abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176456450
Hoi forum leden,

Op dit moment zit ik een beetje met dubieuze gevoelens over een actie die ik samen met iemand anders wil gaan uitvoeren maandag op school. Ik zal jullie uitleggen wat er aan de hand is:

Momenteel doe ik een 3 jarige opleiding op het MBO waarvan we veel stage moeten lopen. Momenteel loop ik ook stage bij een bedrijf net als de rest van mijn klas. Het zijn best wat uren die we moeten lopen, en ik ben al bezig vanaf september. Het is lastig en zwaar werk, maar wel erg leerzaam. Het komen aan je uren is een belangrijk ding waar je goed op moet gaan letten, ik werk er hard voor waardoor ik zelfs vakanties afsta om mijn uren te behalen. (Heb namelijk aparte werktijden) Maar ik kan je in iedergeval zeggen dat ik elk uur waarmaak, en niet zomaar uren ''cadeau'' krijgt. En daar wil ik het eigenlijk met je over gaan hebben....

Bij een aantal klasgenoten merk ik gewoon dat zij deze uren gewoon niet eerlijk invoeren. Zij rekenen bijvoorbeeld de maandag mee, terwijl we deze dag naar school moeten. Het is de bedoeling dat we die leeg houden. Ook mogen sommige mensen vaak eerder weg maar daar bemoei ik me even niet mee. Het gaat mij erom dat ze die uren wel gewoon eerlijk moeten invoeren en niet zomaar dagen invullen waarbij ze niet op stage zijn.

Ik werk er super hard voor, en kom zelfs aan uren te kort. Als ik dit vergelijk met een klasgenootje die geen shit geeft om haar stage, dan vind ik het zo oneerlijk. Het is een meisje dat me al vaker laat irriteren, ze is respectloos en doet nergens moeite voor. En het ergste is dat ze er ook mee weg komt. Ik vind de kwaliteit daarom ook niet goed, er wordt niet goed genoeg gecontroleerd of iedereen daadwerelijk eerlijk hun stage lopen. Dit meisje rekent bijvoorbeeld de maandag mee, en ook haar examenopdrachten worden zomaar afgetekend.

Wat ik dus wil gaan doen is om maandag naar het BPV bureau af te stappen om dit onderwerp aan te sporen. Ik vind het NIET kunnen dat sommige mensen er mee wegkomen terwijl er ook mensen in de klas zijn die hun stage wel serieus nemen en gewoon eerlijk werken. Ik wil erbij vragen of ze de uren willen bekijken van dit meisje en dat er actie moet worden ondernomen om haar hierbij aan te spreken....

Mijn dilemma is dus lastig. Ik snitch haar hierbij wel, maar aan de andere kant wil ik gewoon dat iedereen gelijk behandeld wordt.

HELP!
  PR/Manusje van alles vrijdag 12 januari 2018 @ 17:10:39 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_176456506
Nee natuurlijk niet. Je hebt enkel met jezelf te maken. Het kan alleen maar tegen je werken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 17:11:38 #3
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_176456522
Je doet het voor je zelf toch? Om je zelf te ontwikkelen.

Laat je klasgenoten lekker hun eigen ding doen. De opgedane ervaring heb jij wel doordat jij wel je uren maakt en je klasgenoten niet!
pi_176456527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee natuurlijk niet. Je hebt enkel met jezelf te maken. Het kan alleen maar tegen je werken.
Dit, je klasgenoten vallen vanzelf een keer door de mand. Als je gaat snitchen krijg jij de zak en zijn hun de laatst lachende.

Gewoon je best blijven doen en niet letten op anderen.
pi_176456539
Dat is toch geen mbo instelling?
Op het mbo wordt er juist van je verwacht dat je de kantjes er vanaf loopt.
pindazakje
pi_176456540
Hoewel je het niet eerlijk vindt, word je niet persoonlijk benadeeld en je wordt er ook niets beter van als je ze verraadt. Dus gewoon je mond houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 12-01-2018 20:05:21 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 17:14:49 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176456569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
Hoewel je het niet eerlijk vindt, word je niet persoonlijk benadeeld en je wordt er ook niets beter van als je ze verraadt. Dus je gewoon je mond houden.
Ik wilde het iets minder genuanceerd brengen maar dit dekt de lading perfect.
And so is the past
pi_176456594
quote:
5s.gif Op [url=/topic/2420321/1/25#p176456450]vrijdag 12 januari 2018 17:07[/url] schreef [url=/user/profile/474995]charleena[/url] het volgende:
Mijn dilemma is dus lastig. Ik snitch haar hierbij wel, maar aan de andere kant wil ik gewoon dat iedereen gelijk behandeld wordt.
Droom lekker verder. In het echte mensenleven ga je dergelijke situaties nog vaak tegenkomen. Reden om zelf naar eer en geweten te handelen en geduldzaam te wachten todat de ander onverwacht zijn gedrag onder ogen moet zien.
pi_176456600
Snitches are bitches who get stitches.
pi_176456634
Ja oke jongens duidelijk ;)

Ik wil niet specifiek iemand hiermee snitchen. Maar ik vind de kwaliteit in het algemeen gewoon slecht. Als zo iedereen makkelijk hun diploma kan halen, maak ik me wel zorgen voor in de toekomst. Je moet er voor kunnen werken.
pi_176456684
Alsof je in de toekomst ooit nog met die meid te maken hebt. Fijn aan jezelf denken.
U MAD?
pi_176456694
quote:
0s.gif Op [url=/topic/2420321/1/25#p176456634]vrijdag 12 januari 2018 17:19[/url] schreef [url=/user/profile/474995]charleena[/url] het volgende:
Ja oke jongens duidelijk ;)

Ik wil niet specifiek iemand hiermee snitchen. Maar ik vind de kwaliteit in het algemeen gewoon slecht. Als zo iedereen makkelijk hun diploma kan halen, maak ik me wel zorgen voor in de toekomst.
Je moet je geen zorgen maken om hun toekomst, maar over je eigen toekomst. Jij hebt duidelijk meer in je mars! Verdoe dan ook geen tijd aan je klasgenoten, maar werk hard door en ga verder studeren!
pi_176456746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:19 schreef charleena het volgende:
Je moet er voor kunnen werken.
Dat bepaal jij niet toch?
pi_176456774
He
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet toch?
Het is toch logisch dat je werkt voor je diploma? Waarvoor is een opleiding dan?
pi_176456790
Lijkt me een probleem van je opleiding.
Als je moet snitchen, moet je hen mss snitchen.
Geen controle en papiertjes lijken ze mee te geven bij een pakje boter.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 12 januari 2018 @ 17:33:41 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176456851
Ik zie hier in dit topic een beetje in het klein hoe men in het groot omgaat met klokkenluiders..

Ja je moet dat soort mensen de maatschappij uitwerken, anders komen ze straks nog in de politiek en verneuken ze de levens van anderen en mischien jouzelf nog.

Mijn advies is dit, zakelijk natuurlijk' inderdaad te melden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176457058
Ikmzou het niet doen. Grote kans dat de opleiding er geen ene fuc mee doet en dan ben jij wel voor altijd de snitch. Niemand geeft hierom. Dus doe jij het voor je zelf goed en laat de rest.
.
pi_176457304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:19 schreef charleena het volgende:
Ja oke jongens duidelijk ;)

Ik wil niet specifiek iemand hiermee snitchen. Maar ik vind de kwaliteit in het algemeen gewoon slecht. Als zo iedereen makkelijk hun diploma kan halen, maak ik me wel zorgen voor in de toekomst. Je moet er voor kunnen werken.
Wel snitchen. Ten slotte is het haar recht deugdelijk onderwijs te ontvangen en deze wordt nu door (schijnbaar) desinteresse haar ontnomen.

Mensen die stellen dat je vooral niet moet snitchen zijn gewoonlijk mensen die zelf ook zouden frauderen,. dit gedrag moet je natuurlijk gewoon ontmoedigen. Dat is je verantwoordelijkheid aan de maatschappij, we kunnen niet teveel van dit soort parasieten hebben.

Hoe dan ook zal het een belangrijk leermomentje voor je zijn. Dat is wat je er voor jezelf uit zal gaan halen, ongeacht de uitkomst. Reken er maar niet op dat het echt zal gaan helpen, m'n zusje kwam ook m.b.v. bedenkelijke kwaliteiten aan haar diploma en dat soort mensen wil je niet op belangrijke posities hebben want das gewoon aso :P
pi_176457623
TS is er zo een waar iedereen in de klas een hekel aan had vroeger.

Dan vroeg de leraar niet naar het huiswerk dat niemand behalve die ene nerd gedaan heeft en dan kwam die tering kneus vragen om na te kijken :')

Mensen als TS :')
En je bent al een vieze snitch als het al in je opkomt om te snitchen. :R
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_176457678
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zie hier in dit topic een beetje in het klein hoe men in het groot omgaat met klokkenluiders..

Ja je moet dat soort mensen de maatschappij uitwerken, anders komen ze straks nog in de politiek en verneuken ze de levens van anderen en mischien jouzelf nog.

Mijn advies is dit, zakelijk natuurlijk' inderdaad te melden.
Kijk, jij bent 1 van de weinige mensen hier die wel tof is 14.gif

De rest van de mensen hier zou bijvoorbeeld ook niet iemand aan mij snitchen, waarom zou ik met -dat- soort mensen om willen gaan? Dat zou toch dom van me zijn?

Uiteindelijk heb je meer aan betrouwbaarheid en deugdelijkheid.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:19:43 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176457689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zie hier in dit topic een beetje in het klein hoe men in het groot omgaat met klokkenluiders..

Ja je moet dat soort mensen de maatschappij uitwerken, anders komen ze straks nog in de politiek en verneuken ze de levens van anderen en mischien jouzelf nog.

Mijn advies is dit, zakelijk natuurlijk' inderdaad te melden.
Dat mbo onderwijs van bedenkelijk niveau is is toch geen geheim? Dit heeft niets met klokken luiden te maken maar een open deur intrappen. En die klapt geheid terug in het gezicht van TS.
And so is the past
pi_176457716
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:16 schreef Aiciu het volgende:
TS is er zo een waar iedereen in de klas een hekel aan had vroeger.

Dan vroeg de leraar niet naar het huiswerk dat niemand behalve die ene nerd gedaan heeft en dan kwam die tering kneus vragen om na te kijken :')

Mensen als TS :')
En je bent al een vieze snitch als het al in je opkomt om te snitchen. :R
Het hele systeem is gewoon kut. Mag ik me daar gewoon niet zorgen om maken? Ik vind gelijkheid belangrijk, en vind dat iedereen op de zelfde manier behandelt moet worden. Maar het is inderdaad fout van mij om daar specifiek 1 persoon voor aan te wijzen. Misschien moet ik me dan maar gewoon meer richten in het al gehele :)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:23:28 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176457770
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, jij bent 1 van de weinige mensen hier die wel tof is [ afbeelding ]

De rest van de mensen hier zou bijvoorbeeld ook niet iemand aan mij snitchen, waarom zou ik met -dat- soort mensen om willen gaan? Dat zou toch dom van me zijn?

Uiteindelijk heb je meer aan betrouwbaarheid en deugdelijkheid.
Ik ben een beetje anti 'deug'woorden maar dit is gewoon rechtmatig. Het gaat niet om deugen maar oplichters eruit filteren is altijd goed.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176457783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben een beetje anti 'deug'woorden maar dit is gewoon rechtmatig. Het gaat niet om deugen maar oplichters eruit filteren is altijd goed.
FOK! zou jou eruit kunnen flikkeren.
pi_176457816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben een beetje anti 'deug'woorden maar dit is gewoon rechtmatig. Het gaat niet om deugen maar oplichters eruit filteren is altijd goed.
Helemaal met je eens. Zij zullen ook net zo hard de rendabelen eruit filteren en zodra ze niks meer hebben om op te parasiteren, valt 't doek voor ze.

Complete bedrijven, landen, fora, kabinetten, zijn omgevallen door deze interne zelfwurggreep :N

Net zoals dat meisje in de OP willen deze mensen allemaal leven als een god in Frankrijk en als je daar wat van zegt dan ben je een vuige snitch :(
pi_176457845
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:24 schreef Handleiding het volgende:

[..]

FOK! zou jou eruit kunnen flikkeren.
De meeste anderen zoals hij (en ik) die er al uit geflikkerd zijn, zitten nu allemaal op reddit ja. Waarom denk je dat het daar zo vol is en hier nu zo leeg?

Zelfreflectie, leer het en waardeer het :Y.
pi_176458152
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De meeste anderen zoals hij (en ik) die er al uit geflikkerd zijn, zitten nu allemaal op reddit ja. Waarom denk je dat het daar zo vol is en hier nu zo leeg?

Zelfreflectie, leer het en waardeer het :Y.
Ja, dat komt door al die ex-fokkers, dat het daar zo druk is.
:')
pi_176458288
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:19 schreef charleena het volgende:
Ja oke jongens duidelijk ;)

Ik wil niet specifiek iemand hiermee snitchen. Maar ik vind de kwaliteit in het algemeen gewoon slecht. Als zo iedereen makkelijk hun diploma kan halen, maak ik me wel zorgen voor in de toekomst. Je moet er voor kunnen werken.
Je kunt bij de beoordelaar natuurlijk wel expliciet vragen hoe je nu precies je uren moet registreren.. Mag jij nu die maandag nu wel of niet meerekenen? Want dat doe je nu niet en misschien doe je jezelf wel tekort daarmee...
dag
pi_176458312
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:42 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, dat komt door al die ex-fokkers, dat het daar zo druk is.
:')
Er zijn wereldwijd vast wel meer fora die te kampen hebben met teruglopende bezoekersaantallen :P
pi_176458331
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er zijn wereldwijd vast wel meer fora die te kampen hebben met teruglopende bezoekersaantallen :P
Ja, dat is natuurlijk ook wel waar. Denk ik.
pi_176458367
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:50 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk ook wel waar. Denk ik.
Er is denk ik best veel geschreven over hoe je een groep succesvol kunt krijgen en hoe 't vooral niet moet. Hoe beter je dit doet, hoe groter de beloning die jou 'down the road' begroet :)

Gewoonlijk beweegt het een beetje als een olietanker.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:08:49 #32
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_176458689
Ik zou me gewoon lekker concentreren op je eigen stage. Zij merkt later wel wat de consequenties zijn.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_176458715
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De meeste anderen zoals hij (en ik) die er al uit geflikkerd zijn, zitten nu allemaal op reddit ja. Waarom denk je dat het daar zo vol is en hier nu zo leeg?

Zelfreflectie, leer het en waardeer het :Y.
alsof ik daar mee bezig ben :')
pi_176458758
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:08 schreef Kerplunk het volgende:
Ik zou me gewoon lekker concentreren op je eigen stage. Zij merkt later wel wat de consequenties zijn.
In principe zou je zoiets gewoon moeten kunnen aangeven, waarna de verantwoordelijken er dan mee aan de slag gaan (of niet, afhankelijk van hoe ontvankelijk de 'klacht' is).
Als je niks doet en "lekker je eigen gang gaat en hun laat", dan zal je krijgen dat het probleem juist alleen maar groter wordt.

maar misschien is dit een typisch Nederlands dingetje. Ten slotte is daar ergens vlak na WW2 nog een bekend gedicht over geschreven. Dat gedicht ging ook wel over dit soort gedrag.
pi_176459111
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:07 schreef charleena het volgende:
Mijn dilemma is dus lastig. Ik snitch haar hierbij wel, maar aan de andere kant wil ik gewoon dat iedereen gelijk behandeld wordt.
Chanteren voor seks en anders snitchen die bitch.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176459117
Om wat voor werk gaat het?
The road to success is always under construction.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:37:52 #37
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176459173
Alleen snitchen als je dat anoniem kunt doen.
pi_176459475
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:16 schreef Aiciu het volgende:
TS is er zo een waar iedereen in de klas een hekel aan had vroeger.

Dan vroeg de leraar niet naar het huiswerk dat niemand behalve die ene nerd gedaan heeft en dan kwam die tering kneus vragen om na te kijken :')

Mensen als TS :')
En je bent al een vieze snitch als het al in je opkomt om te snitchen. :R
dit. gatverdamme mensen zoals ts
pi_176459682
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wel snitchen. Ten slotte is het haar recht deugdelijk onderwijs te ontvangen en deze wordt nu door (schijnbaar) desinteresse haar ontnomen.
dat valt zo helemaal niet te beoordelen
  vrijdag 12 januari 2018 @ 23:38:04 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176466004
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:24 schreef Handleiding het volgende:

[..]

FOK! zou jou eruit kunnen flikkeren.
Nuttige bijdrage weer hoor.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176467608
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:00 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

dat valt zo helemaal niet te beoordelen
Dat beoordelen kan je beter overlaten aan bijvoorbeeld de docenten, die zouden dat wel kunnen beoordelen zonder het "zo" te beoordelen.
pi_176470633
Ik zou me meer deuk maken over het feit dat jij je vakantie opgeeft, heel erg je best doet en alsnog niet aan je uren komt. Dan is het of niet mogelijk om je uren te halen of je verteld maar de helft van het verhaal.
Ik zit NU op je toetsenbord
pi_176470648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat beoordelen kan je beter overlaten aan bijvoorbeeld de docenten, die zouden dat wel kunnen beoordelen zonder het "zo" te beoordelen.
ben jij een van die docenten?
pi_176470651
..

[ Bericht 99% gewijzigd door jamesdeen op 13-01-2018 09:25:02 ]
pi_176470705
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:22 schreef NLSB het volgende:
Ik zou me meer deuk maken over het feit dat jij je vakantie opgeeft, heel erg je best doet en alsnog niet aan je uren komt. Dan is het of niet mogelijk om je uren te halen of je verteld maar de helft van het verhaal.
misschien ook afhankelijk van het soort stage, als ze bij bedrijven zitten, 8 uur per dag halen ze met 2 vingers in hun neus het aantal uren. Verder moeten bij bedrijven vaak briefjes afgetekend worden dus is het frauderen bijna niet mogelijk.
pi_176482368
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:24 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

ben jij een van die docenten?
Ben jij één van die docenten?
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

misschien ook afhankelijk van het soort stage, als ze bij bedrijven zitten, 8 uur per dag halen ze met 2 vingers in hun neus het aantal uren. Verder moeten bij bedrijven vaak briefjes afgetekend worden dus is het frauderen bijna niet mogelijk.
Die kladlopers moeten gewoon leren om te werken en niet om te werken aan kutsmoesjes zodat ze niet hoeven te werken.
Als ze in realiteit te dom zijn voor het niveau dat ze doen, dan moeten ze maar een niveautje lager gaan zitten, daar waar ze horen :Y
  maandag 15 januari 2018 @ 19:51:54 #47
286575 Roces18
Chef de party
pi_176526375
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is toch geen mbo instelling?
Op het mbo wordt er juist van je verwacht dat je de kantjes er vanaf loopt.
_O_ _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176526434
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ben jij één van die docenten?

[..]

Die kladlopers moeten gewoon leren om te werken en niet om te werken aan kutsmoesjes zodat ze niet hoeven te werken.
Als ze in realiteit te dom zijn voor het niveau dat ze doen, dan moeten ze maar een niveautje lager gaan zitten, daar waar ze horen :Y
nee daarom oordeel ik ook niet
pi_176526536
Geloof me, als jij een harde werker bent, dan onderscheid je je echt wel. Blijf onthouden waar je het voor doet: om te leren en om je diploma te halen. Daarvoor doe je precies wat je moet doen. Hou je niet bezig met die mensen, die de kantjes ervan aflopen. Ze denken nu dat ze slim zijn, maar ze leren geen werkethiek en dat gaan ze echt nog wel merken.
  maandag 15 januari 2018 @ 22:12:43 #50
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_176530683
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:58 schreef AnanYaw het volgende:
Geloof me, als jij een harde werker bent, dan onderscheid je je echt wel. Blijf onthouden waar je het voor doet: om te leren en om je diploma te halen. Daarvoor doe je precies wat je moet doen. Hou je niet bezig met die mensen, die de kantjes ervan aflopen. Ze denken nu dat ze slim zijn, maar ze leren geen werkethiek en dat gaan ze echt nog wel merken.
Als ik je een kudo kon geven, dat had je deze nu gehad _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')