abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:32:08 #51
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176390466
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies, als je je voordoet als psychiater om mensen te behandelen is dat verwerpelijk. Maar dat is in mijn ogen iets anders dan op de pagina van een politieke partij zeggen dat je vet veel weet omdat je psychiater bent geweest. Het is weliswaar liegen en afkeurenswaardig, maar je beroept je niet op een valse titel om mensen te behandelen.
Dat is een opmerkelijke redenering. Zij werkt als hulpverlener (life coach oid) en claimt als psychiater te hebben gewerkt. Daarmee direct te impliceren dat zij beschikt over bepaalde hoogwaardige vaardigheden, kennis en ervaring die haar bij uitstek geschikt zouden maken om als sociaal hulpverlener op te treden. Lastige vragen over BIG registraties worden gepareerd met "ja, maar nu ben ik geen psychiater meer".

Dat is een voorbeeld van kwakzalverij uit het schoolboekje. Dat gaat wel veel verder dan "liegen op het politieke cv om indruk te maken".
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:32:20 #52
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176390472
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:28 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik heb nog geen lokale peilingen gezien persoonlijk. Het is een persoonlijke verwachting. Weet ook niet of peilingen deze ontwikkeling in beeld zouden brengen.
Nouja, volgens mij is de score van DENK bij de TK-verkiezigen voor een groot deel te koppelen aan de fantastische reclamecampagne van Erdogan, en is dat wel echt het maximale wat ze kunnen halen. Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze veel minder gaan scoren dan dat.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:32:23 #53
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_176390473
quote:
Foto's van Ahok's scheidingspapieren gaan al een paar dagen viral in Indonesië. "Zelfs het mooiste liefdesverhaal kent een vreselijk einde", betreurt iemand op Twitter.

Een andere Indonesiër weigerde het nieuws te accepteren en begon een online petitie. Al meer dan 10.000 mensen zetten hun handtekening onder het verzoek aan Ahok om zijn scheidingsaanvraag in te trekken. De initiatiefneemster wil hem er aan herinneren dat hij en zijn vrouw de gelofte hebben afgelegd samen te blijven tot de dood hen scheidt. Hoe moeilijk het huwelijk ook kan zijn.

x
Naast dat dit verhaal sneu is voor Ahok, blijven die petities mij fascineren. Is het zo moeilijk voor mensen dat ze niet alles kunnen beïnvloeden?
pi_176390517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:24 schreef Tchock het volgende:
Los daarvan is liegen op je CV natuurlijk politieke zelfmoord. Je geeft tegenstanders een héél makkelijk argument om aan je geloofwaardigheid te tornen, en terecht ook. Maar verder vind ik het een storm in een glas water. :P
Daar gaat het volgens mij ook al lang niet meer over. Jokken op je CV is idd niet handig. Ze had Kuit moeten lozen. In plaats daarvan ging ze beweren dat ze zelf de CV's van de kandidaten had nagelopen en dat alles toppie was. Vervolgens de media betichten van liegen en een potje arrogant gaan lopen doen.

Vervolgens komt haar woordvoerder met het bericht dat Kuit op de Radboud zou hebben gestudeerd, alwaar Kuit niet bekend is. Kortom, men graaft zich er steeds dieper in, de media bijten zich steeds vaster en uiteindelijk komt er een bak herrie van waar niemand beter van wordt, niet in de laatste plaats Kuit zelf.

Dit was heel simpel op te lossen geweest, maar la Simons liet haar ego weer eens voorgaan. Sneu voor Kuit, fijn voor Amsterdam. Ik hoef dat festival of fools niet per se in de raad. Ben benieuwd wat het volgende relletje wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door IntensiveGary op 09-01-2018 16:44:10 ]
pi_176390518
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:32 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat is een opmerkelijke redenering. Zij werkt als hulpverlener (life coach oid) en claimt als psychiater te hebben gewerkt. Daarmee direct te impliceren dat zij beschikt over bepaalde hoogwaardige vaardigheden, kennis en ervaring die haar bij uitstek geschikt zouden maken om als sociaal hulpverlener op te treden. Lastige vragen over BIG registraties worden gepareerd met "ja, maar nu ben ik geen psychiater meer".

Dat is een voorbeeld van kwakzalverij uit het schoolboekje. Dat gaat wel veel verder dan "liegen op het politieke cv om indruk te maken".
Als er enig bewijs is dat ze haar (vermeende) psychiaterstitel voorwendt hij het behandelen van patiënten ben ik het volledig met je eens. Die heb ik nochtans niet gezien.
pi_176390531
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Daar gaat het volgens mij ook al lang niet meer over. Jokken op je CV is idd niet handig. Ze had Kuit moeten lozen. In plaats daarvan ging ze beweren dat ze zelf de CV's van de kandidaten had nagelopen en dat alles toppie was. Vervolgens de media berichten van liegen en een potje arrogant gaan lopen doen.

Vervolgens komt haar woordvoerder met het bericht dat Kuit op de Radboud zou hebben gestudeerd, alwaar Kuit niet bekend is. Kortom, men graaft zich er steeds dieper in, de media bijten zich steeds vaster en uiteindelijk komt er een bak herrie van waar niemand beter van wordt, niet in de laatste plaats Kuit zelf.

Dit was heel simpel op te lossen geweest, maar la Simons liet haar ego weer eens voorgaan. Sneu voor Kuit, fijn voor Amsterdam. Ik hoef dat festival of tools niet per se in de raad. Ben benieuwd wat het volgende relletje wordt.
Ja, dat ben ik wel met je eens hoor. Zoals alles pakt Sylvana ook deze kwestie totaaaal verkeerd aan.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:36:10 #57
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176390553
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als er enig bewijs is dat ze haar (vermeende) psychiaterstitel voorwendt hij het behandelen van patiënten ben ik het volledig met je eens. Die heb ik nochtans niet gezien.
Hoe kan je concreet een titel gebruiken bij het behandelen van patiënten?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:36:19 #58
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176390557
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Daar gaat het volgens mij ook al lang niet meer over. Jokken op je CV is idd niet handig. Ze had Kuit moeten lozen. In plaats daarvan ging ze beweren dat ze zelf de CV's van de kandidaten had nagelopen en dat alles toppie was. Vervolgens de media berichten van liegen en een potje arrogant gaan lopen doen.
Op zich kan die strategie best werken bij haar achterban. Misschien een betere uitweg dan loyalisten lozen, uiteindelijk.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:37:01 #59
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176390572
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:36 schreef Reya het volgende:

[..]

Op zich kan die strategie best werken bij haar achterban. Misschien een betere uitweg dan loyalisten lozen, uiteindelijk.
Gewoon een links Baudetje doen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_176390578
Wat is de POLsc ook lekker dichtgetikt.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:37:13 #61
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_176390579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:32 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nouja, volgens mij is de score van DENK bij de TK-verkiezigen voor een groot deel te koppelen aan de fantastische reclamecampagne van Erdogan, en is dat wel echt het maximale wat ze kunnen halen. Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze veel minder gaan scoren dan dat.
Een paar topics geleden bracht ik dit al een keer ter sprake. Toen kwam de terechte kanttekening dat het nog de vraag is of Denk zijn achterban ook daadwerkelijk naar de stembus weet te krijgen.

Maar Rotterdam wordt heel interessant straks. Ook met Leefbaar/FvD en PVV.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_176390589
Pietitie.
Met extra vezels!
pi_176390611
Rotterdam wordt een sneue bedoening, wat de gemeenteraad betreft.
Met extra vezels!
pi_176390615
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hoe kan je concreet een titel gebruiken bij het behandelen van patiënten?
Zodat je patiënten krijgt misschien?
Of wel of niet onder vals voorwenselen.
  Redactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 16:38:37 #65
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176390621
Iemand die een lijstje heeft welke partijen er in Nimma mee gaan doen?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:39:21 #66
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_176390634
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
Rotterdam wordt een sneue bedoening, wat de gemeenteraad betreft.
Misschien valt het mee en blijft de boel tenminste regeerbaar.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:39:25 #67
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176390636
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
Rotterdam wordt een sneue bedoening, wat de gemeenteraad betreft.
PvdA straks gewoon grootste partij hoor.

Met negen zetels weliswaar, maar toch.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:39:27 #68
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176390637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Puddington het volgende:
Iemand die een lijstje heeft welke partijen er in Nimma mee gaan doen?
Alleen de CPN en GroenLinks toch?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_176390643
Wat zijn julie favo episodes van Black Mirror, gister ook maar eens meebegonnen.

Ik vond USS Callister wel vet, maar dat had (heel) veel te maken ook met Cristin Millioti.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:39:41 #70
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_176390644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:38 schreef Puddington het volgende:
Iemand die een lijstje heeft welke partijen er in Nimma mee gaan doen?
Doet Jo Janssen nog mee?
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  Redactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 16:39:48 #71
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176390649
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:39 schreef Ryon het volgende:

[..]

Alleen de CPN en GroenLinks toch?
Uiteraard.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:40:50 #72
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_176390673
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:39 schreef Euribob het volgende:

[..]

PvdA straks gewoon grootste partij hoor.

Met negen zetels weliswaar, maar toch.
Dat zou me hoogst verbazen. Maar wie weet.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:41:17 #73
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_176390682
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:37 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Een paar topics geleden bracht ik dit al een keer ter sprake. Toen kwam de terechte kanttekening dat het nog de vraag is of Denk zijn achterban ook daadwerkelijk naar de stembus weet te krijgen.

Maar Rotterdam wordt heel interessant straks. Ook met Leefbaar/FvD en PVV.
Ja, precies. Zo'n kunstje met Erdo flik je maar één keer.

En Nida versus DENK is ook nog iets. Die hebben ook nog wat uit te vechten lijkt me.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_176390684
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hoe kan je concreet een titel gebruiken bij het behandelen van patiënten?
Door jezelf tegenover patiënten uit te geven als psychiater, of door te claimen kennis te bezitten die een psychiater bezit, of door te claimen een opleiding te hebben genoten als dat niet zo is, enzovoorts enzovoorts.

Voor "kwakzalverij uit het schoolboekje" is wel vereist dat je doet alsof je medicus bent, terwijl dat niet zo is, en dat je op grond van die valse titel mensen behandelt. Als ik als jurist simpelweg roep dat ik tandarts ben geweest (op de pagina van een politieke partij nota bene) is dat dom en onwaar maar geen kwakzalverij in mijn ogen.
  Redactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 16:41:54 #75
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176390702
Is met de lijstfusie van FvD en Leefbaar trouwens niet sprake van een partijkartel?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')