abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176415287
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_176415345
Dank voor de nieuwe topic :)
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:36 schreef nostra het volgende:

[..]

Seth, zo te lezen? Het wordt wel een beetje vermoeiend dat alles bij die vent 'goddamned explosive' is, maar goed, het blijft een Amerikaan.
Ja Seth, maar het gaat me om de inhoud hé, niet om de vorm.
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:40:29 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_176415386
als het grassley de kop kost zou dat wel mooi zijn, al deed hij interessant werk aangaande voorstander van transparancy in de pharma wereld, gek genoeg...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_176415473
Goede TT.
pi_176415615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:22 schreef westwoodblvd het volgende:
Word Cloud van de meest gebruikte woorden om Trump te omschrijven, naar aanleiding van een recente poll (http://www.wbur.org/news/2018/01/10/wbur-poll-baker-trump-warren).

Pick your favorite (de mijne is 'trying', wat ze maar als een positief woord hebben gerekend):
[ afbeelding ]
Dus als de de grootste vijf pakt dan is hij:
an unfit unstable incompetent childish idiot

Vind ik wel een goede samenvatting :Y
in a crowd you lose humanity
pi_176415715
Alweer een Republikein die 2018 niet zo ziet zitten, dit maal Darrell Issa: https://amp.cnn.com/cnn/2(...)-congress/index.html.

Gezien zijn district een uitgelezen kans voor de Dems om weer een zeteltje op te pikken.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:07:07 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176415965
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:49:35 #8
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176416682
Geeft niks joh, Pietertje!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176416846
quote:
Domme vragen ook van de pers, ik zou ze ook niet beantwoorden. Wat denken ze, als ik dezelfde vraag maar blijf herhalen krijg ik vanzelf een keer antwoord. Dan zou ik het toch over een andere boeg proberen te gooien. Of hij zin heeft in een kenningsmakingsrondje Nederland ofzoiets.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:10:37 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176417079
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:59 schreef vipergts het volgende:
Domme vragen ook van de pers, ik zou ze ook niet beantwoorden. Wat denken ze, als ik dezelfde vraag maar blijf herhalen krijg ik vanzelf een keer antwoord.
Het is zelfvoldaan gejen en getreiter. Ik heb weinig medelijden met die kerel, een stomme opmerking is een stomme opmerking, maar die perslullo's staan ook wel op de automatische piloot.
Er zijn binnenlandse politici met radicalere uitspraken, maar kennelijk moet deze plaat wat langer blijven hangen, komische items doen het immers goed bij het hooggeëerd kijkpubliek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176417442
Trump's eigen tweets gaan hem nu opbreken:

Twitter plays role in judge’s temporary hold on Trump DACA decision

quote:
The judge also cited Twitter messages from President Trump as a reason to delay the DACA wind down.

“One such possibility suggested by plaintiffs is that the rescission was contrived to give the administration a bargaining chip to demand funding for a border wall in exchange for reviving DACA. A presidential tweet after our hearing gives credence to this claim,” he said.

“These theories deserve the benefit of the full administrative record. It will be impossible to litigate this case to a fair and final conclusion before March 5,” Alsup added.

But Judge Alsup also cited a September 2017 Twitter message from President Trump, supporting the DACA program, as another reason for the injunction. “Does anybody really want to throw out good, educated and accomplished young people who have jobs, some serving in the military? Really!” was the Trump Twitter message cited by Alsup.

“For the reasons DACA was instituted, and for the reasons tweeted by President Trump, this order finds that the public interest will be served by DACA’s continuation,” he concluded.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176418199
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:27 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's eigen tweets gaan hem nu opbreken:

Twitter plays role in judge’s temporary hold on Trump DACA decision

[..]

Dat heeft het al wel vaker gedaan in rechtszaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176418531

Perfecte cartoon
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:16:15 #15
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_176418685
Trump geeft heel veel om zijn eigen ego en imago, en de onzekerheid druipt er vanaf :D

Zijn eigen medewerkers weten dat ook, en willen zelfs zijn "clean bill" blunder verhullen in de officiele transcripts:

White House transcript fails to include line from Trump on clean DACA bill
http://thehill.com/homene(...)e-line-from-trump-on
Géén kloon van tvlxd!
pi_176418867
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:16 schreef Montov het volgende:
Trump geeft heel veel om zijn eigen ego en imago, en de onzekerheid druipt er vanaf :D

Zijn eigen medewerkers weten dat ook, en willen zelfs zijn "clean bill" blunder verhullen in de officiele transcripts:

White House transcript fails to include line from Trump on clean DACA bill
http://thehill.com/homene(...)e-line-from-trump-on
Bedoelde hij niet gewoon dat ze de wet schoon zouden maken, net als met zijn kolen?
quote:
“We’ve ended the war on beautiful, clean coal,” he said. “It’s just been announced that a second, brand-new coal mine, where they’re going to take out clean coal — meaning, they’re taking out coal. They’re going to clean it— is opening in the state of Pennsylvania, the second one.”
in a crowd you lose humanity
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:41:21 #17
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176419402
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is zelfvoldaan gejen en getreiter. Ik heb weinig medelijden met die kerel, een stomme opmerking is een stomme opmerking, maar die perslullo's staan ook wel op de automatische piloot.
Er zijn binnenlandse politici met radicalere uitspraken, maar kennelijk moet deze plaat wat langer blijven hangen, komische items doen het immers goed bij het hooggeëerd kijkpubliek.
Gewoon een mooi statement van de Nederlandse journalistiek. Elk item over Amerikaanse politiek is sowieso al komisch van aard, kan je net zo goed dergelijke figuren duidelijk maken wat je van hun uitspraken denkt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_176419781
Canada convinced Trump will soon pull plug on NAFTA

quote:
Canada is increasingly convinced that U.S. President Donald Trump will soon announce that the United States intends to pull out of the North American Free Trade Agreement, two government sources said on Wednesday.

The sources said they expected Trump would make his move at about the same time that negotiators from the United States, Canada and Mexico meet in late January for the sixth and penultimate round of talks to modernize the treaty.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:00:49 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176419990
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:41 schreef Euribob het volgende:
Gewoon een mooi statement van de Nederlandse journalistiek. Elk item over Amerikaanse politiek is sowieso al komisch van aard, kan je net zo goed dergelijke figuren duidelijk maken wat je van hun uitspraken denkt.
Als ze echt nieuwsgierig waren geweest naar zijn (radicaal-conservatieve) opvattingen, hadden ze doorgevraagd over die Nederlandse nogo-zones en het veronderstelde massale polderjihadisme. Of ze hadden hem gewoon een open vraag gesteld. Maar in plaats daarvan gaat het weer over die "burnt politicians": wie-bedoelt-hij-daar-dan-mee en haha-zei-hij-nou-echt-verbrande-politici?
Het is hetzelfde hap-snap kijk-ons-eens-lollig-zijn cabaret waarmee Nederlandse politici dagelijks worden lastig gevallen. Even lachen naar het vogeltje!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176420335
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176420778
quote:
De Mexicanen denken er net zo over. Vandaar dat ze er op gebrand zijn om voor de verkiezingen daar in juni hun handelsakkoord met de EU te herzien.
pi_176420893
quote:
Net ingeschakeld, binnen vijf seconden 'Clinton'. Mooi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176420942
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Net ingeschakeld, binnen vijf seconden 'Clinton'. Mooi.
Ja er komt weer een hoop poep uit :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176421153
quote:
Ik betwijfel het. Het zou ook een vrij domme actie zijn en Trump is er wel toe in staat, maar er zijn toch heel wat mensen in zijn partij en omgeving die dit absoluut niet willen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176421194
Ow en een interview met Mueller lijkt Trump niet nodig want de enige collusion die er was, was tussen Rusland en de Democraten.

'We'll see, we'll see' aldus Trump

Norway heeft wel "tremendous hydro energy" moet hij toegeven 'we should have more of that"

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 10-01-2018 21:47:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:47:19 #27
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176421313
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Als ze echt nieuwsgierig waren geweest naar zijn (radicaal-conservatieve) opvattingen, hadden ze doorgevraagd over die Nederlandse nogo-zones en het veronderstelde massale polderjihadisme. Of ze hadden hem gewoon een open vraag gesteld. Maar in plaats daarvan gaat het weer over die "burnt politicians": wie-bedoelt-hij-daar-dan-mee en haha-zei-hij-nou-echt-verbrande-politici?
Het is hetzelfde hap-snap kijk-ons-eens-lollig-zijn cabaret waarmee Nederlandse politici dagelijks worden lastig gevallen. Even lachen naar het vogeltje!
Nou, ik vind dit niet iets lolligs. Het is hoogstens makkelijk om als journalisten erover door te blijven gaan, maar dan zou je ook kunnen zeggen dat zo'n ambassadeur dan maar niet moet denken met dergelijke uitspraken weg te kunnen komen. In Nederland zou een dergelijk figuur na zulke uitspraken gewoon moeten aftreden.

Degene die er een cabaret van maakt is die Hoekstra, niet de Nederlandse journalistiek. Die hebben te dealen met zo iemand, dan gaat het niveau ook gewoon omlaag.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_176421488
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:47 schreef Euribob het volgende:
Degene die er een cabaret van maakt is die Hoekstra, niet de Nederlandse journalistiek.
Juistem! :Y
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:10:44 #29
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176422004
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:42 schreef Kijkertje het volgende:

Norway heeft wel "tremendous hydro energy" moet hij toegeven 'we should have more of that"
Hebben ze ook, ~97% van Noorwegens elektriciteit komt uit water. Bewonderenswaardig.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 22:11:10 #30
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176422014
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:42 schreef Kijkertje het volgende:
Ow en een interview met Mueller lijkt Trump niet nodig want de enige collusion die er was, was tussen Rusland en de Democraten.

'We'll see, we'll see' aldus Trump

Norway heeft wel "tremendous hydro energy" moet hij toegeven 'we should have more of that"
Dat gaat lastig worden omdat de rivieren aan het verdrogen zijn door climate change en golfbanen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176422131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:10 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Hebben ze ook, ~97% van Noorwegens elektriciteit komt uit water. Bewonderenswaardig.
Nou ja, ook vooral gewoon een kwestie van geologische kenmerken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176422235
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:10 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Hebben ze ook, ~97% van Noorwegens elektriciteit komt uit water. Bewonderenswaardig.
Lekker makkelijk met hun berglandschap. Het zou pas bewonderenswaardig zijn als wij dat voor elkaar zouden krijgen.
pi_176422584
Donald "Very Stable Genius" Trump liet tijdens zijn persconferentie met de premier van Norway/Normay aan de verzamelde pers weten dat hij zojuist weer een deal heeft gesloten: de V.S. gaan 'F-52' vliegtuigen verkopen aan Noorwegen. Enige probleem: die bestaan niet :') http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 22:55:15 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176423065
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:33 schreef westwoodblvd het volgende:
Donald "Very Stable Genius" Trump liet tijdens zijn persconferentie met de premier van Norway/Normay aan de verzamelde pers weten dat hij zojuist weer een deal heeft gesloten: de V.S. gaan 'F-52' vliegtuigen verkopen aan Noorwegen. Enige probleem: die bestaan niet :') http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
De man takelt snel af maar goed, hij is dan ook niet gewend aan hard werken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:57:30 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176423103
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:33 schreef westwoodblvd het volgende:
Donald "Very Stable Genius" Trump liet tijdens zijn persconferentie met de premier van Norway/Normay aan de verzamelde pers weten dat hij zojuist weer een deal heeft gesloten: de V.S. gaan 'F-52' vliegtuigen verkopen aan Noorwegen. Enige probleem: die bestaan niet :') http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
Dit valt wat mij betreft toch onder een verspreking. Ik begrijp dat het om 52 F-35's zou gaan.
Juist dat dit soort foutjes ook zo uitvergroot worden zet de media in een kwaad daglicht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:01:18 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176423181
Hij speelt gewoon Call of Duty, vandaar de verwarring
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176423474
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:57 schreef livelink het volgende:

[..]

Dit valt wat mij betreft toch onder een verspreking. Ik begrijp dat het om 52 F-35's zou gaan.
Juist dat dit soort foutjes ook zo uitvergroot worden zet de media in een kwaad daglicht.
Als het nou niet zo vaak zou gebeuren, dan had ik er nog in mee kunnen gaan. Maar met de bakken aan leugens die meneer verspreidt in combinatie de hoeveelheid van "dit soort foutjes" die hij en de lui om zich heen de wereld in helpen mag het voor mij uitvergroot blijven worden, ik vind het niet iets dat als normaal moet worden gezien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_176424031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:57 schreef livelink het volgende:

[..]

Dit valt wat mij betreft toch onder een verspreking. Ik begrijp dat het om 52 F-35's zou gaan.
Juist dat dit soort foutjes ook zo uitvergroot worden zet de media in een kwaad daglicht.
Als je jezelf de grootste genie die ooit op aarde heeft gelopen noemt, laat je geen ruimte voor foutjes. Zeker niet op dit niveau.
pi_176424139
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als je jezelf de grootste genie die ooit op aarde heeft gelopen noemt, laat je geen ruimte voor foutjes. Zeker niet op dit niveau.
Nou ja, hij weet natuurlijk meer dan de generaals, dus wellicht is dit een 49277D schaak zet om zo een vliegtuig uit Area 51 te openbaren om via de aliens (de buitenaardsen, niet de Mexicanen) China schaakmat te zetten. Trololol, of zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_176424651
Trump uses 'no collusion' 7 times in a single Russia answer

http://edition.cnn.com/20(...)collusion/index.html

quote:
"And when you talk about interviews, Hillary Clinton had an interview, where she wasn't sworn in, she wasn't given the oath, they didn't take notes, they didn't record and it was done on the 4th of July weekend. That's perhaps ridiculous and a lot of people looked upon that as being a very serious breach and it really was."
Eh, wát?! :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_176424847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:10 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Hebben ze ook, ~97% van Noorwegens elektriciteit komt uit water. Bewonderenswaardig.
Beetje hypocriet olie en gas exporteren (47% van de noorse export) naar de rest van de wereld en zelf "schone electriciteit opwekken door met buitenlandse stroom, water omhoog te pompen en daarna door een turbine naar beneden" Heerlijk groene certificaten verkopen daarna aan kolenstokers. Echt zo duurzaam als ze zich voordoen zijn ze natuurlijk niet. En dankzij smeltende ijskappen kunnen ze extra veldjes ontwikkelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door thesiren.nl op 11-01-2018 00:44:58 ]
pi_176424921


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 11-01-2018 01:10:27 (Geen Infowars hier) ]
pi_176424999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:47 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Wie hier neemt infowars nog als bron mee. Hij verkoopt angst en beven aan het Amerikaanse volk zodat ze water purifiers vitaminen overlevings pakketen en goud kopen om de apocalypse te overleven. Een beetje een kanaal voor preppers.
Vorige keer was het Roger Stone gelukt om Al Franken te laten op stappen.
Hij is nog altijd een maatje van Trump. Als je wilt weten wat er in het Witte Huis af speelt (of wat ze daar denken) is Roger Stone een behoorlijk goede bron.
pi_176425055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:51 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vorige keer was het Roger Stone gelukt om Al Franken te laten op stappen.
Hij is nog altijd een maatje van Trump. Als je wilt weten wat er in het Witte Huis af speelt (of wat ze daar denken) is Roger Stone een behoorlijk goede bron.
Dan gaan ze maar gezellig samen in een gesloten (!) inrichting zitten. Dat lijkt me een behoorlijk goed plan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_176425743
Mueller adds veteran cyber prosecutor to special-counsel team

quote:
Special counsel Robert S. Mueller III has added a veteran cyber prosecutor to his team, filling what has long been a gap in expertise and potentially signaling a recent focus on computer crimes.

Ryan K. Dickey was assigned to Mueller’s team in early November from the Justice Department’s computer crime and intellectual-property section, said a spokesman for the special counsel’s office. He joined 16 other lawyers who are highly respected by their peers but who have come under fire from Republicans wary of some of their political contributions to Democrats.

Dickey’s addition is particularly notable because he is the first publicly known member of the team specializing solely in cyber issues. The others’ expertise is mainly in a variety of white-collar crimes, including fraud, money laundering and public corruption, though Mueller also has appellate specialists and one of the government’s foremost experts in criminal law.

Zainab Ahmad and Brandon Van Grack have handled some cybercrime issues in the past, though they are recognized more for their work on terrorism and national security.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 januari 2018 @ 07:50:32 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176426432
https://www.nbcnews.com/p(...)-state-union-n836656

Democrats to invite sex misconduct victims to Trump's State of the Union
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176426567
uit bovenstaande link:
quote:
Some Democrats had buyer's remorse. "I have stood for due process throughout my years as a prosecutor and in chairing the Judiciary Committee," Sen. Pat Leahy, D-Vt., said after calling on Franken to resign. "I regret not doing that this time. The Ethics Committee should have been allowed to investigate and make its recommendation."
  donderdag 11 januari 2018 @ 08:26:03 #48
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176426665
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:42 schreef Kijkertje het volgende:
Ow en een interview met Mueller lijkt Trump niet nodig want de enige collusion die er was, was tussen Rusland en de Democraten.
Dat is inderdaad het enige dat na een jaar is aangetoond. Spreekt boekdelen...

Dat heeft de anti-Trump brigade ook door, daarom nu een boek waarin wordt gesteld dat hij A. Gek is en B. Nooit President wilde worden. Het ruikt naar wanhoop. Net als deze hele topicreeks. Zelden zoveel aluhoedjes onzin gelezen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 08:35:52 #49
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176426740
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het enige dat na een jaar is aangetoond. Spreekt boekdelen...

Dat heeft de anti-Trump brigade ook door, daarom nu een boek waarin wordt gesteld dat hij A. Gek is en B. Nooit President wilde worden. Het ruikt naar wanhoop. Net als deze hele topicreeks. Zelden zoveel aluhoedjes onzin gelezen.
leuk geprobeerd. Het feit bestaat dat hij afgelopen juli doodleuk stond te verkondigen dat er GEEN russische inmenging was, maar na bekentenissen van Flynn en Papadopoulos hij een beetje paniekerig zegt: We zien wel. Dit lijkt me een president die niet weet wat er aan staat te komen, het gaat om leugens en ontkenningen (al dan niet in de vorm van fake news deflectie). En Mueller zal écht geen voor de hand liggende vragen stellen. Wetende dat Trump's verdediging alleen maar uit aanvallen bestaat, zal hij als was in Muellers handen zijn, want je valt een FBI onderzoeker niet aan. Trump weet niet wat Flynn en Papadopoulos hebben gezegd, dus dit kan nog leuk worden. Hij kan zich geen "slip of the tongue" veroorloven

[ Bericht 1% gewijzigd door klappernootopreis op 11-01-2018 08:47:56 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176426907
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het enige dat na een jaar is aangetoond. Spreekt boekdelen...

Dat heeft de anti-Trump brigade ook door, daarom nu een boek waarin wordt gesteld dat hij A. Gek is en B. Nooit President wilde worden. Het ruikt naar wanhoop. Net als deze hele topicreeks. Zelden zoveel aluhoedjes onzin gelezen.
Wees vooral boos en gefrustreerd en doe alsof deze reeks een of ander gekkenhuis is; het verandert niets aan het feit dat Mueller nog altijd onderzoek doet naar de banden tussen de Russen en het campagneteam van Trump. Oh, en natuurlijk kijkt de beste man in hoeverre de POTUS de rechtsgang heeft belemmerd. Dat is allemaal echt, beste jongen, hoe graag jij ook wil dat dat niet zo is.

Maar er is inderdaad een kans dat het onderzoek van Mueller helemaal nergens toe leidt. Daar komen we dan vanzelf achter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176426939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:38 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Beetje hypocriet olie en gas exporteren (47% van de noorse export) naar de rest van de wereld en zelf "schone electriciteit opwekken door met buitenlandse stroom, water omhoog te pompen en daarna door een turbine naar beneden" Heerlijk groene certificaten verkopen daarna aan kolenstokers. Echt zo duurzaam als ze zich voordoen zijn ze natuurlijk niet. En dankzij smeltende ijskappen kunnen ze extra veldjes ontwikkelen.
Of het met hypocrisie van doen heeft weet ik niet. Feit is wel dat geen enkel land ooit zo'n bodemschat met rust gelaten heeft.
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:03:00 #52
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176426967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar er is inderdaad een kans dat het onderzoek van Mueller helemaal nergens toe leidt. Daar komen we dan vanzelf achter.
Dat er geen directe Russische inmenging is geweest kan misschien wel kloppen, en als dit zo is, dat is Hillary Clinton ook van de haak, en kan ze hem voor het gerecht slepen voor laster, maar Trump heeft iets anders te verbergen.. En Flynn weet wát. En die werkt nu mee met de FBI.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176427004
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees vooral boos en gefrustreerd en doe alsof deze reeks een of ander gekkenhuis is; het verandert niets aan het feit dat Mueller nog altijd onderzoek doet naar de banden tussen de Russen en het campagneteam van Trump. Oh, en natuurlijk kijkt de beste man in hoeverre de POTUS de rechtsgang heeft belemmerd. Dat is allemaal echt, beste jongen, hoe graag jij ook wil dat dat niet zo is.

Maar er is inderdaad een kans dat het onderzoek van Mueller helemaal nergens toe leidt. Daar komen we dan vanzelf achter.
Net als op de frontpage, het is het net alsof je in een lachspiegel kijkt. Uiterst rechts en Trumpisten roepen alleen maar dat Links loopt te schuimen terwijl ze zelf continue lopen te schuimen en te ontkennen. Links (alles wat niet uiterst rechts en Trumpiaans is) is vooral met verbazing en kritiek de ontwikkelingen in de VS aan het volgen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:16:01 #54
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176427092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:06 schreef cynicus het volgende:

[..]

Net als op de frontpage, het is het net alsof je in een lachspiegel kijkt. Uiterst rechts en Trumpisten roepen alleen maar dat Links loopt te schuimen terwijl ze zelf continue lopen te schuimen en te ontkennen. Links (alles wat niet uiterst rechts en Trumpiaans is) is vooral met verbazing en kritiek de ontwikkelingen in de VS aan het volgen.
Daar is niet alleen Trump debet aan, maar de rest van het politieke veld ook. Vergeet dit niet. Ze LATEN het gebeuren. Dit is het nadeel van het gebrek aan coalities. De VS zou eigenlijk uit twee staten moeten bestaan. Ze verwoesten elkaar op deze manier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:34:53 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176427291
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het enige dat na een jaar is aangetoond. Spreekt boekdelen...

Dat heeft de anti-Trump brigade ook door, daarom nu een boek waarin wordt gesteld dat hij A. Gek is en B. Nooit President wilde worden. Het ruikt naar wanhoop. Net als deze hele topicreeks. Zelden zoveel aluhoedjes onzin gelezen.
Wanneer beginnen hardleerse figuren als jij eens te begrijpen dat er tijdens het onderzoek de bedoeling is dat er niets naar buiten komt. Zo'n onderzoek duurt jaren en dan pas komt men met alle shit. Bij Nixon duurde het ook bijzonder lang allemaal. Dat jij geen persoonlijk bericht krijgt van Mueller wil niet zeggen dat er niets is. Zullen we anders gewoon eens het onderzoek afwachten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:44:13 #56
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176427378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wanneer beginnen hardleerse figuren als jij eens te begrijpen dat er tijdens het onderzoek de bedoeling is dat er niets naar buiten komt. Zo'n onderzoek duurt jaren en dan pas komt men met alle shit. Bij Nixon duurde het ook bijzonder lang allemaal. Dat jij geen persoonlijk bericht krijgt van Mueller wil niet zeggen dat er niets is. Zullen we anders gewoon eens het onderzoek afwachten?
Dat bij Hillary Clinton het onderzoek snel ging, hoeft niet te betekenen dat dit niet gedegen gebeurde. Voor de FBI is van belang dat er genoeg lijnen lopen die ze kunnen volgen. Clinton had die niet zoveel, want die was niet zo vast verankerd in buitenlandse "zaakjes" dan Trump. Dan is het onderzoek snel klaar. Vergeet niet dat de Trump corporatie enorm veel internationale verbindingen en sub bedrijven heeft, en dat pluis je absoluut niet in een jaartje uit. Juist daarom is er nog niets naar buiten gekomen. En daar kan best wel een criminele activiteiten plaatsgevonden hebben. Wie zoveel geld vergaart als Donald Trump doet dit vast niet altijd op een eerlijke manier. En maak je die resultaten voortijdig bekend, dan is er kans dat belangrijke boeven in de paniek en verwarring zullen ontkomen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176427501
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het enige dat na een jaar is aangetoond. Spreekt boekdelen...

Dat heeft de anti-Trump brigade ook door, daarom nu een boek waarin wordt gesteld dat hij A. Gek is en B. Nooit President wilde worden. Het ruikt naar wanhoop. Net als deze hele topicreeks. Zelden zoveel aluhoedjes onzin gelezen.
Er is nog niets aangetoond, er is een onderzoek gaande. Als uit dat onderzoek blijkt dat er geen sprake is van verboden handelingen leg ik me daar direct bij neer, want ik heb het volste vertrouwen in Mueller. Zoals iedereen zou moeten hebben in mijn ogen.

Het boek heeft niets met het onderzoek te maken. En geen president willen worden is sowieso geen reden om iemand af te zetten of zoiets.
pi_176427637
Ryan's natte droom, de ontmanteling van het sociale vangnet, lijkt erg moeilijk te gaan worden dit jaar. Twee jaar volledige controle, en het enige omvangrijke wat de GOP er dan door heeft gekregen is een hand-out naar donoren :')

quote:
GOP may skip budget, kneecapping 2018 ambitions

Republican leaders are considering skipping passage of a GOP budget this year — a blow to the party’s weakened fiscal hawks that would squash all 2018 efforts to revamp entitlements or repeal Obamacare.

White House and Hill GOP leaders discussed the possibility of forgoing the painful budget process during last weekend’s Camp David legislative summit, according to four sources familiar with the talks. Senate Majority Leader Mitch McConnell has argued that he cannot pass controversial deficit-reduction legislation using powerful budget procedures with his new 51-vote majority — and wasn’t even sure he could find the votes for a fiscal blueprint in the first place.

[...]

But more importantly, it would mean the GOP’s 2018 agenda would be sharply limited: Only with passage of a joint House-Senate budget can Republicans deploy reconciliation tools, which allow them to circumvent the Senate filibuster and bypass Democrats, as they did on last year’s successful tax bill and failed Obamacare repeal push.

That means no entitlement reform or welfare overhaul in 2018, a key priority for fiscal conservatives eager to shrink the now $20 trillion federal debt. Instead, President Donald Trump wants to focus on enacting a massive infrastructure package with help from Democrats. And conservatives are not happy about it.

[...]

It’s the latest sign of the decline of the party’s fiscal conservatives under Trump, who has shown little interest in cutting government spending and has begun to mold the party into his own image. The discussions also reflect the reality of the GOP’s slimmed-down Senate majority and the difficult politics of an election year that threatens Republicans’ hold on Congress.
https://www.politico.com/(...)018-ambitions-334946
pi_176428169

Het is droevig. Maar het is wel erg komisch gemonteerd :')
pi_176428645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:27 schreef Tchock het volgende:

Het is droevig. Maar het is wel erg komisch gemonteerd :')
Hé, dat hap-snap kijk-ons-eens-lollig-zijn cabaret journalisme mag niet hoor! Even lachen naar het vogeltje! Daarmee val je geniale politici als Trump alleen maar mee lastig.

(in navolging van een eerdere klacht)
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:08:42 #61
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176428770
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:01 schreef cynicus het volgende:

[..]

Hé, dat hap-snap kijk-ons-eens-lollig-zijn cabaret journalisme mag niet hoor! Even lachen naar het vogeltje! Daarmee val je geniale politici als Trump alleen maar mee lastig.

(in navolging van een eerdere klacht)
I am a genius, believe me! oO<
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:36:08 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176429272
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:01 schreef cynicus het volgende:
Hé, dat hap-snap kijk-ons-eens-lollig-zijn cabaret journalisme mag niet hoor! Even lachen naar het vogeltje! Daarmee val je geniale politici als Trump alleen maar mee lastig.

(in navolging van een eerdere klacht)
De constatering dat het niveau van veel journalistiek bedroevend laag is, is natuurlijk alles behalve een waardeoordeel over de politici die onderwerp van journalistiek zijn.
Trump wordt niet slimmer of beter omdat ie de verkeerde vragen krijgt gesteld, zo'n mislukte ambassadeur evenmin.
Jimmy Kimmel is toch satire? Het is tekenend dat satirische talkshow-hosts het inhoudelijke debat bepalen. Arjen Lubach doet dat hier ook, en hij doet dat goed; maar veel *serieuze* tv-journalisten nemen zijn stijltje nu over, wat al gauw tot tenenkrommende resultaten leidt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 11 januari 2018 @ 12:00:25 #63
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176429847
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

De constatering dat het niveau van veel journalistiek bedroevend laag is, is natuurlijk alles behalve een waardeoordeel over de politici die onderwerp van journalistiek zijn.
Trump wordt niet slimmer of beter omdat ie de verkeerde vragen krijgt gesteld, zo'n mislukte ambassadeur evenmin.
Jimmy Kimmel is toch satire? Het is tekenend dat satirische talkshow-hosts het inhoudelijke debat bepalen. Arjen Lubach doet dat hier ook, en hij doet dat goed; maar veel *serieuze* tv-journalisten nemen zijn stijltje nu over, wat al gauw tot tenenkrommende resultaten leidt.
Ze moeten het daartegen ook met een niet bijster verstandige politici doen. Ik zag gisteren toevallig een interview met Oud MP Dries van Agt. Wát een verschil, Mensen als Van Agt, Van Mierlo, Den Uyl en Hans Wiegel stuwden journalistieke kwaliteiten naar grote hoogten. Ook bij debatten in de tweede kamer was eruditie en kennis de norm. Nu lijkt het op een mengsel van zeuren en straatvechten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176430693
Volledig onverwacht nieuws:
'Nothing is actually being done': Trump's opioid emergency order disappoints

quote:
President Donald Trump in October promised to "liberate" Americans from the "scourge of addiction," officially declaring a 90-day public health emergency that would urgently mobilize the federal government to tackle the opioid epidemic.

That declaration runs out on Jan. 23, and beyond drawing more attention to the crisis, virtually nothing of consequence has been done.

Trump has not formally proposed any new resources or spending, typically the starting point for any emergency response. He promised to roll out a “really tough, really big, really great” advertising campaign to spread awareness about addiction, but that has yet to take shape. And key public health and drug posts in the administration remain vacant, so it’s not clear who has the authority to get new programs moving.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 15:04:13 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176433440
90 dagen niks doen is wel sneu inderdaad. Maar haar emails? Het is echt frappant dat het bij thoughts en prayers blijft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 15:09:22 #66
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176433542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:04 schreef Ulx het volgende:
90 dagen niks doen is wel sneu inderdaad. Maar haar emails? Het is echt frappant dat het bij thoughts en prayers blijft.
Nee, hoor, want als ze echt iets willen doen dan gaat dat geld kosten, veel geld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 15:18:33 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176433709
Hillary zou uiteraard nog minder doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176433972
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176435162
quote:
Godskolere deze man. "Ja, we kregen veel brieven van tv-presentatoren waarin ze vertelden dat onze vergadering gisteren een van de allerbeste vergaderingen ooit was'.

Als je het zo uitschrijft lijkt het satire, maar hij zegt het echt. Wat een dwaas.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176435218
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Godskolere deze man. "Ja, we kregen veel brieven van tv-presentatoren waarin ze vertelden dat onze vergadering gisteren een van de allerbeste vergaderingen ooit was'.

Als je het zo uitschrijft lijkt het satire, maar hij zegt het echt. Wat een dwaas.
Ik zit ook met stijgende verbazing te kijken dat Trump wordt overladen met complimenten voor die vergadering, enkel omdat hij het voor elkaar krijgt een uur lang normaal en rustig te luisteren naar anderen. En dat terwijl hij overduidelijk niet goed snapte waar het over ging, met alle winden mee waaide en gewoon openlijk zei dat hij geen standpunt heeft _O-

Dat hij camera's toestaat bij zo'n overleg is absoluut lovenswaardig en daar mogen best credits voor komen.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 16:31:44 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176435222
Ik wil die brieven wel eens zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176435278
Hebben jullie de laatste Pete Hoekstra fuck up al gezien? Allemachtig, waarom worden wij met deze paljas opgezadeld? :')
pi_176435305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:35 schreef westwoodblvd het volgende:
Hebben jullie de laatste Pete Hoekstra fuck up al gezien? Allemachtig, waarom worden wij met deze paljas opgezadeld? :')
Omdat hij in Nederland geboren is. Dat is ongeveer het enige argument volgens mij.
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:37:57 #74
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176435315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:35 schreef westwoodblvd het volgende:
Hebben jullie de laatste Pete Hoekstra fuck up al gezien? Allemachtig, waarom worden wij met deze paljas opgezadeld? :')
Nederland stelt nou eenmaal niet zoveel voor, dus wij krijgen een halve zool toegewezen. -O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:38:35 #75
64792 Mryc
play me one more song
pi_176435329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:37 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Nederland stelt nou eenmaal niet zoveel voor, dus wij krijgen een halve zool toegewezen. -O-
Kan die man niet terug naar zijn eigen land :@ :@ :@
pi_176435451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zit ook met stijgende verbazing te kijken dat Trump wordt overladen met complimenten voor die vergadering, enkel omdat hij het voor elkaar krijgt een uur lang normaal en rustig te luisteren naar anderen. En dat terwijl hij overduidelijk niet goed snapte waar het over ging, met alle winden mee waaide en gewoon openlijk zei dat hij geen standpunt heeft _O-

Dat hij camera's toestaat bij zo'n overleg is absoluut lovenswaardig en daar mogen best credits voor komen.
Is dat echt credit en lovenswaardig? Zoals ik gisteravond op het nieuws zag en hoorde kwam het ook op mij over als een reactie op Fire and Fury en te laten zien dat hij vooral dingen weet, om vervolgens alleen maar alles wat Michael Wolff beschrijft te bevestigen; hij weet niks en waait met alle winden mee.

Ben op een derde van dat boek, het leest best lekker weg. Over boeken gesproken, volgende week komt er een nieuw boek van David Cay Johnston uit; It's Even Worse Than You Think: What the Trump Administration Is Doing to America.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_176435493
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:46 schreef OMG het volgende:

[..]

Is dat echt credit en lovenswaardig? Zoals ik gisteravond op het nieuws zag en hoorde kwam het ook op mij over als een reactie op Fire and Fury en te laten zien dat hij vooral dingen weet, om vervolgens alleen maar alles wat Michael Wolff beschrijft te bevestigen; hij weet niks en waait met alle winden mee.
Dat klopt, maar het is een ongekende vorm van transparantie voor een president. Obama of Bush of welke van zijn voorgangers ook heeft nooit zoiets gedaan. En transparantie van het bestuur is echt een heel goed iets, ook als het gebeurt wegens schimmige redenen.

Normaliter worden zulke deals namelijk in achterkamertjes gehandjeklapt en dan heb je geen idéé hoe de discussie verloopt.
  donderdag 11 januari 2018 @ 17:07:22 #78
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176435719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het is een ongekende vorm van transparantie voor een president. Obama of Bush of welke van zijn voorgangers ook heeft nooit zoiets gedaan. En transparantie van het bestuur is echt een heel goed iets, ook als het gebeurt wegens schimmige redenen.

Normaliter worden zulke deals namelijk in achterkamertjes gehandjeklapt en dan heb je geen idéé hoe de discussie verloopt.
Het is juist die puriteinse visie op transparantie die Amerika zo in z'n greep houdt. Politiek hoort op de achtergrond te gebeuren, omdat de onderhandelingen an sich al gevoelig genoeg zijn, laat staan als bij elk woord dat gezegd wordt ook nog rekening gehouden moet worden met de constituents. In de openheid worden geen deals gesloten.

Het probleem in Amerika is de ongelijkheid. Het leidt tot een groepje rijke donoren dat wél het oor van de senator heeft en daarmee diens positie weet te verstevigen en een kansloze onderlaag die de politiek niet serieus neemt of er sceptisch over is. Als je zorgt dat het geld uit de Amerikaanse politiek verdwijnt kun je stappen gaan zetten, dat gaat echter nooit gebeuren als je de focus op dergelijke symboolpolitiek legt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_176435797
Nog een aardig stukje over het Amerikaanse dilemma met betrekking tot Pakistan:
https://buff.ly/2CPe9sf
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 17:32:03 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176436072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het is een ongekende vorm van transparantie voor een president. Obama of Bush of welke van zijn voorgangers ook heeft nooit zoiets gedaan. En transparantie van het bestuur is echt een heel goed iets, ook als het gebeurt wegens schimmige redenen.

Normaliter worden zulke deals namelijk in achterkamertjes gehandjeklapt en dan heb je geen idéé hoe de discussie verloopt.
Onderhandelingen kunnen helemaal niet in het openbaar. Dat is je reinste flauwekul.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176436128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het is een ongekende vorm van transparantie voor een president. Obama of Bush of welke van zijn voorgangers ook heeft nooit zoiets gedaan. En transparantie van het bestuur is echt een heel goed iets, ook als het gebeurt wegens schimmige redenen.

Normaliter worden zulke deals namelijk in achterkamertjes gehandjeklapt en dan heb je geen idéé hoe de discussie verloopt.
Dit is helemaal geen transparantie en er werd geen deal gesloten. Het was één grote Trump one man show om een beeld te scheppen dat hij alles onder controle heeft. Je denkt toch niet dat men zich hetzelfde gedraagt als er camera's op staan? Ik mag hopen van niet iig.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176436313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:37 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Nederland stelt nou eenmaal niet zoveel voor, dus wij krijgen een halve zool toegewezen. -O-
Ik vind het wel leuk dat we een Trumptype als ambassadeur hebben
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_176436318
House passes legislation to renew key NSA surveillance program after Trump's contradictory tweets

quote:
BREAKING: House passes legislation to renew the Foreign Intelligence Surveillance Act, otherwise known as FISA. The bill reauthorizes for six years a powerful government authority to conduct foreign surveillance on U.S. soil.


A series of contradictory and seemingly misinformed tweets from President Trump on Thursday morning upended the debate in Congress over a government surveillance program, with top Democrats pressing Republican leaders to pull a bill from the House floor that would reauthorize the spying powers.

Republicans seemed undeterred by Democrats’ demands, however, plowing ahead with a planned vote on a sole amendment to the bill Thursday morning.

The tweets complicate what was already a difficult road ahead for supporters of the measure, potentially jeopardizing the future of a program that the intelligence community has identified as its most critical national security surveillance tool.

Trump sent mixed signals on the program, known as FISA and which his White House supports, in his tweetstorm. First he questioned his administration’s position on the program after seeing a segment on Fox News, and then he seemed to reverse course and urge legislators to approve FISA’s reauthorization 90 minutes later.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2018 17:56:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 18:03:12 #84
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176436540
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176436614
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176436876
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zit ook met stijgende verbazing te kijken dat Trump wordt overladen met complimenten voor die vergadering,
Gebeurt dat dan? Misschien door een paar gedesillusioneerde Trump fan's , zoals we hier bijvoorbeeld Nintex hebben. Maar vanuit de media toch niet? Dat hij lovende briefen heeft gekregen is sowieso weer een belachelijk leugen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:39:31 #88
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176437039
quote:
Gladjakker met slappe knieën Ryan heeft dus een mooi nieuw tweetje laten maken, op maat voor de Fucking Moron in Chief :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:43:21 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176437083
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:26 schreef Zwoerd het volgende:
Gebeurt dat dan? Misschien door een paar gedesillusioneerde Trump fan's , zoals we hier bijvoorbeeld Nintex hebben. Maar vanuit de media toch niet? Dat hij lovende briefen heeft gekregen is sowieso weer een belachelijk leugen.
Volkskrant van gisteren:
Trump toont zich beleefd en begripvol in bijzondere bijeenkomst en krijgt alom lof, zélfs van CNN
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176437231
quote:
Toch wel dus. Al lijkt me 'best meeting ever' weer wat overdreven.
pi_176437281
quote:
Ik las dat artikel ook vol verbazing. Ze hebben bij de VK kennelijk een iets andere interpretatie van 'lof' dan ik gehanteerd bij het lezen van de Amerikaanse media.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:58:39 #92
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176437325
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik las dat artikel ook vol verbazing. Ze hebben bij de VK kennelijk een iets andere interpretatie van 'lof' dan ik gehanteerd bij het lezen van de Amerikaanse media.
Ken die hele dude ook niet die het geschreven heeft, normaal gesproken schrijft correspondent Michael Persson de VS-artikelen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176438410
quote:
Wat een vreemd verhaal. Ja, in het begin was er (nmm overdreven veel) enthousiasme over het feit dat de camera's mochten blijven bij CNN maar dat natuurlijk vooral omdat zij dit wereldwijd LIVE konden uitzenden.

Het enthousiasme ging er al snel van af toen duidelijk werd dat Trump met het voorstel van Feinstein instemde voor een "clean bill", vervolgens zijn mening veranderde toen McCarthy hem erop wees dat hij Feinstein's voorstel niet begrepen had en even later doodleuk weer meelult tgv datzelfde voorstel :')

Dat veroorzaakte een heleboel verwarring over zijn standpunt, Huckabee Sanders moest dat later rechtbreien in de pressmeeting en Trump zelf wijdde er voor de zekerheid nog een tweet aan wat zijn standpunt was.

Zo enthousiast waren ze niet bij CNN: Trump contradicts self repeatedly in immigration meeting
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176439201
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Onderhandelingen kunnen helemaal niet in het openbaar. Dat is je reinste flauwekul.
Inderdaad.
in a crowd you lose humanity
pi_176439280
quote:
omg

Die vent :')
Hij heeft een fucking vergadering bijgewoond waarin ie alles bijna helemaal snapte. En nu moet de wereld hem eren? Dit is echt te simpel voor woorden.. Hij is de fucking president van de VS.
Jezus ik ambieer die job niet en heb zeker de capaciteiten niet.. Maar dit niveau haal ik echt moeiteloos en is totaal niet bijzonder.

Vent als je zo graag geprezen wordt ga dan daadwerkelijk iets doen wat prijzenswaardig is.
pi_176439536
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:29 schreef koemleit het volgende:

[..]

omg

Die vent :')
Hij heeft een fucking vergadering bijgewoond waarin ie alles bijna helemaal snapte. En nu moet de wereld hem eren? Dit is echt te simpel voor woorden.. Hij is de fucking president van de VS.
Jezus ik ambieer die job niet en heb zeker de capaciteiten niet.. Maar dit niveau haal ik echt moeiteloos en is totaal niet bijzonder.

Vent als je zo graag geprezen wordt ga dan daadwerkelijk iets doen wat prijzenswaardig is.
Vergeet ook niet dat hij niemand bij zijn nickname noemde he! Hij was heel beleefd! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:48:26 #97
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176439660
Hij heeft ook maar één keer met zijn pik zitten spelen. Netjes onder de tafel, dat wel. En toen iemand er iets van zei, was het meteen afgelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 11-01-2018 20:56:39 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176440084
Senators reach preliminary Dreamers deal, but Trump hasn't signed off

quote:
Details of the agreement are scant. But senators have considered effectively nixing the visa lottery.

A bipartisan group of six senators has reached a deal that would shield “Dreamers” from deportation and make other changes to immigration laws and border security — but the framework has yet to win over the White House and other key players on Capitol Hill.

As of Wednesday night, multiple sources said the six senators had signed off on an agreement and were waiting for input from the administration on whether President Donald Trump would accept it. So far, they do not have that approval.

“We are, you know, we're at a deal,” Sen. Jeff Flake (R-Ariz.), who had been involved in the negotiations, said Thursday. “And so we'll be talking to the White House about that, and I hope we can move forward with it. It's the only game in town. There's no other bill."

The group includes Flake and Sens. Dick Durbin (D-Ill.), Lindsey Graham (R-S.C.), Cory Gardner (R-Colo.), Michael Bennet (D-Colo.) and Bob Menendez (D-N.J.).

White House legislative affairs director Marc Short said on Capitol Hill Thursday that the president has not yet signed off on the agreement.

Senate Republican leaders said they, too, are seeking details of the agreement.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of de muur er komt :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176440431
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:26 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Gebeurt dat dan? Misschien door een paar gedesillusioneerde Trump fan's , zoals we hier bijvoorbeeld Nintex hebben. Maar vanuit de media toch niet? Dat hij lovende briefen heeft gekregen is sowieso weer een belachelijk leugen.
Meer dan je zou denken, zie inderdaad dat bericht van de Volkskrant. En door rechtse bronnen wordt het al helemaal uitgepakt als een kerstcadeau.

Doet een beetje denken als een kleuter met ADHD die beloond wordt omdat hij geen bord kapotsmeet bij het avondeten of zo. :P
pi_176440495
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')