Omdat ie hem waarschijnlijk gejat heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste persoon die mij duidelijk kan uitleggen waarom een donker jongetje geen leuke kindertrui met een tekst over aapjes mag dragen.
Niet gelezen maar dat moet ik echt eens doenquote:Op donderdag 11 januari 2018 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
De Helaasheid der Dingen blijft geweldig he knut?
Omdat wij blankmenschen een negroïde persoon associëren met een aap.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste persoon die mij duidelijk kan uitleggen waarom een donker jongetje geen leuke kindertrui met een tekst over aapjes mag dragen.
Het was pas racisme geweest als een blank jongetje die trui had gedragen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eigenlijk totaal niet, een aap is een dier. Het is een vreemde gedachtenkronkel.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat wij blankmenschen een negroïde persoon associëren met een aap.
Gelukkig maar dat het geen brambulance isquote:Op donderdag 11 januari 2018 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word een beetje leip van wel zeker 3 ambulances die al de hele avond met loeiende sirenes voorbij scheuren hier.
ach, je mag tegenwoordig ook geen schedels meer meten.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet, een aap is een dier. Het is een vreemde gedachtenkronkel.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
ligt als tweede boek nu op mijn nachtkastjequote:Op donderdag 11 januari 2018 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet gelezen maar dat moet ik echt eens doen
Gewoon in browserquote:Op donderdag 11 januari 2018 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Ik krijg nu bij elke video op de youtube app een advertentie, de tering.
Ik mag hopen dat we inmiddels zover zijn dat een fucking kind onbezorgd aapje mag spelen en dragen omdat het gewoon een leuk dier is.quote:
Negers zijn niet veel beter.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet, een aap is een dier. Het is een vreemde gedachtenkronkel.
Raymond lijkt me ook wel een type om volmondig het Wilhelmus mee te zingen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Christen Democraat in hart en nieren en wordt nooit van Groep de Mos.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En echt ontzettend achterlijk dat een miljarden bedrijf dit niet kan voorzien.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Verder wel een belachelijke ophef verder maar desalniettemin een prachtige kans voor enkele donkere artiesten om het nieuws te halen daarentegen natuurlijk
Terwijl je toch zeggen dat die Zweden zo butthurt zijn als de tering.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En echt ontzettend achterlijk dat een miljarden bedrijf dit niet kan voorzien.
Dat is inderdaad het debielste van alles.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Slechte publiciteit bestaat nietquote:Op donderdag 11 januari 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |