abonnement Unibet Coolblue
pi_176366391
Ik snap de meerwaarde hiervan niet. Zouden jullie het willen hebben? Wat zou voor jullie de reden zijn om zo een tv te kopen? Wat is het nut hiervan?


https://www.nu.nl/gadgets(...)65-inch-oled-tv.html



quote:
LG toont oprolbare 65 inch oled-tv

Foto: LG


LG heeft een 65 inch oled-tv gepresenteerd die automatisch in een soundbar kan worden opgerold.


LG presenteert de tv tijdens technologiebeurs CES in Las Vegas.

Het 65 inch prototype heeft een 4K oled-scherm. Het scherm kan worden teruggetrokken in een compacte soundbar die aan het scherm vastzit.

Daarmee is de tv volgens LG veel draagbaarder dan traditionele tv's. Ook is de tv in zijn opgerolde stand veel minder prominent aanwezig in interieurs

Oled-schermen zijn altijd al flexibel, en LG toonde in 2014 al een werkend prototype. In 2017 liet het Zuid-Koreaanse bedrijf nog een groot, transparant oled-scherm zien.

Aflopende randen

Voorgaande prototypes moesten echter nog met de hand worden opgerold en hadden daardoor nog weinig praktische toepassingen. Het nieuwe scherm is voorlopig echter ook nog een prototype, LG lijkt geen plannen te hebben om op korte termijn een oprolbaar scherm op de markt te brengen.

De flexibiliteit van oled-schermen wordt vooralsnog vooral gebruikt in telefoon-schermen. Die kunnen dan afgeronde hoeken en rond aflopende randen hebben.

Wil jij een kijkje achter de schermen vanaf CES, de grootste gadgetbeurs ter wereld? Onze verslaggevers Jeroen en Bas houden je vanuit Las Vegas tussen 7 en 12 januari op de hoogte via Whatsapp. Voeg 0613020560 toe aan je adresboek en app CES AAN. Je krijgt geen bevestigingsbericht, maar zal vanzelf updates ontvangen!
pi_176366575
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:00 schreef polderturk het volgende:
Ik snap de meerwaarde hiervan niet. Zouden jullie het willen hebben? Wat zou voor jullie de reden zijn om zo een tv te kopen? Wat is het nut hiervan?

https://www.nu.nl/gadgets(...)65-inch-oled-tv.html

[ afbeelding ]

[..]

De voordelen zie ik wel.

Op kantoor voor presentaties. Het is het wel handig dat het ding niet altijd prominent aanwezig is maar wel zonder moeite tevoorschijn getoverd kan worden. Voor thuis vind ik dat ook wel een voordeel eigenlijk. Verder is het meer draagbaar. Je kan het dus meenemen voor presentaties of gewoon op de camping met een groepje naar iets spannends kijken.

Ik verwacht alleen niet dat ze spoedig binnen mijn budget passen.
pi_176366629
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:06 schreef nanuk het volgende:

[..]

De voordelen zie ik wel.

Op kantoor voor presentaties. Het is het wel handig dat het ding niet altijd prominent aanwezig is maar wel zonder moeite tevoorschijn getoverd kan worden. Voor thuis vind ik dat ook wel een voordeel eigenlijk. Verder is het meer draagbaar. Je kan het dus meenemen voor presentaties of gewoon op de camping met een groepje naar iets spannends kijken.

Ik verwacht alleen niet dat ze spoedig binnen mijn budget passen.
Hmmm...
Dat zijn zeker goede argumenten. Vooral de draagbaarheid.
pi_176366872
Voor mij zou het inderdaad puur de draagbaarheid zijn. Ik vind de televisies van nu best mooi er uit zien en vind het dus ook niet lelijk in de woonkamer.
pi_176366975
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:19 schreef Goudenvis het volgende:
Voor mij zou het inderdaad puur de draagbaarheid zijn. Ik vind de televisies van nu best mooi er uit zien en vind het dus ook niet lelijk in de woonkamer.
mwah zo'n bakbeest aan de muur... alsof de TV zo'n prominente plek inneemt in je leven.
  maandag 8 januari 2018 @ 15:27:33 #6
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176367066
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:23 schreef Handleiding het volgende:

[..]

mwah zo'n bakbeest aan de muur... alsof de TV zo'n prominente plek inneemt in je leven.
Inderdaad. TV prominent in de woonkamer, alsof het daarom draait :').
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176367086
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:27 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Inderdaad. TV prominent in de woonkamer, alsof het daarom draait :').
daarom je tv in een kastje zetten zodat je moet opstaan om de deurtjes open te doen als je tv kijkt :')
  maandag 8 januari 2018 @ 15:29:15 #8
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176367103
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:28 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

daarom je tv in een kastje zetten zodat je moet opstaan om de deurtjes open te doen als je tv kijkt :')
tv in een kast :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176367121
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:28 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

daarom je tv in een kastje zetten zodat je moet opstaan om de deurtjes open te doen als je tv kijkt :')
Bejaarden :')
pi_176367757
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

tv in een kast :')
Ikea heeft ze.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:18:07 #11
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176376977
Ik vind het gewoon cool.
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')