abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176447527
https://nos.nl/l/2211517

Die arme mevrouw siemons had iemand in dienst met een mooie CV

Nu had er per ongeluk een webredacteur opgeschreven dat ze psycholoog was en nu zijn de poppen aan het dansen.

Sylvana had het nog proberen te redden door eerst haar mond te houden, dan te ontkennen, dan met een statement te komen die niet kwam, en nu heeft die arme mevrouw zelf moeten besluiten om te vertrekken.

Allemaal door een foutje van de webredacteur en GeenStijl die er achteraan ging.
pi_176447553
GeenStijl :')
pi_176447623
Spiechejator
pi_176447725
Ik snap werkelijk niet dat je over dingen die zo makkelijk te controleren zijn gaat liegen :')
Misschien was ze vast aan het oefenen voor de rest van haar carriere in de politiek.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:18:20 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176447740
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat je over dingen die zo makkelijk te controleren zijn gaat liegen :')
Misschien was ze vast aan het oefenen voor de rest van haar carriere in de politiek.
Die mensen leven in hun eigen waarheid. Je kunt het ze waarschijnlijk niet eens echt kwalijk nemen.
And so is the past
pi_176447796
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat je over dingen die zo makkelijk te controleren zijn gaat liegen :')
Misschien was ze vast aan het oefenen voor de rest van haar carriere in de politiek.
Dit idd. En dan ook blíjven liegen. Hoe werkt dat in die bovenkamer?
pi_176447967
GeenStijl :').

Het is wel goed dat ze er zijn, eigenlijk net als de PVV. Altijd goed als er partijen zijn die altijd op zoek zijn naar modder, zoals in dit geval.
Weggegaan en opgerot
pi_176448097
Was ook gewoon zo simpel. Maak een scan van je diploma of je formulier voor die register of wat dan ook...
pi_176448338
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Die mensen leven in hun eigen waarheid. Je kunt het ze waarschijnlijk niet eens echt kwalijk nemen.
Ze was vast gewoon patient in die kliniek in plaats van psychiater psycholoog :P
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:18:38 #10
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176449575
Dit trekt sylvana aan :')



Verder... tsja... :')

quote:
Simons maakte op Nieuwjaarsdag de lijst met kandidaten bekend. Vrijwel alle mensen op de lijst hebben een activistische achtergrond. Zo zijn ook voormalig Occupy-activist Jazie Veldhuyzen en documentairemaker Sunny Bergman kandidaat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:21:50 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176449634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat je over dingen die zo makkelijk te controleren zijn gaat liegen :')
Misschien was ze vast aan het oefenen voor de rest van haar carriere in de politiek.
Charl Swietert was journalist en had alles over fact check moeten weten. Werd staatssecretaris van defensie en beweerde toen dat hij luitenant was geweest en doctorandus. Niet waar dus.
Werd afgezaagd

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Charl_Schwietert
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:23:54 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176449673
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Charl Swietert was journalist en had alles over fact check moeten weten. Werd staatssecretaris van defensie en beweerde toen dat hij luitenant was geweest en doctorandus. Niet waar dus.
Werd afgezaagd

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Charl_Schwietert
En dat noemt zich dan ook nog eens communicatieadviseur. :').
And so is the past
pi_176449674
Al die politieke partijen puilen uit van de randfiguren en oplichters.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:33:14 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176449834
Sowieso is het tegenwoordig te veel gevraagd om een persoon goed te screenen
pi_176449899
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Charl Swietert was journalist en had alles over fact check moeten weten. Werd staatssecretaris van defensie en beweerde toen dat hij luitenant was geweest en doctorandus. Niet waar dus.
Werd afgezaagd

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Charl_Schwietert
Ja, precies. Nu kan ik me in die tijd nog voorstellen dat het misschien niet zo makkelijk te checken was als vandaag de dag.
Maar net als die Tara Singh Varma destijds, die loog over het feit dat ze ongeneeslijke kanker had. Wat bezielt je :')
pi_176450143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, precies. Nu kan ik me in die tijd nog voorstellen dat het misschien niet zo makkelijk te checken was als vandaag de dag.
Maar net als die Tara Singh Varma destijds, die loog over het feit dat ze ongeneeslijke kanker had. Wat bezielt je :')
Geld? Wat was het ook weer. Een vrouw die beweerde terminaal te zijn en via internet geld inzamelde voor haar genezing.
Vriend werd afgeserveerd.
Conclusie: vrouw was wel ziek maar ging toch lekker leuke dingen doen met dat geld.
Oplichten zit in onze genen. Want wij hebben hersens.
pi_176450226
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Geld? Wat was het ook weer. Een vrouw die beweerde terminaal te zijn en via internet geld inzamelde voor haar genezing.
Vriend werd afgeserveerd.
Conclusie: vrouw was wel ziek maar ging toch lekker leuke dingen doen met dat geld.
Oplichten zit in onze genen. Want wij hebben hersens.
Ja, Munchausen syndroom toch? Je hoort best veel van dat soort verhalen, maar de meeste verhalen die ik hoor zijn onbekenden die op internet doen alsof ze ziek zijn of weet ik het wat om geld af te troggelen, of zelfs maar gewoon voor de aandacht. Maar als je toch de politiek in gaat weet je toch dat je onder een vergrootglas komt te liggen...
  Forum Admin vrijdag 12 januari 2018 @ 11:54:44 #18
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176450278
Dit is niet erg inclusief allemaal.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176450302
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:51 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, Munchausen syndroom toch? Je hoort best veel van dat soort verhalen, maar de meeste verhalen die ik hoor zijn onbekenden die op internet doen alsof ze ziek zijn of weet ik het wat om geld af te troggelen, of zelfs maar gewoon voor de aandacht. Maar als je toch de politiek in gaat weet je toch dat je onder een vergrootglas komt te liggen...
Nu wel ja, voor het internettijdperk kon het allemaal gewoon nog.
pi_176450474
Ook onze cultuur: Vroeger op kermissen: vrouwen die jou je toekomst voorspelden.
Rare creaturen die voor veel geld werden vertoond aan burgers, buitenlui en boeren.
Nu: op tv programma's waarin dubieuze figuren jou geld proberen te ontfutselen door je te verleiden om te bellen tegen 4 euro per minuut voor je toekomst, je seksleven of je liefdesleven.
Zelfbenoemde goeroe's die jou wel even zullen genezen van kanker, aids of whatever.
Programma's waarin allerlei 'freaks' worden getoond; dikke vrouwen, mannen met een klein piemeltje, vrouwen met snor of baard, kale vrouwen, vrouwen of mannen met rare moedervlekken,
puisten, grote neuzen, rare tanden, gekke kapsels, hamertenen, hangtieten, rimpelpikkies, moordenaarsduimen, zes vingers aan een hand, schele ogen, flaporen, x-benen enz.
Kortom, onze wereld is nog steeds een grote kermis ten koste van de 'abnormale' mens.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:28:40 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176450920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, precies. Nu kan ik me in die tijd nog voorstellen dat het misschien niet zo makkelijk te checken was als vandaag de dag.
Maar net als die Tara Singh Varma destijds, die loog over het feit dat ze ongeneeslijke kanker had. Wat bezielt je :')
Singh Pharma, producent van placebo’s
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176453318
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:24 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Dit idd. En dan ook blíjven liegen. Hoe werkt dat in die bovenkamer?
Dat zijn mensen die nooit aan zelfreflectie hebben gedaan, en dat ook nooit hoeven te doen omdat ze verkeren in een bubbel van gelijkgestemde sjw’ figuren die elkaar alleen maar bevestigen en alles wegrelativeren. Daar word je dus nooit eens kritisch bevraagd of met enige scepsis benaderd, dat is namelijk allemaal maar vervelend, want zoals Sylvana zegt: “waarom zou je twijfelen aan dat verhaal?”

Dat is ook de reden waarom mensen uit zo’n bubbel zo slecht functioneren in de echte maatschappij, daar krijg je namelijk te maken met kritiek, scepsis, vijandigheid, achterdocht, allerlei zaken waar deze mensen niet mee zijn gewend om te gaan. Dan doen ze wat ze altijd gewend zijn om te doen bij zaken die je liever niet hebt: negeren en wegkijken. Want, in hun bubbel werkt dat namelijk altijd. Vrouwenrechten worden niet geschonden binnen de islam, nee, de islam is een zeer vrouwvriendelijke godsdienst, aldus “feminist” Meulenbelt, Baudet, daar hebben vrouwen pas echt wat van te vrezen. En voor die mensen werkt dat, je doet alsof alles wat ongevallig niet bestaat.

Maar dan kom je in de echte wereld, en dan wordt je bevraagd. En wat doe je dan? Hetzelfde als wat je altijd doet, negeren en wegkijken, want dan bestaat het niet. Maar in de echte wereld werkt dat niet. In het echt is het zo dat problemen die genegeerd worden NOOIT verdwijnen en ALTIJD groter worden als ze niet worden aangepakt. En dat is de reden waarom zo’n relatief kleine crisis, een hele week door kan etteren en de partij schade heeft berokkend.

Samenvattend: die mensen komen uit een bubbel waar het negeren van onwelgevallige feiten werkt, in het echt werkt dat niet en daar wordt men nu mee geconfronteerd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')