abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176453905
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:52 schreef Drug het volgende:

[..]

wat heeft het te maken met mentale veerkracht?
Veel! Omdat je dan bij het minste of geringste onderuit gaat en je alles recht mag gaan trekken wat krom is bij de mentale minder stabiele.

Trekken alles persoonlijk aan en voelen zich meteen aangevallen / geïrriteerd.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 15:19:39 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176453999
Morgen komt date kijken bij mijn wedstrijd O+
pi_176454178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uiterlijk is toch niet het allerbelangrijkste?
Telt wel mee, ik wil niet schrikken bij het wakker worden :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176454199
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Morgen komt date kijken bij mijn wedstrijd O+
Nice, danswedstrijd?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 15:31:43 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176454293
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:28 schreef STING het volgende:

Nice, danswedstrijd?
Nee, is van het gewichtheffen
pi_176454309
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, is van het gewichtheffen
Ahh....ok... :P

Maar alvast succes ^O^
  vrijdag 12 januari 2018 @ 15:40:31 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176454507
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Morgen komt date kijken bij mijn wedstrijd O+
Leuk!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_176454616
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Veel! Omdat je dan bij het minste of geringste onderuit gaat en je alles recht mag gaan trekken wat krom is bij de mentale minder stabiele.

Trekken alles persoonlijk aan en voelen zich meteen aangevallen / geïrriteerd.
dat is geen antwoord op de vraag maar een uitleg waarom jij mentale veerkracht belangrijk vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2018 16:05:48 ]
pi_176454768
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, is van het gewichtheffen
Hoop dat als dit gebeurd:



...hij je opvangt :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 15:56:04 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176454839
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:52 schreef Godshand het volgende:
Hoop dat als dit gebeurd:

[ afbeelding ]

...hij je opvangt :P
Dan moet ie wel heel snel zijn :P
Daarbij ga ik er vanuit dat dat niet gebeurd ;) (klopt af!)
pi_176455950
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:46 schreef Drug het volgende:

[..]

dat is geen antwoord op de vraag maar een uitleg waarom jij mentale veerkracht belangrijk vindt.
Omdat ze al niet tegen een grapje kan, en veel te serieus is ;)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 16:44:28 #162
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176455970
Lot pls :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176456355
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kan je nog wat van leren. Dan was je nu niet meer vrijgezel. Dur vrouwen aan te spreken op straat.
Ik ben geen vrijgezel :')

En als ze niet reageren "HOOERR" schreeuwen?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 17:14:22 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176456563
ik heb 81 new likes :') Uhu :+
pi_176456929
Heb hem vanmiddag gesproken (aan de telefoon een en ander uitgelegd) afgesproken dat vanavond niet doorgaat, hij gaf aan het te begrijpen, volgende week nieuwe datum afgesproken voorlopig nog even op neutraal terrein.
pi_176457050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:14 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Als je afknapt op enkel en alleen een gestelde vraag dan heb je ook wel de mentale veerkracht van een treurwilg hoor.
dat is jouw mening, wat mij betreft mag je dat vinden, maar dat doet niets af aan t feit dat er mensen zijn die op bepaalde dingen afknappen, of je het ermee eens bent of n goede reden vindt of niet, maakt daarvoor geen zak uit natuurlijk.
Feit blijft dan dat t gewoon klaar is en dat mag iedereen voor zich beslissen ^O^
compact en kleverig.
pi_176457098
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan had ze er al niet veel trek in en zoekt ze gewoon een reden om het af te kappen, gewoon zwak dus.

Ach ja, beter dat hij er nu achter komt dan over 3 jaar ;).
dat hoeft niet waar te zijn.
Ik heb ooit een man gekend waar ik echt wel behoorlijk in geïnteresseerd was, hij was slim, zorgzaam, ik kon goed met hem praten, kende hem al n tijdje en hij maakte n opmerking, ik weet niet eens meer wat, en t was zo klaar. Geen idee waarom, maar ik was er klaar mee.
Zo werkt dat bij mij, soms klikt er iets verkeerd en dan wordt t niks meer.
Kan me zo voorstellen dat dat bij anderen ook zo werkt.
compact en kleverig.
pi_176457120
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Veel! Omdat je dan bij het minste of geringste onderuit gaat en je alles recht mag gaan trekken wat krom is bij de mentale minder stabiele.

Trekken alles persoonlijk aan en voelen zich meteen aangevallen / geïrriteerd.
ehh, nee?
Tenminste, ik spreek voor mijzelf en ik was helemaal niet geïrriteerd of aangevallen die keer waar ik t over heb, ik besefte me gewoon dat t niet zou kunnen werken en dat was t. Vrij simpel en neutraal.
compact en kleverig.
pi_176457196
Ik vind t zón onzin hier altijd hoeveel regels er zijn voor daten en wat je el en niet mag doen als t niet meer hoeft van je, die verantwoording waarvan men vindt dat men er recht op heeft en dat abnormaal noemen van reacties omdat je het zelf niet doet/hebt gedaan/ervaren hebt.
Mensen zijn anders en als je verdorie vóelt dat t never nooit wat gaat worden omdat zn neus scheef staat of omdat je ergens op afknapt, en dan nog steeds te horen krijgt dat je t een kans móet geven want je reden om iemand af te wijzen is niet goed, vind ik echt achterlijk.

Ik ben je niets verschuldigd, jij mij ook niet, laten we elkaar in onze waarde laten.
Dat je t wíl, uitleg, iemand nog een keer zien, zoiets, is wat anders en totaal begrijpelijk overigens.
compact en kleverig.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:23:22 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176457765
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:38 schreef Lot88 het volgende:
Heb hem vanmiddag gesproken (aan de telefoon een en ander uitgelegd) afgesproken dat vanavond niet doorgaat, hij gaf aan het te begrijpen, volgende week nieuwe datum afgesproken voorlopig nog even op neutraal terrein.
Op neutraal terrein?? Je verwacht een psycho ineens?

Wat heb je aan hem uitgelegd dan? Ik zou dat als vent zijnde echt niet begrijpen zoals je het hier eerder had opgeschreven
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176457886
GemichaelPzoned.
pi_176457907
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Op neutraal terrein?? Je verwacht een psycho ineens?
Zijn woorden, heeft hij zelf voorgesteld.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:23 schreef Molo het volgende:

Wat heb je aan hem uitgelegd dan? Ik zou dat als vent zijnde echt niet begrijpen zoals je het hier eerder had opgeschreven
Heb hem een en ander uitgelegd over mijn afgelopen relatie en waardoor ik van slag raakte van zijn vraag. Het maakt verder niet uit of jij als vent zijnde daar wat van zou begrijpen. Hij geeft aan het wel te begrijpen, dat is voldoende.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:40:30 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176458102
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:30 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Zijn woorden, heeft hij zelf voorgesteld.

[..]

Heb hem een en ander uitgelegd over mijn afgelopen relatie en waardoor ik van slag raakte van zijn vraag. Het maakt verder niet uit of jij als vent zijnde daar wat van zou begrijpen. Hij geeft aan het wel te begrijpen, dat is voldoende.
Bizar dat hij dat zei. Verwacht híj misschien een psycho dan?

Van slag raken van zoiets klinkt wel heel ultra kwetsbaar. Weet niet of jij je woorden snel zo kiest maar als dit je al van slag brengt dan brengt het leven je nog wel aardig wat vrees ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176458138
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Bizar dat hij dat zei. Verwacht híj misschien een psycho dan?

Van slag raken van zoiets klinkt wel heel ultra kwetsbaar. Weet niet of jij je woorden snel zo kiest maar als dit je al van slag brengt dan brengt het leven je nog wel aardig wat vrees ik
Daarvoor heb ik dan ook begeleiding waarvan mijn date ook afweet .
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:45:33 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176458215
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:42 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Daarvoor heb ik dan ook begeleiding waarvan mijn date ook afweet .
Ah, ok. Nou, sterkte ermee. Zal wel lastig zijn om de vlammen er weer vanaf te laten spatten hierna, maar wie weet!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176458248
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah, ok. Nou, sterkte ermee. Zal wel lastig zijn om de vlammen er weer vanaf te laten spatten hierna, maar wie weet!
dank u. Tijd zal het leren.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:14:52 #177
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_176458785
Ik zoek bij een vrouw ook altijd direct het neutrale terrein op :T
pi_176458886
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t zón onzin hier altijd hoeveel regels er zijn voor daten en wat je el en niet mag doen als t niet meer hoeft van je, die verantwoording waarvan men vindt dat men er recht op heeft en dat abnormaal noemen van reacties omdat je het zelf niet doet/hebt gedaan/ervaren hebt.
Mensen zijn anders en als je verdorie vóelt dat t never nooit wat gaat worden omdat zn neus scheef staat of omdat je ergens op afknapt, en dan nog steeds te horen krijgt dat je t een kans móet geven want je reden om iemand af te wijzen is niet goed, vind ik echt achterlijk.

Ik ben je niets verschuldigd, jij mij ook niet, laten we elkaar in onze waarde laten.
Dat je t wíl, uitleg, iemand nog een keer zien, zoiets, is wat anders en totaal begrijpelijk overigens.
Daar gaat het helemaal niet over. Als ik al op mijn tellen moet passen als ik een bericht stuur, dan gaat het gewoon niet werken, simpel.

En als je meteen al begint te stuiteren na een bepaald bericht dan zit daar bij jou iets achter, wat het dan ook moge zijn.

En verantwoording, soms ben je die wel degelijk verschuldigd, maar lekker schuilen en roepen dat het niet nodig is en hoeft, ja vast.

Ieder volwassen persoon is echter nog steeds verantwoordelijk voor zijn of haar daden, dat je daar de consequenties niet voor wil dragen is gewoon kinderachtig en zwak.

Ik hoop dat Lot en date het nog gezellig hebben, maar vrees het ergste.
pi_176459588
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet over. Als ik al op mijn tellen moet passen als ik een bericht stuur, dan gaat het gewoon niet werken, simpel.
dus dan knap jij daar op af en is t wat jou betreft klaar?
quote:
En als je meteen al begint te stuiteren na een bepaald bericht dan zit daar bij jou iets achter, wat het dan ook moge zijn.
daar zeg ik niets over, het maakt nl niet uit of er wel of niet wat achter zit.
Het gaat om het resultaat. En dat kán zijn dat t niet meer hoeft. Dan mag je voor jezelf bepalen of je er wat mee wil of niet, maar een date heeft daar niet direct mee te maken.
quote:
En verantwoording, soms ben je die wel degelijk verschuldigd, maar lekker schuilen en roepen dat het niet nodig is en hoeft, ja vast.

Ieder volwassen persoon is echter nog steeds verantwoordelijk voor zijn of haar daden, dat je daar de consequenties niet voor wil dragen is gewoon kinderachtig en zwak.
consequenties niet willen dragen?
Als ik jou vertel dat het gevoel er niet is en dat dat is gekomen na een kutopmerking (bijvoorbeeld) is dat reden genoeg en duidelijk genoeg, maar gevoel wordt hier vaak weggezet als onzin reden, want het komt dan toch ergens door.
Nou nee, gevoel is gevoel en dat kun je niet altijd uitleggen, dat moet je wat mij betreft ook niet willen, maar dat kan echt niet volgens sommigen, er moet een reeeheeden gegeven worden en gevoel is dat niet.
Ik vind gevoel juist de allerbeste reden die er is...

Als je dat dan kinderachtig en zwak wil noemen, denk ik toch echt dat ik de volwassener persoon ben van ons tweeen, maar goed, wie ben ik.
quote:
Ik hoop dat Lot en date het nog gezellig hebben, maar vrees het ergste.
compact en kleverig.
pi_176459680
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus dan knap jij daar op af en is t wat jou betreft klaar?

[..]

daar zeg ik niets over, het maakt nl niet uit of er wel of niet wat achter zit.
Het gaat om het resultaat. En dat kán zijn dat t niet meer hoeft. Dan mag je voor jezelf bepalen of je er wat mee wil of niet, maar een date heeft daar niet direct mee te maken.

[..]

consequenties niet willen dragen?
Als ik jou vertel dat het gevoel er niet is en dat dat is gekomen na een kutopmerking (bijvoorbeeld) is dat reden genoeg en duidelijk genoeg, maar gevoel wordt hier vaak weggezet als onzin reden, want het komt dan toch ergens door.
Nou nee, gevoel is gevoel en dat kun je niet altijd uitleggen, dat moet je wat mij betreft ook niet willen, maar dat kan echt niet volgens sommigen, er moet een reeeheeden gegeven worden en gevoel is dat niet.
Ik vind gevoel juist de allerbeste reden die er is...

Als je dat dan kinderachtig en zwak wil noemen, denk ik toch echt dat ik de volwassener persoon ben van ons tweeen, maar goed, wie ben ik.

[..]

Tuurlijk maakt het wel uit of er iets achter zit, dan kun je het bespreekbaar maken namelijk en je gevoel daarover uitleggen, maar omdat het "een" gevoel is denk je dat niet te hoeven, ja doei.

Heb je nog geen date verhalen zien posten, ben je überhaupt vrijgezel of kom je alleen maar om te rellen en trollen, net zoals vele anderen die al een relatie hebben.

OT: Heerlijk rustig hier, geen dates :).
pi_176460005
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk maakt het wel uit of er iets achter zit, dan kun je het bespreekbaar maken namelijk en je gevoel daarover uitleggen, maar omdat het "een" gevoel is denk je dat niet te hoeven, ja doei.

Heb je nog geen date verhalen zien posten, ben je überhaupt vrijgezel of kom je alleen maar om te rellen en trollen, net zoals vele anderen die al een relatie hebben.

OT: Heerlijk rustig hier, geen dates :).
ik kom niet om te rellen of te trollen, ik zag die opmerkingen tegen lot en dat kwam op mij over als trollen, wat ik niet erg netjes vond.

En nee, ik vind dat dat niet hoeft, je geeft aan dat je n opmerking niet leuk vindt en dat je daardoor afknapt. Na een date of twee. Vervolgens hoef je niet te vertellen waarom, waar het vandaan komt, hoe je aan dat ‘trauma’ gekomen bent, kortom: hoe jij in elkaar zit als mens...
Echt niet. Sterker, je ‘pronlemen’ Bespreken na n paar dates is sowieso af te raden vaak...
compact en kleverig.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 21:35:56 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176462541
Wat was de vraag van die jongen eigenlijk?

Kan natuurlijk best een reden zijn om af te knappen.

Ik post hier ook niet echt over mijn ervaringen. De afspraken zijn tot nu toe niet noemenswaardig en ook al een tijd geen afspraak meer gehad. Liever geen afspraken dan afspraken waarvan ik vooraf al denk dat gaat m niet worden.
pi_176462843
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:35 schreef Marrije het volgende:
Wat was de vraag van die jongen eigenlijk?

Kan natuurlijk best een reden zijn om af te knappen.

Ik post hier ook niet echt over mijn ervaringen. De afspraken zijn tot nu toe niet noemenswaardig en ook al een tijd geen afspraak meer gehad. Liever geen afspraken dan afspraken waarvan ik vooraf al denk dat gaat m niet worden.
Toen ze naar de sportschool ging vroeg hij of er daar wel eens vrouwen versierd worden. Gewoon een willekeurige vraag als je het mij vraagt.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 22:45:46 #184
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176464707
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toen ze naar de sportschool ging vroeg hij of er daar wel eens vrouwen versierd worden. Gewoon een willekeurige vraag als je het mij vraagt.
Ze gaf ook aan dat ze vond dat hij daarvoor al "opdringerig" overkwam en die laatste opmerking spreekwoordelijk emmer deed overlopen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 12 januari 2018 @ 22:47:11 #185
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176464740
Maar sportschool is idd plek waar veel vrouwen versierd worden. 🤣
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176464954
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:47 schreef Montelly het volgende:
Maar sportschool is idd plek waar veel vrouwen versierd worden. 🤣
niet door mij ;(
pi_176465107
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toen ze naar de sportschool ging vroeg hij of er daar wel eens vrouwen versierd worden. Gewoon een willekeurige vraag als je het mij vraagt.
dat ligt er maar net aan.

Stel ik ben ontzettend onzeker over mijn gewicht, en iemand vraagt dan of ik aangekomen ben, dan vind ik dat kloterig (terwijl ik er nu helemaal geen probleem mee heb)
Ik heb geen idee waarom het haar raakt, maar als het dat doet, is daar vast een reden voor. En dan mag ze er best op afknappen of twijfels van krijgen.

Voor mij zou een opmerking over mijn waarde voor anderen bijvoorbeeld n afknapper kunnen zijn. Ook als het een ‘grapje’ is.
compact en kleverig.
pi_176465200
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toen ze naar de sportschool ging vroeg hij of er daar wel eens vrouwen versierd worden. Gewoon een willekeurige vraag als je het mij vraagt.
Nee de vraag was of er daar spierbundels rondliepen en of die haar weleens probeerde te versieren omdat hij wilde weten of hij concurrentie kon verwachten..

En daarvoor was hij al opdringerig..
pi_176465344
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

een opmerking over mijn waarde voor anderen
zoals?
pi_176465403
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee de vraag was of er daar spierbundels rondliepen en of die haar weleens probeerde te versieren omdat hij wilde weten of hij concurrentie kon verwachten..

En daarvoor was hij al opdringerig..
Dat is één interpretatie van de vraag. En dan nog is daar niet veel mis mee als grapje.

Dat opdringerige heb ik nog geen beeld van gekregen. Ik ben benieuwd op welke manier dat was.
pi_176465434
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ligt er maar net aan.

Stel ik ben ontzettend onzeker over mijn gewicht, en iemand vraagt dan of ik aangekomen ben, dan vind ik dat kloterig (terwijl ik er nu helemaal geen probleem mee heb)
Ik heb geen idee waarom het haar raakt, maar als het dat doet, is daar vast een reden voor. En dan mag ze er best op afknappen of twijfels van krijgen.

Voor mij zou een opmerking over mijn waarde voor anderen bijvoorbeeld n afknapper kunnen zijn. Ook als het een ‘grapje’ is.
In dat geval lijkt het me juist iets wat je bij jezelf moet zoeken en dus niet bij die ander.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 23:19:09 #192
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176465626
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is één interpretatie van de vraag. En dan nog is daar niet veel mis mee als grapje.

Dat opdringerige heb ik nog geen beeld van gekregen. Ik ben benieuwd op welke manier dat was.
Vraag het haar in DM zou ik zeggen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176465697
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is één interpretatie van de vraag. En dan nog is daar niet veel mis mee als grapje.

Dat opdringerige heb ik nog geen beeld van gekregen. Ik ben benieuwd op welke manier dat was.
Nee dat is geen interpretatie, dat zei hij zelf toen ze vroeg waarom hij vroeg of de spierbundels haar weleens probeerde te versieren..

Dat had met zijn manier van appen te maken..
pi_176465735
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In dat geval lijkt het me juist iets wat je bij jezelf moet zoeken en dus niet bij die ander.
Dan nog verandert er niks aan het feit dat het op dat moment gewoon een afknapper is.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 23:30:19 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176465847
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toen ze naar de sportschool ging vroeg hij of er daar wel eens vrouwen versierd worden. Gewoon een willekeurige vraag als je het mij vraagt.
hij wilde weten of er kapers op de kust waren? How sweet.
pi_176465910
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In dat geval lijkt het me juist iets wat je bij jezelf moet zoeken en dus niet bij die ander.
dat klopt, maar nogmaals: dat maakt de gevolgen dan niet anders: je krijgt n naar gevoel en knapt daardoor wellicht op iemand af.
Dat je daar wat mee doet, lijkt me handig voor jezelf, maar na twee dates (!!) is het niet nodig om er wat mee te doen richting die persoon. Als je n jaar wat met elkaar hebt misschien reden om verder te kijken en er wat mee te doen voor je relatie, maar als je gevoel door n opmerking verandert na elkaar 2x gezien te hebben,gaat die vlieger wmb niet op.
compact en kleverig.
pi_176465987
Mensen doen te krampachtig over daten. Je bent het de ander niet verschuldigd hem of haar een kans te geven. Als je om de een of andere reden (uiterlijk, geen klik, andere politieke opvattingen, hij heeft katten en jij bent allergisch, spruitjes zijn je favo groenten en hij lust ze niet, zijn woonkamer is lelijk ingericht, hij heet Bert, zn trui is lelijk, weet ik t...) denkt dat t niet gaat werken, zeg je dat en is t klaar.
Ook als er seks is geweest, ook na twee of drie dates.
compact en kleverig.
pi_176466174
zouden er mensen zijnn die Bert heten seks hebben?
pi_176466179
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen doen te krampachtig over daten. Je bent het de ander niet verschuldigd hem of haar een kans te geven. Als je om de een of andere reden (uiterlijk, geen klik, andere politieke opvattingen, hij heeft katten en jij bent allergisch, spruitjes zijn je favo groenten en hij lust ze niet, zijn woonkamer is lelijk ingericht, hij heet Bert, zn trui is lelijk, weet ik t...) denkt dat t niet gaat werken, zeg je dat en is t klaar.
Ook als er seks is geweest, ook na twee of drie dates.
De reden maakt inderdaad helemaal niks uit, er hoeft ook helemaal geen (rationele) reden voor te zijn.
pi_176466221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat klopt, maar nogmaals: dat maakt de gevolgen dan niet anders: je krijgt n naar gevoel en knapt daardoor wellicht op iemand af.
Dat je daar wat mee doet, lijkt me handig voor jezelf, maar na twee dates (!!) is het niet nodig om er wat mee te doen richting die persoon. Als je n jaar wat met elkaar hebt misschien reden om verder te kijken en er wat mee te doen voor je relatie, maar als je gevoel door n opmerking verandert na elkaar 2x gezien te hebben,gaat die vlieger wmb niet op.
Dus ipv dat je gewoon praat met die persoon die de opmerking maakt, en aangeeft waarom het je raakt, knap je erop af en bij de volgende persoon doe je gewoon hetzelfde, zonder naar jezelf te kijken, jammer zeg.

Blijkbaar ligt er dan toch meer bij jezelf dan degene die de opmerking maakt. En dan roepen dat men krampachtig doet, nou sorry hoor |:( _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2018 23:48:34 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')