abonnement Unibet Coolblue
pi_176408516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed, ik ban de kast uit mijn hart. Dat is heus mogelijk.

Ander onderwerp. Het leven van een poezenmoeder gaat niet over rozen deze week. Piep en ik zitten opgesloten in de woonkamer omdat ze niet in de weg mag lopen bij de stukadoor, die ook nog eens regelmatig de buitendeur open laat staan. Piep blijkt dat totaal niet erg te vinden want ze vindt de geluiden boven haar hoofd, in de slaapkamer, verschrikkelijk eng. Ze kruipt constant weg, het liefst onder mijn benen onder een dekentje. Ze is al 3 dagen aan het planken van angst. Sinds vandaag wordt het stucmengsel ook gemaakt en van de machine die daarvoor gebruikt wordt, gaat die arme Piep huilen. Ik mag de kamer eigenlijk niet uit, dan begint ze gelijk klaaglijk te mauwen. Dit is niet heel tof zo.
Dit is precies waar ik, wb Abby, zo tegenop zie als ze de keuken eruit gaan halen en radiatoren gaan plaatsen.
Ze heeft ook ruim een week in de stress gezeten toen de bovenbuurman nieuwe keuken kreeg ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176408517
Club en Tele: hebben jullie een youtube-yoga-tip voor absolute beginners? oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:52:31 #78
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176408520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed, ik ban de kast uit mijn hart. Dat is heus mogelijk.

Ander onderwerp. Het leven van een poezenmoeder gaat niet over rozen deze week. Piep en ik zitten opgesloten in de woonkamer omdat ze niet in de weg mag lopen bij de stukadoor, die ook nog eens regelmatig de buitendeur open laat staan. Piep blijkt dat totaal niet erg te vinden want ze vindt de geluiden boven haar hoofd, in de slaapkamer, verschrikkelijk eng. Ze kruipt constant weg, het liefst onder mijn benen onder een dekentje. Ze is al 3 dagen aan het planken van angst. Sinds vandaag wordt het stucmengsel ook gemaakt en van de machine die daarvoor gebruikt wordt, gaat die arme Piep huilen. Ik mag de kamer eigenlijk niet uit, dan begint ze gelijk klaaglijk te mauwen. Dit is niet heel tof zo.
Arme Piep! Misschien kun je van die homeopatische druppels proberen die ze ook wel eens gebruiken bij dieren met vuurwerkangst?
pi_176408526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed, ik ban de kast uit mijn hart. Dat is heus mogelijk.

Ander onderwerp. Het leven van een poezenmoeder gaat niet over rozen deze week. Piep en ik zitten opgesloten in de woonkamer omdat ze niet in de weg mag lopen bij de stukadoor, die ook nog eens regelmatig de buitendeur open laat staan. Piep blijkt dat totaal niet erg te vinden want ze vindt de geluiden boven haar hoofd, in de slaapkamer, verschrikkelijk eng. Ze kruipt constant weg, het liefst onder mijn benen onder een dekentje. Ze is al 3 dagen aan het planken van angst. Sinds vandaag wordt het stucmengsel ook gemaakt en van de machine die daarvoor gebruikt wordt, gaat die arme Piep huilen. Ik mag de kamer eigenlijk niet uit, dan begint ze gelijk klaaglijk te mauwen. Dit is niet heel tof zo.
Arme Piep -O- Kan me er alles bij voorstellen; we hebben zelf zo'n bange kat. Die zou ook panisch zijn van dezelfde situatie. Maar je moet toch ook dingen doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176408539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:52 schreef morgane het volgende:

Arme Piep! Misschien kun je van die homeopatische druppels proberen die ze ook wel eens gebruiken bij dieren met vuurwerkangst?
Bach Bloesem?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176408545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed, ik ban de kast uit mijn hart. Dat is heus mogelijk.

Ander onderwerp. Het leven van een poezenmoeder gaat niet over rozen deze week. Piep en ik zitten opgesloten in de woonkamer omdat ze niet in de weg mag lopen bij de stukadoor, die ook nog eens regelmatig de buitendeur open laat staan. Piep blijkt dat totaal niet erg te vinden want ze vindt de geluiden boven haar hoofd, in de slaapkamer, verschrikkelijk eng. Ze kruipt constant weg, het liefst onder mijn benen onder een dekentje. Ze is al 3 dagen aan het planken van angst. Sinds vandaag wordt het stucmengsel ook gemaakt en van de machine die daarvoor gebruikt wordt, gaat die arme Piep huilen. Ik mag de kamer eigenlijk niet uit, dan begint ze gelijk klaaglijk te mauwen. Dit is niet heel tof zo.
Ik neem aan dat je een doos/kist hebt staan waar ze ook in weg kan kruipen als jij niet in de de kamer bent?
We have far more in common than that which devides us..
pi_176408553
Kan Piep niet nog even in de caravan wonen? Of is dat helemaal de hel?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176408554
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:50 schreef mjan het volgende:

[..]

Echte liefde moet je laten gaan, toch? Dan komt het vanzelf weer terug? :+
Ja, dat dacht ik ook van de perfecte salontafel die ik heb laten gaan. Die kwam ook niet meer terug.

Het is gewoon absurd hoe weinig tafels laatjes hebben tegenwoordig. Ik kan echt niet zonder mijn spulletjes dichtbij. Nagelvijl, flossdraad, paracetamol, etc. Daar moet ik niet voor hoeven opstaan.
Spoilers!
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:54:32 #84
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176408556
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:52 schreef mjan het volgende:
Club en Tele: hebben jullie een youtube-yoga-tip voor absolute beginners? oO<
Ik thuisyoga ook, en ik ben begonnen met Kristin McGee op Do You Yoga, alleen ik kan de eerste cursus die ik heb gedaan niet meer vinden. In ieder geval hebben ze een aparte sectie voor beginners.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bach Bloesem?
Ja dat! Ik kwam er niet op.

[ Bericht 3% gewijzigd door morgane op 10-01-2018 12:08:30 ]
pi_176408566
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:54 schreef morgane het volgende:

Ja dat! Ik kwam er niet op.
Is kruidengeneeskunde, niet achterlijke totaal onwerkzame homeopathie 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176408575
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Super! *O*
Ik heb vanochtend dag 5 van de 90 dagen gedaan. Ik ben van plan om een paar keer twee lesjes per dag te doen, want ik kan het niet goed hebben dat het 10 januari is en ik op dag 5 ben :')
Ik heb om mezelf te stimuleren een schema gemaakt waarvan ik iedere dag een vakje in kan kleuren als ik klaar ben met de yoga :')
Dat zou ik ook stom vinden ja :+ En ik heb vandaag ook een schemaatje gemaakt O+ Ik ben trouwens op dag 9, bedenk ik me nu en daarmee loop ik precies op schema want het begon op 2 januari.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176408588
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:55 schreef Clubsoda het volgende:

Dat zou ik ook stom vinden ja :+ En ik heb vandaag ook een schemaatje gemaakt O+ Ik ben trouwens op dag 9, bedenk ik me nu en daarmee loop ik precies op schema want het begon op 2 januari.
*O* knap!

Ik heb 1 goede voornemen al verbroken en dat irriteert. Was maar 1 dag, en ik was ziek, maar toch :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176408620
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:54 schreef mjan het volgende:
Kan Piep niet nog even in de caravan wonen? Of is dat helemaal de hel?
Nah, dat is ook niet tof voor haar. Ze moet er nog 2 dagen doorheen helaas. Zodra ze geen geluid meer hoort, is er niets meer aan de hand en wil ze de woonkamer uit. Ook niet tof want dan gaat ze nonstop mauwen. Maar de stucadoor werkt maar tot 2 of 3 uur en daarna heeft ze het hele huis weer voor zich en is alles ok.

Er is zeker nu ons bed in de woonkamer ligt van alles voor haar om zich tussen en onder te verschuilen. Dingen waar ze strak tussen kan planken hebben de voorkeur.
Spoilers!
pi_176408630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook van de perfecte salontafel die ik heb laten gaan. Die kwam ook niet meer terug.

Het is gewoon absurd hoe weinig tafels laatjes hebben tegenwoordig. Ik kan echt niet zonder mijn spulletjes dichtbij. Nagelvijl, flossdraad, paracetamol, etc. Daar moet ik niet voor hoeven opstaan.
Deze heb ik nu, ideaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_176408655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Deze heb ik nu, ideaal
[ afbeelding ]
Ja, die vind ik super handig!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176408763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:52 schreef mjan het volgende:
Club en Tele: hebben jullie een youtube-yoga-tip voor absolute beginners? oO<
Yoga with Adriene :)
pi_176408803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Deze heb ik nu, ideaal
[ afbeelding ]
Ik kan me goed voorstellen dat zulke tafeltjes heel handig zijn maar ik zou er helemaal niets aan hebben.
Spoilers!
pi_176408817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is een spuuglelijke kast die ik niet moet kopen toch? ;(

[ afbeelding ]
Ik vind hem niet zo mooi,nee!
pi_176408879
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat zulke tafeltjes heel handig zijn maar ik zou er helemaal niets aan hebben.
Ik heb ook nog een gewone (lage) salontafel (van een meubemaker). Maar hier past een fles water, glas, een kop koffie, een iphone en ipad, en de afstandsbediening op (die van mij dan, deze is iets kleiner)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 12:19:59 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176409003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk dat ik serieuze problemen met J krijg als ik hem koop. Meubels hebben echt de allerlaagste prioriteit. Maar de kast is nog maar 4 dagen beschikbaar en daar krijg ik altijd zo'n wanhopig gevoel van.

Aan de andere kant is een kast met deels deurtjes en laden veel praktischer. Dus het zou hoe dan ook geen superverstandige aankoop zijn. Maar het is wel pure, intense en oprechte liefde.
Heel is niet perse een hele ingewikkelde kast, zou je eventueel later ook nog zelf kunnen (laten) maken :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 12:21:46 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176409037
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Yoga with Adriene :)
Scheetjesyoga met Robin is ook een fijn kanaal :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176409070
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Heel is niet perse een hele ingewikkelde kast, zou je eventueel later ook nog zelf kunnen (laten) maken :)
Interessant idee!

Scheetjesyoga met Robin _O-
Spoilers!
pi_176409087
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Deze heb ik nu, ideaal
[ afbeelding ]
Zo iets (mooier :P ) hebben wij ook, 2x en verder geen salontafel. Werd me te vol. En de hoogte is handig ivm Cockers met zwiepstaarten. ;)
Maar geen laatjes oid nee..
pi_176409121
mijn nagelvijl, flosdraad en aanstekers zwerven gewoon op de vensterbank waar de bank tegenaanstaat.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 12:29:39 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176409180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo iets (mooier :P ) hebben wij ook, 2x en verder geen salontafel. Werd me te vol. En de hoogte is handig ivm Cockers met zwiepstaarten. ;)
Maar geen laatjes oid nee..
Couperen :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')