abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 februari 2018 @ 00:18:27 #101
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_177097124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:22 schreef SMS303 het volgende:

[..]

verbrand en sterf langzaam pvv-vvd doodskop!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_177100824
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:18 schreef Sosa het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, ik had niet emotioneel moeten reageren...
pi_177103365
Doe eens lief hier.
Er komen goede dingen aan!
pi_177126577
Iemand zich verdiept in Omnitude?? Een ICO die gebruikt maakt van het Hyperledger-platform. Weet niet of dit positief is of niet overigens. Hyperledger komt bij Linux vandaan. Project richt zich op de supplychain en daar zijn er al meerdere van natuurlijk. Het team wordt aardig geprezen maar ik twijfel of ze een uniek idee hebben...
...of munt?
pi_177193342
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177292593
Ik zit tegenwoordig in een groep die poolbuys doet voor ICO's. Te vaak heb ik al meegemaakt dat anderen een leuke bonus hebben gekregen op die manier terwijl ik het moest doen met de reguliere ICO. Zo krijgen we bij een ICO als Morpheus al 20% korting, wat zelfs kan oplopen tot meer dan 35%. 8)7 Volgens mij zoeken ze nog meer mensen in hun Telegram groep. Mocht ik medefokkers hiermee verder kunnen helpen, laat het even weten. Misschien kan ik een goed woordje doen! :D
pi_177292857
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik zit tegenwoordig in een groep die poolbuys doet voor ICO's. Te vaak heb ik al meegemaakt dat anderen een leuke bonus hebben gekregen op die manier terwijl ik het moest doen met de reguliere ICO. Zo krijgen we bij een ICO als Morpheus al 20% korting, wat zelfs kan oplopen tot meer dan 35%. 8)7 Volgens mij zoeken ze nog meer mensen in hun Telegram groep. Mocht ik medefokkers hiermee verder kunnen helpen, laat het even weten. Misschien kan ik een goed woordje doen! :D
Dit is op zich een leuk idee. Maar moet je je funds dan naar iemand anders sturen die het voor jou regelt verder?

Ik ken zulke groupbuys en doe het alleen met één select groepje die ik inmiddels goed ken. Waarvan ik dus ook de echte identiteit weet en ze al een paar keer heb ontmoet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 09:55:33 ]
pi_177293654
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit is op zich een leuk idee. Maar moet je je funds dan naar iemand anders sturen die het voor jou regelt verder?

Ik ken zulke groupbuys en doe het alleen met één select groepje die ik inmiddels goed ken. Waarvan ik dus ook de echte identiteit weet en ze al een paar keer heb ontmoet.

Ik heb nu een poolbuy met ze mee gedaan en die funds zijn naar de ICO van TE-Food gegaan. Ik vond het allemaal professioneel ogen en we kregen bewijs in de vorm van een foto van de CEO van TE-Food dat de funds netjes aangekomen waren. De tokens worden naar een smart contract gestuurd, opgesteld door middel van Primablock, waarna we onze eigen tokens uit het contract kunnen claimen.

Het is een partij extra die je moet vertrouwen dat ze de funds inderdaad doosturen naar de ICO, maar dat heb ik wel in deze groep. En het extra risico heb ik zeker over voor de kortingen die ik krijg met een ICO, want met reguliere ICO's kan het echt een dikke hel zijn tegenwoordig.

In welke groep zit jij als ik vragen mag?

[ Bericht 0% gewijzigd door fckdedeurkruk op 19-02-2018 10:54:03 ]
pi_177293787
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik heb nu een poolbuy met ze mee gedaan en die funds zijn naar de ICO van TE-Food gegaan. Ik vond het allemaal professioneel ogen en we kregen bewijs in de vorm van een foto van de CEO van TE-Food dat de funds netjes aangekomen waren. De tokens worden naar een smart contract gestuurd, opgesteld door middel van Primablock, waarna we onze eigen tokens uit het contract kunnen claimen.

Het is een partij extra die je moet vertrouwen dat ze de funds inderdaad doosturen naar de ICO, maar dat heb ik wel in deze groep. En het extra risico heb ik zeker over voor de kortingen die ik krijg met een ICO. Want met regulieren ICO's kan echt een dikke hel zijn tegenwoordig.

In welke groep zit jij als ik vragen mag?
Ah, dat is wel een mooi systeem.

Is een privé groep, is niet openbaar. :+
pi_177309710
Iemand nog leuke ICO's? Wat vinden jullie van Atonomi?
pi_177309980
De ICO van Credits heeft net als met de pre-ico errrrugggg makkelijk de HC gehaald. De cap voor de crowdsale was 0.5ETH per persoon.... Heeft iemand er nog aan meegedaan? Of ben ik één van de weinige FOK'ers die er in zit?

quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]
Bestaat het besloten Telegram groepje nog? Als starter heb ik geen reserves klaarstaan om adequaat ergens in te springen. Zo heb ik nu ook geen vrije Waves en/of ETH, alles zit in tokens of wordt gebruikt om te stacken. Dit was ook de hoofdreden dat ik vrijwel niets poste in de groep. Verder no hard feelings of iets in die richting! B:)B
pi_177310795
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:10 schreef SMS303 het volgende:
De ICO van Credits heeft net als met de pre-ico errrrugggg makkelijk de HC gehaald. De cap voor de crowdsale was 0.5ETH per persoon.... Heeft iemand er nog aan meegedaan? Of ben ik één van de weinige FOK'ers die er in zit?

[..]

Bestaat het besloten Telegram groepje nog? Als starter heb ik geen reserves klaarstaan om adequaat ergens in te springen. Zo heb ik nu ook geen vrije Waves en/of ETH, alles zit in tokens of wordt gebruikt om te stacken. Dit was ook de hoofdreden dat ik vrijwel niets poste in de groep. Verder no hard feelings of iets in die richting! B:)B

Jep we zijn nog steeds bezig met hetzelfde selectje clubje :)

De pool waar ik over sprak is een andere trouwens.
pi_177312309
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik zit tegenwoordig in een groep die poolbuys doet voor ICO's. Te vaak heb ik al meegemaakt dat anderen een leuke bonus hebben gekregen op die manier terwijl ik het moest doen met de reguliere ICO. Zo krijgen we bij een ICO als Morpheus al 20% korting, wat zelfs kan oplopen tot meer dan 35%. 8)7 Volgens mij zoeken ze nog meer mensen in hun Telegram groep. Mocht ik medefokkers hiermee verder kunnen helpen, laat het even weten. Misschien kan ik een goed woordje doen! :D
Ik heb dat ook een paar keer gedaan via via, echt ideaal. Behalve als iemand uit zo'n pool een non-disclosure agreement verbreekt en je daardoor niet voor de helft van de prijs met de Telegram pre-sale kunt meedoen (van Telegram zelf dus). ;(
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177477948
Legolas zijn tokendistributie is dag uitgesteld. Op Telegram zegt ook iedereen dat ze vage mailtjes krijgen over bevestigen wallet adress, maar dat zijn allemaal geen officiele pagina's.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177504443
Voor de Bankera ico is het einde eindelijk in zicht...
Vanaf pre-ico heeft het lang geduurd, met nu nog slechts 10 uur met nog wat minuten tot het eind te gaan...
De teller staat op ruim eur122miljoen, met bijna 99k deelnemers, van de beoogde eur177miljoen...
Ben benieuwd hoe snel en op welke exchanges ze gelist worden, en of ze de eigen exchange zullen omzetten naar een Bittrex-style exchange of dat het een GWK achtig iets blijft?!?!?!?
Info: https://bankera.com/

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Legolas zijn tokendistributie is dag uitgesteld. Op Telegram zegt ook iedereen dat ze vage mailtjes krijgen over bevestigen wallet adress, maar dat zijn allemaal geen officiele pagina's.
je zou bijna ico moe worden door alle scam pogingen tijdens lopende ico's...
telegram groups die overspoeld worden met zogenaamde "moderators" of dm berichten met de vraag hoe ze je kunnen helpen...
pi_177504588
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef SMS303 het volgende:
Voor de Bankera ico is het einde eindelijk in zicht...
Vanaf pre-ico heeft het lang geduurd, met nu nog slechts 10 uur met nog wat minuten tot het eind te gaan...
De teller staat op ruim eur122miljoen, met bijna 99k deelnemers, van de beoogde eur177miljoen...
Ben benieuwd hoe snel en op welke exchanges ze gelist worden, en of ze de eigen exchange zullen omzetten naar een Bittrex-style exchange of dat het een GWK achtig iets blijft?!?!?!?
Info: https://bankera.com/

[..]

je zou bijna ico moe worden door alle scam pogingen tijdens lopende ico's...
telegram groups die overspoeld worden met zogenaamde "moderators" of dm berichten met de vraag hoe ze je kunnen helpen...
Inderdaad. gisteren ging ik in een groep en kreeg direct een prive bericht van een bot die deed of hij admin was:p. Snap wel dat het interessant is voor scammers.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177504744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:56 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Inderdaad. gisteren ging ik in een groep en kreeg direct een prive bericht van een bot die deed of hij admin was:p. Snap wel dat het interessant is voor scammers.
ik vraag meestal of ze me 10ETH kunnen sturen ....
maar net als Frank "The Punisher" Castle wacht ik nog op antwoord :)
pi_177545405
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:08:17 #119
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177627441
Ik ben me aan het oriënteren in ICO's. Ik heb het idee dat hier het echte geld ligt. Het is ook een beetje een kwestie van gunnen. Ik kijk wel rustig mee met de grote boys hier.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177873847
nieuwe trend in ICO land.... private sales...
de restantjes gaan naar een geselecteerd uitverkorenegroepje in de public sales.... ;(
pi_177962550
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:18 schreef SMS303 het volgende:
nieuwe trend in ICO land.... private sales...
de restantjes gaan naar een geselecteerd uitverkorenegroepje in de public sales.... ;(
In die trant doe ik mee aan: https://www.eligma.io/. :+
pi_177963373
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

In die trant doe ik mee aan: https://www.eligma.io/. :+
op het moment heb ik geen budget.... :@
pi_177981091
Lijkt erop dat InsurePal gewoon een scam was. :{
pi_177981749
Zeg ik overigens enkel omdat de website down is - ze zeggen eraan te werken. Vind het toch een beetje frappant, zo'n enorm bedrijf dat een website down laat gaan.
pi_177983177
Ik stop een paar K in https://pantos.io/.

Gebacked door Waves. :)
pi_177983226
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:17 schreef BadVlad het volgende:
Ik stop een paar K in https://pantos.io/.

Gebacked door Waves. :)
Kun jij uitleggen wat ze dan gaan doen? Hoe en wat willen ze verbinden? :+

Zal vanavond eens de whitepaper lezen.

quote:
40% of PAN will be allocated among participants of the ICO.

The remaining 59% of PAN are reserved as a company reserve for future fundraising, management & employees and bounties. 1% of PAN will be airdropped to eligible Bitpanda users.
Pittig aantal in eigen beheer dus.

Ik mis zo op het eerste gezicht de noodzaak. Waarom heb ik een blockchain nodig om devs van Bitcoin en Waves te laten communiceren?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2018 14:22:36 ]
pi_177983479
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kun jij uitleggen wat ze dan gaan doen? Hoe en wat willen ze verbinden? :+

Zal vanavond eens de whitepaper lezen.

[..]

Pittig aantal in eigen beheer dus.

Ik mis zo op het eerste gezicht de noodzaak. Waarom heb ik een blockchain nodig om devs van Bitcoin en Waves te laten communiceren?
Ze willen een hele hoop doen, maar belangrijkste is denk ik de "real-time cross-chain token transfers" oftewel atomic swaps.
pi_177983534
Verder een goed team, gebacked door oa Lisk, Waves, NEM. Hele goede / transparante voorwaarden voor de ICO (behalve het % in eigen beheer), de markt bepaald namelijk de prijs.
pi_177983600
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:30 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ze willen een hele hoop doen, maar belangrijkste is denk ik de "real-time cross-chain token transfers" oftewel atomic swaps.
Oh maar waarom hebben we daar Pantos voor nodig?

Bitcoin, Waves en de rest kunnen dat toch zelf ook gaan doen?
pi_177983727
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh maar waarom hebben we daar Pantos voor nodig?

Bitcoin, Waves en de rest kunnen dat toch zelf ook gaan doen?
Deze video legt het goed uit (kijken vanaf 1:50):
pi_177984308
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh maar waarom hebben we daar Pantos voor nodig?

Bitcoin, Waves en de rest kunnen dat toch zelf ook gaan doen?
atomic swaps komt er allemaal al aan op korte termijn
pi_177984332
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:05 schreef Predator38 het volgende:

[..]

atomic swaps komt er allemaal al aan op korte termijn
Precies.
pi_177985444
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh maar waarom hebben we daar Pantos voor nodig?

Bitcoin, Waves en de rest kunnen dat toch zelf ook gaan doen?
Ik zie het meer als een middel om atomic swaps sneller naar de massa te brengen.
pi_177985460
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:56 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een middel om atomic swaps sneller naar de massa te brengen.
En daar is een blockchain voor nodig?
pi_177985606
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

En daar is een blockchain voor nodig?
Het is een eerste ooit multi-blockchain token. Het gaat dus leven als erc20 token, Waves token, Komodo assetchain etc. Voor zover ik het begrijp dan.
pi_177985628
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:05 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het is een eerste ooit multi-blockchain token. Het gaat dus leven als erc20 token, Waves token, Komodo assetchain etc. Voor zover ik het begrijp dan.
Waarom is dat nodig?
Als Bitcoin, Ethereum,Komodo en Waves bijvoorbeeld atomic swaps hebben.
Waar komt die andere token dan in het spel? Die eerder genoemde tokens kunnen dan namelijk al direct omgewisseld worden. :+
pi_177985646
https://pantos.io/pdf/pantos-ico-details.pdf

Total Supply 1,000,000,000 PAN

40% ICO 400,000,000 PAN
40% Retained Reserve by Pantos GmbH 400,000,000 PAN
10% Team 100,000,000 PAN
9% Bounties 90,000,000 PAN
1% Bitpanda Airdrop 10,000,000 PAN

Als ik tegenwoordig naar ICO's kijk, kijk ik als eerste naar de verdeling van de supply en die vind ik bij Pantos niet gezond.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177985760
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom is dat nodig?
Als Bitcoin, Ethereum,Komodo en Waves bijvoorbeeld atomic swaps hebben.
Waar komt die andere token dan in het spel? Die eerder genoemde tokens kunnen dan namelijk al direct omgewisseld worden. :+
Niemand zegt dat het nodig is. Maar ik gok dat het nog wel even kan duren voordat Lisk en Waves atomic swaps aankunnen. p19 van hun “vision paper” legt het wel aardig uit. Of je er het nut van inziet is aan jou :P
pi_177989913
Iemand al opgegeven voor NEX?
pi_177994431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:21 schreef illusions het volgende:
Lijkt erop dat InsurePal gewoon een scam was. :{
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef illusions het volgende:
Zeg ik overigens enkel omdat de website down is - ze zeggen eraan te werken. Vind het toch een beetje frappant, zo'n enorm bedrijf dat een website down laat gaan.
Website werkt nu gewoon weer, geen idee hoe lang hij down was maar niet echt handig in elk geval!

https://insurepal.io/
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_178003033
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Website werkt nu gewoon weer, geen idee hoe lang hij down was maar niet echt handig in elk geval!

https://insurepal.io/
Heb contact gehad met het team, ze zeiden "technische glitch". Vind het wel raar, want een bedrijf van dergelijk kaliber heeft niet zomaar een hostingpartij van ¤10 per jaar, om een klant zomaar offline te pleuren en een "This account is suspended." pagina te serveren komt op z'n zachtst gezegd nogal raar over. Verder klopt alles wel, alleen dat de sale in 80 seconden afgelopen was en ze daarmee pochen, terwijl het om 99% whitelist-mensen ging die klaar zaten met hun vinger op de knop.

Iets klopt niet, maar dat betekent niet dat het project een scam is, ik heb dus te vroeg geoordeeld in m'n 1e post hierover.
pi_178008430
Iemand nog bezig met Eligma? Ik heb hem hier wel eens voorbij zien komen?
pi_178009704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 11:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iemand nog bezig met Eligma? Ik heb hem hier wel eens voorbij zien komen?
ik zit er een beetje in
Paar % van mij portfolio.
pi_178026493
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 02:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb contact gehad met het team, ze zeiden "technische glitch". Vind het wel raar, want een bedrijf van dergelijk kaliber heeft niet zomaar een hostingpartij van ¤10 per jaar, om een klant zomaar offline te pleuren en een "This account is suspended." pagina te serveren komt op z'n zachtst gezegd nogal raar over. Verder klopt alles wel, alleen dat de sale in 80 seconden afgelopen was en ze daarmee pochen, terwijl het om 99% whitelist-mensen ging die klaar zaten met hun vinger op de knop.

Iets klopt niet, maar dat betekent niet dat het project een scam is, ik heb dus te vroeg geoordeeld in m'n 1e post hierover.
Die sale was echt triest, ik snap ook niet dat ze daar mee pochen. Ik was een van de velen die met zijn vinger op de knop zat maar kwam er meermaals niet tussen. Heb je gezien wat een belachelijk hoge fees mensen hebben ingevoerd om voor in de rij te komen? 8)7

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 3 april 2018 @ 08:58:09 #145
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_178272219
Triwer, ja of nee? Token sale volgende maand. Ik ken iemand uit het team.

https://www.triwer.io
https://www.T.me/triwer
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 3 april 2018 @ 10:25:47 #146
61320 TwztId
ja toch..
pi_178273254
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 08:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
Triwer, ja of nee? Token sale volgende maand. Ik ken iemand uit het team.

https://www.triwer.io
https://www.T.me/triwer
Ambitieus, zal alleen moeilijk worden om de gevestigde orde (lees: DHL, PostNL etc.) te verslaan en kan echt jaaaaaren gaan duren.

Maar ik heb een schijthekel aan die postorder bedrijven die nooit op tijd kunnen leveren dus ik vind het een machtig idee. _O_
  dinsdag 3 april 2018 @ 12:07:24 #147
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_178274881
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:25 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ambitieus, zal alleen moeilijk worden om de gevestigde orde (lees: DHL, PostNL etc.) te verslaan en kan echt jaaaaaren gaan duren.

Maar ik heb een schijthekel aan die postorder bedrijven die nooit op tijd kunnen leveren dus ik vind het een machtig idee. _O_
Inderaad erg ambititeus ja. Zit wel een heel goed team achter met veel connecties. Ik heb er ook een schijthekel aan, laat mijn pakketten altijd bij mijn ouders afleveren. XD
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_178316026
Eligma of Pantos.. Zien er beide redelijk goed uit.
pi_178424366
Hoi jongens en meisjes.
Wat denken jullie hiervan?

''Een heuse crypto-coin van Nederlandse bodem! En bovendien de eerste Retail loyalty coin ter wereld! Een coin met échte achterliggende waarde.

Early Bird Packages zijn nog te verkrijgen tot 15/04/2018.

Lees (veel) meer op de website.''


Nederlandstalige onepager.
pi_178445139
https://www.ambitmining.io

Wat vinden jullie van deze ICO ?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier tegenover staan

Is het te mooi om waar te zijn, of zit er wel degelijk een goed verhaal in.
https://www.youtube.com/channel/UCqzel0d35Olk-E7s-XaumUw

[ Bericht 38% gewijzigd door thomask94 op 11-04-2018 11:51:22 (Youtube link toegevoegd.) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')