abonnement Unibet Coolblue
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 20:01:16 #1
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176438612


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_176438663
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:57 schreef Landgeld het volgende:

[..]

XRP is toch enorm gezakt?
Buy high sell low?
Moo
pi_176438665
Ripple als TT? :N
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176438683
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
HOI

TIP VAN DE DAG

bitcoins kopen

staat nu weer op de ondergrens

geen dank voor deze tip
Het Crypto orakel heeft gesproken. _O_
pi_176438712
haha zoom eens uit 3 maanden, enorm gezakt. :')
pi_176438722
Crypto_Klaas _O_
pi_176438728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:24 schreef sasquatsch het volgende:
Waar kan ik het beste op de VEN train instappen?
Spoor 5a _O-
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 20:05:55 #8
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176438741
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:04 schreef Jed1Gam het volgende:
haha zoom eens uit 3 maanden, enorm gezakt. :')
zo'n correctie is juist een mooi koopmomentje

Maar beter buy high sell low uiteraard
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_176438813
als je nu in de VENtrein stapt betaal je wel de hoofprijs.
Een retourtje, als je eigenlijk een enkeltje wilt zeg maar.
pi_176438846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:08 schreef Jed1Gam het volgende:
als je nu in de VENtrein stapt betaal je wel de hoofprijs.
Een retourtje, als je eigenlijk een enkeltje wilt zeg maar.
Tuurlijk. Maar dat kan je van alle coins zeggen. Hoe staat het er over een half jaar voor ;)?
HODL
Love is in the air!
pi_176438860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:10 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar dat kan je van alle coins zeggen. Hoe staat het er over een half jaar voor ;)?
HODL
Of gewoon accepteren dat je de VEN trein gemist hebt en wachten op de volgende. Zoals ik zelf.
pi_176438911
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:11 schreef Thieske het volgende:

[..]

Of gewoon accepteren dat je de VEN trein gemist hebt en wachten op de volgende. Zoals ik zelf.
VEN zit nog meer stijging in?
Love is in the air!
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:12:57 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176438913
Als je op deze prijs instapt, mis je de VEN trein niet. Als je nu nog niet instapt, mis je hem wel.
pi_176438922
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:11 schreef Thieske het volgende:

[..]

Of gewoon accepteren dat je de VEN trein gemist hebt en wachten op de volgende. Zoals ik zelf.
De VEN trein heb je echt nog niet gemist. Als er iets niet in 1x moon is gegaan, is het wel VEN. Daar kan je nog gerust opstappen en wachten. Raiblocks etc ging heel anders, dan is missen ook echt missen en niet meer aankomen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176438924
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:11 schreef Thieske het volgende:

[..]

Of gewoon accepteren dat je de VEN trein gemist hebt en wachten op de volgende. Zoals ik zelf.
Tja als ie nog naar 20 gaat ben je gewoon op tijd.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 20:13:49 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176438940
Censuur!

TT is veel beter zo 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176438953
Alsof het uitmaakt of je VEN voor 6,- of 3,- hebt gehaald als ie eind 2018 op 50,- staat
Moo
pi_176438978
quote:
6s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Alsof het uitmaakt of je VEN voor 6,- of 3,- hebt gehaald als ie eind 2018 op 50,- staat
Ligt eraan met hoeveel je instapt
pi_176439000
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:16:05 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176439001
Olla, even een vraag over API-keys.
Begin van de week geprobeerd op Bittrex een key aan te maken. Lukte niet. Nog een poging. Toen had ik er twee. Maar alles sloeg vast en kutzooi. Verder gelaten.

Nu kreeg ik vanmiddag twee mailtjes van Bittrex dat de status van mijn API-keys waren veranderd. Als ik dat zelf had gedaan: geen probleem. Zo niet: disable je account en maak een ticket aan.

Net ingelogd, history bekeken, geen recent gedoe met de API's, behalve mijn poging van de week. Ik heb geen zin, na drie weken een disabled account te hebben gehad en amper reactie van de helpdesk, om nu vrijwillig mijn account te gaan disablen. En dan zeker zodra ik dat heb gedaan Ardor open zetten of zo :{w :{w :{w

Ikzelf vermoed dat de mails gewoon verlaat zijn verstuurd. Voor de zekerheid de keys gewist. Dan zouden ze niet meer moeten werken, toch?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176439024
Met Bittrex weet je het nooit. :')
pi_176439036
Funfair kopen ja of nee en waarom
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:17:53 #23
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:19:22 #24
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176439076
officiai ja?
  Eindredactie Games donderdag 11 januari 2018 @ 20:20:22 #25
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176439088
Zcoin _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:20:39 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176439095
quote:
Lameraden: als je je VEN naar een adres stuurt, krijg je gratis nog meer VEN _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176439124
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 20:22:11 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176439132
https://blog.guts.tickets/managing-expectations-60c0fc1044b

Ik denk dat mijn eerste en waarschijnlijk enige ico ooit een heel mooi bedrijf gaat worden :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176439138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Funfair kopen ja of nee en waarom
in het kort:

online gokwereld is 60 miljard per jaar en groeiende, goed team, mooie roadmap
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:25:13 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176439186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:22 schreef Nattekat het volgende:
https://blog.guts.tickets/managing-expectations-60c0fc1044b

Ik denk dat mijn eerste en waarschijnlijk enige ico ooit een heel mooi bedrijf gaat worden :)
Wow, managing expectations ^O^
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176439231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Funfair kopen ja of nee en waarom
Natuurlijk
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176439360
Allemaal XRB inslaan.
Komt binnenkort op Binance. Hoorde 15 januari maar dit is een gerucht.
pi_176439389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:33 schreef Chaes het volgende:
Alleen XRB inslaan.
Komt binnenkort op Binance. Hoorde 15 januari maar dit is een gerucht.
Ik hoop het, sinds dat gezeik op KuCoin alleen nog maar int rood gestaan (bij mij)

:(
pi_176439442
quote:
is dat een plaatje van de bitcoin trein?
vol en langzaam. :')


J(R)ipple 500

[ Bericht 11% gewijzigd door Jed1Gam op 11-01-2018 20:42:22 ]
pi_176439463
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:34 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik hoop het, sinds dat gezeik op KuCoin alleen nog maar int rood gestaan (bij mij)

:(
Daarom heet het ook Ku(t)Coin.
pi_176439515
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Kan nog veel lager. Marketcap van 18 miljard kan zo terug naar 10 miljard als er wat FUD is.
Ben benieuwd, denk dat dit een prima prijs was om te kopen maar dat merk ik vanzelf. :')
Welkom op FOK!
pi_176439525
Hopelijk nu het omgekeerde van afgelopen dagen. Nu rood, morgenochtend groen.
pi_176439543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:22 schreef Nattekat het volgende:
https://blog.guts.tickets/managing-expectations-60c0fc1044b

Ik denk dat mijn eerste en waarschijnlijk enige ico ooit een heel mooi bedrijf gaat worden :)
nice hoor :) ziet er goed uit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176439566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:22 schreef Nattekat het volgende:
https://blog.guts.tickets/managing-expectations-60c0fc1044b

Ik denk dat mijn eerste en waarschijnlijk enige ico ooit een heel mooi bedrijf gaat worden :)
Mooi project en nette post van die gasten. Kan zeker wat worden.
pi_176439595
De vraag over Delta kwam hier al eerder voorbij maar ik heb geen antwoord gezien, of door de snelheid overheen gelezen:

Ik heb 316 VEN. Dit heeft mij netto 711 gekost, dus gem aankoopprijs: 2,25
De koers is nu 6,66 dus dan zou je zeggen een profit van: 196%
Toch zegt delta dat ik nu een profit heb van 85.98% met VEN.

Hoe kan dit? Wat doet Delta anders?

Als ik bij transacties kijk, zie je de gemiddelde aankoopprijs en verkoopprijs (heb tussendoor wel eens wat verkocht en gekocht) maar als ik daarmee reken kom ik ook niet op die 85.98% die Delta aangeeft.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176439673
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:44 schreef Patroon het volgende:
De vraag over Delta kwam hier al eerder voorbij maar ik heb geen antwoord gezien, of door de snelheid overheen gelezen:

Ik heb 316 VEN. Dit heeft mij netto 711 gekost, dus gem aankoopprijs: 2,25
De koers is nu 6,66 dus dan zou je zeggen een profit van: 196%
Toch zegt delta dat ik nu een profit heb van 85.98% met VEN.

Hoe kan dit? Wat doet Delta anders?

Als ik bij transacties kijk, zie je de gemiddelde aankoopprijs en verkoopprijs (heb tussendoor wel eens wat verkocht en gekocht) maar als ik daarmee reken kom ik ook niet op die 85.98% die Delta aangeeft.
Heb je de juiste datum ingevuld van de trade?
pi_176439682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:48 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Heb je de juiste datum ingevuld van de trade?
Ja vul altijd direct in..maar waarom zou de datum van invloed zijn? Gaat toch om het aankoopbedrag?
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eindredactie Games donderdag 11 januari 2018 @ 20:51:15 #43
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176439713
Zcoin _O_ _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176439714
BTC was net weer een beetje aan het opkrabbelen. Nu binnen 5 minuten weer $500 dollar eraf. ;(
pi_176439803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:51 schreef Thieske het volgende:
BTC was net weer een beetje aan het opkrabbelen. Nu binnen 5 minuten weer $500 dollar eraf. ;(
:(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 20:57:49 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176439858
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:44 schreef Patroon het volgende:
De vraag over Delta kwam hier al eerder voorbij maar ik heb geen antwoord gezien, of door de snelheid overheen gelezen:

Ik heb 316 VEN. Dit heeft mij netto 711 gekost, dus gem aankoopprijs: 2,25
De koers is nu 6,66 dus dan zou je zeggen een profit van: 196%
Toch zegt delta dat ik nu een profit heb van 85.98% met VEN.

Hoe kan dit? Wat doet Delta anders?

Als ik bij transacties kijk, zie je de gemiddelde aankoopprijs en verkoopprijs (heb tussendoor wel eens wat verkocht en gekocht) maar als ik daarmee reken kom ik ook niet op die 85.98% die Delta aangeeft.
Ja, ik vroeg het inderdaad. Klopt niks van.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 21:01:40 #47
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176439959
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:13 schreef Nattekat het volgende:
Censuur!

TT is veel beter zo 8-)
jij bent echt de treurigste mod ooit
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 21:03:03 #48
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176439986
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jij bent echt de treurigste mod ooit
zo dan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 21:03:55 #49
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176440006
quote:
11s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

zo dan.
dat zijn teksten hé!
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:03:58 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176440008
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jij bent echt de treurigste mod ooit
Dat waag ik de betwijfelen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:04:01 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176440009
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jij bent echt de treurigste mod ooit
de droeftoeter in de modfamfare :r
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:05:05 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176440027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

de droeftoeter in de modfamfare :r
Zeg jij
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176440032
Ripple blijft gewoon koning! _O_
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 21:05:40 #54
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176440041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

de droeftoeter in de modfamfare :r
zoveel blauw opeens
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:07:24 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176440076
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zoveel blauw opeens
Misschien zitten er wel Ripplefans tussen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:08:19 #56
131603 Afwazig
Serious business
pi_176440100
Ripple :').

Man man man man man.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 21:08:33 #57
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176440104
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Misschien zitten er wel Ripplefans tussen.
hugy is een verstandige jongen dus dat zou me niets verbazen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 21:08:58 #58
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176440117
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Ripple :').

Man man man man man.
koop je toch wat extra Tron
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:09:24 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176440126
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hugy is een verstandige jongen dus dat zou me niets verbazen
Heb je hem echt zo laag zitten? :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Forum Admin donderdag 11 januari 2018 @ 21:10:11 #60
58651 crew  murp
murp
pi_176440155
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jij bent echt de treurigste mod ooit
riep iemand mij?
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:10:27 #61
131603 Afwazig
Serious business
pi_176440162
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

koop je toch wat extra Tron
Ben allin XVG.
pi_176440164
Kraken al 15 uur in maintenance.
Wat zijn ze aan het doen daar?

Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted about 15 hours ago. Jan 11, 2018 - 05:00 UTC
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 januari 2018 @ 21:10:38 #63
163650 Greys
pi_176440166
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zoveel blauw opeens
Bah!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176440178
Hoe lang duurt het voordat ETH via Coinbase op KuCoin is? Vanochtend om 11:00u gedaan.. Nog niets in m'n account daar.

En hoe lang blijft een order open staan bij Binance? 20:55u gekocht daar en order is nog steed open.
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:11:11 #65
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176440183
ripple is de nieuwe bitcoin gvd. gaat naar 20k. let maar op
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:11:12 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176440184
quote:
12s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Bah!
Jij ook al :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176440186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:10 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Kraken al 15 uur in maintenance.
Wat zijn ze aan het doen daar?

Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted about 15 hours ago. Jan 11, 2018 - 05:00 UTC
https://status.kraken.com/incidents/nswthr1lyx72
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 januari 2018 @ 21:11:53 #68
163650 Greys
pi_176440194
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij ook al :o
Verkeerd gewassen :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:12:09 #69
131603 Afwazig
Serious business
pi_176440201
Volgens mij zijn ze bij Kraken eindelijk eens die 386 aan het upgraden.
pi_176440202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:11 schreef Nashje het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ETH via Coinbase op KuCoin is? Vanochtend om 11:00u gedaan.. Nog niets in m'n account daar.

En hoe lang blijft een order open staan bij Binance? 20:55u gekocht daar en order is nog steed open.
Heeft eth geen problemen nu? Withdraw is disabled op poloni.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176440210
660 funfair en 13 vechain gehaald. Geen grote bedragen maar leuk om erbij te hebben :)
  Forum Admin donderdag 11 januari 2018 @ 21:12:38 #72
58651 crew  murp
murp
pi_176440213
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Misschien zitten er wel Ripplefans tussen.
rimpels *O*
pi_176440244
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Verkeerd gewassen :o
wtf :D
Lambo of Rekt
pi_176440246
quote:
12s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Bah!
Jeetje :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:15:08 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176440262
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Verkeerd gewassen :o
Kan gebeuren. Overkwam mij ook eens, en plots werd ik een droeftoeter genoemd ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176440269
Ripple _O_
Lambo of Rekt
pi_176440279
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kan gebeuren. Overkwam mij ook eens, en plots werd ik een droeftoeter genoemd ;(
En kocht je ripples?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:16:15 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176440282
Ben aan het kijken of ik nog wat fiat in een coin wil steken, maar tot nu toe niks gevonden waar ik vertrouwen genoeg in heb. Als iemand aanbevelingen heeft waar ik mij in kan verdiepen hoor ik het graag :D

Edit: zinsbouw ... de tering, niet doen op 3uur slaap :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:16:58 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176440302
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En kocht je ripples?
Ik heb geen klap op mijn hoofd gekregen terwijl ik vastgebonden onder schot lig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176440312
quote:
"Kraken services will be offline for about 2 hours during the upgrade, possibly longer."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:18:09 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176440332
Serieus ook maar 15 stijgers in de top 100 afgelopen 24h :D

We going down, sell sell.
pi_176440335
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:17 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

"Kraken services will be offline for about 2 hours during the upgrade, possibly longer."
Jij vroeg wat er aan de hand was. Nu weet je het.
pi_176440360
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:18 schreef Thieske het volgende:

[..]

Jij vroeg wat er aan de hand was. Nu weet je het.
Zegt nog niet zoveel.
Wel verontrustend...
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:21:10 #84
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176440393
Lekker hodlen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176440394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:18 schreef Kyran het volgende:
Serieus ook maar 15 stijgers in de top 100 afgelopen 24h :D

We going down, sell sell.
Lambo of Rekt
pi_176440404
Die Binance coin gaat ook hard zeg..
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:21:36 #87
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176440406
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:17 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

"Kraken services will be offline for about 2 hours during the upgrade, possibly longer."
Waren ze ooit online dan? :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:22:19 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176440430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb in ieder geval 1 van de stijgers, dus jackpot :P
pi_176440440
BNB *O*

The place to be als de markt dipped. Iedereen lijkt naar BNB te vluchten als zowel bitcoin als de alts dippen
-géén blogabet, bvd-
pi_176440475
Woning gekocht *O*
pi_176440485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
pics?
Lambo of Rekt
pi_176440491
quote:
6s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

pics?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176440493
Kopen in een dip _O_

En dat het dan nog verder wegzakt _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:24:51 #94
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176440508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
^O^
pi_176440519
Tijd voor weer een groene rally
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:25:32 #96
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176440525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:16 schreef Kyran het volgende:
Ben aan het kijken of ik nog wat fiat in een coin wil steken, maar tot nu toe niks gevonden waar ik vertrouwen genoeg in heb. Als iemand aanbevelingen heeft waar ik mij in kan verdiepen hoor ik het graag :D

Edit: zinsbouw ... de tering, niet doen op 3uur slaap :P
Rivetz
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:26:17 #97
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176440542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
_O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:27:07 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176440557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Rivetz
*schrijft op*

maar HitBTC :N
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:28:07 #100
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176440581
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

*schrijft op*

maar HitBTC :N
Ja dat is kak. Ze zijn bezig met een grote exchange. Hun telegram wordt erg goed gemod dus daar kan je ook rondkijken en vragen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176440610
VEN moet nog ff wat verder wegzakken....ik zet de wekker wel ff rond 4:00 dan blijkt het wel altijd wat erger te dippen....om daarna weer snel te herstellen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:29:42 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176440633
Nog geen echt verdiept in IOTA ook, moet ik eigenlijk ook nog even doen.
pi_176440681
IOTA is een Q3 project
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:33:34 #104
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176440743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
IOTA is een Q3 project
Mooi moment om vroeg in te stappen toch?

Weet er echt te weinig van af, moet er een keer induiken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 januari 2018 @ 21:36:02 #105
163650 Greys
pi_176440825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
Gefeliciteerd _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176440846
quote:
6s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

pics?
Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
pi_176440864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Gefeliciteerd man. Wat een genot moet dat zijn.
pi_176440940
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man. Wat een genot moet dat zijn.
Haha ja, lekker, in februari maar rustig aan wat verhuisdozen gaan regelen en alles wat niet direct nodig is inpakken.
Dan hopelijk in maart de sleutel, hier en daar een verfje en dan de boel verhuizen.
Huidige woning nog verkopen maar dat komt wel een keer :P
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:39:34 #109
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176440946
NLG blijft maar stijgen ook wtf :')
pi_176440965
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Gefeliciteerd kerel, jaloers maar het is je gegund ^O^
pi_176440991
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:40 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd kerel, jaloers maar het is je gegund ^O^
Jullie zijn van de "nieuwe" crypto generatie, ik weet zeker dat er nog meer gaan volgen!
Kan me niet voorstellen dat het dit jaar al afgelopen is met de "hype".
pi_176441008
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Feli :)

Ook geen paint versie? zodat we een indruk hebben? :P
Lambo of Rekt
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:41:56 #113
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176441035
Ik heb 9600 TRX gewoon holden of inruilen voor een andere coin? Zit zelf te denken om nog meer FUN en QSP te kopen.
pi_176441089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Feli :)

Ook geen paint versie? zodat we een indruk hebben? :P
Naja, gewoon, een vrijstaande woning, schuur ernaast, plek voor een lambo.
pi_176441098
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176441109
Lekker man, alles weer in de min _O_
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:44:44 #117
131603 Afwazig
Serious business
pi_176441118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Lekker man _O_. Gefeliciteerd.

Je Waves gaan je nog veel meer opleveren :P
pi_176441129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, gewoon, een vrijstaande woning, schuur ernaast, plek voor een lambo.
_O_ de lambo :D
Lambo of Rekt
pi_176441130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
Gefeliciteerd ! Ik weet hoe het voelt, meer vrijheid en minder maandelijkse lasten.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_176441131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jullie zijn van de "nieuwe" crypto generatie, ik weet zeker dat er nog meer gaan volgen!
Kan me niet voorstellen dat het dit jaar al afgelopen is met de "hype".
we gaan het zien, je moet ook gewoon ballen hebben om in te stappen en een beetje geluk, als deze correctie zo door blijft gaan stop ik er max 5k in. het is nu 2750 ..en dan gaan we zien hoe ver we komen ....
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:45:16 #121
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176441136
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Pfff, vet hoor.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176441252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Gefeliciteerd. Komt er een ingelijst Lisk/Waves logo in het nieuwe huis?
pi_176441253
Intussen staat Bitcoin weer heftig te strugglen, ben benieuwd of er een nog grotere dump komt vannacht. Er is weinig herstel geweest afgelopen dag.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176441280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja vul altijd direct in..maar waarom zou de datum van invloed zijn? Gaat toch om het aankoopbedrag?
Hij pakt volgens mij de waarde in euro van bijvoorbeeld ETH of BTC op de datum die jij instelt.
pi_176441282
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, gewoon, een vrijstaande woning, schuur ernaast, plek voor een lambo.
Deze man _O_
pi_176441311
http://bitcoincandy.one/index_EN.html
Fork van BCH?

Iemand een idee of het de moeite waard gaat zijn je BCH weer naar je wallet te halen? Of is dit fake?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_176441317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, gewoon, een vrijstaande woning, schuur ernaast, plek voor een lambo.
Nice. *O*

Je gaat toch wel door met crypto? ;)
pi_176441345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Baas! Gefeliciteerd!
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:53:20 #129
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176441355
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
haha mooi man :D
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:53:37 #130
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176441365
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Gefeliciteerd _O_
Jij ook! :D

Wie heeft je geslagen dat je blauw bent? :o
pi_176441393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hij pakt volgens mij de waarde in euro van bijvoorbeeld ETH of BTC op de datum die jij instelt.
Wel apart want ze de trades er altijd direct in
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:56:00 #132
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176441421
quote:
Beter gaat dat lightning network een beetje opschieten, dan zal btc weer flink stijgen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176441433
Alweer een dip? De ups worden steeds sneller gevolgd door dips..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176441459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:56 schreef Patroon het volgende:
Alweer een dip? De ups worden steeds sneller gevolgd door dips..
Goed voor de markt dit joh.. we waren al weken groen.

Nu worden de noobs ontgroend (want ze staan int rood HUEEEEEE HUEEEEEEE HUEEEEE :') slecht i know)... en daarmee zien we zo de werkelijke waarde als we weer verder gaan. Dit is prima, nog een paar dagen int rood is ook prima.
Lambo of Rekt
pi_176441470
mooie correctie en laat de weak hands maar lekker verkopen, word de markt wel wat gezonder van
pi_176441471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
Huidige woning nog verkopen maar dat komt wel een keer :P
:D Gefeliciteerd! Dat je er maar flink van mag genieten.
pi_176441479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
Van harte gefeliciteerd met de aankoop van je woning. Dat je nu mag oogsten wat je hebt opgebouwd in de Crypto wereld. :)
pi_176441490
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:53 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Jij ook! :D

Wie heeft je geslagen dat je blauw bent? :o
Van Greys naar Blues :D
pi_176441509
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Van Greys naar Blues :D
Fifty shades of Greys O+
Lambo of Rekt
pi_176441518
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Goed voor de markt dit joh.. we waren al weken groen.

Nu worden de noobs ontgroend (want ze staan int rood HUEEEEEE HUEEEEEEE HUEEEEE :') slecht i know)... en daarmee zien we zo de werkelijke waarde als we weer verder gaan. Dit is prima, nog een paar dagen int rood is ook prima.
Ja groei 1e week 2018 was ook ongezond.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 21:59:52 #141
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176441521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:57 schreef Predator38 het volgende:
mooie correctie en laat de weak hands maar lekker verkopen, word de markt wel wat gezonder van
Vooral als ze daarna ook echt wegblijven.
pi_176441578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vooral als ze daarna ook echt wegblijven.
VEN wilt niet mee met de correctie :(
pi_176441666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vooral als ze daarna ook echt wegblijven.
En waarom dan? Hoe meer geld hoe beter.
pi_176441710
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En waarom dan? Hoe meer geld hoe beter.
weak hands zijn kut, zorgen niet voor een stabiele groei
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 22:05:44 #145
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176441713
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En waarom dan? Hoe meer geld hoe beter.
Nieuwe mensen zijn welkom, ben zelf nieuw, maar die weak hands zijn echt niet handig hoor. Markt is zo labiel als het maar kan op dit moment. Iedere poep of scheet veroorzaakt een crash van 30%.
pi_176441714
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:59 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja groei 1e week 2018 was ook ongezond.
Gezond of ongezond zolang ik maar $$$$$$$$ krijg :P
pi_176441726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:05 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gezond of ongezond zolang ik maar $$$$$$$$ krijg :P
UNIVERSA GOD GENOTTTTTTDTDTDTT
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 22:06:03 #148
18653 crew  D.
pi_176441729
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha ja, lekker, in februari maar rustig aan wat verhuisdozen gaan regelen en alles wat niet direct nodig is inpakken.
Dan hopelijk in maart de sleutel, hier en daar een verfje en dan de boel verhuizen.
Huidige woning nog verkopen maar dat komt wel een keer :P
Gefeliciteerd! *O*

Het is je gegund :Y
pi_176441747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSA GOD GENOTTTTTTDTDTDTT
Universa gaat sws x10 in 2018 :P Minimaal gok ik. 2019 misschien $1 of meer? :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 22:07:03 ]
pi_176441766
MaGNeT gefeliciteerd! Zal volgend jaar een kerstkaart naar je sturen, Cryptolaan 1 toch? Wellicht worden we ooit buren :)
pi_176441776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
^O^ *O*
pi_176441781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:01 schreef Predator38 het volgende:

[..]

VEN wilt niet mee met de correctie :(
Gelukkig maar.. sta gewoon lekker 5% in de + vandaag *O*
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:08:26 #153
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176441798
Niemand een coke en hoeren orgie als goal?
pi_176441815
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef Sala-adin het volgende:
Niemand een coke en hoeren orgie als goal?
Coke is een loserdrug.

Dus nee :P
Lambo of Rekt
pi_176441820
Ben benieuwd wat UTK morgen gaat doen als ze op HitBTC komen. Verder vandaag, rode cijfers in mijn porto. Gelukkig trekt VEN mijn porto waarde een beetje recht.
pi_176441822
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef Sala-adin het volgende:
Niemand een coke en hoeren orgie als goal?
dat kan ik nu al. misschien wat mooiere hoeren als doel.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176441855
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef Sala-adin het volgende:
Niemand een coke en hoeren orgie als goal?
hoeren kan ik zo heen.....heb nog genoeg fiat, en zit al aan een coke ( coca cola ) :P
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 22:11:21 #158
18653 crew  D.
pi_176441875
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef Sala-adin het volgende:
Niemand een coke en hoeren orgie als goal?
Beide not done, imho :N
pi_176441877
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
Gaaf! Hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_176441919
op naar die ATH binance coin! Dip? welke dip ^O^
-géén blogabet, bvd-
pi_176441932
Benieuwd wat VEN gaat doen maandag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:14:16 #162
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176441951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Benieuwd wat VEN gaat doen maandag.
Stijgen!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 22:14:20 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176441956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Benieuwd wat VEN gaat doen maandag.
Wat is er maandag?
pi_176441962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat dan weer niet ;)
Maar zonder hypotheek, da's dan wel weer lekker :P

Lisk _O_
Waves _O_
gefeliciteerd!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:14:48 #165
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176441971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSA GOD GENOTTTTTTDTDTDTT
Ik kan nergens Universa vinden? Wel twee Universalnogwattes
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176441973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk nu het omgekeerde van afgelopen dagen. Nu rood, morgenochtend groen.
Vandaag is rood. Kut Marco Borsato.
U MAD?
pi_176441991
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:08 schreef Sala-adin het volgende:
Niemand een coke en hoeren orgie als goal?
:)
U MAD?
pi_176441996
laat deze correctie nou gewoon zijn werk doen.....mooie instapmomenten !
pi_176442023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:14 schreef V. het volgende:

[..]

Ik kan nergens Universa vinden? Wel twee Universalnogwattes
Is nog niet op de markt, helaas.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:17:46 #170
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176442042
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:)
Hypotheek afbetalen, Rolex en met maten coke en hoeren.
pi_176442115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:15 schreef Predator38 het volgende:
laat deze correctie nou gewoon zijn werk doen.....mooie instapmomenten !
Ik heb voor mezelf een fiatstop. Leg jij tijdens elke dip geld bij?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:20:16 #172
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176442123
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:17 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Hypotheek afbetalen, Rolex en met maten coke en hoeren.
Waarom met maten? Ik zou ze allemaal voor mezelf houden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:20:39 #173
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176442128
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb voor mezelf een fiatstop. Leg jij tijdens elke dip geld bij?
Ik heb ook een fiatstop ingesteld voorlopig. Anders blijf ik bezig :p
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:20:42 #174
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176442130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:51 schreef Thieske het volgende:
BTC was net weer een beetje aan het opkrabbelen. Nu binnen 5 minuten weer $500 dollar eraf. ;(
Kut zeg.
pi_176442133
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:17 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Hypotheek afbetalen, Rolex en met maten coke en hoeren.
Rolex is opzichtige meuk man
U MAD?
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 22:21:14 #176
18653 crew  D.
pi_176442150
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb voor mezelf een fiatstop. Leg jij tijdens elke dip geld bij?
Ik had ook een limiet, en die heb ik verlegd, en toen verlegd, en daarna verlegd... :P
pi_176442192
WTF?

ik kijk vandaag voor het eerst even mijn portfolio na maar ik sta gewoon in de plus :')
pi_176442205
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:20 schreef Skv het volgende:
g jij tijdens elke dip geld bij?
niet bij elke .......ik heb nog 2250 fiat wat ik er maximaal in wil steken
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:23:45 #179
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176442220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rolex is opzichtige meuk man
Patek Philippe ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176442221
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:23 schreef Predator38 het volgende:

[..]

niet bij elke .......ik heb nog 2250 fiat wat ik er maximaal in wil steken
Meer risico > meer winst (of verlies) ;)
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:24:47 #181
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176442251
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rolex is opzichtige meuk man
Heerlijk man, lekker shinen.
pi_176442279
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:24 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Heerlijk man, lekker shinen.
voor dat geld kan je ook je lambo chippen
pi_176442302
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:24 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Heerlijk man, lekker shinen.
Ja, lekker het ego voeden, dat is goed voor mensen :7
Lambo of Rekt
pi_176442307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
Gefeliciteerd *O*
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:28:09 #185
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176442338
Ik zit serieus te twijfelen wel of niet TRX uit te gooien en splitten in QSP en FUN.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:28:29 #186
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176442346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:07 schreef ColeJ het volgende:
MaGNeT gefeliciteerd! Zal volgend jaar een kerstkaart naar je sturen, Cryptolaan 1 toch? Wellicht worden we ooit buren :)
Een mooie wijk is dat, de villa's staan in de bitcoinlaan en ethereumstraat en geertcoinplein staan betonnen appartementjes van 50m2.
pi_176442351
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
Woning gekocht *O*
Congratz! :Y
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_176442386
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Een mooie wijk is dat, de villa's staan in de bitcoinlaan en ethereumstraat en geertcoinplein staan betonnen appartementjes van 50m2.
En het rippleriool, goeie shit.
Lambo of Rekt
pi_176442441
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En het rippleriool, goeie shit.
:D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176442479
Nog 9000 SNOVIO erbij gekocht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176442480
Als je denkt dat het niet roder kan.

Al mijn coins zowat -30% :') (Behalve VEN uiteraard.)
pi_176442485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je denkt dat het niet roder kan.

Al mijn coins zowat -30% :') (Behalve VEN uiteraard.)
HODL!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176442506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nog 9000 SNOVIO erbij gekocht.
Oke, morgen écht eens bekijken.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:37:26 #194
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176442550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Universa gaat sws x10 in 2018 :P Minimaal gok ik. 2019 misschien $1 of meer? :D
Voor mij is het ook wachten op de Universa. minimaal 1k ga ik erin stoppen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:38:54 #195
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176442580
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En het rippleriool, goeie shit.
Hoho, ik heb ook nog ergens Ripple staan maar weet niet meer waar.......... Kutzooi. Op een paar exchanges ingeschreven maar wat ik dacht klote apps van mijn telefoon verwijderd. Ook op mijn excel kan ik het niet meer terug vinden.
pi_176442616
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oke, morgen écht eens bekijken.
Check mijn youtube linkje ook even, die gast is een beetje te hyper maar verder wel goed verhaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:41:42 #197
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176442634
Werkt die iota wallet nu al een beetje fatsoenlijk?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 22:42:27 #198
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176442647
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Hoho, ik heb ook nog ergens Ripple staan maar weet niet meer waar.......... Kutzooi. Op een paar exchanges ingeschreven maar wat ik dacht klote apps van mijn telefoon verwijderd. Ook op mijn excel kan ik het niet meer terug vinden.
cryptsy al geprobeerd
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 22:44:38 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176442680
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

cryptsy al geprobeerd
De correcte naam is craptsy.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:44:52 #200
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176442686
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:46 schreef XDo het volgende:
Vanavond maar eens mijn XLM verpatsen.
XLM en 80% van mijn Monero omgeruild voor extra VEN.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176442687
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Hoho, ik heb ook nog ergens Ripple staan maar weet niet meer waar.......... Kutzooi. Op een paar exchanges ingeschreven maar wat ik dacht klote apps van mijn telefoon verwijderd. Ook op mijn excel kan ik het niet meer terug vinden.
op die manier zijn er vroeger echt een hoop mensen een hoop bitcoin kwijtgeraakt.... :D
pi_176442722
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoeren kan ik zo heen.....heb nog genoeg fiat, en zit al aan een coke ( coca cola ) :P
Ben jij de Coca Cola Kid?
pi_176442747
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ben jij de Coca Cola Kid?
ik ben wel fan van VEN maar geen CocaColaKid ;)
pi_176442770
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:47 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik ben wel fan van VEN maar geen CocaColaKid ;)
Oh ok, wie dan??
pi_176442924
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Benieuwd wat VEN gaat doen maandag.
Que?
pi_176442955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:41 schreef hmmmz het volgende:
Werkt die iota wallet nu al een beetje fatsoenlijk?
Het werkt, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:00:55 #207
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176443141
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:55 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Het werkt, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik moet iota overmaken naar iemand. En krijg een adres, hoe weet ik of dat werkt?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176443164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Benieuwd wat VEN gaat doen maandag.
Niets? De rebrand is een process wat in January en February plaatsvindt.
pi_176443235
Ik ben benieuwd hoe die tokenswap gaat bij VEN, krijgen alle VEN token holders gewoon VET bijgeschreven op hun MEW? of wat
Lambo of Rekt
pi_176443268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:03 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die tokenswap gaat bij VEN, krijgen alle VEN token holders gewoon VET bijgeschreven op hun MEW? of wat
Mainnet is in tweede kwartaal dit jaar, en die swap op exchanges gebeurt automatisch. Voor andere wallets zullen er instructies volgen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:05:24 #211
62913 Blik
The one and Only!
pi_176443313
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:54 schreef toblorone het volgende:

[..]

Que?
Bonus tijd in financiële wereld
pi_176443346
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Een mooie wijk is dat, de villa's staan in de bitcoinlaan en ethereumstraat en geertcoinplein staan betonnen appartementjes van 50m2.
Ik woon op het Wavespad. Huizen storten alleen vaak in. :(
pi_176443353
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:05 schreef Blik het volgende:

[..]

Bonus tijd in financiële wereld
merken we niks van...is maximaal 0.2% van de marketcap ofzo
pi_176443402
Iemand enig idee hoe je de tokens van de venchain airdrop kunt krijgen? Heb de handel op binance staan, of kan dit dan niet?
pi_176443436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:07 schreef MGeraads het volgende:
Iemand enig idee hoe je de tokens van de venchain airdrop kunt krijgen? Heb de handel op binance staan, of kan dit dan niet?
Is een scam, die twee twitter links zijn anders geschreven. Lees altijd de naam goed. De L is vaak een hoofdletter i.
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:09:46 #216
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176443504
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:08 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Is een scam, die twee twitter links zijn anders geschreven. Lees altijd de naam goed. De L is vaak een hoofdletter i.
Heb het even nagevraagd. Gaat allemaal automatisch dus je hoeft niks te doen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:10:36 #217
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176443551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:07 schreef MGeraads het volgende:
Iemand enig idee hoe je de tokens van de venchain airdrop kunt krijgen? Heb de handel op binance staan, of kan dit dan niet?
Zie mijn bericht hierboven.
pi_176443554
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:06 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik woon op het Wavespad. Huizen storten alleen vaak in. :(
Maar dat maakt niet uit want iedereen is toch altijd op vakantie en dronken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176443566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:10 schreef Chaes het volgende:

[..]

Zie mijn bericht hierboven.
Waar heb je het over lol
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:11:31 #220
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176443580
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:11 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Waar heb je het over lol
Verkeerde post gequote, sorry hoor
pi_176443596
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:11 schreef Chaes het volgende:

[..]

Verkeerde post gequote, sorry hoor
Dan nog slaat het nergens op, want er bestaat geen airdrop
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:12:13 #222
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176443599
Oh wacht. Dacht dat het om iets anders ging.

Laat maar, ik ga al naar bed. :{
pi_176443615
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:08 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Is een scam, die twee twitter links zijn anders geschreven. Lees altijd de naam goed. De L is vaak een hoofdletter i.
Thanks!gelukkig niks mee gedaan...
  Eindredactie Games donderdag 11 januari 2018 @ 23:12:56 #224
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176443625
WIJ WILLEN GROEN ZIEN!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176443657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:09 schreef Chaes het volgende:

[..]

Heb het even nagevraagd. Gaat allemaal automatisch dus je hoeft niks te doen.y
Dank je.
pi_176443673
* BadVlad opent Blockfolio.

  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 23:14:42 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176443688
FUN probeert even de groene cijfers te halen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:14:46 #228
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176443691
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:13 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Dank je.
Nee, ik had het ergens anders over.
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:16:48 #229
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176443768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:20 schreef V. het volgende:

[..]

Lameraden: als je je VEN naar een adres stuurt, krijg je gratis nog meer VEN _O-
die i ipv de l. Gelukkig niets mee gedaan.

Oké, lesje geleerd :')
pi_176443803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:14 schreef Chaes het volgende:

[..]

Nee, ik had het ergens anders over.
Sorry :) tijd om te gaan pitten voor mij merk ik al..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 23:18:15 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176443815
Ben best tevreden over mijn portfolio nu. Als ik zie hoeveel coins overall in het rood staan en hoe hard sommigen zijn gezakt is het nog niet zo slecht voor mij.

Laatste 24h

VEN +18%
ENJ+10%
REQ +2%
LSK -4%
SUB -4%
FUN -7%

De munten die omlaag gaan gaan niet super hard en is zo teruggepakt, lekker stabiel (of ik wil dat in ieder geval graag geloven :P)
pi_176443868
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:14 schreef Kyran het volgende:
FUN probeert even de groene cijfers te halen.
-14.8% in 24h nog steeds ??
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:20:12 #233
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176443881
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:
Ben best tevreden over mijn portfolio nu. Als ik zie hoeveel coins overall in het rood staan en hoe hard sommigen zijn gezakt is het nog niet zo slecht voor mij.

Laatste 24h

VEN +18%
ENJ+10%
REQ +2%
LSK -4%
SUB -4%
FUN -7%

De munten die omlaag gaan gaan niet super hard en is zo teruggepakt, lekker stabiel (of ik wil dat in ieder geval graag geloven :P)
Je geeft wel een beetje een vertekend beeld. ENJ was namelijk 2 dagen geleden nog $0,40 en is gezakt to $0,30 en schommelt nu rond de $0.35. Of heb je gister/vandaag ingekocht?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 23:22:55 #234
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176443969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:20 schreef Chaes het volgende:

[..]

Je geeft wel een beetje een vertekend beeld. ENJ was namelijk 2 dagen geleden nog $0,40 en is gezakt to $0,30 en schommelt nu rond de $0.35. Of heb je gister/vandaag ingekocht?
Cijfers zijn niet van mij, maar van Binance laatste 24h :)

Edit: en ja, ENJ pas gisteren weer ingekocht tijdens dip. Had er eerst geen ruimte voor, maar wat fiat ingestopt voor wat ENJ en SUB :P
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:24:49 #235
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176444033
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Cijfers zijn niet van mij, maar van Binance laatste 24h :)

Edit: en ja, ENJ pas gisteren weer ingekocht tijdens dip. Had er eerst geen ruimte voor, maar wat fiat ingestopt voor wat ENJ en SUB :P
Ah oke, niet verkeerd dan ^O^
Zelf had ik 3k ENJ ingekocht op $0,40 :'(
pi_176444034
ENJ heb ik ook maar op ATH ingekocht 8)7
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 23:24:50 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176444036
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:19 schreef Predator38 het volgende:

[..]

-14.8% in 24h nog steeds ??
Gaat niet snel, maar één van de weinig in my portfolio die nu een soort van stijgende lijn heeft, ssst :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 23:26:32 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176444103
Kan wel een P&D zijn bij FUN, Gewoon verticale stijging nu.
pi_176444153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:26 schreef Kyran het volgende:
Kan wel een P&D zijn bij FUN, Gewoon verticale stijging nu.
gewoon een whale :D
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:29:21 #240
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176444208
15% van mijn portfolio de afgelopen dagen in VEN geïnvesteerd. Nu een jaartje uitzingen. Ben benieuwd.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2018 @ 23:31:46 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176444299
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:29 schreef TC03 het volgende:
15% van mijn portfolio de afgelopen dagen in VEN geïnvesteerd. Nu een jaartje uitzingen. Ben benieuwd.
^O^
pi_176444317
Hier nog mensen in carvertical ICO? Presale gaat hard
pi_176444319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:29 schreef TC03 het volgende:
15% van mijn portfolio de afgelopen dagen in VEN geïnvesteerd. Nu een jaartje uitzingen. Ben benieuwd.
je weet niet wat de cryptomarkt doet maar ik heb vrij veel vetrouwen in VEN
pi_176444326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:32 schreef ColeJ het volgende:
Hier nog mensen in carvertical ICO? Presale gaat hard
wat doet het ? roadmap ? uniek ???
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:33:52 #245
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176444362
Heb nog wel wat BTC over voor ENJ, goed moment om te kopen??
015
pi_176444377
Weet niet of het al gepost is maar cryptopia accepteert weer nieuwe registraties.
pi_176444394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:33 schreef Joris5a het volgende:
Heb nog wel wat BTC over voor ENJ, goed moment om te kopen??
de dip is net geweest eigenlijk......en een gametoken die mogelijk in minecraft gebruikt gaat worden
en in andere games, zit veel potentie in maarja
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:35:38 #248
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176444419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:33 schreef Joris5a het volgende:
Heb nog wel wat BTC over voor ENJ, goed moment om te kopen??
Ja.
pi_176444457
Kraken al heel de dag eruit. Ze maken er weer eens een zootje van. ;(
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:37:32 #250
62913 Blik
The one and Only!
pi_176444480
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:06 schreef Predator38 het volgende:

[..]

merken we niks van...is maximaal 0.2% van de marketcap ofzo
Denk ik ook hoor, druppel op een gloeiende plaat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')