abonnement Unibet Coolblue
pi_176383889
Wat zou nu de reden zijn dat hij in Qatar gaat voetballen? Geld heeft er natuurlijk niets mee te maken. Ik geef hem groot gelijk. Het einde van zijn carrière nadert en dat gaat hij natuurlijk cashen. Hij had ook voor de VS of voor China kunnen kiezen.

quote:
Sneijder krijgt direct aanvoerdersband: 'Hij zal inspiratie zijn voor de jeugd'

Al-Gharafa heeft Wesley Sneijder met open armen ontvangen. De middenvelder zelf voelt zich zeer welkom bij de nummer 7 van Qatar.

Sneijder staat dinsdag voor het eerst op het veld in Qatar, een dag na zijn presentatie bij Al-Gharafa. Want daar is het de recordinternational om te doen. 'Om eerlijk te zijn, mijn keuze hier te komen is om weer aan spelen toe te komen', zei de middenvelder, die voor anderhalf jaar tekende. 'Er werd gespeculeerd dat ik naar Amerika zou gaan, China of ergens anders. Maar ik las nergens dat ik naar Qatar zou gaan.'

Sneijder ging niet helemaal over één nacht ijs voor hij het licht op groen zette. 'Ik had de kans te spreken met een vriend, Anouar Diba, die al sinds 2011 in Qatar speelt. Hij vertelde me over de competitie en de club. Ik had dus genoeg informatie. Ik ben erg gelukkig met mijn keuze en kan niet wachten te beginnen.'
Voor de 33-jarige middenvelder voelde zijn entree in Qatar als een warm bad. 'Ik voel me zeer welkom. Ik ben hier om mijn ervaring en mijn kwaliteiten in te brengen bij het team. Ik wil ook de beloftes helpen hun skills te verbeteren. Ik heb gehoord dat de ploeg veel kwaliteiten herbergt.'

Voor Al-Gharafa was het niet de eerste keer dat het Sneijder had benaderd. 'We zijn zeer blij dat we zo'n grote speler bij ons hebben', zei technisch directeur Mahmoud Al Ghazal. 'We hebben geprobeerd hem vier jaar geleden te halen, maar dat lukte toen niet. We zijn blij hem eindelijk te hebben vastgelegd. Hij zal een grote toegevoegde waarde zijn voor onze ploeg en een inspiratie voor de jeugd. Hij zal aanvoerder zijn.'

https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-zijn-voor-de-jeugd
pi_176383929
Het is cashen.
pi_176383947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
Het is cashen.
Thanks
pi_176384301
Zonde man, veel mooier om je carriere in Nederland af te sluiten.. Zou ie het geld echt nog nodig hebben?
pi_176384396
Lekker zelf weten, is natuurlijk al een paar jaar weinig soeps meer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176385059
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:31 schreef The_Temp het volgende:
Zonde man, veel mooier om je carriere in Nederland af te sluiten.. Zou ie het geld echt nog nodig hebben?
Misschien heeft Yolanthe een gat in de hand.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:36:57 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176385350
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:31 schreef The_Temp het volgende:
Zonde man, veel mooier om je carriere in Nederland af te sluiten.. Zou ie het geld echt nog nodig hebben?
Er zijn maar heel weinig spelers die succesvol hun carriere in Nederland afsloten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:41:31 #8
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_176385423
Misschien kan Yolanthe naar Bollywood?
Ja ja
pi_176388220
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:31 schreef The_Temp het volgende:
Zonde man, veel mooier om je carriere in Nederland af te sluiten.. Zou ie het geld echt nog nodig hebben?
wat zou jij doen? voor 5 miljoen netto in een zandbak of in de eredivisie voor 7 ton.
pi_176389560
Yolanthe heeft iig ervaring met het dragen van hoofddoeken.
pi_176389971
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:16 schreef polderturk het volgende:

[..]

Misschien heeft Yolanthe een gat in de hand.
Zal wel meevallen. Neem aan dat ze nog niet door d'r gastendoekjes heen is?
pi_176390149
Die jongen gaat daar leven als een god, pakt nog zijn laatste miljoentjes mee en ziet weer een deel van de wereld.

Ik had het wel geweten.
pi_176390153
Nog ff lekker caschen , niks mis mee
pi_176609350
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:31 schreef The_Temp het volgende:
Zonde man, veel mooier om je carriere in Nederland af te sluiten.. Zou ie het geld echt nog nodig hebben?
Met een vrouw als Yolanthe heb je altijd veel geld nodig, iets dat zij zelf natuurlijk zal tegenspreken want " ze verdiend genoeg ged van haar zelf ", je weet wel die drogreden verhalen van vrouwen/meisjes in de 21st eeuw. Ze zijn allemaal succesvol met een eigen business opgestart en gestimuleerd van hun vriend/man zijn geld! Maar dat laatste laten ze natuurlijk weg want ze moeten vooral de onafhankelijke glamour zakenvrouw uitstralen zoals Sylvie Meiss/Victoria Beckham naar buiten toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2018 13:02:02 ]
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:04:58 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176609419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

wat zou jij doen? voor 5 miljoen netto in een zandbak of in de eredivisie voor 7 ton.
In Dubai wonen is ook niet echt een straf...
And so is the past
pi_176610252
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Met een vrouw als Yolanthe heb je altijd veel geld nodig, iets dat zij zelf natuurlijk zal tegenspreken want " ze verdiend genoeg ged van haar zelf ", je weet wel die drogreden verhalen van vrouwen/meisjes in de 21st eeuw. Ze zijn allemaal succesvol met een eigen business opgestart en gestimuleerd van hun vriend/man zijn geld! Maar dat laatste laten ze natuurlijk weg want ze moeten vooral de onafhankelijke glamour zakenvrouw uitstralen zoals Sylvie Meiss/Victoria Beckham naar buiten toe.
Volgens mij zijn sylvie & victoria niet de beste voorbeelden hiervan. Aardig selfmade via acteren, presenteren, modelijn, spicegirls etc.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:41:07 #17
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176610335
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Volgens mij zijn sylvie & victoria niet de beste voorbeelden hiervan. Aardig selfmade via acteren, presenteren, modelijn, spicegirls etc.
Dit.
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')