abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176408286
https://www.binance.com/register.html

binance kan je weer registreren?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176408293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Klopt.
Ben bijna 3 weken offline geweest door vakantie. Expres geen computer mee genomen, geen fora bezocht, geen mail gelezen. Alleen af en toe een beetje facebook en Netflix op mijn tablet.

Lijkt wel of de sfeer hier flink veranderd is in de afgelopen weken. Veel meer negativiteit dan daarvoor.

Mensen die geirriteerd zijn omdat ze even geen winst boeken ofzo.
Tron doet het even niet goed. Mensen die niet ingestapt zijn, lachen de mensen uit die overtuigt waren van de potentie en mensen die durfden in te stappen hebben wat te hoog van de toren geblazen en worden daar nu op afgerekend.

Laat elkaar in hun waarde. Wees blij voor de mensen die winst halen en voel mee met de mensen die verlies draaien. Dat zou je zelf ook het liefste willen lijkt me (kom maar op met de opmerkingen "het interesseert me niet wat anderen vinden")

En heb een beetje geduld. Tron doet het nu even niet goed. Gewoon hodlen en afwachten. Tot nu toe heb ik op alles winst gemaakt door te hodlen. Soms op een ATH gekocht, achteruit gegaan, afgewacht en nu op een hoop winst.
Amen. Het lijkt wel aanstekelijk. Nattekat was vroeger toch niet zo van het afzeiken bijvoorbeeld? Maar ja, hij/zij is ook vaak hard aangepakt, dus ik begrijp ergens wel dat hij/zij dat nu terug gaat doen.
pi_176408311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is ook niet dat ik geen vertrouwen heb in ENJ, maar twijfel of ik meer vertrouwen heb in SUB.

ENJ - binnenkort Minecraft plugin.
SUB - binnenkort beta

Kan ook REQ er uit gooien, maar ook daar vertrouwen in. LSK, VEN en FUN blijf ik sowieso van af.
ENJ alweer op de weg naar boven gelukkig, ik heb gekocht op ATH :'(
pi_176408331
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:43:10 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176408348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:36 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken omdat ik hier pas net ben :(

Verder wel mee eens hoor, maar inhoudelijk mag je wat mij betreft best projecten afkraken. Kritisch zijn in een periode waar zoveel hype is kan geen kwaad.
Er zit een groot verschil tussen critisch zijn en afkraken. Critisch zijn is altijd belangrijk en zonder discussie is er ook geen bal aan natuurlijk.
Maar dat is wat anders dan afkraken. Zeker als het betekent dat je mensen gaat afkraken. Als je al baalt dat iets niet gelukt is en iemand gaat ook nog eens over je heen zeiken, werkt dat alleen maar extra negatief.

Dan zit er ook nog een verschil tussen mensen afkraken en projecten afkraken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:43:19 #256
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176408351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:37 schreef Predator38 het volgende:
De koers van B3coin klapte ff in 1 keer naar beneden

van 5.6M marketcap naar 73.000

word je binnen 1 minuut ff bagholder :'(
wtf :o Misschien omdat cmc de populairste exchange heeft weggehaald? *** Price/Volume Excluded - Outlier Detected
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176408360
quote:
Dat wordt lachen als Binance een keer gehackt wordt.
pi_176408361
Ik ben strontziek van dat transferren tussen exchanges. Ik ben nu 0,02ETH kwijt voor heen en terug sturen. En voor de boel aankomt is telkens de koers alweer zo hard gewijzigd dat de transfer al niet meer hoeft. Kost aardig wat geld zo.

Overigens wilde ik ARK kopen die mooi laag stond. Nu weer omhoog..

Cancellen als het allemaal zo lang duurt zou een fijne toevoeging zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176408377
Ik geef overigens niet zoveel om het dalen van TRX. Ga de boel nu niet ineens de deur uit doen. Ben ingestapt op 220 sat ofzo. Alles daarboven is prima.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176408381
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:43 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Dat wordt lachen als Binance een keer gehackt wordt.
net als al die andere exchanges.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176408397
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:43 schreef Basxt het volgende:

[..]

wtf :o Misschien omdat cmc de populairste exchange heeft weggehaald? *** Price/Volume Excluded - Outlier Detected
Blijkbaar zijn ze ook gekickt van een paar exchanges omdat de developers clowns waren ofzo. Las iets dergelijks op hun subreddit.
pi_176408406
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil tussen critisch zijn en afkraken. Critisch zijn is altijd belangrijk en zonder discussie is er ook geen bal aan natuurlijk.
Maar dat is wat anders dan afkraken. Zeker als het betekent dat je mensen gaat afkraken. Als je al baalt dat iets niet gelukt is en iemand gaat ook nog eens over je heen zeiken, werkt dat alleen maar extra negatief.

Dan zit er ook nog een verschil tussen mensen afkraken en projecten afkraken.
Ja eens :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 11:48:27 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176408437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil tussen critisch zijn en afkraken. Critisch zijn is altijd belangrijk en zonder discussie is er ook geen bal aan natuurlijk.
Maar dat is wat anders dan afkraken. Zeker als het betekent dat je mensen gaat afkraken. Als je al baalt dat iets niet gelukt is en iemand gaat ook nog eens over je heen zeiken, werkt dat alleen maar extra negatief.

Dan zit er ook nog een verschil tussen mensen afkraken en projecten afkraken.
_O_

Er is ook een verschil tussen "I told you so" zeggen en iemand compleet belachelijk maken. Dat is niks anders dan je beter proberen te voelen dan iemand anders.
pi_176408450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Klopt.
Ben bijna 3 weken offline geweest door vakantie. Expres geen computer mee genomen, geen fora bezocht, geen mail gelezen. Alleen af en toe een beetje facebook en Netflix op mijn tablet.

Lijkt wel of de sfeer hier flink veranderd is in de afgelopen weken. Veel meer negativiteit dan daarvoor.

Mensen die geirriteerd zijn omdat ze even geen winst boeken ofzo.
Tron doet het even niet goed. Mensen die niet ingestapt zijn, lachen de mensen uit die overtuigt waren van de potentie en mensen die durfden in te stappen hebben wat te hoog van de toren geblazen en worden daar nu op afgerekend.

Laat elkaar in hun waarde. Wees blij voor de mensen die winst halen en voel mee met de mensen die verlies draaien. Dat zou je zelf ook het liefste willen lijkt me (kom maar op met de opmerkingen "het interesseert me niet wat anderen vinden")

En heb een beetje geduld. Tron doet het nu even niet goed. Gewoon hodlen en afwachten. Tot nu toe heb ik op alles winst gemaakt door te hodlen. Soms op een ATH gekocht, achteruit gegaan, afgewacht en nu op een hoop winst.
over een paar dagen ga je gewoon mee in de gekte :W
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:51:49 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176408506
In deze tijd van dalingen kun je het beste in bitcoin zitten, die munt is namelijk superstabiel en staat al jaren op 100 mil satoshi _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176408540
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:51 schreef Rossdale het volgende:
In deze tijd van dalingen kun je het beste in bitcoin zitten, die munt is namelijk superstabiel en staat al jaren op 100 mil satoshi _O_
Hah er is gelijk iemand die jouw advies opvolgt. Een buy order van 99btc op Bittrex
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 11:53:59 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176408544
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:51 schreef Rossdale het volgende:
In deze tijd van dalingen kun je het beste in bitcoin zitten, die munt is namelijk superstabiel en staat al jaren op 100 mil satoshi _O_
:D
pi_176408550
And it's gone
pi_176408601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:53 schreef poebz het volgende:

[..]

Hah er is gelijk iemand die jouw advies opvolgt. Een buy order van 99btc op Bittrex
Sorry grgr
U MAD?
pi_176408631
Clearpoll :B
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 januari 2018 @ 11:59:35 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176408641
Rip MOD.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176408740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Rip MOD.


Mogen we Nattekat nu ook doodverklaren na Bitcoin en Verge?

:*
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:06:58 #273
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176408747
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:25 schreef Skv het volgende:
Ik hou TRX gewoon vast tot hij weer wat hoger staat. Al kost het een paar maanden.
Echt dom. Dat is een shitcoin en gaat ten onder. Red je geld en stap nu nog uit!!

(Aldus de vele volgers hier van wetpussy)
pi_176408826
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:06 schreef betyar het volgende:

[..]

Echt dom. Dat is een shitcoin en gaat ten onder. Red je geld en stap nu nog uit!!

(Aldus de vele volgers hier van wetpussy)
Heb ik wel gedaan.. Wel 30% winst gepakt omdat ik op een goed moment ingestapt ben, maar had uit willen stappen vlak voor de aankondiging van hem weekje terug. Zelfs wekker gesteld maar doorheen geslapen. _O-

Ah, you win some...
pi_176408862
Ik zit alleen te twijfelen in welke coin ik mijn $$ van de TRX ga stoppen. Ik lees hier zoveel coins dat ik eigenlijk in meerdere vertrouwen heb. :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')