abonnement Unibet Coolblue
pi_176450061
Het enige topic wat ik over deze sporten kon vinden is inmiddels een jaar of 8 oud, dus een nieuw topic is wel op zijn plaats denk ik, zeker zo richting de Spelen in Sochi :)

Ik moet er wel gelijk bij zeggen dat ik de sporten niet op de voet volg, maar af en toe kijk ik het, en het zijn allemaal toch erg mooie sporten om te zien.
Het lijkt me ook een prima plek om zo de prestaties van de Nederlanders in de gaten te houden, zodat ze al wat bekender zijn tegen de tijd dat we naar de wedstrijden in Sochi zitten te kijken *O*
Bijkomend voordeel is dat we dan ook de toppers al een beetje kennen, ik probeer hier in elk geval de uitslagen van de belangrijkste wedstrijden te plaatsen.

Bij deze sporten is het zo dat er bij wedstrijden 2 runs afgewerkt worden, waarbij de tijden bij elkaar opgeteld worden. Uiteraard wint de snelste totale tijd.

Veel mensen weten het verschil niet tussen rodelen en skeleton, om dat even uit de wereld te helpen: bij het rodelen ligt men op de rug op de slee, terwijl je bij het skeleton juist op je buik, dus head-first, naar beneden gaat.

Rodelen



Het rodelen bij de mannen wordt gedomineerd door Duitsland, na 4 van de 9 wedstrijden bij de singles staan er Duitsers op de plaatsen 1, 2, 4 en 5 in de World Cup, met Felix Loch op kop. Alleen de Rus Albert Demchenko weet zich daartussen staande te houden. Noemenswaardig is ook de nummer 6, de Italiaanse legende Armin Zöggeler, 2-voudig Olympisch kampioen, 6-voudig wereldkampioen en 10-voudig winnaar van de World Cup, en dat allemaal alleen maar bij de singles.
De doubles worden alleen door de mannen gedaan, daar gaan de Duitsers Wendl en Arlt aan de leiding, zij wonnen tot nu toe alle wedstrijden.
Voor Nederland probeert Dirk Jongkind zich via de Nations Cup te kwalificeren voor de World Cup (als ik het goed begrijp worden die wedstrijden vlak voor de World Cup gehouden, en hoeft alleen de top-15 van de World Cup zich niet te kwalificeren), tot nu toe nog zonder succes.

Bij de vrouwen is hetzelfde beeld zichtbaar, de Duitse dames staan op 1, 2 en 3, aangevoerd door Natalie Geisenberger.
Ergens onderaan staan Melanie en Janika Heinzelmaier namens België, zij hebben allebei alleen meegedaan bij de eerste wedstrijd in Igls. Ik heb nog niks over ze kunnen vinden, echter kwam ik tijdens het zoeken wel een zus van hun tegen, Katrin Heinzelmaier. Zij is ongeveer 16 jaar jong, geboren in Oostenrijk en heeft al namens België meegedaan aan de World Cup (ook alleen in Igls). Bij dit seizoen zie ik haar staan in de stand om de Junior World Cup, met een DNF en een 23e plaats, echter wel voor Oostenrijk.
Als iemand meer informatie heeft over de zussen Heinzelmaier, hoor ik het graag. Anders ga ik zelf ook nog wel even zoeken :)

Skeleton



De beste atleet bij de mannen is op dit moment de Let Martins Dukurs, winnaar van het zilver in Vancouver, wereldkampioen bij de laatste twee WK's en hij won de drie vorige seizoenen in de World Cup. Ook dit jaar gaat hij weer aan de leiding, hij won vier van de vijf wedstrijden en eindigde een keer als tweede. De enigen die enigszins (relatief gezien) in de buurt kunnen blijven zijn de Rus Tretjyakov en de oudere broer van Dukurs, Tomass.
Er staan 2 Nederlanders in de ranking, Gert Koetje (die vandaag zijn 23e verjaardag viert *O*) en Lars Arts, beiden doen doorgaans een niveau lager mee dan de World Cup.
Tot een tijd terug hadden we ook nog Peter van Wees die met zijn busje van wedstrijd naar wedstrijd trok, zo nu en dan met de Amerikanen op kon trekken en regelmatig in de top-25 terechtkwam.

Bij de vrouwen zit het iets dichter bij elkaar. De Duitse Marion Thees staat vrij ruim op kop, maar daarachter zitten de Engelse Yarnold, de Duitse Huber, de Amerikaanse Uhlaender en de Canadese Reid niet ver van elkaar af.
Voor Nederland doet Joska le Conté mee in de World Cup, en zeker niet onverdienstelijk. Na 6 wedstrijden staat ze nu op een knappe 17e plaats. Beste plaats is tot nu toe de 11e plek in Whistler, top-8 zal ze een keer moeten halen om naar de Spelen te mogen, dit zou best mogelijk kunnen zijn :)

Bobsleeën



Bij de mannen tweemansbob gaat het team van de Amerikaan Steven Holcomb aan de leiding in de World Cup, nadat ze de eerste drie wedstrijden wisten te winnen. Hij wordt gevolgd door de rus Alexander Zubkov en de Canadees Lyndon Rush. Vooral achter Holcomb zit alles bijzonder dicht bij elkaar.
Er staan twee Nederlanders in de stand om de World Cup, aangevoerd door Edwin van Calker op de 20e plaats. Als je je bedenkt dat hij er in Whistler niet bij was (ja, dat is inderdaad de baan waar hij tijdens de Spelen in 2010 toch niet naar beneden ging) is dat een knappe prestatie, dit seizoen heeft zijn team al een 6e en een 9e plek gehaald.
Op de 25e plek staat Ivo de Bruin, die het seizoen begon met een 11e plek in zowel Lake Placid als in Park City.

Bij de viermansbob zien we grofweg dezelfde namen, Zubkov gaat hier ruim aan de leiding, hij won de eerste vier wedstrijden en werd een keer tweede. Hij wordt gevolgd door Holcomb en de Duitsers Arndt en Machata.
Edwin van Calker staat hier op een 38e plek, echter begon hij het seizoen wel knap met twee 11e plaatsen. Ivo de Bruin staat hier op de 61e plaats.

Tot slot het onderdeel waarop Nederland in principe de meeste kans heeft op succes, de tweemansbob bij de vrouwen (volgens mij noemt men het niet de tweevrouwsbob :+).
Ruim aan kop gaat hier de Canadese Kailie Humphries, zij werd met haar team vandaag voor het eerst verslagen, derde, nadat ze de eerste vijf wedstrijden wist te winnen. Ze wordt gevolgd door de Duitse vrouwen Sandra Kiriasis en Cathleen Martini.
Maar nu komt het, op de zesde (!) plaats staat onze eigen Esmé Kamphuis. Op de Olympische baan van Whistler werd ze al vierde dit seizoen, en vandaag wist ze dat in Altenberg te herhalen. Zij is dus zeker in staat om zich gewoon tussen de wereldtop te vestigen, eigenlijk is ze daar zelfs al een beetje een onderdeel van _O_

Zo is het uiteindelijk een erg lang verhaal geworden zie ik nu, maar ik heb in de tijd dat ik hiermee bezig ben geweest zelf al een boel opgestoken over wat op het moment grofweg de krachtsverhoudingen zijn in de verschillende disciplines, iets wat ik anders richting Sochi toch wel zou doen. Nu kan iemand anders zich alvast die moeite besparen :+

Als iemand aanvullingen/opmerkingen/resultaten etc. heeft, posten *O*
En voor vragen over de sport ben ik denk ik niet echt de juiste persoon (ik ben absoluut geen kenner), maar ik zou zeggen, stel ze gewoon en wie weet komt er iemand langs die het wel weet. En anders gaan we gewoon even zoeken :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 11:44:25 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450076
Ik krijg tegenstrijdige berichten :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450077
Wel jammer dat Anna niet even 3 honderste sneller kon.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:44:55 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:44 schreef Columbiafan het volgende:
Wel jammer dat Anna niet even 3 honderste sneller kon.
Snap je het dramatische toontje in het vorige topic al? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:45:39 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450098
Hermann :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Snap je het dramatische toontje in het vorige topic al? :P
Hopen dat NOCNSF het verstand gebruikt en haar laat gaan
pi_176450115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Snap je het dramatische toontje in het vorige topic al? :P
Wat moet er nu gebeuren voor een OS ticket? Crashes bij de laatste deelnemers? Menselijkheid bij het NOC? Rekening houden met Nikitina? Rekening houden met die "onregelmatige run"?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 11:47:02 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450128
Jullie zijn niet erg goed in de meelezers op de hoogte houden _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450132
Flock zou me niets verbazen mocht ze een enorme fout maken.
pi_176450138
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Jullie zijn niet erg goed in de meelezers op de hoogte houden _O-
ze haalt het niet
pi_176450144
Bizar close deze wedstrijd.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:47:50 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450148
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:46 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Wat moet er nu gebeuren voor een OS ticket? Crashes bij de laatste deelnemers? Menselijkheid bij het NOC? Rekening houden met Nikitina? Rekening houden met die "onregelmatige run"?
Als NOC Nikitina buiten de stand laat is het volgens mij allemaal in orde. Maar ja, geen idee waarom ze dat zouden doen, want Nikitina heeft haar punten ook gewoon verdiend. Ze zouden een Hermann er ook niet buiten laten als die door bijvoorbeeld Duitse eisen niet mee zou mogen doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450169
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als NOC Nikitina buiten de stand laat is het volgens mij allemaal in orde. Maar ja, geen idee waarom ze dat zouden doen, want Nikitina heeft haar punten ook gewoon verdiend. Ze zouden een Hermann er ook niet buiten laten als die door bijvoorbeeld Duitse eisen niet mee zou mogen doen.
ze zouden haar vooral moet afvaardigen omdat ze potentie heeft en het goed voor NL is dat deze sport ook in beeld komt voor de toekomst maar niet omdat Nikitina al dan niet mee gaat doen afhankelijk van het CAS oid
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:50:00 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:49 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

ze zouden haar vooral moet afvaardigen omdat ze potentie heeft en het goed voor NL is dat deze sport ook in beeld komt voor de toekomst maar niet omdat Nikitina al dan niet mee gaat doen afhankelijk van het CAS oid
Klopt, maar dan moet je dat eerder in de regels vaststellen. Een eis neerzetten, iemand die eis niet zien halen en dan denken "ah joh, laat die eis maar zitten ook eigenlijk" is ook een beetje raar en schept een onhandig precedent lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450190
Flock wint ruim
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:50:08 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450191
Flock _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450198
Flock en Rahneva zijn bizarre atletes.
pi_176450207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:50 schreef heywoodu het volgende:
Flock _O_
Flock en Kim naar de OS?
pi_176450208
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:50 schreef Columbiafan het volgende:
Flock en Rahneva zijn bizarre atletes.
Flock is bizar wisselvallig trouwens :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:50:44 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450209
Wel een lesje omgaan met druk van Flock.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 11:50:59 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450211
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:47 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

ze haalt het niet
Kutleven :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:50 schreef heywoodu het volgende:
Wel een lesje omgaan met druk van Flock.
Dat viel me wel een beetje tegen van Kimberley, mag ik dat zeggen?
pi_176450217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Klopt, maar dan moet je dat eerder in de regels vaststellen. Een eis neerzetten, iemand die eis niet zien halen en dan denken "ah joh, laat die eis maar zitten ook eigenlijk" is ook een beetje raar en schept een onhandig precedent lijkt me.
Daarom verwacht ik ook niet dat ze gaat.

Hoogstens als ze alsnog die wedstrijd van een aantal weken geleden schrappen, maar weet niet welke positie ze dan zou hebben?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176450230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:50 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Flock en Kim naar de OS?
Gezien de reputatie van NOCNSF geef ik Kimberley niet veel kans
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:51:49 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:51 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dat viel me wel een beetje tegen van Kimberley, mag ik dat zeggen?
Ik denk dat ze daar zelf ook wel zo over denkt, nu ineens 20e worden op het moment dat de druk er volle bak op staat..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:51 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Gezien de reputatie van NOCNSF geef ik Kimberley niet veel kans
Meylemans bedoel ik :D
pi_176450248
Waarom is Lelde hier niet gestart?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:52:44 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:51 schreef franklop het volgende:

[..]

Daarom verwacht ik ook niet dat ze gaat.

Hoogstens als ze alsnog die wedstrijd van een aantal weken geleden schrappen, maar weet niet welke positie ze dan zou hebben?
Ik zie ze er wel voor aan om dat wél te doen als zo'n rare/oneerlijke wedstrijd positief uitpakt (zoals hoe Marvin van Heek keihard genaaid werd), maar niet als het negatief uitpakt :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450266
Zonde zeg, ik vind nog steeds dat NOC*NSF haar zou moeten laten gaan, zeker in dit soort sporten die niet veel aandacht krijgen zou NOC*NSF een aanmoedigende rol moeten hebben. Eigenlijk vind ik dat je een LeConte ook moet sturen, maar ik weet niet of Nederland twee startplekken heeft?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176450269
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zie ze er wel voor aan om dat wél te doen als zo'n rare/oneerlijke wedstrijd positief uitpakt (zoals hoe Marvin van Heek keihard genaaid werd), maar niet als het negatief uitpakt :')
Jij kan vast wel uitrekenen waar ze zonder die wedstrijd zou staan :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:55:11 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450288
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Zonde zeg, ik vind nog steeds dat NOC*NSF haar zou moeten laten gaan, zeker in dit soort sporten die niet veel aandacht krijgen zou NOC*NSF een aanmoedigende rol moeten hebben. Eigenlijk vind ik dat je een LeConte ook moet sturen, maar ik weet niet of Nederland twee startplekken heeft?
:Y

Als een van de zes toplanden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:55:33 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450299
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:54 schreef franklop het volgende:

[..]

Jij kan vast wel uitrekenen waar ze zonder die wedstrijd zou staan :+
Dat kan ik inderdaad, de vraag is of ik dat ga doen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat kan ik inderdaad, de vraag is of ik dat ga doen :P
Het is niet de vraag of je het doet. De vraag is wanneer je het klaar hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176450319
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:Y

Als een van de zes toplanden.
Kun je nagaan, dan hoor je toch gewoon bij de wereldtop maar nee, NOC*NSF moet weer allerlei potentieel zien, zo wordt het nooit wat met de andere wintersporten naast het schaatsen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 11:57:45 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450335
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:56 schreef franklop het volgende:

[..]

Het is niet de vraag of je het doet. De vraag is wanneer je het klaar hebt.
Eerst even wachten tot St Moritz in de uitslag staat, anders kan ik dat er daarna weer handmatig bij op gaan tellen en dat schiet niet op :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450346
Ik word hier wel een beetje MAD van, jarenlang heeft het BOIC gelijkaardige grapjes uitgehaald.
pi_176450367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:58 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word hier wel een beetje MAD van, jarenlang heeft het BOIC gelijkaardige grapjes uitgehaald.
Tja regels zijn regels he. Anders blijf je bezig. Kimberley heeft het zelf laten leggen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 11:59:43 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eerst even wachten tot St Moritz in de uitslag staat, anders kan ik dat er daarna weer handmatig bij op gaan tellen en dat schiet niet op :+
Gewoon doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:00:24 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450385
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als NOC Nikitina buiten de stand laat is het volgens mij allemaal in orde. Maar ja, geen idee waarom ze dat zouden doen, want Nikitina heeft haar punten ook gewoon verdiend. Ze zouden een Hermann er ook niet buiten laten als die door bijvoorbeeld Duitse eisen niet mee zou mogen doen.
Omdat doping
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:01:43 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450407
Bij enigszins obscure sporten wat skeleton is in Nederland moet je gewoon elke kans grijpen als niveau daarnaar is, wat zo is bij Bos, dan moet je ze gewoon lekker erheen sturen. Aandacht op TV zal het sport ook goed doen.
pi_176450412
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:59 schreef franklop het volgende:

[..]

Tja regels zijn regels he. Anders blijf je bezig. Kimberley heeft het zelf laten leggen.
Tuurlijk, alleen zijn de regels te streng. :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:02:07 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450413
Waarom zou Nikitina uit de stand moeten :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:03:12 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:02 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Tuurlijk, alleen zijn de regels te streng. :D
En gigantisch krom. Bij het snowboarden kan je 40e eindigen en nog naar de Spelen kunnen. Als je maar 2 goede noteringen hebt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 12:03:14 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij enigszins obscure sporten wat skeleton is in Nederland moet je gewoon elke kans grijpen als niveau daarnaar is, wat zo is bij Bos, dan moet je ze gewoon lekker erheen sturen. Aandacht op TV zal het sport ook goed doen.
Helemaal mee eens, maar dat moet je vooraf aangeven, het is gewoon lastig als je dat nu achteraf gaat veranderen omdat het dan even beter uitkomt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou Nikitina uit de stand moeten :?
Mag niet meedoen aan de OS.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:04:09 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450461
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou Nikitina uit de stand moeten :?
Je weet niet wat IOC heeft bepaald over de Russen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:04:42 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:03 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Mag niet meedoen aan de OS.
En dat is relevant voor de stand in de World Cup omdat...?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450473
Hoe zat dat alweer met Le Conté voor Sochi?
pi_176450486
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dat is relevant voor de stand in de World Cup omdat...?
Het de basis is om te bepalen wie naar die OS gaan?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:07:37 #50
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:04 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe zat dat alweer met Le Conté voor Sochi?
Volgens mij volstrekt kansloos
pi_176450546
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dat is relevant voor de stand in de World Cup omdat...?
Omdat ze wel in de world cup staat, maar niet naar de Spelen mag.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:09:13 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450563
Nattekrant ;(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:10:11 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450589
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:05 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Het de basis is om te bepalen wie naar die OS gaan?
Maar het heeft niets te maken met de Nederlandse eis.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450615
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar het heeft niets te maken met de Nederlandse eis.
In zekere zin wel, als Nikitina aan de dope zit hoort ze feitelijk niet meer mee te doen, en dan had ze ook niet voor Bos gestaan in de stand...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:13:02 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

In zekere zin wel, als Nikitina aan de dope zit hoort ze feitelijk niet meer mee te doen, en dan had ze ook niet voor Bos gestaan in de stand...
Dan moet de bond haar uit de ranglijst halen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450645
Maar goed, het kan best zijn dat ze haar beroep bij het CAS wint
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 12:15:43 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

In zekere zin wel, als Nikitina aan de dope zit hoort ze feitelijk niet meer mee te doen, en dan had ze ook niet voor Bos gestaan in de stand...
Nou ja, dat aan de dope zitten gaat over vier jaar geleden, niet over nu. Ze hoort feitelijk van 2014-2016 niet meegedaan te hebben dan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 12:15:52 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450694
Zonder Winterberg zou Bos 10e staan.

Lölling 1178
Hermann 1110
Vathje 11108
Nikitina 994
Rahneva 976
Deas 968
Channell 922
Flock 870
Meylemans 816
Bos 772
Yarnold 732
Priedulena 712

Fernstädt 672
Wesenberg 650
Uhlaender 648
Le Conté 584
Gilardoni 574
Narracott 570
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:17:09 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450723
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:15 schreef heywoodu het volgende:
Zonder Winterberg zou Bos 10e staan.

Lölling 1178
Hermann 1110
Vathje 11108
Nikitina 994
Rahneva 976
Deas 968
Channell 922
Flock 870
Meylemans 816
Bos 772
Yarnold 732
Priedulena 712

Fernstädt 672
Wesenberg 650
Uhlaender 648
Le Conté 584
Gilardoni 574
Narracott 570
Waarom tellen we Winterberg nog mee dan?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:15 schreef heywoodu het volgende:
Zonder Winterberg zou Bos 10e staan.

Lölling 1178
Hermann 1110
Vathje 11108
Nikitina 994
Rahneva 976
Deas 968
Channell 922
Flock 870
Meylemans 816
Bos 772
Yarnold 732
Priedulena 712

Fernstädt 672
Wesenberg 650
Uhlaender 648
Le Conté 584
Gilardoni 574
Narracott 570
Lijkt me genoeg reden om haar toch te sturen, al laat ze het vandaag wel volledig liggen natuurlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:18:19 #61
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450743
Hoeveel mogen er eigenlijk in totaal meedoen aan skeleton op OWS. Is er een maximum aantal deelnemers?
pi_176450751
Deze wanprestatie vandaag maakt het toch allemaal wel een beetje somberder.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:19:18 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:18 schreef Columbiafan het volgende:
Deze wanprestatie vandaag maakt het toch allemaal wel een beetje somberder.
Mag iemand geen off-day hebben? Of een baan die haar niet ligt?
pi_176450765
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Lijkt me genoeg reden om haar toch te sturen, al laat ze het vandaag wel volledig liggen natuurlijk
En dat pleit niet echt voor haar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 12:19:26 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel mogen er eigenlijk in totaal meedoen aan skeleton op OWS. Is er een maximum aantal deelnemers?
Dertig mannen, twintig vrouwen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176450768
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel mogen er eigenlijk in totaal meedoen aan skeleton op OWS. Is er een maximum aantal deelnemers?
Ik hoorde 20 zeggen op de stream
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:22:09 #67
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dertig mannen, twintig vrouwen.
Ohh :{ Nederland weer met zn fantastische eisen altijd _O_
pi_176450898
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ohh :{ Nederland weer met zn fantastische eisen altijd _O_
Ik snap ook echt niet waarom Nederland niet gewoon de internationale eisen voldoende vindt bij de overige Wintersporten... ik snap dat je geen sportieve toeristen op de Spelen wil hebben, maar dit zijn gewoon topsporters die in hun sport bij de wereldtop horen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176450912
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dertig mannen, twintig vrouwen.
20 is erg weinig, toplanden mogen er desondanks 3 afvaardigen?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 12:28:43 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176450922
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:28 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

20 is erg weinig, toplanden mogen er desondanks 3 afvaardigen?
De twee toplanden ja :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:29:22 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet waarom Nederland niet gewoon de internationale eisen voldoende vindt bij de overige Wintersporten... ik snap dat je geen sportieve toeristen op de Spelen wil hebben, maar dit zijn gewoon topsporters die in hun sport bij de wereldtop horen...
Jeps... Voor zulke sporten is exposure zo belangrijk. Komen op TV op OWS levert mogelijk sponsoren op, jeugd ziet het en wil het misschien ook doen enz enz...

Ipv dat te laten tegenhouden doordat ze 1 plek te laag staat op ranglijst..
pi_176450933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

De twee toplanden ja :P
Duitsland en Canada?
  Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:32:45 #73
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176450976
Als ik het bericht op de NOS lees is de kans wel aanwezig dat ze 'gewoon' aangewezen wordt toch?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176451031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:32 schreef DeLuna het volgende:
Als ik het bericht op de NOS lees is de kans wel aanwezig dat ze 'gewoon' aangewezen wordt toch?
de bond en NOC*NSF gaan in ieder geval in gesprek. Dus wordt afwachten.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 12:37:38 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176451055
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:29 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Duitsland en Canada?
:Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 januari 2018 @ 13:02:40 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_176451421
Op de radio melden ze gewoon dat ze niet heengaat :'). Fake news.
pi_176451466
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:02 schreef Pino112 het volgende:
Op de radio melden ze gewoon dat ze niet heengaat :'). Fake news.
Q music zeker?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 13:06:41 #78
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176451493
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:04 schreef franklop het volgende:

[..]

Q music zeker?
Ik dacht dat hij op vrijdag altijd Veronica luisterde
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:08:04 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176451523
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij op vrijdag altijd Veronica luisterde
Zo in een sleur dat je precies weet wat hij elke vrijdag doet ;(
  Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 13:09:27 #80
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176451546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zo in een sleur dat je precies weet wat hij elke vrijdag doet ;(
Radiosleur op zijn werk ja, doe ik niks aan.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176451587
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Radiosleur op zijn werk ja, doe ik niks aan.
Jullie zijn een koppel? :D
pi_176451595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:12 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jullie zijn een koppel? :D
Dat niet weten :')

DePino is een FOK!begrip ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176451603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:12 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat niet weten :')
Ik kom nooit buiten SPT.
pi_176451622
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:13 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik kom nooit buiten SPT.
Het komt ook vanuit SPT eigenlijk :o

Iemand haalde ze vanuit daar naar FOK!sport toe en toen is de liefde gaan bloeien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176451649
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:14 schreef franklop het volgende:

[..]

Het komt ook vanuit SPT eigenlijk :o

Iemand haalde ze vanuit daar naar FOK!sport toe en toen is de liefde gaan bloeien
:D
  Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 13:15:33 #86
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176451657
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:12 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jullie zijn een koppel? :D
In april alweer 4 jaar ja.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 13:16:13 #87
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176451669
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:15 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

:D
"Iemand"

Hij bedoelt zichzelf.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176451670
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In april alweer 4 jaar ja.
Nou, proficiat dan maar! Dat ik dit gemist heb. _O-
pi_176451710
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:16 schreef DeLuna het volgende:

[..]

"Iemand"

Hij bedoelt zichzelf.
Nu je het zegt!

Verwacht nog steeds dat ik als ere-gast op jullie bruiloft mag verschijnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:19:33 #90
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176451739
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:18 schreef franklop het volgende:

[..]

Nu je het zegt!

Verwacht nog steeds dat ik als ere-gast op jullie bruiloft mag verschijnen
Laat ze een kind naar je vernoemen :P
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 januari 2018 @ 13:20:42 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_176451756
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij op vrijdag altijd Veronica luisterde
Goedzo.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 januari 2018 @ 13:20:54 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_176451759
Columbiafan :') Lekker bezig.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 13:26:56 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176451861
Yun haalt weer eens gruwelijk uit in de eerste run _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176452176
Bos was schijnbaar niet fit vandaag, vandaar de slechte klassering.
pi_176452211
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Yun haalt weer eens gruwelijk uit in de eerste run _O_
beetje slowchat doorbreken met een sport post :o
pi_176452341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:36 schreef franklop het volgende:

[..]

de bond en NOC*NSF gaan in ieder geval in gesprek. Dus wordt afwachten.
Bos geeft net aan dat ze nog wel kansen ziet vanwege Nikitina/3e plaats vorig jaar in Korea toen ook 13e stond in de World Cup/Winterberg.

Verder tevreden over vandaag, maar doordat ze niet topfit was kon ze gewoon niet snel genoeg starten.
pi_176452565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

Bos geeft net aan dat ze nog wel kansen ziet vanwege Nikitina/3e plaats vorig jaar in Korea toen ook 13e stond in de World Cup/Winterberg.

Verder tevreden over vandaag, maar doordat ze niet topfit was kon ze gewoon niet snel genoeg starten.
Die foutjes bij de start hielpen ook niet echt lijkt me.
pi_176452600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Yun haalt weer eens gruwelijk uit in de eerste run _O_
Dukurs gaat dus voor de derde opeenvolgende keer geklopt worden door een thuisrijder op de OS? :D Benieuwd wie van de Chineesjes in 2022 gaat schroeien.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 14:17:16 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176452648
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:14 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dukurs gaat dus voor de derde opeenvolgende keer geklopt worden door een thuisrijder op de OS? :D Benieuwd wie van de Chineesjes in 2022 gaat schroeien.
Geng Wenqiang :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176454895
Start Hansin Lee ook op de OS?
pi_176458488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Yun haalt weer eens gruwelijk uit in de eerste run _O_
Waarom skipt Yun de volgende wereldbeker en laat ie dus ook het eindklassement liggen? :{
pi_176459818
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:59 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Waarom skipt Yun de volgende wereldbeker en laat ie dus ook het eindklassement liggen? :{
Omdat de OS #1 prio is dit jaar?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 21:19:12 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176462081
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:59 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Waarom skipt Yun de volgende wereldbeker en laat ie dus ook het eindklassement liggen? :{
Ik heb wel een vermoeden waar hij die tijd beter kan besteden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176464592
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik heb wel een vermoeden waar hij die tijd beter kan besteden.
Hij wint heus ook wel nog zonder een weekje extra training hoor :D Verder is een eindklassement in de wereldbeker bij het skeleton blijkbaar veel minder waard dan die in andere wintersporten.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 22:42:43 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176464619
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:41 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Hij wint heus ook wel nog zonder een weekje extra training hoor :D Verder is een eindklassement in de wereldbeker bij het skeleton blijkbaar veel minder waard dan die in andere wintersporten.
Nou ja, het lijkt me toch logisch dat je mogelijk 1% extra voordeel door nog meer runs op de olympische baan voor de Spelen in je thuisland te maken echt niet gaat laten liggen voor een klassement wat elk seizoen weer gewonnen kan worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 09:35:10 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176470720
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 09:46:32 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176470827
Spannend duel tussen Reinbolt (VS) en De Bruin (CAN): wie vandaag hoger eindigt zorgt ervoor dat haar land niet twee, maar drie sleeën naar de Spelen mag sturen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 09:53:57 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176470916
De Bruin heeft zelfs Lotholz meegekregen in de slee zie ik, de Canadezen gaan er vol voor. Wel een matige run, Reinbolt deelt de eerste klap uit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:02:56 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471027
Meyers Taylor met de naverbrander _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176471090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Spannend duel tussen Reinbolt (VS) en De Bruin (CAN): wie vandaag hoger eindigt zorgt ervoor dat haar land niet twee, maar drie sleeën naar de Spelen mag sturen.
Duitsland is zeker van z'n drie startplekken? Run niet gezien, maar Koehler valt vies tegen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:08:54 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471120
Armin Zöggeler is een verstandig man _O_

Oberstolz/Gruber gaan niet naar de Spelen (wat ik op zich jammer vind), maar Nagler/Malleier wel *O*

Definitieve switch van de oude naar nieuwe generatie wel als je van 40'ers naar tieners gaat (nou ja, Nagler is net een paar dagen 20).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:10:36 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471137
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:06 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Duitsland is zeker van z'n drie startplekken? Run niet gezien, maar Koehler valt vies tegen.
Dat is volgens mij wel zeker ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176471159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:08 schreef heywoodu het volgende:
Armin Zöggeler is een verstandig man _O_

Oberstolz/Gruber gaan niet naar de Spelen (wat ik op zich jammer vind), maar Nagler/Malleier wel *O*

Definitieve switch van de oude naar nieuwe generatie wel als je van 40'ers naar tieners gaat (nou ja, Nagler is net een paar dagen 20).
Italianen hebben een lekkere ploeg, kunnen zomaar verrassen in het team event.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:12:50 #114
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471177
McNeill/Moore moeten ook écht die plaats op de Spelen vasthouden, die hebben gewoon medaillepotentie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:13:47 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:11 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Italianen hebben een lekkere ploeg, kunnen zomaar verrassen in het team event.
Zeker, met name nu Vötter echt lekker op gang begint te komen. Robatscher zie ik toch wel als de zwakste schakel. Jammer dat ze maar twee startplekken hebben bij de dames, anders had de 16-jarige Verena Hofer (die alles aan gort sleet bij de jeugd) nu al ervaring op kunnen doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176471208
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:12 schreef heywoodu het volgende:
McNeill/Moore moeten ook écht die plaats op de Spelen vasthouden, die hebben gewoon medaillepotentie.
Belgische dames lijken ook steeds meer in vorm te komen?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:16:24 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471236
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:14 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Belgische dames lijken ook steeds meer in vorm te komen?
Lijkt het wel op ja :Y

Hafner stunt :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176471322
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker, met name nu Vötter echt lekker op gang begint te komen. Robatscher zie ik toch wel als de zwakste schakel. Jammer dat ze maar twee startplekken hebben bij de dames, anders had de 16-jarige Verena Hofer (die alles aan gort sleet bij de jeugd) nu al ervaring op kunnen doen.
Hetzelfde kan gezegd worden over Jessica Tiebel. Hoe zit het trouwens met Hannah Prock?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:23:44 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471356
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:22 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Hetzelfde kan gezegd worden over Jessica Tiebel. Hoe zit het trouwens met Hannah Prock?
Geen idee, maar het Oostenrijkse team wordt volgens mij na dit weekend bekendgemaakt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:24:12 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471366
Oberstolz en Gruber zijn overigens nog niet echt van plan om nu gelijk te stoppen, maar het seizoen is wel klaar. Zöggeler wil de World Cup nu alleen nog met het olympische team afmaken.
http://www.gazzetta.it/Sp(...)a-240867137319.shtml
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:25:48 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471389
Fontanive naar de 5e plek :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 10:27:10 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176471402
Gelijk door met de dubbels bij het rodelen in Oberhof trouwens, Nagler/Malleier hebben alvast de leiding genomen (maar wel met een vroeg startnummer).
https://video.fil-luge.org/index.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176471616
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Gelijk door met de dubbels bij het rodelen in Oberhof trouwens, Nagler/Malleier hebben alvast de leiding genomen (maar wel met een vroeg startnummer).
https://video.fil-luge.org/index.html
Blijven Rieder/Rastner in de eerste run alvast voor.
pi_176471840
Benieuwd of Wendl/Arlt weer stipt voor de OS in topvorm komen, lijkt er wel op.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 11:34:44 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176472547
De Bruin klopt Reinbolt en gaat naar de Spelen. Fenlator lijkt het net te halen namens Jamaica.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 11:36:02 #126
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176472565
Willemsen pakt Humphries op 0,01 :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 12:17:47 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176473090
Vuurwerk bij de finish van Wendl/Arlt en dan verliezen ze het op 0,007 _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176473148
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:17 schreef heywoodu het volgende:
Vuurwerk bij de finish van Wendl/Arlt en dan verliezen ze het op 0,007 _O-
Wel heerlijk spannend zeg, een onderdeel om naar uit te kijken in Pyeongchang.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 13:33:58 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176474297
Prima run weer van Tiebel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176474408
Eitberger, Huefner, Geisenberger is wel een aardig team om naar de OS mee te trekken. :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 januari 2018 @ 14:37:36 #131
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176475211
Lucas Mata uit Australië in een Nederlandse slee :o (namens Australië dus, maar in een Holland Casino-slee)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176475789
Knappe overwinning van Eitberger.
pi_176475875
Fransesco Friedrich faalt de laatste tijd wel vaker als de druk erop staat. WaltherGOD _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 09:42:04 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176493286
En we zijn weer aan het rodelen, de mannen in Oberhof:
https://video.fil-luge.org/index.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 10:03:02 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176493566
Broers Nico en David Gleirscher vechten samen om één olympisch startbewijs :X

Vorige week tot op de duizendsten gelijk, nu in Oberhof 1-2 in de Nation's Cup.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 10:06:11 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176493609
Ah, de Oostenrijkse dames zijn geselecteerd, geen Kastlunger :o

Birgit Platzer, Madeleine Egle en Hannah Prock zitten in het team.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 10:29:37 #137
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176493952
Langenhan met zijn laatste wedstrijd in Duitsland vandaag
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 11:02:39 #138
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176494607
Meyers Taylor en Greubel Poser zijn uiteraard de Amerikaanse pilotes in Pyeongchang. Lolo Jones heeft het helaas niet gehaald, want Aja Evans en Lauren Gibbs zijn gekozen als remsters.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176494768
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Langenhan met zijn laatste wedstrijd in Duitsland vandaag
Binnenkort een nieuwe Langenhan in de wereldbeker? :D Max L. domineert in de wereldbeker voor junioren.
pi_176494782
Loch snelste na de eerste run, afwachten of hij deze keer een foutloze tweede run kan produceren.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 11:58:37 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176495792
We zijn bij de top-6 inmiddels in de tweede run :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176495883
Loch kan hier wel een zaakje doen tov Kindl na dat drama van vorige week.
pi_176495993
Loch wint.
pi_176497020
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:02 schreef heywoodu het volgende:
Meyers Taylor en Greubel Poser zijn uiteraard de Amerikaanse pilotes in Pyeongchang. Lolo Jones heeft het helaas niet gehaald, want Aja Evans en Lauren Gibbs zijn gekozen als remsters.
Nico Walther weer eens DSQ :') Weet jij toevallig waarom?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 13:02:36 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176497056
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:01 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Nico Walther weer eens DSQ :') Weet jij toevallig waarom?
Nee :o

Ik ben nog bij het begin van run 1 (kijk het even in rap tempo terug), spoiler alert dus :{w :+

Baanrecordje De Bruin :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176497065
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee :o

Ik ben nog bij het begin van run 1 (kijk het even in rap tempo terug), spoiler alert dus :{w :+

Baanrecordje De Bruin :7
Sorry ;(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 13:30:37 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176497634
Zo, en weer live. Bruno Mingeon heeft echt serieus wat goeds in elkaar gezet zeg, wat een wereldruns van Costerg en Minaldi _O_

Frankrijk en Monaco worden zo gewoon nog gevaarlijke outsiders ook op de Spelen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 13:31:15 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176497648
Oh wacht, Monaco heeft zich niet geplaatst voor de Spelen, dit is pas hun eerste wedstrijd van het seizoen :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 13:39:27 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176497809
Letland pakt de Russen in de estafette :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 13:51:36 #150
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176498026
Top4 binnen een tiende, spannend :D

Nou ja, Duitsland nog
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 14:02:27 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176498209
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:01 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Nico Walther weer eens DSQ :') Weet jij toevallig waarom?
3kg te licht
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 17:29:20 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176501936
Startbewijzen in de viermansbobs (Nederland gaat het uiteraard afwijzen):



Vooral die van Slowakije is heel erg knap. Afgelopen zomer plukten ze ergens een twee jaar oud ding uit een garage, zetten er in september een paar lui in die nooit iets met bobsleeën hadden gedaan en nu hebben ze een startbewijs te pakken _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:31:44 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176501979
Waarom zou Nederland die afwijzen? Als zo'n klein wintersportland is het toch mooi om in zo veel mogelijk sporten mee te doen? _O_

;(

Overigens heb ik zo m'n twijfels bij het garageverhaal. Dat of iedereen kan bobsleeën op topniveau :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 17:36:01 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176502046
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou Nederland die afwijzen? Als zo'n klein wintersportland is het toch mooi om in zo veel mogelijk sporten mee te doen? _O_

;(

Overigens heb ik zo m'n twijfels bij het garageverhaal. Dat of iedereen kan bobsleeën op topniveau :P
Nou ja, misschien niet helemaal letterlijk uit een garage. Maar in de zomer werd pas besloten om een poging te doen de Spelen te halen. Dat is gewoon razend knap :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:36:52 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176502059
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, misschien niet helemaal letterlijk uit een garage. Maar in de zomer werd pas besloten om een poging te doen de Spelen te halen. Dat is gewoon razend knap :)
Hij zal wel niet met hoge nood eventjes geïmporteerd zijn :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176502094
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou Nederland die afwijzen? Als zo'n klein wintersportland is het toch mooi om in zo veel mogelijk sporten mee te doen? _O_

;(

Overigens heb ik zo m'n twijfels bij het garageverhaal. Dat of iedereen kan bobsleeën op topniveau :P
Omdat het NOC bepaalde resultaten (top 12) verlangt die niet gehaald worden :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:40:40 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176502130
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat het NOC bepaalde resultaten (top 12) verlangt die niet gehaald worden :)
Je sarcasmemeter is stuk :{

Het is gewoon belachelijk dat ze dat doen. Bij Kimberly hoort er nu überhaupt geen twijfel te zijn, bij het bobsleeën zijn 'we' ook niet compleet kansloos.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176502197
Bij bobslee ben je wel absoluut volledig kansloos. Geen problemen mee dat ze die niet sturen.

Waar ik wel problemen mee heb is het minimaal aan geld steken in de bobslee sport, terwijl de potentie er 4 jaar geleden (zeker bij de vrouwen) wel was. Immers word je niet zomaar vierde op de Spelen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:45:59 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176502255
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:42 schreef franklop het volgende:
Bij bobslee ben je wel absoluut volledig kansloos. Geen problemen mee dat ze die niet sturen.

Waar ik wel problemen mee heb is het minimaal aan geld steken in de bobslee sport, terwijl de potentie er 4 jaar geleden (zeker bij de vrouwen) wel was. Immers word je niet zomaar vierde op de Spelen.
Daar had ik het natuurlijk ook over :P
Heel veel potentieel laten liggen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176502279
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar had ik het natuurlijk ook over :P
Heel veel potentieel laten liggen.
Dan is het niet belachelijk dat ze top 12 verlangen (heel normale eis), maar dan moeten ze zorgen dat er meer geld in dat soort sporten gepompt kan worden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 18:16:37 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176502920
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:46 schreef franklop het volgende:

[..]

Dan is het niet belachelijk dat ze top 12 verlangen (heel normale eis), maar dan moeten ze zorgen dat er meer geld in dat soort sporten gepompt kan worden.
Ze leggen wel een enorme beperking op de mogelijkheden van zo'n ploeg. Zo'n eis moet altijd met een * komen, er zijn zat redelijke uitzonderingen te bedenken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176503050
Nogmaals; ik vind het in dit geval meer dan een redelijke eis.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 18:55:48 #163
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176503841
Het grootste probleem is inderdaad dat plek vier op de Spelen (!) schijnbaar niet genoeg was om de geldkraan ook maar een beetje open te houden. Niks tegen De Bruin verder, maar hij heeft nou niet echt laten zien dat er een beetje medaillepotentie in te vinden is, zoals bij Edwin van Calker zeker wel het geval was.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176504290
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je sarcasmemeter is stuk :{

Het is gewoon belachelijk dat ze dat doen. Bij Kimberly hoort er nu überhaupt geen twijfel te zijn, bij het bobsleeën zijn 'we' ook niet compleet kansloos.
Die heeft het nooit gedaan :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 19:13:09 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176504302
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die heeft het nooit gedaan :)
:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176504802
De NOS was er dus bij vrijdag. Verklaard alles waarom Kimberley het niet redde :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 19:58:04 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176505449
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:31 schreef franklop het volgende:
De NOS was er dus bij vrijdag. Verklaard alles waarom Kimberley het niet redde :'(
Het was een zeer verdrietig interview ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 23:25:50 #168
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176511198
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Het grootste probleem is inderdaad dat plek vier op de Spelen (!) schijnbaar niet genoeg was om de geldkraan ook maar een beetje open te houden. Niks tegen De Bruin verder, maar hij heeft nou niet echt laten zien dat er een beetje medaillepotentie in te vinden is, zoals bij Edwin van Calker zeker wel het geval was.
Owhja dat is ook zo, dat vind ik nog steeds zo kansloos. Blijft zo een vicieuze cirkel. Geen geld = geen prestatie (of het kost zoveel energie dat prestatie niet herhaald wordt) en geen prestatie = geen geld. }:|
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 14 januari 2018 @ 23:31:37 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176511303
Maar wanneer horen we het verlossende woord?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 23:34:51 #170
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176511348
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:25 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Owhja dat is ook zo, dat vind ik nog steeds zo kansloos. Blijft zo een vicieuze cirkel. Geen geld = geen prestatie (of het kost zoveel energie dat prestatie niet herhaald wordt) en geen prestatie = geen geld. }:|
Absoluut. Je zou zeggen dat een vierde plek op de Spelen toch een mooie boost moet zijn juist.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176511437
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Absoluut. Je zou zeggen dat een vierde plek op de Spelen toch een mooie boost moet zijn juist.
nu helpt het niet dat diegene die voor prestatie zorgde al sowieso zou stoppen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 januari 2018 @ 23:42:06 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176511456
quote:
9s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:41 schreef franklop het volgende:

[..]

nu helpt het niet dat diegene die voor prestatie zorgde al sowieso zou stoppen
Ik dacht dat het dicht draaien van de geldkraan daar de reden voor was :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176511660
quote:
11s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik dacht dat het dicht draaien van de geldkraan daar de reden voor was :o
ik lees het inderdaad. Dacht dat ze sowieso zou stoppen omdat ze opleiding tot arts wou afronden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 januari 2018 @ 13:53:03 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176518606
De Slowaakjes hebben hun startbewijs afgewezen :{
http://www.ibsf.org/image(...)4_Men_14_01_2018.pdf

Nederland uiteraard ook, maar dat was al bekend.

Edit: foutje, toch niet. Nederland en Slowakije hebben een ongebruikte plaats gekregen (die NED uiteraard af gaat wijzen)

[ Bericht 7% gewijzigd door heywoodu op 15-01-2018 14:03:22 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176541074
Kimberley Bos mag naar de Spelen *O*

https://www.ad.nl/olympis(...)yeongchang~ac1ed6f2/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:32:35 #176
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_176541376
*O*

Zo tof voor haar.
  Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 15:12:19 #177
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176543484
*O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 januari 2018 @ 09:20:30 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176605232
Laatste nieuws, voorbeschouwingen wat betreft de strijd in de eindzeges van de World Cups en het tijdschema van de World Cup-finale deze week :)
http://www.ibsf.org/en/ne(...)arsals-in-koenigssee

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 januari 2018 @ 09:25:15 #179
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176605301
We zijn nu dus bezig met de skeletonsters, dat had ik even niet door

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176605312
Weer zo'n onzinrace, dat gebeurt toch iets te vaak in het skeleton. ;(
pi_176605331
Dit is geen wedstrijd.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 09:37:21 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176605494
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:26 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is geen wedstrijd.
Ziet er toch behoorlijk uit als een wedstrijd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 januari 2018 @ 09:41:29 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176605586
En afgelast na Hermann en Lölling die er totaal niet aan te pas kwamen. Bij Hermann kun je een forse fout daar de schuld van geven, bij Lölling ging eigenlijk niks fout en nog eindigde ze op anderhalve seconde. Terechte beslissing dus.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 januari 2018 @ 14:37:28 #184
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176611332
Jungk die het seizoen afsluit met zijn eerste World Cup-zege ooit, voor eigen publiek en door Dukurs met 0,02 te verslaan :D _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 januari 2018 @ 14:38:29 #185
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176611356
Geruchten dat zowel Martins als Tomass na de Spelen stoppen -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 januari 2018 @ 17:17:59 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176614900
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:59 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Waarom skipt Yun de volgende wereldbeker en laat ie dus ook het eindklassement liggen? :{
Eindklassement gewoon gewonnen. In de voorbeschouwing van de IBSF stond dat Dukurs aan top-13 genoeg had nu Yun er niet was vandaag, maar Dukurs werd tweede en eindigt als vierde in de World Cup, achter Jungk en Tomass. Schijnbaar heeft Dukurs zijn 3e plek in St Moritz van vorige week kwijtgeraakt wegens een DQ, geen idee waarom de IBSF dat nota bene in hun eigen preview gemist heeft :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 januari 2018 @ 17:21:24 #187
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176614987
Sterker nog, Dukurs is vandaag pas uit de uitslag van St Moritz gehaald, na de wedstrijd in Königssee :o

Overtreding van de materiaalregels, volgens hemzelf omdat de messen te hard waren. Dan worden ze ingenomen voor nader onderzoek, schijnbaar heeft het daarom een week geduurd. Hij was dus World Cup-kampioen na vandaag, maar is dat kwijtgeraakt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176629299
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eindklassement gewoon gewonnen. In de voorbeschouwing van de IBSF stond dat Dukurs aan top-13 genoeg had nu Yun er niet was vandaag, maar Dukurs werd tweede en eindigt als vierde in de World Cup, achter Jungk en Tomass. Schijnbaar heeft Dukurs zijn 3e plek in St Moritz van vorige week kwijtgeraakt wegens een DQ, geen idee waarom de IBSF dat nota bene in hun eigen preview gemist heeft :o
Ik zag het ook gisteren, ik schrok. Wel mooi voor Yun. _O_
pi_176629306
De Duitsers komen er niet aan te pas in Lillehammer. :D
pi_176629311
edit: nu ja, Geisenberger dus wel
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 10:21:12 #191
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176629685
Stramaturaru vierde na één run, goeiedag _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 11:04:55 #192
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176630274
Eitberger crasht :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176630412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:04 schreef heywoodu het volgende:
Eitberger crasht :o
Alles oké met haar?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 11:12:32 #194
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176630417
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:12 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Alles oké met haar?
Het was meer 'ze viel van haar slee' dan een volle bak crash, dus dat is wel ok gok ik :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 11:14:00 #195
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176630448
Britcher wint, 0,033 voor Geisenberger _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 12:24:55 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176631475
Eggert/Benecken 0.08 sneller dan Wendl/Arlt bij het laatste tussenpunt en ineens 0.204 bij de finish, dat was best indrukwekkend.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 12:26:44 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176631495
Penz/Fischler komen in olympische vorm zo te zien, 0.09 maar achter Eggert/Benecken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 13:05:16 #198
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176632171
Ivo de Bruin met een uitstekende 15e plek in run 1. Daarmee duwt hij beide Russische sleeën uit de tweede run, want ze stonden gedeeld 20e ~O>
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 15:05:47 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176634282
Overmacht van Friedrich _O_

Chris Spring wint de World Cup ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 15:09:12 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176634336
De Bruin 11e, zijn gedeeld beste resultaat ooit (samen met twee elfde plekken in november 2012) :B
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176636631
Drazek is wel een enorm belangrijke schakel voor de Duitsers. Prima overwinning van Schneider.
pi_176636646
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:09 schreef heywoodu het volgende:
De Bruin 11e, zijn gedeeld beste resultaat ooit (samen met twee elfde plekken in november 2012) :B
Heeft er ooit al eens een land alle wedstrijden gewonnen in een bob/skeletonweekend? Dat zou dit weekend immers zomaar kunnen gebeuren. :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 17:46:47 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176636650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:45 schreef Columbiafan het volgende:
Drazek is wel een enorm belangrijke schakel voor de Duitsers. Prima overwinning van Schneider.
Die is goud waard ja, kunnen ze eindelijk de Amerikanen aan wat starts betreft.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 januari 2018 @ 17:48:59 #204
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176636675
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:46 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Heeft er ooit al eens een land alle wedstrijden gewonnen in een bob/skeletonweekend? Dat zou dit weekend immers zomaar kunnen gebeuren. :D
Ik betwijfel het, vooral omdat het voor dit seizoen volgens mij vaak zo was dat skeleton en bobsleeën niet op dezelfde baan/in hetzelfde weekend waren :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176636700
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die is goud waard ja, kunnen ze eindelijk de Amerikanen aan wat starts betreft.
Dat niet zien aankomen. Worden mooie wedstrijden daar ik Korea.
pi_176636755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, vooral omdat het voor dit seizoen volgens mij vaak zo was dat skeleton en bobsleeën niet op dezelfde baan/in hetzelfde weekend waren :P
Schneider overigens wel een beetje alles of niets, dat maakt het allemaal nog wat spannender.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 09:52:09 #207
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176648774
Frauscher, Nico en David Gleirscher in run één nu, strijd om één olympisch ticket. Bij een top-6-plek gaat degene die in de top-6 eindigt (of de hoogstgeklasseerde als het er meer dan één is), anders wordt het een keuze van de bond.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 11:41:48 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176650449
Run twee bij de mannen nu op ARD live
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176650595
David minstens 7e.
pi_176650609
David 6e, gaat dus naar de OS?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 11:52:34 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176650610
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:51 schreef Columbiafan het volgende:
David minstens 7e.
Leek de top-6 weg te gooien, maar daar is hij en dus mag David naar de Spelen ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 11:56:45 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176650697
Loch faalt in de tweede run. Tevens is het ijs koud.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176650737
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
Loch faalt in de tweede run. Tevens is het ijs koud.
Loch bakt er dit seizoen ook weer weinig van, maakt zeer veel fouten. Denk dat Repilov toch wel dé grote favoriet is voor Pyeongchang met Fischnaller, Kindl en Loch als uitdagers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 11:59:29 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176650762
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:58 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Loch bakt er dit seizoen ook weer weinig van, maakt zeer veel fouten. Denk dat Repilov toch wel dé grote favoriet is voor Pyeongchang met Fischnaller, Kindl en Loch als uitdagers.
Repilov is op elke baan sterk ja, D Fischnaller viel tot nu toe tegen, maar doet het vandaag dan eindelijk echt goed.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176650805
Norbert vind denk ik ook wel dat Loch wat minder fouten moet maken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 13:40:36 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176652504
Fischnaller werd gisteren overigens nog behandeld door de teamarts van de Duitsers, die zijn rugpijn weggenomen heeft. Toch altijd leuk, zulke kleine sportieve zaken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176652545
Na die glorieuze dag gisteren is dit voor de Duitsers een dramatische wintersportdag met de ene teleurstelling na de andere. ;(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 16:07:00 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176655621
Roemenië met een volledig vrouwenteam in de viermansbob :o

+1 voor het proberen, itt Humphries en Meyers Taylor die dat met drie mannen achter zich deden
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 16:44:06 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176656419
Commentator: "De enige manier voor beide Tsjechen om de tweede run te halen is nu als ze precies gelijk eindigen."

Tsjech passeert de finish, exact gelijk met zijn op de 20e plek staande landgenoot.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 17:00:44 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176656776
De gebroeders Dukurs hebben inderdaad aangekondigd dat hun World Cup-loopbaan erop zit en dat ze na de Spelen stoppen met de sport ;(
https://www.facebook.com/IBSFsliding/videos/1003506606468190/

Dat is nou echt een geval 'de sport zal niet hetzelfde zijn zonder hen' (met name Martins).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176659275
De Nederlanders 16e in de 4-man vandaag

Gisteren ook al het beste seizoensresultaat in de 2-man.

Ze kunnen dit weekend over de goede slee beschikken en dat scheelt dus toch wel een stuk
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 19:07:29 #222
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176659655
Britcher houdt Demchenko met 0,002 seconden van de haar eerste World Cup-zege af :o

Geisenberger derde (op de sprint)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 19:40:20 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176660587
Eggert/Benecken crashen :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176661032
Item over Meilemans op EEN nu
pi_176661166
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:56 schreef Faraday01 het volgende:
Item over Meilemans op EEN nu
Ik vind Kim altijd wel een beetje negatief doen over de Duitsers. Alsof die alleen maar winnen door het beste materiaal/thuisvoordeel/op de grens van het toelaatbare te balanceren wat betreft het materiaal. Ze mag best een beetje kritisch blijven voor zichzelf.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 20:04:27 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176661244
Allerlei verschillende nationaliteiten op het podium in de sprints, Jozef Ninis of all places op de vijfde plek. Mooi man, zo'n wedstrijd in Lillehammer, graag niet weer drie jaar wachten want dit was leuk *O*

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176661297
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Allerlei verschillende nationaliteiten op het podium in de sprints, Jozef Ninis of all places op de vijfde plek. Mooi man, zo'n wedstrijd in Lillehammer, graag niet weer drie jaar wachten want dit was leuk *O*

[ afbeelding ]
Kan Kindl de wereldbeker nog winnen? :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2018 @ 20:06:58 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176661321
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:06 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Kan Kindl de wereldbeker nog winnen? :D
Absoluut :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 19:49:01 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176722736
quote:
Van naam wel ja, uit de Europa Cups :P

Verder moet dit natuurlijk gratis goud worden voor Tregubov.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 19:49:38 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176722752
En Fernstädt komt de boel ook nog even op scherp zetten.
http://ibsf.sportresult.com/ResultListBackUp/169605.pdf
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176723200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Van naam wel ja, uit de Europa Cups :P

Verder moet dit natuurlijk gratis goud worden voor Tregubov.
GengGOD was in de trainingen wel gelijkwaardig, kan nog een mooi duel worden. *O*
pi_176743077
Fernstaedt wint uiteraard, ook een knappe 9e plek van de nog steeds zeer jongen Pittaway.

http://ibsf.sportresult.com/ResultListBackUp/169605.pdf

Bij de heren wint Tregubov, mijn Chinese favoriet bakt er niets van.

http://ibsf.sportresult.com/ResultListBackUp/169604.pdf
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 januari 2018 @ 19:50:52 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176744369
Pavlichenko, Repilov en Fedorov mogen allemaal naar Pyeongchang.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176744390
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Pavlichenko, Repilov en Fedorov mogen allemaal naar Pyeongchang.
Dreifachsieg incoming. *O* *O*
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 januari 2018 @ 20:22:44 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176745009
Laatste nieuws is dat Rusland in het bobsleeën ineens maar twee piloten en vier remmers mag sturen, terwijl ze vandaag nog een team bekend hebben gemaakt met vier piloten (Stulnev, Andrianov, Rodionova en Sergeeva) en bijbehorende remmers..

Dat lijkt me dus sowieso einde verhaal voor Andrianov en Rodionova, en dan moet je het remmersprobleem nog oplossen. Drie mannen voor Stulnev en één vrouw voor Sergeeva gok ik dan maar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 00:24:43 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176771416
Matig, slecht van Prock. Stramaturaru haalt het ook niet.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 08:30:04 #238
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176773449
We beginnen over een kleine tien minuten met de dubbels in Sigulda :)
https://video.fil-luge.org/index.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 09:30:43 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176773835
Sics en Sics komen in vorm en dan nu ook nog op hun thuisbaan, ze zouden zomaar de winst kunnen pakken straks.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 10:33:33 #240
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176774441
Top-6 inmiddels in run 2
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 10:42:46 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176774521
Heerlijke run van de broertjes Sics _O_

Hier moeten Eggert en Benecken nog maar aan zien te komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 10:44:20 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176774527
Ah jammer, Eggert/Benecken halen het net.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176774565
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Ah jammer, Eggert/Benecken halen het net.
Ik hoop dat ze dit keer de kalmte bewaren in Korea, wil geen nieuw drama zoals in Sochi.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 10:50:25 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176774591
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 10:48 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze dit keer de kalmte bewaren in Korea, wil geen nieuw drama zoals in Sochi.
Ik hoop op een stunt van de broertjes Sics of Penz/Fischler :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 12:20:00 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176775874
Hüfner gecrashed :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176776223
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Hüfner gecrashed :o
Ooow, dit gaat ook om de Europese titel, lekker. :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 12:45:25 #247
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176776306
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:40 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ooow, dit gaat ook om de Europese titel, lekker. :D
Niet zo best voor de Duitsers. Eitberger viesslecht, Geueke/Gamm bijna gecrashed, Hüfner gecrashed.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 13:22:26 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176776813
Egle ontsnapt aan een behoorlijk pittige crash
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 13:25:14 #249
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176776857
Sandra Robatscher of all places op het podium
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176776863
Geisenberger 43 wereldbekerzeges? :D Wie is de recordhouder bij de dames?
pi_176776902
Duitsers een beetje zuur. :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 januari 2018 @ 13:28:59 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176776939
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 13:25 schreef Columbiafan het volgende:
Geisenberger 43 wereldbekerzeges? :D Wie is de recordhouder bij de dames?
Ik gok op Hüfner :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 08:18:12 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176790264
Tijd voor de mannen in Sigulda:
https://video.fil-luge.org/index.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 09:14:41 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176790621
IJs gaat kansloos hard achteruit, Kindl 16e :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 09:18:42 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176790651
Langenhan 26e _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176791211
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:14 schreef heywoodu het volgende:
IJs gaat kansloos hard achteruit, Kindl 16e :')
Repilov en Loch hebben het toch prima gedaan? :D Verder wel opvallend zwak van de Oostenrijkers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 10:04:20 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176791269
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:01 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Repilov en Loch hebben het toch prima gedaan? :D Verder wel opvallend zwak van de Oostenrijkers.
Klopt, het lag vooral aan de Oostenrijkers en dan met name het materiaal, want echt fouten maakten ze niet (itt Langenhan).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176791362
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Klopt, het lag vooral aan de Oostenrijkers en dan met name het materiaal, want echt fouten maakten ze niet (itt Langenhan).
Wordt nu wel erg moeilijk voor Kindl om die wereldbeker te pakken.
pi_176791371
Al weet je dit seizoen met Loch nooit, die kan er zomaar af gaan in run 2.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 10:08:48 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176791374
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:08 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Wordt nu wel erg moeilijk voor Kindl om die wereldbeker te pakken.
Eerst de sprint maar eens halen :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176791566
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eerst de sprint maar eens halen :{
Tweede run was een stuk beter.
pi_176791772
Kindl heeft ook wel geluk dat de rest er niet zo heel veel van kan.
pi_176791930
Kindl, jongen, wat heb jij een geluk vandaag dat het net allemaal even de goede kant op valt. _O- _O-

6 man binnen de 0.05 met Kindl op kop.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 10:45:04 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176791942
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:44 schreef Columbiafan het volgende:
Kindl, jongen, wat heb jij een geluk vandaag dat het net allemaal even de goede kant op valt. _O- _O-

6 man binnen de 0.05 met Kindl op kop.
Mag ook wel na die eerste run :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176792062
Eindelijk nog eens twee cleane runs van Loch. *O* *O*
pi_176792090
Helaas.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 10:54:27 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176792093
Pavlichenko wint hem met een honderdste :D _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176792096
Bizar hoe Pavlichenko zo plat kan liggen.
pi_176792106
Dit is uitstekend nieuws voor Kindl.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 10:55:12 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176792113
Ik hoop dat Pavlichenko voor goud gaat in Pyeongchang
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176792133
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop dat Pavlichenko voor goud gaat in Pyeongchang
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat ze allemaal voor goud gaan.
pi_176792137
Langenhahn mist de sprint met 1 duizendste. :')
pi_176792153
Denk niet dat de Duitsers vol vetrouwen naar Korea gaan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 10:57:20 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176792154
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:56 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat ze allemaal voor goud gaan.
Laat ik het anders stellen: ik hoop dat hij volop in de strijd voor goud terecht gaat komen, mogelijk als winnaar :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176792212
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen: ik hoop dat hij volop in de strijd voor goud terecht gaat komen, mogelijk als winnaar :+
Ik denk dat het op de OS een zeer mooie strijd voor goud wordt tussen de Russen, Duitsers, Italianen en Oostenrijkers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 11:10:41 #276
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176792349
Interessant wel van de commentatoren (Bree Schaaf en Emily Sweeney), die min of meer lijken te suggereren dat Loch de boel een beetje loopt te flessen (of in elk geval zeggen dat de jury zit te slapen). De temperatuur van de ijzers moet namelijk direct na de finish gemeten worden, maar Loch pakte zijn slee op en zette deze gelijk daarna weer terug op het ijs om heel rustig met twee handen te 'juichen', waarna hij de slee nog even wat over het ijs liet glijden. Apart wel, en scherp van de commentatoren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 12:06:09 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176793484
Wendl/Arlt bijna gecrashed in de sprint, gaat weer lekker met de Duitsers
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 12:29:44 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176793891
Dominik Fischnaller startte vandaag overigens niet wegens rugproblemen, iets met spasmen. Hopelijk is dat wel snel voorbij :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 12:36:20 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176794010
Ivanova klopt Geisenberger met 0,005 in de sprint, de 20-jarige Kendija Aparjode pakt een hele fraaie 3e plek voor eigen publiek ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 12:41:19 #280
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176794135
En door met de sprint bij de mannen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176794409
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef heywoodu het volgende:
Ivanova klopt Geisenberger met 0,005 in de sprint, de 20-jarige Kendija Aparjode pakt een hele fraaie 3e plek voor eigen publiek ^O^
Weinig reden om te vieren voor Norbert Loch en co. :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 12:54:46 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176794478
Ninis is echt in ongekende vorm de afgelopen 1-2 weken _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 12:56:46 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176794534
Kindl haalt het ook niet, podium voor Ninis komt er zo nog aan ook :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 13:00:36 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176794656
Jaaa Ninis op het podium :D _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176794708
Repilov en Pavlichenko gaan wel met ontzettend veel zelfvertrouwen richting Korea zeg. :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 14:05:12 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176796378
De jonge Tereza Noskova mist het bordje in de relay, DSQ Tsjechië ;(

Erg lastige laatste bocht om goed uit te komen, dat kan nog leuk worden bij de grote landen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 14:10:31 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176796553
Simonakova uit Slowakije mist hem ook, dus Ninis mag niet starten -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 januari 2018 @ 14:41:44 #288
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176797494
Uitstekende wedstrijd, Ivanova en Pavlichenko waren precies goed genoeg om Sics/Sics en daarna Eggert/Benecken van zich af te houden ^O^

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176797911
Wel een bizar teleurstellend EK voor de Duitsers.
pi_176824820
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:56 schreef Faraday01 het volgende:
Item over Meilemans op EEN nu;
Kim Meylemans vanavond bij Van Gils en gasten op één (22.05).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 3 februari 2018 @ 17:35:25 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176931415
Nagler/Malleier pakken niet heel verrassend de wereldtitel junioren, voor Orlamünder/Gubitz.
http://www.fil-luge.org/c(...)jwm-doppel-10h00.pdf

Bij de dames was Jessica Tiebel een klasse apart, ook niet bepaald onverwacht. Verena Hofer viel wel tegen, net als haar Italiaanse landgenote Nina Zöggeler.
http://www.fil-luge.org/c(...)uniorinnen-13h30.pdf

Bij de mannen is het een 1-2-3-4'tje voor de Duitsers, met het goud voor de oppermachtige Max Langenhan (geen familie van Andi).
http://www.fil-luge.org/c(...)m-junioren-10h00.pdf

Al met al mag het dan ook geen verrassing zijn dat Duitsland de landenwedstrijd won:
http://www.fil-luge.org/c(...)t-jwm-team-12h30.pdf
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176932043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Nagler/Malleier pakken niet heel verrassend de wereldtitel junioren, voor Orlamünder/Gubitz.
http://www.fil-luge.org/c(...)jwm-doppel-10h00.pdf

Bij de dames was Jessica Tiebel een klasse apart, ook niet bepaald onverwacht. Verena Hofer viel wel tegen, net als haar Italiaanse landgenote Nina Zöggeler.
http://www.fil-luge.org/c(...)uniorinnen-13h30.pdf

Bij de mannen is het een 1-2-3-4'tje voor de Duitsers, met het goud voor de oppermachtige Max Langenhan (geen familie van Andi).
http://www.fil-luge.org/c(...)m-junioren-10h00.pdf

Al met al mag het dan ook geen verrassing zijn dat Duitsland de landenwedstrijd won:
http://www.fil-luge.org/c(...)t-jwm-team-12h30.pdf
Langenhahn is echt zeer goed, benieuwd of ie volgend seizoen een kans krijgt in de wereldbeker.
pi_176932204
Wel knap ook van die DAVID NÖSSLER, als eerstejaars B-junior op het podium eindigen is prima.
pi_176932225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Nagler/Malleier pakken niet heel verrassend de wereldtitel junioren, voor Orlamünder/Gubitz.
http://www.fil-luge.org/c(...)jwm-doppel-10h00.pdf

Bij de dames was Jessica Tiebel een klasse apart, ook niet bepaald onverwacht. Verena Hofer viel wel tegen, net als haar Italiaanse landgenote Nina Zöggeler.
http://www.fil-luge.org/c(...)uniorinnen-13h30.pdf

Bij de mannen is het een 1-2-3-4'tje voor de Duitsers, met het goud voor de oppermachtige Max Langenhan (geen familie van Andi).
http://www.fil-luge.org/c(...)m-junioren-10h00.pdf

Al met al mag het dan ook geen verrassing zijn dat Duitsland de landenwedstrijd won:
http://www.fil-luge.org/c(...)t-jwm-team-12h30.pdf
Italiaanse dames zijn ook nog érg jong, 2001 tegen een Tiebel die drie jaar meer ervaring heeft bij de junioren. Komt wel goed.
pi_176932270
Prock dus volle focus op Pyeongchang.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 maart 2018 @ 14:31:47 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178147994
Martins Dukurs gaat toch verder t/m Beijing :o
https://www.diena.lv/raks(...)ajas-speles-14194219
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 maart 2018 @ 14:33:07 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178148031
En voor de baan in Pyeongchang heeft men geen manager gevonden, dus die kan nu al niet gebruikt worden :')
https://www.diena.lv/raks(...)-sava-trase-14193572
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 april 2018 @ 11:18:31 #298
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178548737
Volgens zowel Fedorov als Pavlichenko is Albert Demchenko een walgelijke lul van een vent, die bizarre druk uitoefent op jonge atleten en zelfs klappen uitdeelt, onder meer aan de coach richting Sochi 2014. Daarnaast zou Demchenko tijdens het nationaal kampioenschap samen met zijn broer poeder hebben gestrooid/laten strooien voor de runs van zijn concurrenten :')!
https://www.sport-express(...)yy-chelovek-1397249/

En ook wel interessant: Pavlichenko overweegt om komend seizoen ook in de dubbels mee te doen :o
https://www.sport-express(...)yah-dvoykah-1382457/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 april 2018 @ 23:00:41 #299
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178850815
Beat Hefti stopt ermee ;(
http://www.ibsf.org/en/ne(...)rts-thomas-lamparter

Niet dat hij nog veel voor elkaar kreeg tegenwoordig, maar goed. Alex Baumann houdt er ook mee op, net als Sabina Hafner.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 mei 2018 @ 08:55:40 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178947841
Deze had ik niet verwacht, Anna Fernstädt stopt er ook mee :o
https://www.facebook.com/annafernstaedt/posts/987957661363589
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178948396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Deze had ik niet verwacht, Anna Fernstädt stopt er ook mee :o
https://www.facebook.com/annafernstaedt/posts/987957661363589
;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')