abonnement Unibet Coolblue
pi_176389040
Hoi!

Iemand in mijn omgeving heeft een Samsung, en diegene gebruikt al tijden een alternatieve versie van Whatsapp. Ik weet niet welke precies. Alleen het bizarre is... Sinds een paar dagen krijg ik na het sturen van een app maar 1 vinkje te zien. En die blijft ook op 1 staan, ook als we gewoon met elkaar aan het appen zijn en hij online is. Normaal moeten er toch altijd 2 staan, aangezien je dan pas terug kan appen?

Kan iemand me dit helpen verklaren? En kan je dit per persoon instellen? Nee vragen is niet echt een optie :') Thnx!
pi_176389095
Ow wat erg dat je niet meer online kunt stalken nu.
pi_176389161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:36 schreef Sjemmert het volgende:
Ow wat erg dat je niet meer online kunt stalken nu.
Nee, sta alleen verbaasd omdat het technisch zowat onmogelijk is volgens mij
pi_176389175
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:38 schreef forwhomthebelltolls het volgende:

[..]

Nee, sta alleen verbaasd omdat het technisch zowat onmogelijk is volgens mij
Dus niet.
pi_176389190
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dus niet.
Okee goede bijdrage man thanks
pi_176389224
quote:
Hier staat alleen iets over blauwe vinkjes toch?
pi_176389271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:41 schreef forwhomthebelltolls het volgende:

[..]

Hier staat alleen iets over blauwe vinkjes toch?
Staat ook dat het gaat om of je een bericht ontvangen hebt.
Wat een artikel trouwens, sorry hoor :') Wat voor fucking mensen heb je dan op whatsapp als ze op elk kutding commentaar gaan leveren :')
pi_176389324
Dat tweede vinkje verschijnt als de client van de ontvanger aangeeft een bepaalde boodschap ontvangen te hebben.
(eerste vinkje/tikje verschijnt als de whatsapp server je bericht ontvangen heeft en deze het doorgesturd hebben naar de account van de andere persoon)

als hij een alternatieve client gebruikt, en deze client geen 'receipt' signaal verstuurd zie jij geen tweede vinkje verschijnen, tenzij hij inlogt op een client die dat wél doet.

dat betekent niet dat hij jou geen berichten kan sturen of dat dit technisch onmogelijk zou zijn, gewoon dus een (niet-officiele) client die een bepaald signaal niet teruggeeft (dat whatsapp deze alternatieve client kennelijk niet blokkert is hun keuze verder) maar wel boodschapen kan ontvangen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176389337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:43 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Staat ook dat het gaat om of je een bericht ontvangen hebt.
Wat een artikel trouwens, sorry hoor :') Wat voor fucking mensen heb je dan op whatsapp als ze op elk kutding commentaar gaan leveren :')
Hahaha eens... Maar als je een bericht niet hebt ontvangen kan je er toch ook niet op antwoorden? Daarom snap ik het niet :?
pi_176389360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:46 schreef RM-rf het volgende:
Dat tweede vinkje verschijnt als de client van de ontvanger aangeeft een bepaalde boodschap ontvangen te hebben

als hij een alternatieve client gebruikt, en deze client geen 'receipt' signaal verstuurd zie jij geen tweede vinkje verschijnen, tenzij hij inlogd op een client die dat wél doet.

dat betekent niet dat hij jou geen berichten kan sturen of dat dit technisch onmogelijk zou zijn, gewoon dus een (niet-officiele) client die een bepaald signaal niet teruggeeft (dat whatsapp deze alternatieve client kennelijk niet blokkert is hun keuze verder) maar wel boodschapen kan ontvangen.
Kijk hier heb ik wat aan, dankjewel. Heb je ook een idee of je dit per persoon in kan stellen?
pi_176389373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:46 schreef forwhomthebelltolls het volgende:

[..]

Hahaha eens... Maar als je een bericht niet hebt ontvangen kan je er toch ook niet op antwoorden? Daarom snap ik het niet :?
Ja maar hij ontvangt ze wel, alleen zijn zijn instellingen zo dat je dat niet ziet. Je ziet alleen dat het verzonden is.
Tenminste, dat is wat ik er uit opmaak.
pi_176389418
Waarschijnlijk gebruikt diegene deze alternatieve versie: https://forum.xda-develop(...)app-devices-t3518808

Hiermee kun je van alles aanpassen. Van de kleuren van Whatsapp tot welke vinkjes je wel of niet wilt laten zien.
pi_176389458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:47 schreef forwhomthebelltolls het volgende:

[..]

Kijk hier heb ik wat aan, dankjewel. Heb je ook een idee of je dit per persoon in kan stellen?
Het ligt allemaal aan de instellingen van de alternatieve client... als die de optie bied per persoon te regelen of er een 'receipt-signaal' verstuurd zou worden, is dat idd best mogelijk.
maar niemand behalve die persoon zelf weet of dat zo ingesteld is en/of welke alternatieve client hij gebruikt...

Je knt het hem gewoon vragen, dat doen mensen meestal als ze vragen aan elkaar hebben...

Ik zou overigens gewoon ophouden zo gericht te zijn op zulke dingen als haakje in chat-applicaties, levert je enkel een hoop nutteloze stress op.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176389593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:50 schreef magikmichael het volgende:
Waarschijnlijk gebruikt diegene deze alternatieve versie: https://forum.xda-develop(...)app-devices-t3518808

Hiermee kun je van alles aanpassen. Van de kleuren van Whatsapp tot welke vinkjes je wel of niet wilt laten zien.
Wow sick. Baal bijna dat ik geen Android heb haha
pi_176389640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het ligt allemaal aan de instellingen van de alternatieve client... als die de optie bied per persoon te regelen of er een 'receipt-signaal' verstuurd zou worden, is dat idd best mogelijk.
maar niemand behalve die persoon zelf weet of dat zo ingesteld is en/of welke alternatieve client hij gebruikt...

Je knt het hem gewoon vragen, dat doen mensen meestal als ze vragen aan elkaar hebben...

Ik zou overigens gewoon ophouden zo gericht te zijn op zulke dingen als haakje in chat-applicaties, levert je enkel een hoop nutteloze stress op.
Ja mee eens... Maar vind het gewoon echt een vervelend idee dat er weet ik veel wat aan de hand kan zijn en ik dus geen idee heb of diegene überhaupt zijn telefoon nog aan heeft staan of bereikbaar is.

Weet ook dat het veel nutteloze stress oplevert helaas.
pi_176389738
zo is het leven nu eenmaal...

er kan weet ik veel wat aan de hand zijn en jij hebt veelal geen idee of andere personen een telefoon bij de hand hebben of dat deze aanstaat...

overigens is er een simpele truc die je kunt proberen die weinig tot geen technische kennis vereist, om uit te vinden of iemand een telefoon bij de hand heeft...

Je drukt het telefoonnummer in je eigen telefoon in ( sommige mensen hebben telefoonnummers al opgeslagen in een contact-applicatie) en probeert hem te bellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 09-01-2018 16:16:18 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176389989
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:59 schreef forwhomthebelltolls het volgende:

[..]

Ja mee eens... Maar vind het gewoon echt een vervelend idee dat er weet ik veel wat aan de hand kan zijn en ik dus geen idee heb of diegene überhaupt zijn telefoon nog aan heeft staan of bereikbaar is.

Weet ook dat het veel nutteloze stress oplevert helaas.
:')

Je kunt ook gewoon bellen weet je. Idiote gedoe.
pi_176454410
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:59 schreef forwhomthebelltolls het volgende:

[..]

Ja mee eens... Maar vind het gewoon echt een vervelend idee dat er weet ik veel wat aan de hand kan zijn en ik dus geen idee heb of diegene überhaupt zijn telefoon nog aan heeft staan of bereikbaar is.
Waarom zou je dat überhaupt constant moeten weten? Als er wat is of je maakt je zorgen, dan kun je ook gewoon datgene doen waar een telefoon primair voor bedoeld is...
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 17:30:02 #20
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176456793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:02 schreef RM-rf het volgende:
zo is het leven nu eenmaal...

er kan weet ik veel wat aan de hand zijn en jij hebt veelal geen idee of andere personen een telefoon bij de hand hebben of dat deze aanstaat...

overigens is er een simpele truc die je kunt proberen die weinig tot geen technische kennis vereist, om uit te vinden of iemand een telefoon bij de hand heeft...

Je drukt het telefoonnummer in je eigen telefoon in ( sommige mensen hebben telefoonnummers al opgeslagen in een contact-applicatie) en probeert hem te bellen.
_O-

Zoveel win in een post..
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')