abonnement Unibet Coolblue
pi_176436676
quote:
Alsof dat energiedirect.nl nog niet lelijk genoeg was aan de voorkant verpest dat B-merk nu ook de achterkant van ons shirt... :')
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:15:07 #122
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176436722
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Welke linksback vind jij dan duidelijk beter dan Angelino?
Haps.
pi_176436782
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, mij trekt het niet. En de Amerikaanse variant van 'show' al helemaal niet.

Het hele land doet me geen reet, eigenlijk.
:D

Basketbal is wel een enorme kutsport ja. Maar zo denken hun ook over "soccer".
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:34:24 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176436969
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

:D

Basketbal is wel een enorme kutsport ja. Maar zo denken hun ook over "soccer".
Ow, dat mogen ze vinden hoor. Amerikanen zijn per definitie nogal vol van hun eigen 'cultuur'.

Ik ben echt al op alle continenten geweest, maar Amerika (en dan met name de oost-kust) is echt één van de meest vreselijke plaatsen op aarde. Het land kent fantastische natuur, maar het hele bigger=better en de fake-vriendelijkheid worden gewoon zo strontvervelend na een paar dagen.

Ik word nog liever uren eindeloos lastig gevallen op een Noord-Afrikaanse markt, dan dat ik één keer koffie moet bestellen in New York.
pi_176436983
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Haps.
Die is wel een tijdje geblesseerd geweest, maar absoluut niet enorm bijzonder. Het is gewoon een coinflipje en dan kom je bij dit soort figuren uit. Ik zie NAC nooit spelen dus ik kan het niet met zekerheid stellen maar toch.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:37:38 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437006
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die is wel een tijdje geblesseerd geweest, maar absoluut niet enorm bijzonder. Het is gewoon een coinflipje en dan kom je bij dit soort figuren uit. Ik zie NAC nooit spelen dus ik kan het niet met zekerheid stellen maar toch.
Nee, ook niet bijzonder. Maar de linksback van NAC pakken is gewoon puur omdat ze denken dan als 'kenners' over te komen, omdat ze een speler uit het rechterrijtje hebben zien spelen.
pi_176437026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, ook niet bijzonder. Maar de linksback van NAC pakken is gewoon puur omdat ze denken dan als 'kenners' over te komen, omdat ze een speler uit het rechterrijtje hebben zien spelen.
Je weet dat dat Opta-elftal niet op basis van met een tapbiertje naar de wedstrijden kijken is samengesteld?
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:39:02 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176437030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die is wel een tijdje geblesseerd geweest, maar absoluut niet enorm bijzonder. Het is gewoon een coinflipje en dan kom je bij dit soort figuren uit. Ik zie NAC nooit spelen dus ik kan het niet met zekerheid stellen maar toch.
Haps valt me juist ontzettend mee in de potjes die hij speelt. Had het persoonlijk matiger verwacht maar is indien fit easy de beste linksback.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:41:17 #129
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437060
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je weet dat dat Opta-elftal niet op basis van met een tapbiertje naar de wedstrijden kijken is samengesteld?
Ow, statistiek. Tja, statistiek is waardeloos als je de onderliggende systematiek niet goed hebt. Het zal wel.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Haps valt me juist ontzettend mee in de potjes die hij speelt. Had het persoonlijk matiger verwacht maar is indien fit easy de beste linksback.
Daar ben ik het mee eens. Maar kennelijk heeft zijn blessure er voor gezorgd dat hij niet genoeg puntjes heeft gescoord. Ik denk echt dat het Feyenoord zijn beste transfer is geweest. Ajax en PSV hebben zitten slapen, wat Haps betreft.

Niet dat hij nou in Oranje moet of Barca gaat halen, maar in de Eredivisie wel duidelijk de beste.
pi_176437063
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Haps valt me juist ontzettend mee in de potjes die hij speelt. Had het persoonlijk matiger verwacht maar is indien fit easy de beste linksback.
Kleine kanttekening; dat zegt wel iets over de huidige linksbacks natuurlijk. Neemt niet weg dat ik het helemaal met je eens ben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176437104
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zou hem ook kiezen, maar het is nou niet zo dat hij een verpletterende indruk heeft achtergelaten of zo. Snap wel dat mensen hem ernaast houden.
Klopt ,het is ook geen speler die echt opvalt maar wel een complete en degelijke verdediger.
Zijn opbouw/pass is echt sterk.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:46:12 #132
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437117
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt ,het is ook geen speler die echt opvalt maar wel een complete en degelijke verdediger.
Zijn opbouw/pass is echt sterk.
Discussiëren we nu serieus over Schwaab als mogelijk beste CV van de eerste seizoenshelft?

Is het cabaret-avond op Fok?
pi_176437118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ow, statistiek. Tja, statistiek is waardeloos als je de onderliggende systematiek niet goed hebt. Het zal wel.

Ik ben ook sceptisch over een groot deel van de statistieken, hoor. Veltman staat er waarschijnlijk in omdat hij veel onderscheppingen of goede ingrepen heeft, maar dat vertelt zo enorm weinig over het hele verhaal.

Ben geen fan van dit soort droge statistieken. Ik kijk wel regelmatig naar dingen als Expected Goals maar dat rekent alleen schoten mee en geen situaties waarin bijvoorbeeld Sterling een countermogelijkheid naar de tering helpt met een kutpass.

Statistieken hebben potentie, maar zie maar eens een foutenmarge van slechts 20% of zo te hebben. Daar zijn ze nog lang niet en tot die tijd zijn we er ook nog niet aan toe.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:47:30 #134
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben ook sceptisch over een groot deel van de statistieken, hoor. Veltman staat er waarschijnlijk in omdat hij veel onderscheppingen of goede ingrepen heeft, maar dat vertelt zo enorm weinig over het hele verhaal.

Ben geen fan van dit soort droge statistieken. Ik kijk wel regelmatig naar dingen als Expected Goals maar dat rekent alleen schoten mee en geen situaties waarin bijvoorbeeld Sterling een countermogelijkheid naar de tering helpt met een kutpass.

Statistieken hebben potentie, maar zie maar eens een foutenmarge van slechts 20% of zo te hebben. Daar zijn ze nog lang niet en tot die tijd zijn we er ook nog niet aan toe.
Sowieso zouden de beste CV's dus Veltman en de Jong zijn. Hoeveel wedstrijden hebben die twee op die positie gespeeld de afgelopen maanden?
pi_176437151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sowieso zouden de beste CV's dus Veltman en de Jong zijn. Hoeveel wedstrijden hebben die op die positie gespeeld de afgelopen maanden?
Frenkie de Jong speelt er pas sinds eind november. Ze mogen er wel best even een minimum aantal wedstrijden aan vast plakken. Voor dat soort elftallen van het jaar en awards van het jaar worden soms krankzinnige criteria gebruikt. Weet je nog dat Guardado heel de Eredivisie in 2014/15 naar huis voetbalde? Kansloos in die Telegraafverkiezingen omdat hij de augustusmaand gemist had. Insert hier je emogif.
pi_176437162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je weet dat dat Opta-elftal niet op basis van met een tapbiertje naar de wedstrijden kijken is samengesteld?
Dit is toch niet Opta?
pi_176437173
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit is toch niet Opta?
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:54:09 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Frenkie de Jong speelt er pas sinds eind november. Ze mogen er wel best even een minimum aantal wedstrijden aan vast plakken. Voor dat soort elftallen van het jaar en awards van het jaar worden soms krankzinnige criteria gebruikt. Weet je nog dat Guardado heel de Eredivisie in 2014/15 naar huis voetbalde? Kansloos in die Telegraafverkiezingen omdat hij de augustusmaand gemist had. Insert hier je emogif.
Dus Frenkie is de beste CV op basis van 4 wedstrijden (terwijl hij eigenlijk gewoon middenvelder is) en Haps doet niet mee als linksback, terwijl hij meer wedstrijden op LB heeft gespeeld dan de Jong als CV?

Dat alleen al maakt dit een kut verkiezing. En Veltman speelt toch ook vooral RB?

Volgens mij horen mannen als Wober En Ryan Thomas gewoon thuis in een beste elftal van de eerste seizoenshelft.

Opta heeft duidelijk de verkeerde statistieken gebruikt.
pi_176437268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik las op de FOX sports site dat het om rapportcijfers zou gaan.
pi_176437270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus Frenkie is de beste CV op basis van 4 wedstrijden (terwijl hij eigenlijk gewoon middenvelder is) en Haps doet niet mee als linksback, terwijl hij meer wedstrijden op LB heeft gespeeld dan de Jong als CV?

Dat alleen al maakt dit een kut verkiezing. En Veltman speelt toch ook vooral RB?

Volgens mij horen mannen als Wober En Ryan Thomas gewoon thuis in een beste elftal van de eerste seizoenshelft.

Opta heeft duidelijk de verkeerde statistieken gebruikt.
Veltman speelt als RB, ja.
pi_176437283
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik las op de FOX sports site dat het om rapportcijfers zou gaan.
Terwijl dit plaatje van het officiële Eredivisie-twitteraccount is.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:57:02 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Veltman speelt als RB, ja.
Dus Veltman moest in dit elftal op CV? Dan klopt het toch niet.

Ik zit nu naar NL1 te kijken, die Pepijn Lijnders van NEC komt wel echt kundig over. Misschien samen met van Bommel naar PSV ofzo, over 2 jaar.
pi_176437296
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Terwijl dit plaatje van het officiële Eredivisie-twitteraccount is.
Het is een combinatie lees ik nu.
pi_176437365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus Veltman moest in dit elftal op CV? Dan klopt het toch niet.
Natuurlijk klopt dat niet. Alleen hebben ze daar waarschijnlijk niet naar geredeneerd. Ik zou ook eerder Berghuis in dat elftal zetten dan Assaidi om nog eens wat te noemen. Ik snap er ook vrij weinig van.
pi_176437376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je weet dat dat Opta-elftal niet op basis van met een tapbiertje naar de wedstrijden kijken is samengesteld?
Op basis waarvan wel precies?

Welke statistieken en ober hoeveel wedstrijden?
pi_176437404
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Op basis waarvan wel precies?

Welke statistieken en ober hoeveel wedstrijden?
Weet ik veel. Hier zijn die statistieken: https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Algemeen

Maar ik kan er niet uit afleiden hoe ze die keuzes maken.
  donderdag 11 januari 2018 @ 19:03:20 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Natuurlijk klopt dat niet. Alleen hebben ze daar waarschijnlijk niet naar geredeneerd. Ik zou ook eerder Berghuis in dat elftal zetten dan Assaidi om nog eens wat te noemen. Ik snap er ook vrij weinig van.
Lozano en Neres als buitenspelers lijkt me helder, Arias als RB is wat mij betreft ook onbetwist. En dat de Jong ergers als CVM er in hoort, zou ik ook nog kunnen volgen. Verder slaat het hele elftal wat mij betreft nergens op.
pi_176437447
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lozano en Neres als buitenspelers lijkt me helder, Arias als RB is wat mij betreft ook onbetwist. En dat de Jong ergers als CVM er in hoort, zou ik ook nog kunnen volgen. Verder slaat het hele elftal wat mij betreft nergens op.
Lozano zal waarschijnlijk een terugval in de statistieken hebben gehad vanaf november/december. Met name in augustus, september en oktober was die natuurlijk angstig goed.
  donderdag 11 januari 2018 @ 19:08:58 #149
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176437518
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lozano zal waarschijnlijk een terugval in de statistieken hebben gehad vanaf november/december. Met name in augustus, september en oktober was die natuurlijk angstig goed.
Nou ja, hij staat er in elk geval in. Maar goed, 5 spelers van Ajax in de basis is natuurlijk sowieso al lachwekkend gelet op het feit dat Ajax de eerste 3 maanden om te janken zo slecht was.
pi_176437712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ow, dat mogen ze vinden hoor. Amerikanen zijn per definitie nogal vol van hun eigen 'cultuur'.

Ik ben echt al op alle continenten geweest, maar Amerika (en dan met name de oost-kust) is echt één van de meest vreselijke plaatsen op aarde. Het land kent fantastische natuur, maar het hele bigger=better en de fake-vriendelijkheid worden gewoon zo strontvervelend na een paar dagen.

Ik word nog liever uren eindeloos lastig gevallen op een Noord-Afrikaanse markt, dan dat ik één keer koffie moet bestellen in New York.
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook een hekel aan die fake cultuur maar na een tijdje wen je er aan. Al blijft t vreemd voor een Nederlander dat overal waar je komt de verkoopster wil weten hoe je dag was, waar je vandaan komt en je je hele levensverhaal in 5 seconden moet opsommen :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_176438371
Ze weten bij ons wel de shirts zo te vernaggelen dat niemand ze nog wil dragen...

http://psv.netwerk.to/nie(...)ijde%20PSV-shirt.php
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176438621
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook een hekel aan die fake cultuur maar na een tijdje wen je er aan. Al blijft t vreemd voor een Nederlander dat overal waar je komt de verkoopster wil weten hoe je dag was, waar je vandaan komt en je je hele levensverhaal in 5 seconden moet opsommen :')
Hm, stond nog wel op mijn lijstje om daar eens heen te gaan maar bedankt voor de heads up!
pi_176439101
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hm, stond nog wel op mijn lijstje om daar eens heen te gaan maar bedankt voor de heads up!
Prima land verder hoor. Alleen is iedereen super nep vriendelijk.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:31:50 #154
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176439334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hm, stond nog wel op mijn lijstje om daar eens heen te gaan maar bedankt voor de heads up!
Als je naar de VS gaat, gewoon de steden mijden. Echt, de natuur is indrukwekkend.

Beetje zoals China, prachtig land waar je alle natuurwonderen kunt vinden. Maar mensen zijn irritant.
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:14:09 #155
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176440247
Waar blijven onze defensieve versterkingen??? Ajax gaat wss die Magalan halen (CV van Boca Juniors) en wij gaan het seizoenshelft in met die clowns achterin. :(

Ajax gaat aankomend seizoen volgens mij echt zwaar domineren in de Eredivisie. Moet je eens kijken wat voor spelers die hebben volgend seizoen: Bandé, Schuurs (groot verdedigend talent), Tagliafico (ten minste een echte linksback en geen Brenetje), nu wss die Magalan en dan nog zijn ze niet klaar. Bij ons staat een leegloop te wachten. Gvd, als we maar kampioen worden dit seizoen want ik zie ons eerlijk gezegd voorlopig (dus niet definitief!) afhaken volgend jaar.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:17:15 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176440309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:14 schreef Logic91 het volgende:
Waar blijven onze defensieve versterkingen??? Ajax gaat wss die Magalan halen (CV van Boca Juniors) en wij gaan het seizoenshelft in met die clowns achterin. :(

Ajax gaat aankomend seizoen volgens mij echt zwaar domineren in de Eredivisie. Moet je eens kijken wat voor spelers die hebben volgend seizoen: Bandé, Schuurs (groot verdedigend talent), Tagliafico (ten minste een echte linksback en geen Brenetje), nu wss die Magalan en dan nog zijn ze niet klaar. Bij ons staat een leegloop te wachten. Gvd, als we maar kampioen worden dit seizoen want ik zie ons eerlijk gezegd voorlopig (dus niet definitief!) afhaken volgend jaar.
Zeur niet zo man. Nou al gaan zeiken over volgend jaar omdat Ajax even met geld strooit. :')
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:22:59 #157
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_176440449
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:14 schreef Logic91 het volgende:
Waar blijven onze defensieve versterkingen??? Ajax gaat wss die Magalan halen (CV van Boca Juniors) en wij gaan het seizoenshelft in met die clowns achterin. :(

Ajax gaat aankomend seizoen volgens mij echt zwaar domineren in de Eredivisie. Moet je eens kijken wat voor spelers die hebben volgend seizoen: Bandé, Schuurs (groot verdedigend talent), Tagliafico (ten minste een echte linksback en geen Brenetje), nu wss die Magalan en dan nog zijn ze niet klaar. Bij ons staat een leegloop te wachten. Gvd, als we maar kampioen worden dit seizoen want ik zie ons eerlijk gezegd voorlopig (dus niet definitief!) afhaken volgend jaar.
Dat zeiden ze van dit seizoen ook.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_176440534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:14 schreef Logic91 het volgende:
Waar blijven onze defensieve versterkingen??? Ajax gaat wss die Magalan halen (CV van Boca Juniors) en wij gaan het seizoenshelft in met die clowns achterin. :(

Ajax gaat aankomend seizoen volgens mij echt zwaar domineren in de Eredivisie. Moet je eens kijken wat voor spelers die hebben volgend seizoen: Bandé, Schuurs (groot verdedigend talent), Tagliafico (ten minste een echte linksback en geen Brenetje), nu wss die Magalan en dan nog zijn ze niet klaar. Bij ons staat een leegloop te wachten. Gvd, als we maar kampioen worden dit seizoen want ik zie ons eerlijk gezegd voorlopig (dus niet definitief!) afhaken volgend jaar.
Die Magallan schijnt niet heel goed te zijn, Bandé en Schuurs is ook maar afwachten hoe erg ze aanhaken. Dus ik denk dat het allemaal wel gaat meevallen, meestal worden er ook nog wel wat bepalende spelers verkocht en weet PSV nog wel wat uit de hoge hoed te toveren.
Oh.
pi_176440553
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:14 schreef Logic91 het volgende:
Waar blijven onze defensieve versterkingen??? Ajax gaat wss die Magalan halen (CV van Boca Juniors) en wij gaan het seizoenshelft in met die clowns achterin. :(

Ajax gaat aankomend seizoen volgens mij echt zwaar domineren in de Eredivisie. Moet je eens kijken wat voor spelers die hebben volgend seizoen: Bandé, Schuurs (groot verdedigend talent), Tagliafico (ten minste een echte linksback en geen Brenetje), nu wss die Magalan en dan nog zijn ze niet klaar. Bij ons staat een leegloop te wachten. Gvd, als we maar kampioen worden dit seizoen want ik zie ons eerlijk gezegd voorlopig (dus niet definitief!) afhaken volgend jaar.
PSV heeft de jeugd,..gaan we de komende jaren van genieten.
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:28:28 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176440594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:14 schreef Logic91 het volgende:
Waar blijven onze defensieve versterkingen??? Ajax gaat wss die Magalan halen (CV van Boca Juniors) en wij gaan het seizoenshelft in met die clowns achterin. :(

Ajax gaat aankomend seizoen volgens mij echt zwaar domineren in de Eredivisie. Moet je eens kijken wat voor spelers die hebben volgend seizoen: Bandé, Schuurs (groot verdedigend talent), Tagliafico (ten minste een echte linksback en geen Brenetje), nu wss die Magalan en dan nog zijn ze niet klaar. Bij ons staat een leegloop te wachten. Gvd, als we maar kampioen worden dit seizoen want ik zie ons eerlijk gezegd voorlopig (dus niet definitief!) afhaken volgend jaar.
Dat hoor je echt elk jaar geloof ik. Blijken er toch weer een rits miskopen tussen te zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')