abonnement Unibet Coolblue
pi_176430251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn ex had ze en ik zag echt duidelijk die gaatjes zitten nog.
Zeker zonder baardgroei zou je dat nog erger zien :D
verschilt per persoon ook wel. Ik ben blij dat ik de piercings in het gezicht niet meer heb maar er nooit spijt van gehad.
pi_176430253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:23 schreef steelhead het volgende:

[..]

Niet doen of jij onschuldig bent, daar is het al te laat voor :P.

Er loopt 7 miljard aan bewijs hier op aarde rond dat die stelling zeker niet klopt.
ik ben onschuldig. :(
pi_176430256
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n oma ligt er wakker van als ik bloempotten op de balkonrand heb. Want ze is bang dat ze naar beneden vallen. Al zitten ze vast met klemmen en tiewraps. Ze vallen alleen naar beneden als de rest van het balkon ook loslaat, zeg maar. Maar ze kan er niet van slapen.
En toen ik naar Japan ging hebben we haar ook niks verteld, tot m'n vader zich een week voor ik wegging versprak :') Want dat vindt ze drie keer niks.
Mijn oma die niet meer leeft vond het ook echt verschrikkelijk dat ik naar Pinkpop ging! _O-

En paardrijden. _O- Die enge beesten. _O- Maar ze is wel een keer in haar rolstoel met gedoe en al komen kijken. Naar jaren zeuren erover. :o O+ Nu word ik emo. :'(
pi_176430261
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:18 schreef Tally het volgende:
Ik wilde piercings toen ik thuis woonde en mocht ik niet. Ik ben samen met mijn tante (de geldverstrekker toen) naar de shop gegaan en een wenkbrauwpiercing laten zetten. Mijn vader was woedend en heeft altijd geroepen dat als ik er eentje liet zetten hij hem er uit zou rukken. Hij heeft het wel geprobeerd toen hij net gezet was en jeetje wat deed dat pijn :')

En nu. Zit mijn moeder zelf vol piercings en tattoo's :P Mijn vader vind het tegenwoordig allemaal best maar hoeft er zelf geen.
Dat is wat je nog eens noemt draaien...
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 11 januari 2018 @ 12:25:23 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_176430271
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

verschilt per persoon ook wel. Ik ben blij dat ik de piercings in het gezicht niet meer heb maar er nooit spijt van gehad.
Spijt zou ik ook wel overdreven vinden voor zoiets. Maar vind het nu prima dat ik dingen ook gewoon niet mocht zeg maar. :D
pi_176430272
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:21 schreef steelhead het volgende:

[..]

Heerlijke mannen communicatie ;). Heb je niet veel voor nodig.
Ja mijn moeder moet altijd van alles erbij halen en hoop stemverheffingen en wat de buren allemaal wel niet moesten denken. later bleek dat ze tussen twee wietplantages woonde, die mensen waren meer met zichzelf bezig dan met de tattoo's van de dochter van de buurvrouw.
pi_176430279
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je familie is wel angstig aangelegd zeg! :o
Het stomme is wel dat ze steeds vraagt of ik weer ver op reis ga. Misschien vindt ze het toch leuk voor me of is ze juist bang :') Ze vraagt ook steeds waar ik allemaal ben geweest. Amsterdam, Leiden, Utrecht, het strand, de dierentuin. En met wie. Of ik alleen naar Amsterdam ga, maar hoe dan? Met de auto of trein. Ze vindt het vreemd dat het nu anders is, dat het nu normaal is om gewoon alleen te gaan. Dat alles anders is.
Tap tap tap
pi_176430288
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:20 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Even worse. Een dollface. Met kenmerken van mezelf. Met daaromheen elementen die me hebben helpen komen waar ik ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 11 januari 2018 @ 12:26:38 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_176430299
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:26 schreef steelhead het volgende:

[..]

_O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een pauw die je in je gezicht kijkt _O-
pi_176430307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het stomme is wel dat ze steeds vraagt of ik weer ver op reis ga. Misschien vindt ze het toch leuk voor me of is ze juist bang :') Ze vraagt ook steeds waar ik allemaal ben geweest. Amsterdam, Leiden, Utrecht, het strand, de dierentuin. En met wie. Of ik alleen naar Amsterdam ga, maar hoe dan? Met de auto of trein. Ze vindt het vreemd dat het nu anders is, dat het nu normaal is om gewoon alleen te gaan. Dat alles anders is.
Misschien went ze wel steeds meer aan het idee? :P Als het haar nooit verteld word kan ze nooit die angst mee maken van ze is weg en komt levend terug. Zeker iemand van die generatie kan daar een paar keer doorheen moeten en ondanks dat toch die nieuwsgierigheid voelen volgens mij. :@
pi_176430313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het stomme is wel dat ze steeds vraagt of ik weer ver op reis ga. Misschien vindt ze het toch leuk voor me of is ze juist bang :') Ze vraagt ook steeds waar ik allemaal ben geweest. Amsterdam, Leiden, Utrecht, het strand, de dierentuin. En met wie. Of ik alleen naar Amsterdam ga, maar hoe dan? Met de auto of trein. Ze vindt het vreemd dat het nu anders is, dat het nu normaal is om gewoon alleen te gaan. Dat alles anders is.
vind het super stoer dat je alleen gaat :@
pi_176430318
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:26 schreef steelhead het volgende:

[..]

_O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zoekt ie maar een andere chick. :{w
pi_176430319
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn oma die niet meer leeft vond het ook echt verschrikkelijk dat ik naar Pinkpop ging! _O-

En paardrijden. _O- Die enge beesten. _O- Maar ze is wel een keer in haar rolstoel met gedoe en al komen kijken. Naar jaren zeuren erover. :o O+ Nu word ik emo. :'(
Mijn grootouders zijn komen kijken toen ik met m'n vader de ballonvaart deed O+ De halve familie was erbij. Er was nog een plekje over in de mand en m'n tante wilde wel, dat is zo'n avontuurlijk mens, reist de halve wereld over. In totaal hadden we genoeg contant geld bij ons en kon ze mee. Ik heb nog foto's van de familie gemaakt toen we opstegen, kwam ze laatst weer tegen. Twee mensen op die foto zijn er niet meer :{
Tap tap tap
pi_176430322
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb een pauw die je in je gezicht kijkt _O-
Ohja _O-
pi_176430327
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik vind het wel goed je kinderen te behoeden voor een fout.
Zo jong zulke permanente dingen beslissen lijkt mij geen goed idee.
Is ook zo, maar ik denk ook dat het al eerder fout gaat als ik zie hoe laks ouders nu zijn. En zolang ze het niet stiekem doen. Of dat ze stelen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_176430334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:27 schreef Lot88 het volgende:

[..]

vind het super stoer dat je alleen gaat :@
Naar Amsterdam enzo? Dat is toch niet raar :D
Tap tap tap
pi_176430339
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Toen mijn oma van 90+ nog leefde gaf ze mijn vader nog gewoon een draai om zijn oren :P
Hahahaha _O-.

Dat is best erg eigenlijk.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_176430346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Naar Amsterdam enzo? Dat is toch niet raar :D
ik vind het niet raar, wel stoer. Zelf zou ik in 7 sloten lopen dus ik doe het maar niet :+
pi_176430349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n oma ligt er wakker van als ik bloempotten op de balkonrand heb. Want ze is bang dat ze naar beneden vallen. Al zitten ze vast met klemmen en tiewraps. Ze vallen alleen naar beneden als de rest van het balkon ook loslaat, zeg maar. Maar ze kan er niet van slapen.
En toen ik naar Japan ging hebben we haar ook niks verteld, tot m'n vader zich een week voor ik wegging versprak :') Want dat vindt ze drie keer niks.
Dat is ook wel erg para. Wel gewoon je dingen doen toch?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_176430357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn grootouders zijn komen kijken toen ik met m'n vader de ballonvaart deed O+ De halve familie was erbij. Er was nog een plekje over in de mand en m'n tante wilde wel, dat is zo'n avontuurlijk mens, reist de halve wereld over. In totaal hadden we genoeg contant geld bij ons en kon ze mee. Ik heb nog foto's van de familie gemaakt toen we opstegen, kwam ze laatst weer tegen. Twee mensen op die foto zijn er niet meer :{
Zo mooi. O+ Ook droevig. ;(

De moeder van mijn jeugdvriend, heeft altijd als het meeste moeder gevoeld voor mij. En die heeft altijd van de bijstand geleefd. Voor haar 50e verjaardag hadden we haar een ballonvaart gegeven. Whehe er komt hier nu ook meteen nog meer los. :')
pi_176430372
Vaak projecteren mensen wel hun eigen angst op je, dat is wel vermoeiend, ik ga wel eens met de motor naar een vriendin in Utrecht en dan doen mensen ook, oohh ben je niet bang voor een ongeluk? En dan denk ik, ja maar kan hier de straat ook uit rijden en geschept worden.
pi_176430376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:28 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik vind het niet raar, wel stoer. Zelf zou ik in 7 sloten lopen dus ik doe het maar niet :+
Ik loop er wel altijd te dwalen hoor. Ik voel me ook enorm bekeken als ik ergens in m'n eentje een broodje ga eten en kan er ook niet even rustig zitten met m'n thee, ben snel weer weg :@ Ben te zelfbewust, denk ik. En met kleren passen is het zo klote dat je niet zelf even een andere maat kan halen. Musea doe ik liever ook samen met iemand omdat je er dan over kan praten achteraf :@
Tap tap tap
pi_176430388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik loop er wel altijd te dwalen hoor. Ik voel me ook enorm bekeken als ik ergens in m'n eentje een broodje ga eten en kan er ook niet even rustig zitten met m'n thee, ben snel weer weg :@ Ben te zelfbewust, denk ik. En met kleren passen is het zo klote dat je niet zelf even een andere maat kan halen. Musea doe ik liever ook samen met iemand omdat je er dan over kan praten achteraf :@
Ja alleen jij gaat wel. Ik doe het dan gewoon niet. ;(
pi_176430391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vaak projecteren mensen wel hun eigen angst op je, dat is wel vermoeiend, ik ga wel eens met de motor naar een vriendin in Utrecht en dan doen mensen ook, oohh ben je niet bang voor een ongeluk? En dan denk ik, ja maar kan hier de straat ook uit rijden en geschept worden.
Whehe wat dat betreft zal Faxie wel moe van me worden. Ik heb hem echt helemaal uitgehoord over alle veiligheids shit met het kitesurfen.

“Je gaat toch niet het water op als er verder niemand is heeeee” :@
pi_176430399
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn opa en oma kwamen op verjaardagsvisite. Hij zei “ik ga me er niet teveel mee bemoeien, maar vergeet niet dat je ouders altijd je meerdere zijn”.

“Sorry opa ik leef in 2017”. Het was al 2018 maar hij was Thank god wijs genoeg om zijn mond te houden.
Misschien als kind wel, maar zodra je volwassen bent is meerdere wel een beetje raar. Daarnaast zijn erg genoeg ouders waar dat beter ook niet voor geld. Zat kinderen die met hun ouders gebroken hebben met goede redenen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')