abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176451268
Mijn masterscriptie criminologie in Rotterdam is helaas afgekeurd.

Er waren 8 criteria. Ik had twee achten, drie zevens, twee zessen en een onvoldoende. Resultaat = onvoldoende.

Nu heb ik de feedback bekeken, en er worden mij zaken verweten die ik er niet in zou hebben staan. Dit is echter feitelijk incorrect, ik heb het er letterlijk nog ingezet. Ik zou haast afvragen of ze de scriptie wel serieus gelezen hebben.

Kan je hier nog wat tegen doen? Bv. door de docent te mailen, of coordinator? Een beroep gaat wel weer heel lang duren. Ik mag de thesis geeneens verdedigen. Als dat wel zou mogen zou ik simpelweg kunnen laten zien waar het staat.
pi_176451517
Schakel Rambam in.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:23:23 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_176451797
FOK is niet jou onderwijsinstelling. Als er mogelijk een procedure is binnen jou instelling wat je al aangeeft die lang duurt zou ik die maar zo snel mogelijk starten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_176451854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:52 schreef DavidRotterdam het volgende:
Mijn masterscriptie criminologie in Rotterdam is helaas afgekeurd.

Er waren 8 criteria. Ik had twee achten, drie zevens, twee zessen en een onvoldoende. Resultaat = onvoldoende.

Nu heb ik de feedback bekeken, en er worden mij zaken verweten die ik er niet in zou hebben staan. Dit is echter feitelijk incorrect, ik heb het er letterlijk nog ingezet. Ik zou haast afvragen of ze de scriptie wel serieus gelezen hebben.

Kan je hier nog wat tegen doen? Bv. door de docent te mailen, of coordinator? Een beroep gaat wel weer heel lang duren. Ik mag de thesis geeneens verdedigen. Als dat wel zou mogen zou ik simpelweg kunnen laten zien waar het staat.
Dus jij als snotneus twijfelt aan de kunde van de professor van de universiteit??
Je zal er best wel iets in hebben gezet maar dus gewoon niet goed genoeg en dus ONVOLDOENDE!
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:28:16 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_176451881
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dus jij als snotneus twijfelt aan de kunde van de professor van de universiteit??
Je zal er best wel iets in hebben gezet maar dus gewoon niet goed genoeg en dus ONVOLDOENDE!
Een professor is ook maar een mens en maakt ook fouten is mijn ervaring. TS heb je een mentor benader die.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_176453503
Is er maar één corrector?
pi_176454719
Schreeuw #metoo uit!
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_176454841
Maak een afspraak met je begeleider (en tweede lezer) en vraag of ze hun commentaar kunnen toelichten. Dan kan je ook duidelijk maken waar volgens jou de fouten zitten. Misschien zijn het geen fouten, in dat geval kunnen ze uitleggen wat je nog moet doen.
pi_176496708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:56 schreef DoubleDip het volgende:
Maak een afspraak met je begeleider (en tweede lezer) en vraag of ze hun commentaar kunnen toelichten. Dan kan je ook duidelijk maken waar volgens jou de fouten zitten. Misschien zijn het geen fouten, in dat geval kunnen ze uitleggen wat je nog moet doen.
Dit.

Als ze niet bereid zijn om dit voor je te doen ga je eerst naar je studieadviseur. Die kan je verder helpen.
pi_176506691
Je weet zeker dat er geen goatse in staat?
KLB / Broer stopt Goatse in scriptie
pi_176612297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:52 schreef DavidRotterdam het volgende:
Mijn masterscriptie criminologie in Rotterdam is helaas afgekeurd.

Er waren 8 criteria. Ik had twee achten, drie zevens, twee zessen en een onvoldoende. Resultaat = onvoldoende.

Nu heb ik de feedback bekeken, en er worden mij zaken verweten die ik er niet in zou hebben staan. Dit is echter feitelijk incorrect, ik heb het er letterlijk nog ingezet. Ik zou haast afvragen of ze de scriptie wel serieus gelezen hebben.

Kan je hier nog wat tegen doen? Bv. door de docent te mailen, of coordinator? Een beroep gaat wel weer heel lang duren. Ik mag de thesis geeneens verdedigen. Als dat wel zou mogen zou ik simpelweg kunnen laten zien waar het staat.
Is niet 1 van de algemene criteria dat geen enkel onderdeel onvoldoende mag zijn? Verder zou ik gewoon even contact opnemen met de desbetreffende docent en daar voorleggen dat je onderdelen er wel in staan. Zo moeilijk is het toch niet? Als zij het dan nog onvoldoende vindt dan kun je concreet vragen wat ze dan anders wil zien.
pi_176630213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Is niet 1 van de algemene criteria dat geen enkel onderdeel onvoldoende mag zijn? Verder zou ik gewoon even contact opnemen met de desbetreffende docent en daar voorleggen dat je onderdelen er wel in staan. Zo moeilijk is het toch niet? Als zij het dan nog onvoldoende vindt dan kun je concreet vragen wat ze dan anders wil zien.
Denk t wel ja. Het kan ook gebeuren dat ieder onderdeel een zesje krijgt en de scriptie als geheel toch een onvoldoende.
pi_176646093
verkeerd bestand gestuurd oid?
pi_176653283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dus jij als snotneus twijfelt aan de kunde van de professor van de universiteit??
Je zal er best wel iets in hebben gezet maar dus gewoon niet goed genoeg en dus ONVOLDOENDE!
Waar lees jij dat een professor de scriptie heeft nagekeken? Kan net zo goed een PhD kandidaat zijn hoor :')
Play hard, go pro.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')