abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:33:59 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176422591
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En? Toch nog wel een beetje fatsoenlijk klaargekomen? B-)
dat verpestte mijn dag wel een beetje
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 22:35:43 #52
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176422629
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:33 schreef hugecooll het volgende:

[..]

dat verpestte mijn dag wel een beetje
Je bent een van de weinigen die hun dag laten verpesten door klaarkomen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:38:04 #53
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176422681
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij begint over hetero. Het slaat nergens op om seksuele voorkeur te koppelen aan ergens goed in zijn, zoals een raadslid.

Nog los van dat seksuele voorkeur totaal los staat van transgenderisme.

Dus wie is hier nou de mongool die het niet snapt. Kutmongool.
Jij bent van mening dat iemand die shemale en/of hoer is niet geschikt is als raadslid, alsof dat wel ergens op slaat. Mongool.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:39:10 #54
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176422701
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoor daar. Hoe oud was je ook alweer? Blauw maakt je nog niet slimmer.
Oh dus naast het zijn van een shemale of hoer doet je leeftijd er ook al toe.

Wijsheid komt niet met de jaren, daar ben jij het bewijs van.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 22:48:51 #55
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176422895
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:38 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Jij bent van mening dat iemand die shemale en/of hoer is niet geschikt is als raadslid, alsof dat wel ergens op slaat. Mongool.
Nee, omdat ze een hoer is. Wel eens van belangenverstrengeling gehoord? Chantabiliteit? Nog los van de beeldvorming naar buiten toe. Wij maken een hoer raadslid in onze hoofdstad. Nee dat komt lekker over naar buiten toe. Vooral internationaal.

Als je dat niet snapt ben je pas echt een mongool.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 22:50:51 #56
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176422942
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:39 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Oh dus naast het zijn van een shemale of hoer doet je leeftijd er ook al toe.

Wijsheid komt niet met de jaren, daar ben jij het bewijs van.
Hij is een mod. Geen raadslid. Een die mijn opmerking over jou kennelijk niet snapte. Kwam niet echt intelligent over. Wat snap je niet aan dat verschil?

Daarbij reageer je op een reactie die helemaal niet over jou ging. Mongool.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:53:19 #57
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176423009
Weer zo'n typje wat denkt rven de wereld te kunnen verbeteren..

Verbroedering komt er toch nooit. Het zit in de maatschappij om in hokjes te denken, en hoewel gelukkig meer mensen bewust worden van het feit dat er nog veel grijsgebieden zijn (als in, mensen die niet in de bestaande hokjes passen), zal dat er nooit helemaal uitgaan. Het is de menselijke natuur. Wie niet past is een prooi. Dat zie je in het dierenrijk, en dat is over gegaan op de menselijke natuur. Dat zie je al op de lagere school en zelfs op kinderdagverblijven/peuterscholen. Wie niet past, wordt gepest.
With love :*
pi_176423075
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:38 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Jij bent van mening dat iemand die shemale en/of hoer is niet geschikt is als raadslid, alsof dat wel ergens op slaat. Mongool.
We laten iemand die schizofreen is toch ook niet de politiek ingaan?
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 22:58:18 #59
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176423115
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Weer zo'n typje wat denkt rven de wereld te kunnen verbeteren..

Verbroedering komt er toch nooit. Het zit in de maatschappij om in hokjes te denken, en hoewel gelukkig meer mensen bewust worden van het feit dat er nog veel grijsgebieden zijn (als in, mensen die niet in de bestaande hokjes passen), zal dat er nooit helemaal uitgaan. Het is de menselijke natuur. Wie niet past is een prooi. Dat zie je in het dierenrijk, en dat is over gegaan op de menselijke natuur. Dat zie je al op de lagere school en zelfs op kinderdagverblijven/peuterscholen. Wie niet past, wordt gepest.
Klopt helemaal. Dat kan je niet leuk vinden, maar types als sylvana verwarren constant gelijkheid met gelijkwaardigheid.

Mensen zijn niet gelijk. Gewoon omdat we allemaal anders zijn. Gelijkwaardig is wat anders. Maar types als sylvana trekken alles uit de kast, tot aan het achterlijkste argument aan toe, om met geschreeuw hun 'gelijk' te halen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:02:52 #60
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176423207
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Dat kan je niet leuk vinden, maar types als sylvana verwarren constant gelijkheid met gelijkwaardigheid.

Mensen zijn niet gelijk. Gewoon omdat we allemaal anders zijn. Gelijkwaardig is wat anders. Maar types als sylvana trekken alles uit de kast, tot aan het achterlijkste argument aan toe, om met geschreeuw hun 'gelijk' te halen.
Couldn't agree more.

Bij Ana zie ik nog wel waar de oorzaak ligt in de wereld willen verbeteren (shemale, zal niet gepast hebben in een hokje), bij Sylvana vraag ik me dan weer af waar de oorzaak ligt. Daarom vind ik Sylvana psychologisch erg interessant.
With love :*
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 23:12:49 #61
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176423420
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:02 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Couldn't agree more.

Bij Ana zie ik nog wel waar de oorzaak ligt in de wereld willen verbeteren (shemale, zal niet gepast hebben in een hokje), bij Sylvana vraag ik me dan weer af waar de oorzaak ligt. Daarom vind ik Sylvana psychologisch erg interessant.
Daarbij moet je je ook uitdrukkelijk afvragen wie Ana allemaal gepijpt heeft.

Zomaar een scenario, stel dat ze een lokaal politicus van een of ander stadsdeel heeft geneukt? Een aannemer waar Amsterdam zaken mee doet? Iemand van een andere partij? Hoe weten we of er dan nog sprake is van onpartijdigheid? Van bepaalde voortrekkerij? Van chantabiliteit?

Dat kan niet uitgesloten worden, en daarmee is Ana een liability. En dus per definitie niet geschikt als raadslid.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:13:03 #62
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176423427
Is het geen Whatsapp rip-off voor apen?
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 23:16:28 #63
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176423521
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:13 schreef Sadcopter het volgende:
Is het geen Whatsapp rip-off voor apen?
Hehe, eindelijk iemand die de hele op heeft gelezen _O_
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_176424590
WTF :{
.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 00:21:09 #65
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176424622
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:19 schreef Fer het volgende:
WTF :{
Ik denk dat ze inderdaad genoeg mensen heeft geneukt :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:31:03 #66
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176424750
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Daarbij moet je je ook uitdrukkelijk afvragen wie Ana allemaal gepijpt heeft.

Zomaar een scenario, stel dat ze een lokaal politicus van een of ander stadsdeel heeft geneukt? Een aannemer waar Amsterdam zaken mee doet? Iemand van een andere partij? Hoe weten we of er dan nog sprake is van onpartijdigheid? Van bepaalde voortrekkerij? Van chantabiliteit?

Dat kan niet uitgesloten worden, en daarmee is Ana een liability. En dus per definitie niet geschikt als raadslid.
Je kunt in de politiek nooit uitsluiten waarom iemand precies op een bepaalde plek zit. Allemaal vriendjespolitiek. Zowel op lokale schaal als landelijke schaal en wereldtoneel.

Lokaal ken ik iemand die in de politiek zat, die vroeger in de jeugdgevangenis zat omdat 'ie regelmatig brand stichtte als hij het met iemand niet eens was. Daarnaast was die kerel de meest narcistische vent die je kon tegenkomen. Uiteindelijk heeft zijn eigen partij vertrouwen in hem opgezegd. Vanwege zijn verleden vraag ik me dus serieus af hoe je zo in de politiek terecht komt. Had waarschijnlijk vriendjes daar zitten of ze kregen er subsidie voor.
With love :*
pi_176425064
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk dat ze inderdaad genoeg mensen heeft geneukt :')
Nee, dan zou ik minder geschokt zijn als nu.
.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 01:13:06 #68
74056 crew  ToT
pi_176425184
Sylvana gaat voor een rariteitenkabinet?
pi_176425347
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Weer zo'n typje wat denkt rven de wereld te kunnen verbeteren..

Verbroedering komt er toch nooit. Het zit in de maatschappij om in hokjes te denken, en hoewel gelukkig meer mensen bewust worden van het feit dat er nog veel grijsgebieden zijn (als in, mensen die niet in de bestaande hokjes passen), zal dat er nooit helemaal uitgaan. Het is de menselijke natuur. Wie niet past is een prooi. Dat zie je in het dierenrijk, en dat is over gegaan op de menselijke natuur. Dat zie je al op de lagere school en zelfs op kinderdagverblijven/peuterscholen. Wie niet past, wordt gepest.
zou er een verband tussen kunnen bestaan dat er typjes zijn die zich uitspreken/inzetten voor een betere wereld, en de bewustwording van mensen? Dat een verenigde wereldbevolking utopisch is, betekent niet dat er geen verbetering mogelijk is.
  donderdag 11 januari 2018 @ 01:59:53 #70
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176425478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:37 schreef Drug het volgende:

[..]

zou er een verband tussen kunnen bestaan dat er typjes zijn die zich uitspreken/inzetten voor een betere wereld, en de bewustwording van mensen? Dat een verenigde wereldbevolking utopisch is, betekent niet dat er geen verbetering mogelijk is.
Er is zeker een verband, maar ik denk wel dat dat gendergezeik, in een verkeerd lichaam zitten etc. dus echt een westers ding is waarbij er een groot deel mee gaat alleen om aandacht te krijgen. Van mij mag iedereen zijn zoals hij of zij of dat wil, begrijp me niet verkeerd, maar omdat ik een tijd lang stamgast was in een gaybar, heb ik twee verschillende types zien langskomen. Zoals dus het type dat alleen maar aandacht zoekt, afgaande op het feit dat je er geen 'diep' gesprek mee kan voeren. Zij kunnen je geen fatsoenlijk antwoord geven op bijvoorbeeld de vraag wanneer hij of zij wist dat ze in een verkeerd lichaam zit. Je krijgt dan alleen maar antwoorden als: ik zag het op tv en toen wist ik dat ik ook zo was, of, toen ik hier binnenkwam werd ik overgehaald dat ik in een verkeerd lichaam zat. Daarnaast heb je het type dat je haarfijn kan uitleggen dat ze gewoon niet konden connecten met de rest, omdat het raar werd gevonden dat ze als jongetje met meisjesdingen speelden en zich opmaakten, en andersom. Zij zijn op zoek gegaan naar hun ware identiteit, en bij zo'n verhaal geloof ik zeker dat in een verkeerd lichaam zitten bestaat. Louisa van TLC is hier ook een voorbeeld van. Daarnaast vind ik het mooi en uiterst interessant dat bijvoorbeeld termen als hermafrodiet nu ook naar buiten komen en aantoonbaar zijn. Dat leidt tot meer begrip.

Wel, tot zover gender enzo. Verbroedering als in rassen (blank, donker, etc.) heeft sowieso een verbetering doorgaan als je vergelijkt met 100 jaar geleden. Maar, zoals in de dierlijke wereld, denk ik dat verbroedering nooit zal komen. Daarvoor hebben wij nog teveel natuurlijke instincten, waarvan de belangrijkste is dat een zwakke prooi de lul is. In onze maatschappij is dat te vertalen naar: jij pas niet in een hokje dus jij wordt gepest. Het is vergelijkbaar met een zwakke prooi die door een sterkere soort wordt opgegeten in het dierenrijk. Zo werkt het gewoon.

Verbroedering is een mooie utopie, bewustwording is een stap naar verbetering en dus verbroedering.
With love :*
pi_176425571
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:59 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Er is zeker een verband, maar ik denk wel dat dat gendergezeik, in een verkeerd lichaam zitten etc. dus echt een westers ding is waarbij er een groot deel mee gaat alleen om aandacht te krijgen.
Mwah, westers? Ik kan me wel voorstellen dat vragen over genderidentiteit eerder opkomen bij welvarende mensen, maar dat maakt het voor mij nog geen gezeik.

quote:
Van mij mag iedereen zijn zoals hij of zij of dat wil, begrijp me niet verkeerd, maar omdat ik een tijd lang stamgast was in een gaybar, heb ik twee verschillende types zien langskomen. Zoals dus het type dat alleen maar aandacht zoekt, afgaande op het feit dat je er geen 'diep' gesprek mee kan voeren. Zij kunnen je geen fatsoenlijk antwoord geven op bijvoorbeeld de vraag wanneer hij of zij wist dat ze in een verkeerd lichaam zit. Je krijgt dan alleen maar antwoorden als: ik zag het op tv en toen wist ik dat ik ook zo was, of, toen ik hier binnenkwam werd ik overgehaald dat ik in een verkeerd lichaam zat. Daarnaast heb je het type dat je haarfijn kan uitleggen dat ze gewoon niet konden connecten met de rest, omdat het raar werd gevonden dat ze als jongetje met meisjesdingen speelden en zich opmaakten, en andersom. Zij zijn op zoek gegaan naar hun ware identiteit, en bij zo'n verhaal geloof ik zeker dat in een verkeerd lichaam zitten bestaat. Louisa van TLC is hier ook een voorbeeld van. Daarnaast vind ik het mooi en uiterst interessant dat bijvoorbeeld termen als hermafrodiet nu ook naar buiten komen en aantoonbaar zijn. Dat leidt tot meer begrip.
Je trekt vrij snel de conclusie dat degenen die hun gevoelens over hun transitie niet goed kunnen verwoorden dan maar aandachtszoekers zijn. Ik denk dat er best aandachtszoekers bij zijn, maar ik geloof niet dat die zo makkelijk te spotten zijn. Ik zou dan ook niet zo snel iemands intentie invullen.

quote:
Wel, tot zover gender enzo. Verbroedering als in rassen (blank, donker, etc.) heeft sowieso een verbetering doorgaan als je vergelijkt met 100 jaar geleden. Maar, zoals in de dierlijke wereld, denk ik dat verbroedering nooit zal komen. Daarvoor hebben wij nog teveel natuurlijke instincten, waarvan de belangrijkste is dat een zwakke prooi de lul is. In onze maatschappij is dat te vertalen naar: jij pas niet in een hokje dus jij wordt gepest. Het is vergelijkbaar met een zwakke prooi die door een sterkere soort wordt opgegeten in het dierenrijk. Zo werkt het gewoon.

Verbroedering is een mooie utopie, bewustwording is een stap naar verbetering en dus verbroedering.
ik zie het ook niet snel gebeuren ;(
  donderdag 11 januari 2018 @ 07:47:50 #72
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176426409
Zou hard raken!! _O_
  donderdag 11 januari 2018 @ 07:56:11 #73
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_176426476
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je snapt dat shemale zijn geen zak te maken heeft met je seksuele voorkeur?
Hihi, je zei "zak".
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  donderdag 11 januari 2018 @ 07:58:38 #74
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_176426488
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
maar omdat ik een tijd lang stamgast was in een gaybar, heb ik twee verschillende types zien langskomen
Er zijn heel veel mensen die moeite hebben om uit te drukken wat ze emotioneel voelen. En jij trekt direct de conclusie dat dat dus aandachttrekkers zijn :')
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_176426542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik kwam hier vanmiddag een pica tegen van haar met een stijfje dus ja :/
:X
pi_176426549
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:13 schreef ToT het volgende:
Sylvana gaat voor een rariteitenkabinet?
Ze doet blijkbaar veel om maar in de publiciteit te blijven.
  donderdag 11 januari 2018 @ 08:26:35 #77
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176426668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 07:58 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Er zijn heel veel mensen die moeite hebben om uit te drukken wat ze emotioneel voelen. En jij trekt direct de conclusie dat dat dus aandachttrekkers zijn :')
Ik herken het verschil echt wel ;)
With love :*
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 08:53:35 #78
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176426878
Gewillige Transgender Wel, Vindjeniet?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:41:07 #79
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_176431707
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik herken het verschil echt wel ;)
Sorry, ik heb jou al ingedeeld in een bepaalde groep en ik geloof je niet.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_176436346
Wacht, ik heb wel een goede foto,

(Img)C:\WORDFERFECT5.1\PICTURES\SHEMALES\LIMA.BMP(IGM/)
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 18:03:29 #81
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176436548
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:53 schreef Plompzakker het volgende:
Gewillige Transgender Wel, Vindjeniet?
Nu zie ik het pas _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:07:00 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176436607
Dus dat hele groepje moet dus een collectie zijn van mensen met extreme psychische stoornissen, duidelijk.

Gebeurt er nog wel eens wat normaals in Amsterdam trouwens of niet?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 18:10:02 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176436658
Die hele lijst is raar. Links ziet eruit als een etalagepop met een namaak pruik, rechts ziet eruit als iemand met ernstige psychologische problemen. Nu nu ze ook nog een ladyboy op de lijst hebben is de freakshow helemaal af.

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 18:17:45 #84
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_176436761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:10 schreef SeLang het volgende:
Die hele lijst is raar. Links ziet eruit als een etalagepop met een namaak pruik, rechts ziet eruit als iemand met ernstige psychologische problemen. Nu nu ze ook nog een ladyboy op de lijst hebben is de freakshow helemaal af.

[ afbeelding ]
Dat is het echte probleem niet eens. Ze is tevens een hoer. Wie weet wie ze allemaal gepijpt heeft en waar dat toe leidt. Partijleden? Aannemers? Bankdirecteuren? Allemaal mensen waar Amsterdam, en dus ook bij1, zaken mee doet. Die chick is hartstikke chantabel en anders zijn haar klanten dat wel. Onpartijdigheid is hiermee ver te zoeken en die chick is een liability voor Amsterdam en alle geloofwaardigheid.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 18:26:33 #85
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176436878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is het echte probleem niet eens. Ze is tevens een hoer. Wie weet wie ze allemaal gepijpt heeft en waar dat toe leidt. Partijleden? Aannemers? Bankdirecteuren? Allemaal mensen waar Amsterdam, en dus ook bij1, zaken mee doet. Die chick is hartstikke chantabel en anders zijn haar klanten dat wel. Onpartijdigheid is hiermee ver te zoeken en die chick is een liability voor Amsterdam en alle geloofwaardigheid.
Dat lijkt mij eerder een asset. Die heeft waarschijnlijk Pechtold op bezoek gehad en dergelijke.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 18:27:50 #86
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176436897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus dat hele groepje moet dus een collectie zijn van mensen met extreme psychische stoornissen, duidelijk.

Gebeurt er nog wel eens wat normaals in Amsterdam trouwens of niet?
Al gesolliciteerd?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:40:31 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176437049
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:27 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Al gesolliciteerd?
Ik doe niet aan me verlagen tot politieke partijen nee.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176437312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:10 schreef SeLang het volgende:
Die hele lijst is raar. Links ziet eruit als een etalagepop met een namaak pruik, rechts ziet eruit als iemand met ernstige psychologische problemen. Nu nu ze ook nog een ladyboy op de lijst hebben is de freakshow helemaal af.

[ afbeelding ]
Die foto kan onmogelijk echt zijn. Wat een stel koppen zeg. Tering...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')