abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176471863
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dus volgens jouw maatstaven zijn landen als Hati en Soedan gelijkwaardig aan onze samenleving.

Wat een flauwekul. Dat zijn ze in de verste verte niet.

Stop met de idealistische leugen dat culturen gelijkwaardig aan elkaar zouden zijn. Dat zijn ze simpelweg niet. De een is verder door ontwikkeld terwijl de andere blijft steken op een achterliggend niveau.

Er is niets racistisch aan deze werkelijkheid te benoemen zoals die is.
flauwekul, ja idd zelf projecties maken van mijn maatstaven, dat is idd complete flauwekul, het rest van het verhaal er achter hoeven we dan ook niet meer serieus te nemen. :W
pi_176471877
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

flauwekul, ja idd zelf projecties maken van mijn maatstaven, dat is idd complete flauwekul, het rest van het verhaal er achter hoeven we dan ook niet meer serieus te nemen. :W
Je weet dat ik stiekem gelijk heb. :)
pi_176471933
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is maar net welke pet je hierbij wilt opzetten.

In het geval van Trump gewoon zeggen waar het op staat of de boel weer gaan ontkennen terwijl je weet dat het waar is.

Bovendien beweert een Democratische senator zonder verifieerbaar bewijs dat Trump die woorden heeft gebruikt. Trump twittert zelf dat hij weliswaar harde woorden heeft gebruikt maar niet de woorden die deze Democraat beweert.

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat. Deze inmiddels tandeloze partij zonder leider voert buiten het verzinnen van hun eigen verzonnen leugentjes tegen Trump nauwelijks nog oppositie. Ik kan deze hysterie nauwelijks nog serieus nemen. Laat staan die continue rits aan zelfvernedering.
Je weet dat Trump sinds zijn aantreden meer dan 2000 geverifieerde leugens op z'n naam heeft staan?

Verder doet het allemaal niet terzake. Op het wereldtoneel moet je onderhandelen en wil je als grootmacht dingen gedaan krijgen. Daarom moet je dit soort uitlatingen niet doen als POTUS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:03:23 #254
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176472035
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trump heeft voor de volle 100% gelijk en meer wereldleiders zouden dit standpunt moeten innemen. Zeker met de komende tsunami aan kansarmen uit Afrika die nu richting Europa afstevent.

Welke tsunami?

Sea_arrivals_to_Greece_and_Italy%2C_2015.png

Heb je last van waanbeelden :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176472059
quote:

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat.
_O-

Braindead en Elzies waanbeelden-topics O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176472067
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat Trump sinds zijn aantreden meer dan 2000 geverifieerde leugens op z'n naam heeft staan?

Verder doet het allemaal niet terzake. Op het wereldtoneel moet je onderhandelen en wil je als grootmacht dingen gedaan krijgen. Daarom moet je dit soort uitlatingen niet doen als POTUS.
Ach die zelf gefabriceerde fake onzin over Trump neem ik niet meer serieus.

De bestaande polarisatie is een gegeven feit. Twee groepen van tegenover elkaar staande burgers die allebei een verschillend realiteitsbesef kennen en van elkaar beweren dat ze notaire leugenaars zijn.

In Amerika heb je al twee gescheiden media's. Eigen nieuwszenders gericht op de eigen doelgroep.

Dus het blijven claimen van een eigen waarheid met de illusie de ander te kunnen overtuigen is een zinloze missie. Ideologische verschillen zijn onoverbrugbaar geworden. Er is geen midden meer. Noem het de wederopstanding van de verzuiling zoals we die vroeger hebben gekend. Dat is de koers waarop Amerika, maar ook onze eigen samenleving op afstevent.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:07:14 #257
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176472085
quote:

[..]

In het geval van Trump gewoon zeggen waar het op staat of de boel weer gaan ontkennen terwijl je weet dat het waar is.

Bovendien beweert een Democratische senator zonder verifieerbaar bewijs dat Trump die woorden heeft gebruikt. Trump twittert zelf dat hij weliswaar harde woorden heeft gebruikt maar niet de woorden die deze Democraat beweert.

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat. Deze inmiddels tandeloze partij zonder leider voert buiten het verzinnen van hun eigen verzonnen leugentjes tegen Trump nauwelijks nog oppositie. Ik kan deze hysterie nauwelijks nog serieus nemen. Laat staan die continue rits aan zelfvernedering.
Wel het nieuws blijven volgen Henkie.

De Republikeinse senator Graham bevestigt dat Trump idiote opmerkingen heeft geuit en heeft Trump gereprimandeerd na die opmerkingen

Zie: https://www.cnbc.com/2018(...)gration-meeting.html
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176472097
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:06 schreef Elzies het volgende:

Dus het blijven claimen van een eigen waarheid met de illusie de ander te kunnen overtuigen is een zinloze missie.
Waarom blijf je het doen dan?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176472169
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom blijf je het doen dan?
Ik zit echt niet achter het toetsenbord met de illusie jou te overtuigen.

Schrijven ontspant me nu eenmaal. :)
pi_176472189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

In dat geval raad ik je aan om in plaats van te Fok!ken kinderboeken te gaan schrijven. Misschien ben je de nieuwe JK Rowling.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:13:33 #261
129292 LXIV
misdunker
pi_176472209
quote:

[..]

Ja, ik denk dat er hooguit zo'n 200 mensen in NWS komen en de mening van 95% daarvan staat al vast en verandert niet meer. Doe het voor je eigen plezier of niet.
Daarom ben ik ook blij met links-naievelingen. Zonder hen kon je hier niks.
Rijke oudere heteroseksuele blanke mannen zijn de nieuwe Joden.
pi_176472237
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In dat geval raad ik je aan om in plaats van te Fok!ken kinderboeken te gaan schrijven. Misschien ben je de nieuwe JK Rowling.
Het zou me in ieder geval meer centjes opleveren.

Misschien ga ik jou wel in het verhaal verwerken. Trollen doen het immers goed binnen dat genre. :')
pi_176472241
quote:

[..]

Dan kun je beter een andere ontspanning gaan zoeken dan een malloot willen blijven verdedigen en je precies zoals diezelfde malloot te gedragen door niet serieus op onderbouwde stukken in te gaan. Of wordt je gesponsord door trump bv om aan damage controle te doen in NL. :D
pi_176472280
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:06 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach die zelf gefabriceerde fake onzin over Trump neem ik niet meer serieus.

De bestaande polarisatie is een gegeven feit. Twee groepen van tegenover elkaar staande burgers die allebei een verschillend realiteitsbesef kennen en van elkaar beweren dat ze notaire leugenaars zijn.

In Amerika heb je al twee gescheiden media's. Eigen nieuwszenders gericht op de eigen doelgroep.

Dus het blijven claimen van een eigen waarheid met de illusie de ander te kunnen overtuigen is een zinloze missie. Ideologische verschillen zijn onoverbrugbaar geworden. Er is geen midden meer. Noem het de wederopstanding van de verzuiling zoals we die vroeger hebben gekend. Dat is de koers waarop Amerika, maar ook onze eigen samenleving op afstevent.
Goed verhaal. Feit blijft dat dergelijke uitspraken niet handig zijn voor een wereldleider om te doen. Waarom denk je dat Poetin en Xi zich nooit laatdunkend uitlaten over derde wereldlanden?

En zijn leugens zijn gewoon na te trekken, Willempie.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:19:16 #265
129292 LXIV
misdunker
pi_176472311
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goed verhaal. Feit blijft dat dergelijke uitspraken niet handig zijn voor een wereldleider om te doen. Waarom denk je dat Poetin en Xi zich nooit laatdunkend uitlaten over derde wereldlanden?

En zijn leugens zijn gewoon na te trekken, Willempie.
Wij van de Trump-adepten spreken liever over 'alternative truths'
Rijke oudere heteroseksuele blanke mannen zijn de nieuwe Joden.
pi_176472345
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het zou me in ieder geval meer centjes opleveren.

Misschien ga ik jou wel in het verhaal verwerken. Trollen doen het immers goed binnen dat genre. :')
So edgy. Ik zou me bijna vereerd gaan voelen.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:21:34 #267
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176472352
quote:

[..]

Klopt. Waar blijft het bewijs dat Trump heult met de Russen? Allemaal leugens, allemaal gelul van linkse mensen die willen dat het Westen wordt overspoeld door kansarme Afrikanen en moslims.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_176472382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:21 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt. Waar blijft het bewijs dat Trump heult met de Russen? Allemaal leugens, allemaal gelul van linkse mensen die willen dat het Westen wordt overspoeld door kansarme Afrikanen en moslims.
Sorry, maar het Mueller-onderzoek is door Trumps eigen regering in gang gezet. Daar had 'links' verder niets mee van doen, want de Democraten gingen daar helemaal niet over.

Of er strafbare feiten zijn gepleegd, weten we niet. Dat wordt nu onderzocht.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:25:31 #269
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176472407
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar het Mueller-onderzoek is door Trumps eigen regering in gang gezet. Daar had 'links' verder niets mee van doen, want de Democraten gingen daar helemaal niet over.

Of er strafbare feiten zijn gepleegd, weten we niet. Dat wordt nu onderzocht.
Waar blijft het bewijs - na ruim een jaar van indianenverhalen in de pers?
pi_176472436
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan kun je beter een andere ontspanning gaan zoeken dan een malloot willen blijven verdedigen en je precies zoals diezelfde malloot te gedragen door niet serieus op onderbouwde stukken in te gaan. Of wordt je gesponsord door trump bv om aan damage controle te doen in NL. :D
Maar het blijft een democratisch gekozen malloot die favoriet Hillary Clinton heeft verslagen.

Dus heel wat Amerikaantjes hebben op deze malloot gestemd.

Ik blijf het malloot (en stiekem ook wel amusant) vinden dat er zoveel malloten bestaan die maar niet deze verkiezingsuitslag kunnen accepteren. Elke dag een soort van zelfvernedering ondergaan door te gaan schelden en lasteren tegen deze man. Het is een opmerkelijk psychologisch fenomeen te noemen. Een soort van massahysterie.

Toch eigenlijk compleet bizar dat n gekozen president zoiets bij mensen kan oproepen? Hilarisch gewoon. Ik moet er tevens ook wel om lachen, hoor.

Maar ik ben tegelijkertijd ook realistisch. Amerikaanse presidenten zitten niet voor eeuwig en ik verwacht onder Trump geen WOIII. Alleen maar reacties van boze mensen die elke dag aan Trumps lippen hangen om te horen wat hij vandaag weer voor uitspraak doet.

Men, the show must go on! Geniet ervan! ^O^
pi_176472439
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:25 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Waar blijft het bewijs - na ruim een jaar van indianenverhalen in de pers?
Het onderzoek loopt nog. Wellicht is er inderdaad niets gebeurd, maar dat weten we pas als Mueller de zaak heeft afgerond.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:31:04 #272
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176472501
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het onderzoek loopt nog. Wellicht is er inderdaad niets gebeurd, maar dat weten we pas als Mueller de zaak heeft afgerond.
Waar blijft het bewijs?
pi_176472542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:31 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Waar blijft het bewijs?
:')

Vraag het aan Mueller?
pi_176472563
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:31 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Waar blijft het bewijs?
Of we bewijs is, weten we pas als het onderzoek is afgerond.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')