abonnement Unibet Coolblue
pi_176495647
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je vergeet nog dat Vermeer wat kan met z'n voeten en het spel doorgaans snel hervat als ie de bal in z'n handen heeft. Dan is er nog geen organisatie bij de tegenstander en kan je dus makkelijker aanvallen.

Bij Jones duurt het altijd lang en het enige wat ie kan is de bal naar voren rammen.
Vitesse thuis, was schandalig van Jones, die liep me daar toch te treuzelen met spelhervattingen bij een 1-1 stand.
pi_176497728
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:51 schreef alopio het volgende:

[..]

Vitesse thuis, was schandalig van Jones, die liep me daar toch te treuzelen met spelhervattingen bij een 1-1 stand.
Als je het gewoon heel realistische bekijkt van anderhalf seizoen Jones dan krijgt hij gewoon een dikke 7.5 of meer.

Het was 97% van de wedstrijden gewoon stabiel.

Daarom is er ook voor Gio helemaal geen reden om hem ineens op de bank te zetten.

Dat Vermeer denkt dat hij Jones uit de basis gespeeld te hebben zonder maar enige wedstrijden gekeept te hebben is lachwekkend.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 januari 2018 @ 13:37:14 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176497767
Die keren dat Vermeer erin stond dit seizoen was het ook niet denderend stond weer ouderwets lucht te vangen bij corners tegen die amateurs in de beker .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176498116
Zou Van Persie mooi, zoals Pirlo tijdens zijn laatste seizoenen, iets voor de verdediging gaan spelen? Lijkt mij geweldig om hem nog eens in die rol te zien!
pi_176498397
Jones heeft dit seizoen geen 1 belangrijke redding verricht waardoor je punten pakt. Die spelhervattingen van hem zijn helemaal te treurig voor woorden. Die loyaliteit van Gio is echt ziekelijk en heeft niks te maken met topsportklimaat.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:27:17 #256
357045 Grifte
Feijenoord
pi_176498665
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:56 schreef Ciscus het volgende:
Zou Van Persie mooi, zoals Pirlo tijdens zijn laatste seizoenen, iets voor de verdediging gaan spelen? Lijkt mij geweldig om hem nog eens in die rol te zien!
Ja man, of gewoon onze nieuwe linksback nu Nelom vertrekt. Of hij lost de hele Vermeer vs Jones discussie op door gewoon zelf te gaan keepen.

:')
pi_176499345
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:11 schreef Maastoren het volgende:
Jones heeft dit seizoen geen 1 belangrijke redding verricht waardoor je punten pakt. Die spelhervattingen van hem zijn helemaal te treurig voor woorden. Die loyaliteit van Gio is echt ziekelijk en heeft niks te maken met topsportklimaat.
Wat Toornstra betreft heb je daar gelijk in...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176499893
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:11 schreef Maastoren het volgende:
Jones heeft dit seizoen geen 1 belangrijke redding verricht waardoor je punten pakt. Die spelhervattingen van hem zijn helemaal te treurig voor woorden. Die loyaliteit van Gio is echt ziekelijk en heeft niks te maken met topsportklimaat.
Klopt, zo loyaal dat ie Immers liet banken, Kuyt zonder twijfel op de bank zette, en Toornstra idem. Kazim kon ook wieberen, Kramer kan naar een andere club zoeken, en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Dat loyaliteit geneuzel vind ik echt te triest voor woorden, want de feiten spreken dat gewoon tegen. :r
pi_176499913
Maar he, (schijnbaar nieuwe) held Vermeer mag niet keepen. Het is toch allemaal wat.
  zondag 14 januari 2018 @ 15:34:44 #260
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_176499988
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:30 schreef Scrummie het volgende:
Maar he, (schijnbaar nieuwe) held Vermeer mag niet keepen. Het is toch allemaal wat.
Als we 3-0 verliezen de 22ste is het exit Jones denk ik.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_176499992
Wanneer wordt RvP medisch gekeurd, morgen meer nieuws?
pi_176500004
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:34 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Als we 3-0 verliezen de 22ste is het exit Jones denk ik.
Dan zullen er mensen hier lopen JUICHEN lijkt het.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 15:36:02 ]
  zondag 14 januari 2018 @ 15:36:29 #263
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_176500013
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan zullen er mensen hier lopen JUICHEN lijkt het.
Nou, ik niet iig. 3-0 zou ongelofelijk kut zijn.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_176500034
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Nou, ik niet iig. 3-0 zou ongelofelijk kut zijn.
Klopt.
pi_176500054
Wanneer wordt RvP medisch gekeurd, morgen meer nieuws?
  zondag 14 januari 2018 @ 15:40:57 #266
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176500102
Ik heb voorlopig denk ik Vermeer > Jones. Beide hebben geen lekkere eerste seizoenshelft gehad, eigenlijk wel een beetje apart aangezien het vorig jaar zo betrouwbaar eruit zag op doel (en jones destijds ook).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176500108
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:38 schreef Joezi het volgende:
Wanneer wordt RvP medisch gekeurd, morgen meer nieuws?
volgens mij dinsdag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 14 januari 2018 @ 15:43:52 #268
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_176500153
Is al gekeurd. Morgen wordt hij gepresenteerd.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_176500341
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:38 schreef Joezi het volgende:
Wanneer wordt RvP medisch gekeurd, morgen meer nieuws?
:T
pi_176500466
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, zo loyaal dat ie Immers liet banken, Kuyt zonder twijfel op de bank zette, en Toornstra idem. Kazim kon ook wieberen, Kramer kan naar een andere club zoeken, en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Dat loyaliteit geneuzel vind ik echt te triest voor woorden, want de feiten spreken dat gewoon tegen. :r
Op basis waarvan stelt hij dan telkens spelers op waarvan iedereen ziet dat ze niet presteren?
Toornstra en Jones horen bij de minst presterende spelers van de eerste seizoenshelft en toch verschijnen ze volgende week gewoon aan de aftrap.
Kazim en Immers hebben misschien een half jaar onder Gio gespeeld .KuytGod kon op sommige momenten echt niet meer. Zo speelden we vorig seizoen niet voor niets AZ helemaal naar de neuroloog zonder Kuyt.
De keuzes van Gio zijn soms totaal niet te volgen. Vilhena heeft ook 4 maanden wanprestatie na wanprestatie geleverd maar die mocht ook gewoon blijven staan. Kramer moet eerst figuurlijk z'n middelvinger op de middenstip van de Kuip opsteken voordat die wordt gedumpt. Enz.
pi_176500506
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, zo loyaal dat ie Immers liet banken, Kuyt zonder twijfel op de bank zette, en Toornstra idem. Kazim kon ook wieberen, Kramer kan naar een andere club zoeken, en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Dat loyaliteit geneuzel vind ik echt te triest voor woorden, want de feiten spreken dat gewoon tegen. :r
Wat betreft die anderen heb je gelijk

wat toornstra betreft snapt niemand het na die wedstrijd tegen napoli.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 14 januari 2018 @ 16:03:04 #272
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176500544
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, zo loyaal dat ie Immers liet banken, Kuyt zonder twijfel op de bank zette, en Toornstra idem. Kazim kon ook wieberen, Kramer kan naar een andere club zoeken, en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Dat loyaliteit geneuzel vind ik echt te triest voor woorden, want de feiten spreken dat gewoon tegen. :r
Immers was meteen aan het begin van z'n eerste seizoen. Het kan goed dat ie het de jaren daarvoor al niet eens was met Koeman en Rutten. Kuyt was een paar wedstrijden te laat, maar vooruit.

Voor Kazim geldt ongeveer hetzelfde als voor Immers en Kramer duurde ook veel te lang.

Het is inderdaad niet zo dat ie nooit een speler laat vallen, maar het gebeurt wel vaak (te) laat en wanneer 95% van de publieke opinie het ermee eens is dat het moet gebeuren.

Edit: Maastoren was me voor
pi_176500596
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Op basis waarvan stelt hij dan telkens spelers op waarvan iedereen ziet dat ze niet presteren?
Toornstra en Jones horen bij de minst presterende spelers van de eerste seizoenshelft en toch verschijnen ze volgende week gewoon aan de aftrap.
Toornstra mag dan ook genoeg banken. Jones wisselen met een onzekere verdediging slaat gewoon nergens op. Dat geeft geen vertrouwen maar breekt je vertrouwen af (niet van Jones, maar je achterste linie).

quote:
Kazim en Immers hebben misschien een half jaar onder Gio gespeeld .KuytGod kon op sommige momenten echt niet meer. Zo speelden we vorig seizoen niet voor niets AZ helemaal naar de neuroloog zonder Kuyt.
En we speelden ook een keer AZ helemaal weg, inclusief Kuyt. Tja.

quote:
De keuzes van Gio zijn soms totaal niet te volgen. Vilhena heeft ook 4 maanden wanprestatie na wanprestatie geleverd maar die mocht ook gewoon blijven staan. Kramer moet eerst figuurlijk z'n middelvinger op de middenstip van de Kuip opsteken voordat die wordt gedumpt. Enz.
Voor jou misschien niet, voor mij wel. Vilhena laten staan is natuurlijk heel raar, want het was gewoon 1 van je beste spelers het seizoen ervoor. Erg vreemd ja. Bovendien, wie had je er voor in de plaats gezet? Amrabat? :D En Kramer was al vertelt dat ie mocht vertrekken voor het kroketje.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:14:55 #274
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176500705
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toornstra mag dan ook genoeg banken. Jones wisselen met een onzekere verdediging slaat gewoon nergens op. Dat geeft geen vertrouwen maar breekt je vertrouwen af (niet van Jones, maar je achterste linie).

[..]

En we speelden ook een keer AZ helemaal weg, inclusief Kuyt. Tja.

[..]

Voor jou misschien niet, voor mij wel. Vilhena laten staan is natuurlijk heel raar, want het was gewoon 1 van je beste spelers het seizoen ervoor. Erg vreemd ja. Bovendien, wie had je er voor in de plaats gezet? Amrabat? :D En Kramer was al vertelt dat ie mocht vertrekken voor het kroketje.
Waarop baseer je dat onze achterste linie zo onzeker is dan op dit moment? In oktober-november was ik het met je eens geweest, maar inmiddels valt dat toch wel mee? Tapia en Van Beek zijn gewoon een redelijk stabiel duo geworden. En als ze al onzeker zijn, waarom zou dat dan erger worden als je Vermeer er neer zet, een keeper die meer coacht en beter aan de bal is?
pi_176500717
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat onze achterste linie zo onzeker is dan op dit moment? In oktober-november was ik het met je eens geweest, maar inmiddels valt dat toch wel mee? Tapia en Van Beek zijn gewoon een redelijk stabiel duo geworden. En als ze al onzeker zijn, waarom zou dat dan erger worden als je Vermeer er neer zet, een keeper die meer coacht en beter aan de bal is?
Het ging in die quote ook om de eerste seizoenshelft, en dan ga ik uit van toen het kut ging. Nu is dat uiteraard niet zo.
pi_176500724
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:06 schreef Scrummie het volgende:

[quote]Toornstra mag dan ook genoeg banken. Jones wisselen met een onzekere verdediging slaat gewoon nergens op. Dat geeft geen vertrouwen maar breekt je vertrouwen af (niet van Jones, maar je achterste linie).
Vertrouwen is gelul. Je keeper moet punten pakken. Dat heeft Jones in de gehele eerste seizoenshelft geen 1 keer gedaan. Ben jij serieus van mening dat Jones goed genoeg is voor het niveau wat Feyenoord ambieert?

quote:
Voor jou misschien niet, voor mij wel. Vilhena laten staan is natuurlijk heel raar, want het was gewoon 1 van je beste spelers het seizoen ervoor. Erg vreemd ja. Bovendien, wie had je er voor in de plaats gezet? Amrabat? :D En Kramer was al vertelt dat ie mocht vertrekken voor het kroketje.
Gio heeft het 100 x gezegd: in topsport telt het verleden niet. Vilhena was in het kampioensjaar fantastisch maar als je zo staat te schutteren als hij van augustus tot december dit jaar heeft gedaan dan is het ongelooflijk dat je doodleuk 4 maanden mag blijven staan. Dat kan gewoon niet maar Gio doet het. Amrabat is een fout van Van Geel. Zijn fysieke kracht is indrukwekkend maar hij kan totaal niet voetballen. Ik vraag me af of hij ook weet dat hij een bal vooruit mag spelen in plaats van breed of terug. Maar dat is weer een ander verhaal.
Kramer had in de zomer al geloosd moeten worden. Liep vorig seizoen toch ook al te kloten. Slaat gewoon doodleuk een training over als ie geen zin heeft.
Het kampioenschap blijft inderdaad een incident als je spelers wanprestatie na wanprestatie kunnen blijven leveren zonder dat hier consequenties op volgen.
pi_176500846
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vertrouwen is gelul. Je keeper moet punten pakken. Dat heeft Jones in de gehele eerste seizoenshelft geen 1 keer gedaan. Ben jij serieus van mening dat Jones goed genoeg is voor het niveau wat Feyenoord ambieert?
Goed genoeg ja, met een redelijk betrouwbare verdediging voor zich.

quote:
Gio heeft het 100 x gezegd: in topsport telt het verleden niet. Vilhena was in het kampioensjaar fantastisch maar als je zo staat te schutteren als hij van augustus tot december dit jaar heeft gedaan dan is het ongelooflijk dat je doodleuk 4 maanden mag blijven staan. Dat kan gewoon niet maar Gio doet het. Amrabat is een fout van Van Geel. Zijn fysieke kracht is indrukwekkend maar hij kan totaal niet voetballen. Ik vraag me af of hij ook weet dat hij een bal vooruit mag spelen in plaats van breed of terug. Maar dat is weer een ander verhaal.
Oke, wie had je er dan neer gezet? Vilhena moest banken zeg je.

quote:
Kramer had in de zomer al geloosd moeten worden. Liep vorig seizoen toch ook al te kloten. Slaat gewoon doodleuk een training over als ie geen zin heeft.
Tja. Ik kan het begrijpen dat je niet je reserve spits van de hand doet als de TD (misschien) aangeeft dat er geen geld meer is voor een backup, of als de TD aangeeft te willen wachten op Van Persie waar het lange tijd op leek.

quote:
Het kampioenschap blijft inderdaad een incident als je spelers wanprestatie na wanprestatie kunnen blijven leveren zonder dat hier consequenties op volgen.
Lekker simpel. Maar prima hoor.
pi_176501016
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Goed genoeg ja, met een redelijk betrouwbare verdediging voor zich.

Op basis waarvan dan? Hij heeft niet echt specifieke kwaliteiten. Hij is niet goed in 1 op 1. Zijn spelhervatting is dramatisch. Hij heeft weinig tot geen toekomst bij Feyenoord gezien zijn leeftijd.

quote:
Oke, wie had je er dan neer gezet? Vilhena moest banken zeg je.
Dan zelfs Amrabat. Je snapt het principe van het moeten presteren bij een topclub?

quote:
Tja. Ik kan het begrijpen dat je niet je reserve spits van de hand doet als de TD (misschien) aangeeft dat er geen geld meer is voor een backup, of als de TD aangeeft te willen wachten op Van Persie waar het lange tijd op leek.
Stel je voor dat je iemand laat vertrekken waarvan iedereen weet en ziet dat hij bij lange na niet het niveau aankan. Jorgensen raakte geblesseerd en je hebt met Kramer moeten aankloten. Dat heeft goed uitgepakt.

quote:
Lekker simpel. Maar prima hoor.
Ik vind het alleen vreemd dat spelers die maandenlang niet presteren gewoon opgesteld worden. Dat strookt niet met het zogenaamde topsportklimaat. Dat jij dat niet vreemd vindt vind ik dan weer vreemd. Fijne zondag pik.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:39:37 #279
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176501075
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Goed genoeg ja, met een redelijk betrouwbare verdediging voor zich.

[..]

Oke, wie had je er dan neer gezet? Vilhena moest banken zeg je.

[..]

Tja. Ik kan het begrijpen dat je niet je reserve spits van de hand doet als de TD (misschien) aangeeft dat er geen geld meer is voor een backup, of als de TD aangeeft te willen wachten op Van Persie waar het lange tijd op leek.

[..]

Lekker simpel. Maar prima hoor.
Ik snap echt niet hoe je het matige presteren van Jones in de schoenen wil gaan schuiven van de onbetrouwbare of onzekere verdediging. Heb je gezien hoeveel houdbare schoten er tussen de tegendoelpunten zaten en hoe weinig schoten hij wél pakt?
pi_176501092
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe je het matige presteren van Jones in de schoenen wil gaan schuiven van de onbetrouwbare of onzekere verdediging.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:47:41 #281
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176501208
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
Wat bedoel je wel dan? Want het klinkt als een non-argument.
pi_176501226
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat bedoel je wel dan? Want het klinkt als een non-argument.
Dat hij goed genoeg is met een redelijk betrouwbare verdediging voor zich. Dat staat er gewoon letterlijk.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:56:07 #283
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176501365
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat hij goed genoeg is met een redelijk betrouwbare verdediging voor zich. Dat staat er gewoon letterlijk.
Ik snap niet hoe de kwaliteit van een speler afhankelijk kan zijn van de spelers om hem heen. Of dat de kwaliteiten van die spelers een reden kan zijn om hem er niet uit te halen terwijl er een betere optie beschikbaar is.
pi_176501404
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe de kwaliteit van een speler afhankelijk kan zijn van de spelers om hem heen.
Dan begrijp je maar weinig van voetbal.

quote:
Of dat de kwaliteiten van die spelers een reden kan zijn om hem er niet uit te halen terwijl er een betere optie beschikbaar is.
Jij vind Vermeer beter. Ik vind hem net zo slecht of goed als Jones. Beiden hebben (verschillende) minpunten.

Maar goed, tijd om andere dingen te doen.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:12:08 #285
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176501658
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio wil geen Ajacieden in zijn elftal.

Mee eens.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176502812
Wat zijn de top talenten van feyenoord?
pi_176503138
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Wat zijn de top talenten van feyenoord?
Zijn er niet.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_176503204
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Wat zijn de top talenten van feyenoord?
Spijtig genoeg geen enkele
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 januari 2018 @ 18:26:38 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176503214
Die spelen allemaal bij city en Chelsea in de jeugd , apenlul
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176503420
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die spelen allemaal bij city en Chelsea in de jeugd , apenlul
dan zijn ze niet van feyenoord dus.

Die back kan wel iets worden toch?
pi_176503445
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

dan zijn ze niet van feyenoord dus.

Die back kan wel iets worden toch?
Nelom?
  zondag 14 januari 2018 @ 18:38:18 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176503455
Olympique Marseille heeft 10 miljoen geboden op De Taap volgens een vaag Frans krantje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176503468
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nelom?
;(
Malacia ofzoiets
pi_176503475
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:38 schreef Caland het volgende:
Olympique Marseille heeft 10 miljoen geboden op De Taap volgens een vaag Frans krantje
Strik erom. GvB kennende zit 'ie toch weer op de bank als Botteghin en Scharie terug zijn.
pi_176503481
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:38 schreef Caland het volgende:
Olympique Marseille heeft 10 miljoen geboden op De Taap volgens een vaag Frans krantje
Strik erom
  zondag 14 januari 2018 @ 18:42:12 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176503526
Gewoon wachten totdat hij op het WK weer Messi en co in de zak heeft en dan verpatsen voor het driedubbele natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 januari 2018 @ 21:14:18 #297
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176507603
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:56 schreef Ciscus het volgende:
Zou Van Persie mooi, zoals Pirlo tijdens zijn laatste seizoenen, iets voor de verdediging gaan spelen? Lijkt mij geweldig om hem nog eens in die rol te zien!
Ik heb je hoog zitten, maar van Persie en Pirlo in één zin is wel wat gênant.
pi_176507660
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb je hoog zitten, maar van Persie en Pirlo in één zin is wel wat gênant.
Klopt ....van Persie was de absolute wereldtop. Pirlo was een simpele spelverdelertje
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 14 januari 2018 @ 21:18:12 #299
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176507718
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Klopt ....van Persie was de absolute wereldtop. Pirlo was een simpele spelverdelertje
_O-
  zondag 14 januari 2018 @ 21:19:03 #300
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176507743
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:42 schreef Caland het volgende:
Gewoon wachten totdat hij op het WK weer Messi en co in de zak heeft en dan verpatsen voor het driedubbele natuurlijk
Dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')