abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 januari 2018 @ 23:17:34 #1
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_176378529
Ik stream via een chromecast via mijn iPad altijd Netflix, maar opeens staat het icoontje daarvoor niet meer op de app. Terwijl dat bij Uitzending gemist en Youtube nog steeds wel kan. Ook op mijn smartphone kan ik wel via de app van Netflix via de chromecast streamen. Iemand een idee wat ik moet doen om dit weer te herstellen op mijn tablet?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_176378781
Probeer Netflix te updaten via de appstore als Netflix een update heeft. Als dat niet werkt of als Netflix geen update heeft dan Netflix verwijderen en weer opnieuw installeren. Succes!
pi_176378830
Als het allemaal niet werkt dan even je iPad opnieuw opstarten (als je dat nog niet gedaan had).
pi_176379841
Geen ipad hier maar wel tablet. En ook ik heb wel eens dat dat icoontje er niet staat. Dan sluit ik Netflix even af en start het opnieuw. Werkt altijd. Of inderdaad bovenstaande stappen doen. Zal ook wel werken :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:20:36 #5
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_176397909
Ik heb geprobeerd de app opnieuw te installeren, mijn iPad meerdere keren opnieuw opgestart, zelfs een update gedaan, aar alsnog geeft de app van Netflix geen icoon aan voor de Chromecast. Terwijl de app van Netflix op mijn iPhone dat wel weergeeft.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:17:41 #6
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_176400072
Ik zie hier hetzelfde probleem door iemand anders uitgelegd: https://productforums.goo(...)romecast/KYr5PJgGTXQ
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_176403871
Gastmodus aanzetten op de chromecast hielp bij mij.

Heb het ook wel eens gehad. Maar ik share mijn internet ook via de iPad.
IPad als accespoint dus.

Nu werkt bij mij dus juist dat stream icoontje niet in YouTube app. Terwijl als ik via Chrome naar YouTube gaat het wel werkt.

Schiet mij maar lek. Krijg dat ook niet werkend. Maar zal aan dat internet delen liggen en Apple vermoed ik.

Vanaf android mobiel op het zelfde ipad accespoint werkt alles prima.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')