abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176449390
Dag lieve mensen O+ ,

Ik weet niet of dit het juiste forumgedeelte is, maar ik ben opzoek naar mensen die verstand hebben van Colombia en dan het liefst daar gewoond en/of gewerkt hebben.

Naast mijn scriptie ben ik er onlangs achtergekomen dat ik nog een rapport moet inleveren over cultuurverschillen met een ander land. Dus als je iemand kent of je hebt zelf kennis hierover dan zou dat echt super zijn als je kan helpen *O*

Het zijn maar een paar korte vragen over cultuurverschillen op zowel werk als persoonlijk niveau. Ze zijn in het Engels, maar ik kan ze desgewenst vertalen naar het Nederlands of Spaans.

Bedankt! _O_
pi_176449828
quote:
Jammer dat El_Matador blijkbaar weg is hier, die had veel kunnen vertellen denk...

Ik heb de_camaraman_uit_Colombia een berichtje gestuurd, die lijkt er inderdaad ook echt gewoond te hebben, thanks!
pi_176449947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:32 schreef Pandapunt het volgende:

[..]

Jammer dat El_Matador blijkbaar weg is hier, die had veel kunnen vertellen denk...

Ik heb de_camaraman_uit_Colombia een berichtje gestuurd, die lijkt er inderdaad ook echt gewoond te hebben, thanks!
Je kunt toch zoeken wat hij te melden had over columbia?
pi_176450210
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je kunt toch zoeken wat hij te melden had over columbia?
Ik ben opzoek naar een paar antwoorden op een paar specifieke vragen, ik ben aan het zoeken in de oude topics over Colombia, maar het handigste zou zijn als iemand ze kan beantwoorden. Zeker aangezien de informatie die ik tot op heden heb soms ouder is dan 10 jaar.

Desalniettemin wordt je hulp natuurlijk enorm gewaardeerd :)
pi_176451747
Misschien bet als dit in KAA wordt geplaatst? Hier zijn het vooral mensen die op vakantie gaan.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_176453405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:32 schreef Pandapunt het volgende:

[..]

Jammer dat El_Matador blijkbaar weg is hier, die had veel kunnen vertellen denk...

Ik heb de_camaraman_uit_Colombia een berichtje gestuurd, die lijkt er inderdaad ook echt gewoond te hebben, thanks!
Lol. :D

De cameraman uit Colombia IS El_Matador ;)
pi_176453935
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lol. :D

De cameraman uit Colombia IS El_Matador ;)
Lol. Je krijgt niet alles mee als je hier een tijdje niet ben geweest c_/ maar goed om te weten. Denk in ieder geval dat als hij mee wil werken ik 1 goed interview heb :) duimen maar.
pi_176454037
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:17 schreef Pandapunt het volgende:

[..]

Lol. Je krijgt niet alles mee als je hier een tijdje niet ben geweest c_/ maar goed om te weten. Denk in ieder geval dat als hij mee wil werken ik 1 goed interview heb :) duimen maar.
Is een schappelijke vent dus komt wel goed.
pi_176455295
quote:
1s.gif Op [url=/topic/2420272/1/25#p176453405]vrijdag 12 januari 2018 14:54[/url] schreef [url=/user/profile/359953]Toto69[/url] het volgende:

[..]

Lol. :D

De cameraman uit Colombia IS El_Matador ;)
_O- echt?
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 23:39:15 #11
88815 The_Emotion
98.3
pi_176466029
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:15 schreef karelpan het volgende:

[..]

_O- echt?
Dat kan ik bevestigen.

Ben er zelf als toerist geweest.
Wat ik kan vertellen is vooral verschil in dialect, in het noorden wonen vooral veel zwarten, in het binnenland wat minder.
Kreeg als klacht van iemand uit Medellin door, dat ze costeņas niet verstaan.
Net zoiets ik een Limburger niet kan verstaan.

Verder verwijs ik je door naar El Camarador, heb een goed gesprek met hem gehad tijdens mijn verblijf. Echter liepen we elkaar mis.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')