abonnement Unibet Coolblue
pi_176378870


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_176378883
Wtf, topicninja. Post door het slot heen :9
Lambo of Rekt
pi_176378892
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, kijk het maakt mij niet uit als iemand zelf dom genoeg is om ripple te kopen, maar dat hij anderen hier het ravijn mee intrekt... daar stoor ik me meer aan.
Je spreekt jezelf tegen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176378899
Zeg, wat vinden jullie van Ripple? Het is iets van 30% van mijn portfolio.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176378933
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:33 schreef einschtein het volgende:
Zeg, wat vinden jullie van Ripple? Het is iets van 30% van mijn portfolio.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5e hypotheek afsluiten, alles in ripple.
Lambo of Rekt
pi_176378947
Als Ripple dalijk op Coinbase staat 5 dollar makkie
Ga weg
pi_176378956
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:35 schreef Nikmans het volgende:
Als Ripple dalijk op Coinbase staat 5 dollar makkie
gelukkig is Ripple niet afhankelijk van dat schijtbedrijf Coinbase
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176378967
wie zit er in Qtum ???? en vooral waarom ?
  FOK!fotograaf maandag 8 januari 2018 @ 23:37:20 #9
145146 Andyy
pi_176378983
Dus de Koreaanse exchanges worden niet meer meegenomen door Coinmarketcap waardoor het lijkt dat alles instort?
https://www.reddit.com/r/(...)esponsible_decision/
  FOK!fotograaf maandag 8 januari 2018 @ 23:37:49 #10
145146 Andyy
pi_176378994
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:36 schreef Predator38 het volgende:
wie zit er in Qtum ???? en vooral waarom ?
Ik. Geen idee, vond het een leuke naam. Is wel lekker hard gegaan sinds erin zit
pi_176379002
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:37 schreef Andyy het volgende:
Dus de Koreaanse exchanges worden niet meer meegenomen door Coinmarketcap waardoor het lijkt dat alles instort?
https://www.reddit.com/r/(...)esponsible_decision/
oud nieuws, de crash is alweer grotendeel voorbij
pi_176379017
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, kijk het maakt mij niet uit als iemand zelf dom genoeg is om ripple te kopen, maar dat hij anderen hier het ravijn mee intrekt... daar stoor ik me meer aan.
Tja als iemand op basis van een troll hier zomaar wat koopt gaat ie hoe dan ook het ravijn in.
pi_176379038
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:38 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja als iemand op basis van een troll hier zomaar wat koopt gaat ie hoe dan ook het ravijn in.
zelfs troll coins moonen.......maar het zal vast wel meer fout gaan ja
pi_176379050
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:38 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja als iemand op basis van een troll hier zomaar wat koopt gaat ie hoe dan ook het ravijn in.
dit forum kun je wel sluiten dan met dat argument, want jullie tips hebben nog niemand steenrijk gemaakt
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176379057
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:36 schreef Predator38 het volgende:
wie zit er in Qtum ???? en vooral waarom ?
Ik geloof dat je voor 100qtum zo'n btc-optie erbij krijgt of iets in die trant, daarom is het ineens van 19 naar 60 usd gegaan. Ik ken niet de precieze details.
Lambo of Rekt
pi_176379062
Had bedacht MOD op 31 december te kopen maar toch maar niet gedaan want was net x2 gegaan..
pi_176379064
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:40 schreef alilami het volgende:

[..]

dit forum kun je wel sluiten dan met dat argument, want jullie tips hebben nog niemand steenrijk gemaakt
Waar heb ik een tip gegeven?

En waar pleit ik voor sluiting van dit forum?

TYFUS NU REAGEER IK TOCH.
pi_176379071
.
  FOK!fotograaf maandag 8 januari 2018 @ 23:41:13 #19
145146 Andyy
pi_176379075
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, kijk het maakt mij niet uit als iemand zelf dom genoeg is om ripple te kopen, maar dat hij anderen hier het ravijn mee intrekt... daar stoor ik me meer aan.
Is 18x je inleg verdienen dom?
pi_176379116
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:40 schreef alilami het volgende:

[..]

dit forum kun je wel sluiten dan met dat argument, want jullie tips hebben nog niemand steenrijk gemaakt
Toen die tips gegeven werden was jij nog niet op dit forum. Er zijn behoorlijk wat mensen hier, financieel flink onafhankelijk geworden, steenrijk wil ik niet zeggen, maar genoeg iig.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:43:11 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379120
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

5e hypotheek afsluiten, alles in ripple.
5e zit al in Putincoin :( 6e dan maar
pi_176379144
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:41 schreef Andyy het volgende:

[..]

Is 18x je inleg verdienen dom?
Als je op tijd uitstapt niet, je kunt wel winst maken, maar dat wil niet zeggen dat je om de juiste reden in ripple zit... Je hebt gewoon veel geluk gehad. Das heel wat anders.

Maar hier stopt de discussie ook gelijk, want ik ga niet weer dit hele riedeltje af :P

Blijf lekker ripple kopen ^O^
Lambo of Rekt
pi_176379155
Hoeveel VEN hebben jullie eigenlijk? Ik 340, maar wil moar
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176379158
En maar blijven happen jongens, lekker hoor.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:45:38 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379168
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:
En maar blijven happen jongens, lekker hoor.
Verkeerde PI.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176379193
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:45 schreef DeLoet het volgende:
Hoeveel VEN hebben jullie eigenlijk? Ik 340, maar wil moar
330 maar ik ga bijkopen ;)
net zoals REQ

dan maar geen mooncoins..... O-)
en nee ik shill deze coins ook niet, iedereen moet zelf weten waar die in investeerd
pi_176379211
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:
En maar blijven happen jongens, lekker hoor.
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Verkeerde PI.
Nou, het ergste is dat ik serieus denk dat dit geen trolls zijn, dat is veruit het ergste eraan _O-
Lambo of Rekt
pi_176379224
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Nou, het ergste is dat ik serieus denk dat dit geen trolls zijn, dat is veruit het ergste eraan _O-
iemand met een andere mening een troll noemen, wereldvreemd gedrag
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:49:16 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379243
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]


[..]

Nou, het ergste is dat ik serieus denk dat dit geen trolls zijn, dat is veruit het ergste eraan _O-
Klopt :P
Schaap in trollkleren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176379247
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:48 schreef alilami het volgende:

[..]

iemand met een andere mening een troll noemen, wereldvreemd gedrag
Nou dat zeg ik niet he, dat impliceert typisch dus indirect... jij begrijpt niet veel van wat hier gezegd wordt.
Lambo of Rekt
pi_176379304
ik lees net dat Bitfinix FUN gaat listen
pi_176379310
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou dat zeg ik niet he, dat impliceert typisch dus indirect... jij begrijpt niet veel van wat hier gezegd wordt.
buiten FOK! heeft Ripple honderdenduizenden aanhangers en investeerders, echo chamber hier stelt niet zoveel voor in het groter geheel
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176379330
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:52 schreef alilami het volgende:

[..]

buiten FOK! heeft Ripple honderdenduizenden aanhangers en investeerders, echo chamber hier stelt niet zoveel voor in het groter geheel
Ja, er geloven ook 4 miljard mensen in een God. Wat is je punt?
Lambo of Rekt
pi_176379335
ZRX _O_

De fomo is real.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176379336
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, er geloven ook 4 miljard mensen in een God. Wat is je punt?
slimme mensen
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176379343
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:51 schreef Predator38 het volgende:
ik lees net dat Bitfinix FUN gaat listen
Ah vandaar opeens die actie. Nice heb er 2960 stuks.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176379345
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:54 schreef alilami het volgende:

[..]

slimme mensen
_O-

Nu zijn we klaar.
Lambo of Rekt
pi_176379354
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:51 schreef Predator38 het volgende:
ik lees net dat Bitfinix FUN gaat listen
Bitfinex bedoel je?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:55:54 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379375
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:52 schreef alilami het volgende:

[..]

buiten FOK! heeft Ripple honderdenduizenden aanhangers en investeerders, echo chamber hier stelt niet zoveel voor in het groter geheel
Ik snap je doel gewoon niet echt. Wat probeer je te bereiken? Jij vindt Ripple goed, aller aller aller beste wat er is. Sommigen hier vinden het niks. Meestal is er geen discussie gaande over Ripple, totdat jij weer uit het niets een copy/paste doet van een Twitter account met 200 volgers of iets dergelijks. Wat wil je nou bereiken hier door constant reacties uit te lokken? Wordt jij daar nou echt zo gelukkig van?
pi_176379384
quote:
11s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bitfinex bedoel je?
ja tikfoutje, je snapt wat ik bedoel toch ?
pi_176379390
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik snap je doel gewoon niet echt. Wat probeer je te bereiken? Jij vindt Ripple goed, aller aller aller beste wat er is. Sommigen hier vinden het niks. Meestal is er geen discussie gaande over Ripple, totdat jij weer uit het niets een copy/paste doet van een Twitter account met 200 volgers of iets dergelijks. Wat wil je nou bereiken hier door constant reacties uit te lokken? Wordt jij daar nou echt zo gelukkig van?
ik deel XRP-nieuws met andere XRP-investeerders, anarchisten worden wild
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176379395
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:56 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja tikfoutje, je snapt wat ik bedoel toch ?
Ja ik vraag het ff. Dat is geod nieuws :) Zit ook in fun.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2018 @ 23:57:35 #43
230491 Zith
pls tip
pi_176379408
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:56 schreef alilami het volgende:

[..]

ik deel XRP-nieuws met andere XRP-investeerders, anarchisten worden wild
In je poll van gister bleek toch dat niemand op je ripple shilling zit te wachten?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:58:05 #44
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379415
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik vraag het ff. Dat is geod nieuws :) Zit ook in fun.
Schiet nu verticaal omhoog uit het niks op Binance, komt zo vast wel weer terug op aarde :P

Wist niet dat jij ook in FUN zat :D nice.
pi_176379418
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:57 schreef Zith het volgende:

[..]

In je poll van gister bleek toch dat niemand op je ripple shilling zit te wachten?
er zijn zeker 10 andere users in dit topic die geld in XRP hebben gestoken, ik ben zeker niet de enige
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  FOK!fotograaf maandag 8 januari 2018 @ 23:58:43 #46
145146 Andyy
pi_176379429
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:52 schreef alilami het volgende:

[..]

buiten FOK! heeft Ripple honderdenduizenden aanhangers en investeerders, echo chamber hier stelt niet zoveel voor in het groter geheel
Coins en hun achterliggende gedachten boeien me geen ruk, als ze maar stijgen in waarde vind ik alles prima
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:58:55 #47
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379436
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef alilami het volgende:

[..]

er zijn zeker 10 andere users in dit topic die geld in XRP hebben gestoken, ik ben zeker niet de enige
Er zijn ook tientallen mensen in MOD, FUN, VEN, LSK, SUB etc. etc. etc. maar geen enkele van die users zie je minstens 10x per dag een link posten naar iets over een bepaalde coin.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:59:15 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379444
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Andyy het volgende:

[..]

Coins en hun achterliggende gedachten boeien me geen ruk, als ze maar stijgen in waarde vind ik alles prima
|:(

Ja, want coins, de bijbehorende producten en de gedachten zijn niet waar je ze op uitkiest. -O- Je gokt maar wat?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 januari 2018 @ 23:59:20 #49
163650 Greys
pi_176379446
Oh wauw, Roger op het @Bitcoin Twitter account. Dat die kerel niet weer achter de tralies zit inmiddels met z'n misleiding _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176379448
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Andyy het volgende:

[..]

Coins en hun achterliggende gedachten boeien me geen ruk, als ze maar stijgen in waarde vind ik alles prima
Niets mis mee
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176379450
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Er zijn ook tientallen mensen in MOD, FUN, VEN, LSK, SUB etc. etc. etc. maar geen enkele van die users zie je minstens 10x per dag een link posten naar iets over een bepaalde coin.
niet nodig toch HODL
pi_176379452
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Er zijn ook tientallen mensen in MOD, FUN, VEN, LSK, SUB etc. etc. etc. maar geen enkele van die users zie je minstens 10x per dag een link posten naar iets over een bepaalde coin.
hun keuze
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 00:00:23 #53
145146 Andyy
pi_176379463
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

|:(
Ja, wat boeit mij ideologie nou? Iedereen zit hier om z'n vermogen te zien groeien. Coins zijn geen sportteams waar je voor of tegen bent.
pi_176379466
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Schiet nu verticaal omhoog uit het niks op Binance, komt zo vast wel weer terug op aarde :P

Wist niet dat jij ook in FUN zat :D nice.
Ja nog 35k , had eerder 70.. maarja spreiden, niet weten wat ik wil, en teveel willen toch, aan coins. Een hoop daarvan zit ook nu in VeChain, dus in principe maakt het niet zo heel veel uit, zolang je decentralized coin het overleeft naar volgend jaar, ga je geld verdienen, easy as that.
Lambo of Rekt
pi_176379477
Roger Ver en XRP zijn toch wel de grootste gezwellen van dit cryptowereldje.

Doe mij dan maar BITTCONNEECCCTTT die doen niet eens alsof het geen farce is. :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:01:42 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379492
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja nog 35k , had eerder 70.. maarja spreiden, niet weten wat ik wil, en teveel willen toch, aan coins. Een hoop daarvan zit ook nu in VeChain, dus in principe maakt het niet zo heel veel uit, zolang je decentralized coin het overleeft naar volgend jaar, ga je geld verdienen, easy as that.
Als in dit jaar gaat het een keer klappen en alle shitcoins gaan :W

Edit: Dat van teveel verschillende coins willen is echt een ziekte man. Ik word er gek van :D Ben blij dat ik besloten heb voor nu alleen op Binance te zitten. Vallen al heel wat coins af :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:01:59 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379498
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Er zijn ook tientallen mensen in MOD, FUN, VEN, LSK, SUB etc. etc. etc. maar geen enkele van die users zie je minstens 10x per dag een link posten naar iets over een bepaalde coin.
Het is dat er geen Modumnieuws is vandaag (wat die stijging interessant maakt) :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176379501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als in dit jaar gaat het een keer klappen en alle shitcoins gaan :W
Jij zit toch 0% in ETH of BTC?

Als je dit echt denk zou ik toch maar effe wat gaan schuiven. :+
pi_176379512
6500 FUN hier.....

eind deze maand de UK Remote Gambling Software License.
volgende maand een event
ik ben benieuwd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:02:52 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379517
De echten zitten voor 1/4 in USDT.

Die breuk wort met de dag kleiner :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:03:10 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379522
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij zit toch 0% in ETH of BTC?

Als je dit echt denk zou ik toch maar effe wat gaan schuiven. :+
15% BTC nu, niks in ETH. BTC komt nog wel, ik verwacht niet dat het binnen nu en 3 maanden gebeurd dus schuiven kan altijd nog :P
pi_176379526
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:51 schreef Predator38 het volgende:
ik lees net dat Bitfinix FUN gaat listen
2 uur geleden 10k stukkies gekocht :D
Forcefield City Bewoner
pi_176379535
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als in dit jaar gaat het een keer klappen en alle shitcoins gaan :W

Edit: Dat van teveel verschillende coins willen is echt een ziekte man. Ik word er gek van :D Ben blij dat ik besloten heb voor nu alleen op Binance te zitten. Vallen al heel wat coins af :P
Herkenbaar, volgend jaar om deze tijd hoop ik dat ik de juiste heb :+
Lambo of Rekt
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:04:53 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176379550
Was vergeten dat ik nog iets van 130 VIA had op Poloniex :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:05:42 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379569
Verdeling nu is:

LSK 30%
VEN 20%
REQ 15%
BTC 15%
FUN 10%
ENJ 10%

Bovenste twee zijn echt de lange hodl coins. Rest wil ik best wisselen na wat winst. Interesse in XRB, maar weet niet hoe ik dat er in moet passen en al teveel stijging gemist denk ik. Enige optie zou BTC <> XRB ruil zijn.
pi_176379576
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:03 schreef roislecxe het volgende:

[..]

2 uur geleden 10k stukkies gekocht :D
heb jij ff mazzel..... ^O^
pi_176379610
als ze de license krijgen en wat meer bekendheid na het event kan de trein weleens gaan rijden.
ik blijf zitten
pi_176379613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:04 schreef leolinedance het volgende:
Was vergeten dat ik nog iets van 130 VIA had op Poloniex :')
Houden...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:07:54 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:05 schreef Kyran het volgende:
Verdeling nu is:

LSK 30%
VEN 20%
REQ 15%
BTC 15%
FUN 10%
ENJ 10%

Bovenste twee zijn echt de lange hodl coins. Rest wil ik best wisselen na wat winst. Interesse in XRB, maar weet niet hoe ik dat er in moet passen en al teveel stijging gemist denk ik. Enige optie zou BTC <> XRB ruil zijn.
ETH 50% en licht stijgende
MOD 25% en extreem stijgende
USD 25% uhhh

Alles staat in HODL modus :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:07:54 #70
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176379618
verleerde topic
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:08:41 #71
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176379638
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:07 schreef Majkool het volgende:

[..]

Houden...
Ja staan nu op de Ledger.

Die dingen zijn trouwens de afgelopen dagen ook in prijs verdrievoudigd _O-
pi_176379659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:07 schreef Onnoman het volgende:
verleerde topic
Zelfs die weten dat Waves garant staat voor een snelle oversteek.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 00:12:04 #73
145146 Andyy
pi_176379687
Is FUN leven? Misschien moet ik m'n stash Verge maar eens gaan schuiven
pi_176379734
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:12 schreef Andyy het volgende:
Is FUN leven? Misschien moet ik m'n stash Verge maar eens gaan schuiven
Met die license op het oog..
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:15:35 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176379762
Ik snap niet zo wat iedereen hier in FUN lijkt te zien :@
pi_176379767
Ook maar wat FUN gekocht. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:16:28 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379776
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef einschtein het volgende:
Ook maar wat FUN gekocht. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor hulde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176379780
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:12 schreef Andyy het volgende:
Is FUN leven? Misschien moet ik m'n stash Verge maar eens gaan schuiven
de online gokwereld is 60 biljoen groot en groeiende en niemand weet of die "opgelicht" word met winkansen etc
dmv FUN word dat wel vertrouwd.

dus ja er zit mogelijk een toekomst in.....maar mogelijk ook niet :P
geen license = crash geen samenwerkingen met grote partners = dood

als je er niks in ziet ???? Tja .......60 biljoen is best veel geld wat erin omgaat
verder ieder voor zich
pi_176379781
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef leolinedance het volgende:
Ik snap niet zo wat iedereen hier in FUN lijkt te zien :@
Online gokken is wel groot?
pi_176379787
Mooi dat die belachelijke Paczooi weer wegzakt... Harde les hopelijk
pi_176379791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef einschtein het volgende:
Ook maar wat FUN gekocht. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb beide
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:17:04 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379793
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:12 schreef Andyy het volgende:
Is FUN leven? Misschien moet ik m'n stash Verge maar eens gaan schuiven
Zal geen $10 coin worden schat ik maar zeker potentie om op korte termijn 500% te gaan afhankelijk van licentie en de producten die gaan komen.

En nee korte termijn is niet 2 weken ;)

Die sell walls bij VEN mogen echt dood trouwens.
pi_176379804
Ik heb nog wat HST, dat wil ik eigenlijk wel verruilen voor XRB. Twijfel alleen een beetje. :P
pi_176379814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die sell walls bij VEN mogen echt dood trouwens.
Grijp je kans nu het nog kan en lift mee met de whales
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:18:46 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176379817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:16 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Online gokken is wel groot?
Ja maar volgens mij zijn er veel meer van dit soort casinocoins (geweest). En voor poker en andere spellen / sporten. Misschien is FUN anders, maar ik zie het nog niet zo zitten.
pi_176379818
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zal geen $10 coin worden schat ik maar zeker potentie om op korte termijn 500% te gaan afhankelijk van licentie en de producten die gaan komen.

En nee korte termijn is niet 2 weken ;)

Die sell walls bij VEN mogen echt dood trouwens.
kan zomaar 0.8 a 1 dollar zijn binnen 6 maanden.....maar ook 0.00005 _O-
pi_176379826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja maar volgens mij zijn er veel meer van dit soort casinocoins (geweest). En voor poker en andere spellen / sporten. Misschien is FUN anders, maar ik zie het nog niet zo zitten.
ze hebben wel een aardig team erachter staan ook maar dat telt natuurlijk niet in de cryptowereld :)
pi_176379830
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zal geen $10 coin worden schat ik maar zeker potentie om op korte termijn 500% te gaan afhankelijk van licentie en de producten die gaan komen.

En nee korte termijn is niet 2 weken ;)

Die sell walls bij VEN mogen echt dood trouwens.
De release van hun product zou deze maand zijn. Ze staan ook op veel gok beurzen en in casino's, fysiek. Een designer van nintendo's starfox zit hierachter, dat is geen kleine jongen in de gaming wereld, hij heeft al meerdere awards ontvangen voor zijn bijdragen in de gaming industrie. Dit is een serieuze coin dus. :) Daarom zit ik erin, ingestapt op 312sat.
Lambo of Rekt
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 00:20:32 #89
145146 Andyy
pi_176379846
Fun zojuist van 2% naar 6.2% van m'n portfolio gegaan. Ben benieuwd
pi_176379847
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De release van hun product zou deze maand zijn. Ze staan ook op veel gok beurzen en in casino's, fysiek. Een designer van nintendo's starfox zit hierachter, dat is geen kleine jongen in de gaming wereld, hij heeft al meerdere awards ontvangen voor zijn bijdragen in de gaming industrie. Dit is een serieuze coin dus. :) Daarom zit ik erin, ingestapt op 312sat.
er zit ook een ex hoge pief van Pokerstars in :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:20:42 #91
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja maar volgens mij zijn er veel meer van dit soort casinocoins (geweest). En voor poker en andere spellen / sporten. Misschien is FUN anders, maar ik zie het nog niet zo zitten.
Voordeel van FUN is dat ze zelf geen casino zijn, maar een platform waarbij beide kanten (house + gokker) met meer vertrouwen hun ding kunnen doen. Als ze grote partners kunnen krijgen dan loopt het hard. Ze hebben binnen hun team connecties met PokerStars en als ze die binnen kunnen halen is het kassa.
pi_176379863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Voordeel van FUN is dat ze zelf geen casino zijn, maar een platform waarbij beide kanten (house + gokker) met meer vertrouwen hun ding kunnen doen. Als ze grote partners kunnen krijgen dan loopt het hard. Ze hebben binnen hun team connecties met PokerStars en als ze die binnen kunnen halen is het kassa.
en ze hebben al een test product je kan al gokken op de blockchain via hun website
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 00:21:58 #93
145146 Andyy
pi_176379874
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en ze hebben al een test product je kan al gokken op de blockchain via hun website
Je kunt ook gokken door FUN te kopen.
pi_176379887
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:21 schreef Andyy het volgende:

[..]

Je kunt ook gokken door FUN te kopen.
of PACcoin, of Tittiecoin.....
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:22:46 #95
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en ze hebben al een test product je kan al gokken op de blockchain via hun website
Goed team (inclusief connecties) + werkend product + geen casino maar een platform + mega markt die er gebruik van kan maken. Alle ingrediënten zijn er :D

Dat ze zelf geen casino zijn maakt het qua licenties ook 1000x makkelijker.
pi_176379905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Goed team (inclusief connecties) + werkend product + geen casino maar een platform + mega markt die er gebruik van kan maken. Alle ingrediënten zijn er :D

Dat ze zelf geen casino zijn maakt het qua licenties ook 1000x makkelijker.
volgens mij hebben 4 leden van dat team al een brede ervaring met gok licenties
pi_176379908
Zijn we FUN aan het shillen? Ben ik wel bij hoor, zit er zelf ook in.
pi_176379917
we zijn de fundamentals aan het onderbouwen...voor de verandering
als iemand geen FUN wilt dan lekker niet toch.....gaan ze lekker XRP kopen
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 00:24:39 #99
145146 Andyy
pi_176379923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Goed team (inclusief connecties) + werkend product + geen casino maar een platform + mega markt die er gebruik van kan maken. Alle ingrediënten zijn er :D

Dat ze zelf geen casino zijn maakt het qua licenties ook 1000x makkelijker.
Iedereen zit Ark ook op te hemelen, toch blijft Ark tegenvallen op de markt
pi_176379930
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:24 schreef Andyy het volgende:

[..]

Iedereen zit Ark ook op te hemelen, toch blijft Ark tegenvallen op de markt
Het gaat dan ook om lange termijn, niet korte.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:25:03 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:23 schreef Predator38 het volgende:

[..]

volgens mij hebben 4 leden van dat team al een brede ervaring met gok licenties
Ze hoeven zelf dus geen echt goklicenties te hebben, omdat ze niet zelf de markt op gaan maar alleen platform/software leveren als het ware. Ze moeten alsnog enkele licenties binnen weten te halen, maar daarbij zijn de regels vele malen minder streng. Althans zo heb ik het begrepen via vrienden die in die wereld zitten :P
pi_176379939
Ik nomineer alilami tot grootste clown van dit topic. We hebben er al een paar voorbij zien komen. fukforce, klaas, en nu deze troll weer. Ach, gewoon negeren en dan wordt de dagelijkse bagger die ze uitkramen vanzelf minder.
pi_176379942
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:21 schreef Andyy het volgende:

[..]

Je kunt ook gokken door FUN te kopen.
FUN steunen, als ze groot worden in de toekomst gaan ze vele gokkers het ravijn intieven
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:26:20 #104
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176379955
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:24 schreef Andyy het volgende:

[..]

Iedereen zit Ark ook op te hemelen, toch blijft Ark tegenvallen op de markt
VEN ook, FUN ook, mja wat doe je er aan?

Ik zit alleen maar te onderbouwen waarom >>>IK<<< in FUN zit. Als iemand denkt hij leuk laat ik mij er ook eens in verdiepen prima ... als iemand anders denkt wat een kut coin, ook prima :P Ik word er niet anders van :D
pi_176379956
Nu we het toch over fundamentels hebben, wat vinden mensen van BAT? Aan de ene kant vind ik het een leuk concept aan de andere kant zijn er zulke machtige spelers in die markt die bijna een monopoly hebben dat het een beetje kansloos lijkt. Ik heb ze zelf wel overigens.
pi_176379958
Ik zag laatst een goed filmpje over Ripple met een duidelijke uitleg, vond het wel grappig. Enkele quotes:

"If Satoshi Nakamoto is Luke Skywalker then Ripple is Darth Vader"
"Donald Trump could buy the Ripple company and turn off your money"
"60% of all Ripple coins are in the hands of the company and are not actively sold so the marketprice is based on only 40% of Ripple. The other 60% could dump any moment and crash the price"

Desondanks heb ik zelf nog steeds Ripple omdat ik er heel vroeg in zat. Almost nothing to lose
pi_176379959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:25 schreef alilami het volgende:

[..]

FUN steunen, als ze groot worden in de toekomst gaan ze vele gokkers het ravijn intieven
al XRP gekocht ?
pi_176379987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:26 schreef Predator38 het volgende:

[..]

al XRP gekocht ?
ja, 627 tijdens de dip maandag
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176380019
lijkt er trouwens wel op dat bij elke redelijke HODL coin dikke sell walls staan bij bepaalde niveaus
die kunnen niet eens plotseling naar de moon
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:30:17 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176380030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:29 schreef Predator38 het volgende:
lijkt er trouwens wel op dat bij elke redelijke HODL coin dikke sell walls staan bij bepaalde niveaus
die kunnen niet eens plotseling naar de moon
Nou ja, als die whales genoeg hebben binnengeharkt kunnen we vertrekken :D
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:31:10 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:24 schreef Predator38 het volgende:
we zijn de fundamentals aan het onderbouwen...voor de verandering
als iemand geen FUN wilt dan lekker niet toch.....gaan ze lekker XRP kopen
Precies. Ik zit niet in FUN, maar niet omdat ik het per definitie een kutcoin vind. Je kunt nu eenmaal niet overal in zitten. En dan moet je keuzes maken. Ik vind de argumenten die men hier noemt om er wél in te zitten overigens best sterk :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:31:11 #112
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176380040
Vorig jaar hebben veel munten ook maanden lang stil gestaan. Kan best harder gaan dit jaar allemaal, maar niet alles zal direct moon gaan.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 9 januari 2018 @ 00:33:05 #113
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176380070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:26 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zag laatst een goed filmpje over Ripple met een duidelijke uitleg, vond het wel grappig. Enkele quotes:

"If Satoshi Nakamoto is Luke Skywalker then Ripple is Darth Vader"
"Donald Trump could buy the Ripple company and turn off your money"
"60% of all Ripple coins are in the hands of the company and are not actively sold so the marketprice is based on only 40% of Ripple. The other 60% could dump any moment and crash the price"

Desondanks heb ik zelf nog steeds Ripple omdat ik er heel vroeg in zat. Almost nothing to lose
heel duidelijk.

Xrp kan prima doordraaien zonder ripple

De 60% xrp die ripple heeft zit in escrow waarvan 100m per maand vrijkomt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_176380075
mijn portfolio maakt zijn verliezen van vandaag ff in 20 minuutjes goed....
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:34:26 #115
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176380078
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je kunt nu eenmaal niet overal in zitten. En dan moet je keuzes maken.
Denk dat dit nog het moeilijkste is voor mij in crypto. Downswings zijn geen probleem, paniek niet snel, stap niet blind in etc, maar keuzes maken vind ik verschrikkelijk :P Vooral als je coins die je sterk vond hebt laten schieten en dan een week later omhoog ziet schieten (MOD, SUB, HST) terwijl je eigen coins lekker kabbelen.

Niet dat ik te klagen heb .... want voor het gemak vergeet ik dat ik nog steeds x2 sta na 8 dagen :P
pi_176380079
LIFE +679% Jezus Christus...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:35:29 #117
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176380088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:34 schreef vigen98 het volgende:
LIFE +679% Jezus Christus...
Ik weet zeker dat als wij een coin zouden uitbrengen voor $0.001 dat die ook zou moonen nu :P
pi_176380091
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:34 schreef vigen98 het volgende:
LIFE +679% Jezus Christus...
ik zag er een paar uur geleden een met 1169% hahahaha
pi_176380095
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:33 schreef Predator38 het volgende:
mijn portfolio maakt zijn verliezen van vandaag ff in 20 minuutjes goed....
Ik sta nog met veel int rood... het gaat op en neer, maaargoed de booming shit moet er nog aan komen. Lisk zometeen in february tot oktober, dat gaat 1 grote raket worden die interstellar vliegt. VeChain wat stasppen gaat zetten, FUN geloof ik ook wel en OmiseGO wat op de achtergrond stiekem als enige int groen staat vandaag bij mij. XRB en DRGN allebei rood.
Lambo of Rekt
pi_176380102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat als wij een coin zouden uitbrengen voor $0.001 dat die ook zou moonen nu :P
Ja weet je wat het is, ik zit gewoon te denken om paar K in paar shitcoins te stoppen want de margins daarmee zijn niet normaal _O- Kan het me ook veroorloven dus why not :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 00:38:05 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:37:26 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176380103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zag er een paar uur geleden een met 1169% hahahaha
DFSCoin 1761% nu 0.88cent :P
pi_176380107
ik wil deze week eigenlijk VEN uitbreiden en in DRGN stappen.
pi_176380110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:34 schreef vigen98 het volgende:
LIFE +679% Jezus Christus...
Dat werd vanmiddag geroepen op HITBTC. Ik heb niet gereageerd. Dat is de enige "degelijke exchange" waar het op verkrijgbaar is, en die kots ik inmiddels al uit vanwege 5K wat vast staat daar van mij.
Lambo of Rekt
pi_176380111
XRP prima coin
Je door emotie laten leiden :')
Ga weg
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:38:01 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380112
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat dit nog het moeilijkste is voor mij in crypto. Downswings zijn geen probleem, paniek niet snel, stap niet blind in etc, maar keuzes maken vind ik verschrikkelijk :P Vooral als je coins die je sterk vond hebt laten schieten en dan een week later omhoog ziet schieten (MOD, SUB, HST) terwijl je eigen coins lekker kabbelen.

Niet dat ik te klagen heb .... want voor het gemak vergeet ik dat ik nog steeds x2 sta na 8 dagen :P
Ik denk er niet teveel over na. Maak geen lijstje met 10 coins waarvan ik er 7 moet gaan wegstrepen ofzo. Om de zo veel tijd kies ik er 1 of 2 binnen een uurtje en daar investeer ik in. Vandaag was dat LTC.

Overigens was dat een fiat injectie, dat maakt het voor mij een stuk makkelijker. Want verkopen van een coin (zeker mijn hodl ETH) vind ik wel wat lastiger :P
pi_176380118
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

DFSCoin 1761% nu 0.88cent :P
Die werd nog 1 week geleden in een pump en dump chat geshilled ;(
pi_176380121
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Die werd nog 1 week geleden in een pump en dump chat geshilled ;(
Psst, om uberhaupt in de top 100 terecht te komen moet UTN x13 (in USD) gaan ofzo.



[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 00:39:41 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:39:26 #128
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176380127
Voordeel van Binance is dat ik niet in al die shit coins kan stappen, zelf bescherming :D
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:40:03 #129
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176380132
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja weet je wat het is, ik zit gewoon te denken om paar K in paar shitcoins te stoppen want de margins daarmee zijn niet normaal _O- Kan het me ook veroorloven dus why not :P
Heb je al gedaan met Universa toch? ;)
pi_176380134
Als UTN een Cardanootje doet koop ik samen met viger98 FOK!.
pi_176380135
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Psst, om uberhaupt in de top 100 terecht te komen moet UTN x13 (in USD) gaan ofzo.
Dat wordt echt genieten dat Universa _O_ ben je ook van plan om het te holden?
pi_176380138
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:40 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Heb je al gedaan met Universa toch? ;)
:’) ok.
pi_176380140
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat wordt echt genieten dat Universa _O_ ben je ook van plan om het te holden?
Ja.
pi_176380142
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:40 schreef Typisch het volgende:
Als UTN een Cardanootje doet koop ik samen met viger98 FOK!.
_O_ lijkt me wel lachen.
pi_176380145
jezus zeg, ENJ brengt best een goede mobile wallet uit vandaag en de koers flikkert naar beneden.....wat is dit nou weer.
pi_176380154
FUN vliegt....bijna 0.20
pi_176380155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:41 schreef Predator38 het volgende:
jezus zeg, ENJ brengt best een goede mobile wallet uit vandaag en de koers flikkert naar beneden.....wat is dit nou weer.
In één maand 800% niet genoeg?
pi_176380156
Waren jullie bij de ICO ?😜
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:42:16 #139
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176380157
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:’) ok.
Garpje
pi_176380160
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

In één maand 800% niet genoeg?
ik zat er veel te laat in :(
maar waarom klapt de koers als er iets moois word gereleased ?
pi_176380162
* ICO van universa
pi_176380164
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:37 schreef Nikmans het volgende:
XRP prima coin
Je door emotie laten leiden :')
genoeg andere coins die 'onethisch' zijn, maar omdat daar geen banksters bij betrokken zijn is het plotseling geen probleem
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:43:10 #143
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176380166
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Predator38 het volgende:
FUN vliegt....bijna 0.20
Bitfinex rumor schijnt Bitfinex nieuws te zijn. Groene cijfers +1 :)
pi_176380169
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Waren jullie bij de ICO ?😜
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Idlerrr9292 het volgende:
* ICO van universa
Yes.
Last minute, BTC stond nog best hoog dus wel waar voor mijn centjes gehad.
pi_176380172
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja.
_O_
pi_176380173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef alilami het volgende:

[..]

genoeg andere coins die 'onethisch' zijn, maar omdat daar geen banksters bij betrokken zijn is het plotseling geen probleem
Jawel, die zijn ook onderdeel van het probleem.
pi_176380176
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:43 schreef vigen98 het volgende:

[..]

_O_
Ik denk stiekem echt dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176380178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Idlerrr9292 het volgende:
* ICO van universa
Ja, ik ook op het laatste moment :P Echt nog maar 1 uur voordat de ICO gesloten werd.
pi_176380180
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:43 schreef Typisch het volgende:

[..]


[..]

Yes.
Last minute, BTC stond nog best hoog dus wel waar voor mijn centjes gehad.
Netjes!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:44:40 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176380183
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zat er veel te laat in :(
maar waarom klapt de koers als er iets moois word gereleased ?
Nu al 2x voor mij. Eerst REQ nu ENJ :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:45:43 #151
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176380191
Nou, ben weer klaar voor vandaag. Redelijk in het groen alsnog :D Bis mogguh.
pi_176380193
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nu al 2x voor mij. Eerst REQ nu ENJ :P
kansloos....ik ook trouwens
pi_176380201
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk stiekem echt dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat het is, ik heb met Universa een gevoel die ik nooit bij andere coins krijg. Die Alexander moet echt enorm gaan promoten dan zijn we binnen. Als universa al 100x gaat, is de marketcap nog maar 3,2 miljard. Dat is peanuts over een jaar denk ik _O- Daarom wil ik ook minimaal 1 miljoen UTN gaan halen :P
pi_176380217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zat er veel te laat in :(
maar waarom klapt de koers als er iets moois word gereleased ?
Dit is omdat iedereen weet dat dat eraan zit te komen dus zitten ze er al in... dan is de prijs al dermate hoog gestegen dat eigenlijk het product wat ze gaan laten zien alleen maar tegen kan vallen.

Dan komt het op de markt, en dumpt iedereen de coins omdat ze de prijs niet verder zien stijgen. Dit heb ik de afgelopen maanden nu al tig keer gezien.
Lambo of Rekt
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:48:30 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380223
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Weet je wat het is, ik heb met Universa een gevoel die ik nooit bij andere coins krijg. Die Alexander moet echt enorm gaan promoten dan zijn we binnen. Als universa al 100x gaat, is de marketcap nog maar 3,2 miljard. Dat is peanuts over een jaar denk ik _O- Daarom wil ik ook minimaal 1 miljoen UTN gaan halen :P
Wat zou 1 miljoen UTN moeten kosten bij aanschaf? Ongeveer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 januari 2018 @ 00:48:49 #156
163650 Greys
pi_176380227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:42 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zat er veel te laat in :(
maar waarom klapt de koers als er iets moois word gereleased ?
"sell the news"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176380228
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is omdat iedereen weet dat dat eraan zit te komen dus zitten ze er al in... dan is de prijs al dermate hoog gestegen dat eigenlijk het product wat ze gaan laten zien alleen maar tegen kan vallen.

Dan komt het op de markt, en dumpt iedereen de coins omdat ze de prijs niet verder zien stijgen. Dit heb ik de afgelopen maanden nu al tig keer gezien.
maargoed....ik wil het juist houden omdat ik het een redelijke munt vond, niet om gelijk 30% te verliezen, wijze les geleerd weer....
pi_176380232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat zou 1 miljoen UTN moeten kosten bij aanschaf? Ongeveer.
In de ICO was het ongeveer 10k USD.

Als het op de eerste exchange ook zo is haal ik nog wel wat moois er bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 00:49:53 ]
pi_176380246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat zou 1 miljoen UTN moeten kosten bij aanschaf? Ongeveer.
Als je meteen kocht op de ICO 10.000 dollar. Maar ik kocht op het einde van de ICO waar 1 miljoen UTN 12.500 dollar zou kosten. Ik heb al redelijk wat UTN maar dat is dus te weinig voor mijn doel.
pi_176380255
wanneeer gaat UTN gelist worden ???? iemand een idee ?
pi_176380261
Wat maakt universa speciaal? Wat doet het? In het kort
Ga weg
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:54:26 #162
466083 Mordin
Scientist salarian
pi_176380263
Ik heb juist echt spijt van Universa. Totaal geen vertrouwen in. ;(
“Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.”
pi_176380265
mocht iemand interesse hebben om de normies en hun FUD te bestrijden
NWS / Bitcoin parodie ‘dogecoin’ is nu zelf al 2 miljard dollar waard
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:55:08 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176380267
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:54 schreef Nikmans het volgende:
Wat maakt universa speciaal? Wat doet het? In het kort
"Wij zijn Ethereum, maar dan nog beter!"

Verder dan dat kwam ik niet. Een soort Waves dus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176380268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:53 schreef Predator38 het volgende:
wanneeer gaat UTN gelist worden ???? iemand een idee ?
In het eerste kwartaal van 2018.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 00:55:36 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176380269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:54 schreef alilami het volgende:
mocht iemand interesse hebben om de normies en hun FUD te bestrijden
NWS / Bitcoin parodie ‘dogecoin’ is nu zelf al 2 miljard dollar waard
Doge heeft hier een cultstatus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176380276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:54 schreef Mordin het volgende:
Ik heb juist echt spijt van Universa. Totaal geen vertrouwen in. ;(
Verkoop mij je UTN dan? Ik bied je jouw aankoopprijs aan.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:00:09 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380306
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Als je meteen kocht op de ICO 10.000 dollar. Maar ik kocht op het einde van de ICO waar 1 miljoen UTN 12.500 dollar zou kosten. Ik heb al redelijk wat UTN maar dat is dus te weinig voor mijn doel.
Oh dat is nog wel te doen. 10 ETH :P
pi_176380315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oh dat is nog wel te doen. 10 ETH :P
Ik denk dat we echt gelijk x4 gaan ofzo out of the gates.

In beide gevallen ben ik tevreden, dat scheelt. :+
pi_176380324
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk dat we echt gelijk x4 gaan ofzo out of the gates.

In beide gevallen ben ik tevreden, dat scheelt. :+
Wat slecht en goed nieuws is voor mij. Slecht omdat ik dan 4x meer moet betalen om bij mijn 1 miljoen UTN doel te komen. Goed omdat mijn investering x4 is.
pi_176380325
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja. Als het bepaalde mensen HEEL VEEL geld oplevert, gaat het anderen weer HEEL VEEL geld kosten. Onvermijdelijk. En dat is ook het verschil met aandelen: die genereren echt geld, waardoor 'iedereen' er rijk van kan worden.
deze reacties doen toch gewoon pijn aan je ogen ;(
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:03:12 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380327
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk dat we echt gelijk x4 gaan ofzo out of the gates.

In beide gevallen ben ik tevreden, dat scheelt. :+
Tegen die tijd al mijn HST in UTN dus :P
pi_176380328
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oh dat is nog wel te doen. 10 ETH :P
Inderdaad.
pi_176380334
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

deze reacties doen toch gewoon pijn aan je ogen ;(
geen gezeik, iedereen rijk _O_
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176380335
Vandaag een 10tje ethereum verstuurd van hitbtc naar mijn wallet om te kijken of het aankomt. Net aangekomen, enige probleem is dat het 1 euro was😕.

Dit houdt dus denk ik in dat ik het bedrag dat ik op hitbtc heb staan wel kan vergeten😅

[ Bericht 22% gewijzigd door Idlerrr9292 op 09-01-2018 01:17:24 ]
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:04:39 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380336
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik dacht dat het echt 50k ofzo was. Omdat Magnet laatst zei dat $0,05 hem wel een mooie prijs leek.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:05:31 #177
466083 Mordin
Scientist salarian
pi_176380344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik dacht dat het echt 50k ofzo was. Omdat Magnet laatst zei dat $0,05 hem wel een mooie prijs leek.
Ik denk dat je net na release op exchanges het nog wel voor onder de ICO prijs kunt gaan kopen..
“Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.”
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:05:48 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380346
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:04 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Vandaag een 10tje ethereum verstuurd van hitbtc naar mijn wallet om te kijken of het aankomt. Net aangekomen, enige probleem is dat het 1 euro was😕.

Dit houdt dus denk ik in dat ik het bedrag dat ik op hitbtc heb staan wel kan vergeten😅
Wat is de ETH fee dan hitbtc?
pi_176380352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik dacht dat het echt 50k ofzo was. Omdat Magnet laatst zei dat $0,05 hem wel een mooie prijs leek.
Ja Magnet wilt het halen als het voor max 5 cent op de exchanges gezet wordt, wat al x5 de ICO prijs is.
pi_176380354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:05 schreef Mordin het volgende:

[..]

Ik denk dat je net na release op exchanges het nog wel voor onder de ICO prijs kunt gaan kopen..
Waarom heb jij er geen vertrouwen in dan?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:07:30 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176380356
Het wordt tijd dat LTC weer eens gaat moonen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:08:53 #182
466083 Mordin
Scientist salarian
pi_176380362
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom heb jij er geen vertrouwen in dan?
Ik vind centrale master nodes niet echt een fijne gedachte. Jij mag niet eens een node draaien die wat toevoegt aan het netwerk zonder toestemming..
“Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.”
pi_176380370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is de ETH fee dan hitbtc?
Ze hebben de withdraws van eth uitgeschakeld nu :’)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:12:35 #184
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176380376
Manmanman, een of andere DFSCoin gaat even 1667.04% omhoog in 24 uur. Wtf _O- het is een groot pump en dump spel geworden.

Ik dacht nog, hier wat in stoppen? nah.. :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 01:14:30 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176380381
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:08 schreef Mordin het volgende:

[..]

Ik vind centrale master nodes niet echt een fijne gedachte. Jij mag niet eens een node draaien die wat toevoegt aan het netwerk zonder toestemming..
Hierbij verklaar ik Universa officieel tot kutcoin. Top 10 incoming dus.

Wel te mijnen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:16:04 #186
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176380383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:12 schreef Basxt het volgende:
Manmanman, een of andere DFSCoin gaat even 1667.04% omhoog in 24 uur. Wtf _O- het is een groot pump en dump spel geworden.

Ik dacht nog, hier wat in stoppen? nah.. :')
Zakt alweer :P
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 01:17:12 #187
145146 Andyy
pi_176380386
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Doge heeft hier een cultstatus.
Ik heb een echte doge. Die is mij meer waard dan alle Dogecoins
pi_176380389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:08 schreef Mordin het volgende:

[..]

Ik vind centrale master nodes niet echt een fijne gedachte. Jij mag niet eens een node draaien die wat toevoegt aan het netwerk zonder toestemming..
net als IOTA dus, centralized coin.
pi_176380390
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:04 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Vandaag een 10tje ethereum verstuurd van hitbtc naar mijn wallet om te kijken of het aankomt. Net aangekomen, enige probleem is dat het 1 euro was😕.

Dit houdt dus denk ik in dat ik het bedrag dat ik op hitbtc heb staan wel kan vergeten😅

Net gevonden op reddit dat meerdere er last van hebben, fee is dan meestal 90% van uitbetaling😅😅😅😅😅
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 01:19:44 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176380396
Doe jezelf een lol een mijd alles met minder volume dan Bittrex en Binance. .
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176380397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:19 schreef Nattekat het volgende:
Doe jezelf een lol een mijd alles met minder volume dan Bittrex en Binance. .
Een DEXje hier en daar kan nog wel
pi_176380411
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hierbij verklaar ik Universa officieel tot kutcoin. Top 10 incoming dus.

Wel te mijnen?
Je zei zelf nog dat je Universa wou gaan halen. 🤔
pi_176380412
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176380420
quote:
Could Microsoft Use Spankcoin Instead?!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:45:34 #195
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176380457
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:04 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Vandaag een 10tje ethereum verstuurd van hitbtc naar mijn wallet om te kijken of het aankomt. Net aangekomen, enige probleem is dat het 1 euro was😕.

Dit houdt dus denk ik in dat ik het bedrag dat ik op hitbtc heb staan wel kan vergeten😅

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:17 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

Net gevonden op reddit dat meerdere er last van hebben, fee is dan meestal 90% van uitbetaling😅😅😅😅😅
Omzetten in Ripple (OHNEEE) want flat fee is maar 0.5 XRP (in vergelijking tot 14 VEN, 270 TRX of 17 SUB :') ). Dan zo snel mogelijk van die kneuzenexchange afknallen en uiteraard Ripple ook weer zo snel mogelijk lozen voor de mooiere projectjes. ^O^
015
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:49:10 #197
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176380465
Universa :) Zijn met mooie dingen bezig. Ik volg ze wel aardig op de voet. Er zit ook een kundig en transparant team achter, dat geeft toch wel een fijn gevoel. Veel media coverage ook, en ik lees fijne dingen in hun weekly reports. Die kan ook wel mooi gaan stijgen hoor
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 9 januari 2018 @ 02:47:52 #198
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176380643
Wraith is eindelijk uit :P
  dinsdag 9 januari 2018 @ 04:17:22 #199
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176380711
Het is goed dat ik nav Nattekat zijn advies alle Verge heb weggedaan.

:') uiteraard niet, alle 250.000 gehold
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 9 januari 2018 @ 04:31:11 #200
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176380720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 04:17 schreef Maikuuul het volgende:
Het is goed dat ik nav Nattekat zijn advies alle Verge heb weggedaan.

:') uiteraard niet, alle 250.000 gehold
Al een nieuwe brommer gekocht? :P
pi_176380738
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:40 schreef alilami het volgende:

[..]

dit forum kun je wel sluiten dan met dat argument, want jullie tips hebben nog niemand steenrijk gemaakt
Praat lekker voor jezelf, mijn Snovio is x10 gegaan in 2 weken tijd :D prutser.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 05:44:32 #202
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176380764
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 04:31 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Al een nieuwe brommer gekocht? :P
Nee over een paar weekjes koop ik weer een motor in Vietnam. Met wat vrienden door het zuiden rijden.

Nu ben ik in Sri Lanka, 1x per week Reddit/Fok geeft een hoop rust in je hoofd qua crypto.

Niet checken zou wellicht nog beter zijn. Maar het is toch leuk om mensen die een dwingend advies geven ongelijk te geven. Daarom hold ik Verge al sinds januari 2017 :)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Eindredactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 06:15:02 #203
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176380798
VIA *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176380814
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 9 januari 2018 @ 06:36:17 #205
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176380838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:49 schreef richolio het volgende:
Universa :) Zijn met mooie dingen bezig. Ik volg ze wel aardig op de voet. Er zit ook een kundig en transparant team achter, dat geeft toch wel een fijn gevoel. Veel media coverage ook, en ik lees fijne dingen in hun weekly reports. Die kan ook wel mooi gaan stijgen hoor
Die houd ik nu ook in de gaten.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 06:45:22 #206
145146 Andyy
pi_176380891
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 02:47 schreef Printerkabel het volgende:
Wraith is eindelijk uit :P
Tuurlijk, precies net nadat ik Verge verkoop. Graag gedaan mensen :P
pi_176381157
Heb ik een berg met FUN, denk in dat ik nog steeds niet genoeg heb. Dat heb ik nou bij elke coin die ik hold :')
pi_176381193
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 02:47 schreef Printerkabel het volgende:
Wraith is eindelijk uit :P
MEteen een reeks sell orders aangemaakt toen ik het voorbij zag komen een paar uur geleden. :D ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176381258
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 04:31 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Al een nieuwe brommer gekocht? :P
Nieuwe banden bedoel je.

Ripple zet de dalende trend voort....
U MAD?
pi_176381373
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 07:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nieuwe banden bedoel je.

Ripple zet de dalende trend voort....
Gebeurt elke keer na de pump, de onvermijdelijke dump. Ripple is een echte pump n dump coin pur sang. Ik hodl ze ook, maar ben me er wel van bewust. Elke keer trappen noobs er weer in, en is er weer een nieuwe generatie bagholders gecreëerd. Maar omdat ie zo pump gevoelig is (eens in de paar maanden), en hype gevoelig, houd ik mijn niet al te grote investering wel lekker vast. Ripple was mijn eerste echte FOMO coin, met de eerste pump kocht ik een zak op $0.05 en wat stresste ik em toen die in elkaar klapte. Maar, van geleerd, gehodled en is nu een best leuk bedrag. Tis alleen niet meer de moeite waard om er veel in te steken.
Ripple maximalisme heb ik maar een woord voor: :')

Sorry voor die gast die een paar dagen terug 15000 Ripple had gekocht voor $3 per stuk. That must hurt... :'(
pi_176381381
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 07:42 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Gebeurt elke keer na de pump, de onvermijdelijke dump. Ripple is een echte pump n dump coin pur sang. Ik hodl ze ook, maar ben me er wel van bewust. Elke keer trappen noobs er weer in, en is er weer een nieuwe generatie bagholders gecreëerd. Maar omdat ie zo pump gevoelig is (eens in de paar maanden), en hype gevoelig, houd ik mijn niet al te grote investering wel lekker vast.

Maar Ripple maximalisme heb ik maar een woord voor: :')
'' :')'' beste woord 2018
pi_176381507
Haha ripple is den echten shitcoin.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 07:54:06 #213
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176381532
Had 1000 Ripple op 1.10$ gekocht. Dus sta nog prima winst.

Waarom zetten mensen een sell order op Verge na de release dan? Ik denk nog wel dat hij fijn omhoog gaat als alles vlekkeloos verloopt en de media het oppikt.

Ik ben dan ook geen daytrader
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176381630
Hahaha ripple :D wat een genot dat die coin zo snel weer leegloopt. Je zal maar een ripple sjiller zijn, dan ben je mooi in het kontje genomen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:06:08 #215
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176381677
36 FUN om te withdrawen, bittrex zen moeder
pi_176381701
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 07:54 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zetten mensen een sell order op Verge na de release dan?
Je geeft antwoord op je eigen vraag. :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 07:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk nog wel dat hij fijn omhoog gaat als alles vlekkeloos verloopt en de media het oppikt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:14:38 #217
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176381770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je geeft antwoord op je eigen vraag. :D

[..]

Sell order als je weet dat een coin hoogstwaarschijnlijk omhoog gaat deze week?

Stel hij zou niet meer onder de 20cent dippen dan moet je dus duurder bijkopen. Is het dan niet beter om te holden en kijken wat hij volgende week doet?

Als ik eigenlijk aan mijn initiele plan had gehouden toen ik Verge kocht (650.000stuks) hadk nu ~ $135.000 gehad :') jammer van de fud maar spreiden is toch verstandiger. Daarom hold ik nu echt al mijn Verge
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:18:31 #218
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176381826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hahaha ripple :D wat een genot dat die coin zo snel weer leegloopt. Je zal maar een ripple sjiller zijn, dan ben je mooi in het kontje genomen :D
Waarom genot? Vind je het leuk om te lezen dat mensen geld verliezen? Zielig persoon ben je dan zeg.

Zelf heb ik overigens geen Ripple. Maar is wel 'sneu' voor de mensen die nu hun geld zien verdampen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176381845
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:14 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Sell order als je weet dat een coin hoogstwaarschijnlijk omhoog gaat deze week?
Ja. Buy low, sell high enzo.

quote:
Stel hij zou niet meer onder de 20cent dippen dan moet je dus duurder bijkopen.
Waarom zou dat moeten?

quote:
Is het dan niet beter om te holden en kijken wat hij volgende week doet?
Ik houd een klein beetje.

quote:
Als ik eigenlijk aan mijn initiele plan had gehouden toen ik Verge kocht (650.000stuks) hadk nu meer dan $135.000 gehad :') jammer van de fud. Daarom hold
Als er zo veel hype is als de afgelopen weken rond Verge weet je gewoon dat je moet verkopen, dus dat heb ik ook gedaan. En van het deel wat ik heb gehouden, verkoop ik nu hopelijk alsnog een groot deel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176381854
oh man man man kijk zrx eens lekker gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:21:23 #221
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176381872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom genot? Vind je het leuk om te lezen dat mensen geld verliezen? Zielig persoon ben je dan zeg.

Zelf heb ik overigens geen Ripple. Maar is wel 'sneu' voor de mensen die nu hun geld zien verdampen.
Vind zoiets ook raar om te lezen.

Ik geniet er enkel van om mensen hun ongelijk te geven. Zoals Nattekat, die vond het leuk om mij geld te zien verliezen omdat ik Verge hold. Des te harder lach ik nu dat hij weer stijgt. Afgunst naar anderen omdat ze een bepaalde keuze maken :/ ik begrijp het niet. Maar om deze reden ben ik nu ook veel minder actief in dit topic. Zoveel negativiteit
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176381873
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom genot? Vind je het leuk om te lezen dat mensen geld verliezen? Zielig persoon ben je dan zeg.

Zelf heb ik overigens geen Ripple. Maar is wel 'sneu' voor de mensen die nu hun geld zien verdampen.
ripple was easy money, maar het had toch geen toekomst?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:24:44 #223
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176381920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ripple was easy money, maar het had toch geen toekomst?
Dus dan is het genot dat mensen hun geld verliezen? Man man wat een afgunst. BTC blijft toch kwestie van durven je spaargeld te investeren. En iedereen doet dat op z'n eigen manier. Als je dan geniet dat iemand(die een andere denkwijze heeft) zijn spaargeld er mee verliest... Geeft aan wat voor zielig persoon je bent.

Maar ach, zo is iedereen anders ;) Ik gun jullie allemaal een rijk leven! B:)B
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176381942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom genot? Vind je het leuk om te lezen dat mensen geld verliezen? Zielig persoon ben je dan zeg.

Zelf heb ik overigens geen Ripple. Maar is wel 'sneu' voor de mensen die nu hun geld zien verdampen.
zoiets heet narcisme
pi_176381949
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Dus dan is het genot dat mensen hun geld verliezen? Man man wat een afgunst. BTC blijft toch kwestie van durven je spaargeld te investeren. En iedereen doet dat op z'n eigen manier. Als je dan geniet dat iemand(die een andere denkwijze heeft) zijn spaargeld er mee verliest... Geeft aan wat voor zielig persoon je bent.

Maar ach, zo is iedereen anders ;) Ik gun jullie allemaal een rijk leven! B:)B
oh nee genot niet.

ik mag hopen dat niemand zo dom is te spelen met geld dat je eigenlijk nodig hebt. It's part of the game, you loose some you win some...
Over het algemeen hou ik ook buw high sell low aan...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:28:39 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176381977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:27 schreef alilami het volgende:

[..]

ja, 627 tijdens de dip maandag
daar zul je rijk van worden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176382064
Gister een rode dag in cryptoland en mijn portefeuille. Wat zal vandaag brengen?

Trouwens wel mee eens. De afgunst is hier is soms lekker groot. Vooral lekker lachen als iemand verlies maakt op een coin. Sneu
pi_176382073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:38 schreef ColeJ het volgende:
Gister een rode dag in cryptoland en mijn portefeuille. Wat zal vandaag brengen?
Een rode dag? Dat viel toch reuze mee? Alles staat alweer dik in het groen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176382096
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Een rode dag? Dat viel toch reuze mee? Alles staat alweer dik in het groen.
Ik werd er toch wel een beetje zenuwachtig van, maar ik hodl nu toch sterke coins

ICX ¤10 t.o.v. ¤2 2,5 week geleden :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 08:44:46 #230
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176382109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom genot? Vind je het leuk om te lezen dat mensen geld verliezen? Zielig persoon ben je dan zeg.

Zelf heb ik overigens geen Ripple. Maar is wel 'sneu' voor de mensen die nu hun geld zien verdampen.
En best hypocriet. Nu lachen omdat mensen 'de slechte keuze voor deze shitcoin' hebben gemaakt, terwijl de munt gewoon op de koers van enkele dagen geleden staat en er eigenlijk niks aan de hand is.

Voor hetzelfde geld staat de munt over een maand op $10,- (of weer terug op $0,25)
pi_176382192
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:38 schreef ColeJ het volgende:
Gister een rode dag in cryptoland en mijn portefeuille. Wat zal vandaag brengen?

Trouwens wel mee eens. De afgunst is hier is soms lekker groot. Vooral lekker lachen als iemand verlies maakt op een coin. Sneu
Mwah, als ik iemand zie struikelen is mijn eerste reactie vaak ook om te lachen... is gewoon menselijk :)
pi_176382196
Als er iemand is die zegt dat bitcoin achterhaald is
link dan effe naar deze post
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:52 schreef Typisch het volgende:
Jaaa Lightning Network. _O_

https://i.imgur.com/kJ94x5u.png
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of gewoon het plaatje :+

LIGHTNINGNETWORKGOD
pi_176382201
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:53 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Mwah, als ik iemand zie struikelen is mijn eerste reactie vaak ook om te lachen... is gewoon menselijk :)
Alhoewel... ik gun het niemand om geld te verliezen eigenlijk, maar vind het wel dom als je er geld in stopt wat je eigenlijk niet kan missen
pi_176382219
Ik heb vorige maand nog een coin verkocht voor 1000 dollar totaal, ooit gekocht 3 jaar terug voor 50 dollar. Best leuk alleen vandaag de dag is diezelfde stack 20000 dollar waard.. HODL = key
pi_176382243
Snovio _O_ wat een baascoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176382278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 06:15 schreef Oscar. het volgende:
VIA *O*
Eindelijk, verdiend, maar zit nog zo veel meer in, nog altijd maar op plek 150
pi_176382326
NEO FUN, mooie rustige groei _O_
pi_176382329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:56 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb vorige maand nog een coin verkocht voor 1000 dollar totaal, ooit gekocht 3 jaar terug voor 50 dollar. Best leuk alleen vandaag de dag is diezelfde stack 20000 dollar waard.. HODL = key
Kijken naar wat je had kunnen hebben is een bitch..

van 50 naar 1000 is een lekkere winst, en winst is winst.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:08:42 #239
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176382380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kijken naar wat je had kunnen hebben is een bitch..

van 50 naar 1000 is een lekkere winst, en winst is winst.
Same here! Decentraland 2 weken geleden weggedaan, ViaCoin zaterdag de helft weggedaan om KIN te kopen. Ik voel ook lichte pijn, maar toch ook wel leuke winst kunnen pakken.
pi_176382387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom genot? Vind je het leuk om te lezen dat mensen geld verliezen? Zielig persoon ben je dan zeg.

Zelf heb ik overigens geen Ripple. Maar is wel 'sneu' voor de mensen die nu hun geld zien verdampen.
Als je in een shitcoin stapt met je volle verstand en daarna een grote bek hebt hier ik dit topic verdien je het om uitgelachen te worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176382393
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je in een shitcoin stapt met je volle verstand en daarna een grote bek hebt hier ik dit topic verdien je het om uitgelachen te worden.
Nee nee, xrp heeft snellere transacties dan een decentrale blockchain dus is geen shitcoin!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:09:55 #242
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_176382394
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:04 schreef ArnoldG0342 het volgende:
NEO FUN, mooie rustige groei _O_
Ik hodl FUN en POE. Beide mooie stabiele groei, ben benieuwd waar het heen gaat :9
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_176382412
Gisteren met de felrode cijfers was het even schrikken, maar als je dan naar de waardes van de munten kijkt dan kom je uit op waardes van 3 dagen terug, wat alsnog zeer hoog stond.
En dan leun je weer achterover en geniet je ervan. :7
pi_176382413
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 07:54 schreef Maikuuul het volgende:
Had 1000 Ripple op 1.10$ gekocht. Dus sta nog prima winst.

Waarom zetten mensen een sell order op Verge na de release dan? Ik denk nog wel dat hij fijn omhoog gaat als alles vlekkeloos verloopt en de media het oppikt.

Ik ben dan ook geen daytrader
buy the rumor, sell the news.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:12:46 #246
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176382425
Wat is jullie mening over Universa?

https://universa.io/

En is er al een exact datum wanneer het op de markt komt?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:15:27 #247
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176382465
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:25 schreef kthxbye het volgende:
Ik nomineer alilami tot grootste clown van dit topic. We hebben er al een paar voorbij zien komen. fukforce, klaas, en nu deze troll weer. Ach, gewoon negeren en dan wordt de dagelijkse bagger die ze uitkramen vanzelf minder.
En ik dan? Doe nog wel zo mijn best.
pi_176382470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:12 schreef satecl het volgende:
Wat is jullie mening over Universa?

https://universa.io/

En is er al een exact datum wanneer het op de markt komt?
Universa is toch de nieuwe Waves hier? Wat ik weer zijn ze er positief over. :)
pi_176382482
Hier ben ik terug op ATH niveau van zondag.. :+ Bijzondere markt als je kijkt naar gister en vandaag 8)7
pi_176382490
Weer een één of ander VEN verloting op binance... Laat ze het lekker bij exchangen houden ;(
pi_176382496
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:12 schreef satecl het volgende:
Wat is jullie mening over Universa?

https://universa.io/

En is er al een exact datum wanneer het op de markt komt?
Is nog niet bekend.
Ik ben positief gestemd, maar dat komt omdat ik meedeed aan de ICO. Zie hier sowieso een top 100 munt in en er is 'maar' 28 miljoen opgehaald.
pi_176382512
Fun komt op Bitfinex :7
pi_176382529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Gisteren met de felrode cijfers was het even schrikken, maar als je dan naar de waardes van de munten kijkt dan kom je uit op waardes van 3 dagen terug, wat alsnog zeer hoog stond.
En dan leun je weer achterover en geniet je ervan. :7
welcome to crypto :) in dollars omlaag gister maar in BTC omhoog. en nu beiden ATHs :D
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:21:46 #254
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176382543
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is nog niet bekend.
Ik ben positief gestemd, maar dat komt omdat ik meedeed aan de ICO. Zie hier sowieso een top 100 munt in en er is 'maar' 28 miljoen opgehaald.
Ik ben ook erg positief gestemd als ik zie welke mensen erachter zitten en de eigenschappen van de coin. Ik ben alleen erg benieuwd wanneer ik er in kan investeren.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:23:19 #255
67670 Skv
Cynist.
pi_176382560
Lrc ineens op plus 25 procent. Jammer dat ik er maar 150E in had zitten. Direct verpatst en Lisk voor teruggekocht. Ik hoop dat mijn lisk verwachtingen waar worden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176382562
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:21 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ben ook erg positief gestemd als ik zie welke mensen erachter zitten en de eigenschappen van de coin. Ik ben alleen erg benieuwd wanneer ik er in kan investeren.
Volg de telegram groep. ik volg die groep ook. Als ik zie dat die op de exchange komt, laat ik het hier direct weten.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:24:16 #257
131603 Afwazig
Serious business
pi_176382574
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is nog niet bekend.
Ik ben positief gestemd, maar dat komt omdat ik meedeed aan de ICO. Zie hier sowieso een top 100 munt in en er is 'maar' 28 miljoen opgehaald.
Het feit dat McAfee erin zit helpt m.i. niet mee.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:24:38 #258
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176382582
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:39 schreef D. het volgende:

[..]

He, dat zei ik niet, niet selectief quoten he :P
Sorry, mijn telefoon is volkomen ruk met FOK! :(
Retetraag en daardoor vernaggelt hij mijn posts, maar nu ook blijkbaar de quote. Had moeten zijn:

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:25 schreef D. het volgende:

[..]

Volgens mij is Bittrex de enige zonder problemen :Y
quote:
wait, whut?

Een support-backlog van maanden, Ardor wallet ligt er al 10 dagen zo' beetje alle wallets lagen er van de week uitb en 0,0 communicatie _O- _O- _O-
Zo dan :)
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:27:59 #259
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176382637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 06:15 schreef Oscar. het volgende:
VIA *O*
Dat dus *O* Ook al heb ik er maar 130
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 januari 2018 @ 09:29:19 #260
163650 Greys
pi_176382652
Jemig NEO! *O*
Daar had ik er echt meer van moeten kopen! :')
Had had had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176382654
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:24 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het feit dat McAfee erin zit helpt m.i. niet mee.
Erin zit? Hij gaat zijn projectje er op doen,waarschijnlijk. Wat maakt dat uit?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:30:06 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176382664
ETH weer op ATH volgens mij.
pi_176382668
DBC, QLC, CAN
pi_176382669
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:29 schreef Greys het volgende:
Jemig NEO! *O*
Daar had ik er echt meer van moeten kopen! :')
Had had had.
Neo naar 300$ in 2018 :Y
pi_176382684
Zit te twijfelen om LISK te kopen ...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 januari 2018 @ 09:31:46 #266
163650 Greys
pi_176382685
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:30 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Neo naar 300$ in 2018 :Y
Ik heb er maar 20 maar ik ben voor! :D En dan gewoon HODLen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:31:46 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176382686
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:19 schreef ColeJ het volgende:
Fun komt op Bitfinex :7
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176382694
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee nee, xrp heeft snellere transacties dan een decentrale blockchain dus is geen shitcoin!
Maar waarom zou je inzetten op een centraal geregeld systeem?
Ja de techniek is prima, banken zouden echt enorm vooruit gaan met dit soort technologie.

Maar bij veel mensen leeft juist het idee dat een nieuw systeem zou moeten verrijzen, waar de waarde niet kan worden beinvloed door 1 centrale partij, waar je anoniem blijft en waar transacties decentraal worden opgepakt.

Verder als je ripple in een wallet hebt zitten, heb je ook te maken met een reserve dat altijd aanwezig moet zijn. Persoonlijk vind ik dat een grote -, net als de ov chipkaart zeg maar dat als je op de trein wilt stappen en je saldo is genoeg voor je traject, maar je kunt toch niet inchecken omdat er een minimaal saldo moet zijn...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 09:32:19 #269
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176382697
FUN gaat lekker
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:32:32 #270
67670 Skv
Cynist.
pi_176382704
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:31 schreef Taxi3 het volgende:
Zit te twijfelen om LISK te kopen ...
ik heb er net nog 8 bijgekocht :Y)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176382716
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:32 schreef Skv het volgende:

[..]

ik heb er net nog 8 bijgekocht :Y)
Welke wallet gebruik je?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:33:15 #272
67670 Skv
Cynist.
pi_176382718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:32 schreef Kyran het volgende:
FUN gaat lekker
staat bijna gelijk aan vorige week
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:33:33 #273
67670 Skv
Cynist.
pi_176382720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:33 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Welke wallet gebruik je?
Staat nu op Binance en een deel in Lisk Nano wallet
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176382721
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:29 schreef Greys het volgende:
Jemig NEO! *O*
Daar had ik er echt meer van moeten kopen! :')
Had had had.
heb er 8 gehad a 25 dollar ;(
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:35:06 #275
67670 Skv
Cynist.
pi_176382744
Hoe werkt whitelist Ico sale? Soort van kaartjes kopen op Ticketmaster voor U2? Of gaat het op volgorde van aanmelding oid?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:35:08 #276
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176382757
Hopppaaa substratum gaat er weer vandoor, helemaal lekker! *O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 januari 2018 @ 09:38:43 #278
163650 Greys
pi_176382793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

heb er 8 gehad a 25 dollar ;(
Gehad? :o Waarom weggedaan dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 09:42:36 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176382853
Kut sell walls bij VEN
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:43:09 #280
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176382865
PAC en KIN liggen al dagen bij mij in de min (als in: onder aanschaf).
ARDR en WeTrust ook in de min, maar nog ruim boven aanschaf (zijn mijn eerste 2 van een halfjaar geleden)
DGB, VEN en FUN in de plus.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176382870
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Gehad? :o Waarom weggedaan dan?
ingezet op andere coins waar ik ook goede winsten mee heb gemaakt, ik denk wel meer winst dan ik met NEO had gepakt..maar wel jammer dat ze weg zijn.
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:43:42 #282
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176382873
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:42 schreef Kyran het volgende:
Kut sell walls bij VEN
Wanneer lossen die nou eens op?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176382894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:43 schreef V. het volgende:

[..]

Wanneer lossen die nou eens op?
Als iedereen genoeg heeft ingeslagen. Die gaat echt zo hard richting eind van de maand
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:45:54 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176382901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:43 schreef V. het volgende:

[..]

Wanneer lossen die nou eens op?
Zodra jij flink inkoopt en velen met jou
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176382921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:35 schreef sandertjuh het volgende:
Hopppaaa substratum gaat er weer vandoor, helemaal lekker! *O* *O* *O*
yehaaaa!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:50:58 #286
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176382948
RPX red pulse is nu op Huobi te verkrijgen, iemand die daar nog in investeert?
PSN-ID: SoliD_S
pi_176382961
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:43 schreef V. het volgende:
PAC en KIN liggen al dagen bij mij in de min (als in: onder aanschaf).
ARDR en WeTrust ook in de min, maar nog ruim boven aanschaf (zijn mijn eerste 2 van een halfjaar geleden)
DGB, VEN en FUN in de plus.
Pac ligt in pauze, dus daar kun je niets van zeggen. De andere exchanges hebben een te klein volume. De waarde ligt tussen de 1 en 2 sat. helaas is er nu geen mogelijkheid om hier tussen te handelen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176382969
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176382977
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, kijk het maakt mij niet uit als iemand zelf dom genoeg is om ripple te kopen, maar dat hij anderen hier het ravijn mee intrekt... daar stoor ik me meer aan.
Eens, vergelijkbaar met waves.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 januari 2018 @ 09:54:34 #290
163650 Greys
pi_176383005
Begin me af te vragen of Bittrex m'n Ardors ooit nog vrij gaat laten. Bizar dit. Nul communicatie over waarom ze het al ruim een week offline hebben. Kan je toch niet maken man. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:55:09 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176383011
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:52 schreef Patroon het volgende:
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3.5k ongeveer. Tussen de 70 cent en 3 dollar opgepikt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:55:19 #292
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176383016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:52 schreef Patroon het volgende:
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100 ven
100 req
1000 fun
60 lisk
PSN-ID: SoliD_S
pi_176383021
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:52 schreef Patroon het volgende:
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 1100 van ongeveer, ingekocht op 52 cent :)
pi_176383034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:55 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik heb er 1100 van ongeveer, ingekocht op 52 cent :)
Keurig ^O^

Ik heb er maar 46. zodra oom DUO en mijn werkgevers mijn centen weer overmaken, maakt deze student het over naar crypto :')
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:57:39 #295
286575 Roces18
Chef de party
pi_176383041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:19 schreef ColeJ het volgende:
Fun komt op Bitfinex :7
_O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176383059
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Keurig ^O^

Ik heb er maar 46. zodra[b] oom DUO[/b] en mijn werkgevers mijn centen weer overmaken, maakt deze student het over naar crypto :')
In crypto's gaan met geleend geld. Geen goed idee.
pi_176383062
Waar kan ik ETH kopen met ideal ? :') heb geen account op anycoins en litebit heeft weer eens niets :N
pi_176383063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:59 schreef ColeJ het volgende:

[..]

In crypto's gaan met geleend geld. Geen goed idee.
Oude leenstelsel, wordt een gift
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:00:42 #299
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176383071
Op Twitter zeggen ze dat myetherwallet gehackt is........
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176383072
.

[ Bericht 99% gewijzigd door ArnoldG0342 op 09-01-2018 10:01:00 ]
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:01:03 #301
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176383076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:52 schreef Patroon het volgende:
Hoeveel VEN hebben jullie? Ik heb nu 296 wat ongeveer 30% van mijn portfolio is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog 300. Ik had er 750, maar verkocht hem in stapjes. Beetje winst veilig stellen en in andere coins stoppen.

Deze laatste 300 hou ik voorlopig nog wel even aan denk ik. Wil er ongeveer 1000-1500 euro in houden en alles erboven pak ik als winst
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')