abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176437730
Kledingstukken/schoenen die je gekocht hebt, maar partner vindt ze niks. Blijf je die dan dragen?

Koop je kleding/schoenen voor je partner?

Hou je met kleding/schoenen kopen rekening met wat je partner leuk vindt?

Kortom, in hoeverre bepaalt jouw partner hoe je eruit ziet?
pi_176437809
Nee. Maar als ik er leuk uit wil zien voor 'm op een date ofzo, dan probeer ik wel meer met zijn blik naar mijn al bestaande garderobe te kijken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_176437907
TS begint?

Toen we elkaar nog aan het leren kennen waren, had mn vriend een shirt aan met ‘cruising for chicks’ toen we op soort van date waren. Dat vond ik niet leuk, hij had er niet over nagedacht. Die ligt achterin de kast geloof ik. Nu heeft ie een stijl die me aanspreekt en kleedt ie zich goed.

Andersom heb ik een vest wat hij stom vindt en houdt ie niet van nagellak en lippenstift. Daar hou ik soms rekening mee, maar ongelakte teennagels in open schoenen zijn ook niet charmant dus dat is net ff wat belangrijker dan zijn mening.
pi_176437944
Ja moet van vriendin sokken aan
  donderdag 11 januari 2018 @ 19:30:11 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176437972
Ik heb helemaal niets in te brengen dus ja -O-
pi_176438052
Wij dragen elkaars kleren wel eens omdat we dezelfde smaak en maat hebben.
pi_176438066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
TS begint?

Toen we elkaar nog aan het leren kennen waren, had mn vriend een shirt aan met ‘cruising for chicks’ toen we op soort van date waren. Dat vond ik niet leuk, hij had er niet over nagedacht. Die ligt achterin de kast geloof ik. Nu heeft ie een stijl die me aanspreekt en kleedt ie zich goed.

Andersom heb ik een vest wat hij stom vindt en houdt ie niet van nagellak en lippenstift. Daar hou ik soms rekening mee, maar ongelakte teennagels in open schoenen zijn ook niet charmant dus dat is net ff wat belangrijker dan zijn mening.
Ik heb zelf zoiets van, als hij zich fijn in iets voelt en het ziet er normaal uit, wie ben ik om wat te zeggen :) Dus eigenlijk zeg ik nooit wat hij moet dragen, hij koopt ook alles zelf.

Bij mij doet hij het ook, hij zegt wel eerlijk als hij iets niet mooi vindt, terwijl ik dat wel vind. Zoiets brengt me dan altijd aan het twijfelen of ik het nog zal dragen.
pi_176438605
Ik koop zijn kleding.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:03:22 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176438667
ik heb altijd gevonden dat de vrouw en de man zich voor 50% zou moeten kleden volgens de wens van de partner.. dus 50% kledingkast op verzoek van de man en 50% wat je zelf leuk vindt en vica versa
vaak weten mannen beter hoe een vrouw er leuker uit kan zien dan de vrouw zelf en andersom dus ook

ook mbt hoe jij je haren het zitten
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Leukste jonkie 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 20:51:32 #10
213457 engine
pi_176439725
Nee, dat bepaalt ze niet. Ik ga redelijk standaard gekleed maar als ik morgen met een cowboyhoed de stad in wil vind ze dat volgens mij ook prima.

Overigens luister ik meestal wel als ze een suggestie heeft. Af en toe denk ik het beter te weten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_176443727
We hebben het nooit echt over elkaars kleding en vinden de stijl van elkaar wel okay, geloof ik. Als ie iets extra leuks vindt, maakt ie er een opmerking over. Verder is kleding bij ons niet echt een thema.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_176443838
Eerder andersom
pi_176443996
Ik zou het trouwens verschrikkelijk vinden om met mijn vriend te moeten winkelen! :o Maar hij heeft er sowieso een hekel aan (eigenlijk aan de gehele consumptiemaatschappij) en koopt pas als dat wat hij heeft zo versleten is dat het echt vervangen moet worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door margaretha_01 op 12-01-2018 00:58:29 ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_176444077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:23 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik zou het trouwens verschrikkelijk vinden om met mijn vriend te moeten winkelen! :o Maar hij heeft er sowieso een hekel aan winkelen (eigenlijk aan de gehele consumptiemaatschappij) en koopt pas als dat wat hij heeft zo versleten is dat het echt vervangen moet worden.
edgy
pi_176444146
Haha, onze laatste vakantie heb ik geen winkelstraat betreden.. :'( ;)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_176474629
Alleen suggesties, waarbij ik vervolgens zelf bepaal of ik er iets mee doe.

Ikzelf heb eigenlijk ook maar één keer gezegd dat ik iets echt niet vond kunnen, ik probeer wel af en toe de positieve dingen te stimuleren.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:10:59 #17
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176474884
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:23 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik zou het trouwens verschrikkelijk vinden om met mijn vriend te moeten winkelen! :o Maar hij heeft er sowieso een hekel aan (eigenlijk aan de gehele consumptiemaatschappij) en koopt pas als dat wat hij heeft zo versleten is dat het echt vervangen moet worden.
Ik snap je vriend wel. Ik heb onlangs een twintig jaar oude trui vol gaten maar eens weggegooid na de zoveelste ruzie met m'n vrouw. Maar dat ding zat gewoon zo lekker. :').
And so is the past
pi_176474946
Ik zou willen dat hij af en toe voor mij bepaalt. Want als feedback is hij niets waard. Alles, echt alles wat ik draag is volgens hem mooi en maakt mij mooi.
pi_176481833
Als je elkaars kledingstijl helemaal niks vindt, was je toch niet op de ander gevallen denk ik.

Ik heb wel dingen waarvan ik weet dat hij ze niks vindt en andersom, maar over het algemeen vinden we elkaars smaak leuk.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:18:56 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_176481927
Mijn man kleedt zich vaak niet naar mijn smaak. Maar het is maar vorm, dus niet boeiend genoeg om me druk over te maken.
Ik geloof dat mijn man mijn kleding wel mooi vindt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_176482552
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:20 schreef Colafles63 het volgende:
Kledingstukken/schoenen die je gekocht hebt, maar partner vindt ze niks. Blijf je die dan dragen?
Ja.
quote:
Koop je kleding/schoenen voor je partner?
Nope.
quote:
Hou je met kleding/schoenen kopen rekening met wat je partner leuk vindt?
Nauwelijks.
quote:
Kortom, in hoeverre bepaalt jouw partner hoe je eruit ziet?
Nagenoeg niet.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_176482647
Ja tuurlijk.
Sletterige kleding mag meteen de kliko in hier.
Niet laag uitgesneden , kort of bloot.
Heel hoge hakken alleen toegestaan in de slaapkamer.
pi_176493589
Hahaha, ik ben volledig mode/stijl-ongevoelig,
mijn vrouw zegt soms dat ik er als een zwever bijloop, dan gooi ik pas ouwe zooi weg,
zij bepaalt wat er gekocht wordt, en das prima want ze betaalt het ook.
Toch blijft het raar voor mij om bv meer jassen te hebben of meer dan twee paar schoenen.
pi_176493636
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:03 schreef Onnoman het volgende:
ik heb altijd gevonden dat de vrouw en de man zich voor 50% zou moeten kleden volgens de wens van de partner.. dus 50% kledingkast op verzoek van de man en 50% wat je zelf leuk vindt en vica versa
vaak weten mannen beter hoe een vrouw er leuker uit kan zien dan de vrouw zelf en andersom dus ook

ook mbt hoe jij je haren het zitten
Niet helemaal eens.
Ik was een keer op een feest waar mannen m’n jurk fantastisch vonden, van vrouwen hoorde ik dat minder.
Achteraf gezien was het decolleté inderdaad wel erg prominent.
pi_176493951
Ik ben echt een pronkman dus ik vind het geweldig als mijn meisje er oogverblindend uit ziet in een strak net nog chique jurkje :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')