abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:47:04 #101
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176458245
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:44 schreef fathank het volgende:

[..]

nog zulks unne naïeveling
Jij zal het vast heel goed doen op verjaardagsfeestjes.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:08:49 #102
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176472972
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
TS heeft eerst haar vriend enorm onder druk gezet om zijn rukfantasie te vertellen en toen hij dat uiteindelijk vertelde was het weer niet goed.
Zeikwijven, ben zoooo blij dat ik homo ben
Heb je dan geen zeikhomo´s? Nou, dan wil ik ook wel homo worden. Waar kan ik me aanmelden? Moet ik dan eerst een (spoed)cursus doen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:26:07 #103
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176473223
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
TS heeft eerst haar vriend enorm onder druk gezet om zijn rukfantasie te vertellen en toen hij dat uiteindelijk vertelde was het weer niet goed.
Zeikwijven, ben zoooo blij dat ik homo ben
Hoe heet die ene user ook alweer??? Pendule ofzo???
Dat jonge ventje die heel erg bezitterig is. En waarbij dat nog het minst gestoorde is.

Weet je dus zeker dat dit echt alleen een vrouwending is?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:48:49 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_176473573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:23 schreef wanhopig86 het volgende:

[..]

waarom? ik weet zeker dat er mannen zijn die dit wel alleen hebben. heel heel weinig.... maar toch;)
Dit.
Je moet wel heel wanhopig om aan jouw fantasie dat hij alleen aan seks met jou denkt vast te houden. En overigens, je bent onderdeel van zijn seksuele fantasie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 13-01-2018 12:57:10 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_176476449
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe heet die ene user ook alweer??? Pendule ofzo???
Dat jonge ventje die heel erg bezitterig is. En waarbij dat nog het minst gestoorde is.

Weet je dus zeker dat dit echt alleen een vrouwending is?
Die zijn exvriend zelf in de armen van een ander heeft gedreven door zo bezitterig/jaloers te zijn. En daarna op FOK! een huilietopic aanmaakte om te zeiken op vreemdgangers. Echt pure haat. Hilarisch was dat.
pi_176477570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:07 schreef wanhopig86 het volgende:
Ik ben zo in de war. had verwacht dat hij zou zeggen dat hij zich alleen op ons afrukt en onze geile seks.
Zo werkt het dus niet :P
Conscience do cost.
pi_176495092
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:07 schreef wanhopig86 het volgende:

Ik ben zo in de war. had verwacht dat hij zou zeggen dat hij zich alleen op ons afrukt en onze geile seks.

Word misselijk van de gedachte.
Hoe naïef 😂😂
pi_176513394
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Zo heerlijk naïef. Love it!
Ja je hoopt dan dat TS niet ouder is dan 18 maar dat wil nog wel eens tegenvallen...

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit.
Je moet wel heel wanhopig om aan jouw fantasie dat hij alleen aan seks met jou denkt vast te houden. En overigens, je bent onderdeel van zijn seksuele fantasie.
En inderdaad niet vergeten, hij fantaseerd nog over jou terwijl hij zich masturbeert! Ik wil vaak gewoon "leeg" en geniet van vrouwelijk schoon maar niet over personen in het algemeen.
pi_176579742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:07 schreef wanhopig86 het volgende:
na boosheid,
Echt? :{
quote:
ontwijken, ruzie, draaien, ik weet het niet, kwam het er eindelijk uit. Zijn fantasie is dat ik word genomen door een andere man en ondergespoten.
Dus?
Het is fantasie!
Mensen fantaseren ook wel eens dat ze bv. als Icarus kunnen vliegen, maar ze weten verdomd goed dat dat nooit kan. Sterker, de fantasie is precies zoals men het wil: men vliegt nooit richting de zon, geen verkeersvliegtuigen in de buurt en geen rukwinden met hagel. Zo is dat ook met erotische fantasieen: de fantasie is leuker, dan als het echt zou gebeuren. In zijn fantasie doet die man misschien wel een standje waarvan jij ooit zei dat je het jammer vond dat hij het niet kon. Of doet de man het heel sensueel en geniet hij van het kronkelen van jouw lichaam, waar hij rustig naar kan kijken zonder zelf met je bezig te moeten zijn. In het echt zou dit misschien niet mogelijk zijn, want die vreemde man neukt belabberd of hij wordt toch wel jaloers op hoe hij het als een konijn doet.

quote:
ik kan alleen aan hem denken en aan ons geweldige seksleven. Als ik daaraan denk word ik helemaal gek en alleen van hem.
Hij zegt zelf dat deze gedachte ziek is en zo wil ik het zeker niet noemen. Maar ik denk dat je deze fantasie ook alleen maar kunt hebben als je dit stiekem wilt. En ik kan hier om eerlijk te zijn echt niks mee. Ik wil alleen maar hem, verlang alleen naar hem, kan alleen klaarkomen als ik aan hem denk en ik dacht dat dit bij hem ook zo was.

Ben je een vrouw of een man? Waarschijnlijk het eerste maar je weet nooit hier... En hoe oud? Gok 16 ofzo :')

Jij denkt nu alleen maar aan hem. Tsja waarschijnlijk is deze relatie pril, dan heet dit verliefdheid. Geeft niet, gaat wel over.
En dan zal je merken dat na 5 jaar relatie (of de beruchte 7 jaar) je mannelijke collega opeens interessant is. Of je begint opeens te fantaseren over dat je genomen wordt door een bekende acteur. Of misschien zelfs die knappe buschauffeur!

Is niet erg, zeker als je verder nog veel van je vriend houdt.

Betekent dit dat je vriend niet meer verliefd is? Kan, misschien was hij eerder heftig verliefd. Misschien moet hij het hevige verliefd zijn nog krijgen. Maar dat maakt verder niet uit, hij houdt wel van je :) Geen reden om dus daaraan te twijfelen..

Die gedachten van jou, zijn kwaadaardiger. Als je die de vrije loop laat, gaan ze juist je vriend van je af stoten. Wil je dat? Nee, denk ik niet. Focus dus op wat wel waar is: een fijne relatie, een leuke gast en goede seks. Je kan best zeggen dat jij zijn fantasie niet opwindend vindt. Maar hou het daarbij en ga verder.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 18 januari 2018 @ 00:07:16 #110
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176579800
Tja de beruchte 7 jaar en vergeet de 11 niet etc .... Belangrijkste is zoals Godshand zegt dat het MAAR fantasie is en van je houd.
Dat blijkt wel uit het feit dat hij het eerst niet zeggen wou bang om je te kwetsen.
Sweet but not that sweet !
  donderdag 18 januari 2018 @ 03:30:19 #111
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_176580544
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 00:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Tja de beruchte 7 jaar en vergeet de 11 niet etc .... Belangrijkste is zoals Godshand zegt dat het MAAR fantasie is en van je houd.
Dat blijkt wel uit het feit dat hij het eerst niet zeggen wou bang om je te kwetsen.
Of hij had gewoon geen zin in een hoop gezeik. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 18 januari 2018 @ 08:53:59 #112
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176581865
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 03:30 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Of hij had gewoon geen zin in een hoop gezeik. ;)
Want ik heb nog maar 17 jaar een relatie!
En overigens een goed sexleven.
Sweet but not that sweet !
pi_176611421
Ohjoh, gewoon echt benadrukken dat ie niets heeft om zich voor te schamen.

Dit is net zoiets als dat veel vrouwen 'forced/verkrachting achtige' fantasietjes hebben. Meestal willen ze dat niet eens echt uitvoeren en indien wel gaat dat nooit verder dan een goed afgesproken rollenspel.

Ik heb zelf ook dat soort fantasietjes en heb deze ook besproken met mijn vriendin, die op haar beurt ook haar eigen fantasietjes heeft en heeft gedeeld met mij.

Kan totaal geen kwaad, tenzij de 'behoefte' daar aan ineens zo groot wordt dat je er wat mee moet, maar dat hebben wij beiden nog nooit meegemaakt in ieder geval haha
pi_176611509
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:42 schreef Maharajah het volgende:

Kan totaal geen kwaad, tenzij de 'behoefte' daar aan ineens zo groot wordt dat je er wat mee moet, maar dat hebben wij beiden nog nooit meegemaakt in ieder geval haha
En dan kan het nog geen kwaad als je er beiden achter staat :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')