abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176392629
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:08 schreef jigggy het volgende:

[..]

dankjewel, veel goeie info in dit stukje ,ik ga vanavond een biertje drinken met een groepje vrienden , we zullen zien wat ze ervan gaat vinden _O_
Zet je telefoon uit en drink zoveel bier als je kan, fijne avond ^O^ Ze zou je een fijne avond moeten toewensen ipv het je te verbieden
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:26:34 #102
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176392642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:25 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Zet je telefoon uit en drink zoveel bier als je kan, fijne avond ^O^ Ze zou je een fijne avond moeten toewensen ipv het je te verbieden
heel veel dank _O_ Lucht trouwens echt op , het even van je af schrijven
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:29:30 #103
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176392690
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:26 schreef jigggy het volgende:

[..]

heel veel dank _O_ Lucht trouwens echt op , het even van je af schrijven
Veel bier 2 swarma hahahaha aiiight!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:33:30 #104
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176392750
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:21 schreef Sadcopter het volgende:
Het gaat om het innerlijk (kuche kuche aglum).
Ja, daar komt hij nu toch achter?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:55:59 #105
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176393241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja, daar komt hij nu toch achter?
Ik bedoelde het sarcastisch.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:49:06 #106
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176396516
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:31 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Wie weet.
Ze moet toch iets positiefs hebben daar haar vriend niet weg gaat
Pics per dm?
Ik ben nu wel benieuwd naar de gezichten achter de foksters.
pi_176399803
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:31 schreef jigggy het volgende:

[..]

tot nu toe zit ik onder de plak en slik ik t wel , alhoewel we hier best vaak gezeik over hebben, ik mag niet zonder haar uit , Drugs ,daaronder ook softdrugs zijn ten strengste verboden , en alle dames waarmee ik een vriendschappelijke band had heb ik al zoon beetje moeten skippen :(
Als je partner je sociaal begint af te zonderen, dan zou ik het niet eens meer onder de plak zitten noemen. Dat is echt een ongezonde machtsverhouding. Vooral als ze je als straf erna doodzwijgt. Dat wordt in principe zelfs onder geestelijke mishandeling geschaard.
pi_176400031
TS vertegenwoordigt het verval van de moderne man als ruggegraatloze spons zonder enig vorm van karakter. Huilen op een forum dat je beperkt wordt in je levensvrijheid door een omhooggevallen sportschool bimbo is zo triest dat elke vorm van mannelijkheid je inmiddels is ontsnapt.

De pussy-generatie in een notendop.
  woensdag 10 januari 2018 @ 02:37:56 #109
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176404536
Ts is lam
  woensdag 10 januari 2018 @ 02:38:09 #110
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176404537
Ballon ballon
pi_176404555
Misschien heeft ze een blaasontsteking.
  woensdag 10 januari 2018 @ 03:17:35 #112
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176404642
Proost xxx
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:04:47 #113
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176408722
Goeiemorgen , gister veel te veel gedronken en vriendinlief praat niet tegen me, nu al spijt ;(
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:57:22 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176409653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:04 schreef jigggy het volgende:
Goeiemorgen , gister veel te veel gedronken en vriendinlief praat niet tegen me, nu al spijt ;(
Ze doet nu dus precies wat je van haar kon verwachten. Zo maakt ze van iets wat leuk is voor jou iets vervelends voor jou. Zo conditioneert ze jou zodat je uiteindelijk leuke dingen niet meer gaat doen. Is dat aardig van haar naar jou toe? Wiens welzijn heeft ze hiermee op het oog?

Je hebt haar hond niet doodgeschoten. Je hebt haar beste vriendin niet gedaan. Je hebt geen oude vrouwtjes gekopschopt. Je bent gewoon aan de boemel gegaan met vrienden. Dat verdient geen bestraffing van je partner.

Wedden dat ze heel snel weer met je wil praten als je haar nu zegt dat je klaar bent met haar gedwingeland en ze op kan flikkeren? Dan trekt ze de volgende keer weer iets anders uit de kast hoor, maar dan kun je jezelf nog een paar maanden ongelukkig maken en normale dingen ontzeggen in deze relatie.

Of zij pikt dat jij dit niet pikt, of het moet afgelopen zijn. Kortom: laat niet zo over je heenlopen.
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:05:38 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176409801
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:04 schreef jigggy het volgende:
Goeiemorgen , gister veel te veel gedronken en vriendinlief praat niet tegen me, nu al spijt ;(
In plaats van dat je het jouw probleem maakt kan je het beter haar probleem laten zijn
pi_176409998
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

In plaats van dat je het jouw probleem maakt kan je het beter haar probleem laten zijn
Inderdaad, heb gewoon schijt aan haar.

Je hebt veel gedronken gisteren met je maten? Nou en?

Drinken is niet echt een reden om boos te zijn, het kan natuurlijk wel zorgen voor redenen:
- Iedere dag drinken
- Alles onder kotsen
- Thuis komen met: "Stom kankerwijf, kom pijpen nu!!" (sommige kunnen dat wel waarderen)
- Frituur aan laten staan de hele nacht
- Met je dronken kop een sigaret aansteken in bed terwijl je normaal niet eens rookt.
- Etcetera

Ofwel, drinken zelf mag niet de reden zijn. Als dat zo is moet ze optyfen, gauw!

OFFFFF Ts is niet helemaal eerlijk, en heeft afgelopen nacht meer gedaan dan alleen wat drinken.

Daarbij, mijn vriendin was ook tegen (soft)drugs, maar ik ben op mijn strepen gaan staan betreffende mijn jointje. Eerst krijg je opmerkingen, "is een joint echt belangrijker dan ik". Maar ik heb haar uitgelegd dat ik daar ontspanning uit haal, en dat "Ik ben tegen drugs" niet echt een goed argument was.

"Is (ding wat ze niet wil dat je doet) echt belangrijker dan ik" Is ook echt een kutargument.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:22:47 #117
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176410156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:
...

"Is (ding wat ze niet wil dat je doet) echt belangrijker dan ik" Is ook echt een kutargument.
Dat is inderdaad ook een alarmsignaal, een partner die die kaart regelmatig trekt.
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:24:03 #118
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176410182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Inderdaad, heb gewoon schijt aan haar.

Je hebt veel gedronken gisteren met je maten? Nou en?

Drinken is niet echt een reden om boos te zijn, het kan natuurlijk wel zorgen voor redenen:
- Iedere dag drinken
- Alles onder kotsen
- Thuis komen met: "Stom kankerwijf, kom pijpen nu!!" (sommige kunnen dat wel waarderen)
- Frituur aan laten staan de hele nacht
- Met je dronken kop een sigaret aansteken in bed terwijl je normaal niet eens rookt.
- Etcetera

Ofwel, drinken zelf mag niet de reden zijn. Als dat zo is moet ze optyfen, gauw!

OFFFFF Ts is niet helemaal eerlijk, en heeft afgelopen nacht meer gedaan dan alleen wat drinken.

Daarbij, mijn vriendin was ook tegen (soft)drugs, maar ik ben op mijn strepen gaan staan betreffende mijn jointje. Eerst krijg je opmerkingen, "is een joint echt belangrijker dan ik". Maar ik heb haar uitgelegd dat ik daar ontspanning uit haal, en dat "Ik ben tegen drugs" niet echt een goed argument was.

"Is (ding wat ze niet wil dat je doet) echt belangrijker dan ik" Is ook echt een kutargument.
eerlijk ben ik hoor, vraag me af waarom je dat niet zou zijn op n forum waarop niemand je kent
pi_176410231
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:24 schreef jigggy het volgende:

[..]

eerlijk ben ik hoor, vraag me af waarom je dat niet zou zijn op n forum waarop niemand je kent
Naja je zou niet de eerste zijn.

Het is niet zo dat ik je niet geloof, maar drinken an sich is gewoon geen reden. Heeft ze verteld waarom ze boos is?

En de reden: je was superdronken gisteren. is geen reden, waar merkte ze aan dat je superdronken was?
Weggegaan en opgerot
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:32:39 #120
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176410365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:26 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Naja je zou niet de eerste zijn.

Het is niet zo dat ik je niet geloof, maar drinken an sich is gewoon geen reden. Heeft ze verteld waarom ze boos is?

En de reden: je was superdronken gisteren. is geen reden, waar merkte ze aan dat je superdronken was?
dat weet ze niet eens, het is in haar mindset gewoon zo ,ik wil niet dat je bij vrienden bent, ik vertrouw r niet op dat je dan geen domme dingen doet, wat ik overigens onterecht vind , maar dat heeft ze altijd al gehad , is waarschijnlijk een gevolg van dat ze voor mij een vriendje had die op haar vreemdging en best vaak drugs gebruikte , maargoed daar heb ik niks mee te maken
pi_176410399
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:32 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat weet ze niet eens, het is in haar mindset gewoon zo ,ik wil niet dat je bij vrienden bent, ik vertrouw r niet op dat je dan geen domme dingen doet, wat ik overigens onterecht vind , maar dat heeft ze altijd al gehad , is waarschijnlijk een gevolg van dat ze voor mij een vriendje had die op haar vreemdging en best vaak drugs gebruikte , maargoed daar heb ik niks mee te maken
Nee kun jij idd niets aan doen. Bespreek dit met haar aub, en anders zal het toch einde relatie worden. Ook al is ze lekker.

Als je er nu niet mee stopt, is het over 2 jaar niet meer te houden en ga je dan uit elkaar. Groot verschil is dat je over 2 jaar je vrienden kwijt bent, en nu dus nog niet...
Weggegaan en opgerot
pi_176410535
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:32 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat weet ze niet eens, het is in haar mindset gewoon zo ,ik wil niet dat je bij vrienden bent, ik vertrouw r niet op dat je dan geen domme dingen doet, wat ik overigens onterecht vind , maar dat heeft ze altijd al gehad , is waarschijnlijk een gevolg van dat ze voor mij een vriendje had die op haar vreemdging en best vaak drugs gebruikte , maargoed daar heb ik niks mee te maken
Nee, het komt omdat ze een dominerend karakter heeft, jou sociaal wil afzonderen en jou in haar macht wil hebben. Ga alsjeblieft niet mee in zielige verhalen over waarom ze weinig vertrouwen in mannen heeft. Bijna iedereen heeft wel een vreemdgaande ex, maar dit is geen normale reactie daarop. Dit ligt in mankementen in haar karakter.

Je moet dit echt nu meteen aan gaan kaarten. Desnoods doe je het op het moment dat ze besluit, dat ze klaar is je te negeren. Dan ga je er ook gelijk hard in en zeg je "de volgende keer dat je besluit me te negeren, mag je mijn telefoonnummer verwijderen, dan is het uit en hoef ik je nooit meer te zien".

Je gaat nu echt al veel te ver mee in deze shit. Als het zo doorgaat kijk je over vijf jaar terug en denk je "wat heb ik me laten overkomen?" Dit is nog het begin, hier kun je het nog een halt toeroepen, straks is het echt te laat. Je zei eerder dat je de ballen nog niet hebt om tegen haar in te gaan, maar als je het nu niet doet dan liggen de verhoudingen straks vast. Dan komt het ook echt niet meer.
  woensdag 10 januari 2018 @ 14:16:08 #123
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176411177
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:32 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat weet ze niet eens, het is in haar mindset gewoon zo ,ik wil niet dat je bij vrienden bent, ik vertrouw r niet op dat je dan geen domme dingen doet, wat ik overigens onterecht vind , maar dat heeft ze altijd al gehad , is waarschijnlijk een gevolg van dat ze voor mij een vriendje had die op haar vreemdging en best vaak drugs gebruikte , maargoed daar heb ik niks mee te maken
Dat zegt ze letterlijk?
Enne...heb je ooit bij die vrienden iets ontzettends stoms gedaan dat dit rechtvaardigt? Even voor de zekerheid.
pi_176411377
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:32 schreef jigggy het volgende:
dat weet ze niet eens, het is in haar mindset gewoon zo ,ik wil niet dat je bij vrienden bent,
Jij geeft haar die mogelijkheid.

Je moet niet eens luisteren naar deze onzin. In plaats van spijt te hebben omdat je wat gedronken hebt met vrienden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176411469
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:41 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Nee, het komt omdat ze een dominerend karakter heeft, jou sociaal wil afzonderen en jou in haar macht wil hebben. Ga alsjeblieft niet mee in zielige verhalen over waarom ze weinig vertrouwen in mannen heeft. Bijna iedereen heeft wel een vreemdgaande ex, maar dit is geen normale reactie daarop. Dit ligt in mankementen in haar karakter.

Je moet dit echt nu meteen aan gaan kaarten. Desnoods doe je het op het moment dat ze besluit, dat ze klaar is je te negeren. Dan ga je er ook gelijk hard in en zeg je "de volgende keer dat je besluit me te negeren, mag je mijn telefoonnummer verwijderen, dan is het uit en hoef ik je nooit meer te zien".

Je gaat nu echt al veel te ver mee in deze shit. Als het zo doorgaat kijk je over vijf jaar terug en denk je "wat heb ik me laten overkomen?" Dit is nog het begin, hier kun je het nog een halt toeroepen, straks is het echt te laat. Je zei eerder dat je de ballen nog niet hebt om tegen haar in te gaan, maar als je het nu niet doet dan liggen de verhoudingen straks vast. Dan komt het ook echt niet meer.
100% waarheid.

Ik heb dit in mijn eerste relatie laten gebeuren. Ik was allang blij dat ik af en toe sex had (18 jaar was ik toen), maar de verhoudingen werden uiteindelijk zo vastgelegd, gevolg; "nooit uit, niet meer naar vrienden, geen vuurwerk (vond ik toen nog de bom), niet meer xboxen etc.

Ik denk dat het komt omdat ik ook nog dacht dat je een vrouw op handen moest dragen. Maar als jee eenmaal een relatie hebt gehad, leer je dat die shit niet leuk is en zo ook niet werkt.

Je MOET minimaal gelijkwaardig zijn aan elkaar. Ik denk dat je als man misschien zelfs wel een beetje dominant mag zijn in een relatie, maar dit is misschien per persoon verschillend. Voor mij werkt dat wel iig.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:06:12 #126
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176413299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat zegt ze letterlijk?
Enne...heb je ooit bij die vrienden iets ontzettends stoms gedaan dat dit rechtvaardigt? Even voor de zekerheid.
dat zegt ze letterlijk , en ik heb ooit wellis teveel gezopen waar zei bij was en heel de avond lopen kotsen , maar om dan daarom zo boos te worden
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:17:49 #127
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176413507
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:06 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat zegt ze letterlijk , en ik heb ooit wellis teveel gezopen waar zei bij was en heel de avond lopen kotsen , maar om dan daarom zo boos te worden
Nou, ik zou daar ook boos om worden op dat moment zelf natuurlijk en als het structureel is dan zou ik daar ook een probleem van maken. Ik zou dan mijn conclusies trekken en de relatie verbreken want ik heb geen zin om je moeder te zijn want dat hoort niet in een gelijkwaardige relatie, net als het jou te gaan verbieden of om het heel vervelend voor je te maken.

Maar als het zoals je zegt één keer is voorgekomen dan is dit soort gedwingeland helemaal misplaatst.
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:18:46 #128
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176413522
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:06 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat zegt ze letterlijk , en ik heb ooit wellis teveel gezopen waar zei bij was en heel de avond lopen kotsen , maar om dan daarom zo boos te worden
Daar een keertje (op dat moment) knorrig over zijn is niet zo raar, daarom alles verbieden wel.

Hier moet je gewoon een grens trekken, rustig, vriendelijk, maar wel duidelijk zeggen dat je gewoon normaal je gang zal gaan en dat ze daarmee om moet leren gaan. Dat jij niet die gare ex bent en zo ook niet beoordeeld wil worden.
Dat ze je moet vertrouwen en dat als ze dat niet kan jullie het beter uit kunnen maken.

Misschien is het verstandig om eens te praten over wat voor onzekerheden ze nu eigenlijk heeft, dat je daar eens naar luistert. Om dan samen afspraken te maken over wat wel en wat niet. Maar wel op een manier die redelijk is, daarin moet je standvastig zijn.
Dat ze het bv niet leuk zou vinden als je bij een vrouwelijke vriend zou blijven slapen, in haar bed, is redelijk. Gezeur over op je werk samen werken en het ook nog gezellig hebben met een vrouw is niet redelijk. Je niet 3 keer per week lam zuipen en de boel onderkotsen is redelijk. Wekelijks wat met je vrienden gaan doen en bij uitzondering een keer zo verschrikkelijk lam zijn is niet onredelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176413702
Wat een gouden tips vindt je toch op Fok! ......
pi_176418477
Als ze zo lekker is dan zou ik me niet druk maken over wat ze allemaal zegt
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:45:17 #131
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176419494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:06 schreef Bananenschaatser het volgende:
Als ze zo lekker is dan zou ik me niet druk maken over wat ze allemaal zegt
maak me nu juist druk omdat ze niks zeggen
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:49:19 #132
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176419616
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:45 schreef jigggy het volgende:

[..]

maak me nu juist druk omdat ze niks zeggen
Ga wat anders doen, maak van haar probleem niet jouw probleem.
Naar vrienden, die game spelen waar je al even geen tijd voor hebt gehad, dat goede boek lezen, de ene film kijken. Wat dan ook, maar vermaak jezelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:50:29 #133
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176419649
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Daar een keertje (op dat moment) knorrig over zijn is niet zo raar, daarom alles verbieden wel.

Hier moet je gewoon een grens trekken, rustig, vriendelijk, maar wel duidelijk zeggen dat je gewoon normaal je gang zal gaan en dat ze daarmee om moet leren gaan. Dat jij niet die gare ex bent en zo ook niet beoordeeld wil worden.
Dat ze je moet vertrouwen en dat als ze dat niet kan jullie het beter uit kunnen maken.

Misschien is het verstandig om eens te praten over wat voor onzekerheden ze nu eigenlijk heeft, dat je daar eens naar luistert. Om dan samen afspraken te maken over wat wel en wat niet. Maar wel op een manier die redelijk is, daarin moet je standvastig zijn.
Dat ze het bv niet leuk zou vinden als je bij een vrouwelijke vriend zou blijven slapen, in haar bed, is redelijk. Gezeur over op je werk samen werken en het ook nog gezellig hebben met een vrouw is niet redelijk. Je niet 3 keer per week lam zuipen en de boel onderkotsen is redelijk. Wekelijks wat met je vrienden gaan doen en bij uitzondering een keer zo verschrikkelijk lam zijn is niet onredelijk.
bedankt _O_
pi_176421519
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:18 schreef devlinmr het volgende:
Bedenk dat schoonheid vergankelijk is. Dus over een paar jaar zit je nog steeds met de bitch maar zonder de looks.
Ik wou hetzelfde al zeggen.

Kijk voor de grap maar eens op Tinder en vergelijk vrouwen van begin 20 met die van eind 20. Puur voor het uiterlijk gaan is het domste wat je kan doen. Zeker bij Nederlandse vrouwen, die relatief snel verouderen.
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:32:43 #135
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176422557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:55 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Ik wou hetzelfde al zeggen.

Kijk voor de grap maar eens op Tinder en vergelijk vrouwen van begin 20 met die van eind 20. Puur voor het uiterlijk gaan is het domste wat je kan doen. Zeker bij Nederlandse vrouwen, die relatief snel verouderen.
Eigenlijk zeg je nu dat je kutgedrag van lekkere vrouwen wel moet pikken of eigenlijk niet want straks zijn ze niet meer lekker?

Mijn punt: je moet van niemand kutgedrag pikken want hoe lekker ze (of hij) is, je wordt er doorongelukkig van. Daar kan geen strak snoetje, kontje of cup D tegenop.
pi_176422862
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wekelijks wat met je vrienden gaan doen en bij uitzondering een keer zo verschrikkelijk lam zijn is niet onredelijk.
Op sommige punten begrijp ik jou . Soms ook haar. Ik zou zelf wel het wekelijks vervangen door driewekelijks of maandelijks. Jouw vriendin moet in de week ook werken of naar school en voor haar is het ook weekend, die ze samen met jou wil doorbrengen. Dit hoeft niet speciaal thuis te zijn.

Wat ik hier lees van ze blijft niet mooi en jong. Maar uw volgende partner en jijzelf ook niet. En geloof me. Jouw uiterlijke eisen groeien mee naarmate je zelf ouder wordt. Dit merk ik aan een 20 jarige collega die een 30 jarige vrouwelijke andere collega niet mooi vindt maar die ikzelf veel meer uitstraling vind hebben dan een jongere vrouw die op zich mooier is maar niet in zijn geheel. Veel 35 plussers hier zullen wel begrijpen waar ik op hamer.

Heb een goed gesprek met elkaar. Overweeg samen jullie pro's en contra's. Een relatie is geven en nemen. Niet alleen de lusten maar ook de lasten. En uw vrienden ga je niet verliezen als je voor haar kiest. Maar maak afspraken met haar maar ook met jouw vrienden.

[ Bericht 0% gewijzigd door wodca op 10-01-2018 22:54:40 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:56:13 #137
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176423082
Maak het uit, doe domme dingen en kijk er lachend op terug.

Waarschijnlijk ga je spijt krijgen dat je niet hebt geleefd, als je zo onder de plak blijft zitten. Enne, die schoonheid van je vriendin vergaat een keer. Dus ook niet zo op uiterlijk gefixeerd zijn.
With love :*
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:01:52 #138
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176423194
Mevrouw is zonder het mij te zeggen nu blijkbaar naar een personeels feest met een vriendin, krijg n random foto doorgestuurd in een gedeelde groepsapp door die vriendin, kan wel janken , zo oneerlijk, mij alles verbieden heel de dag niks zeggen terwijl ik wel eerlijk was en nu dit
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:04:39 #139
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176423254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:01 schreef jigggy het volgende:
Mevrouw is zonder het mij te zeggen nu blijkbaar naar een personeels feest met een vriendin, krijg n random foto doorgestuurd in een gedeelde groepsapp door die vriendin, kan wel janken , zo oneerlijk, mij alles verbieden heel de dag niks zeggen terwijl ik wel eerlijk was en nu dit
Lieve schat, jij weet héél goed wat jij moet doen ;)
With love :*
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:08:30 #140
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176423345
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:04 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Lieve schat, jij weet héél goed wat jij moet doen ;)
inderdaad , maatje van me is even langs gekomen om n drankje te doen, echt geen zin om alleen thuis te zitten ,maar uit elkaar gaan kan ik niet aan joh,ze is echt mijn steun en toevelaat
pi_176423481
Jullie zien elkaar graag. Maak het niet uit. Leer met en naast elkaar leven.
pi_176423612
En ga je vanavond niet lazarus drinken want anders kom je in een vicieuze circel terecht.
pi_176423630
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:08 schreef jigggy het volgende:

[..]

inderdaad , maatje van me is even langs gekomen om n drankje te doen, echt geen zin om alleen thuis te zitten ,maar uit elkaar gaan kan ik niet aan joh,ze is echt mijn steun en toevelaat
Verkeerde volgorde, nu eerst uitmaken en dan bier drinken. Wat heb je nu eigenlijk nog aan haar?

Ze behandelt je als stront en neemt je niet serieus.

De aanval is de beste verdediging TS.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:36:34 #144
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176423983
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:20 schreef wodca het volgende:
En ga je vanavond niet lazarus drinken want anders kom je in een vicieuze circel terecht.
ben dr goddomme bang voor ,vriend van me heeft een goeie fles whiskey bij , drink normaal echt een keer in de 3 weken ofzo maar dit word zoals t er nu Uit ziet avond 2 achter elkaar
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:36:57 #145
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176423991
Wat een kutgevoel, wat voel ik me genaaid
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:41:40 #146
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176424074
Ze appt me dat ze bij die vriendin slaapt, terwijl ik t normaal nooit doe , Proost fok!kers ,op het leven ;(
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:51:08 #147
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176424200
Maar naar bed gegaan na n dubbele whiskey , hoop dat ik morgen weet wat ik moet doen,truste allemaal :*
pi_176424245
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je nu dat je kutgedrag van lekkere vrouwen wel moet pikken of eigenlijk niet want straks zijn ze niet meer lekker?

Mijn punt: je moet van niemand kutgedrag pikken want hoe lekker ze (of hij) is, je wordt er doorongelukkig van. Daar kan geen strak snoetje, kontje of cup D tegenop.
Nee, wat ik bedoel is dat TS degene is die kutgedrag accepteert omdat ze een lekker ding is. Is dus in lijn met jouw punt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:55:46 #149
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176424264
Man man man :')__!
pi_176424277
Val haar morgen niet op de vrouw aan. Doe zo gewoon mogelijk en als het goede moment er is heb er een goeie babbel mee. Praten, praten, praten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')