abonnement Unibet Coolblue
pi_176442638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ja op mij reageren bijvoorbeeld
Ja mooi he, maar je moet even je inlezen in wat stalken precies inhoud, dat is niet bepaald een paar keer reageren op een forum.
pi_176442656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja mooi he, maar je moet even je inlezen in wat stalken precies inhoud, dat is niet bepaald een paar keer reageren op een forum.
Maak je maar niet druk. Niemand behalve jij (nou ja en genoeg andere mensen hier wees gerust) gaat uberhaupt verdedigen dat ze een minder goede stalker zijn dan een ander. Gewoon een soort humor van mij waarvan ik het jammer vind dat erdoor weer bevestigd wordt hoe sommige mensen hier denken
pi_176442959
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:16 schreef MrAero het volgende:

[..]

Ohja, dat gebeurt nooit, natuurlijk, geen enkel gezond persoon zou zoiets doen.. _O-
Oh het gebeurt zeker, dat betekent niet dat het normaal en gezond gedrag is..
pi_176443094
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:58 schreef kampelap het volgende:

[..]

leg uit
Je moet je er gewoon niet mee bemoeien..
pi_176443197
Gewoon niet mee bemoeien is altijd een hele mooie uitleg
pi_176443331
pi_176443655
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:38 schreef kampelap het volgende:
mijn ex-fwb waar ik erg verliefd op was wordt bedrogen door zijn nieuwe vriendin. Dit weet ik omdat ik haar een beetje (erg) gestalkt heb. Ex-fwb en ik zijn nog wel vrienden. Moet ik hem met deze informatie confronteren of zijn het niet mijn zaken? Ik had het eigenlijk niet moeten weten natuurlijk...
Jij behoort je niet te bemoeien met de relatie van iemand anders.
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:28:02 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176444157
Als je het hem wil vertellen om hem weer single te maken dan niet doen. Vanuit vriendschappelijk opzicht wel doen. Anoniem nooit doen.
  Vis een optie? donderdag 11 januari 2018 @ 23:47:52 #184
70532 loveli
N
pi_176444796
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je het hem wil vertellen om hem weer single te maken dan niet doen. Vanuit vriendschappelijk opzicht wel doen. Anoniem nooit doen.
Dit.
crap in = crap out
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:02:51 #185
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176447037
TS, ik zou het lekker laten gaan. Jij was (of bent) verliefd, hij duidelijk niet. Hij wilde wel met je neuken, en maakte om dat te bereiken misbruik van jouw verliefdheid. Was daar wel "eerlijk" in door te zeggen dat hij niets meer wilde als fwb, en was "eerlijk" door je te laten weten dat hij ook anderen nog neukte. Wat voor "vriend" is dat eigenlijk? Dan ben je toch gewoon een lul?

Laat dat wijf hem lekker kapot maken zou ik zeggen. Hopen dat hij een of andere chlam krijgt van haar. Fuck it!
pi_176449799
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:04 schreef kampelap het volgende:

[..]

nee op dit meisje was hij erg verliefd terwijl ik verliefd op hem was maar toen moest zij hem niet. daarom heb ik een beetje moeite met haar gehad en ben ik doorgeslagen in een soort obsessie. Ga ik nu ook echt mee stoppen. Niet iedere vreemde kan het zien want ik volg haar ook met mijn privé account en daarvoor verbergt ze dus sommige foto's.
Heb je het gevoel dat zij hem van jou heeft afgepakt? Of dat hij door haar überhaupt geen oog voor jou had? "Toen wou je hem niet, nu mag je hem niet", zoiets?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:31:46 #187
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176449814
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je het hem wil vertellen om hem weer single te maken dan niet doen. Vanuit vriendschappelijk opzicht wel doen. Anoniem nooit doen.
Hier kan ik het wel mee eens zijn ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176449922
Laat ik voorop stellen: jullie zijn geen vrienden. Jij bent een parasiet die teert op zijn leven. Misschien ziet hij jou nog wel als een vriend, maar dat ben je zeker niet. Anders zou je het gewoon eerlijk vertellen. Je vertelt het niet eerlijk omdat je bang bent dat hij dan niets meer met je te maken wil hebben. Waarom denk je dat jij een (goede) vriend bent voor hem?

Je zegt dat jullie sowieso niet meer bij elkaar komen, omdat er te veel is gebeurd. In combinatie met dat hij nooit gevoelens voor je had, ben ik geneigd te denken dat dat wat er tussen jullie gebeurd is, te maken heeft met labiele (bezitterige, controlerende) gedragingen van jouw kant. Hij weet dus hoogstwaarschijnlijk dat je emotioneel niet stabiel bent. Dat blijkt wel uit het feit dat je zijn nieuwe vriendin met een nepaccount volgt.

Zijn vriendin kent jou enkel bij naam, zeg je. Nou, dan vind ik het heel aannemelijk dat zij naar hem is gegaan om te vragen waarom jij haar in hemelsnaam hebt toegevoegd. Dat heb je immers eerst met je echte account gedaan. Hierdoor, bovendien wetende dat je labiele trekjes vertoont, is de link voor hen met dat tweede nepaccount waarschijnlijk snel gelegd.

Maak een keuze, vertel het hem of niet, al dan niet anoniem. Maar wurm je niet meer als een parasiet in zijn leven. Je bent geen vriendin. Laat hem los, verbreek het contact.

Waarschijnlijk zal actief verbreken van het contact niet eens nodig zijn. Iets zegt me dat als jij hem niet meer aanspreekt hij ook niet langer contact met jou zoekt.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:08:14 #189
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176450550
Best lullig vind de meeste reacties hier. TS wordt in veel posts te kakken gezet als een stalker en labiel figuur. Dat kan ze ook in veel opzichten zijn, en ze geeft het ook zelf toe te ver gegaan te zijn online, maar feit blijft voor mij dat die "vriend" van haar het eigenlijk in gang gezet heeft. Die meid was verliefd op die jongen, en hij niet op haar. Als je een echte vent bent laat je dan die meid gaan, maar hij wilde neuken dus "friends with benefits", en kijk hoe fucked up zij er door is geworden. Leuke jongen joh echt een topgozer!

TS, leer er van en laat die idioot gaan. Het is echt de tijd die je er aan besteed niet waard. Sluit het af, wordt volwassen en geef je aandacht aan jezelf om je hier overheen te krijgen. "friends with benefits" past blijkbaar niet helemaal in jouw leven lijkt mij zo. Uiteindelijk vind je iemand die net zo verliefd is op jou als jij op hem, en als je dan hier naar terug kijkt denk je "mijn god waar ben ik mee bezig geweest", omdat je het dan veel helderder in je geest hebt.

Just my two cents.
pi_176450753
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:30 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Heb je het gevoel dat zij hem van jou heeft afgepakt? Of dat hij door haar überhaupt geen oog voor jou had? "Toen wou je hem niet, nu mag je hem niet", zoiets?
Nee tussen ons was toch geen kans van slagen, ongeacht haar bestaan.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:20:15 #191
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176450780
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:50 schreef Andromache het volgende:

[..]

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Jij handelt toch ook uit eigenbelang? Omdat het moreel goede doen lastig moeilijk oeioeiweetnietweetniet weheffenhetglaswedoeneenplasenallesblijftzoalshetwas is? Slappe zak ben je, misschien nog wel erger dan de verwekker in kwestie.
Dat vind ik niet: Wat anderen in hun relatie uitspoken moeten ze mooi zelf weten, daar heb ik als derde partij (ook al ben ik er vrienden mee) niets mee te maken.

Die gast heeft misschien iets gedaan wat niet heel slim is, maar het is niet jouw of mijn relatie, en om dan de moraalridder en de klikspaan uit te gaan hangen, daar schiet niemand wat mee op.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176450836


[ Bericht 100% gewijzigd door kampelap op 13-01-2018 13:30:40 ]
pi_176450859
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:08 schreef TomStall het volgende:
Best lullig vind de meeste reacties hier. TS wordt in veel posts te kakken gezet als een stalker en labiel figuur. Dat kan ze ook in veel opzichten zijn, en ze geeft het ook zelf toe te ver gegaan te zijn online, maar feit blijft voor mij dat die "vriend" van haar het eigenlijk in gang gezet heeft. Die meid was verliefd op die jongen, en hij niet op haar. Als je een echte vent bent laat je dan die meid gaan, maar hij wilde neuken dus "friends with benefits", en kijk hoe fucked up zij er door is geworden. Leuke jongen joh echt een topgozer!

TS, leer er van en laat die idioot gaan. Het is echt de tijd die je er aan besteed niet waard. Sluit het af, wordt volwassen en geef je aandacht aan jezelf om je hier overheen te krijgen. "friends with benefits" past blijkbaar niet helemaal in jouw leven lijkt mij zo. Uiteindelijk vind je iemand die net zo verliefd is op jou als jij op hem, en als je dan hier naar terug kijkt denk je "mijn god waar ben ik mee bezig geweest", omdat je het dan veel helderder in je geest hebt.

Just my two cents.
Dankjewel
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:30:53 #194
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176450955
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:25 schreef kampelap het volgende:

[..]

Dankjewel
Graag gedaan. Echt waar, het zijn gewoon spelletjes waar je geen haar beter van wordt. Integendeel. Doe dingen die leuk zijn in het leven, en leer negatieve shit zoals dit los te laten. Daar is je geestelijke gezondheid en je leven veel te kostbaar voor. Straks kom je iemand tegen die het echt waard is, en dan wil je toch weer in een goede geestelijke staat zijn? Deze jongen is het zeer zeker niet voor jou, geen tijd meer aan besteden. Besteed die tijd lekker aan jezelf, leuke dingen doen, lekker in je vel komen te zitten en laat de echte leuke mannen en leuke tijden maar komen..!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:07:09 #195
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176451507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:08 schreef TomStall het volgende:
Best lullig vind de meeste reacties hier. TS wordt in veel posts te kakken gezet als een stalker en labiel figuur. Dat kan ze ook in veel opzichten zijn, en ze geeft het ook zelf toe te ver gegaan te zijn online, maar feit blijft voor mij dat die "vriend" van haar het eigenlijk in gang gezet heeft. Die meid was verliefd op die jongen, en hij niet op haar. Als je een echte vent bent laat je dan die meid gaan, maar hij wilde neuken dus "friends with benefits", en kijk hoe fucked up zij er door is geworden. Leuke jongen joh echt een topgozer!

Ach, kom op joh, die vriend heeft niet alles in gang gezet. Er staat nergens dat ze zelf in het begin ook geen FWB wou zijn. Die verliefde gevoelens zullen met de loop der tijd zijn gekomen. Het is dan aan TS om dat te benoemen. Als ze dat heeft gedaan en vervolgens hoort dat hij niet verliefd is is het toch haar eigen schuld dat ze door blijft neuken. Die gast is gewoon duidelijk geweest.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176451661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ach, kom op joh, die vriend heeft niet alles in gang gezet. Er staat nergens dat ze zelf in het begin ook geen FWB wou zijn. Die verliefde gevoelens zullen met de loop der tijd zijn gekomen. Het is dan aan TS om dat te benoemen. Als ze dat heeft gedaan en vervolgens hoort dat hij niet verliefd is is het toch haar eigen schuld dat ze door blijft neuken. Die gast is gewoon duidelijk geweest.
Hoe het allemaal gekomen is is een lang verhaal en daar dragen we allebei verantwoordelijkheid in. we hebben daarover geen verwijten naar elkaar toe. Het is ook niet zo relevant (volgens mij) met betrekking tot mijn vraagstuk
pi_176451699


[ Bericht 100% gewijzigd door kampelap op 12-01-2018 13:18:46 ]
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:31:53 #198
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176451937
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:15 schreef kampelap het volgende:

[..]

Hoe het allemaal gekomen is is een lang verhaal en daar dragen we allebei verantwoordelijkheid in. we hebben daarover geen verwijten naar elkaar toe. Het is ook niet zo relevant (volgens mij) met betrekking tot mijn vraagstuk
Dat het niet relevant is met betrekking tot je vraag ben ik het mee eens; ik reageerde dan ook alleen enkel op iemand die dát argument erbij haalde.

Enige waar hij wel gelijk in had: beter om hem gewoon los te laten en je te focussen op andere jongens. Laat die relatie lekker, gaat jou verder niks meer aan en het is overduidelijk dat het je alleen maar negatieve gevoelens geeft. Anders blijf je er echt in hangen. Er is een reden dat er maar weinig mensen echt vrienden kunnen blijven met mensen waar ze een relatie mee hebben gehad/waar ze gevoelens voor hebben gehad. Het is mogelijk, maar dan moet er echt geen graatje hoop en jaloezie meer zitten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176452224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:08 schreef TomStall het volgende:
Best lullig vind de meeste reacties hier. TS wordt in veel posts te kakken gezet als een stalker en labiel figuur. Dat kan ze ook in veel opzichten zijn, en ze geeft het ook zelf toe te ver gegaan te zijn online, maar feit blijft voor mij dat die "vriend" van haar het eigenlijk in gang gezet heeft. Die meid was verliefd op die jongen, en hij niet op haar. Als je een echte vent bent laat je dan die meid gaan, maar hij wilde neuken dus "friends with benefits", en kijk hoe fucked up zij er door is geworden. Leuke jongen joh echt een topgozer!
Dat is niet de schuld van die vriend. Als een man zegt dat het alleen om het neuken gaat dan is dat zo. Dat vrouwen dan gaan hopen op meer omdat ze verliefd zijn (geworden) ( :')) kan de man niks aan doen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 12 januari 2018 @ 13:58:00 #200
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176452331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:08 schreef TomStall het volgende:
Best lullig vind de meeste reacties hier. TS wordt in veel posts te kakken gezet als een stalker en labiel figuur. Dat kan ze ook in veel opzichten zijn, en ze geeft het ook zelf toe te ver gegaan te zijn online, maar feit blijft voor mij dat die "vriend" van haar het eigenlijk in gang gezet heeft. Die meid was verliefd op die jongen, en hij niet op haar. Als je een echte vent bent laat je dan die meid gaan, maar hij wilde neuken dus "friends with benefits", en kijk hoe fucked up zij er door is geworden. Leuke jongen joh echt een topgozer!

TS, leer er van en laat die idioot gaan. Het is echt de tijd die je er aan besteed niet waard. Sluit het af, wordt volwassen en geef je aandacht aan jezelf om je hier overheen te krijgen. "friends with benefits" past blijkbaar niet helemaal in jouw leven lijkt mij zo. Uiteindelijk vind je iemand die net zo verliefd is op jou als jij op hem, en als je dan hier naar terug kijkt denk je "mijn god waar ben ik mee bezig geweest", omdat je het dan veel helderder in je geest hebt.

Just my two cents.
Wat een onzin! Die fwb heeft helemaal niks in gang gezet. Ze werd verliefd op hem en dat veranderd alles , juist in een fwb contact .
En die onzin over 'een echte vent'slaat werkelijk nergens op :D

TS : Handelen uit 'nieuwsgierigheid' of vooral jaloezie is het domste wat je kan doen.
Jullie waren fwb, Niet mee bemoeien, het gaat jou niet aan ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')