abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 16 augustus 2018 @ 20:42:01 #126
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_181237880
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:06 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar je speelt zelf ook geen tank en leavet matches als jouw gewenste comp niet gespeeld wordt. Dan ben je toch ook gewoon deel van het probleem.
In competitive dit seizoen 9u op tank/support, 35 minuten op dps. In QP is dit ongeveer dezelfde ratio. Ik kies mijn heroes uit op basis van waarmee ik verwacht dat onze winstkansen verhogen, dus ik ben vooral alleen maar aan het 'fillen'. En daar heb ik geen problemen mee zolang de comp in balans is. En ja, ik leave matches in qp waarvan ik van te voren al weet dat, zelfs al zou je winnen, er geen enkele speelplezier voor mij is ongeacht welke hero ik kies, en dat wanneer je wint het niet komt omdat de comp zo goed werkt, maar omdat de tegenstander nog een rampzaligere comp heeft.

Waarom zou ik een support/tank nemen als ik zie dat mijn medespelers niet de hero kiezen of op de manier spelen waardoor ik mijn rol niet goed kan vervullen? Denk dan aan de Genji die liever met 5 hp over toch even zijn dragonblade wilt doen zonder succes ipv healing ontvangen, en zich dan vervolgens afvraagt waarom ze niet geheald werden. Of de Reaper die serieus verwacht een goeie match te spelen als de tegenstander met twee snipers en een Pharah aan komt zetten, om ook nog eens niet achter mijn schild te lopen. Toegegeven, iedereen is vrij om te kiezen met wie ze spelen, evenals ik die dan besluit om liever niet met deze spelers te spelen.

En als Hog ben je een wandelend ult-batterij voor de tegenstander als je geen mede-tank in je team hebt ;)
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_181239900
Vandaag eens goed gebruik gemaakt van de groupfinder. Het is echt een uitkomst. Zelf heb ik geen mic maar ik hoor de andere wel. Werkt prima. Geen gezeik over roles. Weinig tot geen rages en als je verliest ben je gewoon outclassed door een betere comp ipv 1 of 2 trolls. Zorgt iig dat ik niet meer tilt :D. Party bleef zelfs bij elkaar nadat we 1 potje verloren hadden omdat desondanks de teamplay gewoon goed was. Uiteindelijk 5 potjes met de zelfde mensen gespeeld.
pi_181376531
Ik zou willen dat ze eerst eens die flaws uit het spel halen. Het blijft echt dramatisch
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 22 augustus 2018 @ 18:20:24 #130
194233 Friday12
Gaaaaaaaaaaap!
pi_181376910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:55 schreef Omega het volgende:
Ik zou willen dat ze eerst eens die flaws uit het spel halen. Het blijft echt dramatisch
zoals?
pi_181708610

Al lees ik zo rond op verschillende fora, mogen veel mensen Dafran niet (wellicht vanwege zijn verleden)?... Vind het een vermakelijke streamer. Mooie Tracer gameplay ook, al speelt hij hier wel in masters als een smurf.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_181708732
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:48 schreef Leatherneck het volgende:

Al lees ik zo rond op verschillende fora, mogen veel mensen Dafran niet (wellicht vanwege zijn verleden)?... Vind het een vermakelijke streamer. Mooie Tracer gameplay ook, al speelt hij hier wel in masters als een smurf.
Ik volg 'm ook, wel een grappig gastje idd. Alleen streamt hij meestal als ik geen tijd/zin heb om te kijken. Die Overwatch News Bulletins van hem zijn af en toe best vermakelijk :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181772091
Word tijd dat Pharah weer eens wat liefde krijgt :) vooral een dodge mogelijkheid zou ik fijn vinden.
pi_181772109
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:30 schreef iPat het volgende:

[..]

Ik zou tekenen voor een 6-3-1 tijdens mijn placements. Heb zojuist OW opgestart om qp te doen, en tegen mezelf gezegd dat ik zou leaven als er geen tank in mijn team zat. Na 6 potjes en 0 minuten gespeeld te hebben besloot ik maar om maar een avondje ontspannen te netflixen.

Het hele argument ‘qp is om andere heroes te oefenen’ vind ik echt bullshit. Qp is bedoeld om te oefenen op samenspel, erachter komen welke comps rendabel zijn en welke heroes optimaal tot hun recht komen met welke mede-heroes. Ik geloof niet dat alle spelers in qp alleen maar support en tanks spelen in comp waardoor ze in qp alleen maar dps kiezen. En hoe valt er te oefenen op dps als er niet voor je getankt wordt en je niet wordt geheald?

Ik denk dat er nu tijdens de vakantie nog teveel kiddo’s aan het spelen zijn. Maar Blizzard zou iets moeten doen aan qp waarmee het behalen van een win beloond wordt. Nu is het gewoon een battle tussen twee achterlijke comps en de minst slechte wint.
What else is new? ik denk dat veel alleen maar een beetje kunnen spelen als DPS..... En alles wat je hier zegt klopt hoor maar dat is al jaren het geval bij Overwatch.

Opvallend is het dat je nu moeilijker in Gold komt, op zilver heb je ook al geen makkelijke wins meer.
pi_181882931
Zijn hier nog doorgewinterde Tracer spelers? Ik ben nu volop aan het 'Traceren' en ben ik benieuwd of men aanraadt om te springen tijdens gevechten. Een bekende Tracer als Kabaji raadt bijvoorbeeld af om te springen tijdens het spelen van Tracer in 1 op 1 gevechten, of andere dergelijke situaties. Tegenover heroes als McCree veelal strafen gecombineerd met buk-bewegingen. Als ik Dafran's stream kijk, zie ik hem continu springen, dan wel in gevechten, of andere situaties.

Ben benieuwd naar iemand z'n mening hierover, die voldoende ervaring heeft met Tracer...?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_181883099
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:47 schreef Leatherneck het volgende:
Zijn hier nog doorgewinterde Tracer spelers? Ik ben nu volop aan het 'Traceren' en ben ik benieuwd of men aanraadt om te springen tijdens gevechten. Een bekende Tracer als Kabaji raadt bijvoorbeeld af om te springen tijdens het spelen van Tracer in 1 op 1 gevechten, of andere dergelijke situaties. Tegenover heroes als McCree veelal strafen gecombineerd met buk-bewegingen. Als ik Dafran's stream kijk, zie ik hem continu springen, dan wel in gevechten, of andere situaties.

Ben benieuwd naar iemand z'n mening hierover, die voldoende ervaring heeft met Tracer...?
Als Kabaji en Dafran zeggen/doen springen, dan is hier niemand die beter is met meer kennis die iets nuttigers kan zeggen :P
pi_181883952
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als Kabaji en Dafran zeggen/doen springen, dan is hier niemand die beter is met meer kennis die iets nuttigers kan zeggen :P
Nou, als Kabaji afraadt om te springen als Tracer, terwijl Dafran continu loopt to springen door die map. Kabaji kreeg laatst de vraag via zijn stream omtrent springen als je Tracer speelt. Hij raadt het af. Dat kan men ook zien aan zijn gameplay.

Ach, moet wellicht maar uit eigen ervaring meemaken hoe en wat, afgezien de situatie. Heb vandaag wederom wat van Dafran's stream gekeken. Uiteraard comp, eerst met Moxy en later met Shadder2k. Als Dafran Tracer speelt, springt hij continu, viel mij op. Spring + blink richting andere kant dan verwacht voor de vijand, is uiteraard een voordeelpunt in een 1 op 1 situatie. :P
pi_181884638
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:35 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Nou, als Kabaji afraadt om te springen als Tracer, terwijl Dafran continu loopt to springen door die map. Kabaji kreeg laatst de vraag via zijn stream omtrent springen als je Tracer speelt. Hij raadt het af. Dat kan men ook zien aan zijn gameplay.

Ah, verkeerd gelezen :+ Ligt aan de match-up gok ik. Springen geeft je een voorspelbare curve in je beweging en daardoor ben je makkelijker te raken. Hitscan als Mccree moet je dat niet tegen doen.

In het algemeen zou ik in 1v1 situaties springen inderdaad afraden, daarbuiten kan het prima. Wellicht ook gewoon onderdeel van Dafran zijn stijl :)

Enige dat ik nog kan bedenken os dat Spring + Blink zorgt dat je hitbox op een minder goed te voorspellen locatie zit en daarmee een voordeel kan zijn :P
pi_182065609
Die vizilty van team NL is best een goede speler :)
pi_182065722
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:12 schreef Questular het volgende:
Die vizilty van team NL is best een goede speler :)
Klopt, is ook zoekend naar een contenders / OWL team.
pi_182590925
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')