abonnement Unibet Coolblue
pi_176408186
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: lunapuella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst: http://wiki.fok.nl/index.php/Nodlijst

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Klaprooss *O*
Soof-87 *O*
Feyre *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 10-01-2018 13:13:02 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:45:23 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176408390
Volgens mij staan er nog mensen in de op die al zwanger zijn, toch?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176408569
Bedankt, Think-pink. :)
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 12:00:46 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176408656
Jammer Maghrebijnse! Maar misschien ook wel slim om dingen niet te overhaasten en van elkaar te genieten O+ Ik hoop dat je wens daarna snel in vervulling gaat!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176408693
Had alleen de uitgezwaaide mensen aangepast. Rest van de OP ook aangepast. Volgens mij hebben we zo iedereen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176408713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:00 schreef MaJo het volgende:
Jammer Maghrebijnse! Maar misschien ook wel slim om dingen niet te overhaasten en van elkaar te genieten O+ Ik hoop dat je wens daarna snel in vervulling gaat!
Gaan wel proberen, dus gewoon onveilig doen. Hoop in juni/juli pas zwanger te zijn. Ben nu helemaal bezig met de bruiloft, in februari naar Marokko om alles te regelen. Dus vermaakt me de komende maanden wel met het regelen van alles! ☺ En wie weet ben ik wel snel zwanger, dan is het ook welkom. Hij is 40 dus van elkaar genieten en de tijd nemen zit er niet echt in.
pi_176408851
Oh maghrebijnse maar dat is ook mooi nieuws, veel plezier met plannen!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_176408939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:13 schreef Feyre het volgende:
Oh maghrebijnse maar dat is ook mooi nieuws, veel plezier met plannen!
Dank! Ja, ik laat jullie gewoon allemaal voor gaan want zo lief ben ik wel, haha. Mooi, maar minder mooi voor mijn portomonnee. De zaal die ik wil kost 2,500 euro en dan nog de rest. En dan is het bij ons traditie dat de dame haar bruiloft betaalt. 😒
pi_176409783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had alleen de uitgezwaaide mensen aangepast. Rest van de OP ook aangepast. Volgens mij hebben we zo iedereen.
wil je bij mij even aanpassen? Ik ben ondertussen wel 32 geworden hehe :D

Ik: 32; mijn vriend: 38
Gaat om kindje #1
Bezig sinds september 2017

Dank :+ :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_176409956
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:04 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

wil je bij mij even aanpassen? Ik ben ondertussen wel 32 geworden hehe :D

Ik: 32; mijn vriend: 38
Gaat om kindje #1
Bezig sinds september 2017

Dank :+ :P
Gedaan :)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 januari 2018 @ 14:10:23 #11
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176411071
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaan wel proberen, dus gewoon onveilig doen. Hoop in juni/juli pas zwanger te zijn. Ben nu helemaal bezig met de bruiloft, in februari naar Marokko om alles te regelen. Dus vermaakt me de komende maanden wel met het regelen van alles! ☺ En wie weet ben ik wel snel zwanger, dan is het ook welkom. Hij is 40 dus van elkaar genieten en de tijd nemen zit er niet echt in.
nvm.

[ Bericht 6% gewijzigd door Montelly op 10-01-2018 14:35:52 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 10 januari 2018 @ 14:12:33 #12
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176411106
Sorry dames voor het inbreken, ben weer weg.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176414374
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaan wel proberen, dus gewoon onveilig doen. Hoop in juni/juli pas zwanger te zijn. Ben nu helemaal bezig met de bruiloft, in februari naar Marokko om alles te regelen. Dus vermaakt me de komende maanden wel met het regelen van alles! ☺ En wie weet ben ik wel snel zwanger, dan is het ook welkom. Hij is 40 dus van elkaar genieten en de tijd nemen zit er niet echt in.
Wat een wending. Ik zou helemaal gek worden. :')
Maar je gaat het nu al onveilig doen maar je hoopt in juni/juli pas zwanger te zijn? :o

Veel geluk gewenst iig.
:)
pi_176414424
(Sorry zit nog echt tussen twee topics in merk ik... Ik weet dat ik ben uitgezwaaid enzo, maar in het andere topic voel ik me nog te pril :@ )

En jullie zijn ook lief enzo. Misschien hebben ze daar wel allemaal last van hun hormonen. HORMONSTERS.
:)
pi_176414498
quote:
11s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:55 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Wat een wending. Ik zou helemaal gek worden. :')
Maar je gaat het nu al onveilig doen maar je hoopt in juni/juli pas zwanger te zijn? :o

Veel geluk gewenst iig.
Hahah, nou ja destijds afgesproken geen bruiloft want was zwanger. Nu wil ik geen spijt krijgen en altijd met het gevoel lopen wat als... dus ik ga gewoon een bruiloft houden! In augustus dus. En nee, baby is welkom maar wil wel in de jurken passen en onveilig doen ja, maar kans klein want we zien elkaar nog weinig momenteel.
pi_176414510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:57 schreef Soof-87 het volgende:
(Sorry zit nog echt tussen twee topics in merk ik... Ik weet dat ik ben uitgezwaaid enzo, maar in het andere topic voel ik me nog te pril :@ )

En jullie zijn ook lief enzo. Misschien hebben ze daar wel allemaal last van hun hormonen. HORMONSTERS.
Wanneer is de echo?
pi_176414571
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahah, nou ja destijds afgesproken geen bruiloft want was zwanger. Nu wil ik geen spijt krijgen en altijd met het gevoel lopen wat als... dus ik ga gewoon een bruiloft houden! In augustus dus. En nee, baby is welkom maar wil wel in de jurken passen en onveilig doen ja, maar kans klein want we zien elkaar nog weinig momenteel.
Je mag niet in het wit trouwen hè. :6
:)
pi_176414586
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wanneer is de echo?
Oh nog niet gebeld... Dat doe ik na het weekend wel. :)
:)
pi_176414731
Ik snap er ondertussen geen hol meer van _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176414760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap er ondertussen geen hol meer van _O-
Waarvan? Je cyclus?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_176414827
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:57 schreef Soof-87 het volgende:
(Sorry zit nog echt tussen twee topics in merk ik... Ik weet dat ik ben uitgezwaaid enzo, maar in het andere topic voel ik me nog te pril :@ )

En jullie zijn ook lief enzo. Misschien hebben ze daar wel allemaal last van hun hormonen. HORMONSTERS.
_O- _O- _O-
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 17:25:24 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176415004
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:03 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Oh nog niet gebeld... Dat doe ik na het weekend wel. :)
Je zit officieel nog voor nod toch? Dan zou ik inderdaad ook even wachten :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176415073
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:11 schreef Feyre het volgende:

[..]

Waarvan? Je cyclus?
Nee zit op het wachtbankje. Van het verhaal van Maghre. Het gaan allemaal zo snel dat ik het niet meer kan bijhouden _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176415501
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee zit op het wachtbankje. Van het verhaal van Maghre. Het gaan allemaal zo snel dat ik het niet meer kan bijhouden _O-
Hahahah begrijp ik. Ik heb gezegd nee geen bruiloft, maar mijn ouders en familie staan er dringend op en nu heb ik zoiets van ja ik ga een bruiloft doen. Ben bang dat ik achteraf spijt krijg van geen bruiloft. Dus nu inderdaad heel last minute. Moet letterlijk alles nog regelen en de zomermaanden zitten doorgaans vol. Februari vlieg ik met mama naar Marokko.

Als ik de zaal heb geef ik jullie een sneak peek van de gekozen zaal. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 17:49:05 ]
pi_176415516
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:03 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Oh nog niet gebeld... Dat doe ik na het weekend wel. :)
Goedzo, lekker nonchalant. Komt goed. :*
pi_176415533
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:03 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Je mag niet in het wit trouwen hè. :6
Hahaha, twee Marokkaanse jurken en de laatste jurk (jurk 3) wordt gewoon een witte bruidsjurk. O+ >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 17:46:41 ]
pi_176415670
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je zit officieel nog voor nod toch? Dan zou ik inderdaad ook even wachten :Y
Ja morgen is m’n NOD pas, dus even henig an.
:)
pi_176415691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahaha, twee Marokkaanse jurken en de laatste jurk (jurk 3) wordt gewoon een witte bruidsjurk. O+ >:)
Dat dit kan in Nederland....

Oh wacht.. :+
:)
pi_176416085
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:54 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Dat dit kan in Nederland....

Oh wacht.. :+
Mijn zusje is vorig jaar in NL getrouwd en had ook drie jurken. :D
pi_176416093
Maar Maghre even een puur zorgen vraagje hoor wat misschien niet helemaal hier thuis hoort.

Maar ik lees weleens wat op fok en zo ook een topic over jouw man. Dat je geen hakken aan mag, om je heen mag kijken enz. Heb je dit al uitgepraat want ik weet niet hoe je het zelf ziet maar ik vind het zorgelijk dat een.man nu al zo tegen je doet. Ik bedoel hoe ver gaat dat hem en moet je jezelf wel in die situatie willen plaatsen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176416250
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar Maghre even een puur zorgen vraagje hoor wat misschien niet helemaal hier thuis hoort.

Maar ik lees weleens wat op fok en zo ook een topic over jouw man. Dat je geen hakken aan mag, om je heen mag kijken enz. Heb je dit al uitgepraat want ik weet niet hoe je het zelf ziet maar ik vind het zorgelijk dat een.man nu al zo tegen je doet. Ik bedoel hoe ver gaat dat hem en moet je jezelf wel in die situatie willen plaatsen?
Ja, trekt wel bij. Meestal negeer ik dat gewoon. Onlangs ook, was even boodschappen doen op hakken en meneer had er commentaar over. Ik negeer dat en dan is hij het na paar seconden alweer vergeten. Ene oor in en andere uit, dus maak me daar geen zorgen over. Verder, ja het is een moeilijke man maar ook dat zal wel veranderen. Hij zal wel moeten. Ik heb gelukkig mijn ouders achter mij. Mijn man vond mijn ouders te modern. _O-

Ik ga verder met het kiezen van mijn band. Ik denk dat deze vrouw (beste van de stad) het wordt. 1000 euro. :X :X Nu hopen dat ze beschikbaar is.

Hoor mijn ma al de hele dag aan het telefoneren met diverse tantes over de bruiloft. Iedereen is bezig, hahaha... dat is wel heel leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 18:58:14 ]
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 18:49:59 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176416689
Heb je je baan nu afgezegd Maghrebijnse? -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176416771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:49 schreef MaJo het volgende:
Heb je je baan nu afgezegd Maghrebijnse? -O-
Neee! Volgende week contract tekenen. Ik begin 1 maart. Heb het geld hard nodig gezien alle kosten die ik straks ga maken met de bruiloft. _O-
pi_176418167
Zeker een bijzondere wending! Je zal wel een interessant leven hebben als ik het zo lees.
pi_176418325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:54 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Zeker een bijzondere wending! Je zal wel een interessant leven hebben als ik het zo lees.
Valt mee. Heb me gewoon bedacht en het kriebelt: toch wel een bruiloft, en meer niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 20:00:28 ]
pi_176427361
Dus.................... :') :')

(Half) ontopic dan maar: M'n broer wil mee naar pinkpop dit jaar (wij gaan elk jaar eigenlijk); maar euh.. er is een kans dat we niet gaan (want no way dat ik zwanger op een festival ga staan en in een tent ga kruipen :') ) dus nu heb ik gezegd dat we wel kaartjes halen maar het nog niet zeker is dat we gaan. Zonder verder uitleg. Komt lekker vaag over _O- :')
M'n familie woont 200km verder weg en enkel m'n ma en pa weten dat de wens er is, maar m'n broers dus niet. Alhoewel ik denk dat ze wel iets van vermoeden hebben, maar toch..
Oja en afgelopen weekend waren m'n ooms en tantes op bezoek en we hadden het over ons nieuwe huisje en dat het groot zat is voor een familie en zei m'n tante gelijk "Maar nu nog niet he; dat is nog te vroeg, straks nog tijd zat". Ik dacht echt: Waar komt dit nou vandaan :')

En thx Think voor aanpassen van OP :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:51:57 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_176427467
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.................... :') :')

(Half) ontopic dan maar: M'n broer wil mee naar pinkpop dit jaar (wij gaan elk jaar eigenlijk); maar euh.. er is een kans dat we niet gaan (want no way dat ik zwanger op een festival ga staan en in een tent ga kruipen :') ) dus nu heb ik gezegd dat we wel kaartjes halen maar het nog niet zeker is dat we gaan. Zonder verder uitleg. Komt lekker vaag over _O- :')
M'n familie woont 200km verder weg en enkel m'n ma en pa weten dat de wens er is, maar m'n broers dus niet. Alhoewel ik denk dat ze wel iets van vermoeden hebben, maar toch..
Oja en afgelopen weekend waren m'n ooms en tantes op bezoek en we hadden het over ons nieuwe huisje en dat het groot zat is voor een familie en zei m'n tante gelijk "Maar nu nog niet he; dat is nog te vroeg, straks nog tijd zat". Ik dacht echt: Waar komt dit nou vandaan :')

En thx Think voor aanpassen van OP :D
Waarom zou je dat perse niet willen? Stel je geraakt deze maand zwanger, dan ben je nog maar halverwege ten tijde van Pinkpop he. Of is het omdat je dan niet kan drinken?

Ik ben zelf (pril) zwanger naar Lowlands geweest maar ik zou eerder met 20 weken zwangerschap gaan dan met 5 weken. Je kan in beide gevallen niet drinken, dat is wel suf, maar met 5 weken was ik wel serieus kapotmoe de hele tijd _O- Verder heb ik me wel prima vermaakt!
disclaimer
pi_176427750
Maghrebijnse, wat een wending.
Maar stel dat je zwanger raakt, waar gaat de baby dan wonen? Hebben jullie ind e korte tijd dat je samen bent al kunnen hebben over rollenverdeling etc? Het lijkt me een heftige opgave voor een prille relatie, zo'n baby. Zeker als het een lat-relatie is geweest.
pi_176427772
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.................... :') :')

(Half) ontopic dan maar: M'n broer wil mee naar pinkpop dit jaar (wij gaan elk jaar eigenlijk); maar euh.. er is een kans dat we niet gaan (want no way dat ik zwanger op een festival ga staan en in een tent ga kruipen :') ) dus nu heb ik gezegd dat we wel kaartjes halen maar het nog niet zeker is dat we gaan. Zonder verder uitleg. Komt lekker vaag over _O- :')
M'n familie woont 200km verder weg en enkel m'n ma en pa weten dat de wens er is, maar m'n broers dus niet. Alhoewel ik denk dat ze wel iets van vermoeden hebben, maar toch..
Oja en afgelopen weekend waren m'n ooms en tantes op bezoek en we hadden het over ons nieuwe huisje en dat het groot zat is voor een familie en zei m'n tante gelijk "Maar nu nog niet he; dat is nog te vroeg, straks nog tijd zat". Ik dacht echt: Waar komt dit nou vandaan :')

En thx Think voor aanpassen van OP :D
Waar bemoeit ze zich mee? :6

Verder wel eens met SQ. Je kunt ook zo van die kaartjes af toch? :)
:)
pi_176427846
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.................... :') :')

(Half) ontopic dan maar: M'n broer wil mee naar pinkpop dit jaar (wij gaan elk jaar eigenlijk); maar euh.. er is een kans dat we niet gaan (want no way dat ik zwanger op een festival ga staan en in een tent ga kruipen :') ) dus nu heb ik gezegd dat we wel kaartjes halen maar het nog niet zeker is dat we gaan. Zonder verder uitleg. Komt lekker vaag over _O- :')
M'n familie woont 200km verder weg en enkel m'n ma en pa weten dat de wens er is, maar m'n broers dus niet. Alhoewel ik denk dat ze wel iets van vermoeden hebben, maar toch..
Oja en afgelopen weekend waren m'n ooms en tantes op bezoek en we hadden het over ons nieuwe huisje en dat het groot zat is voor een familie en zei m'n tante gelijk "Maar nu nog niet he; dat is nog te vroeg, straks nog tijd zat". Ik dacht echt: Waar komt dit nou vandaan :')

En thx Think voor aanpassen van OP :D
De omgekeerde wereld! Meestal willen ze dat je zsm gaat voortplanten :D
pi_176428021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarom zou je dat perse niet willen? Stel je geraakt deze maand zwanger, dan ben je nog maar halverwege ten tijde van Pinkpop he. Of is het omdat je dan niet kan drinken?

Ik ben zelf (pril) zwanger naar Lowlands geweest maar ik zou eerder met 20 weken zwangerschap gaan dan met 5 weken. Je kan in beide gevallen niet drinken, dat is wel suf, maar met 5 weken was ik wel serieus kapotmoe de hele tijd _O- Verder heb ik me wel prima vermaakt!
O.a. niet kunnen drinken idd en toch het idee om met een buik rond te banjeren en moeilijk te gaan doen in tentjes en vieze wc's en drukte huuuuu.. maar wie weet hoe ik me dan voel; daarom sowieso wel kaartjes halen want die raken we inderdaad makkelijk weer kwijt als we toch niet willen gaan. Ik ben het zo gewend om lekker vanaf 10u aan het bier te gaan (op festival dan he) en de hele dag te chillen om dan op eind van de dag keertje richting festival te gaan.. Zie het mij niet zo gauw doen met water of cola in m'n handen haha :') Maar wie weet. Ik heb er geen ervaring mee haha :+

En ja mijn tante is me een apart mens. Vorig jaar zei ze ook plots 'goh je bent wel flink aangekomen he' :') :') Familie O+ Gotta love it :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:12:58 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176428841
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:20 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

O.a. niet kunnen drinken idd en toch het idee om met een buik rond te banjeren en moeilijk te gaan doen in tentjes en vieze wc's en drukte huuuuu.. maar wie weet hoe ik me dan voel; daarom sowieso wel kaartjes halen want die raken we inderdaad makkelijk weer kwijt als we toch niet willen gaan. Ik ben het zo gewend om lekker vanaf 10u aan het bier te gaan (op festival dan he) en de hele dag te chillen om dan op eind van de dag keertje richting festival te gaan.. Zie het mij niet zo gauw doen met water of cola in m'n handen haha :') Maar wie weet. Ik heb er geen ervaring mee haha :+

En ja mijn tante is me een apart mens. Vorig jaar zei ze ook plots 'goh je bent wel flink aangekomen he' :') :') Familie O+ Gotta love it :')
Met een 0,0 biertje kun je nog steeds vanaf 10 uur aan het bier ;) Al voelt dat vast anders...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:19:29 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_176428951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Met een 0,0 biertje kun je nog steeds vanaf 10 uur aan het bier ;) Al voelt dat vast anders...
dat is geen bier, dat is frisdrank dat vermomd is als bier :P
disclaimer
pi_176429393
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is geen bier, dat is frisdrank dat vermomd is als bier :P
Zeker waar :D Nah water/cola is dan prima lijkt me. Maar goed; geen idee wat voor hormonster ik word als ik zwanger ben. Of wellicht helemaal niet. Of wellicht kan ik nog alles en ga ik straks wel gewoon naar festival. Ik weet het niet. M'n brain gaat in overload en alle kanten op; dus laat maar haha _O- Huuuuuuuuuuuu :'( *paniekaanval om niks* :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:42:17 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_176429421
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:41 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Zeker waar :D Nah water/cola is dan prima lijkt me. Maar goed; geen idee wat voor hormonster ik word als ik zwanger ben. Of wellicht helemaal niet. Of wellicht kan ik nog alles en ga ik straks wel gewoon naar festival. Ik weet het niet. M'n brain gaat in overload en alle kanten op; dus laat maar haha _O- Huuuuuuuuuuuu :'( *paniekaanval om niks* :')
nee idd, pis nou eerst maar es twee strepen en ga je dan maar druk maken of je een hormonster moet worden o|O
disclaimer
pi_176429460
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee idd, pis nou eerst maar es twee strepen en ga je dan maar druk maken of je een hormonster moet worden o|O
Lijkt me een priiiiima plan _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_176429598
Heeft June trouwens streepjes geplast? Die staat in de NOD lijst nog op 1 januari namelijk :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 12:01:35 #48
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176429871
Gewoon kaartjes kopen, de kans bestaat ook gewoon dat je helemaal niet zwanger bent en als het toch zo is kun je de kaarten makkelijk kwijt ;)

Wij hebben kaarten voor Down the Rabit Hole en als het nu raak zou zijn dan zou ik 6 maanden zwanger zijn. Denk dan wel gewoon te gaan eigenlijk :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176430053
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft June trouwens streepjes geplast? Die staat in de NOD lijst nog op 1 januari namelijk :)
Helaas ;( En anders had ik het hier natuurlijk gepost!
Wel bijna weer streepjes op de ovutest, dus straks weer mee op het wachtbankje..
Shine bright like a diamond.
  donderdag 11 januari 2018 @ 12:13:31 #50
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176430073
Het enige waarbij ik dat niet gedaan heb, is wintersportvakantie. Ik kan niet skiën en wilde dat niet zwanger gaan leren en die tickets zouden we niet zomaar meer kwijt kunnen. Dus we hadden al besloten niet mee te gaan (in maart, we zijn in september begonnen). Uiteindelijk ging de hele vakantie niet door.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176430437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:01 schreef MaJo het volgende:
Gewoon kaartjes kopen, de kans bestaat ook gewoon dat je helemaal niet zwanger bent en als het toch zo is kun je de kaarten makkelijk kwijt ;)

Wij hebben kaarten voor Down the Rabit Hole en als het nu raak zou zijn dan zou ik 6 maanden zwanger zijn. Denk dan wel gewoon te gaan eigenlijk :D
Oja concert kaarten heb ik wel gewoon ! En voor wish festival ook (begin juli); maar daar kunnen we gewoon naar huis fietsen en slaap ik in een normaal bed :D

Jammer June.. wij houden je plekje alvast warm ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_176430822
Ik zou zeker niet nu al dingen gaan laten omdat je dan misschien zwanger bent.

Sommige dingen zijn best te doen ook als je wel zwanger bent. Nu is dit wel voor iedereen anders natuurlijk maargoed..

Is het al zondag :X
pi_176430964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:12 schreef June. het volgende:

[..]

Helaas ;( En anders had ik het hier natuurlijk gepost!
Wel bijna weer streepjes op de ovutest, dus straks weer mee op het wachtbankje..
Jammer :{
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:29:12 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176431466
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:56 schreef aapieannie het volgende:
Ik zou zeker niet nu al dingen gaan laten omdat je dan misschien zwanger bent.

Sommige dingen zijn best te doen ook als je wel zwanger bent. Nu is dit wel voor iedereen anders natuurlijk maargoed..

Is het al zondag :X
Dit, ik ben met 37 weken nog naar de Vrienden van Amstel geweest. Nou is dat met mijn gemiddelde zwangerschapsduur ongeveer halverwege natuurlijk :+ ;) maar ik zou het er niet om laten dus. Ik had overigens wel een rolstoel, want kon niet meer een hele avond staan.
KuikenGuppy
pi_176431916
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Maghrebijnse, wat een wending.
Maar stel dat je zwanger raakt, waar gaat de baby dan wonen? Hebben jullie ind e korte tijd dat je samen bent al kunnen hebben over rollenverdeling etc? Het lijkt me een heftige opgave voor een prille relatie, zo'n baby. Zeker als het een lat-relatie is geweest.
Ik begin 1 maart met mijn nieuwe baan en ben dus opzoek naar een huis hier in Twente. Het is vervelend dat ik alles zelf moet doen en soms ook echt heel eenzaam.

Over kinderen gesproken, meneer net aan de lijn gehad en die zei dat het alweer bijna ramadan is en jaar voorbij gevlogen is en hij gewoon aan kinderen wil beginnen. Ja, lekker makkelijk denk ik dan. Dat kan je wel zeggen maar dan moet je ook wat doen, dus naar mij toe komen en anders moet je niet klagen. :')

Sorry, heb last van PMS.
pi_176431939
Wil niet zwanger zijn tijdens ramadan ( half mei). Wil namelijk gewoon de hele maand vasten.
pi_176431970
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.................... :') :')

(Half) ontopic dan maar: M'n broer wil mee naar pinkpop dit jaar (wij gaan elk jaar eigenlijk); maar euh.. er is een kans dat we niet gaan (want no way dat ik zwanger op een festival ga staan en in een tent ga kruipen :') ) dus nu heb ik gezegd dat we wel kaartjes halen maar het nog niet zeker is dat we gaan. Zonder verder uitleg. Komt lekker vaag over _O- :')
M'n familie woont 200km verder weg en enkel m'n ma en pa weten dat de wens er is, maar m'n broers dus niet. Alhoewel ik denk dat ze wel iets van vermoeden hebben, maar toch..
Oja en afgelopen weekend waren m'n ooms en tantes op bezoek en we hadden het over ons nieuwe huisje en dat het groot zat is voor een familie en zei m'n tante gelijk "Maar nu nog niet he; dat is nog te vroeg, straks nog tijd zat". Ik dacht echt: Waar komt dit nou vandaan :')

En thx Think voor aanpassen van OP :D
Gewoon boeken! Je kan niet in de toekomst kijken en wie weet ben je hartstikke fit en kan je prima op een concert staan met een bolle buik.
pi_176432005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wil niet zwanger zijn tijdens ramadan ( half mei). Wil namelijk gewoon de hele maand vasten.
En je bruiloft is in augustus...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176432023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En je bruiloft is in augustus...
Ja, maar dat is punt niet. Als ik dan net paar weken of maanden zwanger ben en buik niet te zien is. Ben even chagrijnig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 13:56:35 ]
pi_176432083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, maar dat is punt niet. Als ik dan net paar weken of maanden zwanger ben en buik niet te zien is. Ben even chagrijnig.
Wel of niet vasten tijdens zwangerschap?
Vasten tijdens de zwangerschap mag, maar het moet niet. Het kan namelijk een extra zware opgave zijn als je zwanger bent. Daarom hoeven zwangere vrouwen niet mee te doen met de Ramadan en worden ze tijdelijk vrijgesteld. Dit geldt ook voor vrouwen die ongesteld zijn of borstvoeding geven.

Als jij wilt vasten tijdens je zwangerschap, dat kan gewoon. Het is zwaarder, maar niet schadelijk ofzo..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176432134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wel of niet vasten tijdens zwangerschap?
Vasten tijdens de zwangerschap mag, maar het moet niet. Het kan namelijk een extra zware opgave zijn als je zwanger bent. Daarom hoeven zwangere vrouwen niet mee te doen met de Ramadan en worden ze tijdelijk vrijgesteld. Dit geldt ook voor vrouwen die ongesteld zijn of borstvoeding geven.

Als jij wilt vasten tijdens je zwangerschap, dat kan gewoon. Het is zwaarder, maar niet schadelijk ofzo..
Dat weet ik, maar vorig jaar al als zwaar ervaren ( en dat terwijl ik vanuit huis kon werken). Lag overdag plat op bed, in een soort van coma. Dit jaar helaas gewoon werken op locatie en dan nog eventueel met een zwangerschap, grrrr... en ik zie het niet zitten om een hele maand in te halen.

Maar goed, we zien het allemaal wel. Meneer wil een baby maar dan moet hij wel komen anders hebben die praatjes geen waarde. Genoeg geklaag voor vandaag. :)

MaJo mag bijna testen toch? Wie nog meer? Hoe is het met Peacefull?
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:02:09 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_176432139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, maar dat is punt niet. Als ik dan net paar weken of maanden zwanger ben en buik niet te zien is. Ben even chagrijnig.
Als jij in januari zwanger raakt dan kan ik je verzekeren dat je in augustus een flinke dikke buik hebt hoor. :+
disclaimer
pi_176432173
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als jij in januari zwanger raakt dan kan ik je verzekeren dat je in augustus een flinke dikke buik hebt hoor. :+
-
quote:
Januari gaat niet meer lukken en februari ook niet want dan zit ik in Marokko. En meneer wil zo graag, maar dan moet hij wel komen en dat gebeurt niet. Ik neem de woorden van hem met een flinke korrel zout, maar merk dat ik best geïrriteerd ben momenteel.
pi_176432181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar vorig jaar al als zwaar ervaren ( en dat terwijl ik vanuit huis kon werken). Lag overdag plat op bed, in een soort van coma. Dit jaar helaas gewoon werken op locatie en dan nog eventueel met een zwangerschap, grrrr... en ik zie het niet zitten om een hele maand in te halen.

Maar goed, we zien het allemaal wel. Meneer wil een baby maar dan moet hij wel komen anders hebben die praatjes geen waarde. Genoeg geklaag voor vandaag. :)

MaJo mag bijna testen toch? Wie nog meer? Hoe is het met Peacefull?
Sorry dat ik even inbreek hoor, maar waarom noem jij je man meneer?
pi_176432189
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:04 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Sorry dat ik even inbreek hoor, maar waarom noem jij je man meneer?
Hoe anders? Mijn man klinkt zo slijmerig, hehe. Hoe is het met de kleine van je?
pi_176432240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe anders? Mijn man klinkt zo slijmerig, hehe. Hoe is het met de kleine van je?
Het klinkt zo liefdeloos.
Het gaat goed met hem, hij eet, slaapt en schijt, wel nog in het ziekenhuis.
pi_176432273
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:06 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Het klinkt zo liefdeloos.
Het gaat goed met hem, hij eet, slaapt en schijt, wel nog in het ziekenhuis.
Oh, haha nee dat is niet de indruk die wil geven. Ik houd wel van hem hoor.

Weet je al wanneer ongeveer de kleine uit het ziekenhuis mag?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 14:07:49 ]
pi_176432274
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:04 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Sorry dat ik even inbreek hoor, maar waarom noem jij je man meneer?
Das toch niet raar. Ik noem de mijn vaak de baas.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176432300
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das toch niet raar. Ik noem de mijn vaak de baas.
Ja. Dat slijmerige is niks. Heb een zusje, zodra ze getrouwd was radicaal zijn achternaam overal gebruikte en helemaal in termen van man en hubby sprak. Dat zou ik nooit doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 14:10:57 ]
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:09:47 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_176432337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das toch niet raar. Ik noem de mijn vaak de baas.
Terwijl het eigenlijk je bitch is.
disclaimer
pi_176432366
quote:
6s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Terwijl het eigenlijk je bitch is.
Mn neukertje, jeweet..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176432412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, haha nee dat is niet de indruk die wil geven. Ik houd wel van hem hoor.

Weet je al wanneer ongeveer de kleine uit het ziekenhuis mag?
Hopelijk over 2 weken ;(
pi_176432414
Rome is ook van de baan, of niet? Dacht dat dat eerst jullie plan was..?
pi_176432439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das toch niet raar. Ik noem de mijn vaak de baas.
Dat klinkt al beter
pi_176432470
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Rome is ook van de baan, of niet? Dacht dat dat eerst jullie plan was..?
Ja, hij kwam met dat idee. Ik zei prima, maar wacht eerst uitslag van mijn tweede gesprek af. Had niet verwacht dat ik het zou worden. Dag later gebeld met dat ik het baantje heb. Het is een leuke en zeer goedbetaalde baan die ik niet opzij ga zetten. :)

Dus het is nu allemaal lekker chaotisch. Daar waar ik heel erg bezig ben met dingen regelen, concreet zijn op alle mogelijke gebieden... is hij meer van het aanmodderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 14:15:55 ]
pi_176432484
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:12 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Hopelijk over 2 weken ;(
Fijn. Hoop dat je snel samen bent met de kleine.
pi_176432525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, hij kwam met dat idee. Ik zei prima, maar wacht eerst uitslag van mijn tweede gesprek af. Had niet verwacht dat ik het zou worden. Dag later gebeld met dat ik het baantje heb. Het is een leuke en zeer goedbetaalde baan die ik niet opzij ga zetten. :)

Dus het is nu allemaal lekker chaotisch. Daar waar ik heel erg bezig ben met dingen regelen, concreet zijn op alle mogelijke gebieden... is hij meer van het aanmodderen.
Hij is niet nederlands? Komt hij bij jou wonen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176432587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij is niet nederlands? Komt hij bij jou wonen?
quote:
Hij heeft de Spaanse nationaliteit, maar woont momenteel in Rome. Daar woont hij ook vaak. Heel chaotisch zijn leven. De bedoeling is inderdaad dat hij naar Nederland komt.
pi_176432643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

[..]

:D

Waarom zou je in hemelsnaam Spanje of Italie verlaten voor koud Nederland?

Denk je dat hij makkelijk een baan gaat vinden hier? Of werkt hij bij een international dat hij ook vanuit Nederland kan blijven werken ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176432719
The Bold is er niks bij.

:+
:)
pi_176432721
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D

Waarom zou je in hemelsnaam Spanje of Italie verlaten voor koud Nederland?

Denk je dat hij makkelijk een baan gaat vinden hier? Of werkt hij bij een international dat hij ook vanuit Nederland kan blijven werken ofzo?
Ik wil dat. Ik wil werken en niet afhankelijk zijn van hem. Hij werkt voor zichzelf.
pi_176432732
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:25 schreef Soof-87 het volgende:
The Bold is er niks bij.

:+
Ja, zo voelt mijn leven ook. En dan heb ik nog geeneens alles vermeld, bij lange na niet. Ben het ook wel beu. Kan niet wachten tot we gewoon definitief samenwonen.
pi_176432751
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:56 schreef aapieannie het volgende:
Ik zou zeker niet nu al dingen gaan laten omdat je dan misschien zwanger bent.

Sommige dingen zijn best te doen ook als je wel zwanger bent. Nu is dit wel voor iedereen anders natuurlijk maargoed..

Is het al zondag :X
Ja precies; is ook helemaal zo :Y En wie weet hoe of wat. Reisjes gaan we sowieso blijven boeken. Heb een weekendje weg cadeau gekregen voor mijn verjaardag van m'n vriend. Mag zelf kiezen waar naartoe en wanneer; dus binnenkort keertje iets gaan uitzoeken O+ Genoeg steden die ik nog wil zien :D
Owjah zondag !!! Go streepjes :+

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:25 schreef Soof-87 het volgende:
The Bold is er niks bij.

:+
Ik gnorkte _O- :') :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_176432787
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik wil dat. Ik wil werken en niet afhankelijk zijn van hem. Hij werkt voor zichzelf.
En een goede man heeft wel gewoon te luisteren natuurlijk.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie al getrouwd zijn toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176432803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En een goede man heeft wel gewoon te luisteren natuurlijk.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie al getrouwd zijn toch?
Een goede man houdt rekening met zijn vrouw. Doet jouw man toch ook?

Ja, ik ben al getrouwd op papier. Alleen bruiloft nog.
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:37:22 #86
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176432929
Deze verhalen.

Waarom aan kinderen willen denken als je leven zo chaotisch is... En je nog niet eens weet waar je eigenlijk wilt leven..
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_176433073
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:37 schreef zeefje het volgende:
Deze verhalen.

Waarom aan kinderen willen denken als je leven zo chaotisch is... En je nog niet eens weet waar je eigenlijk wilt leven..
Ik denk idd ook dat jullie eerst beter voor stabiliteit kunnen zorgen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176433111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Fijn. Hoop dat je snel samen bent met de kleine.
Ja ik ook. Het wurm weegt nu bijna 2 kg.
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:46:51 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_176433137
Ja, zo kan ie wel weer met de slowchat. Nu weer over tweede streepjes.
disclaimer
pi_176433507
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zo kan ie wel weer met de slowchat. Nu weer over tweede streepjes.
Ja eerst moet die rode vloed eens stoppen. Wat een ellende is dat toch.

Als komende ronde nou eens raak zou zijn kan ik (8> een positieve zwangerschapstest voor zijn verjaardag geven. Dat zou wel tof zijn.
pi_176433729
Wat een achtbaan maghrebijnse... ik persoonlijk zou eerst zorgen voor een stabiele basis en dat je alles achter de rug hebt wat je allemaal nu wil gaan doen voor er kinderen komen... Dan heeft je lijf ook de rust om een mooi kindje af te bakken ;)


Priemgirl jaa zondag.. ben heel benieuwd. Mn gevoel gaat steeds meer naar nee niet raak ipv jaaa..
Afgelopen nacht wat flinke krampen in mn buik gehad. Maar tegelijk staat mn rechterarm wel onwijs strak van vocht ook al, vanmorgen mn ring afgegedaan omdat die echt te strak zit. Dat heb ik nog nooit hoeven doen in de 5 jaar dat ik hem draag... nouja we gaan het meemaken. Nu eerst eens even van de 100ste bloedneus afkomen -O-
pi_176434141
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja eerst moet die rode vloed eens stoppen. Wat een ellende is dat toch.

Als komende ronde nou eens raak zou zijn kan ik (8> een positieve zwangerschapstest voor zijn verjaardag geven. Dat zou wel tof zijn.
Dat zou wel een heel mooi cadeau zijn.

Ik durf niet meer zo goed te "mocht het dan zover zijn dan.." :') :@
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:51:27 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176434376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, zo voelt mijn leven ook. En dan heb ik nog geeneens alles vermeld, bij lange na niet. Ben het ook wel beu. Kan niet wachten tot we gewoon definitief samenwonen.
Doe nog eens wat bedragen dan? Want daar draait het toch om, in jouw leven bij The Bold?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zo kan ie wel weer met de slowchat. Nu weer over tweede streepjes.
Oh sorry! :@

*klussen on....

Jullie! Niet ik! :X :N :{w
***
pi_176434480
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat zou wel een heel mooi cadeau zijn.

Ik durf niet meer zo goed te "mocht het dan zover zijn dan.." :') :@
Ik hoop het nog even voor de komende ronde. Al is het alleen al omdat ik inspiratieloos aan cadeautjes ben.
pi_176434492
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:06 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Het klinkt zo liefdeloos.

zegt degene die zijn dochter 'm'n jong' noemt :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_176434503
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:55 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik hoop het nog even voor de komende ronde. Al is het alleen al omdat ik inspiratieloos aan cadeautjes ben.
Haha cadeautjes zijn ook echt een drama he.

Kwam voor de kerst ook niet verder dan een chromecast en een boek.. Heel kerstsig :')

Hopelijk is dat bloedbad zo voorbij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176435152
Heeft iemand trouwens ervaring met de testen van sensitest? Zat even op internet te speuren voor goedkope testjes en vond deze.

Net zo nauwkeurig als de kruidvat 2v5? En hoelang na bestellen heb je ze binnen?
pi_176435229
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:27 schreef aapieannie het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met de testen van sensitest? Zat even op internet te speuren voor goedkope testjes en vond deze.

Net zo nauwkeurig als de kruidvat 2v5? En hoelang na bestellen heb je ze binnen?
Geen ervaring. Maar heb door tips van hier de testen ovulatie en zwangerschaps van Klackstar. Dat is te bestellen via Ebay was hier met een paar dagen binnen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176435324
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geen ervaring. Maar heb door tips van hier de testen ovulatie en zwangerschaps van Klackstar. Dat is te bestellen via Ebay was hier met een paar dagen binnen.
Ga ik daar eens naar kijken! Heb nu die van kruidvat al liggen dus wacht nog wel even met bestellen maar een beetje research kan nooit kwaad!
pi_176435468
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:04 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Sorry dat ik even inbreek hoor, maar waarom noem jij je man meneer?
ik noem mijn man ook meneer hier online :D
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')