abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:13:43 #226
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176480417
De hele club die Simons om zich heen heeft verzameld is rijp voor psychiatrisch onderzoek, inclusief haarzelf.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_176480447
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een fistfuckende transseksuele hoer als volksvertegenwoordiger. Mooi dat dit kan in Nederland.
Geen enkel probleem.

Echter liegen en bedriegen is dat wel. Zeker als je volksvertegenwoordiger wilt worden.
Whatever...
pi_176480921
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:14 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Dat achterlijke geenstijl is onderdeel van de Telegraaf. Beide klote websites en je kan het amper nieuws noemen, zelfde geldt voor PowNed. Rotzooi is het.
Dan is het maar goed dat Sargasso, Joop, Het Parool, Medisch Contact en nog vele, vele anderen de firma List & Bedrog, beter bekend als Bij1 inmiddels ook in het snotje hebben. Of is dat ook allemaal rotzooi?

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:14 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Onzin, ze wordt al tegengehouden bij de poort, heeft geen zak met politiek te maken.
Hoe is het leugenachtige gedrag en het arrogante pers ontwijken 'tegenhouden aan de poort'? En dan heb ik het nog niet eens over de kandidatenlijst.

Verder vraag ik mij af hoe je überhaupt hardop durft te zeggen dat zij wordt tegengewerkt. Totdat Simons zelf keihard haar eigen glazen ingooide werd zij juist op het paard gehesen. Denk Buitenhof, Kockelman, AT5, Het Parool et cetera. Totdat zijzelf een paar dagen geleden zichzelf voor schut zette kreeg zij juist veel meer aandacht, positief welteverstaan, dan gerechtvaardigd zou zijn voor zo'n clubje nietskunnende uitvreters.
pi_176481024
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Geen enkel probleem.

Echter liegen en bedriegen is dat wel. Zeker als je volksvertegenwoordiger wilt worden.
Inderdaad en ik heb zo'n idee dat dat hele clubje uit leugenaars bestaat.
pi_176481138
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:11 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ja, en nu willen we ook Zwarte Piet terug!
Even geduld tot november.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:51:09 #231
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176481189
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat dat zegt over de overige media als een klotewebsite als geenstijl nu al 2 keer de primeur heeft aangaande bedrog bij de Bij1 kandidaten. Dan heeft andere media toch liggen slapen.

Het Parool noemde het eerder nog "een sterke lijst"....
Als je genoeg graaft vind je bij elke partij wel iets, de vraag is of je daar je tijd in moet steken als niet-Amsterdams medium
:')
pi_176484938
https://joop.bnnvara.nl/o(...)arst-witte-privilege

Jazie wil even laten zien dat hij goed geluisterd heeft naar Gloria Wekker en probeert tegelijkertijd Femke Halsema in de hoek van het witte privilege te duwen.

'Lekker' betoog ook met zinnen als deze :

quote:
Bovendien ben ik mij als white passing cisman met heteroseksuele privileges bewust van mijn unieke positie en probeer ik daarom een zekere bescheiden houding aan te nemen als het gaat om het bekritiseren van tactieken van antiracisten in minder geprivilegieerde posities.
Als Bij1 al 1 of 2 zetels haalt, met zulke onzin zullen ze een onmogelijke partij worden om mee te onderhandelen. Maar goed misschien is dat wel het doel van Bij1, kunnen ze het daarna gooien op discriminatie, racisme, uitsluiting etc.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 21:57:54 #233
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_176485255
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:49 schreef Ericr het volgende:
(..) white passing cisman
dafuq? Wat staat hier? Waarom kan hij hier niet gewoon Nederlandse termen hanteren? Omdat het dan onmiddelijk bespottelijk lijkt, of?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 13 januari 2018 @ 21:59:47 #234
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_176485323
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

dafuq? Wat staat hier? Waarom kan hij hier niet gewoon Nederlandse termen hanteren? Omdat het dan onmiddelijk bespottelijk lijkt, of?
Eebgeslachtsloze man die zich blank voelt. Als ik het goed begrijp. Ja dus
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:09:54 #235
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176485711
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:49 schreef Ericr het volgende:

https://joop.bnnvara.nl/o(...)arst-witte-privilege

Bovendien ben ik mij als white passing cisman met heteroseksuele privileges bewust van mijn unieke positie en probeer ik daarom een zekere bescheiden houding aan te nemen als het gaat om het bekritiseren van tactieken van antiracisten in minder geprivilegieerde posities.
Gvd... :') :') _O-

Edit: En net toen ik dacht bij het lezen van de reacties dat zelfs bij de Joop ondertussen alle seinen op rood gaan lees je dit:

quote:
NalaLakos 13 januari 2018 at 14:39

Ik heb nog nooit iemand zo veel goede punten zien maken in één betoog. Ik denk dat we maar eens met z'n allen moeten concluderen dat het fascisme en racisme ook bij traditioneel links is binnengedrongen. Alle grote "linkse" partijen in het parlement (SP, PvdA en GroenLinks) hebben in meer of mindere mate racisme en fascisme gepromoot. De PvdA is gewoon een rechtse, neoliberale partij geworden. Veel prominenten van de PvdA hebben zich extreem racistisch uitgelaten over bijvoorbeeld Marokkanen (Spekman, Oudkerk en Samsom) en in de top van de partij zijn alleen maar oude witte geprivilegieerde mannen te vinden. De SP flirt met extreemrechts en het fascisme door eurosceptisch te zijn en vóór referenda zodat boze witte mannen hun racistische onderbuik kunnen laten spreken. En wanneer de racistische, fascistische, seksistische, homofobe, transfobe, islamofobe en afrofobe Thierry Baudet zegt dat hij een "dominant blank Europa wil" dan vinden we het allemaal heel erg maar de SP is het daar dus stiekem gewoon mee eens. Door immigratie van mensen van kleur uit Afrika, die eeuwen lang door witte mensen zijn uitgebuit, tegen te willen houden door middel van "immigratiedeals" doen ze precies wat Baudet wil: Europa zo wit en dus racistisch mogelijk houden. En dan de partij waar je het het minst van zou verwachten: GroenLinks. Femke Halsema heeft zich herhaaldelijk islamofoob en racistisch gedragen. Zo heeft ze haar kinderen van een zwarte school gehaald zodat haar kinderen kunnen opgroeien in een witte bubbel, ondergedompeld in witte suprematie. En nu dit ranzige betoog in de Volkskrant weer! En wat hebben deze drie "linkse" partijen met elkaar gemeen? Ze hebben alle drie een witte leider! Écht links vinden we tegenwoordig alleen maar bij partijen die geleid worden door mensen van kleur zoals BIJ1 en DENK.
Man, man, man... _O- _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door AchJa op 13-01-2018 22:18:30 ]
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:25:13 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176486223
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gvd... :') :') _O-

Edit: En net toen ik dacht bij het lezen van de reacties dat zelfs bij de Joop ondertussen alle seinen op rood gaan lees je dit:

[..]

Man, man, man... _O- _O-
Mijn dag is weer goed.
Jammer dat er miljoenen van dit soort mensachtigen rondlopen en dat ze stemrecht hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176486302
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:49 schreef Ericr het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)arst-witte-privilege

Jazie wil even laten zien dat hij goed geluisterd heeft naar Gloria Wekker en probeert tegelijkertijd Femke Halsema in de hoek van het witte privilege te duwen.

'Lekker' betoog ook met zinnen als deze :

[..]

Als Bij1 al 1 of 2 zetels haalt, met zulke onzin zullen ze een onmogelijke partij worden om mee te onderhandelen. Maar goed misschien is dat wel het doel van Bij1, kunnen ze het daarna gooien op discriminatie, racisme, uitsluiting etc.
Een post vol moeilijke woorden terwijl de stumper in de eerste paar regels al struikelt over het verschil tussen stam en stam+t. En dat wil serieus genomen worden. Vandaar ook dat 'ie het interview met Halsema niet goed begrijpt. Zijn begrip van de Nederlandse taal is zo ver beneden peil dat 'ie wel aanslaat op de triggerwoorden, maar de context niet kan bevatten. En dat wil een bestuurlijke functie. Triest.
pi_176486350
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176489409
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gvd... :') :') _O-

Edit: En net toen ik dacht bij het lezen van de reacties dat zelfs bij de Joop ondertussen alle seinen op rood gaan lees je dit:

[..]

Man, man, man... _O- _O-
Man, man, man. Dan ben je ver heen hoor als je zoiets schrijft. Stiekem moest ik wel een beetje lachen om het laatste stukje:

"En nu dit ranzige betoog in de Volkskrant weer! En wat hebben deze drie "linkse" partijen met elkaar gemeen? Ze hebben alle drie een witte leider! Écht links vinden we tegenwoordig alleen maar bij partijen die geleid worden door mensen van kleur zoals BIJ1 en DENK."

In 2018 moet je dus blijkbaar gekleurd zijn om links te mogen zijn o|O :+
pi_176489625
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:14 schreef Gregor1994 het volgende:
Dat achterlijke geenstijl is onderdeel van de Telegraaf. Beide klote websites en je kan het amper nieuws noemen, zelfde geldt voor PowNed. Rotzooi is het.
Ah, net as Sylvana de bron aanvallen 8)7
Klopten de berichten, ja of nee ?
Dat is het enigste wat telt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:49 schreef Ericr het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)arst-witte-privilege

Jazie wil even laten zien dat hij goed geluisterd heeft naar Gloria Wekker en probeert tegelijkertijd Femke Halsema in de hoek van het witte privilege te duwen.

'Lekker' betoog ook met zinnen als deze :
Jazie heeft een opleiding "Sociaal Cultureel Werker" gedaan, dat is een MBO4 opleiding.

No way, dat hij deze flauwekul zelf bedenkt.
Dat komt allemaal van Wekker weg inderdaad.
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:09 schreef AchJa het volgende:
Edit: En net toen ik dacht bij het lezen van de reacties dat zelfs bij de Joop ondertussen alle seinen op rood gaan lees je dit:

"Écht links vinden we tegenwoordig alleen maar bij partijen die geleid worden door mensen van kleur zoals BIJ1 en DENK."
De grootste marketingtruc van de laatste jaren is toch wel van DENK die iedereen laat geloven dat ze links zijn _O-
quote:
de racistische, fascistische, seksistische, homofobe, transfobe, islamofobe en afrofobe Thierry Baudet
Een mooi lijstje bij elkaar. _O-
Ik moest Google aanslingeren, en het schijnt een zelfbedacht woord te zijn wat vanzelfsprekend geen bal met fobie te maken heeft, (net als de genoemde homofobe, transfobe, islamofobe en natuurlijk xenofoob), maar ik geloof dat afrofobie een fobie jegens Afrikanen/negers is ?

Als je even Googled op afrofobe, dan kom je wel meer staatsgevaarlijke dorpsgekken tegen:
Afrofobe Sybrand Buma. Hoe het CDA zich ongeloofwaardig maakt
https://georgeknightlang.(...)geloofwaardig-maakt/
quote:
Kiza Magendane maakt zijn betoog minder sterk door naar Emile Roemer te verwijzen. In het partijprogramma van de SP worden Afrika en Afrikanen alleen in het kader van de immigratiestromen of noodhulp gezien. Een defensieve houding die niet overeenkomt met wat Roemer in het filmpje zegt en pretendeert te zijn.
Ook de SP komt niet met een Marshall-plan voor Afrika of een industrialisatiebeleid dat gericht is op Afrika.
De beste man weet zeker niet dat er voor biljoenen ¤ aan ontwikkelingshulp richting Afrika is gegaan ?

Het Marshallplan was $13 miljard toendertijd, of $140 miljard als je dat omrekent naar de huidige dollar.

Per jaar gaat er iets van $50 miljard ontwikkelingshulp van allerlei bronnen (landen, EU, VN, NGO`s ), naar Afrika.

En dan nog bleren over een Marshall-plan voor Afrika ?
Waarom zou dat opeens wel werken ?

[ Bericht 32% gewijzigd door bluemoon23 op 14-01-2018 01:27:09 ]
pi_176489869
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:14 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Dat achterlijke geenstijl is onderdeel van de Telegraaf. Beide klote websites en je kan het amper nieuws noemen, zelfde geldt voor PowNed. Rotzooi is het.
Achterlijk = mening
klote website = mening
amper nieuws = mening
powned hetzelfde = mening
rotzooi = mening

BIJ1 faalt en liegt = feiten
  zondag 14 januari 2018 @ 00:48:02 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_176490463
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:19 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ah, net as Sylvana de bron aanvallen 8)7
Klopten de berichten, ja of nee ?
Dat is het enigste wat telt.

[..]

Jazie heeft een opleiding "Sociaal Cultureel Werker" gedaan, dat is een MBO4 opleiding.

No way, dat hij deze flauwekul zelf bedenkt.
Dat komt allemaal van Wekker weg inderdaad.

[..]

De grootste marketingtruc van de laatste jaren is toch wel van DENK die iedereen laat geloven dat ze links zijn _O-

[..]

Een mooi lijstje bij elkaar. _O-
Ik moest Google aanslingeren, en het schijnt een zelfbedacht woord te zijn wat vanzelfsprekend geen bal met fobie te maken heeft, (net als de genoemde homofobe, transfobe, islamofobe en natuurlijk xenofoob), maar ik geloof dat afrofobie een fobie jegens Afrikanen/negers is ?

Dat zal hij er inderdaad wel mee bedoelen, alleen is het verzinnen van zo'n nieuwe term een beetje overbodig als je het woord racistische al gebruikt hebt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176490555
Als er iemand racistisch is dan is dat die Jazie wel natuurlijk.
Racisme tegen blanken "witten" wel te verstaan.

Dat je de verdeeldheid hier alleen maar groter mee maakt dringt nog niet echt tot ze door he ? 8)7
pi_176490640
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:49 schreef Ericr het volgende:
white passing cisman
_O-

Al die hokjes tegenwoordig. Dacht dat dat soort mensen daar juist vanaf wilde.
pi_176491365
Het televisieprogramma Buitenhof liet Sylvana Simons wegkomen met leugens.
Dat zei columnist Nausicaa Marbe vandaag in het radioprogramma WNL Opiniemakers.

https://wnl.tv/2018/01/13(...)ns-wegkomen-leugens/
quote:
Simons wordt volgens Marbe niet kritisch aangepakt doordat journalisten bang zijn om haar te stigmatiseren. “Bij journalisten heerst een grote schroom om haar hard aan te pakken op haar denkbeelden”, zegt Marbe.
“Zij is haar politiek carrière begonnen bij een fascistoïde partij als DENK. Iemand die daar begint en een ommezwaai maakt is niet echt betrouwbaar in de politiek.”

Marbe roept journalisten op om voorbij slachtofferschap en huidskleur kijken. “Je moet haar zoals elke politicus zeer kritisch bejegenen. Als dat niet gebeurt zijn we bezig met een farce in de journalistiek”, aldus Marbe.

Marbe vindt dat Simons misbruik maakt van de situatie. “In plaats van te kijken wat er gebeurd is en helderheid te geven, wijst ze naar Geenstijl.
Ze weet dat dat kan bij Buitenhof, want daar hebben ze ook allemaal een hekel aan Geenstijl.”

Ondernemer Hans Biesheuvel, ook te gast in WNL Op Zaterdag, sluit zich bij Marbe aan. “Ik vind Sylvana Simons een aandachtstrekker eerste klas”, zegt Biesheuvel.
“Het gaat haar totaal niet om de inhoud, maar alleen maar om de aandacht. Als je zo’n partij opricht moet je het serieus nemen. Pak het dan professioneel aan en controleer ook cv’s. Dat heeft ze duidelijk niet gedaan.”
  zondag 14 januari 2018 @ 02:08:32 #246
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_176491668
Schokkend -O- SS gooit dus de eerste blanke vrouw op haar lijst (een minderheid in Amsterdam en een minderheid op haar lijst) uit haar partij. Bovendien is ze gehandicapt, de enige zelfs. -O- 3 vormen van discriminatie waar SS zich dus schuldig aan maakt. -O-
  zondag 14 januari 2018 @ 02:23:53 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_176491851
In a nutshell, die kandidatenlijst is natuurlijk wel een prima voorbeeld waartoe decadentie in de samenleving kan leiden. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:39:32 #248
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_176492051
En het is een vette zeug, die Kuit, die Sylvana uit haat partij kikkerde. 4 vormen van discriminatie dus van Sylvana. Ze haat vrouwen, blanken, gehandicapten en dikke zeugen. :r
pi_176492619
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:13 schreef KdwPPr het volgende:


[..]

Man, man, man. Dan ben je ver heen hoor als je zoiets schrijft. Stiekem moest ik wel een beetje lachen om het laatste stukje:

"En nu dit ranzige betoog in de Volkskrant weer! En wat hebben deze drie "linkse" partijen met elkaar gemeen? Ze hebben alle drie een witte leider! Écht links vinden we tegenwoordig alleen maar bij partijen die geleid worden door mensen van kleur zoals BIJ1 en DENK."

In 2018 moet je dus blijkbaar gekleurd zijn om links te mogen zijn o|O :+
Ik vind dat eigenlijk een racistisch betoog.

Maar goed, het leest als een betoog van een krankzinnige, dus laat gaan.
pi_176492620
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
En het is een vette zeug, die Kuit, die Sylvana uit haat partij kikkerde. 4 vormen van discriminatie dus van Sylvana. Ze haat vrouwen, blanken, gehandicapten en dikke zeugen. :r
Ik heb het ook niet zo op die dikke pad.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')