wel mogelijk, dan slaan we wat anders gewoon over. Broer en zus hadden het ook nog over skieen bij Yellowstone :D .
Leuk dat je de fiets pakt in SF! Heeeeeel veel plezier :D *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177479904
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:46 schreef RipCity het volgende:

[..]

Mooi altijd die mensen die denken dat er nooit traffic delays zijn of 837383 dingen in 2 weken willen proppen. Sterkte.. (en veel plezier)
Komen ze vanzelf achter, dit is geen doen in 14 dagen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:20:16 #244
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_177479988
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Komen ze vanzelf achter, dit is geen doen in 14 dagen..
vooral die skitrip naar Yellowstone ( ... 😂😂😂🤔) zou t afmaken
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:22:01 #245
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_177483137
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:52 schreef Wolken het volgende:

[..]

Dank je!

[..]

Het was van de week -20 in Bryce :D

Mijn broer heeft de hele reis uitgewerkt in een Excel document per uur _O-

San Francisco - Yosemite - Kings Canyon - Sequoia - China Lake - Death Valley - Zion - Bryce - Brian Head - Capitol Reef - Monument Valley - Antilope Canyon - Big Bend - Grand Canyon - Route 66 - Hoover Dam - Las Vegas. En dat in 14 dagen tijd....

In SF hebben we de eerste ochtend een early bird tickets voor Alcatraz en s'middags op de fiets naar de Golden Gate Bridge. Voor de rest hebben we een tour geboekt voor de Antilope Canyon en willen we een helitocht doen door de Grand Canyon.

Maar ik moet maar even kijken of ik dit allemaal in mijn conditie vol ga houden. Gelukkig kan ik goed slapen in een auto :Z .
wooooh. Dit hebben wij afgelopen oktober bijna exact zo gedaan (alleen omgekeerd). Alleen dan wel in 22 dagen :P En dat was al een aardig tempo vonden wij.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_177485589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:22 schreef superkimmi het volgende:

[..]

wooooh. Dit hebben wij afgelopen oktober bijna exact zo gedaan (alleen omgekeerd). Alleen dan wel in 22 dagen :P En dat was al een aardig tempo vonden wij.
Ach joh, we gaan dit ook allemaal niet redden hoor! We kunnen gelukkig ook een hoop overslaan en dat zal ook echt wel gaan gebeuren.

We zouden kijken of we Angels Landing konden lopen maar omdat ik nu 5 maanden zwanger ben ga ik dat niet doen. Toen kwam mijn broer met een "makkelijkere" wandeling van ongeveer 3 uur op smalle paadjes waar je je aan kettingen vast moet houden om niet naar beneden te storten. Aan de ene kant ben ik ook wel gevleid dat hij mij als een soort superwoman ziet maar hij heeft denk ik niet echt door dat ik redelijk beperkt ben nu _O- .

Verder zijn een aantal parken ook gewoon dicht door het weer dus dat scheelt alweer een hoop.

Ik zal jullie op de hoogte houden van onze wilde planning en hoe het verloopt *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:53 schreef Kirb het volgende:

[..]

Leuk dat je de fiets pakt in SF! Heeeeeel veel plezier :D *O*
Ik weet nog niet of ik meega hoor, we hebben dan ook al de hele ochtend rondgeslenterd door Alcatraz en op een gegeven moment ben ik op. Maar het lijkt me wel super cool! Ik weet niet of ze er electrische fietsen hebben?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:52:00 #247
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_177485801
Een aantal parken zijn dicht dus dat scheelt een hoop...really??
pi_177486170
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:52 schreef BeamofLight het volgende:
Een aantal parken zijn dicht dus dat scheelt een hoop...really??
Ja. Ik blijf optimistisch.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177487396
Veel te volle planning.
Alcatraz had ik in 2 a 3 uur wel gezien overigens. Fietsen van SF naar sousolito is leuk :) je kan ook elektrische fietsen huren tegen een meerprijs. Zal nu wel koud zijn daar ook. Staat ook veel wind in SF
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 23:51:59 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177494563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:52 schreef Wolken het volgende:

[..]

Dank je!

[..]

Het was van de week -20 in Bryce :D

Mijn broer heeft de hele reis uitgewerkt in een Excel document per uur _O-

San Francisco - Yosemite - Kings Canyon - Sequoia - China Lake - Death Valley - Zion - Bryce - Brian Head - Capitol Reef - Monument Valley - Antilope Canyon - Big Bend - Grand Canyon - Route 66 - Hoover Dam - Las Vegas. En dat in 14 dagen tijd....

In SF hebben we de eerste ochtend een early bird tickets voor Alcatraz en s'middags op de fiets naar de Golden Gate Bridge. Voor de rest hebben we een tour geboekt voor de Antilope Canyon en willen we een helitocht doen door de Grand Canyon.

Maar ik moet maar even kijken of ik dit allemaal in mijn conditie vol ga houden. Gelukkig kan ik goed slapen in een auto :Z .
-20 :o en ik vind het hier al ijskoud _O-

Wow eh optimistische planning :D lijkt mij in 2 weken nauwelijks te doen. Het zal heus wel lukken maar je ziet dan wel veel maar niets echt goed. Alleen al voor de parken heb je een volle dag of 2 dagen nodig en voor de steden een dag of 3. Jammer dat jullie niet een weekje langer gaan!

En die Yellowstone opmerking is wel erg naïef ja, dat ligt zo'n 1000km uit de route :')

Maar hoe dan ook veel plezier *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_177500243
Weet iemand toevallig goede app e.d. voor GPS wandelroutes in de VS? Ik heb als app al Maps3D waar ik gpx in kan laden (in Schotland was dat perfect via walkhighlands.co.uk), hopelijk is er ook zoiets voor de VS.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177531492
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 23:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

-20 :o en ik vind het hier al ijskoud _O-

Wow eh optimistische planning :D lijkt mij in 2 weken nauwelijks te doen. Het zal heus wel lukken maar je ziet dan wel veel maar niets echt goed. Alleen al voor de parken heb je een volle dag of 2 dagen nodig en voor de steden een dag of 3. Jammer dat jullie niet een weekje langer gaan!

En die Yellowstone opmerking is wel erg naïef ja, dat ligt zo'n 1000km uit de route :')

Maar hoe dan ook veel plezier *O*
Dank je!

Als het goed is zal het daar nu ook snel warmer worden. En dat hoop ik ook...

Skieen bedoelde ik trouwens Yosemite, niet Yellowstone :@ . Hoewel dat van mij ook niet hoeft. Ze verwachten dit weekend behoorlijke sneeuwval dus ik hoop dat we bij ons hotel kunnen komen.

Sorry Kirb, ik heb daar geen idee van.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 1 maart 2018 @ 17:43:47 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_177531664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:55 schreef Kirb het volgende:
Weet iemand toevallig goede app e.d. voor GPS wandelroutes in de VS? Ik heb als app al Maps3D waar ik gpx in kan laden (in Schotland was dat perfect via walkhighlands.co.uk), hopelijk is er ook zoiets voor de VS.
Ik zit even te denken welke wij hadden voor onze Garmin, maar ik heb even geen idee haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_177538348
Heb even hulp nodig. Begin mei beginnen we aan een rondreis aan de Westkust. Op 9 mei halen we de RV op en willen we naar Yosemite rijden. In het park zelf zit alles natuurlijk al helemaal vol. Iemand een goede tip voor een RV Campsite in de buurt?

Had deze al gevonden maar veel verder ben ik nog niet gekomen: https://rvonthego.com/california/yosemite-lakes-rv-resort

Ervaringsdeskundigen die kunnen helpen?
^ To je nesmysl ^
  vrijdag 2 maart 2018 @ 07:19:24 #255
208890 June.
Seriously?
pi_177542536
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:55 schreef Kirb het volgende:
Weet iemand toevallig goede app e.d. voor GPS wandelroutes in de VS? Ik heb als app al Maps3D waar ik gpx in kan laden (in Schotland was dat perfect via walkhighlands.co.uk), hopelijk is er ook zoiets voor de VS.
Wij hadden toen heremaps, kun je de kaarten gratis offline downloaden. Dit werkte prima!
Shine bright like a diamond.
pi_177543962
Thanks allemaal, ik ga eens kijken naar heremaps (volgens mij gebruiken wij die voor auto navigatie) en even verder zoeken..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177545212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:06 schreef TyVole het volgende:
Heb even hulp nodig. Begin mei beginnen we aan een rondreis aan de Westkust. Op 9 mei halen we de RV op en willen we naar Yosemite rijden. In het park zelf zit alles natuurlijk al helemaal vol. Iemand een goede tip voor een RV Campsite in de buurt?

Had deze al gevonden maar veel verder ben ik nog niet gekomen: https://rvonthego.com/california/yosemite-lakes-rv-resort

Ervaringsdeskundigen die kunnen helpen?
Ik hou dit ook ff in de gaten. Begin Mei in San Francisco een campervan ophalen en willen van daar uit ook naar Yosemite toe.

Sowieso nog niet verdiept in campings, ik las dat je in het voorseizoen ( ik reken mei als voorseizoen) nog wel redelijk kans hebt op een plekje.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 11:01:43 #258
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_177545885
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:35 schreef Wolken het volgende:

[..]

Dank je!

Als het goed is zal het daar nu ook snel warmer worden. En dat hoop ik ook...

Skieen bedoelde ik trouwens Yosemite, niet Yellowstone :@ . Hoewel dat van mij ook niet hoeft. Ze verwachten dit weekend behoorlijke sneeuwval dus ik hoop dat we bij ons hotel kunnen komen.

Sorry Kirb, ik heb daar geen idee van.
Ik zou het lusje Capitol Reef / Monument Valley schrappen en vanuit Bryce naar Page gaan.
Dan heb je iets meer rust in je route. Maar je gaat hoe dan ook een mooie vakantie hebben, het is zo prachtig daar O+. Heel veel plezier!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 2 maart 2018 @ 11:03:48 #259
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_177545919
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:55 schreef Kirb het volgende:
Weet iemand toevallig goede app e.d. voor GPS wandelroutes in de VS? Ik heb als app al Maps3D waar ik gpx in kan laden (in Schotland was dat perfect via walkhighlands.co.uk), hopelijk is er ook zoiets voor de VS.
In de Nationale Parken vond ik de trails ook met bordjes goed aangegeven en bij binnenkomst krijg je ook een folder / plattegrond met wandelingen. Als je standaard wandelingen gaat maken zul je denk ik geen aparte wandel-app nodig hebben :). (Okee dit was niet je vraag :P )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_177545974
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:03 schreef MaLo het volgende:

[..]

In de Nationale Parken vond ik de trails ook met bordjes goed aangegeven en bij binnenkomst krijg je ook een folder / plattegrond met wandelingen. Als je standaard wandelingen gaat maken zul je denk ik geen aparte wandel-app nodig hebben :). (Okee dit was niet je vraag :P )
Haha ja dat is ook wel weer zo. Maar ik vond het zo leuk om terug te kijken in de app wat we allemaal gelopen hebben :@

Van de week alvast een tour boeken voor Antelope canyon, en dan hebben we echt alles geregeld :o. Aftellen, nog 6,5 week!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177630359
SF is O+ We hebben de fiets gepakt en zijn de Golden Gate Bridge overgefiets en met de ferry terug en dat is echt een aanrader. Er zaten wel pittige stukken tussen maar daar ben ik gewoon gaan wandelen.

Nu lekker in het café aan het internetten bij het visitor center in Yosemite park terwijl de rest aan het wandelen is. Er is behoorlijk wat sneeuw gevallen en het is hier schitterend. Tot nu toe ook nog prima weer gehad gelukkig.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 5 maart 2018 @ 22:11:25 #262
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177630599
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:01 schreef Wolken het volgende:
SF is O+ We hebben de fiets gepakt en zijn de Golden Gate Bridge overgefiets en met de ferry terug en dat is echt een aanrader. Er zaten wel pittige stukken tussen maar daar ben ik gewoon gaan wandelen.

Nu lekker in het café aan het internetten bij het visitor center in Yosemite park terwijl de rest aan het wandelen is. Er is behoorlijk wat sneeuw gevallen en het is hier schitterend. Tot nu toe ook nog prima weer gehad gelukkig.
Yosemite *O* *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Frontpage maandag 5 maart 2018 @ 22:13:06 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_177630630
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:01 schreef Wolken het volgende:
SF is O+ We hebben de fiets gepakt en zijn de Golden Gate Bridge overgefiets en met de ferry terug en dat is echt een aanrader. Er zaten wel pittige stukken tussen maar daar ben ik gewoon gaan wandelen.

Nu lekker in het café aan het internetten bij het visitor center in Yosemite park terwijl de rest aan het wandelen is. Er is behoorlijk wat sneeuw gevallen en het is hier schitterend. Tot nu toe ook nog prima weer gehad gelukkig.
Mocht je je vervelen, kijk even of het museum daar open is, daar werkt een hele toffe ranger, een oude donkere man. Hebben we vorig jaar 2 uur mee staan lullen :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 5 maart 2018 @ 23:03:01 #264
39237 crew  H_T
2733
pi_177631537
Weet iemand nog een leuke stop op de route van Pigeon Forge, Tennessee naar Chicago? Ik wil beide bezoeken maar het is bijna acht uur rijden. Ertussen is vast iets leuks dat ik over het hoofd zie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 5 maart 2018 @ 23:58:29 #265
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_177632530
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand nog een leuke stop op de route van Pigeon Forge, Tennessee naar Chicago? Ik wil beide bezoeken maar het is bijna acht uur rijden. Ertussen is vast iets leuks dat ik over het hoofd zie
Louisville en Indianapolis :)
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 6 maart 2018 @ 00:08:30 #266
39237 crew  H_T
2733
pi_177632633
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:58 schreef matthijst het volgende:

[..]

Louisville en Indianapolis :)
Indianapolis staat al op de planning voor de heenweg :). Ik moet nog een kaartje kopen, maar ik ben van plan naar de Indy 500 te gaan 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 02:13:52 #267
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177633325
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Indianapolis staat al op de planning voor de heenweg :). Ik moet nog een kaartje kopen, maar ik ben van plan naar de Indy 500 te gaan 8-)
Indianapolis Museum of Art is ook de moeite waard, als dat je ding is. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 6 maart 2018 @ 09:26:22 #268
67174 Dos37
Come on Twente
pi_177636205
Ik ga ook twee tussenstops maken tussen Chicago en Nashville. Ook in Indianapolis en Louisville ben er niet tijdens de Indy 500 maar ga het circuit wel bezoeken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:44:26 #269
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_177639800
St. Louis voor de Arch eventueel :)
Haters everywhere but I don't really care.
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2018 @ 14:57:14 #270
230491 Zith
pls tip
pi_177662995
In augustus in Chicago voor werk, wilde er 7 dagen road trip aan vast pakken. Het idee is om een ford mustang of vergelijkbaar te halen en rond te reizen. Vooral aandacht voor het rijden, dus niet hele dagen in een stad zitten (zijn toch allemaal hetzelfde overdag, IMO), maar 'smiddags/'savonds aankomen, inchecken, en wat van het nachtleven bekijken.

Wat dachten jullie van het volgende? https://trips.furkot.com/ts/xFzAog

Dus: Chicago - St Louis (?) - Memphis - Natuur (?) - New Orleans - Nashville - Chicago.

• St Louis lijkt mij saai, wellicht is er een leukere plek eromheen met natuur?
• Memphis voor de blues straat
• Natuur... Leek mij een mooi plekje zonder dat ik gelijk naar New Orleans hoef - misschien zijn er betere opties.
• New Orleans lijkt me leuk
• Nashville country muziek :P

New Orleans - Nashville en Nashville - Chicago zijn aardig wat rij-uren, iemand een idee voor ertussen? Heb nog een dagje over.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177663152
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:57 schreef Zith het volgende:
In augustus in Chicago voor werk, wilde er 7 dagen road trip aan vast pakken. Het idee is om een ford mustang of vergelijkbaar te halen en rond te reizen. Vooral aandacht voor het rijden, dus niet hele dagen in een stad zitten (zijn toch allemaal hetzelfde overdag, IMO), maar 'smiddags/'savonds aankomen, inchecken, en wat van het nachtleven bekijken.

Wat dachten jullie van het volgende? https://trips.furkot.com/ts/xFzAog

Dus: Chicago - St Louis (?) - Memphis - Natuur (?) - New Orleans - Nashville - Chicago.

• St Louis lijkt mij saai, wellicht is er een leukere plek eromheen met natuur?
• Memphis voor de blues straat
• Natuur... Leek mij een mooi plekje zonder dat ik gelijk naar New Orleans hoef - misschien zijn er betere opties.
• New Orleans lijkt me leuk
• Nashville country muziek :P

New Orleans - Nashville en Nashville - Chicago zijn aardig wat rij-uren, iemand een idee voor ertussen? Heb nog een dagje over.
Misschien te ver uit de route, maar 3,5 uur ten oosten van Nashville ligt de Great Smokey Mountains NP. Ik ga er komende voorjaar naar toe, maar schijnt erg mooi te zijn.
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2018 @ 17:54:33 #272
230491 Zith
pls tip
pi_177667103
Top, heb nu het volgende, kijken of dat iets gaat worden.


https://trips.furkot.com/ts/xFzAog


Dus extra nachtje, dan niet gelijk in de Great Smokey Mountains, maar in Cheaha State Park, overnachten bij een plek met mooie cabins, en dan dag erna door via Smokey Mountains / Dam naar Nashville.


Bij dat uitzicht wil ik wel een biertje drinken :Y

[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 07-03-2018 18:04:49 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:48:05 #273
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177668548
Dat is nogal wat rijden voor een week, zo zie je nauwelijks iets van die steden.

Memphis en Nashville zijn wel echt top en als je er alleen 's avonds bent zijn Beale Street en Broadway wel echt awesome. _O_

In Nashville wel een beetje de multi-storey "honky tonk" tourist traps vermijden (die vol zitten met vrijgezellenfeesten om een of andere reden) maar er zitten nog wel toffe bars in die straat.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2018 @ 22:12:31 #274
230491 Zith
pls tip
pi_177674389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat is nogal wat rijden voor een week, zo zie je nauwelijks iets van die steden.
Mja, die steden trekken mij niet echt. Vind ze altijd hetzelfde eruit zien... blok, blok, blok.., daarom ga ik ook zsm chicago uit.
quote:
Memphis en Nashville zijn wel echt top en als je er alleen 's avonds bent zijn Beale Street en Broadway wel echt awesome. _O_

In Nashville wel een beetje de multi-storey "honky tonk" tourist traps vermijden (die vol zitten met vrijgezellenfeesten om een of andere reden) maar er zitten nog wel toffe bars in die straat.
Ja lijkt mij ook leuk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177682770
Heeft iemand wel eens gedacht aan een roadtrip van oost naar west en dan vertrekken en aankomen op de uiterste punten.

Vanaf de canadese grens in maines naar het uiterste puntje van california.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:20:50 #276
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_177682877
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:12 schreef Zith het volgende:
Mja, die steden trekken mij niet echt. Vind ze altijd hetzelfde eruit zien... blok, blok, blok.., daarom ga ik ook zsm chicago uit.
Waarom erheen dan?
Haters everywhere but I don't really care.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 12:48:23 #277
230491 Zith
pls tip
pi_177683447
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Waarom erheen dan?
Bij St Louis vraag ik mij dat af, bij Memphis om de blues, bij Nashville om de country, New Orleans ook om de nacht-sfeer. Kom in de avond aan, vertrek in de ochtend.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:49:20 #278
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_177684643
Ah zo. St Louis is die boog wel Cool van bovenaf vond ik. Verder niet heel veel te doen. Brouwerij van Budweiser met een tour. Maar ja. Rijden.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 14:19:12 #279
67174 Dos37
Come on Twente
pi_177705863
Ik ga ook naar St Louis eigenlijk alleen om honkbal en Arch verder nog niet zoveel boeiends kunnen vinden daar :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_177709451
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:06 schreef TyVole het volgende:
Heb even hulp nodig. Begin mei beginnen we aan een rondreis aan de Westkust. Op 9 mei halen we de RV op en willen we naar Yosemite rijden. In het park zelf zit alles natuurlijk al helemaal vol. Iemand een goede tip voor een RV Campsite in de buurt?

Had deze al gevonden maar veel verder ben ik nog niet gekomen: https://rvonthego.com/california/yosemite-lakes-rv-resort

Ervaringsdeskundigen die kunnen helpen?
Met wie ga je? Wij hebben vorig jaar Zuid-West gedaan in een RV met vrienden (dus zonder kinderen) en hebben bijna overal gewoon geboondocked (wild kamperen). Van de 29dagen misschien 3 keer op een camping gestaan. Verder gewoon op lege parkeerplaatsen in dorpen dicht bij de nationale parken of in het wild. Nooit problemen gehad en slechts een keer bij een Walmart het vriendelijke verzoek gehad ergens anders te parkeren "Graag aan de overkant, daar controleren ze niet". We hebben dus alleen af en toe wat dollars moeten betalen voor het legen van de tanks en bijvullen van water. Je hoeft het natuurlijk niet zo extreem als ons te doen maar het kan prima en is ook wel extra avontuurlijk.
  woensdag 14 maart 2018 @ 08:59:51 #281
476600 Minilosje
24/7 bezig met reizen!
pi_177810604
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het zijn prijzen per persoon met een stevige eenpersoonstoeslag en in het laagseizoen. De prijzen kunnen dus wel kloppen, maar alleen buiten schoolvakanties om. TUI heeft voorgaande jaren ook aanbiedingen gehad dat je voor rond de 500 euro p.p. een retourtje Florida kreeg met daarbij verblijf of een huurauto
Helaas zijn de goedkoopste vakanties vaak wel buiten de schoolvakanties, maar indien je een beetje vrij je vakanties in kan plannen kan je op https://www.holidayguru.nl/ altijd wel erg scherp geprijsde vakanties vinden! Volgens mij zijn die camper deals vooral zo goedkoop omdat je de camper vanuit de fabriek naar een bestemming brengt, dus in plaats van iemand inhuren om de camper te vervoeren laten ze er mensen mee op vakantie gaan om hem op de juiste bestemming te krijgen. Handige oplossing, lijkt mij!
Het liefst reis ik de hele wereld rond!
pi_177945146
Wij zijn zaterdag weer teruggekomen van onze rondreis en wat was het weer gaaf! We hebben onwijs mazzel gehad met het weer en konden alle hotels bereiken die we hadden geboekt. Begonnen in SF en daarna het sneeuw ingetrokken in Yosemite, Sequoia, Kings Canyon, Bryce en Zion. Daarna werd het iets warmer en we hebben eigenlijk alle dagen mooi weer gehad.

Er lag nog wat sneeuw in Bryce


De grote bomen in Sequoia


Antilope canyon, erg toeristisch maar echt een aanrader. Je moet ruim van tevoren reserveren


Horseshoe point


Verder heel veel gezien en gedaan. Ivm mijn zwangerschap heb ik het rustig aan gedaan met de hikes en vooral de eerste dagen was het glad ivm de sneeuw. Als afsluiting 2 dagen Las Vegas in Aria, erg mooi en luxe maar ik it net zo lief in NYNY. Heen vlogen we met een dreamliner en terug met een 747 maar dat is wel echt een mega groot verschil in ruimte en voorzieningen. Omdat ik niet door de bodyscan wilde werd ik met de hand gefouilleerd maar dat nemen ze in Amerika toch wel een tandje serieuzer ~O> Ik heb nu 2 keer dit rondje gemaakt en heb het nu wel gezien.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 maart 2018 @ 23:11:15 #283
269689 crew  Viv
pi_177945288
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:04 schreef Wolken het volgende:
Wij zijn zaterdag weer teruggekomen van onze rondreis en wat was het weer gaaf! We hebben onwijs mazzel gehad met het weer en konden alle hotels bereiken die we hadden geboekt. Begonnen in SF en daarna het sneeuw ingetrokken in Yosemite, Sequoia, Kings Canyon, Bryce en Zion. Daarna werd het iets warmer en we hebben eigenlijk alle dagen mooi weer gehad.

Er lag nog wat sneeuw in Bryce
[ afbeelding ]

De grote bomen in Sequoia
[ afbeelding ]

Antilope canyon, erg toeristisch maar echt een aanrader. Je moet ruim van tevoren reserveren
[ afbeelding ]

Horseshoe point
[ afbeelding ]
Die sneeuw! :D Erg grappig dat Antilope en Horseshoe er dan wel weer precies hetzelfde uitzag als bij ons in de herfst van 2015.
quote:
Omdat ik niet door de bodyscan wilde werd in met de hand gefouilleerd maar dat nemen ze in Amerika toch wel een tandje serieuzer ~O>
Herkenbaar! Ik had een Amerika-reis met 5 vluchten tijdens mijn zwangerschap, en iedere keer als er duidelijk bij vermeld stond dat het veilig is voor zwangeren ging ik wel door de scanner en anders niet. Man man man, van die border security taferelen met drugsscreening en alles. :(
pi_177945727
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:11 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Die sneeuw! :D Erg grappig dat Antilope en Horseshoe er dan wel weer precies hetzelfde uitzag als bij ons in de herfst van 2015.

[..]



Herkenbaar! Ik had een Amerika-reis met 5 vluchten tijdens mijn zwangerschap, en iedere keer als er duidelijk bij vermeld stond dat het veilig is voor zwangeren ging ik wel door de scanner en anders niet. Man man man, van die border security taferelen met drugsscreening en alles. :(
Volgens mij ziet het er over 10000 jaar nog zo uit ;) Hoewel ze nu bezig waren met het plaatsen van hekken bij de horseshoe. En ik denk niet onterecht aan de mensenmassa te zien die allemaal op de foto willen op de puntjes van de rotsen.

In NL ging het een beetje van tap-tap-tap-klaar maar in Amerika had ik iemand in opleiding die eerst 5 minuten uit moest leggen wat ze allemaal precies ging doen met welk gedeelte van haar hand. Haar begeleider noemde het ook een free full body massage :D . En op het einde nam ze nog een swap en ging die onder te drugstestmachine
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 19 maart 2018 @ 23:45:13 #285
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177945933
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:04 schreef Wolken het volgende:
Wij zijn zaterdag weer teruggekomen van onze rondreis en wat was het weer gaaf! We hebben onwijs mazzel gehad met het weer en konden alle hotels bereiken die we hadden geboekt. Begonnen in SF en daarna het sneeuw ingetrokken in Yosemite, Sequoia, Kings Canyon, Bryce en Zion. Daarna werd het iets warmer en we hebben eigenlijk alle dagen mooi weer gehad.

Er lag nog wat sneeuw in Bryce
[ afbeelding ]

De grote bomen in Sequoia
[ afbeelding ]

Antilope canyon, erg toeristisch maar echt een aanrader. Je moet ruim van tevoren reserveren
[ afbeelding ]

Horseshoe point
[ afbeelding ]

Verder heel veel gezien en gedaan. Ivm mijn zwangerschap heb ik het rustig aan gedaan met de hikes en vooral de eerste dagen was het glad ivm de sneeuw. Als afsluiting 2 dagen Las Vegas in Aria, erg mooi en luxe maar ik it net zo lief in NYNY. Heen vlogen we met een dreamliner en terug met een 747 maar dat is wel echt een mega groot verschil in ruimte en voorzieningen. Omdat ik niet door de bodyscan wilde werd ik met de hand gefouilleerd maar dat nemen ze in Amerika toch wel een tandje serieuzer ~O> Ik heb nu 2 keer dit rondje gemaakt en heb het nu wel gezien.
Ziet er goed uit! ^O^

Ik ga volgende week naar Zion en Bryce voor een paar dagen, dan zal de sneeuw er dan ook nog wel liggen. Had je sneeuwkettingen nodig voor de auto?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 maart 2018 @ 23:51:22 #286
269689 crew  Viv
pi_177946030
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:32 schreef Wolken het volgende:
Volgens mij ziet het er over 10000 jaar nog zo uit ;) Hoewel ze nu bezig waren met het plaatsen van hekken bij de horseshoe. En ik denk niet onterecht aan de mensenmassa te zien die allemaal op de foto willen op de puntjes van de rotsen.
Jaa, ik bedoelde dat je op die foto's niet kan zien dat het winter is. ;) En ik heb me inderdaad verbaasd over mensen die (ondanks waarschuwingsbordjes everywhere) op het randje poseren (vooral aziatische vrouwen in hun mooiste jurk :') ). Voor de mensen die wél netjes op afstand blijven is het daardoor lastiger om een foto te maken zonder die lutsers erop.
quote:
In NL ging het een beetje van tap-tap-tap-klaar maar in Amerika had ik iemand in opleiding die eerst 5 minuten uit moest leggen wat ze allemaal precies ging doen met welk gedeelte van haar hand. Haar begeleider noemde het ook een free full body massage :D . En op het einde nam ze nog een swap en ging die onder te drugstestmachine
Haha, hier precies hetzelfde (ook met 2 vrouwen waarvan 1 in opleiding), ik dacht al snel "ja prima, doe nou maar" en ze blééf maar uitleggen, dat duurde langer dan het fouilleren zelf. :') Ik vond die drugstest ergens ook wel grappig, alsof ik zo bezorgd zou zijn voor mijn ongeboren kind in de scanner en dan wel vrolijk drugs gebruiken. :D Als het per ongeluk positief was uitgeslagen dan was het een stuk minder grappig geweest. Na afloop dacht ik: de volgende keer ga ik wel gewoon in de scanner. :{w En dat dat waarschijnlijk ook het beoogde doel is van die grondige screening, een soort ontmoedigingsbeleid voor het omzeilen van de scanner.
pi_177946224
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:45 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! ^O^

Ik ga volgende week naar Zion en Bryce voor een paar dagen, dan zal de sneeuw er dan ook nog wel liggen. Had je sneeuwkettingen nodig voor de auto?
Het ligt eraan wat voor auto je hebt, welke banden en of het een 4 weel drive is. Alleen bij Zion was het echt verplicht en hebben we voor 120 dollar sneeuwkettingen moeten kopen om het prk in te mogen komen. Die we vervolgens niet nodig hebben gehad. De wegen waren goed schoongemaakt alleen was er soms wat prut op de weg. Maar omdat het overdag al boven de 5 graden was was het niet glad. Ze adviseerden het trouwens wel maar als je rustig reed ging het prima. Alleen bij het hotel in Kings Canyon was het terrein nit goed schoongemaakt en dat was 1 ijsplaat. Daar stonden ook verschillende auto's vast.

Let nog wel op dat je niet te hard rijd in de parken, de rangers hebben ook laserguns kwamen we achter. Gelukkig met een waarschuwing er vanaf gekomen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jaa, ik bedoelde dat je op die foto's niet kan zien dat het winter is. ;) En ik heb me inderdaad verbaasd over mensen die (ondanks waarschuwingsbordjes everywhere) op het randje poseren (vooral aziatische vrouwen in hun mooiste jurk :') ). Voor de mensen die wél netjes op afstand blijven is het daardoor lastiger om een foto te maken zonder die lutsers erop.

[..]

Haha, hier precies hetzelfde (ook met 2 vrouwen waarvan 1 in opleiding), ik dacht al snel "ja prima, doe nou maar" en ze blééf maar uitleggen, dat duurde langer dan het fouilleren zelf. :') Ik vond die drugstest ergens ook wel grappig, alsof ik zo bezorgd zou zijn voor mijn ongeboren kind in de scanner en dan wel vrolijk drugs gebruiken. :D Als het per ongeluk positief was uitgeslagen dan was het een stuk minder grappig geweest. Na afloop dacht ik: de volgende keer ga ik wel gewoon in de scanner. :{w En dat dat waarschijnlijk ook het beoogde doel is van die grondige screening, een soort ontmoedigingsbeleid voor het omzeilen van de scanner.
Oja, dat ja. Ik weet ook niet of daar wel eens sneeuw valt.

Ik zei ook dat ze de uitleg mocht overslaan maar dat zijn ze verplicht geloof ik. Nou, prima. Mijn vader, broer en zus hebben onderweg naar LV nog geschoten op een schietbaan en die moesten de komende dagen heel goed en grondig douchen omdat de kruidsporen heel lang op je handen & haar kan blijven zitten. En dan gaat de melder ook op af.

Ik kijk wel eens Border Control en je staat echt versteld wat voor mensen drugs smokkelen, ook zwangere vrouwen en vrouwen met baby's die gewoon bolletjes gaan slikken. Ik snap dan wel dat ze zwangere vrouwen gewoon controleren.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 00:20:08 #288
269689 crew  Viv
pi_177946468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 00:04 schreef Wolken het volgende:
Mijn vader, broer en zus hebben onderweg naar LV nog geschoten op een schietbaan en die moesten de komende dagen heel goed en grondig douchen omdat de kruidsporen heel lang op je handen & haar kan blijven zitten. En dan gaat de melder ook op af.
Oh echt? :o Gelukkig was ons middagje schietbaan (Battlefield Vegas O+ ) tijdens een andere reis. :X
quote:
Ik kijk wel eens Border Control en je staat echt versteld wat voor mensen drugs smokkelen, ook zwangere vrouwen en vrouwen met baby's die gewoon bolletjes gaan slikken. Ik snap dan wel dat ze zwangere vrouwen gewoon controleren.
Ja en als ze zwangere vrouwen lieten doorlopen dan is dat natuurlijk binnen no time smokkelmethode nummer 1. Het stomme was dat ik niet eens om het skippen van de scanner vroeg, maar of het veilig was voor zwangeren, maar toen werd ik meteen naar die dames gestuurd. :|W
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:15:56 #289
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_177950181
Ik was de vorige keer wel door de scanner gegaan, maar die sloeg zowel op Schiphol als in de States aan op het kruisgebied :')

Heel gek, want ik had gewoon een jurkje en een gladde broek aan. Maar idd, in Amerika was de controle daarna grondiger en hebben ze ook op drugs getest.

WEet nu echt niet meer wat ik aan moet doen, want ben altijd de sjaak. :{
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_177951349
Wolken wat een toffe foto's! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. Heeft je familie Angels Landing nog gelopen? En wat een sneeuw bij Bryce :o.
Ben je naar upper of lower antelope canyon geweest?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 20 maart 2018 @ 15:37:21 #291
39237 crew  H_T
2733
pi_177958731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:15 schreef superkimmi het volgende:
Ik was de vorige keer wel door de scanner gegaan, maar die sloeg zowel op Schiphol als in de States aan op het kruisgebied :')

Heel gek, want ik had gewoon een jurkje en een gladde broek aan. Maar idd, in Amerika was de controle daarna grondiger en hebben ze ook op drugs getest.

WEet nu echt niet meer wat ik aan moet doen, want ben altijd de sjaak. :{
Bij mij slaat die scanner meestal aan op een plekje op mijn rug. Raar inderdaad
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 16:34:59 #292
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177960341
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 00:04 schreef Wolken het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat voor auto je hebt, welke banden en of het een 4 weel drive is. Alleen bij Zion was het echt verplicht en hebben we voor 120 dollar sneeuwkettingen moeten kopen om het prk in te mogen komen. Die we vervolgens niet nodig hebben gehad. De wegen waren goed schoongemaakt alleen was er soms wat prut op de weg. Maar omdat het overdag al boven de 5 graden was was het niet glad. Ze adviseerden het trouwens wel maar als je rustig reed ging het prima. Alleen bij het hotel in Kings Canyon was het terrein nit goed schoongemaakt en dat was 1 ijsplaat. Daar stonden ook verschillende auto's vast.

Let nog wel op dat je niet te hard rijd in de parken, de rangers hebben ook laserguns kwamen we achter. Gelukkig met een waarschuwing er vanaf gekomen.

Ok , bedankt voor de tip. Ik rijd een doodnormale Honda Civic dus wellicht maar even wat kettingen halen deze week voor de zekerheid dan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 15:46:59 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178013452
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:04 schreef Wolken het volgende:
Wij zijn zaterdag weer teruggekomen van onze rondreis en wat was het weer gaaf! We hebben onwijs mazzel gehad met het weer en konden alle hotels bereiken die we hadden geboekt. Begonnen in SF en daarna het sneeuw ingetrokken in Yosemite, Sequoia, Kings Canyon, Bryce en Zion. Daarna werd het iets warmer en we hebben eigenlijk alle dagen mooi weer gehad.

Er lag nog wat sneeuw in Bryce
[ afbeelding ]

De grote bomen in Sequoia
[ afbeelding ]

Antilope canyon, erg toeristisch maar echt een aanrader. Je moet ruim van tevoren reserveren
[ afbeelding ]

Horseshoe point
[ afbeelding ]

Verder heel veel gezien en gedaan. Ivm mijn zwangerschap heb ik het rustig aan gedaan met de hikes en vooral de eerste dagen was het glad ivm de sneeuw. Als afsluiting 2 dagen Las Vegas in Aria, erg mooi en luxe maar ik it net zo lief in NYNY. Heen vlogen we met een dreamliner en terug met een 747 maar dat is wel echt een mega groot verschil in ruimte en voorzieningen. Omdat ik niet door de bodyscan wilde werd ik met de hand gefouilleerd maar dat nemen ze in Amerika toch wel een tandje serieuzer ~O> Ik heb nu 2 keer dit rondje gemaakt en heb het nu wel gezien.
Ziet er fantastisch uit _O_ die sneeuw bij Bryce :o

Wij zitten te kijken naar Azië voor augustus maar ik neig toch steeds weer naar een reis naar de VS _O- :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Redactie Frontpage donderdag 22 maart 2018 @ 23:59:24 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_178025999
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 00:04 schreef Wolken het volgende:
Het ligt eraan wat voor auto je hebt, welke banden en of het een 4 weel drive is. Alleen bij Zion was het echt verplicht en hebben we voor 120 dollar sneeuwkettingen moeten kopen om het prk in te mogen komen. Die we vervolgens niet nodig hebben gehad. De wegen waren goed schoongemaakt alleen was er soms wat prut op de weg. Maar omdat het overdag al boven de 5 graden was was het niet glad. Ze adviseerden het trouwens wel maar als je rustig reed ging het prima. Alleen bij het hotel in Kings Canyon was het terrein nit goed schoongemaakt en dat was 1 ijsplaat. Daar stonden ook verschillende auto's vast.
Afgelopen jaar bij Sequoia stonden ook overal bordjes met sneeuwkettingen verplicht, de ranger onderaan zei ook dat het moest. Gelukkig hebben we dat als eigenwijze Hollanders genegeerd :+ Wegen bleken ook helemaal schoon te zijn.

Wel tof zo die sneeuwmuren in Bryce :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 00:04 schreef Wolken het volgende:
Let nog wel op dat je niet te hard rijd in de parken, de rangers hebben ook laserguns kwamen we achter. Gelukkig met een waarschuwing er vanaf gekomen.
Ja ben ik ook achter gekomen, zeker in de wat rustigere parken waar ze niet zoveel te doen hebben. Werd gepakt met 37 waar je 25 mocht (Yosemite noord bij Hetch Hetchy), toen die alle Nederlandse papieren zag ook een waarschuwing gekregen. Op de weg het park uit kwam ik ook nog een paar rangers tegen die verdekt opgesteld achter de bosjes zaten :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_178033049
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:18 schreef Kirb het volgende:
Wolken wat een toffe foto's! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. Heeft je familie Angels Landing nog gelopen? En wat een sneeuw bij Bryce :o.
Ben je naar upper of lower antelope canyon geweest?
Mijn broer en zus hebben Angels Landing gelopen maar mijn zus ik halverwege gestopt. Een maand geleden is er nog een meisje van 13 naar beneden gevallen en dat vond ze toch niet zo een prettige gedachte.

We hebben de Lower gedaan, de upper was al helemaal vol toen we 1,5 maand van tevoren gingen reserveren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:34 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ok , bedankt voor de tip. Ik rijd een doodnormale Honda Civic dus wellicht maar even wat kettingen halen deze week voor de zekerheid dan.
Je kan gewoon sneeuwkettingen halen bij de Walmart geloof ik. Maar omdat wij een flinke wagen hadden met grote banden hadden ze die maat niet meer op voorraad en hebben we hele dure moeten kopen bij zo een mini winkeltje vlak voor de ingang van het park.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 15:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ziet er fantastisch uit _O_ die sneeuw bij Bryce :o

Wij zitten te kijken naar Azië voor augustus maar ik neig toch steeds weer naar een reis naar de VS _O- :')
Zou je dan wel ook weer naar de westkust gaan? Ik ben hier nu 2 keer geweest en heb het wel weer gezien.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Afgelopen jaar bij Sequoia stonden ook overal bordjes met sneeuwkettingen verplicht, de ranger onderaan zei ook dat het moest. Gelukkig hebben we dat als eigenwijze Hollanders genegeerd :+ Wegen bleken ook helemaal schoon te zijn.

Wel tof zo die sneeuwmuren in Bryce :D

Dat hadden wij dus ook in verschillende parken, alleen bij Bryce kan je echt het park niet in zonder sneeuwkettingen dus toch maar gekocht. Op de terugreis is 1 ketting bij mij in de koffer gegaan en 1 ketting bij mijn moeder en nu is KLM de koffer van mijn moeder kwijt dus hebben we nog maar 1 ketting _O-

[..]

Ja ben ik ook achter gekomen, zeker in de wat rustigere parken waar ze niet zoveel te doen hebben. Werd gepakt met 37 waar je 25 mocht (Yosemite noord bij Hetch Hetchy), toen die alle Nederlandse papieren zag ook een waarschuwing gekregen. Op de weg het park uit kwam ik ook nog een paar rangers tegen die verdekt opgesteld achter de bosjes zaten :P
Wij reden ook behoorlijk tehard ( broer dan ) en kwamen er ook af met een waarschuwing. Bij Monument Valley nog een keertje van de weg gehaald door een U turn die we daar niet mochten maken. Maar al die NL documenten zijn te lastig denk ik :D .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 23 maart 2018 @ 13:26:20 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_178033889
Mooie foto's! En Bryce O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 23 maart 2018 @ 16:21:57 #297
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_178037597
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:42 schreef Wolken het volgende:

[..]

Mijn broer en zus hebben Angels Landing gelopen maar mijn zus ik halverwege gestopt. Een maand geleden is er nog een meisje van 13 naar beneden gevallen en dat vond ze toch niet zo een prettige gedachte.
Heb je Observation Point ook gedaan? Die ben ik aan het overwegen, met mijn hoogtevrees is Angels Landing geen optie maar vraag me af of Observation Point niet ook een stapje te ver is. Er is ook een makkelijke route naar het vista point maar dat voelt ook een beetje als valsspelen. :P



Ik weet niet of ik me hier wel zo fijn zou voelen. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:41:13 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_178041548
Zojuist geboekt, eind juli voor 2,5 week. Rondje Vegas - LA - San Francisco - Vegas, met op 29 juli de halve marathon van San Francisco. Verder nog niks vastgelegd, maar de voorpret kan nu officieel beginnen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_178043309
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:21 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Heb je Observation Point ook gedaan? Die ben ik aan het overwegen, met mijn hoogtevrees is Angels Landing geen optie maar vraag me af of Observation Point niet ook een stapje te ver is. Er is ook een makkelijke route naar het vista point maar dat voelt ook een beetje als valsspelen. :P

[ afbeelding ]

Ik weet niet of ik me hier wel zo fijn zou voelen. :')
Nee, maar ik ben dan ook 5 maanden zwanger dus ik bleef liever wat laag bij de grond ;) . Als je de hoogte niet in wilt / durft kan je misschien de Narrows gaan doen, schijnt ook erg mooi te zijn. Je moet dan alleen wel een droge broek bij de hand hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:41 schreef Silenus het volgende:
Zojuist geboekt, eind juli voor 2,5 week. Rondje Vegas - LA - San Francisco - Vegas, met op 29 juli de halve marathon van San Francisco. Verder nog niks vastgelegd, maar de voorpret kan nu officieel beginnen!
Wat gaaf! Ga je dan ook over de Golden Gate Bridge? Heb je wel al plannen / ideeen verder? Het gaat wel lekker warm zijn eind juli.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zondag 25 maart 2018 @ 10:54:27 #300
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_178073058
EyeCandy voor mensen die richting Utah/Bryce gaan dit jaar.


Vanaf 54.00 min. ongeveer.

UT-12: Bryce NP vlak voor Escalante

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 25-03-2018 11:20:18 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 26 maart 2018 @ 18:54:00 #301
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_178105302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:34 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ok , bedankt voor de tip. Ik rijd een doodnormale Honda Civic dus wellicht maar even wat kettingen halen deze week voor de zekerheid dan.
Net terug uit Zion, geen kettingen nodig. Geen van de parken meer.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')