abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 27 april 2018 @ 09:34:11 #251
87554 Cee
Welluk?
pi_178768723
Ik vind het een verschil tussen dat je middels een t-shirt een algemeen statement maakt of dat je een specifiek persoon 'gebruikt' om daar een statement mee te maken en vervolgens met diens verhaal gaat leuren om er aandacht mee te krijgen voor je act op een liedjesfestival.
Vind het ook op het randje hoor.

Het lied zelf heb ik nooit bijzonder gevonden.
pi_178768969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 08:40 schreef Nexum het volgende:

[..]

Je weet dat dit niet aanvallend bedoeld is, maar het komt nu net over alsof je denkt dat de artiesten dit zelf allemaal aan het doen zijn.
Klopt. Dat denk ik ook. Niet dat ze zelf het kind onlangs in Italië teruggevonden hebben hoor maar wel dat ze heel goed wisten dat dat kon gebeuren en actief gebruik maken van dat feit en haar gezicht etc. Ja.

quote:
Ja, het klopt dat ze beter hadden moeten weten als je weet dat er een kind genaamd Mercy is, maar ik denk oprecht dat de twee alleen maar goede bedoelingen hiermee hebben en dat ze echt awareness voor vluchtelingen willen.
Lees m'n eerste berichten hierover ajb. Anders blijf ik herhalen. ;) Ik gun het kind en haar moeder uiteraard het beste. Maar doe dat lekker na het esf. Want:

quote:
Bedoel, wat is het verschil met Salvador die een SOS Refugees shirt draagt en zij die publiekelijk hun belangstelling voor vluchtelingen tonen? :@
Precies, over dat shirt vielen dus idd zat mensen dat dát niet hoort bij een ESF. En dan is dit wat nu hier gebeurt ineens wel oké? :D

Het verschil:
- het shirt is algemeen en naamloos
- het shirt is fotoloos en dus gezichtloos
- het shirt zet geen kind voor een camera om naar een esf optreden te kijken
- het shirt gaat dus over àlle vluchtelingen en niet over die ene die door jouw fantastische Franse land en jouw fantastische schip gered is (hoe deze schepen werken en gefinancierd worden ga ik maar even niet op in) en naar jouw land vernoemd is etc.

Het een is volstrekt algemeen en het ander volstrekt specifiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 27-04-2018 09:59:21 ]
pi_178769219
Ik zal - naast dat ik de artiesten niet meer volg - ook dit topic niet meer volgen en niet meer reageren.
M'n uitgesproken mening hierover moet inmiddels wel duidelijk zijn en heb geen zin om gedoe met iemand hierover te krijgen. :)

Italië gaat wmb trouwens ook bijna over het randje met de beelden in hun clip. Andermans specifieke verdriet en ellende moet je (wat mij betreft) dus gewoon nooit voor je songfestivalliedje gebruiken.
pi_178773300
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:08 schreef Greys het volgende:
Ik zal - naast dat ik de artiesten niet meer volg - ook dit topic niet meer volgen en niet meer reageren.
M'n uitgesproken mening hierover moet inmiddels wel duidelijk zijn en heb geen zin om gedoe met iemand hierover te krijgen. :)

Italië gaat wmb trouwens ook bijna over het randje met de beelden in hun clip. Andermans specifieke verdriet en ellende moet je (wat mij betreft) dus gewoon nooit voor je songfestivalliedje gebruiken.
Ach lekker doorgaan joh.
Italië buit het niet uit en het liedje is een stuk beter :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_178804942
FRANKRIJK STIJGT NAAR DE 3E PLEK IN DE ODDS WIG PARIS 2019 HERE WE COME
Ik ben echt overtuigd dat Frankrijk gaat winnen.
Being immortal is fun.
pi_178805295
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 10:51 schreef Nexum het volgende:
FRANKRIJK STIJGT NAAR DE 3E PLEK IN DE ODDS WIG PARIS 2019 HERE WE COME
Ik ben echt overtuigd dat Frankrijk gaat winnen.
Ik teken er voor. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_179124312
Dit is zo'n nummer die tot het festival niet opvalt, maar tijdens de avond verrassend goed bevalt. Samen met Albanië en Oostenrijk mijn favoriet. Helaas ondergewaardeerd door vooral het publiek.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 13 mei 2018 @ 01:36:24 #258
350717 Redefine
Service hè
pi_179125158
Het liedje vind ik nog steeds erg leuk, heeft wel iets bijzonders. Maar het is een liedje wat ik niet zo heel erg goed op het grote podium vind passen. De enige optie was dan (als ik het zou mogen zeggen) de staging heel klein te houden. Dan was het liedje denk ik veel meer uit de verf gekomen. Plus dat ze veel meer met de virtuele beelden hadden kunnen doen om de boodschap van het liedje over te laten komen.

Nu vond ik de staging juist echt heel zwak. Al had ik het een betere staging nooit heel hoog zien eindigen. Daarom heb ik die enorm hoge notering bij de odds nooit begrepen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 13 mei 2018 @ 17:11:57 #259
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_179136297
Wel grappig dat Igit uiteindelijk best een goede voorspeller is gebleken :D

zondag 13 mei 2018 @ 18:10:00 #260
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_179137385
Deze staging leek op die van Belgie; tenenkrommend slecht. Ook de gimmick om de hand op te steken bij "mercy' kwam lachwekkend over. Frankrijk heeft dit teleurstellende resultaat aan zichzelf te danken
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:49:50 #261
204179 grazz
No milk today
pi_179195140
Voorbeeld van een inzending waarbij ik werd meegezogen in de hype. Blijf het een goed lied vinden, maar het duurde veel te lang voordat er wat interessants gebeurde op het podium. Plek 13 is prima dacht ik zo.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')