abonnement Unibet Coolblue
pi_176384042
Kind heeft nu al achterlijk veel topics.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176384048
Dat zat ik ook net te denken ja. :')

Hond heeft het maanden prima gedaan hoor, pas sinds een week of 2/3 denk ik soms dat ze iets last heeft.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 11:15:02 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176384052
Mini, baren, verdomme :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:17:35 #4
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176384082
Lonaa, kun jij mini niet van die squats leren? Daar moet een gemiddeld kind toch ook evacuatieneigingen van krijgen? :D :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176384101
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:17 schreef fietsie het volgende:
Lonaa, kun jij mini niet van die squats leren? Daar moet een gemiddeld kind toch ook evacuatieneigingen van krijgen? :D :D
Dat ligt eraan hoe verzuurd de baarmoederspieren zijn. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176384109
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176384467
Mini, tnx voor de update. Hopelijk heb je nu al meer dan die 4cm ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176384499
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:14 schreef mjan het volgende:
Kind heeft nu al achterlijk veel topics.
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176384630
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:14 schreef mjan het volgende:
Kind heeft nu al achterlijk veel topics.
Daar is het hem vast om te doen :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:54:22 #10
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176384668
Heeft iemand Dunkirk gezien? En hoe beviel 'ie?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:57:10 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176384709
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Daar is het hem vast om te doen :Y
Zou ie al een klein iphoontje hebben? :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176384853
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:54 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand Dunkirk gezien? En hoe beviel 'ie?
Ja! Bijzondere film. Kan me nog herinneren dat ik het echt spannend vond en de beelden zijn prachtig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176384858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:54 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand Dunkirk gezien? En hoe beviel 'ie?
Die beviel ook al niet.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176384866
Voor de geinteresseerden: mijn topic heeft een update gekregen: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
Spoilers!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:06:51 #15
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176384882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja! Bijzondere film. Kan me nog herinneren dat ik het echt spannend vond en de beelden zijn prachtig.
Dat klinkt best goed! Hij draait vanavond hier in het dorp in het theater, dus misschien ga ik er dan wel heen. Thanks :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:07:18 #16
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176384893
Tralala Fok flipt.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:08:28 #17
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176384913
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef mjan het volgende:

[..]

Die beviel ook al niet.
:D Ik had het niet eens door.
pi_176384935
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor de geinteresseerden: mijn topic heeft een update gekregen: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
Geïnteresseerde meldt
pi_176385017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:08 schreef morgane het volgende:

[..]

:D Ik had het niet eens door.
:+ Desondanks was ik ook wel serieus; ik vond het niets. Wel mooie beelden inderdaad, maar dat is, voor mij, niet genoeg.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176385182
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:13 schreef mjan het volgende:

:+ Desondanks was ik ook wel serieus; ik vond het niets. Wel mooie beelden inderdaad, maar dat is, voor mij, niet genoeg.
Het behandelde voor mij wel een deel van de Tweede Wereldoorlog waar ik helemaal geen weet van had. Dat was fascinerend genoeg om me te boeien. Het grote verhaal is hier belangrijk; het individuele verhaal daardoor ondergesneeuwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176385213
Wat een bedragen zeg. En maar klagen dat mensen films downloaden. Budget Dunkirk 100 miljoen, opgeleverd: 525 miljoen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176385234
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het behandelde voor mij wel een deel van de Tweede Wereldoorlog waar ik helemaal geen weet van had. Dat was fascinerend genoeg om me te boeien. Het grote verhaal is hier belangrijk; het individuele verhaal daardoor ondergesneeuwd.
Is het op Netflix?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176385283
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:

Is het op Netflix?
Nee, dat was ook wel wat vroeg geweest. Maar soms gebeurt dat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176385336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat was ook wel wat vroeg geweest. Maar soms gebeurt dat.
Ben ook helemaal niet bekend hoor met wat er allemaal uitkomt op filmgebied ;)

Vriend maakt strax nieuw Netflix-account voor me aan zodat ik het op mijn nieuwe laptop kan kijken O+

Mijn soaps en series bewaar ik voor als ik straks misschien in het begin geen internet heb nog.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176385358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor de geinteresseerden: mijn topic heeft een update gekregen: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
Ohja, een vuilnisbak heb ik ook nog nodig. De inventarislijst wordt langer en langer.
Weet inmiddels ook mijn budget en dat is bij lange na niet toereikend -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176385396
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef mjan het volgende:

[..]

Die beviel ook al niet.
O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176385440
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef mjan het volgende:

[..]

Die beviel ook al niet.
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176385460
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:54 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand Dunkirk gezien? En hoe beviel 'ie?
:Y laatst gekeken. Ik vond het een mooie film.
pi_176385613
@mascara ga je nou in eindje wonen of ergens anders?
pi_176385750
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
@mascara ga je nou in eindje wonen of ergens anders?
Ik blijf lekker in de randstad terug naar de stad waar ik zo verliefd op ben.
Had gewoon erg veel mazzel met dit huis

Ga nu vlak naast het centrum wonen en al mijn vrienden op 3 minuten fietsen afstand O+

Tevens ben ik natuurlijk ook nog regelmatig in EH. Maar zo fijn dat vriend straks ook gewoon bij mij kan komen. Begin het reizen ook een btje zat te worden en het wordt allemaal wat gelijkwaardiger :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176385845
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik blijf lekker in de randstad terug naar de stad waar ik zo verliefd op ben.
Had gewoon erg veel mazzel met dit huis

Ga nu vlak naast het centrum wonen en al mijn vrienden op 3 minuten fietsen afstand O+

Tevens ben ik natuurlijk ook nog regelmatig in EH. Maar zo fijn dat vriend straks ook gewoon bij mij kan komen. Begin het reizen ook een btje zat te worden en het wordt allemaal wat gelijkwaardiger :Y
ah dat is wel fijn inderdaad, meende te hebben gelezen dat je naar Ehv wilde dus vandaar de vraag, aangezien ik daar praktisch gezien leef :+. Ik slaap alleen in Tilburg maar werk (nog wel) en sociale dingen zijn vooral in ehv had ik misschien ook ergens mee kunnen helpen mbt verhuizing maar das dan niet van toepassing haha. Maar een plek met je vrienden in de buurt is wel fijn!
pi_176386054
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ah dat is wel fijn inderdaad, meende te hebben gelezen dat je naar Ehv wilde dus vandaar de vraag, aangezien ik daar praktisch gezien leef :+. Ik slaap alleen in Tilburg maar werk (nog wel) en sociale dingen zijn vooral in ehv had ik misschien ook ergens mee kunnen helpen mbt verhuizing maar das dan niet van toepassing haha. Maar een plek met je vrienden in de buurt is wel fijn!
Klopt maar met urgentie en gelijk het eerste het beste huis raak was dit sneller.

Eindhoven is leuk en ook als relatie over zou zijn had ik me daar prima vermaakt :)

Voor veiligheid heb ik de reclassering al ingelicht en als ik weet wanneer ik de sleutel krijg licht ik ook de politie in. Meer kan ik niet doen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176386083
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Klopt maar met urgentie en gelijk het eerste het beste huis raak was dit sneller.

Eindhoven is leuk en ook als relatie over zou zijn had ik me daar prima vermaakt :)

Voor veiligheid heb ik de reclassering al ingelicht en als ik weet wanneer ik de sleutel krijg licht ik ook de politie in. Meer kan ik niet doen.
nee precies , goed dat je reclassering al hebt ingelicht idd.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:28:19 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176386375
mascara, ik weet je achtergrond niet.. en ook niet waar je gaat wonen, maar als je ( in de buurt van) het haagse komt wonen heb ik wellicht ook nog wat spulletjes voor je!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_176386550
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:28 schreef Barreltje het volgende:
mascara, ik weet je achtergrond niet.. en ook niet waar je gaat wonen, maar als je ( in de buurt van) het haagse komt wonen heb ik wellicht ook nog wat spulletjes voor je!
Ik ga juist uit Den Haag weg nu :D

Voordat ik vertrok bij ex heb ik eerst het halve huis leeggetrokken met wat van mij was. Tot aan het stupid opstapje van een paar euro vd IKEA toe 😅

Heb nu vooral witgoed nodig. Laminaat, verf en een bank. Tnx voor het aanbod iig :*
Wie weet waar ik straks nog achterkom wat ik mis :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:38:10 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176386661
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ga juist uit Den Haag weg nu :D

Voordat ik vertrok bij ex heb ik eerst het halve huis leeggetrokken met wat van mij was. Tot aan het stupid opstapje van een paar euro vd IKEA toe 😅

Heb nu vooral witgoed nodig. Laminaat, verf en een bank. Tnx voor het aanbod iig :*
Wie weet waar ik straks nog achterkom wat ik mis :+
ahh! ik dacht dat je vanuit EHVN naar de randstad ging.. verkeerd gelezen :P

witgoed heb ik helaas niet voor je. wel evt wat lampen? success met de verhuizing. ik ben blij dat wij er klaar mee zijn -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_176387018
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ahh! ik dacht dat je vanuit EHVN naar de randstad ging.. verkeerd gelezen :P

witgoed heb ik helaas niet voor je. wel evt wat lampen? success met de verhuizing. ik ben blij dat wij er klaar mee zijn -O-
In EH woont mijn vriend ;)
Zelf woon ik in wat ze vroeger een blijf-van-mijn-lijfhuis noemden. Heb daar een schattig appartementje in een voormalig klooster.
Maar nu is het dus tijd voor mijn eigen plekje O+
Ben er nu ook echt aan toe.

Lampen heb ik idd ook nodig. Heb al besloten dat ik die goedkope rijstepapieren lampen voor tijdelijk doe. Niet al te lelijk en neutraal.

Maar ook zoiets sufs als een deurmat. Kom achter steeds meer dingen. Heb ook geen flauw idee meer wat er allemaal in de opslag staat.
Gaat echt zo’n feest worden straks met uitpakken en inrichten :D

Hebben jullie er lang over gedaan om te verhuizen en te settelen?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176387106
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee precies , goed dat je reclassering al hebt ingelicht idd.
Meer kan ik niet doen. Zowel politie als reclassering gaan hem nog even duidelijk maken dat hij een contactverbod heeft en als hij die overtreedt hij een paar maanden de bak in kan.

Ik probeer er niet te veel bij stil te staan maar maar blijf wel op mijn hoede zoals ik de afgelopen 8 maanden al doe als ik in mijn mooie stadje ben :)

Het was me iig het knokken en de lange adem waard. Heb veel bereikt afgelopen periode :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176387110
Kus vanuit verloskamer ziekenhuis! Vliezenbreuk met helder vruchtwater vanmorgen vroeg bleek louter klein scheurtje aan de zijkant te zijn.

Bij check verloskunde rond 12:00 vandaag nog steeds maar nauwelijks 5 cm ontsluiting. Op zich was dat niet erg, ware het niet dat op dat moment ook de vliezen aan de onderkant eindelijk flink braken en wat bleek: groen. Erin gepoept, de kleine viespeuk!

Dus toch maar overgedragen aan de verloskundigen in het geboortecentrum van het ziekenhuis, waar ik aan de CTG hang. Gelukkig met wel zoveel bewegingsruimte dat ik naast mijn bed kan staan en lopen. Fijn bij de nu toch wel echt flink harde weeën. :) Verder wel een knusse kamer en een aardige ziekenhuisvlos! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_176387130
*O* voor mini, op de helft dus al ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:01:17 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176387149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:59 schreef minilot het volgende:
Kus vanuit verloskamer ziekenhuis! Vliezenbreuk met helder vruchtwater vanmorgen vroeg bleek louter klein scheurtje aan de zijkant te zijn.

Bij check verloskunde rond 12:00 vandaag nog steeds maar nauwelijks 5 cm ontsluiting. Op zich was dat niet erg, ware het niet dat op dat moment ook de vliezen aan de onderkant eindelijk flink braken en wat bleek: groen. Erin gepoept, de kleine viespeuk!

Dus toch maar overgedragen aan de verloskundigen in het geboortecentrum van het ziekenhuis, waar ik aan de CTG hang. Gelukkig met wel zoveel bewegingsruimte dat ik naast mijn bed kan staan en lopen. Fijn bij de nu toch wel echt flink harde weeën. :) Verder wel een knusse kamer en een aardige ziekenhuisvlos! ^O^
^O^ (vertaling: fijn dat er goed op je gepast wordt, het gaat je lukken de komende uren)

[ Bericht 2% gewijzigd door fietsie op 09-01-2018 14:23:42 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176387238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:59 schreef minilot het volgende:
Kus vanuit verloskamer ziekenhuis! Vliezenbreuk met helder vruchtwater vanmorgen vroeg bleek louter klein scheurtje aan de zijkant te zijn.

Bij check verloskunde rond 12:00 vandaag nog steeds maar nauwelijks 5 cm ontsluiting. Op zich was dat niet erg, ware het niet dat op dat moment ook de vliezen aan de onderkant eindelijk flink braken en wat bleek: groen. Erin gepoept, de kleine viespeuk!

Dus toch maar overgedragen aan de verloskundigen in het geboortecentrum van het ziekenhuis, waar ik aan de CTG hang. Gelukkig met wel zoveel bewegingsruimte dat ik naast mijn bed kan staan en lopen. Fijn bij de nu toch wel echt flink harde weeën. :) Verder wel een knusse kamer en een aardige ziekenhuisvlos! ^O^
Nog niet zindelijk dat kind :o

Wat fijn dat je niet aan het bed vast zit. Succes ^O^ (hopelijk nog maar even)
We have far more in common than that which devides us..
pi_176387270
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:54 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand Dunkirk gezien? En hoe beviel 'ie?
Ja, was mooi, zeker met bioscoopbeeld en -geluid.

Wel heftig, ben een paar keer zowat onder mijn stoel gedoken tegen de bommen enzo :@
pi_176387330
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ohja, een vuilnisbak heb ik ook nog nodig. De inventarislijst wordt langer en langer.
Weet inmiddels ook mijn budget en dat is bij lange na niet toereikend -O-
Heb je Facebook al geprobeerd?
Toen ik halsoverkop moest verhuizen heb ik veel via vrienden, collega's, en weggeefhoeken via Facebook kunnen regelen.
pi_176387498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:59 schreef minilot het volgende:
Kus vanuit verloskamer ziekenhuis! Vliezenbreuk met helder vruchtwater vanmorgen vroeg bleek louter klein scheurtje aan de zijkant te zijn.

Bij check verloskunde rond 12:00 vandaag nog steeds maar nauwelijks 5 cm ontsluiting. Op zich was dat niet erg, ware het niet dat op dat moment ook de vliezen aan de onderkant eindelijk flink braken en wat bleek: groen. Erin gepoept, de kleine viespeuk!

Dus toch maar overgedragen aan de verloskundigen in het geboortecentrum van het ziekenhuis, waar ik aan de CTG hang. Gelukkig met wel zoveel bewegingsruimte dat ik naast mijn bed kan staan en lopen. Fijn bij de nu toch wel echt flink harde weeën. :) Verder wel een knusse kamer en een aardige ziekenhuisvlos! ^O^
Ach lieverd, toch in het ziekenhuis! Nou ja, dat moet dan maar. Gelukkig wel bewegingsruimte. Zet 'm op!
Spoilers!
pi_176387533
Hallo overigens :@
Ik dacht, ik kom eens meeposten.
pi_176387545
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:09 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Heb je Facebook al geprobeerd?
Toen ik halsoverkop moest verhuizen heb ik veel via vrienden, collega's, en weggeefhoeken via Facebook kunnen regelen.
Zit bij een weggeefhoek maar ga straks ook marktplaats en kringloopwinkels afstruinen.
Een bed, eettafel en stoelen heb ik dus al.
Gaat echt om van die suffe dingen zoals een vuilnisbak, deurmat enz.
Kasten, salontafel heb ik ookal

Grootste kostenpost wordt toch wel wasmachine, koelkast en fornuis met oven. Heb btw wel een combi-oven maar die is zo klein.
Ohja en witsel en verf en laminaat natuurlijk.

Vd week ff bijkleppen op de app ;) Heb eindelijk weer wat rust in mijn donder.
Ben nu nog in Eindhoven vnv weer naar huis
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176387551
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:20 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hallo overigens :@
Ik dacht, ik kom eens meeposten.
*O* :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:21:45 #49
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176387558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:20 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hallo overigens :@
Ik dacht, ik kom eens meeposten.
Welkom! Toepasselijke username voor de culsc :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:22:59 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176387588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:20 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hallo overigens :@
Ik dacht, ik kom eens meeposten.
:W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176387608
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Zit bij een weggeefhoek maar ga straks ook marktplaats en kringloopwinkels afstruinen.
Een bed, eettafel en stoelen heb ik dus al.
Gaat echt om van die suffe dingen zoals een vuilnisbak, deurmat enz.
Kasten, salontafel heb ik ookal

Grootste kostenpost wordt toch wel wasmachine, koelkast en fornuis met oven. Heb btw wel een combi-oven maar die is zo klein.
Ohja en witsel en verf en laminaat natuurlijk.

Vd week ff bijkleppen op de app ;) Heb eindelijk weer wat rust in mijn donder.
Ben nu nog in Eindhoven vnv weer naar huis
Een vriendin van mij haalt die dingen ook al jaren van marktplaats. Hooguit 50 euro en ze doet er vaak nog jaren mee.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')