abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:18:00 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176436763
Ik ben denk ik in de minderheid van mannen, omdat ik prima vriendschap met vrouwen kan onderhouden zonder meer van ze te willen. Mijn seksdrive is niet zo hoog, vanwege medicatie enzo, dus urenlang alleen met een vrouw doorbrengen kan ik zonder meer te willen en te proberen. Vaak zijn vrouwen wel heel wantrouwend en moet ik moeite doen om ze te overtuigen dat ik te vertrouwen ben. Dit vind ik irritant.

Kan jij vrienden met vrouwen zijn?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:19:07 #2
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176436784
Ik wel
Ik ben een friendzone type
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Forum Admin donderdag 11 januari 2018 @ 18:29:23 #3
58651 crew  murp
murp
pi_176436966
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Vaak zijn vrouwen wel heel wantrouwend en moet ik moeite doen om ze te overtuigen dat ik te vertrouwen ben.
TS is Aladdin _O_

pindazakje
pi_176437007
Ja hoor, ik ben best goed in niet met vrouwen hoeven neuken.
pi_176437138
Nee, ik word er ongemakkelijk van. Je hoopt altijd op meer.
pi_176437405
Juist het feit dat je niet meer van ze wil kan in zekere mate aantrekkelijk zijn, omdat dat voor vrouwen heel veilig kan voelen.
pi_176437648
Absoluut geen behoefte aan.
pi_176447074
Het kan, maar als ik heel eerlijk ben is het het gemakkelijkst vanuit een relatie. Het niet op meer hopen is vrouw afhankelijk, als ze echt perfect jouw type zijn kan je het beter niet doen, als het iemand is waarmee je puur een emotionele klik hebt en verder niets, is het goed te doen hoor.
En ergens weten vrouwen ook wel dat niet elke man hierop uit is. Zo kan je andersom als man toch ook prima met een homoseksuele man bevriend zijn zonder dat je constant bang bent dat hij je aanrand.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:02 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Juist het feit dat je niet meer van ze wil kan in zekere mate aantrekkelijk zijn, omdat dat voor vrouwen heel veilig kan voelen.
Maar bij vriendschap zijn juist zaken als "aantrekkelijk" irrelevant toch? Ik heb nooit bij vrienden of vriendinnen iets van "goh vonden ze me maar aantrekkelijk" of "wat zijn zijn aantrekkelijk"
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:18:13 #10
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176447152
Ik heb een vriendschap met een vrouw, oude klasgenoot, en dat gaat goed. Ik ben er echter altijd wat huiverig voor dat zij meer wil en ik niet, dan wordt het misschien wel wat pijnlijk...

Ik denk dat het mogelijk is, zeker wanneer een van de twee zoals jij aan medicatie en dergelijken zit no offence. Dan is er een bepaalde barriëre waardoor de chemie niet aan slaat, en je weet dat een persoon die medicijnen nodig heeft ook niet altijd even goed een relatie kan handelen en kun je om pijnlijkheden te voorkomen beter wat meer afstand bewaren. Opnieuw: no offence en het is slechts mijn mening (en ervaring), maar mijn ervaring en mening is de andere niet uiteraard.

Beiden gezond, hetero en een goede klik, beide misschien vrijgezel... er is dan lijkt mij altijd wel iets van een spanningsveld. Zou ik wel hebben in elk geval, want er is altijd wel iets aan een vrouw wat ik aantrekkelijk vind: een stem, ogen, lekkere billen, borsten, hals, geur, haar... damn son!

(Vrienden zijn met vrouwen die een relatie hebben geen probleem btw, dan is het een gesloten deur voor mij en alles gewoon prima en kan ik met die vrouwen gewoon omgaan alsof het mijn zus is, gewoon ontspannen geen spanningsvelden verder.)
pi_176480103
Wat een slappe vent ben je als je als man niet in het gezelschap van een vrouw kan zijn zonder meteen in haar zure pruim te willen, zeg.
1 + 1 = blauw
pi_176480119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:08 schreef verbijstering het volgende:
Het kan, maar als ik heel eerlijk ben is het het gemakkelijkst vanuit een relatie. Het niet op meer hopen is vrouw afhankelijk, als ze echt perfect jouw type zijn kan je het beter niet doen, als het iemand is waarmee je puur een emotionele klik hebt en verder niets, is het goed te doen hoor.
En ergens weten vrouwen ook wel dat niet elke man hierop uit is. Zo kan je andersom als man toch ook prima met een homoseksuele man bevriend zijn zonder dat je constant bang bent dat hij je aanrand.

[..]

Maar bij vriendschap zijn juist zaken als "aantrekkelijk" irrelevant toch? Ik heb nooit bij vrienden of vriendinnen iets van "goh vonden ze me maar aantrekkelijk" of "wat zijn zijn aantrekkelijk"
Ik bedoel niet in die zin aantrekkelijk:D
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:08:38 #13
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176480313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:48 schreef 3MCB7 het volgende:
Nee, ik word er ongemakkelijk van. Je hoopt altijd op meer.
Ehm? Ga je dan überhaupt wel het contract aan zonder bijbedoelingen? Heb je een relatie of hoe zit het qua daten eigenlijk met je?

Ik kan op zich wel vriendschappen met vrouwen onderhouden. Tenzij er meer hoop of verwachtingen dan puur vriendschappelijk bij een van de twee is, dan kap ik het ook gewoon af. Wordt uiteindelijk niemand blij van.

quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:18 schreef TomStall het volgende:
Ik heb een vriendschap met een vrouw, oude klasgenoot, en dat gaat goed. Ik ben er echter altijd wat huiverig voor dat zij meer wil en ik niet, dan wordt het misschien wel wat pijnlijk...

Ik denk dat het mogelijk is, zeker wanneer een van de twee zoals jij aan medicatie en dergelijken zit no offence. Dan is er een bepaalde barriëre waardoor de chemie niet aan slaat, en je weet dat een persoon die medicijnen nodig heeft ook niet altijd even goed een relatie kan handelen en kun je om pijnlijkheden te voorkomen beter wat meer afstand bewaren. Opnieuw: no offence en het is slechts mijn mening (en ervaring), maar mijn ervaring en mening is de andere niet uiteraard.

Beiden gezond, hetero en een goede klik, beide misschien vrijgezel... er is dan lijkt mij altijd wel iets van een spanningsveld. Zou ik wel hebben in elk geval, want er is altijd wel iets aan een vrouw wat ik aantrekkelijk vind: een stem, ogen, lekkere billen, borsten, hals, geur, haar... damn son!

(Vrienden zijn met vrouwen die een relatie hebben geen probleem btw, dan is het een gesloten deur voor mij en alles gewoon prima en kan ik met die vrouwen gewoon omgaan alsof het mijn zus is, gewoon ontspannen geen spanningsvelden verder.)
En dit. Zorgen dat de grenzen duidelijk zijn voorkomt een boel ongemak.

[ Bericht 51% gewijzigd door Trashcanman op 13-01-2018 19:14:33 ]
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:34:04 #14
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176480777
Hmmm.... Ik kon en kan altijd wel goed overweg met de dames. Echter heb ik nu een vrouwelijke collega die ik wel heel leuk vind. Ik breng haar geregeld ook thuis en dan zitten we vaak nog meer dan een uur in de auto te praten. We zijn ook al meer dan eens uit geweest en een dagje samen op pad geweest. Zij heeft in het verleden een vervelende relatie gehad en zegt dat ze geen relatie meer wil. Maar ja haar lichaamstaal zegt naar mijn idee anders. Sowieso is ze nogal van het aanraken, maar dat doet ze ook bij andere collega’s. Maar ik ben de enige met wie zij privé ook omgaat. Als we dan in de auto kletsen dan speelt ze veel met haar lange haar, gooit haar hoofd naar achteren, zit een beetje schuin naar me toe gedraaid zodat haar knieeen de mijne bijna raken. En haar uit de tent lokken werkt niet echt.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:21:22 #15
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176481994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:34 schreef Obivion het volgende:
Hmmm.... Ik kon en kan altijd wel goed overweg met de dames. Echter heb ik nu een vrouwelijke collega die ik wel heel leuk vind. Ik breng haar geregeld ook thuis en dan zitten we vaak nog meer dan een uur in de auto te praten. We zijn ook al meer dan eens uit geweest en een dagje samen op pad geweest. Zij heeft in het verleden een vervelende relatie gehad en zegt dat ze geen relatie meer wil. Maar ja haar lichaamstaal zegt naar mijn idee anders. Sowieso is ze nogal van het aanraken, maar dat doet ze ook bij andere collega’s. Maar ik ben de enige met wie zij privé ook omgaat. Als we dan in de auto kletsen dan speelt ze veel met haar lange haar, gooit haar hoofd naar achteren, zit een beetje schuin naar me toe gedraaid zodat haar knieeen de mijne bijna raken. En haar uit de tent lokken werkt niet echt.
Droogjes aankaarten wellicht? Heb je duidelijkheid.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:24:58 #16
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_176482104
Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Volgens dezelfde redenering zou ik als homo dan ook geen vriendschappen met een man kunnen hebben zonder te hopen op meer. En ik heb genoeg vriendschappen met mannen waarvan ik er echt niet aan moet denken dat het meer wordt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_176482456
Ah, weer zo'n topic. Deze komt geregeld weer terug.

Vind je 't gek dat je het vertrouwen van een vrouwMENS moet winnen?

Ow, het kan trouwens wel, maar veel mannen zullen het door diverse omstandigheden niet kunnen.
pi_176485111
Echte vrienden? Nee, geloof ik niet zo in.

Goede kennissen? ja
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2018 @ 23:42:48 #19
460494 naoomx
pi_176488543
Zie jij niet vaak genoeg in je omgeving dat het gewoon goed kan gaan dan? :?
pi_176491092
Waarom zou je niet gewoon echt goede vrienden kunnen zijn? Ik heb ook genoeg mannelijke vrienden, die (denk ik) niks van mij hoeven, omdat ze gewoon op andere types vallen.
pi_176492430
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:19 schreef Pinuts het volgende:
Waarom zou je niet gewoon echt goede vrienden kunnen zijn? Ik heb ook genoeg mannelijke vrienden, die (denk ik) niks van mij hoeven, omdat ze gewoon op andere types vallen.
Een ex van me is uiteindelijk gewoon een vriendin geworden.
Ik heb ook geregeld contact met vrouwen op vriendschappelijke basis en ik vind 't heel leuk! Dus wat mij betreft blijf ik daarmee doorgaan ^O^

Maar misschien ben ik wel een geval apart, ik heb niet echt wat met mannen.
  zondag 14 januari 2018 @ 04:16:18 #22
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_176492499
Ik heb met elke vrouw waar ik ooit bevriend mee ben geweest seks gehad. Zou ik ooit vrienden kunnen zijn met een vrouw zonder er seks mee te hebben? Dat denk ik wel, het is er tot nu toe alleen nog niet van gekomen.

Overigens vind ik maar heel weinig vrouwen geschikt voor een vriendschap. Behalve een kut hebben ze weinig te bieden. Mannen zijn doorgaans relaxter in de omgang.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_176492782
Ik vind het vaak jammer dat vriendschap met mannen vaak niet echt mogelijk is als ik dit topic lees. Ik snap het ook wel, ondanks de emancipatie van sommigen hebben ik bijvoorbeeld weinig met mannen gemeen. Ik vind dat zelf ook jammer en probeer me echt in ze in te leven, maar sommige hobby's moet je denk ik van jongs af aan al hebben gehad, zoals voetbal. Anders snap je er gewoon niets van, kun je het gevoel niet begrijpen. En dan heb je ook minder motivatie om je erin te verdiepen. En wat moet je dan doen, waar moet je het over hebben? Niet dat alle mannen van voetbal houden, maar dan iig een andere sport of activiteit. De feiten leren kan wel en mee gaan naar evenementen (als man dat tolereert), maar dat is iets anders dan mee kunnen praten/doen uit passie. Dat noemen mannen dan, zoals KillemWieft hierboven, dat vrouwen alleen een kut te bieden hebben. Ik sluit me hierbij aan dat veel mannen dit volgwns mij vinden. Daarom werk ik liever aan mezelf zodat ik volgens zulke types niet alleen maar meer een kut te bieden heb (als dat ooit lukt waarschijnlijk niet maar dat maakt me ook niet meer uit) ben ik heel gelukkig met mijn vrouwelijke vrienden zonder relatie of vriendschap met hetero mannen.
Er zijn uitzonderingen,maar over het algemeen lijkt de verhouding zo slecht dat ik mij afvraag hoe mensen heteroseksuele relaties kunnen verdragen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_176498331
Kan gemakkelijk vrienden met mannen zijn _O_ Mensen moeten in alles een beetje relaxter zijn en dan is het goed te doen.
Mannen niet de hele dag over voetbal praten en vrouwen niet de hele dag zeiken. Dan kan je goed gezelschap hebben denk ik.

Daarna komen verschillende levels van de vriendschap maar ik denk dat dat min of meer hetzelfde werkt bij vriendschappen tussen mensen van hetzelfde geslacht
pi_176498471
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat noemen mannen dan, zoals KillemWieft hierboven, dat vrouwen alleen een kut te bieden hebben. Ik sluit me hierbij aan dat veel mannen dit volgwns mij vinden. Daarom werk ik liever aan mezelf zodat ik volgens zulke types niet alleen maar meer een kut te bieden heb (als dat ooit lukt waarschijnlijk niet maar dat maakt me ook niet meer uit) ben ik heel gelukkig met mijn vrouwelijke vrienden zonder relatie of vriendschap met hetero mannen.
Er zijn uitzonderingen,maar over het algemeen lijkt de verhouding zo slecht dat ik mij afvraag hoe mensen heteroseksuele relaties kunnen verdragen.
Waarvoor zou je aan jezelf werken zodat mannen die op voorhand al vinden dat je alleen een kut te bieden hebt eventueel wellicht misschien anders over je gaan denken

Of snap ik er niks van
  zondag 14 januari 2018 @ 14:47:08 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176499093
Herkenbaar (op medicatie na dan)

Heb zelf ook wel een lage seksdrive tbh maar mischien ook omdat ik meer bezig ben (geweest) met me op andere zaken ontwikkelen dan direct mijn eerste de beste lustgevoelens achterna te lopen. (naast dat ik eigenlijk een wandeled boek mindfullness ben die constant zichzelf analyseert om dus juist niet vast te kleven aan de want of the day)

Wel heb ik zo nu en dan bij eerste impressies dat ik ze echt even moet shaken om niet verliefd te worden, ik zie verliefdheid dan ook niet als iets positiefs want het kokervisie'd je gewoonweg.
Neem dus bewust altijd dan afstand een tijdje en daarna kan ik gewoon met betreffende vriendin omgaan als een goede vriendin ipv een romantic interest wat dus ook goed helpt bij het probleem 'blauwdruk relaties' en je dus dan op een natuurlijkere manier iets doet opbouwen wat mischien ooit nog dan uitgroeit tot iets maar dat niet hoeft te zijn.

Ben super makkelijk met socializing verder en zie vrouwen uberhaupt niet als een vluchtende gazelle waar ik achteraan moet :')

Heb er wel eens binnenpretjes om als ik door de stad loop met een van mn goeie vriendinnen die ook gewoon sportief in het leven staat en dan eigenlijk stiekem hoop dat ik een van de totaal contactgestoorde ex vrienden van me tegenkom die daar dan geheid in denkt te zien dat ik een relatie met haar heb oid wat hem dan weer zal triggeren. p.s. als betreffende persoon dit leest wat me niet zou verbazen gezien meneer volgens bronnen nogsteeds bezig is met 'een project' over wat hij in zijn fantasie heeft opgebouwd over mij. KYS. :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 14 januari 2018 @ 15:15:20 #27
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176499653
Ik vind het niet zo heel speciaal dat je vrienden kan zijn met een vrouw. Niet iedere man is uit op seks met iedere vrouw die hij tegenkomt. Mensen die roepen dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn hebben nog niet door dat de wereld niet zwart-wit is volgens mij. Genoeg hetero mannen die ik ken waarvan hun beste vrienden vrouwelijk zijn. Zowel mannen in een relatie als mannen die single zijn. Dus nee, niet speciaal als je vrienden kan zijn met een vrouw (en als je denkt dat je alleen vrienden met vrouwen kan zijn omdat je seksdrive niet groot is....dan vind ik dat nogal triest imo). Maakt je juist redelijk normaal.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176500023
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hoor, ik ben best goed in niet met vrouwen hoeven neuken.
Dit. Ik spring ook niet als een geile hond op elke willekeurige vrouw die binnen een armlengte van mij in de buurt komt. (En ik heb geen lage seksdrive, maar gewoon iets wat 'zelfbeheersing' heet.)

quote:
13s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:56 schreef Kamina het volgende:
Wat een slappe vent ben je als je als man niet in het gezelschap van een vrouw kan zijn zonder meteen in haar zure pruim te willen, zeg.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 14 januari 2018 @ 15:42:18 #29
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176500123
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:56 schreef Kamina het volgende:
Wat een slappe vent ben je als je als man niet in het gezelschap van een vrouw kan zijn zonder meteen in haar zure pruim te willen, zeg.
De vraag is meer: waarom zou je het gezelschap opzoeken van een vrouw die je toch niet interessant genoeg vind om te doen?
pi_176500149
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:42 schreef Nobu het volgende:

[..]

De vraag is meer: waarom zou je het gezelschap opzoeken van een vrouw die je toch niet interessant genoeg vind om te doen?
Dat je die vraag stelt geeft al aan dat je vrouwen alleen ziet als een wandelende kut. Niet als een persoon die het bevrienden waard is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 14 januari 2018 @ 15:46:52 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176500210
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:43 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat je die vraag stelt geeft al aan dat je vrouwen alleen ziet als een wandelende kut. Niet als een persoon die het bevrienden waard is.
Nou nee, maar vrouwen die het bevrienden waard zijn zou ik eigenlijk altijd ook wel gewoon doen. Tenzij ze echt hondslelijk zijn.
pi_176500252
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:46 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nou nee, maar vrouwen die het bevrienden waard zijn zou ik eigenlijk altijd ook wel gewoon doen. Tenzij ze echt hondslelijk zijn.
Tja, en het zou zo maar eens kunnen dat die vrouwen jou niet willen doen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 14 januari 2018 @ 15:52:00 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176500313
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tja, en het zou zo maar eens kunnen dat die vrouwen jou niet willen doen.
Dat kan. En dan heb je een vrouw in je omgeving die je niet mag doen maar wel zou willen doen. Mooie vriendschap.
pi_176500407
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat kan. En dan heb je een vrouw in je omgeving die je niet mag doen maar wel zou willen doen. Mooie vriendschap.
Als je daar niet mee om kan gaan dan zou ik vooral met een grote boog om vrouwen heen lopen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 14 januari 2018 @ 16:00:52 #35
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176500499
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:56 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als je daar niet mee om kan gaan dan zou ik vooral met een grote boog om vrouwen heen lopen.
Hoezo? Waarom zou je je in die situatie plaatsen? Gewoon niet al te close worden met vrouwen die geen seks met je willen. Daar hoef je vrouwen echt niet voor te mijden verder, zo moeilijk is dat nou ook weer niet.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:16:52 #36
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176500732
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat kan. En dan heb je een vrouw in je omgeving die je niet mag doen maar wel zou willen doen. Mooie vriendschap.
Bizarre houding..
Dat is net zoiets als een vriendschap aangaan met een rijker persoon met de verwachting dat je veel geld en andere zooi van ze krijgt, en dan zuur zijn als dat niet vanzelfsprekend is.

Iemand die zo berekend met contacten omgaat lijkt mij nou niet echt vriendschapsmateriaal
pi_176500797
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:56 schreef Kamina het volgende:
Wat een slappe vent ben je als je als man niet in het gezelschap van een vrouw kan zijn zonder meteen in haar zure pruim te willen, zeg.
Het is eerder andersom. Sommige mensen investeren niet in contact met het andere geslacht als ze zich niet seksueel aangetrokken voelen.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:20:45 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176500802
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom zou je je in die situatie plaatsen? Gewoon niet al te close worden met vrouwen die geen seks met je willen. Daar hoef je vrouwen echt niet voor te mijden verder, zo moeilijk is dat nou ook weer niet.
Hoezo wil je per se neuken met elke meid die er goed uit ziet? Als je niet seksueel gefrustreerd bent is het toch geen probleem als je ook gewoon goed met zo iemand om kan gaan zonder dat je steeds wat van d'r wil?
  zondag 14 januari 2018 @ 16:26:12 #39
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176500887
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:20 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoezo wil je per se neuken met elke meid die er goed uit ziet?
Niet met elke meid die er goed uit ziet, wel als ik haar daarnaast ook leuk/interessant vind.
quote:
Als je niet seksueel gefrustreerd bent is het toch geen probleem als je ook gewoon goed met zo iemand om kan gaan zonder dat je steeds wat van d'r wil?
Ik kan er prima goed mee omgaan zonder constant de behoefte er bovenop te duiken, maar er dan één op één mee op de bank gaan zitten borrelen hoeft dan van mij niet zo. Daar zou ik echt niet gelukkig van worden.
pi_176500940
Jawel hoor, kan heel goed. Je hebt dan af en toe wel eens een vriendinnenbabbeltje als zij haar ogen op een man heeft laten vallen. Gaat heel goed.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:32:16 #41
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176500966
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Niet met elke meid die er goed uit ziet, wel als ik haar daarnaast ook leuk/interessant vind.

[..]

Ik kan er prima goed mee omgaan zonder constant de behoefte er bovenop te duiken, maar er dan één op één mee op de bank gaan zitten borrelen hoeft dan van mij niet zo. Daar zou ik echt niet gelukkig van worden.
Ah ja, het zit dus een stuk genuanceerder. Bij mij is echte vriendschap overigens niet iets wat in een weekje oid opgebouwd is: dus gelijk 1 op 1 afspreken (iig etentje enzo) met een vrouw zie ik al snel ook meer als iets wat een date karakter heeft. Een vriendschap die gaandeweg ontstaat omdat het een tof persoon is is imho andere koek.
pi_176510630
Heb genoeg vrouwen als vrienden waarbij sex geen directe factor is, maar als je niet ontwikkeld genoeg bent om niet met je pik te denken dan is het geen vriendschap, dan zit je je in allerlei kinderachtige kronkels te draaien en je pik achterna te lopen, als een dier. Dat schiet dan niet op. Kan je beter een relatie aangaan met iemand en zodoende leren.
pi_176510723
Nee. Hoogstens kennissen, maar 'close' vrienden? Nope. Eindigt in seks en er heerst altijd een spanning. Van beide kanten overigens, niet alleen bij mij.
pi_176510927
Ik ben daar prima toe in staat, vriendschap met vrouwen, ik heb 2 vrouwen in mijn omgeving die ik als hele goede vriendin beschouw. Ik zie ze niet vaak meer zonder hun partner of de mijne in de buurt, maar ik zou ze allebei echt wel doen, als ik mijn vrouw niet had gekend. Vind ze natuurlijk fijn in de omgang, duh, maar waardeer ook de pluspunten in hun fysiek wat meer dan bij andere vrouwen, terwijl ik verder echt geen gevoelens voor ze heb.

Eén ervan is niet eens mijn type, maar die heeft gewoon een kont die nog wel eens stoute gedachtes bij mij oproept, dan doe ik er wel eens stiekem een fapje op onder de douche :@ Pure fysieke aantrekkingskracht zonder verdere emotie, ik wil verder helemaal niks van haar. De ander is niet zo knap, maar heeft grote vlezige borsten die ik wel gaaf vind, als ik in een smerige bui ben.

Als ik ze nooit had gekend, had ik ze bij een ontmoeting echt never nooit zo beschouwd, allebei niet mijn type. Het wordt dus wel ingegeven omdat ik ze beter leer kennen en van ze leer houden als vrienden. Met mannen kan ik deze dynamiek niet voorstellen.

TLDR: Ja ik kan het maar wil ze uiteindelijk allemaal neuken
-nee-
  maandag 15 januari 2018 @ 00:46:04 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176512127
Ik snap die instelling echt niet, mensen die iedereen van hun vrouwelijke vrienden willen neuken. Moet echt een naar bestaan zijn dat je niet los kunt komen van die basic drang.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176512369
Ja hoor, nu ik een relatie heb.
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap die instelling echt niet, mensen die iedereen van hun vrouwelijke vrienden willen neuken. Moet echt een naar bestaan zijn dat je niet los kunt komen van die basic drang.
Nee hoor, juist niet.
pi_176512376
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 01:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja hoor, nu ik een relatie heb.

[..]

Nee hoor, juist niet.
:')
pi_176512410
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:56 schreef Kamina het volgende:
Wat een slappe vent ben je als je als man niet in het gezelschap van een vrouw kan zijn zonder meteen in haar zure pruim te willen, zeg.
Dát!
Wat idioot, denken alle mannen zo, nee toch?
Je hebt toch wel zelfbeheersing en je bent toch geen dier.
  maandag 15 januari 2018 @ 02:40:50 #49
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_176512611
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 01:28 schreef Fidji het volgende:

[..]

Dát!
Wat idioot, denken alle mannen zo, nee toch?
Je hebt toch wel zelfbeheersing en je bent toch geen dier.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar het is zeker niet zo dat ik er altijd mee bezig ben of dat het de hoofdreden is waarom ik met een vrouw omga.

Maar ja we mogen onze instincten niet meer volgen in de nieuwe genderneutrale maatschappij en mannen moeten bevriende vrouwen net zo zien als hun mannelijke maten, anders worden ze uitgemaakt voor neanderthalers of dieren. Flikker toch een eind op met die onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door KillemWieft op 15-01-2018 02:55:23 (Typo) ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_176512620
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 02:40 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar het is zeker niet zo dat ik er altijd mee bezig ben of dat het de hoofdreden is waarom ik met een vrouw omga.

Maar ja we mogen onze instincten niet meer volgens in de nieuwe genderneutrale maatschappij en mannen moeten bevriende vrouwen net zo zien als hun mannelijke maten, anders worden ze uitgemaakt voor neanderthalers of dieren. Flikker toch een eind op met die onzin.
Ik heb niets met genderneutraal.
Maar ik hou wel slimme mannen, die niet alleen denken met hun piek.
pi_176512746
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:56 schreef Kamina het volgende:
Wat een slappe vent ben je als je als man niet in het gezelschap van een vrouw kan zijn zonder meteen in haar zure pruim te willen, zeg.
Net of vrouwen niet hun kut achterna lopen bij sommige mannen.. :').

Vriendschap met vrouwen kan prima, geweldige mensen leren kennen ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')