abonnement Unibet Coolblue
pi_180357971
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zat toch bij haar ouders?
Oh? Geen idee, heb het niet meer zo gevolgd. Nou, dan zit ze daar goed. Haar moeder is al net zo'n mal wijf.
´
  maandag 9 juli 2018 @ 17:06:34 #77
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180358228
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik niet. Later bleek toch weer dat hij weer wel de vader is, maar voordeed alsof dat niet zo was?
En de rechter had toch een mailtje voorgelezen dat hij had gestuurd naar jeugdzorg over dat hij geen zin had in meer gezag over sharlene toen ze nog leefde?
Plus dat smartengeld eisen...

Ik zie twee ouders die zelfs nog na de dood van hun dochter een strijd tegen elkaar voeren.
Ze deugen beiden niet, lijkt het.
Geen zin had? Dat zeiden haar ouders inderdaad in een interview.

Hij mocht haar eens in de twee weken zien, niet in zijn woonplaats Emmen maar in Hoogeveen. Het was wel/niet zijn kind... Toch kon hij ¤211,- per maand betalen.
pi_180358634
Toch een nieuw optrekje gekregen..

“Toen het OM bekendmaakte een nieuw onderzoek te beginnen, adviseerde haar advocaat dat ze misschien het beste even bij ons kon logeren. Dat advies bleek niet voor niks: twee dagen later waren alle ramen van haar nieuwe appartement ingegooid. Dat is meerdere keren gebeurd.”

https://www.rtvdrenthe.nl(...)hter-niet-omgebracht
´
pi_180359255
quote:
12s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Toch een nieuw optrekje gekregen..

“Toen het OM bekendmaakte een nieuw onderzoek te beginnen, adviseerde haar advocaat dat ze misschien het beste even bij ons kon logeren. Dat advies bleek niet voor niks: twee dagen later waren alle ramen van haar nieuwe appartement ingegooid. Dat is meerdere keren gebeurd.”

https://www.rtvdrenthe.nl(...)hter-niet-omgebracht
Misschien kan ze samen mer Volkert emigreren!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180359595
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:57 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Misschien kan ze samen mer Volkert emigreren!
Van mij mag ze. Opgeruimd staat netjes :W
´
  maandag 9 juli 2018 @ 18:40:00 #81
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_180359985
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen zin had? Dat zeiden haar ouders inderdaad in een interview.

Hij mocht haar eens in de twee weken zien, niet in zijn woonplaats Emmen maar in Hoogeveen. Het was wel/niet zijn kind... Toch kon hij ¤211,- per maand betalen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)martengeld~a9d4357f/

Hier de link. Het is tijdens de rechtszaak besproken.
Vent doet nu wel schijnheilig maar was er niet voor haar, net als de moeder. :(
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_180360338
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik niet. Later bleek toch weer dat hij weer wel de vader is, maar voordeed alsof dat niet zo was?
En de rechter had toch een mailtje voorgelezen dat hij had gestuurd naar jeugdzorg over dat hij geen zin had in meer gezag over sharlene toen ze nog leefde?
Plus dat smartengeld eisen...

Ik zie twee ouders die zelfs nog na de dood van hun dochter een strijd tegen elkaar voeren.
Ze deugen beiden niet, lijkt het.
Heb je de aflevering van Zembla gezien?
  maandag 9 juli 2018 @ 19:23:09 #83
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_180360798
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Heb je de aflevering van Zembla gezien?
Ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_180360835
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:43 schreef BekToBasic het volgende:
Het enige wat wij kunnen hopen is dat de OvJ in hoger beroep gaat en men bij het hof laat uitzoeken wat er echt precies is gebeurt...
IJdele hoop, ben ik bang.
pi_180361223
Ik heb het vonnis gelezen.
De rechters hebben hun werk goed gedaan, de politie heeft steken laten vallen.
Ipv zeiken op “het rechtssysteem” kan men beter klagen over het onderzoek.
pi_180361270
Trouwens, wat zegt het dat bij de wurgingssporen geen dna van de moeder is gevonden?
Dat viel me nogal op in dat vonnis.

Jammer helaas dat het erop lijkt dat zelfs de doodsoorzaak al nooit bekend gaat worden. En als het geen ongeluk/zm was wrs ook nooit meer wie Sharleyne gegooid heeft....
pi_180362003
Dat gejuich bezorgde me koude rillingen...

Hebben zulke mensen uberhaupt wel n hart ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_180362498
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:21 schreef TLC het volgende:
Dat gejuich bezorgde me koude rillingen...

Hebben zulke mensen uberhaupt wel n hart ?
Die mensen zijn waarschijnlijk niet helemaal goed. Hun kleinkind, nichtje of wat dan ook is overleden en dan reageren ze zo.

Gelukkig stond “dood door schuld” niet op de dagvaarding en kan er in feite nog een tweede rechtszaak in eerste aanleg komen.
Want als het slaapwandelen was endie moeder wist dat dat steeds zou gebeuren waarom kon dat kind zo makkelijk buiten komen en over een balkon vallen?
  maandag 9 juli 2018 @ 21:41:39 #89
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180363659
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:45 schreef BekToBasic het volgende:

[..]

Die mensen zijn waarschijnlijk niet helemaal goed. Hun kleinkind, nichtje of wat dan ook is overleden en dan reageren ze zo.

Gelukkig stond “dood door schuld” niet op de dagvaarding en kan er in feite nog een tweede rechtszaak in eerste aanleg komen.
Want als het slaapwandelen was endie moeder wist dat dat steeds zou gebeuren waarom kon dat kind zo makkelijk buiten komen en over een balkon vallen?
kinderen vallen niet over een dekking van 1,2 meter hoog. Zeker niet met haar lengte, met knuffel in de arm en zonder vingerafdrukken en voetafdrukken op de dekking achter te laten... Onmogelijk!
pi_180363682
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:

kinderen vallen niet over een dekking van 1,2 meter hoog. Zeker niet met haar lengte, met knuffel in de arm en zonder vingerafdrukken en voetafdrukken op de dekking achter te laten... Onmogelijk!
Maar dan nog kan ze er overheen gekieperd zijn door een buurman die het kind helemaal zat was.
Onrealistisch scenario. Tuurlijk. Maar als je geen echt bewijs tegen moeder hebt, kan je die niet veroordelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 juli 2018 @ 21:43:45 #91
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180363689
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)martengeld~a9d4357f/

Hier de link. Het is tijdens de rechtszaak besproken.
Vent doet nu wel schijnheilig maar was er niet voor haar, net als de moeder. :(
Heb je gezien wat er op de grafsteen staat?

Je zou er als vader/stiefvader toch ook link van worden...
Hoe haal je het het als familie in je hoofd.
pi_180366768
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan nog kan ze er overheen gekieperd zijn door een buurman die het kind helemaal zat was.
Onrealistisch scenario. Tuurlijk. Maar als je geen echt bewijs tegen moeder hebt, kan je die niet veroordelen.
geef ff lekker een “ buurman” de schuld...

Waar zijn die sporen dan?

#teamSharleyne! Kinderen vallen niet van flats.
pi_180366882
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

kinderen vallen niet over een dekking van 1,2 meter hoog. Zeker niet met haar lengte, met knuffel in de arm en zonder vingerafdrukken en voetafdrukken op de dekking achter te laten... Onmogelijk!
Ik heb opgezocht wat jij zegt. En er zijn idd geen vingerafdrukken gevonden. Wtf? Dan zou toch wel vastgesteld moeten (kunnen) worden dat Sharleyne door iemand eroverheen is gegooid?

(Wie het dan is bewijs je er helaas niet mee. Of naja zat er echt alleen dna van de moeder op de kleding en niet van iemand anders?)
pi_180366893
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan nog kan ze er overheen gekieperd zijn door een buurman die het kind helemaal zat was.
Onrealistisch scenario. Tuurlijk. Maar als je geen echt bewijs tegen moeder hebt, kan je die niet veroordelen.
Dan zou er dna van die buurman of iog iemand anders dan de ma op de kleding van Sharleyne moeten zitten. Maar ik weet niet of dat uitgezocht is.
pi_180366904
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heb je gezien wat er op de grafsteen staat?

Je zou er als vader/stiefvader toch ook link van worden...
Hoe haal je het het als familie in je hoofd.
Groetjes van mama opa en oma :’)

Gestoord. Die tekst was daarnaast nergens voor nodig.

Sowieso sinds wanneer staan op eem grafsteen de namen van de nabestaanden?
En als je die er al opzet betrek je toch ook de andere kant van de Familie erbij?

Aan de andere kant is die vader ook niet snugger, als ik de opa en oma van Sharleyne moet geloven. Want hij klaagt over dat hij geen grafrechten heeft. Maar dan had hij de uitvaart moeten regelen/betalen en hij wilde de kosten niet eens delen. (Al begrijp ik het dan wel dat hij niet geld wilden overmaken naar Helene)
pi_180369257
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 00:48 schreef BekToBasic het volgende:

Ik heb opgezocht wat jij zegt. En er zijn idd geen vingerafdrukken gevonden. Wtf? Dan zou toch wel vastgesteld moeten (kunnen) worden dat Sharleyne door iemand eroverheen is gegooid?

(Wie het dan is bewijs je er helaas niet mee. Of naja zat er echt alleen dna van de moeder op de kleding en niet van iemand anders?)
Ja, 'door iemand'. En hoe logisch wij daar ook 'dus de moeder' uit halen, dan nog moet je dat bewijzen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180369287
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 00:51 schreef BekToBasic het volgende:

[..]

Groetjes van mama opa en oma :’)

Gestoord. Die tekst was daarnaast nergens voor nodig.

Sowieso sinds wanneer staan op eem grafsteen de namen van de nabestaanden?
En als je die er al opzet betrek je toch ook de andere kant van de Familie erbij?

Aan de andere kant is die vader ook niet snugger, als ik de opa en oma van Sharleyne moet geloven. Want hij klaagt over dat hij geen grafrechten heeft. Maar dan had hij de uitvaart moeten regelen/betalen en hij wilde de kosten niet eens delen. (Al begrijp ik het dan wel dat hij niet geld wilden overmaken naar Helene)
Die opa en oma zeggen dat, lekker makkelijk roepen dat "Hij wilde niet betalen". Ik denk niet eens dat ze dat gewild hadden.

Ze ontkenden ook dat er huiselijke problemen waren, zelfs haar juf en buurvrouw hadden een ander verhaal.

Dat zij geen loftrompet blazen, snap ik. Maar normaal gedrag is dit niet.
pi_180369802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 07:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, 'door iemand'. En hoe logisch wij daar ook 'dus de moeder' uit halen, dan nog moet je dat bewijzen -O-
Dat laatste was misschien nog niet eens zo’n groot probleem geweest als de rechter wel voldoende bewezen vond dát ze over de reling in ‘geholpen’, maar dat was niet het geval, toch?
pi_180372895
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 07:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die opa en oma zeggen dat, lekker makkelijk roepen dat "Hij wilde niet betalen". Ik denk niet eens dat ze dat gewild hadden.

Ze ontkenden ook dat er huiselijke problemen waren, zelfs haar juf en buurvrouw hadden een ander verhaal.

Dat zij geen loftrompet blazen, snap ik. Maar normaal gedrag is dit niet.
Die hele familie was raar...
En vertonen idd geen normaal gedrag.

Die vader zou zelf ook dingen hebben gedaan als geen echte dna-test willen doen maar alleen een van internet waar niet vastgesteld kan worden dat er met dna van Sharleyne is getest.

Maar ja Sharleyne is gewoon slachtoffer geweest van een ordinaire vechtscheiding en die verslaafde moeder was wrs het grootste probleem.
pi_180372933
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 07:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, 'door iemand'. En hoe logisch wij daar ook 'dus de moeder' uit halen, dan nog moet je dat bewijzen -O-
Als er geen ander DNA dan van de moeder aanwezig is lijkt mij duidelijk wie dat heeft gedaan.
Maar is er onderzoek gedaan alleen naar of dna van moeder aanwezig is of alle niet-sharleyne dna?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')