abonnement Unibet Coolblue
pi_176423799
Hallo daar,

Op dit moment doe ik een hbo opleiding gericht op voeding (specifieke naam ga ik niet noemen, omdat ik dan misschien makkelijk te vinden ben). Ik ben nu een half jaartje bezig, maar ik heb echt het idee dat ik nog helemaal niks heb geleerd. Nu ben ik dus aan het twijfelen om te wisselen naar Voeding & Gezondheid in Wageningen, universiteit. Ook omdat mijn interesse het meeste ligt bij de gezondheidsaspecten. De reden dat ik in eerste instantie voor het hbo heb gekozen, is omdat de praktijkgerichte manier van leren beter bij mij past. Ik ben dus bang dat de universiteit misschien te theoretisch is. Ik heb hiervoor VWO gedaan, dus vooropleiding is geen probleem om toegelaten te worden.

Iemand ervaring met een soortgelijke situatie? Let me know. Ook als er mensen zijn die toevallig Voeding & Gezondheid studeren, inside informatie over de opleiding is altijd welkom.

Ciao
pi_176424664
Doen ^O^ heb ik ook gedaan (ander vakgebied) en beste keuze ever. Veel meer intellectuele uitdaging, universitair denken, minder bezigheidstherapie, echt graven in zaken. Was ook om dezelfde reden met HBO begonnen (praktijk), maar het kon mijn nieuwsgierigheid en honger naar kennis niet bevredigen.

Verschil HBO/universiteit is niet zozeer een kwestie van meer of moeilijker, maar een andere manier van denken. Uit je post leidt ik af dat je dat meer zoekt.
Somebody that I used to know
pi_176425992
Dus als je die switch gaat maken dan ben je wel makkelijk te vinden..
Google is your friend, abuse your friends
pi_176427814
hbo Voeding en Diėtetiek is geen onbekende studie ofzo hoor.
pi_176428855
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:24 schreef Postbus100 het volgende:
Doen ^O^ heb ik ook gedaan (ander vakgebied) en beste keuze ever. Veel meer intellectuele uitdaging, universitair denken, minder bezigheidstherapie, echt graven in zaken. Was ook om dezelfde reden met HBO begonnen (praktijk), maar het kon mijn nieuwsgierigheid en honger naar kennis niet bevredigen.

Verschil HBO/universiteit is niet zozeer een kwestie van meer of moeilijker, maar een andere manier van denken. Uit je post leidt ik af dat je dat meer zoekt.
Dankje voor je reactie! Het voelt inderdaad een beetje als bezigheidstherapie 😅
pi_176428870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:09 schreef DoubleDip het volgende:
hbo Voeding en Diėtetiek is geen onbekende studie ofzo hoor.
Het is ook niet Voeding en Diėtetiek 😉
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')