Juist een beetje hetzelfde als Wattimena is mijn idee. Lekker tempo, maar op sommige momenten gewoon net iets té gehaast zo lijkt het....quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, heeft hetzelfde als Mandigers.
En zoveel andere snelle spelers.
'Vroeger' keek ik Lakeside/The Embassy bijna altijd samen met m'n ouders, ook de latere wedstrijden in het toernooi als er geen Nederlanders speeldenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowieso met je moeder over darten discussiërenIk kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Jij hebt al wel 100 x schurfarm geroepenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werk zelf niet regelmatig met de term hype. Ik let op mijn termengebruik.
Dartsfamilie.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowieso met je moeder over darten discussiërenIk kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Ik niet. De media.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was dan met recht een terechte hype. Hafcfan gaf vroeger al de simpelste dingen een hypekeurmerk.
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt al wel 100 x schurfarm geroepen
Ik denk dat het hypen hier allemaal mee is begonnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was dan met recht een terechte hype. Hafcfan gaf vroeger al de simpelste dingen een hypekeurmerk.
Dat klopt, zoals hij suggereerde. Overigens heb je het zelf 7 keer gepost, dus dan weten we dat ook weer. hafcfan zat foutquote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet heel gek als je 'schurfarm' intypt.
Ik denk dat Stijn dat uit onzekerheid doet over schurft op andere plekken zeg maar.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt al wel 100 x schurfarm geroepen
Geeft niet hoor, vind het wel mooi. Mijn ouders geven echt helemaal niks om het edele darten. Bij kringverjaardagen gaat het daar iig nooit over.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij kijken al heel lang darten hier, sorry mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |