abonnement Unibet Coolblue
pi_176374372


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176374440
quote:
Ja we gaan even vs Google. 8)7

Daar ligt ie hoor, sub-stratum
pi_176374453
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Daar ligt ie hoor, sub-stratum
_O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176374534
Wie zei gister nou dat BitShares vandaag met updates zou komen en het moonen zou?
pi_176374559
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:48 schreef xaban06 het volgende:
Wie zei gister nou dat BitShares vandaag met updates zou komen en het moonen zou?
Een of andere schijtuser met zijn schijtshillings. We kakken op hem.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176374580
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:48 schreef xaban06 het volgende:
Wie zei gister nou dat BitShares vandaag met updates zou komen en het moonen zou?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:13 schreef MrMiguel het volgende:
Inside tip voor een oude reus (aka geen pump en dump coin):
Vanaf maandag meerdere partnership-aankondigingen bij Bitshares.
Bedank me over een paar maanden maar.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176374624
Ik hoorde dat Ripple is verkracht _O-
pi_176374628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:13 schreef MrMiguel het volgende:
Inside tip voor nieuwkomers (aka een pump en dump coin):
Vanaf maandag dumpen we Bitshares.
Bedank me over een paar maanden maar.
Nu even een vakantie boeken!
pi_176374642
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Een of andere schijtuser met zijn schijtshillings. We kakken op hem.
:')
pi_176374654
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:52 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik hoorde dat Ripple is verkracht _O-
FUD.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176374683
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:53 schreef alilami het volgende:

[..]

FUD.
FUD is het wanneer Ripple verkracht wordt :{w De daad heeft inmiddels al plaatsgevonden :Y
pi_176374696
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:48 schreef xaban06 het volgende:
Wie zei gister nou dat BitShares vandaag met updates zou komen en het moonen zou?
Zwaar ingestapt? ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176374712
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:54 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

FUD is het wanneer Ripple verkracht wordt :{w De daad heeft inmiddels al plaatsgevonden :Y
Mijn delta app is groen bij Ripple.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176374724
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Zwaar ingestapt? ;)
Nee, gelukkig niet :) maar had ook niet uitgemaakt, alles is keihard donkerrood :D
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 20:55:47 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176374738
welke exchange is betrouwbaar (het liefst goedkoop) en laat nog nieuwe leden doe :/ alle grote lijken wel ledenstop te hebben en wil toch stiekem wel wat ripple kopen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176374754
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:55 schreef Jimbo het volgende:
welke exchange is betrouwbaar (het liefst goedkoop) en laat nog nieuwe leden doe :/ alle grote lijken wel ledenstop te hebben en wil toch stiekem wel wat ripple kopen
Binance is weer open

Edit: uhh.. blijkbaar toch niet
pi_176374763
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet :) maar had ook niet uitgemaakt, alles is keihard donkerrood :D
:D

Mijn 24h staat nog op -7 procent.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176374767
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:52 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik hoorde dat Ripple is verkracht _O-
Het was heerlijk :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 20:56:43 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176374770
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Binance is weer open
oh chill, dast was vanmiddag nog niet zo :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 20:57:02 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176374781
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Binance is weer open

Edit: uhh.. blijkbaar toch niet
godver, je maakte mij bijna blij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176374786
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]

oh chill, dast was vanmiddag nog niet zo :')
Het lijkt er nu idd toch niet op. Dacht echt dat ik dat las vandaag
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 20:57:18 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176374788
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het was heerlijk :D
watskebeurt? Ik mis een dag en alles is opeens kut ofzo? _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176374810
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Binance is weer open

Edit: uhh.. blijkbaar toch niet
Jawel. Alleen maar bepaalde tijdstippen op een dag, die ze niet aankondigen, en er zitten een limit aan hoeveel ze binnen laten. ;)
pi_176374818
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:56 schreef Skv het volgende:

[..]

:D

Mijn 24h staat nog op -7 procent.
Hier nu -6.46%, maar:
1W: +39%
1M: +48%

Mij hoor je dus niet klagen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 20:58:26 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176374819
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

godver, je maakte mij bijna blij
Binance gaat dagelijks even open, dus morgen even checken :D
pi_176374869
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:58 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hier nu -6.46%, maar:
1W: +39%
1M: +48%

Mij hoor je dus niet klagen.
Ik kan dat niet goed terugzien in Delta. Ik sta op en paar duizend procent maar dat is omdat ik met 0 begon. Hij houdt er geen rekening mee dat ik Fiat heb ingelegd.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176374900
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik kan dat niet goed terugzien in Delta. Ik sta op en paar duizend procent maar dat is omdat ik met 0 begon. Hij houdt er geen rekening mee dat ik Fiat heb ingelegd.
Dat kan je ook aangeven dacht ik?
pi_176374904
Probeer alles netjes in Delta te krijgen nu.

Goede motivatie om alles te HODLEN, mijn god wat een werk _O-.
pi_176374932
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

watskebeurt? Ik mis een dag en alles is opeens kut ofzo? _O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176374934
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

godver, je maakte mij bijna blij
En als je aanmeldt via launchpad en dan register?
pi_176374960
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Probeer alles netjes in Delta te krijgen nu.

Goede motivatie om alles te HODLEN, mijn god wat een werk _O-.
Je moet er nog achterkomen dat Delta alles verkeerd weergeeft.. :')
pi_176374974
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:01 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En als je aanmeldt via launchpad en dan register?
[ afbeelding ]
https://launchpad.binance.com/register.html

Zou grappig zijn als dit idd gewoon werkt
pi_176374975
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:01 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_176374976
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik kan dat niet goed terugzien in Delta. Ik sta op en paar duizend procent maar dat is omdat ik met 0 begon. Hij houdt er geen rekening mee dat ik Fiat heb ingelegd.
Kun je wel aangeven.

Als je eerst een 'Add a fiat deposit/withdrawal' doet en vervolgens een nieuwe coin-dinges aanmaakt, kun je aangeven dat het bedrag van je (bijvoorbeeld) EUR moet worden afgenomen.

Zo heb ik het ook :)
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:03:07 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176374985
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Binance gaat dagelijks even open, dus morgen even checken :D
rond hoe laat? :@ Dan gooi ik een reminder in mn telefoon.
Vandaag 3x gekeken en had niets iig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176375001
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:02 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Je moet er nog achterkomen dat Delta alles verkeerd weergeeft.. :')
Huh wat?
U MAD?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:03:52 #37
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176375004
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:02 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

https://launchpad.binance.com/register.html

Zou grappig zijn als dit idd gewoon werkt
zie iig geen tekst dat t niet mag, brb even reggen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176375009
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:02 schreef EugeneKrabs het volgende:

https://launchpad.binance.com/register.html

Zou grappig zijn als dit idd gewoon werkt
Van het weekend werkte die link wel de hele tijd.
pi_176375012
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

rond hoe laat? :@ Dan gooi ik een reminder in mn telefoon.
Vandaag 3x gekeken en had niets iig
Willekeurig.

"Fellow Binancians,

We are pleased to announce that Binance will re-open limited user registrations starting today. To ensure performance for our existing users, only a limited number of new registrations will be allowed each day. Registration open times will vary from day to day, without prior announcement. Additionally, the Binance Referral Program commission rebate will be adjusted to 20%.
"

Bron: https://support.binance.c(...)ferral-Program-Terms
pi_176375016
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

rond hoe laat? :@ Dan gooi ik een reminder in mn telefoon.
Vandaag 3x gekeken en had niets iig
Ik ron 19:00 vandaag.
U MAD?
pi_176375031
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Huh wat?
Er zit namelijk een groot verschil tussen Blockfolio en Delta.. Blockfolio (kutapp) maar wel betrouwbaarder.. :P
pi_176375036
ETH weer in de plus _O_
pi_176375059
10 procent VEN eruit gegooid.

Had hem eigenlijk geannuleerd, maar Binance faalde en heb ze een paar uur later blijkbaar toch verkocht.

Gaat lekker met die app..
pi_176375064
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:04 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Er zit namelijk een groot verschil tussen Blockfolio en Delta.. Blockfolio (kutapp) maar wel betrouwbaarder.. :P
Ja dat heb ik gemerkt ja. Verschil is enkele tientjes.
U MAD?
pi_176375080
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
10 procent VEN eruit gegooid.

Had hem eigenlijk geannuleerd, maar Binance faalde en heb ze een paar uur later blijkbaar toch verkocht.

Gaat lekker met die app..
Ik heb sinds 16:19 al een Open Order staan. :') En het gaat nou niet om heul veul ofzo.
pi_176375089
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
10 procent VEN eruit gegooid.

Had hem eigenlijk geannuleerd, maar Binance faalde en heb ze een paar uur later blijkbaar toch verkocht.

Gaat lekker met die app..
Ven verkopen :D neger wat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:06:39 #47
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176375100
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:01 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En als je aanmeldt via launchpad en dan register?
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:02 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

https://launchpad.binance.com/register.html

Zou grappig zijn als dit idd gewoon werkt
Helaas, je krijgt alsnog een error dat er een registration pauze is ;( Helaas (wel na de puzzel pas)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176375116
welke Fokkers hebben Neblio (NEBL) :9
pi_176375128
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:06 schreef Jimbo het volgende:

Helaas, je krijgt alsnog een error dat er een registration pauze is ;( Helaas (wel na de puzzel pas)
Spijtig.
pi_176375145
Weet je welke coin gewoon keihard door blijft gaan met deze dip?

SNOVIO _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 8 januari 2018 @ 21:08:02 #51
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176375150
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet :) maar had ook niet uitgemaakt, alles is keihard donkerrood :D
Donkerrood... :')

Sta volgens mij gewoon weer in de plus.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:08:08 #52
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176375152
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja we gaan even vs Google. 8)7
[ afbeelding ]
Daar ligt ie hoor, sub-stratum
Je begrijpt het filmpje dus niet?
pi_176375162
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Weet je welke coin gewoon keihard door blijft gaan met deze dip?

SNOVIO _O_
wannabe Neblio :')
pi_176375183
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven verkopen :D neger wat
Zat er voor 90 procent in ofzo.

Nu wat LSK bijgehaald. Gekocht op 20k sat, niks mis mee.
pi_176375185
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:02 schreef einschtein het volgende:

[..]

Kun je wel aangeven.

Als je eerst een 'Add a fiat deposit/withdrawal' doet en vervolgens een nieuwe coin-dinges aanmaakt, kun je aangeven dat het bedrag van je (bijvoorbeeld) EUR moet worden afgenomen.

Zo heb ik het ook :)
Wat er niet klopt is het volgende:
Stel ik heb 250E in totaal ingelegd. En daarmee gehandeld.
Mijn totale portfolio is nu 500E.
Als ik hem op alle time zet, zegt Delta dat ik E150 winst heb. En dus meer heb ingelegd dan het geval is. Hoe los ik dat verschil op?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:10:42 #56
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176375207
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat er niet klopt is het volgende:
Stel ik heb 250E in totaal ingelegd. En daarmee gehandeld.
Mijn totale portfolio is nu 500E.
Als ik hem op alle time zet, zegt Delta dat ik E150 winst heb. En dus meer heb ingelegd dan het geval is. Hoe los ik dat verschil op?
Je weet toch zelf met hoeveel je bent gestart en hoeveel het nu waard is?
pi_176375218
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat er niet klopt is het volgende:
Stel ik heb 250E in totaal ingelegd. En daarmee gehandeld.
Mijn totale portfolio is nu 500E.
Als ik hem op alle time zet, zegt Delta dat ik E150 winst heb. En dus meer heb ingelegd dan het geval is. Hoe los ik dat verschil op?
Heb je wel overal, bij de transacties, het vinkje 'Deduct from BTC holdings' aan staan? Anders klopt het inderdaad niet.

Of ik snap je niet echt helemaal, kan ook :')
pi_176375221
Morgen wordt ven dag.
Koning.
pi_176375223
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je weet toch zelf met hoeveel je bent gestart en hoeveel het nu waard is?
Ja. Maar de grafiekjes en cijfers kloppen dus niet :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:11:47 #60
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176375234
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:11 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja. Maar de grafiekjes en cijfers kloppen dus niet :')
Ja hier ook niet helemaal. Enige wat ik van belang vind is hoeveel ik er aan het eind van de rit mee verdien :)
pi_176375242
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:11 schreef tha_dark het volgende:
Morgen wordt ven dag.
Komt er nieuws dan? VEN gaat meestal alleen moon als er nieuws komt. Anders is ie gewoon steady.
pi_176375259
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Komt er nieuws dan? VEN gaat meestal alleen moon als er nieuws komt. Anders is ie gewoon steady.
Ven gaat gewoon mee in de altcoins uptrend morgen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 8 januari 2018 @ 21:13:17 #63
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375272
Mijn Neblio vandaag verkocht met 1900 % winst _O_.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176375279
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:11 schreef einschtein het volgende:

[..]

Heb je wel overal, bij de transacties, het vinkje 'Deduct from BTC holdings' aan staan? Anders klopt het inderdaad niet.

Of ik snap je niet echt helemaal, kan ook :')
ja staat aan. Ik snap het ook niet. Hij denkt dus dat ik meer heb ik gelegd dan daadwerkelijk het geval is.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:13:54 #65
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_176375288
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:13 schreef Robinhoo het volgende:
Mijn Neblio vandaag verkocht met 1900 % winst _O_.
Verwacht je dat die gaat dalen dan? Lijkt me een goeie om vast te houden
#FreeHat
pi_176375291
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja hier ook niet helemaal. Enige wat ik van belang vind is hoeveel ik er aan het eind van de rit mee verdien :)
:s)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176375314
Hm, ik twijfel om mijn VEN order te cancellen en om te zetten naar RPX.
pi_176375325
Ben benieuwd of mijn trx sell orders worden geraakt vannacht. 1250 en 1450 sat.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:18:56 #69
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375403
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Verwacht je dat die gaat dalen dan? Lijkt me een goeie om vast te houden
Verwacht niet perse dat ie gaat dalen, maar werd me wel wat onzeker haha.. zo'n dikke stijging als dit.. ook prima om gewoon de winst te pakken.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176375412
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven gaat gewoon mee in de altcoins uptrend morgen
Dat verwacht ik ook.


Heb net weer van iemand die Bitcoin bubble grafiek gekregen. Ik word daar zo moe van. Die is al zo vaak gebruikt op verschillende punten (juli, oktober, etc) waar totaal niks van terecht is gekomen. En maar die overlay maken.
pi_176375432
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook.

Heb net weer van iemand die Bitcoin bubble grafiek gekregen. Ik word daar zo moe van. Die is al zo vaak gebruikt op verschillende punten (juli, oktober, etc) waar totaal niks van terecht is gekomen. En maar die overlay maken.
Lekker laten gaan. Mijn moeder appte vandaag dat ze wil dat ik voor haar ga inleggen :') dat vind ik veel meer een teken dat het binnenkort gaat knappen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 8 januari 2018 @ 21:21:08 #72
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176375455
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:13 schreef Robinhoo het volgende:
Mijn Neblio vandaag verkocht met 1900 % winst _O_.
Tering, lekker. Hoe ben je daar zo bijgekomen?
  maandag 8 januari 2018 @ 21:21:59 #73
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375475
Ja zelfs vrienden van mij die er totaal geen verstand van hebben zitten er nu al in. Achja, nog wel even leuk om winsten te pakken.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:22:46 #74
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375495
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Tering, lekker. Hoe ben je daar zo bijgekomen?
Kreeg hem in oktober aangeraden door een vriend, helaas maar voor 100 euro gekocht :P .
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:23:15 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176375510
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je weet toch zelf met hoeveel je bent gestart en hoeveel het nu waard is?
Na 10x ingelegd en beetjes uitbetaald te hebben weet ik het ook niet meer exact hoor :P
Alleen dat de hele rommel minimaal x10 is gegaan _O_
pi_176375522
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Verwacht je dat die gaat dalen dan?
100%

zieke stijging

nu 33100 sat, gaat nog naar 18000 sat verwacht ik
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  maandag 8 januari 2018 @ 21:23:51 #77
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176375529
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:22 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Kreeg hem in oktober aangeraden door een vriend, helaas maar voor 100 euro gekocht :P .
Wat zegt die vriend nu? :+
pi_176375547
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lekker laten gaan. Mijn moeder appte vandaag dat ze wil dat ik voor haar ga inleggen :') dat vind ik veel meer een teken dat het binnenkort gaat knappen.
Zolang dat ‘soort’ aanwas blijft instromen denk ik niet dat het op kort termijn gaat knappen eerlijk gezegd :+

Bij mij stromen er ook steeds meer mensen in omdat ze alleen maar de succes verhalen horen

Maar goed je weet het nooit natuurlijk
  maandag 8 januari 2018 @ 21:24:58 #79
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375563
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:23 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat zegt die vriend nu? :+
Die vriend heeft zijn Neblio allemaal verkocht 2 weken geleden :D !! Nja hij mag niet klagen :') .

Ik ga mijn winst van Neblio voor een deel stoppen in een ICO, Legolas. Die heb ik ook van die vriend :) .
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:25:53 #80
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176375587
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:24 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Zolang dat ‘soort’ aanwas blijft instromen denk ik niet dat het op kort termijn gaat knappen eerlijk gezegd :+

Bij mij stromen er ook steeds meer mensen in omdat ze alleen maar de succes verhalen horen

Maar goed je weet het nooit natuurlijk
Dat denk ik inderdaad ook. Hoe meer mensen bang zijn om de boot te missen en er geld in gaan stoppen, hoe groter de markt wordt.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:26:53 #81
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176375610
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:24 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Die vriend heeft zijn Neblio allemaal verkocht 2 weken geleden :D !! Nja hij mag niet klagen :') .

Ik ga mijn winst van Neblio voor een deel stoppen in een ICO, Legolas. Die heb ik ook van die vriend :) .
Pffff al die ICO's. Zie door de ICO's de markt niet meer man man man. Dat ze nog orgineel blijven, wat doet Legolas?
015
  maandag 8 januari 2018 @ 21:27:17 #82
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375625
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook. Hoe meer mensen bang zijn om de boot te missen en er geld in gaan stoppen, hoe groter de markt wordt.
Moet je wel een account kunnen aanmaken op de grote exchanges.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176375626
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:26 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Pffff al die ICO's. Zie door de ICO's de markt niet meer man man man. Dat ze nog orgineel blijven, wat doet Legolas?
Ze openen een 'eerlijke' exchange
  maandag 8 januari 2018 @ 21:28:25 #84
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176375658
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:27 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Moet je wel een account kunnen aanmaken op de grote exchanges.
Ja dat is nog mooier dat dat momenteel niet kan op een aantal exchanges. Dan ontstaat er helemaal FOMO
pi_176375669
Duurt nog wel even voordat de cryptobubble barst. De traditionele markten zullen eerst klappen. Deze mensen zullen hun heil in crypto zoeken gevolgd door een extreme stijging van crypto. Dan pas zou ik me zorgen maken voor een eventuele crash.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:29:11 #86
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176375678
Het is dat het zo duur is om je coins van HitBTC te krijgen, wat een zure en trage exchange blijft dat toch
015
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 21:29:31 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176375688
Coin Stats app is toch wel geniaal _O_ Niet handmatig kutten met alle transacties.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:29:49 #88
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375693
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:26 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Pffff al die ICO's. Zie door de ICO's de markt niet meer man man man. Dat ze nog orgineel blijven, wat doet Legolas?
Een exchange zonder hoge fee's en je kunt er ook omzetten naar fiat.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176375706
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook.


Heb net weer van iemand die Bitcoin bubble grafiek gekregen. Ik word daar zo moe van. Die is al zo vaak gebruikt op verschillende punten (juli, oktober, etc) waar totaal niks van terecht is gekomen. En maar die overlay maken.
Dacht rond oud & nieuw dat Bitcoin tot rond de 10000 - 11000$ kon zakken, heb dat ook gepost hier. Maar de ondergrens blijkt aanzienlijk hoger, zeker nu massaal Bitcoin gekocht wordt om altcoins in te slaan.

De invloed van Bitcoin op de prijzen lijkt ook steeds minder, nog even en de dominantie van Bitcoin is minder dan 30%.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 8 januari 2018 @ 21:31:22 #90
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176375728
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:29 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Een exchange zonder hoge fee's en je kunt er ook omzetten naar fiat.
Klinkt goed, als die op termijn HitBTC eruit kan trappen duik ik er ook op :Y
015
  maandag 8 januari 2018 @ 21:32:52 #91
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176375749
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:31 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Klinkt goed, als die op termijn HitBTC eruit kan trappen duik ik er ook op :Y
https://legolas.exchange
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176375752
Misschien verdubbelt de hoeveelheid poen in crypto nog wel binnen een paar maanden.

Het biljoen is al dichtbij, al vertekent het wat door de hoge marketcaps van sommige shitcoins.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 08-01-2018 21:39:39 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_176375764
All in ETH, QSP en VEN
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:34:04 #94
257132 crew  Awsom
pi_176375781


HAHAHAHA HALLO MENSEN
#ROADTOMILJONAIR
pi_176375784
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je begrijpt het filmpje dus niet?
Wat ik begrijp is dat ze het internet(wiel) opnieuw willen uitvinden.

Gebracht op een hippie, 'we will save the world' manier. En dan afsluiten met dat je er lekker veel geld mee kan verdienen, want we blijven toch allemaal kapitalisten.
pi_176375789
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:33 schreef trippleh het volgende:
All in ETH, QSP en VEN
ETHLend dus. kan niet editten.
pi_176375830
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien verdubbelt de hoeveelheid poen in crypto nog wel binnen een paar maanden.

Het triljoen is al dichtbij, al vertekent het wat door de hoge marketcaps van sommige shitcoins.
triljoen is belachelijk veel, je bedoelt biljoen
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176375939
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:36 schreef alilami het volgende:

[..]

triljoen is belachelijk veel, je bedoelt biljoen
Klopt bedoelde idd 1000 miljard, heb het verbeterd.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 8 januari 2018 @ 21:40:47 #99
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176375960
iedereen al een paar xrb aangeschaft inmiddels?
pi_176375974
quote:
Even in de gaten houden wanneer die open gaat.
Koning.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:41:32 #101
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176375975
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
iedereen al een paar xrb aangeschaft inmiddels?
3 keer bijgekocht inmiddels, hij bleef maar dippen _O_
015
  maandag 8 januari 2018 @ 21:41:49 #102
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176375978
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
iedereen al een paar xrb aangeschaft inmiddels?
20 stuks. Op naar de $100. *O*
  FOK!fotograaf maandag 8 januari 2018 @ 21:42:55 #103
145146 Andyy
pi_176375999
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
iedereen al een paar xrb aangeschaft inmiddels?
Had ik al, maar hun offline wallet is echt aids
  maandag 8 januari 2018 @ 21:43:01 #104
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176376003
Waar kan je xrb kopen dan?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176376005
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
iedereen al een paar xrb aangeschaft inmiddels?
Zwaar gezakt inmiddels. Waarom aanschaffen..?
Love is in the air!
  maandag 8 januari 2018 @ 21:43:33 #106
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176376016
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:43 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Zwaar gezakt inmiddels. Waarom aanschaffen..?
Daarom juist toch
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 8 januari 2018 @ 21:44:06 #107
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176376028
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:43 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Zwaar gezakt inmiddels. Waarom aanschaffen..?
Je draait toch al wat langer mee? Inzakken is bijpakken. Goed bevoorraad beginnen aan de maanmissie *)
015
pi_176376029
Op naar de maan met XRB.
Koning.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 januari 2018 @ 21:44:22 #109
163650 Greys
pi_176376037
quote:
Ca 0.76 USD per coin?

Ik heb weinig ICO ervaring maar da's vrij stevig om mee te beginnen, of niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 januari 2018 @ 21:44:36 #110
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176376045
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:43 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Zwaar gezakt inmiddels. Waarom aanschaffen..?
Dat zijn juist de koopmomenten. Deze week komt hij ook op de binance exchange.

Ik heb er nu 47 voor de long term -eind 2018-
pi_176376124
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ca 0.76 USD per coin?

Ik heb weinig ICO ervaring maar da's vrij stevig om mee te beginnen, of niet?
Jep.
En bovendien heeft het geen use case.
Waarom is er een cryptocurrency nodig, behalve om de zoveelste exchange te sponsoren
  maandag 8 januari 2018 @ 21:48:22 #112
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176376148
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:43 schreef richolio het volgende:
Waar kan je xrb kopen dan?
https://coinmarketcap.com/currencies/raiblocks/#markets
pi_176376242
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ca 0.76 USD per coin?

Ik heb weinig ICO ervaring maar da's vrij stevig om mee te beginnen, of niet?
Dat is flink inderdaad. Hoeveel tokens zijn er in totaal?
pi_176376346
https://www.ad.nl/economi(...)digimunten~a988ab50/

heel artikel op het ad nu. Oma en Opa gaan vanavond ALL IN
pi_176376361
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef LoveProfuzion het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)digimunten~a988ab50/

heel artikel op het ad nu. Oma en Opa gaan vanavond ALL IN
"Digimunten"
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:56:00 #116
18653 crew  D.
pi_176376369
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
iedereen al een paar xrb aangeschaft inmiddels?
Nee. Nog steeds verkeerde exchange, en veel te duur inmiddels :Y
pi_176376397
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ca 0.76 USD per coin?

Ik heb weinig ICO ervaring maar da's vrij stevig om mee te beginnen, of niet?
Dan heb je Tokenpay niet gezien _O- Die was rond de 5.50 USD per token in de ICO. Ook flink wat van gehaald.
pi_176376458
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:24 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Zolang dat ‘soort’ aanwas blijft instromen denk ik niet dat het op kort termijn gaat knappen eerlijk gezegd :+

Bij mij stromen er ook steeds meer mensen in omdat ze alleen maar de succes verhalen horen

Maar goed je weet het nooit natuurlijk
0.7% van al het geld zit pas in crypto ??? er kan nog VEEL meer bij !!!
en mensen willen best wat risico nemen aangezien de banken helemaal niks meer geven

2018 gaat een heel gek jaar worden.....hopen dat iedereen die er HEEL veel geld in heeft zitten op tijd uit is of in ieder geval zijn inleg eruit heeft voor een dikke sell off waar we jaren over doen om weer bovenop te komen.
pi_176376463
Binance is half dood.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:00:37 #120
399291 jelle12345
Youtube, TwoBigImpacts
pi_176376486
Bij meer mensen Binance down?

Had net via AnyCoin wat extra Ethereum bijgekocht en naar Binance gestuurd, hopen dat het goed aankomt...
Subscribe op mijn YouTube kanaal en krijg een koekje :D http://www.youtube.com/user/TwoBigImpacts?feature=mhee
pi_176376494
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:00 schreef jelle12345 het volgende:
Bij meer mensen Binance down?

Had net via AnyCoin wat extra Ethereum bijgekocht en naar Binance gestuurd, hopen dat het goed aankomt...
Bij mij is het down ja.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:01:05 #122
18653 crew  D.
pi_176376501
quote:
8s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
Binance is half dood.
Helemaal hier, kan alleen inloggen :Y
pi_176376507
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef LoveProfuzion het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)digimunten~a988ab50/

heel artikel op het ad nu. Oma en Opa gaan vanavond ALL IN
Digimunten, die had ik nog niet gehoord.
Doe mij maar Dogemunten.
pi_176376523
Gaat wel vaak mis de laatste tijd met Binance
pi_176376531
quote:
8s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
Binance is half dood.
daarom hodlen4life.
pi_176376561
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

daarom hodlen4life.
:')
  maandag 8 januari 2018 @ 22:02:57 #127
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176376562
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dat is flink inderdaad. Hoeveel tokens zijn er in totaal?
Voor zover ik kan lezen met hun constructie nog niet helemaal duidelijk.
Dit is verhouding van de tokendistributie
Pre-sale: 60%
Reserve: 20%
Advisors: 5%
Founders: 15%
015
pi_176376580
Misschien toch maar weer terug naar Bittrex? :Y)
pi_176376610
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
Misschien toch maar weer terug naar Bittrex? :Y)
Gewoon even de tijd geven. Met +1.3 miljoen nieuwe gebruikers in 4 dagen moet je wel aardig uitbreiden qua capaciteit
pi_176376629
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
Coin Stats app is toch wel geniaal _O_ Niet handmatig kutten met alle transacties.
Echt dik goeie app ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 8 januari 2018 @ 22:05:59 #131
399291 jelle12345
Youtube, TwoBigImpacts
pi_176376638
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:04 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Gewoon even de tijd geven. Met +1.3 miljoen gebruikers in 4 dagen moet je wel aardig uitbreiden qua capaciteit
Ja dat is inderdaad waar, tegen deze groei kan niemand op.
Wat een dagen zullen ze daar maken zeg, nieuwe servers nodig en nieuw personeel...

Zou deze downtime nog invloed hebben op de prijs van sommige coins?
Subscribe op mijn YouTube kanaal en krijg een koekje :D http://www.youtube.com/user/TwoBigImpacts?feature=mhee
pi_176376649
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:21 schreef Robinhoo het volgende:
Ja zelfs vrienden van mij die er totaal geen verstand van hebben zitten er nu al in. Achja, nog wel even leuk om winsten te pakken.
Opeens zit je ma er ook op, en je grootmoeder.
Binance start een chat functie en je kan coins liken shillen, en dan plots is binance groter dan facebook. :7 het kan snel gaan in de cryptowereld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jed1Gam op 08-01-2018 22:11:43 ]
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:07:34 #133
45833 crew  Fogel
pi_176376673
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:06 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Opeens zit je ma er ook op, en je grootmoeder.
Binance start een chat functie en je kan coins liken, en dan plots is binance groter dan facebook. :7 het kan snel gaan in de cryptowereld.
Snel maak een ICO voor de coin van zo'n type exchange :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_176376688
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:01 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Digimunten, die had ik nog niet gehoord.
Doe mij maar Dogemunten.
Volle bak op Doge en Titcoin _O_
pi_176376695
1.3 miljoen nieuwe aanmeldingen in 4 dagen? damn
pi_176376704
Oh God... Normies moet ik echt niet willen in deze market. Laatst bij fitness had je nog paar van die 2 50 jarige mannen over Bitcoin praten en het was zo cringy :')
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:09:11 #137
45833 crew  Fogel
pi_176376712
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:08 schreef LoveProfuzion het volgende:
1.3 miljoen nieuwe aanmeldingen in 4 dagen? damn
0,1% van de Chinezen heeft crypto ontdekt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 januari 2018 @ 22:09:27 #138
163650 Greys
pi_176376720
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:04 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Gewoon even de tijd geven. Met +1.3 miljoen nieuwe gebruikers in 4 dagen moet je wel aardig uitbreiden qua capaciteit
'Even de tijd geven' kan iemand zomaar een berg geld kosten als je net een pump mist met traden omdat je ineens niet bij je account kunt. Als ze de boel niet running kunnen houden moet je geen nieuwe mensen toelaten :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176376747
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:08 schreef vigen98 het volgende:
Oh God... Normies moet ik echt niet willen in deze market. Laatst bij fitness had je nog paar van die 2 50 jarige mannen over Bitcoin praten en het was zo cringy :')
Nou en? Laat ze maar schuiven met dat geld
pi_176376752
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:08 schreef vigen98 het volgende:
Oh God... Normies moet ik echt niet willen in deze market. Laatst bij fitness had je nog paar van die 2 50 jarige mannen over Bitcoin praten en het was zo cringy :')
Herkenbaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176376783
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nou en? Laat ze maar schuiven met dat geld
Ja maar dan moet ik constant normies horen praten over crypto's en hoe iets van 1 cent naar 10.000 euro gaat in 1 jaar :'(
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:12:22 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176376789
Desktop app van Binance lijkt het gewoon te doen _O_
  maandag 8 januari 2018 @ 22:12:58 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176376811
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:08 schreef vigen98 het volgende:
Oh God... Normies moet ik echt niet willen in deze market. Laatst bij fitness had je nog paar van die 2 50 jarige mannen over Bitcoin praten en het was zo cringy :')
Ik denk dat ze jou ook 'cringy' vinden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176376820
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze jou ook 'cringy' vinden.
Met z’n Ripple coins. Laffing out lout
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176376835
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze jou ook 'cringy' vinden.
Voel je je aangesproken ja? normie spotted.
pi_176376836
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:12 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik constant normies horen praten over crypto's en hoe iets van 1 cent naar 10.000 euro gaat in 1 jaar :'(
De winst moet ergens vandaan komen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:14:11 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176376844
Vraag me af hoe het komt dat Delta altijd een hogere waarde lijkt aan te geven.
pi_176376859
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:14 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

De winst moet ergens vandaan komen.
Nahja oké zolang ik maar geld verdien en zij maar mooi blijven dromen :) Maar ik haat normies gewoon omdat ze zwak zijn en gelijk panicsellen. Dat moet ik niet hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 22:14:54 ]
pi_176376875
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef LoveProfuzion het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)digimunten~a988ab50/

heel artikel op het ad nu. Oma en Opa gaan vanavond ALL IN
snel een bitonic scamkopie maken
pi_176376877
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]

'Even de tijd geven' kan iemand zomaar een berg geld kosten als je net een pump mist met traden omdat je ineens niet bij je account kunt. Als ze de boel niet running kunnen houden moet je geen nieuwe mensen toelaten :P
Mee eens. Maar als je niemand meer toelaat, holt je marktaandeel van je exchange wel aardig achteruit. Kucoin gaat binnenkort echt wel tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik heb er geen verstand van, maar de aanvraag van nieuw materiaal (hardware servers etc.) zal ook expotoneel toenemen. Er zullen levering problemen ontstaan, dat kan toch niet anders? Dan wringt het aan 2 kanten. Grote vraag en het aanbod qua rekenkracht is er gewoonweg niet, of kan niet snel gerealiseerd worden.
pi_176376879
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:02 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Voor zover ik kan lezen met hun constructie nog niet helemaal duidelijk.
Dit is verhouding van de tokendistributie
Pre-sale: 60%
Reserve: 20%
Advisors: 5%
Founders: 15%
Als dat al niet duidelijk is zou ik hier niet in investeren.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:15:17 #152
18653 crew  D.
pi_176376891
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nahja oké zolang ik maar geld verdien en zij maar mooi blijven dromen :)
Zij moeten ook geld verdienen :Y

Dan zullen ook zij weer meer investeren :Y
pi_176376901
Coin Stats is inderdaad wel een goede app ja :o
  maandag 8 januari 2018 @ 22:15:56 #154
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176376909
Zijn er meer mensen met KuCoin Shares? What to do, hij is als een raket gegaan maar vraag me af of hij nu niet volgepompt zit en het een mooi moment is om ze even te lozen? Zeker nu Binance weer open is. Weet niet hoe dat normaal met shares van exchanges gaat?
015
pi_176376910
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:08 schreef vigen98 het volgende:
Oh God... Normies moet ik echt niet willen in deze market. Laatst bij fitness had je nog paar van die 2 50 jarige mannen over Bitcoin praten en het was zo cringy :')
Als die gaan instappen gaat het feest pas echt beginnen. Daar zit het meeste vermogen / beschikbare fiat
pi_176376913
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:15 schreef D. het volgende:

[..]

Zij moeten ook geld verdienen :Y

Dan zullen ook zij weer meer investeren :Y
Ik accepteer een eenmalige winstdonatie van paar miljoen.
pi_176376937
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Als die gaan instappen gaat het feest pas echt beginnen. Daar zit het meeste vermogen / beschikbare fiat
Ja maar ze zijn ook gewoon heel zwak, raken snel in paniek. Ze zijn niet goed voor zo'n markt.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:16:51 #158
18653 crew  D.
pi_176376942
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik accepteer een eenmalige winstdonatie van paar miljoen.
Geduld :Y
pi_176376957
In december 2008 groeide Facebook met 600.000 nieuwe aanmeldingen per dag.
Toch maar een paar van die binancecoins halen
pi_176376985
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja maar ze zijn ook gewoon heel zwak, raken snel in paniek. Ze zijn niet goed voor zo'n markt.
Maar wel voor ons portfolio. :)

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient." - Greys
pi_176377012
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:18 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Maar wel voor ons portfolio. :)

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient." - Greys
Nahja zolang wij maar vies rijk worden dan boeit het me niet :P
pi_176377020
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt dik goeie app ja.
Ik heb hem er weer afgeflikkerd. De trades op kucoin moesten handmatig en dan kan je alleen verkopen in dollars en niet dat het bij je btc ofzo erbij op komt, of eraf.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176377034
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja maar ze zijn ook gewoon heel zwak, raken snel in paniek. Ze zijn niet goed voor zo'n markt.
Klopt. Maar zij zijn wel degene die vers geld moeten inbrengen. Hun zijn ook een groep die bijvoorbeeld veel hagelnieuwe auto's koopt, en daarmee de autosector draaiende houden. Ze hebben gewoonweg veel te besteden. Misschien laten ze het wel beleggen. Ik zie binnenkort wel bedrijven ontstaan die voor je beleggen in crypto
pi_176377036
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Mee eens. Maar als je niemand meer toelaat, holt je marktaandeel van je exchange wel aardig achteruit. Kucoin gaat binnenkort echt wel tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik heb er geen verstand van, maar de aanvraag van nieuw materiaal (hardware servers etc.) zal ook expotoneel toenemen. Er zullen levering problemen ontstaan, dat kan toch niet anders? Dan wringt het aan 2 kanten. Grote vraag en het aanbod qua rekenkracht is er gewoonweg niet, of kan niet snel gerealiseerd worden.
er zullen vast wel nieuwe exchanges komen en als er over een jaar direct gehandeld kan worden in alts zal het wel helemaal booming gaan worden.....en dan stap ik uit....na de pump hoop ik....
pi_176377060
https://xrpcharts.ripple.(...)2039296A7DF3CDA44028

Lijkt erop dat iemand net 1,038,862,692.27 XRP heeft gekocht
  maandag 8 januari 2018 @ 22:21:34 #166
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176377070
Binance werkt niet mee, kom niet eens voorbij inlog scherm. Nog meer mensen met dit probleem?
pi_176377077
quote:
15s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
https://xrpcharts.ripple.(...)2039296A7DF3CDA44028

Lijkt erop dat iemand net 1,038,862,692.27 XRP heeft gekocht
* paal in de broek nu
U MAD?
pi_176377091
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Klopt. Maar zij zijn wel degene die vers geld moeten inbrengen. Hun zijn ook een groep die bijvoorbeeld veel hagelnieuwe auto's koopt, en daarmee de autosector draaiende houden. Ze hebben gewoonweg veel te besteden. Misschien laten ze het wel beleggen. Ik zie binnenkort wel bedrijven ontstaan die voor je beleggen in crypto
Goede kans om zo'n bedrijf op te starten inderdaad :Y
pi_176377105
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
Binance werkt niet mee, kom niet eens voorbij inlog scherm. Nog meer mensen met dit probleem?
Ik kon wel inloggen.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:22:47 #170
18653 crew  D.
pi_176377106
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
Binance werkt niet mee, kom niet eens voorbij inlog scherm. Nog meer mensen met dit probleem?
Je post wel, maar leest niet?

Is net nog besproken :Y
  maandag 8 januari 2018 @ 22:23:04 #171
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176377120
quote:
15s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
https://xrpcharts.ripple.(...)2039296A7DF3CDA44028

Lijkt erop dat iemand net 1,038,862,692.27 XRP heeft gekocht
Kan ook 1 van de founders zijn of early adopter die zijn zooi verplaatst
pi_176377128
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Klopt. Maar zij zijn wel degene die vers geld moeten inbrengen. Hun zijn ook een groep die bijvoorbeeld veel hagelnieuwe auto's koopt, en daarmee de autosector draaiende houden. Ze hebben gewoonweg veel te besteden. Misschien laten ze het wel beleggen. Ik zie binnenkort wel bedrijven ontstaan die voor je beleggen in crypto
Binnenkort bij Business Class.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:24:04 #173
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176377138
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:22 schreef D. het volgende:

[..]

Je post wel, maar leest niet?

Is net nog besproken :Y
Denk je dat ik alles ga doornemen in zo een fakkin snelle SC? Beantwoord gwn mijn vraag.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:24:45 #174
18653 crew  D.
pi_176377152
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:24 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Denk je dat ik alles ga doornemen in zo een fakkin snelle SC? Beantwoord gwn mijn vraag.
:')
pi_176377156
Ik vind het knap dat Binance nog zo goed overeind blijft met zo'n extreme aanwas. Daar zitten echt top programmeurs.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 8 januari 2018 @ 22:24:54 #176
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176377157
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:15 schreef vigen98 het volgende:
Coin Stats is inderdaad wel een goede app ja :o
Ik krijg alleen die portfolio's niet voor elkaar met die kut-api's -O- -O- -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176377160
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:24 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Denk je dat ik alles ga doornemen in zo een fakkin snelle SC? Beantwoord gwn mijn vraag.
Doe normaal en rot op. Ben je hondje niet
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:25:22 #178
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176377168
Ben verschillende apps aan het proberen.

Coin Stats is lekker makkelijk, maar je kan niet precies zien hoeveel winst je per coin hebt gemaakt aangezien je dan de transacties alsnog handmatig moet invoeren en dat gaat lastiger dan de rest.

Blockfolio is prima, maar komt soms rook uit de servers.

Delta werkt ook heel fijn, maar ik krijg constant een ander bedrag / percentage als ik switch tussen portfolio en grafiek. Portfolio laat nu bijv 2% zien en grafiek 1%. Hoe dan ....
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:25:25 #179
18653 crew  D.
pi_176377169
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het knap dat Binance nog zo goed overeind blijft met zo'n extreme aanwas. Daar zitten echt top programmeurs.
Volgens mij is Bittrex de enige zonder problemen :Y
  maandag 8 januari 2018 @ 22:25:57 #180
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176377180
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:24 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Doe normaal en rot op. Ben je hondje niet
Hoho pas op, je hebt het wel tegen een knuffelmoslim!
015
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:26:05 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176377185
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:24 schreef V. het volgende:

[..]

Ik krijg alleen die portfolio's niet voor elkaar met die kut-api's -O- -O- -O-
Geen scanner op je tel? Bij Binance kon ik gewoon API scannen en klaar is Kyran.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:26:15 #182
62913 Blik
The one and Only!
pi_176377188
Zitten jullie nog in bepaalde groepen op Telegram? Aanraders?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:26:38 #183
45833 crew  Fogel
pi_176377195
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:24 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Denk je dat ik alles ga doornemen in zo een fakkin snelle SC? Beantwoord gwn mijn vraag.
Je vraag is al beantwoord, moet je alleen ca 3 seconde moeite voor doen en omhoog scrollen. zo hard gaat het hier nou ook weer niet.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_176377203
Ripple shitcoin
  maandag 8 januari 2018 @ 22:27:00 #185
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176377208
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:26 schreef Blik het volgende:
Zitten jullie nog in bepaalde groepen op Telegram? Aanraders?
Coinbaas.com!
015
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:28:35 #186
18653 crew  D.
pi_176377237
Ik weet dat ie z'n baan heeft opgezegd, maar is ie nu voor zichzelf begonnen? :P

https://coinmarketcap.com/currencies/magnetcoin/
  maandag 8 januari 2018 @ 22:28:58 #187
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176377246
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:25 schreef Kyran het volgende:
Ben verschillende apps aan het proberen.

Coin Stats is lekker makkelijk, maar je kan niet precies zien hoeveel winst je per coin hebt gemaakt aangezien je dan de transacties alsnog handmatig moet invoeren en dat gaat lastiger dan de rest.

Blockfolio is prima, maar komt soms rook uit de servers.

Delta werkt ook heel fijn, maar ik krijg constant een ander bedrag / percentage als ik switch tussen portfolio en grafiek. Portfolio laat nu bijv 2% zien en grafiek 1%. Hoe dan ....
Gewoon de 2% aanhouden, veel beter voor je gemoedsrust :7
  maandag 8 januari 2018 @ 22:29:24 #188
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176377255
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:26 schreef xminator het volgende:
Ripple shitcoin
Qft
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:29:40 #189
18653 crew  D.
pi_176377259
Als er een coin komt met mijn naam koop ik 'm ook :P
  maandag 8 januari 2018 @ 22:30:12 #190
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176377281
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:28 schreef D. het volgende:
Ik weet dat ie z'n baan heeft opgezegd, maar is ie nu voor zichzelf begonnen? :P

https://coinmarketcap.com/currencies/magnetcoin/
Hahaha, eerst een shady fok exchange en toen dat niet werkte maar een coin. Ik snap dat wel :D
  maandag 8 januari 2018 @ 22:30:49 #191
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176377293
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:29 schreef D. het volgende:
Als er een coin komt met mijn naam koop ik 'm ook :P
Ben wel benieuwd hoeveel mensen de D willen. Beperkte markt denk ik :')
pi_176377294
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:30 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Hahaha, eerst een shady fok exchange en toen dat niet werkte maar een coin. Ik snap dat wel :D
Fok exchange? Is dat waves exchange?

Shitcoin.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:31:17 #193
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176377305
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:28 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gewoon de 2% aanhouden, veel beter voor je gemoedsrust :7
:Y ja maar autist in mij wil het snappen / fixen / oplossen / uit het raam flikkeren
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:31:47 #194
18653 crew  D.
pi_176377321
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:30 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoeveel mensen de D willen. Beperkte markt denk ik :')
Word ik dus whale :+
pi_176377344
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:28 schreef D. het volgende:
Ik weet dat ie z'n baan heeft opgezegd, maar is ie nu voor zichzelf begonnen? :P

https://coinmarketcap.com/currencies/magnetcoin/
_O_
  maandag 8 januari 2018 @ 22:34:12 #197
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176377391
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:26 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je vraag is al beantwoord, moet je alleen ca 3 seconde moeite voor doen en omhoog scrollen. zo hard gaat het hier nou ook weer niet.
Sjenks
pi_176377401
Iemand hier mee gedaan met https://www.carvertical.com/ ICO?
pi_176377408
quote:
Bazencoin.
U MAD?
pi_176377412
Die universa telegram groep is echt één van de meeste droevige wat ik in tijden heb gezien. :')
pi_176377413
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:25 schreef D. het volgende:

[..]

Volgens mij is Bittrex de enige zonder problemen :Y
Is wel regelmatig traag laatste tijd, maar blijft een goeie exchange. Heeft al wel een maand nieuwe users uit geschakeld, dus ze zitten wel aan de limiet inmiddels.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176377417
Wel saai zeg dat hodlen als REQ maar weinig beweegt :(
pi_176377425
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:34 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die universa telegram groep is echt één van de meeste droevige wat ik in tijden heb gezien. :')
Wat dan?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:35:39 #204
18653 crew  D.
pi_176377445
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:34 schreef Ralphmeister het volgende:
Iemand hier mee gedaan met https://www.carvertical.com/ ICO?
Even overwogen :Y

Zag wel dat het toekomst kon hebben, maar niet hoe zij het voor elkaar konden krijgen :N
  maandag 8 januari 2018 @ 22:36:39 #205
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_176377480
quote:
die gaat zeker stijgen _O_
  maandag 8 januari 2018 @ 22:36:53 #206
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176377490
Zit hier prima met m'n RPX :D
pi_176377511
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:34 schreef vigen98 het volgende:
Wel saai zeg dat hodlen als REQ
hahahahaha ...bijkopen dan !!!

mijn hele portfolio is saai op dit moment :'(
  maandag 8 januari 2018 @ 22:38:39 #208
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176377536
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:36 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

die gaat zeker stijgen _O_
I'd put in coin.

Putin kan het natuurlijk niet hebben als zijn naamdragende coin een shitcoin is, dus gaat hem gewoon pumpen :Y
  maandag 8 januari 2018 @ 22:38:41 #209
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176377537
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:25 schreef D. het volgende:
top
wait, whut?

Een support-backlog van maanden, Ardor wallet ligt er al 10 dagen zo' beetje alle wallets lagen er van de week uitb en 0,0 communicatie _O- _O- _O-
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:39:34 #210
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176377561
Portfolio trekt weer bij *O* Tijd om te gaan slapen, morgen weer ATH? :7
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:39:45 #211
18653 crew  D.
pi_176377565
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:38 schreef V. het volgende:

[..]

wait, whut?

Een support-backlog van maanden, Ardor wallet ligt er al 10 dagen zo' beetje alle wallets lagen er van de week uitb en 0,0 communicatie _O- _O- _O-
He, dat zei ik niet, niet selectief quoten he :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:40:10 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176377576
Modum is 10$ geweest _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:40:23 #213
18653 crew  D.
pi_176377578
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:39 schreef IrishBastard het volgende:
Portfolio trekt weer bij *O*
Ik zit nog op -5% :Y
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:40:30 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176377582
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:39 schreef IrishBastard het volgende:
Portfolio trekt weer bij *O* Tijd om te gaan slapen, morgen weer ATH? :7
^O^ zou lekker zijn *O*
  maandag 8 januari 2018 @ 22:42:57 #215
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176377640
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:40 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zit nog op -5% :Y
-6,75 hier nog, maar was -24 vanmiddag :o
pi_176377652
pi_176377694
John is een lul
U MAD?
pi_176377696
quote:
9s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:43 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet leuk
pi_176377725
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat dan?




Nu het een beetje stil lijkt te staan (wat vast niet zo is), komt er alleen maar bagger voorbij. Iedereen die nieuw erin komt vraagt als eerste welke & wanneer de exchange bekend is. Vanmiddag werd er zelf gedacht dat de tokens nooit op een exchange komen. Man wat een volk in crytpto land. Andere coins zal het net zo zijn hoor :)
  maandag 8 januari 2018 @ 22:46:35 #220
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176377734
Voor de mensen die nog in Litecoin willen stappen, nu is het moment. Hij kan vandaag of morgen flink omhoog schieten óf flink zakken. Mijn tip is dan ook om 50/50 te doen, nu kopen en als hij zakt bijkopen, of nu kopen en de andere helft laten voor wat het is als hij stijgt.

SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:49:20 #221
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176377793
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:46 schreef Basxt het volgende:
Voor de mensen die nog in Litecoin willen stappen, nu is het moment. Hij kan vandaag of morgen flink omhoog schieten óf flink zakken. Mijn tip is dan ook om 50/50 te doen, nu kopen en als hij zakt bijkopen, of nu kopen en de andere helft laten voor wat het is als hij stijgt.

[ afbeelding ]
Haha zo kan ik ook advies geven: Kans bij coins X! Gaat morgen zeker weten stijgen of zakken!!
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176377796
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:35 schreef D. het volgende:

[..]

Even overwogen :Y

Zag wel dat het toekomst kon hebben, maar niet hoe zij het voor elkaar konden krijgen :N
Nog nooit meegedaan aan een ICO, heb er het minimale aantal van 0.1 ETH op kapot geslagen.. Over 2 jaar zien we wel..
  maandag 8 januari 2018 @ 22:49:50 #223
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176377806
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:49 schreef XDo het volgende:

[..]

Haha zo kan ik ook advies geven: Kans bij coins X! Gaat morgen zeker weten stijgen of zakken!!
:') joe.

Je snapt hopelijk toch wel dat dit andere stijgingen/dalingen zijn dan de normale volatile bewegingen die we normaal zien?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176377814
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Nu het een beetje stil lijkt te staan (wat vast niet zo is), komt er alleen maar bagger voorbij. Iedereen die nieuw erin komt vraagt als eerste welke & wanneer de exchange bekend is. Vanmiddag werd er zelf gedacht dat de tokens nooit op een exchange komen. Man wat een volk in crytpto land. Andere coins zal het net zo zijn hoor :)
Normies infecteren Universa al :N
  maandag 8 januari 2018 @ 22:50:38 #225
399291 jelle12345
Youtube, TwoBigImpacts
pi_176377826
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:34 schreef vigen98 het volgende:
Wel saai zeg dat hodlen als REQ maar weinig beweegt :(
Maar blijf het vasthouden! Die coin gaat nog zoveel meer waard worden denk ik! *O*

Wat denken jullie van Quantstamp? Is ook gebacked door YCombinator net als Req
Subscribe op mijn YouTube kanaal en krijg een koekje :D http://www.youtube.com/user/TwoBigImpacts?feature=mhee
pi_176377834
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:46 schreef Basxt het volgende:
Voor de mensen die nog in Litecoin willen stappen, nu is het moment. Hij kan vandaag of morgen flink omhoog schieten óf flink zakken. Mijn tip is dan ook om 50/50 te doen, nu kopen en als hij zakt bijkopen, of nu kopen en de andere helft laten voor wat het is als hij stijgt.

[ afbeelding ]
Een coin kan dalen, stijgen of gelijk blijven.

Bedankt Hans
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176377861
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Nu het een beetje stil lijkt te staan (wat vast niet zo is), komt er alleen maar bagger voorbij. Iedereen die nieuw erin komt vraagt als eerste welke & wanneer de exchange bekend is. Vanmiddag werd er zelf gedacht dat de tokens nooit op een exchange komen. Man wat een volk in crytpto land. Andere coins zal het net zo zijn hoor :)
Mijn god, hoe krijgen deze lui uberhaupt een coin gekocht?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:52:27 #228
18653 crew  D.
pi_176377883
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mijn god, hoe krijgen deze lui uberhaupt een coin gekocht?
Dat vraag ik me ook weleens af :D
pi_176377884
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mijn god, hoe krijgen deze lui uberhaupt een coin gekocht?
Nucleus.Vision is nog erger :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176377902
quote:
15s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
https://xrpcharts.ripple.(...)2039296A7DF3CDA44028

Lijkt erop dat iemand net 1,038,862,692.27 XRP heeft gekocht
fap fap fap
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  maandag 8 januari 2018 @ 22:53:12 #231
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176377903
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nucleus.Vision is nog erger :')
Hoe heet die telegram groep van hun? Wil meedoen met die ico
pi_176377906
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mijn god, hoe krijgen deze lui uberhaupt een coin gekocht?
Interesseert me niet, we trekken ze helemaal leeg muhaha:), oke normaal doen weer.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:54:44 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176377960
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:34 schreef vigen98 het volgende:
Wel saai zeg dat hodlen als REQ maar weinig beweegt :(
Wel raar op zich, één van de weinige coins die niet echt een mega stijging heeft gehad afgelopen week. Niet dat we mogen klagen met 17% afgelopen week, maar als je kijkt wat voor kutcoins 300% gaan had REQ ook wel iets meer mogen hebben.
pi_176377995
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:46 schreef Basxt het volgende:
Voor de mensen die nog in Litecoin willen stappen, nu is het moment. Hij kan vandaag of morgen flink omhoog schieten óf flink zakken. Mijn tip is dan ook om 50/50 te doen, nu kopen en als hij zakt bijkopen, of nu kopen en de andere helft laten voor wat het is als hij stijgt.

[ afbeelding ]
TA zuigt bij coins.....
pi_176378004
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel raar op zich, één van de weinige coins die niet echt een mega stijging heeft gehad afgelopen week. Niet dat we mogen klagen met 17% afgelopen week, maar als je kijkt wat voor kutcoins 300% gaan had REQ ook wel iets meer mogen hebben.
REQ heeft gewoon pech, ze hadden een update op het moment dat BTC in begon te storten _O- Als ze het maar 1 dag later hadden gedaan ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 22:56:18 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 22:56:26 #236
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176378022
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel raar op zich, één van de weinige coins die niet echt een mega stijging heeft gehad afgelopen week. Niet dat we mogen klagen met 17% afgelopen week, maar als je kijkt wat voor kutcoins 300% gaan had REQ ook wel iets meer mogen hebben.
Meen mij te herinneren dat REQ eergisteren nog moon ging toch?
015
pi_176378024
Ff
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:53 schreef Chaes het volgende:

[..]

Hoe heet die telegram groep van hun? Wil meedoen met die ico
Edit: ik lees dat het niet meer kan
pi_176378025
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:53 schreef Chaes het volgende:

[..]

Hoe heet die telegram groep van hun? Wil meedoen met die ico
Kan al niet meer. Whitelisting only
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:56:35 #239
18653 crew  D.
pi_176378029
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel raar op zich, één van de weinige coins die niet echt een mega stijging heeft gehad afgelopen week. Niet dat we mogen klagen met 17% afgelopen week, maar als je kijkt wat voor kutcoins 300% gaan had REQ ook wel iets meer mogen hebben.
REQ is al x10 gegaan sinds ik 'm kocht :Y
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:56:46 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378035
Dip van vandaag zet je wel aan het denken hoor over wat voor mensen er in crypto wereld zitten.

Ik kan ook nog niet geloven dat CMT enige reden was. Zijn mensen echt zo dom? Even naar een grafiek kijken, in paniek raken en alle schapen volgen? Moeilijk voor te stellen.

Laat wel zien hoe makkelijk het allemaal te beïnvloeden is en dat is eigenlijk geen goed teken.
pi_176378036
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

REQ heeft gewoon pech, ze hadden een update op het moment dat BTC in begon te storten _O- Als ze het maar 1 dag later hadden gedaan ;(
HODL en misschien wat bijkopen deze week.......
  maandag 8 januari 2018 @ 22:57:16 #242
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176378047
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan al niet meer. Whitelisting only
Kutzooi.. dus geen mogelijkheid?
  maandag 8 januari 2018 @ 22:57:36 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176378058
HST knalt lekker door. Ik spreek jullie wel op de maan! :o
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:57:39 #244
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378060
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:56 schreef D. het volgende:

[..]

REQ is al x10 gegaan sinds ik 'm kocht :Y
:D nice!
pi_176378086
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:
Dip van vandaag zet je wel aan het denken hoor over wat voor mensen er in crypto wereld zitten.

Ik kan ook nog niet geloven dat CMT enige reden was. Zijn mensen echt zo dom? Even naar een grafiek kijken, in paniek raken en alle schapen volgen? Moeilijk voor te stellen.

Laat wel zien hoe makkelijk het allemaal te beïnvloeden is en dat is eigenlijk geen goed teken.
Voor wat is dat geen goed teken?

Er is geen blockchain door kapot gegaan hoor.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:59:13 #246
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176378097
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:
Dip van vandaag zet je wel aan het denken hoor over wat voor mensen er in crypto wereld zitten.

Ik kan ook nog niet geloven dat CMT enige reden was. Zijn mensen echt zo dom? Even naar een grafiek kijken, in paniek raken en alle schapen volgen? Moeilijk voor te stellen.

Laat wel zien hoe makkelijk het allemaal te beïnvloeden is en dat is eigenlijk geen goed teken.
Dit gebeurt continu, er hoeft maar iemand een scheet te laten op twitter en een munt daalt of stijgt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 22:59:19 #247
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378098
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:57 schreef leolinedance het volgende:
HST knalt lekker door. Ik spreek jullie wel op de maan! :o
De tering ... ik had die vorige week maandag al op het oog. Had niks staan bij andere exchanges, dacht laat maar ..... |:( |:( |:( Toen was die $1 .... nu bijna $6.

Au.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:00:35 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378127
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor wat is dat geen goed teken?

Er is geen blockchain door kapot gegaan hoor.
Dat het zo makkelijk te beïnvloeden is, bijna 20% daling door ... ja door wat eigenlijk :D

Het is echter wel allemaal flexibel genoeg om meteen weer terug te bouncen, dus dat scheelt.
pi_176378129
Modum doet gek..
  maandag 8 januari 2018 @ 23:01:46 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176378147
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

De tering ... ik had die vorige week maandag al op het oog. Had niks staan bij andere exchanges, dacht laat maar ..... |:( |:( |:( Toen was die $1 .... nu bijna $6.

Au.
Tsja je kunt niet op iedere trein springen hè. Ik had geluk, heb hem inderdaad voor iets van $1,30 ofzo gekocht.
pi_176378177
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:57 schreef Chaes het volgende:

[..]

Kutzooi.. dus geen mogelijkheid?
Nee
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:03:23 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378196
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Modum doet gek..
*popcorn pakt
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378205
Snovio 0,27$ :D gouden bergen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:03:41 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378207
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tsja je kunt niet op iedere trein springen hè. Ik had geluk, heb hem inderdaad voor iets van $1,30 ofzo gekocht.
Is ook zo :D als die op Binance had gestaan zat ik nu ook op die trein, want idee is echt prima _O_. Succes er mee!
pi_176378211
Stratis gaat nog lekker door. Ik denk dat het nog wel enigzins (gezond) zal doorgroeien.
pi_176378219
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

*popcorn pakt
Ik zat er met $4k in op $2,9 :'(
pi_176378225
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:50 schreef jelle12345 het volgende:

[..]

Maar blijf het vasthouden! Die coin gaat nog zoveel meer waard worden denk ik! *O*

Wat denken jullie van Quantstamp? Is ook gebacked door YCombinator net als Req
Ik zit in Quantstamp (gekocht op 44 cent). In paar dagen al 300 up (55%) Mooi hodlen in 2018.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:04:40 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378229
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik zat er met $4k in op $2,9 :'(
Zat? Faler :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378231
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Snovio 0,27$ :D gouden bergen
Hoeveel heb jij daarvan dan?
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:05:15 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378241
Als ik niet op 1000$ deels uitgestapt was, was ik door de 5000$ gegaan nu :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378261
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij daarvan dan?
78k @ 0,03$
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:06:26 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378270
En Modum is nu meer dan 50% van m'n resterende Ethers waard _O_

Wat een topdag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378283
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

78k @ 0,03$
Gg
pi_176378284
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zat? Faler :N
ja zat 50-50 in ven en mod

toen full fomo op ven :'(

vechain is shitcoin
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 23:07:37 #265
42184 crew  DaMart
pi_176378291
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:06 schreef Nattekat het volgende:
En Modum is nu meer dan 50% van m'n resterende Ethers waard _O_

Wat een topdag.
Nog bedankt voor de tip. Nu bijna x2 met MOD.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 8 januari 2018 @ 23:07:40 #266
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176378293
raar joh, blockfolio, coin stats en delta geven allemaal een ander bedrag aan.
pi_176378298
Vechain shitcoin noemen wat lees ik hier
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:11:15 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378363
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:07 schreef SugeLucky het volgende:
raar joh, blockfolio, coin stats en delta geven allemaal een ander bedrag aan.
Ja, en Delta geeft zelfs binnen app twee verschillende bedragen aan bij mij (grafiek geeft altijd lager bedrag en %) dan portfolio :P Snap er niks van haha.
pi_176378367
Modum. :')

Dat is pas een scamcoin.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:11:59 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378384
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:07 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nog bedankt voor de tip. Nu bijna x2 met MOD.
^O^

Ik zit zowaar op x3, dat ik dat ooit nog eens mee zou maken bij zo'n kleine coin.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378392
Het begon als parodie op bitcoingekte. Maar ‘dogecoin’ is nu zelf al 2 miljard dollar waard

Oprichter Palmer, die in 2015 uit het project stapte, heeft zelf nooit dogecoins in zijn bezit gehad. Hij waarschuwt voor de zeepbel die elk moment uit elkaar kan spatten. “Het zegt heel veel over de cryptomarkt wanneer mensen bereid zijn om een munt met een grappige hond erop te kopen. Veel gekker wordt het niet”, besluit Palmer.
https://www.hln.be/geld/e(...)llar-waard~a17a7f0e/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176378403


Vechain = shitcoin.
pi_176378419
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Vechain = shitcoin.
is dat Trump's muur
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:13:48 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378428
Op een dag gaat Vechain zo hard knallen :P
pi_176378462
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Vechain = shitcoin.
:o
pi_176378463
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Vechain = shitcoin.
Sellwalls :9~ mensen die de prijs laag houden _O_ moar profit _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176378464
15% up vandaag in BTC.
pi_176378471
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Vechain = shitcoin.
Juist doordat VEN stijgt ondanks de walls geeft aan dat het echt een goede coin is!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176378482
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Vechain = shitcoin.
Inmiddels weer een hele hoop buy-orders erbij.
pi_176378489
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:15 schreef Patroon het volgende:

[..]

Juist doordat VEN stijgt ondanks de walls geeft aan dat het echt een goede coin is!
Ja, dat is echt wat een coin goed maakt.

Niet de fundementals ofzo
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:16:33 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378500
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:15 schreef Patroon het volgende:

[..]

Juist doordat VEN stijgt ondanks de walls geeft aan dat het echt een goede coin is!
Dit, hele week al staan er dikke walls en het blijft rustig stijgen.
pi_176378532
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat is echt wat een coin goed maakt.

Niet de fundementals ofzo
Nou heeft Vechain met hun rebranding al meer i itiatief getoond dan ripple en al die andere shitcoins bij elkaar.

Strength node here I come _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:18:01 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176378541
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat is echt wat een coin goed maakt.

Niet de fundementals ofzo
JIj kan zo heerlijk zwart/wit zijn *; :G

Natuurlijk is dat niet waarom het een goede coin is, maar laat wel zien dat die whales het willen inkopen en dus denken dat het gaat stijgen. Verder heeft het weinig met inhoud van een coin te maken, meer de prijsverwachting.
pi_176378547
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sellwalls :9~ mensen die de prijs laag houden _O_ moar profit _O_
Ja had nu al een strength node kunnen aanschaffen als ik wat langer in mod was gebleven :(

Dan maar flippen met universa ja toch. Hij moet even de $20 tikken voordat Universa op de exchanges komt.
  maandag 8 januari 2018 @ 23:18:13 #285
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176378548
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:15 schreef Typisch het volgende:
15% up vandaag in BTC.
[ afbeelding ]
Heb je alleen weinig aan, aangezien partijen die BTC accepteren de hoeveelheid BTC voor een aankoop continu aanpassen aan de koers t.o.v. de euro of dollar :P
pi_176378588
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nou heeft Vechain met hun rebranding al meer i itiatief getoond dan ripple en al die andere shitcoins bij elkaar.

Strength node here I come _O_
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

JIj kan zo heerlijk zwart/wit zijn *; :G

Natuurlijk is dat niet waarom het een goede coin is, maar laat wel zien dat die whales het willen inkopen en dus denken dat het gaat stijgen. Verder heeft het weinig met inhoud van een coin te maken, meer de prijsverwachting.
Draag dan dat als argument aan.
pi_176378599
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

^O^

Ik zit zowaar op x3, dat ik dat ooit nog eens mee zou maken bij zo'n kleine coin.
Hier ook net even X3 met mod, bedankt voor de tip :D ik denk tenminste dat ik t van jou heb, sowieso hier gelezen.
pi_176378603
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb je alleen weinig aan, aangezien partijen die BTC accepteren de hoeveelheid BTC voor een aankoop continu aanpassen aan de koers t.o.v. de euro of dollar :P
Mja, als ik nog wat pak in BTC ga ik weer wat meer schuiven. Zit nu maar voor 33% in BTC. Moet weer naar de 50% in fiat.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:20:33 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378608
VEN is dan weer iets waarvan ik echt denk dat het in de top 10 thuis hoort, en dat zeg ik niet zo snel :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378671
In BTC zitten is zo december 2017
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:24:48 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378696
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
In BTC zitten is zo december 2017
Augustus 2017.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378756
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat is echt wat een coin goed maakt.

Niet de fundementals ofzo
Juist door de fundementals stijgt hij gestaag tegen de walls in, dus goede coin.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176378758
An exclusive report from the Reserve Bank of Australia focused on cryptocurrencies show that Bitcoin is inefficient, mentioning Ripple as alternative.
https://ripplenews.tech/2(...)fficient-bet-ripple/

mooi man
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:28:00 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378766
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:27 schreef alilami het volgende:
An exclusive report from the Reserve Bank of Australia focused on cryptocurrencies show that Bitcoin is inefficient, mentioning Ripple as alternative.
https://ripplenews.tech/2(...)fficient-bet-ripple/

mooi man
Ga weg met je fidgetspinner.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378794
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga weg met je fidgetspinner.
Hij blijft het net zo lang posten tot hij het zelf gaat geloven.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:30:07 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378812
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij blijft het net zo lang posten tot hij het zelf gaat geloven.
Dat vrees ik ook.

Over Bitcoin roep (riep) ik ook al jaren precies hetzelfde; als banken eraan beginnen, gebruiken ze hun eigen netwerk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378814
Kunnen we gewoon ophouden met Ripple discussies? De een vindt het leuk de ander niet. Gewoon negeren die troll.
pi_176378820
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook.

Over Bitcoin roep (riep) ik ook al jaren precies hetzelfde; als banken eraan beginnen, gebruiken ze hun eigen netwerk.
bitcoin heeft heulegaar geen banken nodig
gekkie
pi_176378828
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Kunnen we gewoon ophouden met Ripple discussies? De een vindt het leuk de ander niet. Gewoon negeren die troll.
Ja, kijk het maakt mij niet uit als iemand zelf dom genoeg is om ripple te kopen, maar dat hij anderen hier het ravijn mee intrekt... daar stoor ik me meer aan.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:31:24 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176378838
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

bitcoin heeft heulegaar geen banken nodig
gekkie
En daarom een prima iets.

En decentraal _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176378866
dicht
Lambo of Rekt
pi_176378867
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En daarom een prima iets.

En decentraal _O_
jaa
DECENTRAALGOD
toetertjessss

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')