abonnement Unibet Coolblue
pi_180579540
Ana buff is altijd goed, Ana heeft meer liefde nodig.
  Redactie Games donderdag 19 juli 2018 @ 12:14:26 #102
181272 crew  Noppie2000
pi_180579707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:59 schreef Syphixx het volgende:
buffing moira is helemaal niet nodig :{w
Misschien niet, de buff is dan ook niet zo groot. Ten opzichte van Mercy kon elke support wel wat gebruiken though.
pi_180580285
nerf brigitte was wel nodig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180706594
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_180708718
Veel mensen ook met die hamster spelen nu. Net een kermisattractie in sommige situaties. Als die hamster uit z'n 'bal-vorm' is, is het ook nog eens een fijne target om te headshotten. Benieuwd hoe die hero zichzelf gaat evolueren in handen van verfijnde spelers.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 23:30:50 #107
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180709219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:15 schreef Leatherneck het volgende:
Veel mensen ook met die hamster spelen nu. Net een kermisattractie in sommige situaties. Als die hamster uit z'n 'bal-vorm' is, is het ook nog eens een fijne target om te headshotten. Benieuwd hoe die hero zichzelf gaat evolueren in handen van verfijnde spelers.
Die ultimate is wel cool en dat je snel kan rollen zie ik meer als een nadeel voor een tank.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_180710517
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:30 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Die ultimate is wel cool en dat je snel kan rollen zie ik meer als een nadeel voor een tank.
Idd. Als die hamster in zijn rol-vorm vertoeft, is het net een op hol geslagen bowlingbal die je zonder moeite onder vuur kunt nemen. Daarnet even mee gespeeld, wel heel vermakelijk. Daar houdt het voor mij op. De buffs voor McCree en Soldier spreken me veel meer aan.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_180807581
Die bal is voor ana nog makkelijker te raken dan de dikke pens van roadhog :)
  zondag 29 juli 2018 @ 12:10:33 #110
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_180810216
Vind de hamster tot nu toe de minst waardevolle toevoeging sinds het begin van OW. Het is zo'n hero die wel leuk oogt, maar ik vraag me serieus af waar hij nou echt goed in is?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Redactie Games zondag 29 juli 2018 @ 12:14:19 #111
181272 crew  Noppie2000
pi_180810244
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:10 schreef iPat het volgende:
Vind de hamster tot nu toe de minst waardevolle toevoeging sinds het begin van OW. Het is zo'n hero die wel leuk oogt, maar ik vraag me serieus af waar hij nou echt goed in is?
Offtank met de hoogste mobility in de game, disruptor in de backline, harde combo met zijn piledriver en redelijke overlevingskansen met zijn shields. Zijn DPS is laag en hij heeft best wat counters in 1v1 situaties, dus daar ligt zijn zwakte. In gecoördineerde dives met een Winston/D.Va of andere DPS aan zijn kant is hij een kracht om bang van te zijn though.

Een zoner/disruptor dus, daar is hij best wel ok in.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:27:57 #112
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180928877
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 5 augustus 2018 @ 01:25:07 #113
194233 Friday12
Originele kloon
pi_180953377

Ik speel dus echt zo goed als geen D.VA :P

Was echt jammer dat dit mijn play was :( Ik h ad er nog een waar we tijdens grav ook een mcree met ult achter ons hadden die ik dan in zijn kop schoot :P



[ Bericht 21% gewijzigd door Friday12 op 05-08-2018 01:45:56 ]
pi_180976695
Ik heb een tijd niet op de pc gespeeld maar het endorsement systeem lijkt wel te werken. Tot nu toe maar een enkeling gehad die echt irritant was.
pi_181024211
Seagull stopt als pro player, jammer erg leuke speler. Aan de andere kant wel meer tijd voor zn twitch gaming :)
  woensdag 8 augustus 2018 @ 08:37:57 #116
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181024560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:51 schreef Questular het volgende:
Seagull stopt als pro player, jammer erg leuke speler. Aan de andere kant wel meer tijd voor zn twitch gaming :)
Verdien je ook meer mee volgens mij.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:47:13 #117
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_181105581
Misschien ligt het aan de zomervakantie, maar competitive is weer een afvoerputje voor throwers en leavers. Ik weet dat ik LFG kan doen, maar de keren dat ik het heb gedaan werd ik geplaatst in een match waarvan de gemiddelde SR 200 pts lager lag, oftewel ik kreeg bijna geen SR als ik won en zakte behoorlijk als ik verloor.

Het zat me al een tijdje dwars maar het is een feit dat je gegarandeerd verliest als je met een stack Arabische spelers in een groep zit. Ze spreken geen engels, en kiezen nooit support of tank. Snap eigenlijk helemaal niet waarom zij op de EU-server zitten.

Voor zover mijn rant weer ;)
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:29:11 #118
194233 Friday12
Originele kloon
pi_181116129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:47 schreef iPat het volgende:
Misschien ligt het aan de zomervakantie, maar competitive is weer een afvoerputje voor throwers en leavers. Ik weet dat ik LFG kan doen, maar de keren dat ik het heb gedaan werd ik geplaatst in een match waarvan de gemiddelde SR 200 pts lager lag, oftewel ik kreeg bijna geen SR als ik won en zakte behoorlijk als ik verloor.

Het zat me al een tijdje dwars maar het is een feit dat je gegarandeerd verliest als je met een stack Arabische spelers in een groep zit. Ze spreken geen engels, en kiezen nooit support of tank. Snap eigenlijk helemaal niet waarom zij op de EU-server zitten.

Voor zover mijn rant weer ;)
maak je group ~SR - MIC - ENGLISH - PUBLIC PROFILE

Geen gezeik meer :)
pi_181207374
Nou ik heb mn placement games op de ps4 maar eens gedaan. Wat is dat een ellende zeg, op een paar games na bijna alles moet healen terwijl ik een tank/dps speler ben. De 2 potjes die ik kon dps-en haalde ik 30+ kills en deed ik wat ik moest doen. De potjes die ik als off-tank roadhog kon spelen outhealde ik de healers. Mn Moira is best ok dus dat was de hero die ik als healer gespeeld heb. Kill/Heals/dmg alles bronze of hoger (eigenlijk heals en kills standaard gold). De rest van de spelers koos standaard 4 dps met een verdwaalde tank, switchen doen ze niet en solo ults vliegen je om de oren. 6 gewonnen-3 verloren- 1 draw en 3 potjes die wij of het andere team niet met 6 spelers eindigden. Needless to say dat ik ranked weer laat waarvoor het is. Als ik 5 spelers wil hebben die niet luisteren en alleen maar aankloten dan kan ik die ook in quickplay vinden.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:30:38 #120
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_181216441
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:00 schreef Questular het volgende:
Nou ik heb mn placement games op de ps4 maar eens gedaan. Wat is dat een ellende zeg, op een paar games na bijna alles moet healen terwijl ik een tank/dps speler ben. De 2 potjes die ik kon dps-en haalde ik 30+ kills en deed ik wat ik moest doen. De potjes die ik als off-tank roadhog kon spelen outhealde ik de healers. Mn Moira is best ok dus dat was de hero die ik als healer gespeeld heb. Kill/Heals/dmg alles bronze of hoger (eigenlijk heals en kills standaard gold). De rest van de spelers koos standaard 4 dps met een verdwaalde tank, switchen doen ze niet en solo ults vliegen je om de oren. 6 gewonnen-3 verloren- 1 draw en 3 potjes die wij of het andere team niet met 6 spelers eindigden. Needless to say dat ik ranked weer laat waarvoor het is. Als ik 5 spelers wil hebben die niet luisteren en alleen maar aankloten dan kan ik die ook in quickplay vinden.
Ik zou tekenen voor een 6-3-1 tijdens mijn placements. Heb zojuist OW opgestart om qp te doen, en tegen mezelf gezegd dat ik zou leaven als er geen tank in mijn team zat. Na 6 potjes en 0 minuten gespeeld te hebben besloot ik maar om maar een avondje ontspannen te netflixen.

Het hele argument ‘qp is om andere heroes te oefenen’ vind ik echt bullshit. Qp is bedoeld om te oefenen op samenspel, erachter komen welke comps rendabel zijn en welke heroes optimaal tot hun recht komen met welke mede-heroes. Ik geloof niet dat alle spelers in qp alleen maar support en tanks spelen in comp waardoor ze in qp alleen maar dps kiezen. En hoe valt er te oefenen op dps als er niet voor je getankt wordt en je niet wordt geheald?

Ik denk dat er nu tijdens de vakantie nog teveel kiddo’s aan het spelen zijn. Maar Blizzard zou iets moeten doen aan qp waarmee het behalen van een win beloond wordt. Nu is het gewoon een battle tussen twee achterlijke comps en de minst slechte wint.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  donderdag 16 augustus 2018 @ 05:42:02 #121
194233 Friday12
Originele kloon
pi_181221509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:30 schreef iPat het volgende:

[..]

Ik zou tekenen voor een 6-3-1 tijdens mijn placements. Heb zojuist OW opgestart om qp te doen, en tegen mezelf gezegd dat ik zou leaven als er geen tank in mijn team zat. Na 6 potjes en 0 minuten gespeeld te hebben besloot ik maar om maar een avondje ontspannen te netflixen.

Het hele argument ‘qp is om andere heroes te oefenen’ vind ik echt bullshit. Qp is bedoeld om te oefenen op samenspel, erachter komen welke comps rendabel zijn en welke heroes optimaal tot hun recht komen met welke mede-heroes. Ik geloof niet dat alle spelers in qp alleen maar support en tanks spelen in comp waardoor ze in qp alleen maar dps kiezen. En hoe valt er te oefenen op dps als er niet voor je getankt wordt en je niet wordt geheald?

Ik denk dat er nu tijdens de vakantie nog teveel kiddo’s aan het spelen zijn. Maar Blizzard zou iets moeten doen aan qp waarmee het behalen van een win beloond wordt. Nu is het gewoon een battle tussen twee achterlijke comps en de minst slechte wint.
Je kan ook gewoon de group finder gebruiken he :')
pi_181222963
Groupfinder is wat mij betreft de beste optie om overwatch te spelen. Liever een quickplay game waar iedereen in zn rol moet blijven dan een ranked game waarin mensen van tank switchen naar widow.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:02:50 #123
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_181226191
Laatste paar weken duurde via LFG ongeveer een kwartier voordat je aan een match kon beginnen door leavers in de group of een partyleader die afk is en geen match zoekt. En vaak ook spelers die meteen leaven na de eerste verloren teamfight.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Redactie Games donderdag 16 augustus 2018 @ 12:06:50 #124
181272 crew  Noppie2000
pi_181226254
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:02 schreef iPat het volgende:
Laatste paar weken duurde via LFG ongeveer een kwartier voordat je aan een match kon beginnen door leavers in de group of een partyleader die afk is en geen match zoekt. En vaak ook spelers die meteen leaven na de eerste verloren teamfight.
Maar je speelt zelf ook geen tank en leavet matches als jouw gewenste comp niet gespeeld wordt. Dan ben je toch ook gewoon deel van het probleem.
pi_181226514
Daarom, Hog spelen. Dsp/Tank/Healer in 1 :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')