abonnement Unibet Coolblue
pi_176412388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja, ik heb er geen moeite mee.
abehalve uitgebreid dineren in je eentje, dat vind ik dan wel weer awkward

[..]

daar heb ik ook ooit eens naar gekeken, maar dat vind ik ook een risico.

ik twijfelde ook wel een beetje of ik de tijd wel gevuld zou krijgen, maar toen ik zag dat die airbus fabriek daar in de buurt lag en dagelijks rondleidingen deed leek me dat wel erg mooi om te zien
Ja, daar loop ik ook altijd tegenaan. Dan is het toch vaker take away of fast food.
Vind in mijn eentje lang in restaurant zitten ook zonde van mijn tijd. Dan liever in een parkje of zo. Mensen kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:17:07 #52
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja, ik heb er geen moeite mee.
abehalve uitgebreid dineren in je eentje, dat vind ik dan wel weer awkward

[..]

daar heb ik ook ooit eens naar gekeken, maar dat vind ik ook een risico.

ik twijfelde ook wel een beetje of ik de tijd wel gevuld zou krijgen, maar toen ik zag dat die airbus fabriek daar in de buurt lag en dagelijks rondleidingen deed leek me dat wel erg mooi om te zien
Dineren in je eentje valt echt reuze mee. Kies een casual restaurant, neem een boek mee o.i.d. kranten werken beter en manger! :Y)

Maar ik raak op de een of andere manier áltijd wel aan de praat met iemand :+
With the stars as her umbrella
pi_176412410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Het voelt een beetje als een blind-date en dát vind ik vervelend, het moment tot aan elkaar daadwerkelijk zien.
Maar lijkt me wel leuk, nieuwe mensen onmoeten, misschien klikt het wél en dan is het ontzettend leuk *O* Als het niet klinkt zou ik het subtiel zeggen, 'Hé het was leuk maar de rest van de reis ga ik graag mijn eigen weg.', o.i.d. En dat op een briefje onder de deur van de hotelkamer :') :@ :P
O, is die optie er ook? *O*

*boekt*

Lol nee, denk niet dat ik ooit zoiets zou doen. Groepsreis wel, daar zit altijd wel iemand tussen waarmee je het kunt vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:18:27 #54
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412437
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O, is die optie er ook? *O*

*boekt*

Lol nee, denk niet dat ik ooit zoiets zou doen. Groepsreis wel, daar zit altijd wel iemand tussen waarmee je het kunt vinden.
_O-

Groepsreizen lijken mij juist verschrikkelijk.
Dat collectieve, ik weet het niet, ik heb daar zelf moeite mee.
With the stars as her umbrella
pi_176412448
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, daar loop ik ook altijd tegenaan. Dan is het toch vaker take away of fast food.
Vind in mijn eentje lang in restaurant zitten ook zonde van mijn tijd. Dan liever in een parkje of zo. Mensen kijken.
ja, dan ga ik ook minder uitgebreid eten, is wel wat op te vinden. desnoods kook ik zelf
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_176412468
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O, is die optie er ook? *O*

*boekt*

Lol nee, denk niet dat ik ooit zoiets zou doen. Groepsreis wel, daar zit altijd wel iemand tussen waarmee je het kunt vinden.
ook wel eens naar gekeken, maar veel van die singlesreizen zijn naar de zon of van die actieve vakanties waar ik niks van moet hebben. of zijn net te georganiseerd.

ik heb altijd wat te zeuren :+
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:22:47 #57
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ook wel eens naar gekeken, maar veel van die singlesreizen zijn naar de zon of van die actieve vakanties waar ik niks van moet hebben. of zijn net te georganiseerd.

ik heb altijd wat te zeuren :+
_O-

Herkenbaar wel hoor :+
Dat georganiseerde vind ik dus niets. Ik krijg er een ongemakkelijk gevoel bij.
With the stars as her umbrella
pi_176412560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Groepsreizen lijken mij juist verschrikkelijk.
Dat collectieve, ik weet het niet, ik heb daar zelf moeite mee.
Joh, nooit verwacht van je _O-

Het is niet mijn vakantie of choice maar als ik in mijn eentje naar een land wil waar ik me als solist niet prettig voel is het een prima optie. Laatste groepsreis ook gekozen om het individuele gehalte. Maar groep klikte zo goed dat we zowat alles samen hebben gedaan. :) En ja, daar hebben we soms ook dingen gedaan die voor mij niet per se hoefden. Of zaken gemist die ik graag had gezien. Jammer, maar de voordelen wogen nog steeds op tegen die nadelen.

Komende vakantie ligt ook aardig vast qua route natuurlijk. Maar dan ga ik ook niet blindelings excursies boeken. Nee, gewoon lekker zelf op pad en rondsjouwen. Wel alle bezienswaardigheden vooraf uitzoeken natuurlijk :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:26:47 #59
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412605
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Joh, nooit verwacht van je _O-

Het is niet mijn vakantie of choice maar als ik in mijn eentje naar een land wil waar ik me als solist niet prettig voel is het een prima optie. Laatste groepsreis ook gekozen om het individuele gehalte. Maar groep klikte zo goed dat we zowat alles samen hebben gedaan. :) En ja, daar hebben we soms ook dingen gedaan die voor mij niet per se hoefden. Of zaken gemist die ik graag had gezien. Jammer, maar de voordelen wogen nog steeds op tegen die nadelen.

Komende vakantie ligt ook aardig vast qua route natuurlijk. Maar dan ga ik ook niet blindelings excursies boeken. Nee, gewoon lekker zelf op pad en rondsjouwen. Wel alle bezienswaardigheden vooraf uitzoeken natuurlijk :+
Ja een route plannen zou ik ook wel doen enigszins, anders loop je wel erg ongecoördineerd rond. In mijn eentje plan ik net iets meer dan wanneer ik samen met iemand ben, dan word ik heel makkelijk :')
With the stars as her umbrella
pi_176412630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:26 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja een route plannen zou ik ook wel doen enigszins, anders loop je wel erg ongecoördineerd rond. In mijn eentje plan ik net iets meer dan wanneer ik samen met iemand ben, dan word ik heel makkelijk :')
ik ben gewend dat ik alles moet plannen,
die man waar ik normaal mee op pad ga zegt toch op alles ja, als hij zelf iets moet beslissen wordt het niks.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:31:26 #61
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik ben gewend dat ik alles moet plannen,
die man waar ik normaal mee op pad ga zegt toch op alles ja, als hij zelf iets moet beslissen wordt het niks.
Oh dat lijkt me irritant zeg :+
Beetje wisselwerking is wel fijn.
With the stars as her umbrella
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:32:41 #62
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412732
Zou wel een grote reis willen maken nu, van een paar maanden.

Kijken of ik nog ergens het noorderlicht kan zien en daarna de kersenbloesems in Japan O+
With the stars as her umbrella
pi_176412749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik ben gewend dat ik alles moet plannen,
die man waar ik normaal mee op pad ga zegt toch op alles ja, als hij zelf iets moet beslissen wordt het niks.
Dat HAAT ik :(
Ooit een stedentripje met zo iemand gedaan. Werkt zwaar op mijn irritatiezone als de ander alles goed vindt en vooral niks zelf aandraagt en je slaafs volgt.

Lekker individueel of samen dingen uitzoeken, bij elkaar leggen en een mooie mix maken. De ander vindt/ziet altijd weer iets anders dan waar jouw oog op valt. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176412776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
Zou wel een grote reis willen maken nu, van een paar maanden.

Kijken of ik nog ergens het noorderlicht kan zien en daarna de kersenbloesems in Japan O+
Nu is de ideale tijd daarvoor. :Y

Lijkt me heel bijzonder, zo lang huis en haard achter je laten en nieuwe dingen gaan zien. _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176412786
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:31 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me irritant zeg :+
Beetje wisselwerking is wel fijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat HAAT ik :(
Ooit een stedentripje met zo iemand gedaan. Werkt zwaar op mijn irritatiezone als de ander alles goed vinden vooral niks zelf aandraagt en je slaafs volgt.

Lekker individueel of samen dingen uitzoeken, bij elkaar leggen en een mooie mix maken. De ander vindt/ziet altijd weer iets anders dan waar jouw oog op valt. O+
soms is dat heel vervelend ja.
zeker omdat ik zelf soms ook geen idee heb, of geen voorkeur.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_176412828
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]


[..]

soms is dat heel vervelend ja.
zeker omdat ik zelf soms ook geen idee heb, of geen voorkeur.
Dat snap ik nooit zo goed. Slinger Google aan, kijk plaatjes en je komt op ideeën. Reviews nazoeken helpt ook. Geen voorkeur heb ik soms ook weleens. Ooit een dagje vorm gegeven door muntje opwerpen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176412830
andere momenten is het ook wel fijn als ik weet dat ik egoïstisch kan zijn :+
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_176412869
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat snap ik nooit zo goed. Slinger Google aan, kijk plaatjes en je komt op ideeën. Reviews nazoeken helpt ook. Geen voorkeur heb ik soms ook weleens. Ooit een dagje vorm gegeven door muntje opwerpen.
ik ben ook groot fan van google maps en streetview.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:44:34 #69
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412918
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat HAAT ik :(
Ooit een stedentripje met zo iemand gedaan. Werkt zwaar op mijn irritatiezone als de ander alles goed vindt en vooral niks zelf aandraagt en je slaafs volgt.

Lekker individueel of samen dingen uitzoeken, bij elkaar leggen en een mooie mix maken. De ander vindt/ziet altijd weer iets anders dan waar jouw oog op valt. O+
Ja dat laatste. Dat slaafse gedoe trek ik ook niet :{
With the stars as her umbrella
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:45:29 #70
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412936
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nu is de ideale tijd daarvoor. :Y

Lijkt me heel bijzonder, zo lang huis en haard achter je laten en nieuwe dingen gaan zien. _O_
Jááá lijkt me zo tof!
En de terugkomst ook hoor O+
With the stars as her umbrella
pi_176412949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja dat laatste. Dat slaafse gedoe trek ik ook niet :{
Letterlijk een keer in het park gestaan: ‘En nu beslis jij! Links of rechts!’
Minuut later ben ik maar rechtsaf gegaan, hij in mijn kielzog :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:46:33 #72
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412957
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat snap ik nooit zo goed. Slinger Google aan, kijk plaatjes en je komt op ideeën. Reviews nazoeken helpt ook. Geen voorkeur heb ik soms ook weleens. Ooit een dagje vorm gegeven door muntje opwerpen.
Had ik met vriendin in Gent. Mijn hemel, die kon echt niets zelfs verzinnen. Behalve dan eten bij McDonalds :'(
With the stars as her umbrella
pi_176412965
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Letterlijk een keer in het park gestaan: ‘En nu beslis jij! Links of rechts!’
Minuut later ben ik maar rechtsaf gegaan, hij in mijn kielzog :')
zo hebben we ook op een brug in hamburg gestaan :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:47:22 #74
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176412978
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Letterlijk een keer in het park gestaan: ‘En nu beslis jij! Links of rechts!’
Minuut later ben ik maar rechtsaf gegaan, hij in mijn kielzog :')
_O-

Wat is dat toch? De angst om het verkeerd te doen?
With the stars as her umbrella
pi_176413000
Gelukkig was dat maar vijf dagen, anders had ik nu voor doodslag in een Turkse gevangenis gezeten :')

Daarna nog een keer naar IJsland met een vriendin die ook niet zo zoekerig en beslisvaardig is, maar daar deden we flydrive met voorgeboekte accomodaties dus was het vooral toeristische trekpleisters afgaan.
En zij hield van autorijden en was slecht met navigeren, ik precies andersom en IJsland is zo moeilijk niet dus dat pakte redelijk uit. Maar evengoed niet voor herhaling vatbaar, voelde nog te ongelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')