abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:05:05 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176383917
Bij een politie-inval in Breda zijn vanmorgen twee mensen gewond geraakt. Het duo probeerde te vluchten en sprong vanaf het balkon op de vierde etage naar beneden :o :o In de woning vond de politie een dode man.

Even voor 06.00 uur wilde de politie een automobilist controleren. Toen de politie de auto benaderde ging die er als een haas vandoor. De bestuurder parkeerde verderop de auto. De twee inzittenden vluchtten daarna een woning op de vierde etage in de flat aan de Roeselarestraat in.

Bij de controle van de auto waarin de twee reden werden vuurwapens aangetroffen. Daarop wordt het arrestatieteam opgeroepen die een inval deed in de flat.

Trauma-arts
Tijdens de inval sprongen de twee verdachten over de rand van het balkon op de vierde verdieping om aan een arrestatie te ontkomen. Beide mannen raakten daarbij gewond. Een van de twee kwam op een lantaarnpaal terecht :o :') Een persoon is in de ambulance behandeld, de andere werd behandeld door een trauma-arts.

Het flatgebouw en omliggende straten zijn afgezet door de politie. De politie vond in de woning een dode man. Hoe lang het ontzielde lichaam er lag, is niet bekend. ,,Niet lang in ieder geval", meldt een woordvoerder. Over de leeftijd kan hij niets zeggen. Volgens de politie zijn er in de woning mogelijk wapens aanwezig.

De buurvrouw van de woning waar het duo zich verschanste, hoorde vanmorgen vroeg twee knallen. ,,Dat was waarschijnlijk de klap van de mannen toen ze van het balkon sprongen", aldus de politie. Ze kende de buren niet echt.

https://www.ad.nl/binnenl(...)uchtpoging~a39aecef/

Van 4 hoog naar beneden springen, je moet het maar durven :B
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:06:23 #2
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_176383933
Op een lantaarnpaal landen :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 11:07:43 #3
8781 crew  Frutsel
pi_176383957
Lol je was me net een paar seconden voor...

quote:
Tweetal valt van balkon bij politie-inval in Breda, allebei zwaargewond

BREDA - Een arrestatieteam van de politie is dinsdagmorgen vroeg een woning binnengevallen aan de Roeselarestraat in de wijk Hoge Vucht in Breda. Daarbij zijn twee verdachten gewond geraakt. Ze sloegen op de vlucht en vielen van een balkon.

De politie deed de inval, omdat surveillerende agenten tijdens een controle van de auto van de verdachten meerdere handvuurwapens zagen liggen. Agenten achtervolgden vervolgens de verdachten en kwamen met behulp van een speurhond uit bij de flatwoning, aldus een woordvoerder.

Arrestatieteam
Vanwege de mogelijk aanwezigheid van wapens in de woning, haalde de politie er een arrestatieteam bij. Toen het arrestatieteam binnenkwam, vluchtten twee verdachten aan de achterzijde het huis en sprongen vermoedelijk vanaf de derde verdieping van het balkon.

Bij de sprong kwam een verdachte op een lantaarnpaal terecht, de andere op straat. Het duo raakte zwaargewond. Meerdere ambulances kwamen ter plaatse. Ook een traumahelikopter werd opgeroepen. De verdachten zijn naar het ziekenhuis gebracht. Wie de verdachten zijn, is nog niet bekend.

Schuur
Een buurtbewoner, die net de hond aan het uitlaten was, moest volgens eigen zeggen het schuurtje van een van de verdachten aanwijzen. Vervolgens ging de politie met een stormram naar binnen.

De politie is een uitgebreid onderzoek begonnen.
quote:
Dode man in woning Breda waar politie inval deed

In de woning in Breda waar de politie dinsdagmorgen een politie-inval deed, is een dode man gevonden. Het is niet bekend of de man door een misdrijf om het leven is gebracht.

Vanuit deze flatwoning aan de Roeselarestraat zijn dinsdagmorgen ook twee mannen gevlucht na een politie-inval die daarbij gewond raakten. Het duo probeerde te vluchten en sprong vanaf het balkon op de vierde etage naar beneden. In de woning vond de politie een dode man.

Controle
Even voor 06.00 uur wilde de politie een automobilist controleren. Toen de politie de auto benaderde ging die er als een haas vandoor. De bestuurder parkeerde de auto bij gebouw Zenne. De twee inzittenden vluchtten daarna een woning op de vierde etage in de flat aan de Roeselarestraat in.

Wapens
Bij de controle van de auto waarin de twee reden, werden vuurwapens aangetroffen. Daarop werd het arrestatieteam opgeroepen die een inval deed in de flat.

Tijdens de inval sprongen de twee verdachten over de rand van het balkon op de vierde verdieping om aan een arrestatie te ontkomen. Beide mannen raakten daarbij gewond. Een van de twee kwam op een lantaarnpaal terecht. Een persoon is in de ambulance behandeld, de andere werd behandeld door een trauma-arts.

Het flatgebouw en omliggende straten zijn afgezet door de politie. De politie vond in de woning een dode man. Hoe lang het ontzielde lichaam er lag, is niet bekend. Evenmin is duidelijk of hij door een misdrijf om het leven is gekomen. "Niet lang in ieder geval", meldt een woordvoerder. Over de leeftijd kan hij niets zeggen.

Volgens de politie zijn er in de woning mogelijk wapens aanwezig. Volgens de politiewoordvoerder gaat het sporenonderzoek uren duren.

Verband beschieting Tuinzigt
Volgens politiewoordvoerder Eric Passchier doet de politie onderzoek naar een mogelijk verband met de beschieting in de wijk Tuinzigt.

"De zaak staat in ieder geval los van de inval in de nacht van maandag op dinsdag bij een bedrijf in Oosterhout", zegt de woordvoerder.

De buurvrouw van de woning waar het duo zich verschanste, hoorde vanmorgen vroeg twee knallen. "Dat was waarschijnlijk de klap van de mannen toen ze van het balkon sprongen." Ze kende de buren niet echt.
quote:
Tijdens de inval sprongen de twee verdachten over de rand van het balkon op de vierde verdieping om aan een arrestatie te ontkomen
Dan wil je wel erg graag aan de politie ontkomen... :{
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:08:35 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176383967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:06 schreef ShevaJB het volgende:
Op een lantaarnpaal landen :')
:{w Misschien brandde hij niet, en kon je hem dus niet zien :+
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:09:44 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176383981
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Lol je was me net een paar seconden voor...
Dan wil je wel erg graag aan de politie ontkomen... :{
En heel graag met een gele helikopter eens een vluchtje maken _O- :+

  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:10:29 #6
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_176383991
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:{w Misschien brandde hij niet, en kon je hem dus niet zien :+
Ik denk dat zijn paal nu wel brandt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 januari 2018 @ 11:12:26 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_176384011
Ik dacht al, waarom zou je van vier hoog willen springen. Nou om dus onder moord uit te komen. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:13:46 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176384036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:10 schreef ShevaJB het volgende:
Ik denk dat zijn paal nu wel brandt.
Kan, maar misschien is die lantaarnpaal nu wel diep in zijn endeldarm verdwenen :? :@
Dat wordt een leuk klusje voor de brandweer :P
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 11:32:24 #9
8781 crew  Frutsel
pi_176384307


ah.. het stoffelijk overschot is gesprongen...

:')
pi_176384447
Dus ze worden op straat aangehouden, ontsnappen en besluiten om direct naar het huis te rijden waar een lijk ligt om vervolgens daar van 4 hoog naar beneden te springen?

Wat een idioten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_176384453
Darwin award?
pi_176384464
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dacht al, waarom zou je van vier hoog willen springen. Nou om dus onder moord uit te komen. :D
Misschien zijn ze wel geduwd door ambtenaren om overheidsgeheimen te bewaren.
pi_176384538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus ze worden op straat aangehouden, ontsnappen en besluiten om direct naar het huis te rijden waar een lijk ligt om vervolgens daar van 4 hoog naar beneden te springen?

Wat een idioten.
Hahaha had t er net over met vriend.
Echt niks is logisch aan dit nieuwsbericht :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176384602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus ze worden op straat aangehouden, ontsnappen en besluiten om direct naar het huis te rijden waar een lijk ligt om vervolgens daar van 4 hoog naar beneden te springen?

Wat een idioten.
Denk eerder dat het treuriger is dan dat. Dat ze een appartement van een willekeurig iemand of die van een kennis zijn binnengedrongen om te schuilen en dat die bewoner niet meewerkte en het met de dood heeft moeten bekopen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:53:13 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176384646
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Denk eerder dat het treuriger is dan dat. Dat ze een appartement van een willekeurig iemand of die van een kennis zijn binnengedrongen om te schuilen en dat die bewoner niet meewerkte en het met de dood heeft moeten bekopen.
Dit dus.
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 januari 2018 @ 12:10:58 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_176384968
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel geduwd door ambtenaren om overheidsgeheimen te bewaren.
IK DENK HET OOK. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_176391117
En ik denk dat die twee zenuwelijers per ongeluk die man hebben doodgeschoten (dat zijn natuurlijk die twee knallen die de buuv hoorde) en vervolgens vergaten dat ze vier hoog zaten, toen ze uit het raam sprongen.
Een lichaam dat van grote hoogte valt, maakt een plofgeluid (in het ergste geval hoor je SPLASHHH!). Lantaarnpaal die gestompt wordt, maakt volgens mij een KLONK!-geluid.

Dit was brandhout, prettige dag verder.

;)
pi_176391146
Ik snap er geen hol van ook -O-
Je vermoord iemand in een flat, dan ren je terug naar dezelfde flat om vanuit die flat te jumpen.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 17:11:24 #19
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_176391265
WTF, deden ze ff snel een liquidatie voordat ze in cel wilden belanden? :')

Er wonen allemaal bejaarden in de flat. _O-
https://www.bndestem.nl/b(...)atig-prijs~afd9d7a5/
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_176391615
Buurtbewoner flat dode man: ‘Dit is wel een eng idee'.

BREDA - Bewoners van de flat in Breda waar vanmorgen een dode man werd aangetroffen, reageren geschokt maar vertellen ook dat er meer dingen in de flat gebeuren die niet door de beugel kunnen.

Twee mannen van 26 en 27 jaar vluchtten dinsdagochtend tussen 05.00 en 06.00 uur voor de politie, die hen het stopteken had gegeven voor een controle. Zij renden een flat aan de Roeselarestraat in Breda in. In hun auto trof de politie een tas met wapens aan. Door middel van een speurhond vond de politie het appartement op de derde verdieping waarin de vluchters schuilden. De twee hebben getracht via het balkon te ontkomen, maar eindigden beiden zwaargewond op de grond. Een van hen was op een lantaarnpaal gevallen. In het appartement trof de politie een dode man aan.




’Lawaai op de brandtrap’

Geen enkele bewoner van de flat zegt dinsdagochtend iets van het incidenten te hebben gezien, maar velen hebben wel het een en ander gehoord. Zoals de 82-jarige Corrie Fijneman, die op de tweede verdieping woont. “Ik hoorde rond 06.00 uur lawaai op de brandtrap, dat was de politie. Vervolgens zag ik ambulances, de politie en een helikopter. Toen durfde ik niet meer te slapen. Ik vind dit wel een eng idee. Ik heb al langer het gevoel dat er in de kleinere tussenwoningen dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.”

Fijneman denkt aan ’vechtpartijen en drugsdeals’. „Het is daar ook echt een duiventil, om de zo veel tijd woont er weer een ander jong iemand. In de andere appartementen is het rustiger, daar wonen mensen vaak wat langer. Ik zit hier ook al bijna 20 jaar en het is niet meer zo rustig als vroeger. Maar ik ga niet weg, heb hier al mijn vrienden en kaartclubjes zitten.”

’Drugsdeals op parkeerterrein’
Andere bewoners onderschrijven het verhaal van Fijneman. “In de tussenwoningen is het regelmatig prijs”, zegt de 73-jarige Rinus de Rooy, die al ruim tien jaar in de flat woont. “Ze stoppen daar van alles in, zonder te kijken hoe of wat. Op het parkeerterrein zie ik ook vaak drugsdeals plaatsvinden. Maar als ik dat tegen de politie zeg, vertellen ze me dat ik 112 moet bellen. Maar die dealers gaan echt niet op de politie zitten wachten hoor, dan zijn ze allang weg.”

Bang is hij niet. “Ik doe ’s avonds nooit open en als ze bij mij binnen durven te komen, heb ik een kruk klaarstaan om ze een klap mee te verkopen.”

’Je zult er maar naast wonen’
Jo Schuurmans, die op de vijfde verdieping woont, vindt dat er wat beter geselecteerd mag worden. “Ze duwen van alles in die tussenwoningen. Een tijdje terug werd er zelfs drugs gedeald in de hal beneden.” Ze schrikt van het incident. “Ik ben blij dat ik niet op de derde verdieping woon, je zult er maar naast wonen.” https://www.telegraaf.nl/(...)-is-wel-een-eng-idee
´
pi_176391742
Betreffende lantaarnpaal

:')
´
pi_176391958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Betreffende lantaarnpaal
[ afbeelding ]
:')
_O-
pi_176392150
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Betreffende lantaarnpaal
[ afbeelding ]
:')
hij staat nog ^O^
pi_176392276
Gelukkig spreken alle nieuwsberichten elkaar nogal tegen: zijn ze nou van de derde of de vierde verdieping gesprongen? :o Lijkt me voor ons arme sensatie-fok!ers uiterst belangrijke informatie!
pi_176392327
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Betreffende lantaarnpaal
[ afbeelding ]
:')
Lijkt dan toch te zijn gesprongen en niet vanaf de rand te zijn gevallen.
pi_176392410
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lijkt dan toch te zijn gesprongen en niet vanaf de rand te zijn gevallen.
en tevens met zijn rotkop gestuiterd tegen het glas[?] van het balkon, zag ik net op het nieuws.

Breda: dode in appartement is Soufian
http://www.misdaadjournal(...)artement-is-soufian/
´
pi_176397155
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Gelukkig spreken alle nieuwsberichten elkaar nogal tegen: zijn ze nou van de derde of de vierde verdieping gesprongen? :o Lijkt me voor ons arme sensatie-fok!ers uiterst belangrijke informatie!
Derde verdieping.

Absoluut honderd procent zeker. ;)

In het begin stond overal dat het op de vierde was, maar dat is zeker niet het geval.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176397237
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:11 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

en tevens met zijn rotkop gestuiterd tegen het glas[?] van het balkon, zag ik net op het nieuws.

Breda: dode in appartement is Soufian
http://www.misdaadjournal(...)artement-is-soufian/

Oh, dan misschien toch gevallen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:05:35 #29
274310 agenda
altijd vol!
pi_176397316
bron

Politie vermoedt verband tussen dode in flat Breda en beschieting van huizen

BREDA - De politie onderzoekt of er een verband is tussen het incident in de Bredase Roeselarestraat waar een dode werd gevonden in een woning en een schietincident eerder in de week, waarbij meerdere woningen werden beschoten.

Breda werd in de nacht van vrijdag op zaterdag rond halfdrie twee opgeschrikt doordat twee huizen werden beschoten in de Ahornstraat en de Hagehof. De politie vond meerdere kogelgaten en de politie hield een grote zoekactie naar de mogelijke daders.

Dinsdagmorgen deed de politie een inval bij een woning aan de Roeselarestraat in Breda om het vermoeden dat er wapens zouden liggen. De politie trof hier een dode man aan. Twee verdachten zouden van het balkon zijn gesprongen.

Verband
"Er is een ernstig vermoeden dat de twee incidenten met elkaar te maken hebben", zegt politiewoordvoerder Erik Passchier. "Breda is een fijne stad. Het is wel heel toevallig dat we dit soort incidenten zo kort achter elkaar hadden." Volgens Paschier ontstond tijdens het recherche-onderzoek op maandag al een vermoeden dat er een verband is, dinsdag werd dat vermoeden verder bevestigd.

De politie wil in het belang van het onderzoek nog niks zeggen welke aanwijzingen er zijn.
pi_176405779
Derde verdieping, vierde verdieping, gevallen, gesprongen....
De berichten spreken elkaar wel mooi tegen.
Protège moi de mes désirs.
pi_176406212
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Derde verdieping, vierde verdieping, gevallen, gesprongen....
De berichten spreken elkaar wel mooi tegen.
Derde verdieping. 100% zeker.

Dit weet ik uit zéér betrouwbare bron. ;)

Ze zijn nu druk bezig met onderzoek. Er circuleren veel geruchten en aannames rond op het internet. Zelfs al een (voor)naam van de vermeende overleden persoon. We moeten gewoon maar afwachten wat er nu uitkomt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176406327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 09:10 schreef Salina het volgende:

[..]

Derde verdieping. 100% zeker.

Dit weet ik uit zéér betrouwbare bron. ;)

Ze zijn nu druk bezig met onderzoek. Er circuleren veel geruchten en aannames rond op het internet. Zelfs al een (voor)naam van de vermeende overleden persoon. We moeten gewoon maar afwachten wat er nu uitkomt.
EDIT: op Facebook zijn er al condoléanceberichten te lezen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176406501
Doei soufian.we zullen je niet missen. Ik hoop dat al je vriendjes hetzelfde eindigen.
Whatever...
pi_176408284
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_176409784
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Derde verdieping, vierde verdieping, gevallen, gesprongen....
De berichten spreken elkaar wel mooi tegen.
Trouwens, de twee zijn 100% zeker gesprongen en niet gevallen.

Tenzij ze per ongeluk over een kunststofglas balustrade van ten minste 1,50 meter vallen maar dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176409865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:04 schreef Salina het volgende:

[..]

Trouwens, de twee zijn 100% zeker gesprongen en niet gevallen.

Tenzij ze per ongeluk over een kunststofglas balustrade van ten minste 1,50 meter vallen maar dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk.
Woon jij in hetzelfde appartement?
Protège moi de mes désirs.
pi_176410041
[ afbeelding ]


Wat ik me dan afvraag bij dit plaatje. Waarom zet de politie daar nu een ladder neer?
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:19:51 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176410084
Schietincidenten, Marokkaanse dode, gras is weer eens groen.
pi_176410837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:17 schreef praadje het volgende:

[ afbeelding ]

Wat ik me dan afvraag bij dit plaatje. Waarom zet de politie daar nu een ladder neer?
Waarschijnlijk sporenonderzoek.

Een van de gevluchte mannen schijnt tijdens zijn sprong bovenop de lantaarnpaal terecht te zijn gekomen (met zijn kop?), vervolgens door de klap terug gestuiterd te zijn tegen het balkon (dat echt minstens een meter van de lantaarnpaal vandaan staat) van de eerste etage, waar schijnbaar schade (een flinke kras/ster) is ontstaan.

Vandaar - neem ik aan - forensisch/sporenonderzoek?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176410874
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Woon jij in hetzelfde appartement?
Laat ik het maar zo zeggen: het wordt nu echt eens tijd om te gaan verhuizen denk ik. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:49:43 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176413019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:00 schreef Salina het volgende:
Laat ik het maar zo zeggen: het wordt nu echt eens tijd om te gaan verhuizen denk ik. ;)
:? Ramen donker maken met folie en verhuren als safe house :P
En er zijn ook net een paar plekken vrij in de onderwereld, dus werk zat daar :+
pi_176413393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:17 schreef praadje het volgende:

[ afbeelding ]

Wat ik me dan afvraag bij dit plaatje. Waarom zet de politie daar nu een ladder neer?
Daar is hij met zijn kop gestuiterd..je ziet de barst zitten als je goed kijkt ;)
´
pi_176413464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:04 schreef Salina het volgende:

[..]

Trouwens, de twee zijn 100% zeker gesprongen en niet gevallen.

Tenzij ze per ongeluk over een kunststofglas balustrade van ten minste 1,50 meter vallen maar dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk.
Het kan zijn dat ze naar een verdieping lager wilden vluchten, maar op dat moment zijn gevallen.
pi_176413841
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze naar een verdieping lager wilden vluchten, maar op dat moment zijn gevallen.
Dat zou op zich nog gekund hebben inderdaad. Alleen lijkt dat zeer onwaarschijnlijk aangezien er nog tenminste een meter tussen de flat en de lantaarnpaal zit. Als je via het balkon naar het onderliggende balkon probeert te klimmen en per ongeluk misgrijpt of gewoonweg valt, dan val je neem ik aan recht naar beneden en dus niet op een lantaarnpaal die een meter van de flat vandaan staat.

Het is me allemaal maar spannend in Breda. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176414064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:34 schreef Salina het volgende:

[..]

Dat zou op zich nog gekund hebben inderdaad. Alleen lijkt dat zeer onwaarschijnlijk aangezien er nog tenminste een meter tussen de flat en de lantaarnpaal zit. Als je via het balkon naar het onderliggende balkon probeert te klimmen en per ongeluk misgrijpt of gewoonweg valt, dan val je neem ik aan recht naar beneden en dus niet op een lantaarnpaal die een meter van de flat vandaan staat.

Het is me allemaal maar spannend in Breda. ;)
Ja, lijkt mij ook, maar ik dacht dat de politie zoiets wel suggereerde kort nadat het gebeurd was. Dat wil inderdaad nog niet zeggen dat het ook waar is.
Dat ze zijn gesprongen lijkt mij ook logischer, althans, gezien de afstand tussen de lantaarnpaal en het balkon. Van drie hoog naar beneden springen is op zichzelf natuurlijk helemaal niet logisch.
pi_176414185
Verdachte 1 is een Joegoslaviër en heeft zijn heup en enkele ribben gebroken.
Verdachte 2 is een Marokkaan en ligt in coma na zijn operatie.

Beide worden verdacht van moord en wapenbezit.
pi_176415643
Het slachtoffer dat dood is aangetroffen in een Bredase flat is volgens verschillende bronnen een man Marokkaanse komaf die Soufian zou heten. Eén van de twee verdachten van 26 en 27 uit Breda, die bij de flat van drie hoog naar beneden sprongen, is volgens BN/De Stem van Joegoslavische komaf.

Marokkaanse familie
De ander is van Marokkaanse komaf. De twee worden verdacht moord- of doodslag en wapenbezit.

BN/De Stem schrijft dat het dodelijk slachtoffer Soufian 25 jaar zou zijn en niet in Nederland staat ingeschreven.

Afgelopen weekend zijn in Breda ’s nachts twee woningen beschoten.

Soufian is volgens bronnen van BN/De Stem een familielid van de bewoners uit het beschoten huis aan de Hagehof in Breda. In de woning aan de Hagehof woont volgens buurtbewoners onder anderen de oma van de Marokkaanse familie. Er zijn geruchten dat familieleden actief zouden zijn in de drugshandel.

Zus
Ook de woning van een familielid van de Joegoslavische verdachte is in diezelfde nacht beschoten: het huis van diens zus in de Ahornstraat, die daar met haar kinderen woont. Dinsdag is daar in verband met het onderzoek naar de dode man opnieuw een doorzoeking geweest.

De Joegoslavische verdachte heeft bij de val van het balkon onder meer zijn heup en enkele ribben gebroken maar zou het relatief goed maken. De Marokkaanse verdachte ligt in coma.

Volgens BN/De Stem vloeit het conflict mogelijk voort uit een langer lopend conflict in de criminele wereld. Het dodelijke slachtoffer “Soufian” zou in oktober voor het Novotel aan de Dr. Batenburgstraat na een woordenwisseling geschoten hebben op een man.
https://www.crimesite.nl/slachtoffer-breda-is-marokkaanse-man/
´
pi_176415857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:58 schreef Salina het volgende:

[..]

Waarschijnlijk sporenonderzoek.

Een van de gevluchte mannen schijnt tijdens zijn sprong bovenop de lantaarnpaal terecht te zijn gekomen (met zijn kop?), vervolgens door de klap terug gestuiterd te zijn tegen het balkon (dat echt minstens een meter van de lantaarnpaal vandaan staat) van de eerste etage, waar schijnbaar schade (een flinke kras/ster) is ontstaan.

Vandaar - neem ik aan - forensisch/sporenonderzoek?
Thanks
pi_176415885
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:11 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Daar is hij met zijn kop gestuiterd..je ziet de barst zitten als je goed kijkt ;)
Wow, ja nu zie ik het.
pi_176417344
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:03 schreef praadje het volgende:

[..]

Wow, ja nu zie ik het.
Ik zie het niet echt. Ik kan deze foto ook niet vergroten.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176417454
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:23 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik zie het niet echt. Ik kan deze foto ook niet vergroten.
De witte vlek in het raam. Die moet jij kunnen zien, als je naar buiten kijkt. Toch?
Protège moi de mes désirs.
pi_176417517
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

De witte vlek in het raam. Die moet jij kunnen zien, als je naar buiten kijkt. Toch?
Yep, ik zie hem nu. (op de foto).

En nee, als ik naar buiten kijk kan ik niets zien. ;)
Wel een Domino's tegenover me (die vorig jaar overvallen is). :+ :s)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176432232
De digitale BN de Stem staat weer vol met drugsgerelateerde artikelen vandaag.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 16:24:11 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176455538
Zwaargewonde moordverdachten Breda doen aangifte tegen politie

Advocaten van de twee moordverdachten (26 en 27) uit Breda die dinsdagmorgen bij hun aanhouding zwaar gewond raakten door een val van een flat, hebben aangifte gedaan van poging tot doodslag of zware mishandeling door de politie.

Op basis van het voorlopige dossier vermoeden de advocaten Menno Buntsma en Wesley Welten dat ‘de politie een dermate vorm van geweld heeft gebruikt’ dat hun cliënten ‘ten val zijn gekomen’. :') _O-

Een en ander betekent dat de verdachten mogelijk niet zelf in blinde paniek van het balkon zijn gesprongen, zoals tot nog toe werd aangenomen, maar dat ze zijn gevallen door handelen van het arrestatieteam. Getuigen meldden meteen na het incident dat de politie met een zogeheten ‘bean bag’ op de verdachten had geschoten, vermoedelijk op het moment dat de twee naar het terras van de buren probeerden te vluchten.

Rijksrecherche
De raadslieden van de zwaar gewonde verdachten onthouden zich verder van elk commentaar omdat hun cliënten in alle beperkingen in voorlopige hechtenis zitten. Het Openbaar Ministerie in Breda bevestigt de aangifte. ,,Wij nemen de zaak zeer serieus. We hebben na de aanhoudingen ook meteen onderzoek door de Rijksrecherche. Die moet onderzoeken of er gepast geweld is gebruikt door de politie’’, zegt woordvoerster Martine Pilaar. Over de gebeurtenissen zelf vertelt ze niks: ,,We wachten het onderzoek af.’’

Voorgeleid
De twee moordverdachten worden vrijdagnamiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Dat gebeurt in ziekenhuizen waar de mannen worden verpleegd. Het gaat om een van oorsprong Bosnische man uit Breda, die onder meer zijn heup en enkele ribben brak, en een van oorsprong Marokkaanse man uit de stad. Hij raakte zo zwaar gewond dat hij nog in coma ligt en niet door de politie is gehoord. Zijn advocaat Wesley Welten neemt zijn belangen bij de rechter-commissaris waar.

Risico's
In het appartement troffen agenten na de arrestaties het ontzielde lichaam aan van Soufian (25), een bij de politie bekend lid van een familie uit Breda. De recherche onderzoekt of de zwaar gewonde verdachten met zijn dood te maken hebben. De aanwezigheid van de vermoorde man zou in elk geval kunnen verklaren waarom de verdachten zulke risico’s namen om aan de politie te ontkomen.

De politie wilde de twee mannen dinsdagmorgen rond 05.30 uur aanhouden voor een routinecontrole. Ze vluchtten en renden na een achtervolging de flat aan de Roeselarestraat in. Omdat in hun auto wapens werden aangetroffen, besloot de politie de mannen door een arrestatieteam te laten aanhouden.

Conflict
De recherche vermoedt dat de moord op Soufian te maken heeft met de beschietingen kort na elkaar van twee woningen afgelopen weekeinde in Breda. Doelwit aan de Hagehof was de woning van de oma van het dodelijke slachtoffer. In de woning die kort ervoor aan de Ahornstraat werd doorzeefd, woont een familielid van de Bosnische moordverdachte. Tussen de twee partijen bestaan volgens bronnen in het criminele (drugs)circuit al bijna een jaar grote spanningen. De moord op Soufian zou volgens hen het gevolg zijn van uit de hand gelopen wraak- en dreigacties over en weer na een recente ripdeal.

Burgemeester Depla van Breda heeft de twee beschoten panden meteen gesloten in verband met veiligheidsrisico's voor de wijk. Ook is er camerabewaking ingesteld bij de panden. Zegslieden uit het milieu stellen dat door het wederzijdse geweld de situatie nog altijd gespannen is.

https://www.ad.nl/breda/z(...)en-politie~a13c232b/

Goed bezig jongens :')
Had dan ook even thee gezet en koektrommel klaar
vervolgens stoelen in een kring en rustig de deur open doen :7
pi_176457317
Bosnische man, van oorsprong Marokkaanse man, Soufian...
Man, man, man, daar is geen woord Spaans bij. En die takkebende moet verpleegd worden, straks vastzitten tegen 400 euro per dag, rechtzitting, de hele familie zal wel weer in bijstand en toeslagencircus zitten. De buitenlandse dividendontvanger zal waarschijnlijk niet meebetalen...
pi_176457582
Jammer dat die twee niet dood zijn :s) Alleen maar een hoop geld en ergernis gekost voor de maatschappij, nu nog die opnamekosten in het ziekenhuis. En dan nog het lef hebben de politie aan te klagen.

Achja, volgende maand kunnen die twee kanslozen het nog een keer proberen. Nederland geeft dit soort crimineeltjes graag alle mogelijkheden die ze nodig hebben om hun carriere voort te zetten.
pi_176458036
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zwaargewonde moordverdachten Breda doen aangifte tegen politie
Hoe doen ze dat? De één ligt nog in coma en de ander in het ziekenhuis en beide spreken waarschijnlijk geen woord Nederlands.

Als ik ergens aangifte van wil doen moet ik een afspraak maken op het bureau. Komt de politie speciaal naar deze gasten toe om aangifte op te nemen?
Racist
pi_176459379
Moordflat Breda was ook een (kinky)sekshol

Er komt steeds meer aan het licht over de moord (en brand) op Soufian in de flat aan de Roeselarestraat in Breda. De hoofdpersonen in het verhaal waren slachtoffer Soufian en zijn vriend Asdin – degene die uit de flat op een lantaarnpaal is gesprongen. Het heeft allemaal te maken met ripdeals in het Bredase circuit, waarbij kilo’s goud zijn gestolen en telefoons met de nummers van harddrugsgebruikers.

Bewoners van de flat waren blijkens de berichten van onder meer Omroep Brabant al niet zo heel gecharmeerd van de buren, al zeiden ze dat niet met zoveel woorden. Er speelden zich daar inderdaad wat dingen af waar nette burgers doorgaans een lichte aversie tegen hebben. Zo werd het appartement gebruikt als sekshol, waar meisjes werkten die zich via de website kinky sexjobs aanboden.

Directe aanleiding voor de moord zou een van de rippartijen zijn, met als aanknopingspunt een eerste schietpartij bij het Novotel. Later werden andere woningen – waarvan werd vermoed dat betrokkenen zich ophielden – beschoten. Er zou hierbij ook teruggeschoten zijn, maar dat zal de politie nog wel aan het uitvogelen zijn. http://www.misdaadjournal(...)ok-een-kinkysekshol/
´
pi_176466460
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Moordflat Breda was ook een (kinky)sekshol
Met de huidige berichten over loverboys en meisjes die gedwongen in de prostitutie zitten zou ik als buurman toch hier en daar wat onopvallende camera's ophangen, dat zou zomaar eens van pas kunnen komen.
Racist
pi_176466681
Van 4 hoog naar beneden springen 😂😂😂😂😂
  zaterdag 13 januari 2018 @ 13:47:18 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176474529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Betreffende lantaarnpaal
[ afbeelding ]
:')
Het zou gaaf zijn als de springer door de lantaarnpaal gespiest was! Dat hij daar nog lag en dat hij losgezaagd moest worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176474716
ook nog de politie aan gaan klagen :')
Die hebben die advocaten toch wel hard uitgelachen toen die op het bureau verschenen
  zaterdag 13 januari 2018 @ 14:01:42 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176474742
Missen we niks aan, dit soort gasten.
pi_176475543
Grappig dat de advocaten (bij monde) van de twee verdachten aangifte hebben gedaan tegen de politie terwijl één van de twee verdachten nog in coma ligt en dus nog geen verklaring heeft af kunnen leggen aan zowel eigen advocaat als aan de politie.

De rechtstaat in NL is te ver doorgedraaid denk ik dan.

Valse aangifte doen is trouwens ook strafbaar. Als advocaat behoor je dat te weten. Het is niet zomaar een kwestie van "uitproberen en zie maar waar het schip strandt".

Of er is inderdaad iets meer aan de hand met de arrestatie, of deze aangifte is te lachwekkend voor woorden. :Y)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176475596
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Moordflat Breda was ook een (kinky)sekshol
en zijn vriend Asdin – degene die uit de flat op een lantaarnpaal is gesprongen.
Leuk zo'n regionale misdaadjournalist, maar de gesprongen lantaarnpaalspietser heet geen Asdin. Zijn echte naam is net iets anders. Bewust om de identiteit te beschermen of gewoon verkeerd geinformeerd?

Dit terzijde.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176476288
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:04 schreef Salina het volgende:

[..]

Leuk zo'n regionale misdaadjournalist, maar de gesprongen lantaarnpaalspietser heet geen Asdin. Zijn echte naam is net iets anders. Bewust om de identiteit te beschermen of gewoon verkeerd geinformeerd?

Dit terzijde.
Misschien hebben ze het enkel gehoord en moesten ze zelf gokken hoe het geschreven moet worden. Dat gaat wel eens vaker mis.
pi_176482754
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Het slachtoffer dat dood is aangetroffen in een Bredase flat is volgens verschillende bronnen een man Marokkaanse komaf die Soufian zou heten. Eén van de twee verdachten van 26 en 27 uit Breda, die bij de flat van drie hoog naar beneden sprongen, is volgens BN/De Stem van Joegoslavische komaf.

Marokkaanse familie
De ander is van Marokkaanse komaf. De twee worden verdacht moord- of doodslag en wapenbezit.

BN/De Stem schrijft dat het dodelijk slachtoffer Soufian 25 jaar zou zijn en niet in Nederland staat ingeschreven.

Afgelopen weekend zijn in Breda ’s nachts twee woningen beschoten.

Soufian is volgens bronnen van BN/De Stem een familielid van de bewoners uit het beschoten huis aan de Hagehof in Breda. In de woning aan de Hagehof woont volgens buurtbewoners onder anderen de oma van de Marokkaanse familie. Er zijn geruchten dat familieleden actief zouden zijn in de drugshandel.

Zus
Ook de woning van een familielid van de Joegoslavische verdachte is in diezelfde nacht beschoten: het huis van diens zus in de Ahornstraat, die daar met haar kinderen woont. Dinsdag is daar in verband met het onderzoek naar de dode man opnieuw een doorzoeking geweest.

De Joegoslavische verdachte heeft bij de val van het balkon onder meer zijn heup en enkele ribben gebroken maar zou het relatief goed maken. De Marokkaanse verdachte ligt in coma.

Volgens BN/De Stem vloeit het conflict mogelijk voort uit een langer lopend conflict in de criminele wereld. Het dodelijke slachtoffer “Soufian” zou in oktober voor het Novotel aan de Dr. Batenburgstraat na een woordenwisseling geschoten hebben op een man.
https://www.crimesite.nl/slachtoffer-breda-is-marokkaanse-man/
die Roeselaerestraat is tegenover mij
en die joegoslavische familie is eigenlijk Bosnische,heb de naam even kwijt..
heb gisteren voor mijn werk daar moeten zijn,is lekker dicht´getimeerd´
inwoner van die Ahornstraat zei dat er 18 kogels waren afgevoerd
ze waren op de Ahornstr 36 om precies te zijn
2 dagen later is in de straat verderop ,in de Lunetstraat, iemand gebotst met zijn auto en lekker doorgereden
http://www.bredavandaag.n(...)jding-op-lunetstraat
Tuinzigt is place to (not to) be

[ Bericht 2% gewijzigd door A_S_R op 14-01-2018 00:12:40 ]
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176483351
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:11 schreef PandaDrop het volgende:
WTF, deden ze ff snel een liquidatie voordat ze in cel wilden belanden? :')

Er wonen allemaal bejaarden in de flat. _O-
https://www.bndestem.nl/b(...)atig-prijs~afd9d7a5/
daarom hebben ze die flat als hun nest gekozen,kunnen ze vanuit makkelijker werken
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176488258
https://www.bndestem.nl/b(...)rbezetting~aeba735f/

"De recherche in West-Brabant heeft begin vorig jaar drie moord- cq doodslagonderzoeken stil moeten leggen vanwege onderzetting. Woordvoerder Dik Advocaat van de politie Zeeland-West-Brabant bevestigt dat.

:o :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176492728
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef Salina het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)rbezetting~aeba735f/

"De recherche in West-Brabant heeft begin vorig jaar drie moord- cq doodslagonderzoeken stil moeten leggen vanwege onderzetting. Woordvoerder Dik Advocaat van de politie Zeeland-West-Brabant bevestigt dat.
Journalisten hebben geen spellingscontrole? OnderBEzetting, of onderzettertjes voor onder de theekopjes?

Daarnaast, als het slachtoffer een bekende van de politie is (en dat is het al gauw als ik opsporing verzocht zie), waarom zou je dan zoveel tijd en geld steken (hihi) in een onderzoek? Het onderzoek op de moord van de daders een paar weken later is dan de slagroom op het toetje.
Opgeruimd staat netjes.
Racist
pi_176492797
Ik sluit niet uit dat de politie met harde hand de 2 opgejaagd hebben maar dat is het risico van het vak, bij dat soort zware criminelen moet je ook het zekere voor het onzekere nemen. En als er dan slachtoffers vallen dan is dat jammer (voor de criminelen dan).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_176497715
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:30 schreef Pedroso het volgende:
Ik sluit niet uit dat de politie met harde hand de 2 opgejaagd hebben maar dat is het risico van het vak, bij dat soort zware criminelen moet je ook het zekere voor het onzekere nemen. En als er dan slachtoffers vallen dan is dat jammer (voor de criminelen dan).
ik denk dat ze meteen zelf van balkoon hebben afgesprongen toen ze hoorden dat iemand binnenkwam
dan w8 je niet op duwtje
dan is het ook grappig dat advocaat zegt dat het om geweld bij de val ging
erger dan dit soort tuig zijn die advocaten die ze verdedigen en met onzin komen
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:43:05 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176497868
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef Salina het volgende:
....... Woordvoerder Dik Advocaat van de politie Zeeland-West-Brabant bevestigt dat.[/i]
:o :D
https://www.linkedin.com/in/dik-advocaat-2b072661/

:Y :Y
pi_176498130
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:02 schreef Toga het volgende:

[..]

Journalisten hebben geen spellingscontrole? OnderBEzetting, of onderzettertjes voor onder de theekopjes?
Ik refereerde eigenlijk gewoon alleen naar de vermeende nieuwe baan van onze Di(c)k, maar nu je er toch over begint:

Ik stoor me al jaren aan de matige tot zeer matige taalkennis van de gemiddelde journalist. Kijk op AD.nl, nu.nl, bndestem.nl of elders en de taalfouten komen op je af gesprongen als vliegen.

Nou weet ik van een goede vriend die journalistiek heeft gestudeerd en ook uit de nieuwsberichten zelf (no pun intended) dat de journalistieke opleidingen niet zo erg hoog in aanzien staan, maar wat ik op internet lees slaat werkelijk alles.

Het lijkt wel alsof elke net afgestudeerde journalist toegang heeft om alles maar op te laten pennen en om dat via het digitale web de wereld in te sturen. De schrijvende pers doet het stukken beter, maar de digitale journalistiek komt soms amper op het niveau van een gemiddeld Twitter-bericht uit.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:58:08 #75
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_176498147
Het lef om aangifte te doen tegen de politie! Wtf!
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')