abonnement Unibet Coolblue
pi_176726941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:01 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Let's hope so Vlad :)
Kijk naar ongeveer een jaar geleden: https://coinmarketcap.com/historical/20170122/

Litecoin op $3,90 en Ethereum op $10,91. :D
pi_176727039
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:32 schreef SMS303 het volgende:
MaGNeT ken je dat fragment van Putin aan tafel met de grootste oligarchen die publiekelijk worden vernederd en een (afstands)contract moeten ondertekenen om niet naar een of andere goelag gestuurd te worden? Dat is maar 1 aspect van die eng nek Putin en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als de gas- en olie inkomsten en daardoor het BNP nog verder terugloopt dan kan Sasha of die gast van Ethereum dit ook overkomen......

Dit houdt niet in dat ik geen vertrouwen in Waves of Ethereum heb. In ieder geval veel en veel meer dan in het hele BTC gebeuren...

Met de komende smart contracts hoop ik dat ze een flinke stap vooruit gaan maken. Zo kunnen ze ETH van de troon stoten...
Oligarchen moet je soms gewoon laten voelen wie de baas is, anders gaan ze denken dat de wereld van hun is.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176727320
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Oligarchen moet je soms gewoon laten voelen wie de baas is, anders gaan ze denken dat de wereld van hun is.

Putin is zelf ook een oligarch en volgens mij een van de rijkste mensen ter wereld.
pi_176729600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Putin is zelf ook een oligarch en volgens mij een van de rijkste mensen ter wereld.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_oligarch

Vladimir, Sasha en Vitalik zijn geen oligarchen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176730422
quote:
12s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:19 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kijk naar ongeveer een jaar geleden: https://coinmarketcap.com/historical/20170122/
Litecoin op $3,90 en Ethereum op $10,91. :D
Damn hé..... rond die tijd hoorde ik voor het eerst over Ethereum. Heb de software ervoor gedownload en geinstalleerd. Maar ik snapte er d'r ballen van en heb het toen gelaten wat het was.... Tot ik begin augustus na een zoekopdracht in een oud FOK topic belandde en uiteindelijk eind augustus met crypto begon.

Chroestjov mn laptop deed gelijk raar door dat filmpje.....
ik zag allemaal strepen en hoorde een heleboel ruis, die brunette die af en toe op popte zou ik wel doen :P
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:38 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Putin is zelf ook een oligarch en volgens mij een van de rijkste mensen ter wereld.
Second that :Y
het begon al toen ie vice-burgermeester van St. Petersburg was...
daarom zal ie ook tot z'n dood hoog in de politiek blijven, of een vooruitgeschoven medestander moet ineens het lef hebben om de beerput open te trekken...

Time.com schat 'm op minimaal 40miljard...
http://time.com/money/4641093/vladimir-putin-net-worth/

Hier hebben ze het al 200miljard....
http://www.thenewcivilrig(...)_could_says_investor

Bijna al die grote Russische jongens zijn na het vallen van de muur op vage manieren aan hun kapitaal gekomen. Zo kreeg iedere Rus een aandeel in de Russische staatsmaatschappijen.... Die werden door knokploegen in hele dorpen/wijken/steden voor een schijntje opgekocht of via afpersing gekregen.... en dit is maar 1 van de Russische 'manieren'...
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_oligarch
Sasha en Vitalik zijn geen oligarchen.
Het zijn misschien dan geen oligarchen maar met hun platform vertegenwoordigen ze een flinke waarde.

Normaal beïnvloedt politiek de economie. Ik hoop dat voor crypto dit niet geldt en zeker niet dat er een platform wordt genationaliseerd om de klappen van een slechtlopende economie op te vangen. Het zou niet alleen de doodsteek voor dat platform zijn maar imo het vertrouwen in de hele cryptowereld beïnvloeden. SMS DOOMMODUS uit!
pi_176730426
Zijn er nog mensen die net als ik WavesDesk hodlen?
Wat vinden jullie van het hele gebeuren tot nu?
pi_176734266
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 02:38 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Damn hé..... rond die tijd hoorde ik voor het eerst over Ethereum. Heb de software ervoor gedownload en geinstalleerd. Maar ik snapte er d'r ballen van en heb het toen gelaten wat het was.... Tot ik begin augustus na een zoekopdracht in een oud FOK topic belandde en uiteindelijk eind augustus met crypto begon.

Chroestjov mn laptop deed gelijk raar door dat filmpje.....
ik zag allemaal strepen en hoorde een heleboel ruis, die brunette die af en toe op popte zou ik wel doen :P

[..]

Second that :Y
het begon al toen ie vice-burgermeester van St. Petersburg was...
daarom zal ie ook tot z'n dood hoog in de politiek blijven, of een vooruitgeschoven medestander moet ineens het lef hebben om de beerput open te trekken...

Time.com schat 'm op minimaal 40miljard...
http://time.com/money/4641093/vladimir-putin-net-worth/

Hier hebben ze het al 200miljard....
http://www.thenewcivilrig(...)_could_says_investor

Bijna al die grote Russische jongens zijn na het vallen van de muur op vage manieren aan hun kapitaal gekomen. Zo kreeg iedere Rus een aandeel in de Russische staatsmaatschappijen.... Die werden door knokploegen in hele dorpen/wijken/steden voor een schijntje opgekocht of via afpersing gekregen.... en dit is maar 1 van de Russische 'manieren'...

[..]

Het zijn misschien dan geen oligarchen maar met hun platform vertegenwoordigen ze een flinke waarde.

Normaal beïnvloedt politiek de economie. Ik hoop dat voor crypto dit niet geldt en zeker niet dat er een platform wordt genationaliseerd om de klappen van een slechtlopende economie op te vangen. Het zou niet alleen de doodsteek voor dat platform zijn maar imo het vertrouwen in de hele cryptowereld beïnvloeden. SMS DOOMMODUS uit!

Same story hier. Ik zag de mogelijkheden van crypto, maar snapte er echt totaal geen bal van. :+

Daarom is het ook belangrijk dat de drempel om in crypto te gaan steeds lager komt te liggen en volgens mij is Waves daar goed mee bezig.
pi_176741914
Mensen die in simdaq.com gaan stappen? Is een Van de eerste waves labs ondersteunde projecten.
pi_176742548
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Mensen die in simdaq.com gaan stappen? Is een Van de eerste waves labs ondersteunde projecten.
Heb zojuist 100 waves erin gestopt. Denk dat het wel kans van slagen heeft.
pi_176744432
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:24 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Heb zojuist 100 waves erin gestopt. Denk dat het wel kans van slagen heeft.
Heb er ook wat ingestoken. Ben benieuwd wat het gaat worden.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176745010
Heb er ook maar even 47 waves ingestopt. Hard cap wordt wel snel gehaald denk ik...
pi_176745112
Hij gaat vrij hard die ico. Nu al $3.000.000 opgehaald in een dag. Dat begint erop te lijken :)
pi_176747905
Gaat idd hard, heb er nu totaal 191 waves inzitten. 😀
pi_176753046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:29 schreef DaRealDeal het volgende:
Gaat idd hard, heb er nu totaal 191 waves inzitten. 😀
Jij hebt er vertrouwen in :P

Ik krijg ~4000 SMQ. Heb er dus ook redelijk wat inzitten :D.
pi_176753308
De meter op de site loopt niet door:P. Zouden inmiddels toch wel wat hoger moeten staan dan 3miljoen als je de groei van het begin zag.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176755935
Staat op 4 mil nu :)
pi_176755996
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:29 schreef I.C.O.N. het volgende:
Staat op 4 mil nu :)
Dan zouden we vandaag de hard cap kunnen halen:p. Zou mooi zijn.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176760109
Nog maar 500k nodig
pi_176760627
Ook maar even 20 Waves gestuurd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176760873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:35 schreef chroestjov het volgende:
Ook maar even 20 Waves gestuurd.
Toch nog maar 10 extra Waves gestuurd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176760999
Nog 160k USD voor de hardcap.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176761016
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:56 schreef chroestjov het volgende:
Nog 160k USD voor de hardcap.
Nou als magnet ook nog even instapt zijn we er ;)
pi_176762475
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:57 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Nou als magnet ook nog even instapt zijn we er ;)
simdaq twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 17:28:42 Dear friends! Congratulations!Simdaq Tokensale is successfully completed!Thank you for all your support! #ico #blockchain #waves #crypto https://t.co/uczgUMUfyy reageer retweet
Hij is ingestapt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176762901
Enig idee wanneer die SMQ tokens gestuurd worden?
pi_176764626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:54 schreef Mikey92 het volgende:
Enig idee wanneer die SMQ tokens gestuurd worden?
Volgens mij las ik dat je vanaf maandag ergens kan inloggen op simdaq om jouw waves wallet adres kenbaar te maken. Wanneer ze de tokens sturen weet ik niet..Zal niet veel daarna zijn denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')