abonnement Unibet Coolblue
pi_176414924


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176414938
Dit is wel even lekker zeg na het gekwakkel van de afgelopen dagen
pi_176414970
Bedankt VEN! Bijna weer eens een Ath-tje
pi_176414988
Ik heb de Authentication Key van Gatehub.
Hoe krijg ik Google Authenticator (of Authy) weer aan de praat hiermee zodat ik met 2-factor kan inloggen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176415007
Ik heb 1K ven verloren door een domme trade eerder deze maand. ;(
Lambo of Rekt
pi_176415016
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:24 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb de Authentication Key van Gatehub.
Hoe krijg ik Google Authenticator (of Authy) weer aan de praat hiermee zodat ik met 2-factor kan inloggen?
Dat kan niet. Als je hebt aangezet met Google Authenticator, kan je het daarmee uitzetten. Als je al niet kan inloggen moet je de backup code hebben, die is iets van 10 tekens. Als je die niet hebt, exchange contacten.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176415018
welk nieuws hebben we gemist over VEN ?
pi_176415028
quote:
13s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb 1K ven verloren door een domme trade eerder deze maand. ;(
nooooo :'( :'( :'(
pi_176415029
Hebben jullie bij de Delta app ook dat de actuele waarde van je portefeuille achterloopt op de bijvoorbeeld 1-uurs grafiek?
U MAD?
pi_176415049
quote:
13s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb 1K ven verloren door een domme trade eerder deze maand. ;(
Ik hoop dat je nog wel wat over hebt.
Mijn totaal zit ruim onder de 1K ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176415057
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:25 schreef Predator38 het volgende:
welk nieuws hebben we gemist over VEN ?
Het nieuws is al bekend, maar de prijs ging niet omhoog door sell walls van heel veel bitcoin, dat houdt de prijs laag. Nu die weg zijn is er geen aanbod meer voor zo'n lagere prijs. Moet je even reddit checken voor het nieuws.

Redelijk blij dat ik gisteren nog 500 heb bijgekocht :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176415061
quote:
13s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb 1K ven verloren door een domme trade eerder deze maand. ;(
Loslaten, direct. Vertroebelt je vermogen helder naar de markt te kijken. Ik ben achteraf 80k misgelopen op XRB, jammer dan
pi_176415078
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nog wel wat over hebt.
Mijn totaal zit ruim onder de 1K ;(
nog 4k over.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Loslaten, direct. Vertroebelt je vermogen helder naar de markt te kijken. Ik ben achteraf 80k misgelopen op XRB, jammer dan
Ja dat doe ik ook, ik kijk ook niet meer naar coins die ik vroeger had en SUPER moon zijn gegaan, dan praat je jezelf alleen een depressie aan.
Lambo of Rekt
pi_176415091
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
pi_176415120
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook, ik kijk ook niet meer naar coins die ik vroeger had en SUPER moon zijn gegaan, dan praat je jezelf alleen een depressie aan.
Dit ja. Op het moment dat ik besluit te verkopen laat ik het meteen ook helemaal los.
Koning.
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:30:30 #16
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176415125
Echt kudt dat ik REQ op $1,02 had gekocht. Is nu gedaald naar $0.80...
pi_176415139
Even niet kijken en VEN schiet door het dak heen! :D
pi_176415151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:29 schreef Predator38 het volgende:
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
Mazzelkont, even in een week iets van 30% pakken. Dat gaat toch nergens over, wees blij dat je erbij bent
pi_176415167
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:31 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Mazzelkont, even in een week iets van 30% pakken. Dat gaat toch nergens over, wees blij dat je erbij bent
uh ENJ en REQ trekken de zooi weer naar 0% _O-
pi_176415176
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

uh ENJ en REQ trekken de zooi weer naar 0% _O-
Hier ook hoor :*
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176415191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:29 schreef Predator38 het volgende:
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
Ik begon met 70ETH... over een half jaar heb jij ook een dik portfolio :)
Lambo of Rekt
pi_176415196
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:32 schreef Skv het volgende:

[..]

Hier ook hoor :*
als REQ en ENJ nog wat lager gaan koop ik bij....
pi_176415209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:29 schreef Predator38 het volgende:
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
Hier ook maar 296 maar dat is wel inmiddels 40% van mijn stack...dus prima
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176415213
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik begon met 70ETH... over een half jaar heb jij ook een dik portfolio :)
Thnx :*
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:34:57 #25
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176415238
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:29 schreef Predator38 het volgende:
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
is niet zo slecht hoor, als ie $30 dollar gaat doen heb je toch 10K en dat is niet zo'n onrealistische gedachte.
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:36:01 #26
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176415261
Zelf maar <300 VEN.
Heb ook REQ en ENJ helaas.
Gister nog 3k ENJ gekocht op $0.39 :{w
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 17:37:12 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176415294
Als je had gekocht daarnet toen ik MOD aanraade omdat ie zo laag stond; graag gedaan :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176415332
Ik had 8k ven kunnen hebben :'(

Avond voordat mod x2 ging had ik alles omgezet naar ven nu heb ik er maar 4k
pi_176415335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:36 schreef Chaes het volgende:
Zelf maar <300 VEN.
Heb ook REQ en ENJ helaas.
Gister nog 3k ENJ gekocht op $0.39 :{w
auw.....hersteld hopelijk wel weer :Y
pi_176415364
is DRGN met disney erachter nog een aanrader op dit niveau ????
of beter in anderen ?
pi_176415373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:39 schreef Predator38 het volgende:
is DRGN met disney erachter nog een aanrader op dit niveau ????
of beter in anderen ?
Nog steeds een aanrader, als dat op grotere exchanges komt gaatie nog x3.
Lambo of Rekt
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:42:12 #32
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176415428
VEN w/
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176415430
Net Weer stukje portfolio vrijgemaakt, twijfel heel erg tussen instappen in ADA of REQ. Wat zouden jullie doen? ( Vechain =75% portfolio dus nu even geen optie ;))
pi_176415476
VECHAIIIIIN MOTHERFUCKERS
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:44:30 #35
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176415478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:29 schreef Predator38 het volgende:
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
Joh, ik heb geloof ik iets van 50
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176415542
Beetje LEND bijgekocht. :)
Koning.
pi_176415573
2 uur geleden 0,2 bitcoin omgezet in 600 ven op 3,80. Pfff net op tijd geweest.
pi_176415639
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:29 schreef Predator38 het volgende:
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
ik voel me ook echt een nobuddie hier idd :')
pi_176415665
Blij dat ik al een week lang elke dag VEN heb bijgekocht, nu ff iedereen FOMO en gaan!

En dan moet de rebrand nog komen..
pi_176415685
Als ik nog fiat er tegenaan zou gooien, had ik nog ADA toegevoegd. Zit jammer genoeg al tegen mijn eigen limiet :{
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:54:20 #41
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176415698
Yo, gewoon stoppen met kopen en het een tijd afwachten.
pi_176415716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:48 schreef Zinedinho het volgende:
2 uur geleden 0,2 bitcoin omgezet in 600 ven op 3,80. Pfff net op tijd geweest.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

ik voel me ook echt een nobuddie hier idd :')
Waarom? Heb jij dat in het dagelijks leven ook, dat je je niks voelt als iemand een dikke portemonnee heeft of een grotere aandelen portefeuille?
pi_176415762
Misschien moet ik ook maar 1 Ven halen, anders kan ik niet meer meepraten in dit topic.
pi_176415767
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Waarom? Heb jij dat in het dagelijks leven ook, dat je je niks voelt als iemand een dikke portemonnee heeft of een grotere aandelen portefeuille?
lol dan kan je net zo goed voor een trein springen......er zijn er zoveel die:

een betere baan hebben
een lekkerder wijf
meer geld
groter huis
duurdere auto

ik dacht alleen dat 330 stukjes niet zoveel was, sorry boys
pi_176415823
ik heb maar 57 ven en het is een mooie begin :)
pi_176415861
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:47 schreef tha_dark het volgende:
Beetje LEND bijgekocht. :)
Dat is echt eentje die alle kanten uit kan gaan.
pi_176415899
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]

[..]

Waarom? Heb jij dat in het dagelijks leven ook, dat je je niks voelt als iemand een dikke portemonnee heeft of een grotere aandelen portefeuille?
Nou spreek ik uit ervaring dat het als beginneling best ontmoedigend is om de aantallen, bedragen en/of winst van anderen gepost te zien worden in een topic.....

Het 1e wat je afvraagt is: "WAT DOE IK FOUT, omdat het mij niet lukt of in hetzelfde tempo?!?!?!?" :9

Komende tijd heb ik mn hoop op ETH gevestigd....
Imo is de potentie van ETH groter dan van BTC en hoop ik dat ETH snel de kant van BTC op gaat >:O

Hoogtse wat ETH aantikte was $1440.... er zit nog behoorlijk wat rek in ....
Laatste week schommelt het dagelijks tussen $1290-1380 :Y
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:07:44 #48
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176415975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:03 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Nou spreek ik uit ervaring dat het als beginneling best ontmoedigend is om de aantallen, bedragen en/of winst van anderen gepost te zien worden in een topic.....

Het 1e wat je afvraagt is: "WAT DOE IK FOUT, omdat het mij niet lukt of in hetzelfde tempo?!?!?!?" :9

Komende tijd heb ik mn hoop op ETH gevestigd....
Imo is de potentie van ETH groter dan van BTC en hoop ik dat ETH snel de kant van BTC op gaat >:O

Hoogtse wat ETH aantikte was $1440.... er zit nog behoorlijk wat rek in .... :Y
Niet naar anderen kijken. Ik ben voorzichtig begonnen in crypto nadat een collega zijn net gekochte boerderij cash kon afrekenen. Maar die had eerder al geld verloren en dit met een gelukje (waves gekocht toen het centen waard was) op basis van een investering van 10.000 euro. Wat ik er écht niet in kan steken.

Gewoon naar je eigen portfolio kijken. Ieder heeft een ander budget.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176415981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat is echt eentje die alle kanten uit kan gaan.
Daarom ook maar 3% van mijn portfolio erin gestopt. Twijfelde tussen lend en sub.
Koning.
pi_176416003
Nog iemand verium gekocht naar aanleiding van mijn tip vanmiddag? In een paar uur tijd van 9 euro naar 15 euro. :)
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:10:50 #51
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176416035
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:03 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Nou spreek ik uit ervaring dat het als beginneling best ontmoedigend is om de aantallen, bedragen en/of winst van anderen gepost te zien worden in een topic.....

Het 1e wat je afvraagt is: "WAT DOE IK FOUT, omdat het mij niet lukt of in hetzelfde tempo?!?!?!?" :9

Niets van aantrekken joh, aangezien ze de winst toch niet met je delen, doet het er niets toe wat een ander er mee verdient, of zegt er mee te verdienen.

Als je goede coins kiest en die gewoon hodl dan zullen die gains vanzelf komen. Niet steeds wisselen van coins en geen pumps chasen.
pi_176416065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Niets van aantrekken joh, aangezien ze de winst toch niet met je delen, doet het er niets toe wat een ander er mee verdient, of zegt er mee te verdienen.

Als je goede coins kiest en die gewoon hodl dan zullen die gains vanzelf komen. Niet steeds wisselen van coins en geen pumps chasen.
Sowieso zit er al een enorme bias in, want men is minder snel geneigd verliezen te delen. Dus lijkt het al heel snel alsof iedereen alleen maar winst maakt.
pi_176416078
Om dan toch maar verlies te delen, in euro's heeft mijn FUN investering goed uitgepakt tot nu toe, maar als ik het in ETH had laten zitten was het veel meer waard geweest. Domme keuze dus :P
pi_176416090
0% winst ondanks de VEN stijging.......dus O~)
pi_176416112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:12 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Sowieso zit er al een enorme bias in, want men is minder snel geneigd verliezen te delen. Dus lijkt het al heel snel alsof iedereen alleen maar winst maakt.
Zo zit ik al sinds vorig jaar mei (ofzo) in Waves. Mijn aanschaf waarde in BTC is x3 ofzo, maar als ik op tijd had uitgestapt weer terug richting BTC had het zoveel beter kunnen zijn.

Maarja, dat hoort er idd ook bij.
pi_176416116
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:12 schreef BakkenKappen het volgende:
Om dan toch maar verlies te delen, in euro's heeft mijn FUN investering goed uitgepakt tot nu toe, maar als ik het in ETH had laten zitten was het veel meer waard geweest. Domme keuze dus :P
Fun gaat nog wel knallen de komende tijd! Heb een tijdje terug Mn positie uitgebreid naar 10k+ dus kom maar op! :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:16:12 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416120
Vandaag wederom een ATH _O-

Zo gaat het al het hele jaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag wederom een ATH _O-

Zo gaat het al het hele jaar.
:')
pi_176416129
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag wederom een ATH _O-

Zo gaat het al het hele jaar.
Ik ook. Maar is eigenlijk standaard als VEN omhoog schiet. :9

40k sat aangetikt al. Blijft maar doorgaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:17:27 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416137
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik ook. Maar is eigenlijk standaard als VEN omhoog schiet. :9

40k sat aangetikt al. Blijft maar doorgaan.
Donderende VEN niet in elkaar gisteren? :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416138
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:15 schreef sandertjuh het volgende:
Fun gaat nog wel knallen de komende tijd!
Hoop het ook _O_
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:18:09 #62
62913 Blik
The one and Only!
pi_176416151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:29 schreef Predator38 het volgende:
kom ik aan met 330 stukjes VEN maarja vorige week pas in de cryptomarkt gestapt...
Ach, 74 stuks hierro
pi_176416161
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Donderende VEN niet in elkaar gisteren? :P
Stond er niet best voor, maar als je +32% in de laatste 24 uur hebt, dan is het niet zo erg dat ie af en toe wat corrigeert. :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:19:20 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416171
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Stond er niet best voor, maar als je +32% in de laatste 24 uur hebt, dan is het niet zo erg dat ie af en toe wat corrigeert. :9
Maar niet dagelijks een ATH dus :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416180
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar niet dagelijks een ATH dus :P
Nee, refereerde alleen naar het 'ik ook' als in vandaag een ATH. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 18:20:13 ]
pi_176416187
gisteren voor het eerst wat btc gekocht op bitonic. dus nog even wachten tot rekening geverifieerd is, en dan sturen ze hun ding.... terwijl ik met lede ogen moet kijken hoe ven netjes aan het schuiven is... I need more :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:20:44 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416189
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee, refereerde alleen naar het 'ik ook' als in vandaag een ATH. :9
Ah, ik dacht dat het over de tweede zin ging.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:21:24 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176416203
Ah VEN wordt eindelijk een beetje losgelaten? Snel nog wat bijkopen voor hij een tientje kost :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176416206
Niet verliezen is net zo waardevol. Ik heb meerdere malen 10k+ in een paar uur zien verdampen.

Investeer waar je in geloofd. Ik lees hier zoveel mensen die de ultra-high-risk altcoins kopen, hopend op een snelle 30%. En maar blijven traden als een coin niet moont na 2 dagen.

Kalmte mensen, spreid je risico en stop met het jagen op alle coins die de lucht in knallen
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:21:52 #70
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176416213
Mijn Neblio winst in AppCoin en REQ gestoken, lange termijn.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176416226
Jeeeezus VEN _O_ _O_ _O_
pi_176416227
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
pi_176416240
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Assistent accountant :P
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:23:29 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176416245
Precies op tijd, weer 5% er bij _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176416253
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
ik ben mod op een internetforum
pi_176416254
Onvermijdelijk dat dit zou gebeuren bij VEN. Had door de sellwalls alleen verwacht dat het nog een paar dagen zou duren en daarom gisteravond 1500 VEN omgezet in ICX :'). Greed is a bitch.
pi_176416255
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Bijna werkloos :(
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:24:09 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176416256
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Totaal niet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176416258
Vechain, jongens jongens waar gaat dit heen? Zijn er meer mensen die er over denken om uit vechain te gaan? Het is mij al twee keer gebeurd dat ik een flinke dip voelde komen en te laat was met uitstappen (als in ipv 100 procent winst nog 75 procent) lastig lastig.
pi_176416261
Wagerr reageert goed op de roadmap. Op 15 januari is de mainnet launch gepland. Weet iemand wat voor eisen worden gesteld aan het draaien van een masternode?
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:24:58 #81
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176416271
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Zit nu in mijn master Accountancy :P .
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176416280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:24 schreef MGeraads het volgende:
Vechain, jongens jongens waar gaat dit heen? Zijn er meer mensen die er over denken om uit vechain te gaan? Het is mij al twee keer gebeurd dat ik een flinke dip voelde komen en te laat was met uitstappen (als in ipv 100 procent winst nog 75 procent) lastig lastig.
Niet doen, dit is geen pump&dump coin. Ven=hodl
Koning.
pi_176416287
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Programmeur in de machinebouw (Robots/PLC).
Bezig met afstuderen op het moment.
pi_176416289
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Waarom? Heb jij dat in het dagelijks leven ook, dat je je niks voelt als iemand een dikke portemonnee heeft of een grotere aandelen portefeuille?
Ja

Mezelf nu even verhangen gr gr

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176416303
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:25 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Niet doen, dit is geen pump&dump coin. Ven=hodl
Ja wellicht dat deze anders is, maar dat dacht ik van ripple ook. Weliswaar de correctie van afgelopen dagen volledig van tafel nu.
pi_176416313
Dat moment wanneer je 10K VEN verkocht op 1,30 :')

Nahja fuck it.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 18:27:44 ]
pi_176416327
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
ICT'er en full time mantelzorger voor mijn vrouw
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:28:23 #88
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176416329
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Student B:)B
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:28:39 #89
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176416334
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:27 schreef vigen98 het volgende:
Dat moment wanneer je 10K VEN verkocht op 1,30 :')

Nahja fuck it.
;(
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176416342
6,10 nu op Binance :') Fuck me...
pi_176416361
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:29 schreef vigen98 het volgende:
6,10 nu op Binance :') Fuck me...
Nah 6.29...

ag, je kan niet ieder treintje hebben. Ik mis ook 99% van de moons
pi_176416364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:29 schreef vigen98 het volgende:
6,10 nu op Binance :') Fuck me...
Op hoeveel gekocht dan? Neem aan nog steeds dikke winst bij verkoop op 1.30 of niet?
pi_176416376
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Onderwijs
pi_176416377
Nu in VEN gaan? Idk...
pi_176416380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:29 schreef vigen98 het volgende:
6,10 nu op Binance :') Fuck me...
bedoel je niet 6.50 ? :D
pi_176416384
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:25 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Niet doen, dit is geen pump&dump coin. Ven=hodl
dit.
Wou dat ik er dieper in zat.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176416387
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:31 schreef Syphixx het volgende:

[..]

bedoel je niet 6.50 ? :D
Wow, waar is dit ineens op gebaseerd?
pi_176416391
Nog best veel hier waarbij dit dus in theorie goed past.

Nu student zijn lijkt me overigens ook genot. Al die tijd die je dan hebt voor crypto _O_.
pi_176416393
Fuck... _O-
pi_176416395
$6.50 _O_ _O_

Zit erin sinds $2.20, wat is dit toch genieten.
pi_176416396
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:21 schreef Roellie80 het volgende:
Niet verliezen is net zo waardevol. Ik heb meerdere malen 10k+ in een paar uur zien verdampen.

Investeer waar je in geloofd. Ik lees hier zoveel mensen die de ultra-high-risk altcoins kopen, hopend op een snelle 30%. En maar blijven traden als een coin niet moont na 2 dagen.

Kalmte mensen, spreid je risico en stop met het jagen op alle coins die de lucht in knallen
wijze woorden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176416407
Ven easy 10-15 in de komende weken. Sellwalls gone... dit gaat moon.
Lambo of Rekt
pi_176416408
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:31 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Wow, waar is dit ineens op gebaseerd?
vanop m'n scherm ?
pi_176416411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog best veel hier waarbij dit dus in theorie goed past.

Nu student zijn lijkt me overigens ook genot. Al die tijd die je dan hebt voor crypto _O_.
Ja maar geen geld om te beleggen haha. Of toch wel? Alles is mooi meegenomen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:33:25 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416417

~O>
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416422
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo zit ik al sinds vorig jaar mei (ofzo) in Waves. Mijn aanschaf waarde in BTC is x3 ofzo, maar als ik op tijd had uitgestapt weer terug richting BTC had het zoveel beter kunnen zijn.

Maarja, dat hoort er idd ook bij.
Ik zit ook een beetje met de paar Waves die ik heb. Gekocht toen ik begon, want vond dat ze wel een goed verhaal hadden en men was er hier over te spreken. Ik heb die good times met Waves niet meegemaakt, en iedere volgende maand moet Waves maand zijn vooralsnog... :')
Het weer zat niet mee
pi_176416424
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Front end developer. Dus totaal iets anders.
pi_176416426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:33 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ja maar geen geld om te beleggen haha. Of toch wel? Alles is mooi meegenomen.
Maximaal lenen = maximaal leven.
pi_176416429
Jammer van die ven moon. Gaat straks weer een dump worden. Met fomo-ers die bagholder worden etc.

Ik zie liever stabiele groei.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:35:01 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416445
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Back-end developer :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:34 schreef Skv het volgende:
Jammer van die ven moon. Gaat straks weer een dump worden. Met fomo-ers die bagholder worden etc.

Ik zie liever stabiele groei.
Die stabiele groei kwam alleen maar door de sell walls. Die walls zijn nu weg en ineens vliegt hij omhoog.
pi_176416459
Zo blij met mijn investering in VEN! Portfolio zojuist +38%
hoi
pi_176416461
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die stabiele groei kwam alleen maar door de sell walls. Die walls zijn nu weg en ineens vliegt hij omhoog.
Zonde.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176416465
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Back-end developer :P
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Front end developer. Dus totaal iets anders.
Jullie zijn gewild in de crypto wereld :)
pi_176416471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nu student zijn lijkt me overigens ook genot. Al die tijd die je dan hebt voor crypto _O_.
Dit dus.
Als ik savonds 'even' in wil lezen in crypto, dan is de avond meteen voorbij. :')
Het weer zat niet mee
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:36:05 #116
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176416474
Heb momenteel nog 170 euro aan ETH staan wat zouden jullie daar mee doen?
pi_176416475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die stabiele groei kwam alleen maar door de sell walls. Die walls zijn nu weg en ineens vliegt hij omhoog.
We landen alweer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176416482
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn gewild in de crypto wereld :)
Mwah. Zover gaat mijn skillset niet. Ik schaar me niet onder de uitzonderlijk goede front enders.
pi_176416483
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:36 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Heb momenteel nog 170 euro aan ETH staan wat zouden jullie daar mee doen?
REQ, staat laag nu.
pi_176416484
VEN blijft maar doorgaan holy shit
hoi
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:36:53 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog best veel hier waarbij dit dus in theorie goed past.

Nu student zijn lijkt me overigens ook genot. Al die tijd die je dan hebt voor crypto _O_.
:W

Steek er tegenwoordig alleen praktisch geen tijd meer in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Dat kan niet. Als je hebt aangezet met Google Authenticator, kan je het daarmee uitzetten. Als je al niet kan inloggen moet je de backup code hebben, die is iets van 10 tekens. Als je die niet hebt, exchange contacten.
back-up code heb wel. Moet het dan ook via Gatehub gaan? Of kan ik dat zelf fixen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176416490
Vechain.

_O_ _O_ _O_
pi_176416499
RIPPLE :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176416507
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:36 schreef Skv het volgende:

[..]

We landen alweer.
Rond 5.49 zat er ook even een kink in de kabel, daarna zo weer doorgestegen....
We wachten rustig af. Is toch een hodl voor ven
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:38:25 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]


[..]

Jullie zijn gewild in de crypto wereld :)
Ik heb niks, maar dan ook echt niks met cryptografie. Ik heb met veel pijn en moeite mezelf door de Monero whitepaper geworsteld, maar ik snap het nog steeds niet _O-

Iig een teken dat Monero wel goed in elkaar zit. Dat kan over de rest niet gezegd worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416515
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:36 schreef ryannboy het volgende:
VEN blijft maar doorgaan holy shit
Ven gaat makkelijk, echt makkelijk, de 20 euro halen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:38:47 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
RIPPLE :D
Is ie al dood?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416530
Hodl, ik geloof dat ik beter een maand mijn portfolio niet kan checken. Van 7500 naar 5500 gegaan in een paar dagen.
pi_176416532
Wel weer goeie sellwalls of ben ik nou gek
pi_176416533
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven gaat makkelijk, echt makkelijk, de 20 euro halen.
morgen ? :P
pi_176416538
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven gaat makkelijk, echt makkelijk, de 20 euro halen.
thanks voor die aanbeveling toen, om ven te kopen, hoeveel zit jij in de + vandaag
hoi
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:40:22 #133
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176416550
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
RIPPLE :D
Rip(ple)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:40:48 #134
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176416554
Ripple hodl of verkopen
pi_176416557
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Product Owner in de IT
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176416560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
RIPPLE :D
Ripple is de bomb... zeker 100usd binnen 2 weken.
Lambo of Rekt
pi_176416562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:39 schreef ryannboy het volgende:

[..]

thanks voor die aanbeveling toen, om ven te kopen, hoeveel zit jij in de + vandaag
Heel veel :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176416570
Ben benieuwd wat er gebeurd als straks azie wakker wordt en ze merken dat de ven train eindeijk vertrokken is...

Doet een floreffe tripel biertje opentrekt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:43:14 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416578
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ripple is de bomb... zeker 100usd binnen 2 weken.
Open even een topic in WGR daarvoor, kan het hier weer over crypto gaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:44:09 #140
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176416589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd als straks azie wakker wordt en ze merken dat de ven train eindeijk vertrokken is...
Fapfap
pi_176416596
47% VEN portfoliowaarde, beste beslissing ooit
hoi
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:45:01 #142
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176416600
holy crap! Ven schiet door de geluidbarierre ! :9~ :9~ Ik moest ff kwijlen toen ik blokfolio opende!
PSN-ID: SoliD_S
pi_176416603
Ripple veruit nog steeds best presenterende coin die ik heb gehaald. :')
Ether trouwens de minste.
pi_176416625
All aboard the VeTrain. _O_
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176416632
Wat gebeurt er met Vchain? Heb alles op 45k verkocht. Nu kijken of het gaat corrigeren :')
Moo
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:47:44 #146
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176416652
Vechain gaat af en toe ineens als een raket, daarna weer dump en dan weer stabiele groei. Tikt voor mij in ieder geval steeds een hoger niveau aan.
pi_176416666
Tip van de week: Tether (USDT) goed team/roadmap. Staat op het punt uit te breken. Top 10 coin gogo!
pi_176416683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:48 schreef Roellie80 het volgende:
Tip van de week: Tether (USDT) goed team/roadmap. Staat op het punt uit te breken. Top 10 coin gogo!
:')
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:50:21 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176416697
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb niks, maar dan ook echt niks met cryptografie. Ik heb met veel pijn en moeite mezelf door de Monero whitepaper geworsteld, maar ik snap het nog steeds niet _O-

Iig een teken dat Monero wel goed in elkaar zit. Dat kan over de rest niet gezegd worden.
Dus omdat jij het niet snapt zit het goed in elkaar? Bijzondere redenering.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176416715
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
Linux / Cloud specialist. Niks met finance, werkgever is wel SWIFT partner :P
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:51:32 #151
286575 Roces18
Chef de party
pi_176416716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:48 schreef Roellie80 het volgende:
Tip van de week: Tether (USDT) goed team/roadmap. Staat op het punt uit te breken. Top 10 coin gogo!
die zijn tijdje terug nog gehacked :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176416745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:51 schreef Roces18 het volgende:
Tether
quote:
De Tether koers staat altijd gelijk aan 1 dollar (USD₮), 1 euro (EUR₮) of 1 yen (JPY₮).
pi_176416746
Iemand die TRX nog hodlt?
hoi
pi_176416747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:51 schreef Roces18 het volgende:

[..]

die zijn tijdje terug nog gehacked :')
Daarom! Staan bijna op all time low
pi_176416751
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Ripple veruit nog steeds best presenterende coin die ik heb gehaald. :')
Ether trouwens de minste.
Bij mij TRX. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:53:48 #156
286575 Roces18
Chef de party
pi_176416753
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:53 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Daarom! Staan bijna op all time low
:{w en daar blijft die losercoin ook
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176416754
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:53 schreef ryannboy het volgende:
Iemand die TRX nog hodlt?
Ik heb alles er uit gegooid. De meesten hier geloof ik.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176416768
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb alles er uit gegooid. De meesten hier geloof ik.
hier nog niet, kleine 300euro maar maar toch ik geloof er nog in:P

CV Market Watch™: TRON (TRX) Sees Deep Correction Despite Positive News

https://cryptovest.com/ne(...)spite-positive-news/
pi_176416775
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb alles er uit gegooid. De meesten hier geloof ik.
ik ook inderdaad... gelukkig wel 66% van mn portfolio in VeChain! *O*
pi_176416777
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb alles er uit gegooid. De meesten hier geloof ik.
Ik was daar te laat mee denk dat ik blijf hodlen en zodra ik inleg heb bereikt eruit met die zooi
hoi
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:55:09 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416779
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Dus omdat jij het niet snapt zit het goed in elkaar? Bijzondere redenering.
Dat betekent dat ze er heel goed over na gedacht hebben en heel veel kennis van zaken hebben. Ondertussen maak ik een implementatie zoals Verge belooft binnen een ochtend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416793
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze er heel goed over na gedacht hebben en heel veel kennis van zaken hebben. Ondertussen maak ik een implementatie zoals Verge belooft binnen een ochtend.
Maar dat betekent nog niet dat het goed is of werkt.
pi_176416798
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:54 schreef Syd het volgende:

[..]

hier nog niet, kleine 300euro maar maar toch ik geloof er nog in:P

CV Market Watch™: TRON (TRX) Sees Deep Correction Despite Positive News

https://cryptovest.com/ne(...)spite-positive-news/
TRX is een idee, geen product. Die verdienen in deze startupfase echt nog geen plek in de top-10 is mijn overtuiging.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:56:47 #164
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176416806
Heb 500 stuks XLM zou die nog stijgen?
pi_176416807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:55 schreef ryannboy het volgende:

[..]

Ik was daar te laat mee denk dat ik blijf hodlen en zodra ik inleg heb bereikt eruit met die zooi
Ik had gekocht op 1,9 cent. Verkocht op 17,5, 13,5 en 9,5 cent. Dus allemaal prima winst.

Ik snap de stress ook niet zo. Hij is nog steeds verdubbeld tov 10 dagen geleden. Alleen te late instappers hebben wat pijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 18:59:05 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:56 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maar dat betekent nog niet dat het goed is of werkt.
Het werkt, dat is één ding wat wel vast staat. Ik ben dan weer nieuwsgierig genoeg om te achterhalen waarom het werkt.

Doordat ik niet eens de code kan kraken achter Monero, zal een eventuele aanvaller veel meer moeite hebben om er een lek in te vinden. Het zegt weldegelijk wat over de beveiliging.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416845
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:56 schreef Skv het volgende:

[..]

TRX is een idee, geen product. Die verdienen in deze startupfase echt nog geen plek in de top-10 is mijn overtuiging.
Klopt, hij heeft nog niet iets om te showen, maar zijn verleden en zijn app maak het nog wel interessant, ik verwacht ook geen hele bedragen hoor ik verwacht/hoop dat hij volgende week weer ergens rond de 20cent hangt. En dan nog een kleine groei nadat hij de volgende partner aangekondigd heeft.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:59:19 #168
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176416850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:56 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Heb 500 stuks XLM zou die nog stijgen?
Als je bijkoopt wel.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:59:21 #169
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176416853
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze er heel goed over na gedacht hebben en heel veel kennis van zaken hebben. Ondertussen maak ik een implementatie zoals Verge belooft binnen een ochtend.
Praatjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176416864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:59 schreef Syd het volgende:

[..]

Klopt, hij heeft nog niet iets om te showen, maar zijn verleden en zijn app maak het nog wel interessant, ik verwacht ook geen hele bedragen hoor ik verwacht/hoop dat hij volgende week weer ergens rond de 20cent hangt. En dan nog een kleine groei nadat hij de volgende partner aangekondigd heeft.
Lijkt mij heel sterk dat hij zo hoog terugkomt. Maar ik help je hopen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:59:56 #171
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176416865
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als je bijkoopt wel.
Hoe bedoel je als ik bij koop?
pi_176416866
Dit plaatje zie ik vandaag vaker voorbij komen, hoe komen ze erop? loll

IIMjMII twitterde op woensdag 10-01-2018 om 01:05:50 This is what happening with #TRX don’t let the whales fool you. https://t.co/yvk2Bm8iRW reageer retweet


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 19:01:39 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:00:28 #173
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176416875
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:56 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Heb 500 stuks XLM zou die nog stijgen?
Hodl.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176416883
TRX er uit. Mijn hoop rust nu op Ven, Lisk, Icon, Fun, Req, Eth, Mod, Vib en Ark.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:01:15 #175
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176416892
Net request network gekocht dit is ook een coin voor hodl?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:01:35 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176416896
Holy crap VEN
pi_176416898
Op dit moment wel blij om 100% in VEN gestopt te hebben:P ... ach ja wie weet volgende week niet meer:P
pi_176416900
VEN heeft even een nieuw instapmomentje gemaakt. Wie durft?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:01:57 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416905
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Praatjes.
Weet je, ga lekker in je trollenkelder een ander forum verkloten met je triestheid. Kan het hier inhoudelijk blijven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176416908
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:01 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Net request network gekocht dit is ook een coin voor hodl?
Gast, doe ook even je eigen onderzoek of ga naar het noob topic.l
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:02:13 #181
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176416910
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:01 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Net request network gekocht dit is ook een coin voor hodl?
Is vib vibrator coin?
pi_176416916
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Is vib vibrator coin?
Viberate O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 januari 2018 @ 19:02:59 #183
163650 Greys
pi_176416923
Leuk verjaardagsnieuws voor DGB *O*
Even m'n sell orders verhogen :P

https://twitter.com/DigiByteCoin/status/951148954632167424

Best birthday gift ever! @Apple has approved the #DigiByte #iOS wallet for beta testing! Help us test today! Join the $DGB developer chat for more information on Telegram: @DigiByteDevelopers https://t.co/RSLd0GjtKa
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:03:13 #184
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176416930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Is vib vibrator coin?
Dil dildo coin zeker
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:03:24 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176416934
ETH/BTC is de 0,1 voorbij...

FLIPPENING HYPE *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:03:41 #186
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176416987
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:07:46 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417014
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Concurrent van VEN. Foei!
https://www.twitter.com/modum_io/status/949347809148289024
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2018 @ 19:08:00 #189
230491 Zith
pls tip
pi_176417016
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben de meeste van jullie trouwens een baan in finance? Of totaal iets anders?
PhD economie, nu postdoc bij Erasmus
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:08:49 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417036
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:08 schreef Zith het volgende:

[..]

PhD economie, nu postdoc bij Erasmus
Kijk hem stoer doen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176417037
Even eten en een half uur niet kijken.. VEN en SUB zijn echt mijn 2 pareltjes :D
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:09:02 #192
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176417047
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:02 schreef Greys het volgende:
Leuk verjaardagsnieuws voor DGB *O*
Even m'n sell orders verhogen :P

https://twitter.com/DigiByteCoin/status/951148954632167424

Best birthday gift ever! @Apple has approved the #DigiByte #iOS wallet for beta testing! Help us test today! Join the $DGB developer chat for more information on Telegram: @DigiByteDevelopers https://t.co/RSLd0GjtKa
Nou, de kopers hebben het nog niet door... -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176417056
VEN corrigeert al..
hoi
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:10:20 #194
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176417071
Juist wat lekker. Wilde toch al mijn Ven van HitBITCH richting mijn nieuwe Binance account brengen ideaal moment dit. Lekker op 44.000 SAT omgezet en nu in een goedkope coin om die belachelijk flat fee van 14 Ven te vermijden en bye bye zwaai zwaai :W
015
pi_176417080
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:09 schreef ryannboy het volgende:
VEN corrigeert al..
Stabiliseert is meervan toepassing vind ik.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 januari 2018 @ 19:11:17 #196
163650 Greys
pi_176417088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:09 schreef V. het volgende:

[..]

Nou, de kopers hebben het nog niet door... -O-
Niet..? :o


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176417101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:09 schreef ryannboy het volgende:
VEN corrigeert al..
;’)
pi_176417105
..

[ Bericht 99% gewijzigd door sandertjuh op 10-01-2018 19:12:28 ]
pi_176417108
LSK start de motoren.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:12:16 #200
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176417109
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet..? :o

[ afbeelding ]
Mijn Coinstats-app liet nog niks zien...
Ja inderdaad, V. ja.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 januari 2018 @ 19:12:46 #201
163650 Greys
pi_176417118
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:12 schreef V. het volgende:

[..]

Mijn Coinstats-app liet nog niks zien...
Bittrex wel iig :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176417125
Ik zou nu best in SUB willen stappen.

Maar mijn withdrawal van Kucoin staat al 12,5 uur op pending. *O*
Nog steeds niks in de chain *O*
Webcare zegt /(web)care wacht maar af *O*

FML *O* Nooit meer Kucoin *O*
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:13:31 #203
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176417126
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Bittrex wel iig :P
Doen ze iets goed...
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:13:58 #204
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176417134
VEN gaat lekker :)
  Eindredactie Games woensdag 10 januari 2018 @ 19:14:05 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176417136
Wat doet EOS ineens?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176417169
Op hoeveel SAT weer instappen in VEN? Wel voor de rebrand uiteraard :9~
Moo
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:15:49 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176417171
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Weet je, ga lekker in je trollenkelder een ander forum verkloten met je triestheid. Kan het hier inhoudelijk blijven.
Verbeter fok begin bij jezelf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176417179
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:13 schreef Skv het volgende:
Ik zou nu best in SUB willen stappen.

Maar mijn withdrawal van Kucoin staat al 12,5 uur op pending. *O*
Nog steeds niks in de chain *O*
Webcare zegt /(web)care wacht maar af *O*

FML *O* Nooit meer Kucoin *O*
Ook net in SUB gestapt. *O*
Koning.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:16:24 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417181
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Verbeter fok begin bij jezelf.
Weet je wat je te doen staat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176417221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:16 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ook net in SUB gestapt. *O*
Ik dus niet -O-
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:20:19 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176417267
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Weet je wat je te doen staat.
Is goed Lodewijk de 14e :W.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176417324
wanneer is die tokenswap dan van VEN?? is dat nou de 15de of volgende maand ?
de rebrand is de 15de dacht ik maar is dat gelijk een tokenswap ?
pi_176417345
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Weet je wat je te doen staat.
Ik post hier nog niet zo lang maar ik probeer wel een goede bijdrage aan dit topic te doen met mijn beperkte kennis. Maar ik vind jouw posts (zeker voor een mod) vaak erg onaardig en denigrerend. Misschien is het niet netjes/verstandig om dit tegen een mod te zeggen maar ik moest het toch even kwijt. Verder vind ik het een gezellig topic waarin we samen blij en rijk worden. :)
Koning.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:24:04 #215
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176417367
Goed nieuws voor DGB Digibyte: " Best birthday gift ever! @Apple has approved the #DigiByte #iOS wallet for beta testing! Help us test today! Join the $DGB developer chat for more information on Telegram: @DigiByteDevelopers " https://twitter.com/DigiByteCoin De koers is inmiddels al up. Maar de wereld is rond, een dag is 24 uur. Dit bericht is 25 minuten oud.

DigiByte (@DigiByteCoin) | Twitter
The latest Tweets from DigiByte (https://twitter.com/DigiByteCoin). Fastest, longest, most decentralized UTXO blockchain in the world today

Graag gedaan!
En altijd het laatste woord.
pi_176417383
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik post hier nog niet zo lang maar ik probeer wel een goede bijdrage aan dit topic te doen met mijn beperkte kennis. Maar ik vind jouw posts (zeker voor een mod) vaak erg onaardig en denigrerend. Misschien is het niet netjes/verstandig om dit tegen een mod te zeggen maar ik moest het toch even kwijt. Verder vind ik het een gezellig topic waarin we samen blij en rijk worden. :)
ooit een mod met fatsoen tegengekomen dan (op welk forum dan ook)?
hoi
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:25:24 #217
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176417393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik post hier nog niet zo lang maar ik probeer wel een goede bijdrage aan dit topic te doen met mijn beperkte kennis. Maar ik vind jouw posts (zeker voor een mod) vaak erg onaardig en denigrerend. Misschien is het niet netjes/verstandig om dit tegen een mod te zeggen maar ik moest het toch even kwijt. Verder vind ik het een gezellig topic waarin we samen blij en rijk worden. :)
Zelfde voor mij! Vaak een beetje kinderachtig, ik zou hem ook niet heel oud schatten.....
015
pi_176417402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik post hier nog niet zo lang maar ik probeer wel een goede bijdrage aan dit topic te doen met mijn beperkte kennis. Maar ik vind jouw posts (zeker voor een mod) vaak erg onaardig en denigrerend. Misschien is het niet netjes/verstandig om dit tegen een mod te zeggen maar ik moest het toch even kwijt. Verder vind ik het een gezellig topic waarin we samen blij en rijk worden. :)
Mag je hier gewoon zeggen hoor. Mods kunnen toch niet zoveel verder.
pi_176417415
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik post hier nog niet zo lang maar ik probeer wel een goede bijdrage aan dit topic te doen met mijn beperkte kennis. Maar ik vind jouw posts (zeker voor een mod) vaak erg onaardig en denigrerend. Misschien is het niet netjes/verstandig om dit tegen een mod te zeggen maar ik moest het toch even kwijt. Verder vind ik het een gezellig topic waarin we samen blij en rijk worden. :)
Groot gelijk. Als je tevens twijfelt of het wel verstandig is of niet om dit tegen een mod te zeggen, dan zegt dat vaak meer over de mod dan over jezelf.

Maarja, Nattekat zal z'n lul wel te diep in z'n eigen kont hebben zitten om naar jou te luisteren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:26:46 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik post hier nog niet zo lang maar ik probeer wel een goede bijdrage aan dit topic te doen met mijn beperkte kennis. Maar ik vind jouw posts (zeker voor een mod) vaak erg onaardig en denigrerend. Misschien is het niet netjes/verstandig om dit tegen een mod te zeggen maar ik moest het toch even kwijt. Verder vind ik het een gezellig topic waarin we samen blij en rijk worden. :)
Ik ben heel aardig :{w

Alleen als je gaat lopen trollen als ik net uitgebreid toelichting heb gegeven steek ik graag een been uit :)

En ik zit hier ook als user hè ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176417444
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben heel aardig :{w

Alleen als je gaat lopen trollen als ik net uitgebreid toelichting heb gegeven steek ik graag een been uit :)
en terecht.... :B
trollnoobs moeten lekker opflikkeren hier
pi_176417448
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik post hier nog niet zo lang maar ik probeer wel een goede bijdrage aan dit topic te doen met mijn beperkte kennis. Maar ik vind jouw posts (zeker voor een mod) vaak erg onaardig en denigrerend. Misschien is het niet netjes/verstandig om dit tegen een mod te zeggen maar ik moest het toch even kwijt. Verder vind ik het een gezellig topic waarin we samen blij en rijk worden. :)
Crewbashing. TR meegepakt.

:W
pi_176417452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed nieuws voor DGB Digibyte: " Best birthday gift ever! @Apple has approved the #DigiByte #iOS wallet for beta testing! Help us test today! Join the $DGB developer chat for more information on Telegram: @DigiByteDevelopers " https://twitter.com/DigiByteCoin De koers is inmiddels al up. Maar de wereld is rond, een dag is 24 uur. Dit bericht is 25 minuten oud.

DigiByte (@DigiByteCoin) | Twitter
The latest Tweets from DigiByte (https://twitter.com/DigiByteCoin). Fastest, longest, most decentralized UTXO blockchain in the world today

Graag gedaan!
MOOOON
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176417457
Onder de $6 *O*
pi_176417463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:27 schreef vigen98 het volgende:
Onder de $6 *O*
beter ...even bijkopen vrijdag *O* *O* *O*
pi_176417466
Ah bah, krijgen we nu ook weer de DGB hype? Dat is echt een coin die naast XVG plaats kan nemen.

Kun je heus op verdienen, maar is qua fundamentals echt niks.
pi_176417491
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:28 schreef Typisch het volgende:
Ah bah, krijgen we nu ook weer de DGB hype? Dat is echt een coin die naast XVG plaats kan nemen.

Kun je heus op verdienen, maar is qua fundamentals echt niks.
Lees je beter in :{ :+
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 januari 2018 @ 19:29:50 #228
163650 Greys
pi_176417497
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Groot gelijk. Als je tevens twijfelt of het wel verstandig is of niet om dit tegen een mod te zeggen, dan zegt dat vaak meer over de mod dan over jezelf.

Maarja, Nattekat zal z'n lul wel te diep in z'n eigen kont hebben zitten om naar jou te luisteren.
Doe ff normaal. :{w

Die Natte is af en toe wat bitchy maar een van de meest redelijke en faire mensen hier die ook gewoon z'n fouten toegeeft (als een van de weinigen). En echt onzin om iets niet tegen hem te durven zeggen, alsof een van de mods hier hun 'macht' misbruiken. Volgens mij echt nog nooit gebeurd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:29:56 #229
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176417501
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:28 schreef Typisch het volgende:
Kun je heus op verdienen, maar is qua fundamentals echt niks.
Na de eerste 5 woorden gestopt met lezen :)
En altijd het laatste woord.
pi_176417510
officialmcafee twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 14:07:27 Coin of the day: Digibyte (DGB). Using a Blockchain which is 40 times faster than Bitcoin and having one of the mos… https://t.co/GdgJ9sVwd6 reageer retweet
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:30:34 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417516
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:28 schreef Typisch het volgende:
Ah bah, krijgen we nu ook weer de DGB hype? Dat is echt een coin die naast XVG plaats kan nemen.

Kun je heus op verdienen, maar is qua fundamentals echt niks.
In een ver duister verleden eens wat gedaan. Volgens mij met veel pijn en moeite roi weten te verkopen, waarna Nattekatsyndroom.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:31:19 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417539
quote:
9s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:30 schreef alilami het volgende:
officialmcafee twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 14:07:27 Coin of the day: Digibyte (DGB). Using a Blockchain which is 40 times faster than Bitcoin and having one of the mos… https://t.co/GdgJ9sVwd6 reageer retweet
Aha :')

Ethereum is ook 40x sneller. En nu?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 januari 2018 @ 19:31:41 #233
163650 Greys
pi_176417549
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:28 schreef Typisch het volgende:
Ah bah, krijgen we nu ook weer de DGB hype? Dat is echt een coin die naast XVG plaats kan nemen.

Kun je heus op verdienen, maar is qua fundamentals echt niks.
Even jubelen omdat het m'n speelgeld omhoog ramt (geen hodl maar een trade gok was het) is toch geen hype? :D

Edit: sorry, ik las niet goed, dacht dat er ergens 'hier' in je post stond :@ "krijgen we hier de DGB hype".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:32:18 #234
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176417569
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Aha :')

Ethereum is ook 40x sneller. En nu?
En nu stijgt de koers :)
En altijd het laatste woord.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:32:59 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417590
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

En nu stijgt de koers :)
Top c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176417608
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Even jubelen omdat het m'n speelgeld omhoog ramt (geen hodl maar een trade gok was het) is toch geen hype? :D

Edit: sorry, ik las niet goed, dacht dat er ergens 'hier' in je post stond :@
Niet al je VEN omzetten naar DGB :N
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176417629
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Aha :')

Ethereum is ook 40x sneller. En nu?
Universa is ook paar duizend keer sneller dan BTC, en nu?
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:34:34 #238
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176417654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Universa is ook paar duizend keer sneller dan BTC, en nu?
Haha die Telegram is een tyus zooi van hun :D
En altijd het laatste woord.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:34:57 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417668
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Universa is ook paar duizend keer sneller dan BTC, en nu?
Geven ze een loze belofte.

We waren al tot de conclusie gekomen dat het een kutcoin was hè.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176417678
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:34 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Haha die Telegram is een tyus zooi van hun :D
Wat kan Universa eraan doen dat domme Indianen en Nigerianen joinen _O- Dat gebeurt bij elke telegram groep.
pi_176417681
UNIVERSA _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176417688
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geven ze een loze belofte.

We waren al tot de conclusie gekomen dat het een kutcoin was hè.
Nee niks belofte, is gewoon zo.
pi_176417702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:53 schreef ryannboy het volgende:
Iemand die TRX nog hodlt?
Ja ik (het "sukkeltje" :D)hier 12.5k op gem prijs van 10.5 cent. Heb nu wel een sell order erin gezet.

https://www.reddit.com/r/(...)_medium=comment_list

Heb hier nog geen plausibele verklaring voor gezien. Bovendien kan ie nog geen eens een plaatje met tekst fatsoenlijk uploaden op Twitter :')

Als die sell order doorgaat sta ik een klein beetje winst, maar de opportunity costs door niet te verkopen op een hoger punt zijn wel heel hoog. Heel de mod ven train gemist. :D
pi_176417710
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben heel aardig :{w

Alleen als je gaat lopen trollen als ik net uitgebreid toelichting heb gegeven steek ik graag een been uit :)

En ik zit hier ook als user hè ;)
Was ook niet vervelend bedoeld verder.
Weer vriendjes? :)
Koning.
pi_176417715
Overigens zou ik nog steeds in Snovio stappen, belachelijk goedkoop.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:36:38 #246
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176417719
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:36 schreef SOG het volgende:
Heb nu wel een sell order erin gezet.

HODL
En altijd het laatste woord.
pi_176417724
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bijna werkloos :(
Eigen of gedwongen keuze, ga je nu full time crypto of blijf je voor de fun/belastingen werken?

In 2010 na bijna 20jr verschillende financieel administratieve functies erachter gekomen dat ik ooit een klap van een molenwiek heb opgelopen.....

Met beperkte middelen kan ik dus full time crypto ....
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:37:39 #248
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176417744
Mijn PROPY zak is van 6+ dollar naar 3+ dollar gegaan in 5 dagen tijd.


Bier.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176417750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:36 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Eigen of gedwongen keuze, ga je nu full time crypto of blijf je voor de fun/belastingen werken?

In 2010 na bijna 20jr verschillende financieel administratieve functies erachter gekomen dat ik ooit een klap van een molenwiek heb opgelopen.....

Met beperkte middelen kan ik dus full time crypto ....
Hij heeft zijn baan opgezegd _O_ Magnet heeft bank gemaakt :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:37:57 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417752
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee niks belofte, is gewoon zo.
Goed... laten we 2000x nemen voor je paar duizend. Dan is er een block elke 0,3 seconde. Dat is minder dan de ping tussen Azië en Europa. Dat is technisch onmogelijk stabiel te houden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176417757
waarom staat Dragonchain nog niet op Binance ???
ik voel er niks voor om via die andere **** exchanges aankopen te doen eigenlijk
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:38:38 #252
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176417773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Universa is ook paar duizend keer sneller dan BTC, en nu?
Is daar al enig bewijs van in een live omgeving?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176417781
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Goed... laten we 2000x nemen voor je paar duizend. Dan is er een block elke 0,3 seconde. Dat is minder dan de ping tussen Azië en Europa. Dat is technisch onmogelijk stabiel te houden.
Zullen we eerst gaan praten wat onmogelijk is nadat mainnet is uitgekomen?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:38:58 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417784
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:36 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Was ook niet vervelend bedoeld verder.
Weer vriendjes? :)
Eerst mij zwart maken, en nu weer vergiffenis willen... ok dan :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:39:11 #255
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176417791
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef Predator38 het volgende:
waarom staat Dragonchain nog niet op Binance ???
ik voel er niks voor om via die andere **** exchanges aankopen te doen eigenlijk
Shitcoin. Al een week rond de 5 dollar. En Kucoin is geen sterretjes exchange.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:39:22 #256
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176417793
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eerst mij zwart maken, en nu weer vergiffenis willen... ok dan :P
Hij heet toch ook Tha Dark.. vind je het gek dat die je zwart maakt.
En altijd het laatste woord.
pi_176417798
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Even jubelen omdat het m'n speelgeld omhoog ramt (geen hodl maar een trade gok was het) is toch geen hype? :D

Edit: sorry, ik las niet goed, dacht dat er ergens 'hier' in je post stond :@ "krijgen we hier de DGB hype".
Nee, maar de (obvious betaalde) shills komen weer uit hun holletje.

Moet iedereen lekker zelf weten hoor, maar ik kots er dan altijd een beetje van.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:39:39 #258
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176417801
Ik zit d'r aan te denken om in ICO's te investeren (zie het als een crowdfunding voor nieuwe coins) Vaak koop je dan voor een bepaald bedrag een grote hoeveelheid coins op zijn laagste prijs en maak je dikke winst zodra deze op een markt verschijnen (mits, je natuurlijk de goede coin te pakken hebt ;) )

Iemand hier ervaring mee? Tips?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176417810
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef Predator38 het volgende:
waarom staat Dragonchain nog niet op Binance ???
ik voel er niks voor om via die andere **** exchanges aankopen te doen eigenlijk
Ik heb "nog" geen problemen gehad met KuCoin...
pi_176417815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens zou ik nog steeds in Snovio stappen, belachelijk goedkoop.
Ik ga eens kijken. Pitch het aan me.

Ga ik daarna zelf zoeken.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:40:17 #261
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176417817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:39 schreef Basxt het volgende:
Ik zit d'r aan te denken om in ICO's te investeren (zie het als een crowdfunding voor nieuwe coins) Vaak koop je dan voor een bepaald bedrag een grote hoeveelheid coins op zijn laagste prijs en maak je dikke winst zodra deze op een markt verschijnen (mits, je natuurlijk de goede coin te pakken hebt ;) )

Iemand hier ervaring mee? Tips?
Er is een heel ICO topic omgggg. ICO's = Lambo x10000
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176417818
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eerst mij zwart maken, en nu weer vergiffenis willen... ok dan :P
Als je zwart ipv blauw was had ik waarschijnlijk niks gezegd. :+
Koning.
pi_176417820
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:39 schreef Basxt het volgende:
Ik zit d'r aan te denken om in ICO's te investeren (zie het als een crowdfunding voor nieuwe coins) Vaak koop je dan voor een bepaald bedrag een grote hoeveelheid coins op zijn laagste prijs en maak je dikke winst zodra deze op een markt verschijnen (mits, je natuurlijk de goede coin te pakken hebt ;) )

Iemand hier ervaring mee? Tips?
Is een apart topic voor in dit subforum
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:41:02 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zullen we eerst gaan praten wat onmogelijk is nadat mainnet is uitgekomen?
Dat is technisch onmogelijk stabiel te houden. Het boeit me niet wat ze eraan proberen te doen, het kan niet. Het is hetzelfde als een natuurwet proberen te verbreken (wat het ook bijna letterlijk is want lichtsnelheid wordt geëvenaard na 4000x Bitcoin).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:41:05 #265
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176417835
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:40 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Er is een heel ICO topic omgggg. ICO's = Lambo x10000
Danku.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is een apart topic voor in dit subforum
Dank :@
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176417841
Ik ben er klaar mee, ik stap uit :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:41:29 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417843
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Hij heet toch ook Tha Dark.. vind je het gek dat die je zwart maakt.
:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176417848
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:39 schreef Basxt het volgende:
Ik zit d'r aan te denken om in ICO's te investeren (zie het als een crowdfunding voor nieuwe coins) Vaak koop je dan voor een bepaald bedrag een grote hoeveelheid coins op zijn laagste prijs en maak je dikke winst zodra deze op een markt verschijnen (mits, je natuurlijk de goede coin te pakken hebt ;) )

Iemand hier ervaring mee? Tips?
Er is inderdaad een ICO topic.

Maar goed, ik heb nu aan 4 ICO's meegedaan. Alle vier kwamen ze op de markt en zijn ze onder de ICO prijs gedoken, ooit ergens. Dus niet per se noodzakelijk om er aan mee te doen.

Ik heb nu aan Universa meegedaan en daar gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren. :+ Als dat wel gebeurt koop ik een grote bitcoin schep en schep ik mijn hele kruiwagen vol.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:41:51 #269
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176417850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zullen we eerst gaan praten wat onmogelijk is nadat mainnet is uitgekomen?
Roep dan niet dat universa duizenden keren sneller is dan bitcoin. Want daar is nog geen enkel bewijs voor geleverd in een live omgeving met realistische scenarios.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176417853
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:39 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Shitcoin. Al een week rond de 5 dollar. En Kucoin is geen sterretjes exchange.
ah omdat het niet naar de moon gaat is het een shitcoin ?
mooi dan ga ik erin stappen :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:42:09 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176417858
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:40 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Als je zwart ipv blauw was had ik waarschijnlijk niks gezegd. :+
Ook nog discrimineren :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:43:27 #272
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176417878
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is inderdaad een ICO topic.

Maar goed, ik heb nu aan 4 ICO's meegedaan. Alle vier kwamen ze op de markt en zijn ze onder de ICO prijs gedoken, ooit ergens. Dus niet per se noodzakelijk om er aan mee te doen.

Ik heb nu aan Universa meegedaan en daar gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren. :+ Als dat wel gebeurt koop ik een grote bitcoin schep en schep ik mijn hele kruiwagen vol.
Netjes! Ik ga voor je duimen. :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:44:20 #273
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176417898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ah omdat het niet naar de moon gaat is het een shitcoin ?
mooi dan ga ik erin stappen :D
Ik blijf er ver van weg.

Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176417910
Daar gaan we weer... sell wall op VEN is terug. Komende dagen lekker rond de 0.00040 - 45 zweven en daarna door naar 0.00080 - 0.001 range.
pi_176417966
Breyer Capital zou geinvesteerd hebben in VEN.....
( o.a een van de eerste investeerders in Facebook en Marvell )
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:50:29 #276
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176418062
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:47 schreef Predator38 het volgende:
Breyer Capital zou geinvesteerd hebben in VEN.....
( o.a een van de eerste investeerders in Facebook en Marvell )

Mooi.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176418064
Dit topic kan beter omgedoopt worden in Ve(hodlers4life)chain
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:51:06 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176418076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Dit topic kan beter omgedoopt worden in Ve(hodlers4life)chain
Ik heb ze niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176418079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Dit topic kan beter omgedoopt worden in Ve(hodlers4life)chain
Nee.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:51:17 #280
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176418081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Dit topic kan beter omgedoopt worden in Ve(hodlers4life)chain
Elke dag is er een andere hype gaande hier
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176418090
Geen Vechain hebben :D wat lees ik hier
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:51:48 #282
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176418096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geen Vechain hebben :D wat lees ik hier
Ik heb ze ook niet
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176418101
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:51 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Elke dag is er een andere hype gaande hier
jij bent ook echt overal negatief over he, ah vandaar.....je hebt ze niet
pi_176418103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:47 schreef Predator38 het volgende:
Breyer Capital zou geinvesteerd hebben in VEN.....
( o.a een van de eerste investeerders in Facebook en Marvell )

Tjoo tjoo all aboard the VEN train
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176418105
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is inderdaad een ICO topic.

Maar goed, ik heb nu aan 4 ICO's meegedaan. Alle vier kwamen ze op de markt en zijn ze onder de ICO prijs gedoken, ooit ergens. Dus niet per se noodzakelijk om er aan mee te doen.

Ik heb nu aan Universa meegedaan en daar gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren. :+ Als dat wel gebeurt koop ik een grote bitcoin schep en schep ik mijn hele kruiwagen vol.
Dit gewoon. Als die onder de ICO prijs valt wat ik 99% denk van niet, maar stel dan gewoon hypotheek erop _O-
pi_176418111
Nu instappen anders later huilen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:32 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176418120
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jij bent ook echt overal negatief over he, ah vandaar.....je hebt ze niet
Ach, voor iemand wiens gebruikersnaam binnenkort ouderwets is, is dat zo gek nog niet :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176418130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dit gewoon. Als die onder de ICO prijs valt wat ik 99% denk van niet, maar stel dan gewoon hypotheek erop _O-
Wanneer komt dat kreng nou eens op een Exchange dan
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176418136
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nu instappen anders later huilen
als het onder de 6 dollar zakt dan koop ik er 170 bij, mooi rond aantal 500 :D
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:54:58 #290
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176418194
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als het onder de 6 dollar zakt dan koop ik er 170 bij, mooi rond aantal 500 :D
Waarom heb je dat niet vanmorgen, gisteren of eergisteren al gedaan dan?
pi_176418209
Wat maakt vechain zo speciaal?
pi_176418210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:54 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Waarom heb je dat niet vanmorgen, gisteren of eergisteren al gedaan dan?
waarom heb ik niet 20k vorig jaar in ETH gestopt......goede vragen
pi_176418230
Waarom heb ik mijn ETH's voor 12 dollar verkocht over goede vragen gesproken ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:56:38 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176418240
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat maakt vechain zo speciaal?
Het is MOD maar dan ingewikkelder, zonder fysiek product en voor iets anders dan farmacie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176418258
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:56 schreef xaban06 het volgende:
Waarom heb ik mijn ETH's voor 12 dollar verkocht over goede vragen gesproken ^O^
Laffing out lout
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176418281
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Laffing out lout
Mja, in die tijd was BTC goedkoper dan wat ETH nu kost
pi_176418289
als als als ....dan

niet teveel over nadenken anders worden we allemaal depressief _O-
pi_176418291
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:55 schreef Predator38 het volgende:

[..]

waarom heb ik niet 20k vorig jaar in ETH gestopt......goede vragen
Ik had er 1250, grootste gedeelte verloren bij de DAO hack en daarna de rest verkocht voor $12 per stuk :'(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 19:59:06 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176418293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:56 schreef xaban06 het volgende:
Waarom heb ik mijn ETH's voor 12 dollar verkocht over goede vragen gesproken ^O^
En ik voor 10 :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176418307
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:59 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik had er 1250, grootste gedeelte verloren bij de DAO hack en daarna de rest verkocht voor $12 per stuk :'(
DAO was geen hack
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')