abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 januari 2018 @ 10:38:18 #1
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361151
Boef noemt vrouwen die hem lift geven ’hoeren’

Rapper Boef heeft zich de woede van veel mensen op de hals gehaald door vrouwen die hem een lift hebben aangeboden ’hoeren’ te noemen. Dit omdat ze om acht uur ’s ochtends op straat waren en naar een club waren gegaan.

„Even een opmerking voor al die ’kechs’...”, zo begint hij. „Want ik heb een paar mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech”, zegt Boef in de camera.

Hij weigert dames die uitgaan en alcohol drinken 'vrouwen' te noemen. Boef legt voor de duidelijkheid uit wat voor vrouwen wel onder die noemer vallen. ,,Als je thuis zit, de hele dag niks doet, studeren, niks doet en naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een kech bent, boos worden als ik je een kech noem, want je bent een kech! Klaar. Snap je?", foetert hij.
https://www.telegraaf.nl/(...)em-lift-geven-hoeren

Jammer dat die hoeren niet wat extra gas hebben gegeven toen ze dat ventje langs de weg zagen staan..

Nog een vervelend filmpje van de heer Boef

En door..
pi_176361320
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:37 schreef xzaz het volgende:

[..]

Oh wacht het is Hans Teeuwen snel zeg dat het geen goede vergelijking is. hahah grappig man die Hans.
Als jij het verschil niet ziet tussen een cabaretier die op het podium provocatieve dingen roept en een rapper die thuis vrouwen uitscheldt voor hoeren die hem net thuis hebben gebracht ben je of een ongelooflijke autist of idioot dom.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:50:29 #3
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361341
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Als jij het verschil niet ziet tussen een cabaretier die op het podium provocatieve dingen roept en een rapper die thuis vrouwen uitscheldt voor hoeren die hem net thuis hebben gebracht ben je of een ongelooflijke autist of idioot dom.
Ja, want als je op het podium staat mag en kan je alles zeggen omdat het grappig is. Hans meent het ook maar hij is grappig dus haha.
pi_176361350
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:50 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ja, want als je op het podium staat mag en kan je alles zeggen omdat het grappig is. Hans meent het ook maar hij is grappig dus haha.
Ik neig naar de 2e optie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:51:29 #5
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361360
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik neig naar de 2e optie.
Ok
pi_176361521
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:51 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ok
Context is belangrijk. Hans bouwde de clou op door te veinzen dat hij een ode aan de vrouw ging brengen. Vervolgens komt hij met verrassende twist door dit onderuit te halen met 'kuthoeren!!' Dit kun je in de context van het theater/komische show opvatten als humor.
De grap is niet dat het leuk is om vrouwen te denigreren, maar in de opbouw en de context van de opmerking.
Boef oogde serieus, en het leek er niet op dat hij er een dubbele laag in zijn kechopvattingen zat.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:02:29 #7
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361553
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:00 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Context is belangrijk. Hans bouwde de clou op door te veinzen dat hij een ode aan de vrouw ging brengen. Vervolgens komt hij met verrassende twist door dit onderuit te halen met 'kuthoeren!!' Dit kun je in de context van het theater/komische show opvatten als humor.
De grap is niet dat het leuk is om vrouwen te denigreren, maar in de opbouw en de context van de opmerking.
Boef oogde serieus, en het leek er niet op dat hij er een dubbele laag in zijn kechopvattingen zat.
Mua, ik zie de grap niet bij Hans. Heel zijn show bestaat uit uiteindelijk z'n mening te geven over vrouwen en dit wordt zorgvuldig voorbereid. Voor sommige grappig voor andere bloedserieus en ik denk ook dat hij het uiteindelijk gewoon meent.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:09:11 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176361661
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:51 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ok
Mensen die context en nuance niet snappen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:11:24 #9
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361707
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mensen die context en nuance niet snappen :')
VARA die denkt dat je alles mag doen en zeggen als het maar grappig is :')
pi_176361739
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:02 schreef xzaz het volgende:

[..]

Mua, ik zie de grap niet bij Hans. Heel zijn show bestaat uit uiteindelijk z'n mening te geven over vrouwen en dit wordt zorgvuldig voorbereid. Voor sommige grappig voor andere bloedserieus en ik denk ook dat hij het uiteindelijk gewoon meent.
Hij teert op absurdisme en ridiculisatie van alles en iedereen. Ik denk niet dat hij het meent dat hij Beatrix een bebloed poepertje heeft bezorgd, of dat hij een lilliputter heeft verward met een lief klein kaboutertje.

Als je grappen in cabaretprogramma's serieus gaat nemen, ligt het probleem eerder bij jou dan bij de cabaretier.
Het filmpje met onderschrift van Boef heb ik niet zo veel problemen mee. Vrouwen sletten vinden, lekker belangrijk. Met zijn uitleg een dag later ging het mis, en daar zag je wat hij echt vond.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:14:25 #11
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361777
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:12 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij teert op absurdisme en ridiculisatie van alles en iedereen. Ik denk niet dat hij het meent dat hij Beatrix een bebloed poepertje heeft bezorgd, of dat hij een lilliputter heeft verward met een lief klein kaboutertje.

Als je grappen in cabaretprogramma's serieus gaat nemen, ligt het probleem eerder bij jou dan bij de cabaretier.
Het filmpje met onderschrift van Boef heb ik niet zo veel problemen mee. Vrouwen sletten vinden, lekker belangrijk. Met zijn uitleg een dag later ging het mis, en daar zag je wat hij echt vond.
Ik vond het wel grappig dat hij dat deed, zonder toneel gewoon gelijk en zelfs je grap doorzetten. haha geniaal.

/advocaatvandeduivel
  maandag 8 januari 2018 @ 11:14:26 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176361779
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:12 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij teert op absurdisme en ridiculisatie van alles en iedereen. Ik denk niet dat hij het meent dat hij Beatrix een bebloed poepertje heeft bezorgd, of dat hij een lilliputter heeft verward met een lief klein kaboutertje.

Als je grappen in cabaretprogramma's serieus gaat nemen, ligt het probleem eerder bij jou dan bij de cabaretier.
Het filmpje met onderschrift van Boef heb ik niet zo veel problemen mee. Vrouwen sletten vinden, lekker belangrijk. Met zijn uitleg een dag later ging het mis, en daar zag je wat hij echt vond.
^O^ goeie uitleg, zelfs xzaz kan daar wel wat mee, denk ik.

edit: of niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:16:18 #13
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361807
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

^O^ goeie uitleg, zelfs xzaz kan daar wel wat mee, denk ik.

edit: of niet.
:D Natuurlijk snap ik de nuance. Ik bestempel alleen; als je de context vlogs ed in je gedachte houdt kan je altijd blijven stellen dat het kunst/grap/theater is.

Vloggen is in principe theater gemaakt in een nieuwe vorm.

Dat ik Hans niet grappig vind en dat ik Boef een enorme lozer vind staat er los van.

En daarnaast worden er honderden liedjes elke dag gedraaid waarin vrouwen zwart worden gemaakt. Chris Brown vs Rihanna iemand?
pi_176361854
By the way, context betekent ook tegen wie je het zegt, je publiek kennen. Op snapchat is de meerderheid van het publiek onder de 18, in het theater 20+.
Als Hans deze grappen bezigt bij kids uit groep 8 van basisschool de Draaitol in Rijssen heeft hij ook een probleem.
pi_176361924
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:19 schreef Wuwwa het volgende:
By the way, context betekent ook tegen wie je het zegt, je publiek kennen. Op snapchat is de meerderheid van het publiek onder de 18, in het theater 20+.
Als Hans deze grappen bezigt bij kids uit groep 8 van basisschool de Draaitol in Rijssen heeft hij ook een probleem.
Ja, ik was een keer op een dance festival en plots klonk er uit de boxen The white stripes van Seven nation Army. Waarop eigenlijk unaniem door iedereen gezongen werd: Alle Duitsers zijn homo's. Maar dat is ook anders, omdat bezoekers van zo'n feest onder de 18 er niet inkomen.
pi_176361958
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:16 schreef xzaz het volgende:

[..]

En daarnaast worden er honderden liedjes elke dag gedraaid waarin vrouwen zwart worden gemaakt. Chris Brown vs Rihanna iemand?
Als Boef zijn commentaar verpakt in een kunstvorm (liedje), dan haalt 9 op 10 de schouders op. Binnen de kunst mag je tegen een hoop 'taboes' aanschoppen. De gevolgen van mogelijke verontwaardiging bij het publiek dat dit wel of niet 'snapt' zijn dan voor de artiest.
Of vloggen een vorm van kunst is, lijkt me discutabel.
En ik denk niet dat je hier Chris Brown fans gaat vinden. Hij heeft ook terechte bakken stront over zich heen gehad.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:24:47 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361973
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:19 schreef Wuwwa het volgende:
By the way, context betekent ook tegen wie je het zegt, je publiek kennen. Op snapchat is de meerderheid van het publiek onder de 18, in het theater 20+.
Als Hans deze grappen bezigt bij kids uit groep 8 van basisschool de Draaitol in Rijssen heeft hij ook een probleem.
Leuk die context maar dat is iets uit de 20ste eeuw. Context is tegenwoordig iedereen gezien de verspreiding zo snel gaat. De vraag is; moet je daar rekening mee houden?
pi_176362039
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, ik was een keer op een dance festival en plots klonk er uit de boxen The white stripes van Seven nation Army. Waarop eigenlijk unaniem door iedereen gezongen werd: Alle Duitsers zijn homo's. Maar dat is ook anders, omdat bezoekers van zo'n feest onder de 18 er niet inkomen.
Als er dan enquêtes worden gehouden aan het publiek met de vraag: 'Bent u van mening dat alle Duitsers homo zijn?' denk ik niet dat je hetzelfde resultaat krijgt.
Men vindt het leuk om op de melodie van de muziek iets prikkelends te roepen. Een vorm van humor dus. Of je erom kunt lachen is een kwestie van smaak, ik vind het ook vrij primitief.
pi_176362104
Mensen die niet kunnen of willen begrijpen dat de mening die boef over vrouwen heeft gewoon een legitieme mening is die meer mensen delen en je daar gewoon voor uit mag komen :')
pi_176362145
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:30 schreef wuuht het volgende:
Mensen die niet kunnen of willen begrijpen dat de mening die boef over vrouwen heeft gewoon een legitieme mening is die meer mensen delen en je daar gewoon voor uit mag komen :')
Wat bedoel je precies met legitiem? Want het is wat mij betreft verdedigbaar dat zijn mening indruist tegen de principes van onze grondwet.

Dat meer mensen een mening delen maakt een mening nog niet goed beargumenteerd of legitiem.
pi_176362153
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:30 schreef wuuht het volgende:
Mensen die niet kunnen of willen begrijpen dat de mening die boef over vrouwen heeft gewoon een legitieme mening is die meer mensen delen en je daar gewoon voor uit mag komen :')
Waarom heeft Boef dan zelf excuses aangeboden over zijn 'legitieme' mening, en neemt hij zijn eigen woorden terug?
En waarom zou je onfatsoen (negatief uitlaten over meiden die hulp aan je verlenen) niet mogen adresseren?
  maandag 8 januari 2018 @ 11:35:33 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176362175
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Waarom heeft Boef dan zelf excuses aangeboden over zijn 'legitieme' mening, en neemt hij zijn eigen woorden terug?
En waarom zou je onfatsoen (negatief uitlaten over meiden die hulp aan je verlenen) niet mogen adresseren?
Publieke druk, commercie, reputatieschade bij ouders van zijn 'klanten' etc.
pi_176362257
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:30 schreef wuuht het volgende:
Mensen die niet kunnen of willen begrijpen dat de mening die boef over vrouwen heeft gewoon een legitieme mening is die meer mensen delen en je daar gewoon voor uit mag komen :')
Ja en dat andere mensen daar dan weer iets van mogen vinden, en hem niet hoeven te zien. En daar door dus sterk staan in het veroordelen van de religie die vrouwen zo ziet.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_176362457
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:39 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ja en dat andere mensen daar dan weer iets van mogen vinden, en hem niet hoeven te zien. En daar door dus sterk staan in het veroordelen van de religie die vrouwen zo ziet.
Het over de religieboeg gooien is wel een hele makkelijke escape voor hypocriete Boefjes die graag verantwoordelijkheid willen ontlopen, dus snap niet waarom je dat pad zo graag wilt plaveien.
pi_176362515
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met legitiem? Want het is wat mij betreft verdedigbaar dat zijn mening indruist tegen de principes van onze grondwet.

Dat meer mensen een mening delen maakt een mening nog niet goed beargumenteerd of legitiem.
Ontkennen van de Holocaust is ook maar een mening. Vrijheid van meningsuiting, jongons!!1!
  maandag 8 januari 2018 @ 11:59:04 #26
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176362627
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ontkennen van de Holocaust is ook maar een mening. Vrijheid van meningsuiting, jongons!!1!
Holocaust ontkennen is strafbaar, vrouwen hoeren vinden niet.
pi_176362791
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:30 schreef wuuht het volgende:
Mensen die niet kunnen of willen begrijpen dat de mening die boef over vrouwen heeft gewoon een legitieme mening is die meer mensen delen en je daar gewoon voor uit mag komen :')
De vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je kunt roepen wat je wilt zonder dat dat consequenties heeft in je privé- en zakelijke leven. :') Het houdt enkel in dat je je woestijn-mening mag roepen en dat je daarvoor niet in het gevang wordt gegooid.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176362843
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

Holocaust ontkennen is strafbaar, vrouwen hoeren vinden niet.
Feitelijke onwaarheden verkondigen valt gewoon onder laster.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 12:13:31 ]
pi_176363567
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:28 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Als er dan enquêtes worden gehouden aan het publiek met de vraag: 'Bent u van mening dat alle Duitsers homo zijn?' denk ik niet dat je hetzelfde resultaat krijgt.
Men vindt het leuk om op de melodie van de muziek iets prikkelends te roepen. Een vorm van humor dus. Of je erom kunt lachen is een kwestie van smaak, ik vind het ook vrij primitief.
Ik moest er ook om lachen, vooral om de spontaniteit. Maar met een paar tienduizend mensen zoiets zingen, het had zo een nieuw relletje kunnen zijn in deze tijden.
pi_176363637
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik moest er ook om lachen, vooral om de spontaniteit. Maar met een paar tienduizend mensen zoiets zingen, het had zo een nieuw relletje kunnen zijn in deze tijden.
Dit gebeurt al een aantal jaren op festivals/ in voetbalarena's. Dus zo origineel en spontaan is het nou ook niet meer.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:13:44 #31
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176365118
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Feitelijke onwaarheden verkondigen valt gewoon onder laster.
Of vrouwen "hoeren" zijn in het breedste zin van het woord is eigenlijk voer voor discussie.
pi_176365643
Klik op de link voor de foto:

JeroenvanStrien twitterde op maandag 08-01-2018 om 14:00:20 Nadat we Boef massaal hebben uitgekafferd en geboycot is het nu tijd voor wat luchtig sportnieuws: De (bloedmooie) dochter van Richard Witschge is vrijgezel en weer 'op de markt'.… https://t.co/KsOpp4nJnM reageer retweet
  maandag 8 januari 2018 @ 14:45:34 #33
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176365948
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:34 schreef polderturk het volgende:
Klik op de link voor de foto:

JeroenvanStrien twitterde op maandag 08-01-2018 om 14:00:20 Nadat we Boef massaal hebben uitgekafferd en geboycot is het nu tijd voor wat luchtig sportnieuws: De (bloedmooie) dochter van Richard Witschge is vrijgezel en weer 'op de markt'.… https://t.co/KsOpp4nJnM reageer retweet
Ja prachtig in samenhang met dit topic. "We hebben Boef afgekafferd omdat ie vrouwen hoeren noemt". En dan "maar nu 'Ze' is weer op de markt".

[ Bericht 1% gewijzigd door Sadcopter op 08-01-2018 14:55:11 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 14:48:38 #34
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176366047
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:30 schreef wuuht het volgende:
Mensen die niet kunnen of willen begrijpen dat de mening die boef over vrouwen heeft gewoon een legitieme mening is
Alle meningen zijn legitiem, maar een aantal zijn verwerpelijk. Zeggen dat joden gemuteerde apen zijn is verwerpelijk. Zeggen dat alle Nederlanders Nazi's zijn is verwerpelijk. Zeggen dat vrouwen die korte rokjes dragen allemaal hoeren zijn is verwerpelijk. Om maar eens 3 populaire Islamitische meningen te noemen.

Hij mag het zeggen, wij mogen hem daarom uitkafferen. Iedereen wint.
pi_176366100
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:34 schreef polderturk het volgende:
Klik op de link voor de foto:

JeroenvanStrien twitterde op maandag 08-01-2018 om 14:00:20 Nadat we Boef massaal hebben uitgekafferd en geboycot is het nu tijd voor wat luchtig sportnieuws: De (bloedmooie) dochter van Richard Witschge is vrijgezel en weer 'op de markt'.… https://t.co/KsOpp4nJnM reageer retweet
Is dit weer een kansloze poging om de "hypocrisie"aan te tonen?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:53:47 #36
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176366224
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Alle meningen zijn legitiem, maar een aantal zijn verwerpelijk. Zeggen dat joden gemuteerde apen zijn is verwerpelijk. Zeggen dat alle Nederlanders Nazi's zijn is verwerpelijk. Zeggen dat vrouwen die korte rokjes dragen allemaal hoeren zijn is verwerpelijk. Om maar eens 3 populaire Islamitische meningen te noemen.

Hij mag het zeggen, wij mogen hem daarom uitkafferen. Iedereen wint.
Vrouwen die zich loops kleden en gedragen (wat overigens mag). Zoeken seks, aandacht. Invloed macht en geld. Een leuke tijd. In ruil voor hun lichaam. Ze lopen met hun lichaam te koop in ruil voor die eerder genoemde zaken.

Ik vind het wel leuke voer voor discussie. Dus niet direkt verwerpelijk.
pi_176366232
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Is dit weer een kansloze poging om de "hypocrisie"aan te tonen?
Yep. hahahaha.
Er is wel sprake van een klein beetje hypocrisie, toch?
Camiel Eurlings en Jort Kelder zijn ook door het slijk gehaald. Maar Boef is ietsje meer uitgekotst.
pi_176366603
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:54 schreef polderturk het volgende:
Yep. hahahaha.
Er is wel sprake van een klein beetje hypocrisie, toch?
Camiel Eurlings en Jort Kelder zijn ook door het slijk gehaald. Maar Boef is ietsje meer uitgekotst
Tuurlijk telt zijn achtergrond mee. Daar is weinig hypocrisie aan. Hij heeft niet mee dat we al genoeg problemen hebben met een grote groep noord Afrikaanse jongeren en die frustratie wordt nu bot gevierd op boef. Daar hoef je niet raar van op te kijken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_176366942
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Vrouwen die zich loops kleden en gedragen (wat overigens mag). Zoeken seks, aandacht. Invloed macht en geld. Een leuke tijd. In ruil voor hun lichaam. Ze lopen met hun lichaam te koop in ruil voor die eerder genoemde zaken.

Ik vind het wel leuke voer voor discussie. Dus niet direkt verwerpelijk.
Dat kan ik meteen ontkrachten, heb genoeg wulps geklede dames gezien in mijn leven, maar als ik ze seks danwel aandacht aanbood gaven ze te kennen hier niet voor open te staan.
Dus ook die vlieger gaat niet op.
  maandag 8 januari 2018 @ 15:26:15 #40
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_176367036
Eerlijk is eerlijk, ik had nog nooit van die Boef gehoord en ik weet inmiddels ook wat 'kechs' zijn.

Zo leer je elke dag weer wat bij.

Maar goed, dit zal wel een 'gangster cultuur' ding zijn o.i.d?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_176367217
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:54 schreef polderturk het volgende:

[..]

Yep. hahahaha.
Er is wel sprake van een klein beetje hypocrisie, toch?
Camiel Eurlings en Jort Kelder zijn ook door het slijk gehaald. Maar Boef is ietsje meer uitgekotst.
Ik heb Eurlings en Kelder geen seksistisch negatief waardeoordeel over miljoenen vrouwen horen vellen. Situaties dus niet vergelijkbaar en daarom dus ook niet aan te merken als hypocriet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 8 januari 2018 @ 17:26:48 #42
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176370077
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik heb Eurlings en Kelder geen seksistisch negatief waardeoordeel over miljoenen vrouwen horen vellen. Situaties dus niet vergelijkbaar en daarom dus ook niet aan te merken als hypocriet.
Nou, met een beetje fantasie kan ik me bedenken dat Camiel behoorlijk pissed werd op zijn modellenvriendinnetje. En waarom dat zou zijn geweest. Iedereen denkt het. Camiel kan een klootzak zijn met losse handjes dat kan. Dat meisje kan ook onuitstaanbaar zijn geweest, dat kan ook.

En zeker fotomodellen. Die leven la vida loca zeg maar. Veel reizen, betaalde sex met rijke mannen op boten, YOLO. Laatst flikkerde nog zo'n los modelletje van een balkon. Naakt. Rijkeluis echtpaar bij wie ze verbleef opgepakt. Wil je dat ik geen voorbarige conclusies trek?
pi_176370456
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:26 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nou, met een beetje fantasie kan ik me bedenken dat Camiel behoorlijk pissed werd op zijn modellenvriendinnetje. En waarom dat zou zijn geweest. Iedereen denkt het. Camiel kan een klootzak zijn met losse handjes dat kan. Dat meisje kan ook onuitstaanbaar zijn geweest, dat kan ook.

En zeker fotomodellen. Die leven la vida loca zeg maar. Veel reizen, betaalde sex met rijke mannen op boten, YOLO. Laatst flikkerde nog zo'n los modelletje van een balkon. Naakt. Rijkeluis echtpaar bij wie ze verbleef opgepakt. Wil je dat ik geen voorbarige conclusies trek?
Hoe onuitstaanbaar ze ook is, dat is niet van belang. Hij blijft een klootzak met losse handjes. Dat is nooit goed te praten. Maar jij vindt dus van wel...
  maandag 8 januari 2018 @ 17:59:04 #44
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176370662
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:26 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nou, met een beetje fantasie kan ik me bedenken dat Camiel behoorlijk pissed werd op zijn modellenvriendinnetje. En waarom dat zou zijn geweest. Iedereen denkt het. Camiel kan een klootzak zijn met losse handjes dat kan. Dat meisje kan ook onuitstaanbaar zijn geweest, dat kan ook.

En zeker fotomodellen. Die leven la vida loca zeg maar. Veel reizen, betaalde sex met rijke mannen op boten, YOLO. Laatst flikkerde nog zo'n los modelletje van een balkon. Naakt. Rijkeluis echtpaar bij wie ze verbleef opgepakt. Wil je dat ik geen voorbarige conclusies trek?
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Vrouwen die zich loops kleden en gedragen (wat overigens mag). Zoeken seks, aandacht. Invloed macht en geld. Een leuke tijd. In ruil voor hun lichaam. Ze lopen met hun lichaam te koop in ruil voor die eerder genoemde zaken.

Ik vind het wel leuke voer voor discussie. Dus niet direkt verwerpelijk.
Vrouwen kleden zich "loops"? En jij weet de reden waarom? Waarom kan ik niet omdat ik me goed voel over mezelf een kort rokje aandoen? Waarom denk jij dat dat ik mijn lichaam wil "ruilen" voor die zaken? Ik heb zat seks, aandacht, invloed, macht en geld van mezelf. Ik ben niet van een ruil met een man afhankelijk daarvoor.

In combinatie met jouw frustratie over jouw onvermogen in relaties met vrouwn uit jouw andere topic vind ik jou behoorlijk naar en eng denken over vrouwen.
pi_176370787
Oeh dat andere bericht van hem had ik nog niet eens gezien. Dat is wel heel erg sad ja. Sneu figuur.
pi_176370996
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Vrouwen die zich loops kleden en gedragen (wat overigens mag). Zoeken seks, aandacht. Invloed macht en geld. Een leuke tijd. In ruil voor hun lichaam. Ze lopen met hun lichaam te koop in ruil voor die eerder genoemde zaken.

Ik vind het wel leuke voer voor discussie. Dus niet direkt verwerpelijk.
"Loops kleden en gedragen zoeken seks invloed en macht" :')

Mijn.
God.

En ik ben niet eens gelovig.


Wat een treurige, barbaarse, achterlijke en gewoonweg minachtende opvatting/mening over vrouwen in het algemeen.

En het dan raar vinden dat sinds de seksuele revolutie hier steeds meer mensen deze negatieve bevindingen terug spiegelen aan diegene, en diens religie, die deze opvattingen hier opdringen en afdwingen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176371459
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Vrouwen die zich loops kleden en gedragen (wat overigens mag). Zoeken seks, aandacht. Invloed macht en geld. Een leuke tijd. In ruil voor hun lichaam. Ze lopen met hun lichaam te koop in ruil voor die eerder genoemde zaken.

Ik vind het wel leuke voer voor discussie. Dus niet direkt verwerpelijk.
En hoe ben jij zo zeker van de motieven van deze dames? Of ben je gewoon een beetje jaloers dat alle mooie vlotte dames die genieten van het leven jou voorbij lopen? Makkelijk om iemand tot hoer te veroordelen alleen maar door kleding of uitstraling.
pi_176371554
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

"Loops kleden en gedragen zoeken seks invloed en macht" :')

Mijn.
God.

En ik ben niet eens gelovig.


Wat een treurige, barbaarse, achterlijke en gewoonweg minachtende opvatting/mening over vrouwen in het algemeen.

En het dan raar vinden dat sinds de seksuele revolutie hier steeds meer mensen deze negatieve bevindingen terug spiegelen aan diegene, en diens religie, die deze opvattingen hier opdringen en afdwingen.
Gezien Sadcopters andere posts, lijkt hij iets tegen vrouwen in het algemeen te hebben. Hij zal wel een aantal keer flink zijn afgewezen ofzo. Laten we hem niet al te kwalijk nemen.

Edit: oh shit, ik heb nog gelijk ook. _O-
pi_176371764
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:26 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nou, met een beetje fantasie kan ik me bedenken dat Camiel behoorlijk pissed werd op zijn modellenvriendinnetje. En waarom dat zou zijn geweest. Iedereen denkt het. Camiel kan een klootzak zijn met losse handjes dat kan. Dat meisje kan ook onuitstaanbaar zijn geweest, dat kan ook.

En zeker fotomodellen. Die leven la vida loca zeg maar. Veel reizen, betaalde sex met rijke mannen op boten, YOLO. Laatst flikkerde nog zo'n los modelletje van een balkon. Naakt. Rijkeluis echtpaar bij wie ze verbleef opgepakt. Wil je dat ik geen voorbarige conclusies trek?
Ok man.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176373217
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Of vrouwen "hoeren" zijn in het breedste zin van het woord is eigenlijk voer voor discussie.
Ik bekijk alles momenteel weer door een roze bril, dus ik blijf hoop houden. Dat gezegd hebbende zijn er meer argumenten die het staven dan ontkrachten, inderdaad.
pi_176383388
Hoe moet je hier eigenlijk mee omgaan? Het lijkt me niet fair om iemand voor altijd en eeuwig te straffen voor zijn uitspraken, maar hoe geloofwaardig ben je als commercieel entertainment instituut als je hem vandaag gaat boycotten en zijn optreden afblaast, maar over een jaar of twee nadat de collectieve ophef is vergeten - wat dat lijkt mij vooral de motivatie van verschillende organisaties - hem weer gaan boeken?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:48:20 #52
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176383661
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:29 schreef Triggershot het volgende:
Hoe moet je hier eigenlijk mee omgaan? Het lijkt me niet fair om iemand voor altijd en eeuwig te straffen voor zijn uitspraken, maar hoe geloofwaardig ben je als commercieel entertainment instituut als je hem vandaag gaat boycotten en zijn optreden afblaast, maar over een jaar of twee nadat de collectieve ophef is vergeten - wat dat lijkt mij vooral de motivatie van verschillende organisaties - hem weer gaan boeken?
Ik denk dat collectieve verontwaardig al voor de zomer verdwenen is ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176384189
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik denk dat collectieve verontwaardig al voor de zomer verdwenen is ;)
Vast wel, maar de meeste festivals zijn om het jaar, daarnaast blijft de vraag ook dan staan natuurlijk.
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 11:29:16 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176384253
1x bannen = altijd bannen lijkt me

blijven genoeg festivals over voor hem volgend seizoen, die doen gewoon of ze van niets weten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:23:43 #56
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176385160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vast wel, maar de meeste festivals zijn om het jaar, daarnaast blijft de vraag ook dan staan natuurlijk.
Durf te wedden dat er nu paar tussen zitten die nu al spijt hebben van afzegging. Storm is al gaan liggen, zit je daar dan, bezweken onder publieke opinie van paar boze twitteraars.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176385303
Hey kech kan je me helpen ik heb pech *O* *O* *O*


pi_176385361
Vond het zo tenenkrommend toen hij in zo een reisprogramma naar Marokko ging en deed alsof het zijn land was. _O-

Maar goed, hij mag blij zijn dat Marokkanen zo vriendelijk zijn. Andersom kan je als Marokkaan niet in Algerije lopen zonder aangevallen te worden.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 12:39:01 ]
pi_176385417
Oh en zei die zeggen dat het cultuur is hebben geen kaas gegeten van de Noord-Afrikaanse cultuur. In onze liedjes (raï, chaabi en reggeda) zitten geen scheldwoorden. Sterker nog, het zijn hele vrome liedjes. Dat gescheld in liedjes is toch echt afkomstig uit het westen en overgenomen door deze Noord-Afrikaanse snotneus. Het zou hem hebben gesierd als hij dichtbij zijn roots was gebleven, dan had dit nooit voorgevallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 12:42:04 ]
pi_176385432
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oh en zei die zeggen dat het cultuur is hebben geen kaas gegeten van de Noord-Afrikaanse cultuur. In onze liedjes (raï) zitten geen scheldwoorden. Sterker nog, het zijn hele vrome liedjes. Dat gescheld in liedjes is toch echt afkomstig uit het westen en overgenomen door deze Noord-Afrikaanse snotneus. Het zou hem hebben gesierd als hij dichtbij zijn roots was gebleven, dan had dit nooit voorgevallen.
zei :')
pi_176385439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

zei :')
Zit op mijn telefoon die woorden aanpast.
pi_176385490
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:23 schreef Montelly het volgende:

[..]

Durf te wedden dat er nu paar tussen zitten die nu al spijt hebben van afzegging. Storm is al gaan liggen, zit je daar dan, bezweken onder publieke opinie van paar boze twitteraars.
Misschien zagen ze het wel als een excuus om die kutmuziek van hem niet te hoeven uitdragen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:53:54 #63
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176385686
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oh en zei die zeggen dat het cultuur is hebben geen kaas gegeten van de Noord-Afrikaanse cultuur. In onze liedjes (raï, chaabi en reggeda) zitten geen scheldwoorden. Sterker nog, het zijn hele vrome liedjes. Dat gescheld in liedjes is toch echt afkomstig uit het westen en overgenomen door deze Noord-Afrikaanse snotneus. Het zou hem hebben gesierd als hij dichtbij zijn roots was gebleven, dan had dit nooit voorgevallen.
Je lult.
https://www.volkskrant.nl(...)enen-gezien~a385028/
https://www.trouw.nl/home/oermoeder-van-de-rai-muziek~a885692a/
quote:
De muziek heeft zo van meet af aan de status van 'losbandig' en ook wel 'schuin' gehad. Dit werd versterkt door het gegeven dat de zogenaamde 'meddahât', vrouwen die in de grote stad werden geafficheerd met prostitutie, zich van de rai bedienden. Met name Cheikha Remitti baarde in Oran opzien met haar optredens. Vooral door toedoen van al dan niet geëmigreerde jongeren (chebs en chaba's genoemd) groeide de (pop)rai in de jaren zeventig en tachtig van de twintigste eeuw uit tot niet alleen een lokaal zeer populaire, maar ook in Europa veelbesproken muziekgenre. De jongeren bezongen de onderwerpen die hén boeiden, zoals de liefde, vrije partnerkeuze en de schoonheid van het andere geslacht, op directe wijze. Dit tot afschuw van veel ouderen en fundamentalisten, die de muziek van de jongeren in het algemeen respectloos vonden jegens traditionele en religieuze waarden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rai_(muziek)
pi_176385792
quote:
Wat een sukkel. Rmitta zingt inderdaad over liefde en alcohol ( dan zegt ze tassa djel shrab : beker alcohol) maar in geen van haar liedjes komen woorden als slet of hoer voor, noch in de liedjes die door mannen gezongen worden. Dat is niet van onze cultuur en geloof me dat weet ik toch beter dan jij. Dat gescheld en vrouwonvriendelijke is toch echt iets westers.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:35:33 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176386588
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat een sukkel. Rmitta zingt inderdaad over liefde en alcohol ( dan zegt ze tassa djel shrab : beker alcohol) maar in geen van haar liedjes komen woorden als slet of hoer voor, noch in de liedjes die door mannen gezongen worden. Dat is niet van onze cultuur en geloof me dat weet ik toch beter dan jij. Dat gescheld en vrouwonvriendelijke is toch echt iets westers.
Dat zei ik ook helemaal niet. Jij beweerde dat muziek als Raï uit "vrome liedjes" bestond en dat is totale lulkoek.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:06:23 #66
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176387253
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vond het zo tenenkrommend toen hij in zo een reisprogramma naar Marokko ging en deed alsof het zijn land was. _O-

Maar goed, hij mag blij zijn dat Marokkanen zo vriendelijk zijn. Andersom kan je als Marokkaan niet in Algerije lopen zonder aangevallen te worden.
Mensen uit Marokko en Agerije haten mekaar?
Hm.. Perhaps can use this to our advantage.
pi_176387314
Heb ik goed begrepen dat Sunny Bergman van de partij van Sylvana dit gedrag goed heeft gepraat?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:10:40 #68
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176387351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:09 schreef Loekie1 het volgende:
Sunny Bergman
bron?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:10:45 #69
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176387355
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:09 schreef Loekie1 het volgende:
Heb ik goed begrepen dat Sunny Bergman van de partij van Sylvana dit gedrag goed heeft gepraat?
Ja klopt ze vond dat racisme ofzo.

Hoorah Feminism !

Bron
pi_176387479
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vond het zo tenenkrommend toen hij in zo een reisprogramma naar Marokko ging en deed alsof het zijn land was. _O-

Maar goed, hij mag blij zijn dat Marokkanen zo vriendelijk zijn. Andersom kan je als Marokkaan niet in Algerije lopen zonder aangevallen te worden.
Hebben die zo'n hekel aan elkaar dan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176387679
Ik vind het echt erg zoals hij die directrice in dat filmpje uitscheldt. Walgelijk. Als ik het zou zien zou ik een enorme grote bek geven. Wat een klotelul. Hoe kun je zoiets nou goedpraten, dan ben je echt van de pot gerukt.
pi_176387737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het echt erg zoals hij die directrice in dat filmpje uitscheldt. Walgelijk. Als ik het zou zien zou ik een enorme grote bek geven. Wat een klotelul.
Ik vind eigenlijk dat je jezelf op geen grotere manier voor schut kan zetten kan op die wijze, en dan ook nog eens de onmetelijke domheid hebben om het filmpje online te zetten, echt...wat een ongelofelijke hoop stront heeft die gast in zijn hoofd zeg. :|W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176387762
Je snapt ook niet dat er niemand in de buurt is die zegt jongen wil jij je grote smoel wel eens houden? Wie denk je wel dat je bent? Koning van Marokko? O, je bent rapper Boef! Nou nou nou nou nou nou. Een grote smerige schoft ben je.
We moeten dit met z'n allen veel meer gaan doen, anders wordt het van kwaad tot erger.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:39:28 #74
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176387948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat je jezelf op geen grotere manier voor schut kan zetten kan op die wijze, en dan ook nog eens de onmetelijke domheid hebben om het filmpje online te zetten, echt...wat een ongelofelijke hoop stront heeft die gast in zijn hoofd zeg. :|W
Wat mij nog meer verbaasd is de jeugd tegenwoordig die dat zien. En denken 'Joooooh hahahhaha skeeer ouwe!'. Het wordt een soort norm waar de nieuwe generatie ongevoelig voor is.
pi_176388206
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:39 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat mij nog meer verbaasd is de jeugd tegenwoordig die dat zien. En denken 'Joooooh hahahhaha skeeer ouwe!'. Het wordt een soort norm waar de nieuwe generatie ongevoelig voor is.
Triest maar helaas een waarheid als een koe.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176388523
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:09 schreef Loekie1 het volgende:
Heb ik goed begrepen dat Sunny Bergman van de partij van Sylvana dit gedrag goed heeft gepraat?
Nee, ze vond het niet goed, maar wilde niet reageren omdat 'iedereen eigenlijk al zn mening gegeven had over boef'. Vervolgens richtte ze zich weer op het verschil in reactie op foute witte mannen en donkere en het onderliggende racisme.
pi_176388988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat zei ik ook helemaal niet. Jij beweerde dat muziek als Raï uit "vrome liedjes" bestond en dat is totale lulkoek.
Ja, er wordt niet gescholden en geseksualiseerd. Dus vroom ja.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 15:34:40 #78
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176389056
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, er wordt niet gescholden en geseksualiseerd. Dus vroom ja.
Er wordt uitgebreid gezongen over seksuele verlangens, hasj- en alcoholgebruik. Cheb Hasni is erom neergeschoten door vrome islamisten.
pi_176390204
Toch knap dat dat hoerenjong nog steeds aandacht krijgt.
pi_176391042
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Er wordt uitgebreid gezongen over seksuele verlangens, hasj- en alcoholgebruik. Cheb Hasni is erom neergeschoten door vrome islamisten.
Ja, dat is nog altijd heel anders dan vrouwen hoer en slet noemen. Begrijp serieus niet waarom je probeert deze liedjes gelijk te trekken met westerse rap. Dat is het niet en zal het nooit zijn. Ik ken de liedjes van a tot z ( fervente liefhebster van raï, onder andere van rmitti, hasni en dahmane) en ik versta ze en ik weet wat er gezonden wordt. En dat is inderdaad over de liefde, over drank ( als in geef me een beker whiskey). Maar nergens wordt er denigrerend gedaan over vrouwen. Dat wordt in geen enkele liedjes gedaan. Hoer en slet is toch echt westers muziek. Grappig dat je dat niet wil toegeven, maar wel heel makkelijk bent in schreeuwen dat het gedrag van boef iets cultureels is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 16:59:03 ]
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:59:09 #81
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176391070
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat is nog altijd heel anders dan vrouwen hoer en slet noemen. Begrijp serieus niet waarom je probeert deze liedjes gelijk te trekken met westerse rap. Dat is het niet en zal het nooit zijn. Ik ken de liedjes van a tot z en ik versta ze en ik weet wat er gezonden wordt. En dat is inderdaad over de liefde, over drank ( als in geef me een beker whiskey). Maar nergens wordt er denigrerend gedaan over vrouwen. Dat wordt in geen enkele liedjes gedaan. Hoer en slet is toch echt westers muziek.
En opnieuw: dat zei ik niet. Jij beweerde dat raï vrome muziek is. Dat is het niet. Je valt dus weer eens door het mandje want je weet niet eens wat het is.
pi_176391100
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]

En opnieuw: dat zei ik niet. Jij beweerde dat raï vrome muziek is. Dat is het niet. Je valt dus weer eens door het mandje want je weet niet eens wat het is.
Het is vrome muziek. Wat is er mis met zingen over liefde en drank? Dat zie ik niet als iets slechts. Vrouwen hoer en slet noemen is niet vroom.


En ik ken de liedjes beter dan jij, ik ken ze allemaal en versta ze zeer goed. Onder andere Algerijns muziek bevat veel beeldspraak, iets wat je net moet weten.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 17:07:26 #83
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176391198
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is vrome muziek. Wat is er mis met zingen over liefde en drank? Dat zie ik niet als iets slechts. Vrouwen hoer en slet noemen is niet vroom.
Vroom zijn heeft alles te maken met godsvruchtigheid, het naleven van religieuze regels. Seks buiten het huwelijk, drank en hasjiesj zijn allemaal zaken die daar niet onder vallen. Het begrip "vroom" is dus niet verenigbaar met raï.
quote:
En ik ken de liedjes beter dan jij, ik ken ze allemaal en versta ze zeer goed. Onder andere Algerijns muziek bevat veel beeldspraak, iets wat je net moet weten.
Waar raï bekend om staat is iets wat je net moet weten. En jij doet dat dus niet, "Mahrebijnse".
pi_176391391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vroom zijn heeft alles te maken met godsvruchtigheid, het naleven van religieuze regels. Seks buiten het huwelijk, drank en hasjiesj zijn allemaal zaken die daar niet onder vallen. Het begrip "vroom" is dus niet verenigbaar met raï.

[..]

Waar raï bekend om staat is iets wat je net moet weten. En jij doet dat dus niet, "Mahrebijnse".
Onder vroom versta ik vrouwen beledigen. De rest boeit me niet aangezien ieder dat voor zichzelf moet beslissen. Feit is dat in onze cultuur niet de norm is om woorden als hier en slet te gebruiken. Verder ken ik die liederen toch echt wel beter dan jij.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 17:23:36 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176391504
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onder vroom versta ik vrouwen beledigen.
Boef is dus zeer vroom.
quote:
De rest boeit me niet aangezien ieder dat voor zichzelf moet beslissen. Feit is dat in onze cultuur niet de norm is om woorden als hier en slet te gebruiken.
Heb ik ook nergens gezegd (derde keer dat ik het zeg), dus waarom je dat feit denkt te moeten noemen is me een raadsel.
quote:
Verder ken ik die liederen toch echt wel beter dan jij.
Als jij de liederen echt beter had gekend, dan had je nooit zoiets ontzettends misplaatst als "vroom" geroepen erover. Je kunt links of rechts proberen te lullen maar je hebt jezelf weer eens door de mand laten vallen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:01:53 #86
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176392223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Boef is dus zeer vroom.

[..]

Heb ik ook nergens gezegd (derde keer dat ik het zeg), dus waarom je dat feit denkt te moeten noemen is me een raadsel.

[..]

Als jij de liederen echt beter had gekend, dan had je nooit zoiets ontzettends misplaatst als "vroom" geroepen erover. Je kunt links of rechts proberen te lullen maar je hebt jezelf weer eens door de mand laten vallen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176392489
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Boef is dus zeer vroom.

[..]

Heb ik ook nergens gezegd (derde keer dat ik het zeg), dus waarom je dat feit denkt te moeten noemen is me een raadsel.

[..]

Als jij de liederen echt beter had gekend, dan had je nooit zoiets ontzettends misplaatst als "vroom" geroepen erover. Je kunt links of rechts proberen te lullen maar je hebt jezelf weer eens door de mand laten vallen.
Bedoel natuurlijk het niet beledigen van vrouwen. Door het mand gevallen als? Ben gewoon Noord-Afrikaanse gelukkig.

Ik ken de liedjes beter dan jij en ik weet heel goed wat ze daar zingen. Totaal niet erg, hele gewone en nette liederen waar gezongen wordt over het leven, kinderen, liefde en drank. Sterker nog, in al die liedjes wordt niet gescholden en altijd God aangehaald. Zelfs al zingt Dahmane hier over zijn alcoholverslaving (Rabbie bleni be tassa) Zelfs dan kan hij het niet laten door Allah aan te halen en te zeggen dat hij hoopt dat Allah het hem vergeeft.



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 18:19:13 ]
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:19:34 #88
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176392513
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bedoel natuurlijk het niet beledigen van vrouwen. Ik ken de liedjes beter dan jij en ik weet heel goed wat ze daar zingen. Totaal niet erg, hele gewone en nette liederen waar gezongen wordt over het leven, kinderen, liefde en drank. Sterker nog, in al die liedjes wordt niet gescholden en altijd God aangehaald. Zelfs al zingt Dahmane hier over zijn alcoholverslaving. Zelfs dan kan hij het niet laten door Allah aan te halen en te zeggen dat hij hoopt dat Allah het hem vergeeft.

Mooi bij elkaar gegoogeld, meid. Als je al echt een mevroi bent. Ik gok eigenlijk op een nekbaardje.
pi_176392522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Mooi bij elkaar gegoogeld, meid. Als je al echt een mevroi bent. Ik gok eigenlijk op een nekbaardje.
Lol. Ben een Marokkaanse dame die vloeiend Marokkaans spreekt. Jammer voor jou dat je de liederen niet verstaat.
pi_176392602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bedoel natuurlijk het niet beledigen van vrouwen. Door het mand gevallen als? Ben gewoon Noord-Afrikaanse gelukkig.

Ik ken de liedjes beter dan jij en ik weet heel goed wat ze daar zingen. Totaal niet erg, hele gewone en nette liederen waar gezongen wordt over het leven, kinderen, liefde en drank. Sterker nog, in al die liedjes wordt niet gescholden en altijd God aangehaald. Zelfs al zingt Dahmane hier over zijn alcoholverslaving (Rabbie bleni be tassa) Zelfs dan kan hij het niet laten door Allah aan te halen en te zeggen dat hij hoopt dat Allah het hem vergeeft.

Tering die muziek is zo mogelijk nog kutter dan Boef.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176392626
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:24 schreef habitue het volgende:

[..]

Tering die muziek is zo mogelijk nog kutter dan Boef.
Absoluut niet. Je moest eens weten wat er gezongen wordt. Heel mooie tekst en beeldspraak. Alles beter dan money, bitches en hoeren. Dit is ook een mooie en emotionele. Bkiet hlaaaa wloudieeee, bkit hla bledi.... bkit hla wloudi shouft em demou7... Harraga (Marokkaans woord), zijn de mensen die per boot de oversteek maken om een beter leven te krijgen.



[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 18:27:53 ]
pi_176392693
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. :+

Op vakantie ergens op de achtergrond in een restaurant aan de Middellandse Zee trek ik het nog net, maar daar laat ik het dan ook bij.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176392712
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

Holocaust ontkennen is strafbaar, vrouwen hoeren vinden niet.
breng de feminazis niet op ideeën
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:31:35 #94
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176392720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lol. Ben een Marokkaanse dame die vloeiend Marokkaans spreekt. Jammer voor jou dat je de liederen niet verstaat.
Wat erger is, is dat dit geen raï is maar chaabi. Oeps.
pi_176392759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat erger is, is dat dit geen raï is maar chaabi. Oeps.
Overduidelijk geen verstand van chaabi. Dit is chaabi, totaal niet te vergelijken met raiï. Dahmane valt onder raiï gezien de teksten en instrumenten. Niet teveel wikipedia geloven en denken dat je het beter weet.




[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 18:35:47 ]
pi_176392779
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:29 schreef habitue het volgende:
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. :+

Op vakantie ergens op de achtergrond in een restaurant aan de Middellandse Zee trek ik het nog net, maar daar laat ik het dan ook bij.
Hehe inderdaad. Ik ben gek op raiï! Vooral in de auto altijd raiï op en (vals) meezingen. :D
pi_176392817
Johan Vlemmix: ‘Hey Kech! Kom jij eens hier want ik heb pech!’

Johan - ADHD - Vlemmix kruipt in de huid van rapper Boef met een gloednieuwe rap plus bijbehorende videoclip. Bijgestaan door een paar échte kechs. Nou ja, bijna echt.

Oké tattas (Hollanders)
Dit is het verhaal over hoe ik enige tijd geleden pech had met een kech (slet/hoer)
Aight… komp die dan

Met me matties naar de club,
En een djonko (joint) in me knar
Ik had mijn kech maar thuis gelaten
Door het bakmeel in de war

Zag een bitch zonder knaken
Ze keek zo spang (lekker) uit d’r ogen
Ik ging een praatje met d’r maken
Maar ze trok haar rokkie niet naar boven

Dus ik pooste dat op twitter
‘t Heeft alle tattas boos gemaakt
Maar wat er toen gebeurde
Had ik nog nooit meegemaakt

Ik kreeg een platte band
En die bitch schoot me te hulp
En weet je wat ze toen zei?
Wat ben jij een Trieste lul

Hey Kech! Kom jij eens hier want ik heb pech! (2x)

Dus ik zeg op TV
Ik heb toch zo veel spijt
Zie mij doekoe (geld) heel hard slinken
Zonder show veel vrije tijd

Dus tattas heb begrip
Het is echt eerlijk waar
Met al die vrije tijd
Ben ik een ongeleid gevaar

Dus tattas blijf maar binnen
Bij papa en mama op de bank
Drink lekker ranja wordt niet panja (stoned)
Want bij mij krijg je stank voor dank

Straks als ze mij weer boeken
En ik krijg een platte band
Noem ik alle kechjes dushi (schatje)
En roept iedereen in het land

Hey Kech! Kom jij eens hier want ik heb pech! (7 keer)

(Hij was een beetje dom)
https://www.panorama.nl/e(...)dje-over-rapper-boef


[Eendevanger..was dat niet degene die pisPaay online heeft gezet?]
´
pi_176393071
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is vrome muziek. Wat is er mis met zingen over liefde en drank? Dat zie ik niet als iets slechts.
zweepslagen voor deze
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176393078
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:22 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dat kan ik meteen ontkrachten, heb genoeg wulps geklede dames gezien in mijn leven, maar als ik ze seks danwel aandacht aanbood gaven ze te kennen hier niet voor open te staan.
Dus ook die vlieger gaat niet op.
die "dames" hebben jou afgewezen en gingen naar bed met boef, cuck
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176393142
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Johan Vlemmix
wat een aandachtshoer
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:23:17 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176398013
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Overduidelijk geen verstand van chaabi. Dit is chaabi, totaal niet te vergelijken met raiï.
Inderdaad. Totaal niet te vergelijken, dus dat jij het post als raï zegt al wat.
quote:
Dahmane valt onder raiï gezien de teksten en instrumenten.
Lulkoek.
quote:
Niet teveel wikipedia geloven en denken dat je het beter weet.
Zegt degene die alles bij elkaar googlet om maar te blijven doen alsof hij een Marokkaanse is en alle kanten op lult om te verdoezelen dat ze niet wist wat raï is. Zelfs je video van Cheb Khaled is het eerste nummer wat op YouTube naar boven komt bij de meeste generieke zoekopdracht die je kunt bedenken.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:40:19 #102
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176398587
_O-
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176418060
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Inderdaad. Totaal niet te vergelijken, dus dat jij het post als raï zegt al wat.

[..]

Lulkoek.

[..]

Zegt degene die alles bij elkaar googlet om maar te blijven doen alsof hij een Marokkaanse is en alle kanten op lult om te verdoezelen dat ze niet wist wat raï is. Zelfs je video van Cheb Khaled is het eerste nummer wat op YouTube naar boven komt bij de meeste generieke zoekopdracht die je kunt bedenken.
Hahaha, serieus waarom zou iemand lopen verzinnen Marokkaan te zijn? _O- Kan je niet serieus nemen.
pi_176418073
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:40 schreef Montelly het volgende:
_O-
Lol. Ik doe me voor als Marokkaan omdat hij/zij het niet kan hebben dat het ongelijk heeft. _O-
pi_176418226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Inderdaad. Totaal niet te vergelijken, dus dat jij het post als raï zegt al wat.

[..]

Lulkoek.

[..]

Zegt degene die alles bij elkaar googlet om maar te blijven doen alsof hij een Marokkaanse is en alle kanten op lult om te verdoezelen dat ze niet wist wat raï is. Zelfs je video van Cheb Khaled is het eerste nummer wat op YouTube naar boven komt bij de meeste generieke zoekopdracht die je kunt bedenken.
Ze spreekt marokkaans dus is marokkaans. Dat kan je niet nadoen en de Nederlanders die Marokkaans praten (ipv paar woordjes) zijn op één hand te tellen. Laat staan op FOK.

Je zou maar zo zielig zijn overigens om online je als marokkaan voor te doen....damn.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_176418340
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:56 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ze spreekt marokkaans dus is marokkaans.
Met een heel zachte en vrouwelijke stem. Ik zou mijn stem verhuren.. :Y
´
pi_176418362
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:56 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ze spreekt marokkaans dus is marokkaans. Dat kan je niet nadoen en de Nederlanders die Marokkaans praten (ipv paar woordjes) zijn op één hand te tellen. Laat staan op FOK.

Je zou maar zo zielig zijn overigens om online je als marokkaan voor te doen....damn.
Hahaha, die sukkel kan het niet hebben dat hij ongelijk heeft. Ziet op Wikipedia dat het liedje van Rabbi blani be tassa onder chaabi valt en denkt daarmee stoer te doen, terwijl het toch echt wel raï is. Ken je dat liedje overigens? _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 20:03:19 ]
pi_176418376
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Met een heel zachte en vrouwelijke stem. Ik zou mijn stem verhuren.. :Y
Lelijke (zing)stem. _O-
pi_176418401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lol. Ik doe me voor als Marokkaan omdat hij/zij het niet kan hebben dat het ongelijk heeft. _O-
Maar was je nu Berber of niet :P
pi_176418408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lelijke (zing)stem. _O-
Niet.
´
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:07:10 #111
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176418495
Eerlijk..magh kan niet zingen :{w
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176418513
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:07 schreef Montelly het volgende:
Eerlijk..magh kan niet zingen :{w
Ik ben dan ook een neppe Marokkaan, iemand die zich voordoet als Marokkaanse. _O-
pi_176418600
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:07 schreef Montelly het volgende:
Eerlijk..magh kan niet zingen :{w
Ik heb het dan ook over een ingesproken ' verhaaltje', geen zang. En bij nader inzien wil ik het ook niet horen.
´
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:15:26 #114
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176418670
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:12 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over een ingesproken ' verhaaltje', geen zang. En bij nader inzien wil ik het ook niet horen.
Zachte lieve stem wel, maar zingen no-go.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176420116
quote:
17s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:15 schreef Montelly het volgende:

[..]

Zachte lieve stem wel, maar zingen no-go.
Hahaha, doet me denken aan dit liedje. Ongetwijfeld ook moeten opzoeken. Ya bent lmedina hliek ken ghani...



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 21:06:27 ]
pi_176563683
Een week lang niets te bashen over Boef?
  donderdag 18 januari 2018 @ 13:32:55 #117
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176587664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lol. Ik doe me voor als Marokkaan omdat hij/zij het niet kan hebben dat het ongelijk heeft. _O-
Goh, ik dat dat ik de enige was? Is het überhaupt wel een zij?
"Hoka Hey!"
pi_176618985
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Een week lang niets te bashen over Boef?
Manager Boef ’teleurgesteld’

Glen Faria, die werkt bij het management van de in opspraak geraakte rapper Boef, blikt in een debat op Eurosonic Noorderslag terug op de commotie over de veel besproken kech-uitspraken.
Deelnemers aan het debat zijn Paul van Lange (hoogleraar psychologie aan de Universiteit van Amsterdam), Glen Faria (SPEC, management Boef), Claartje Nicolas (projectleider Bevrijdingsfestivals van Nationaal Comité 4 en 5 mei), Kim Dankoor (media coach en kenner van de hiphopcultuur) en Peter Kwint (Tweede Kamerlid van de SP).




Aanleiding voor het debat is het optreden dat Boef morgen geeft op Noorderslag. Een show die niet geannuleerd werd, waar vele andere organisatoren na Boef’s kechs-uitspraken wel bedankten. Ook bij zijn management SPEC schrokken ze daar destijds, licht Glen Faria toe.

’Best teleurgesteld’
„Niet van zijn uitspraken zelf, wel van de reactie daarop. In een aantal waren we eerlijk gezegd best teleurgesteld. Vooral vanwege aannames. Want hoezo heeft Boef een islamitische opvoeding gehad? Bepaalde festivals die hem annuleerden vond ik aanhakers.”

Faria wil de uitspraken van zijn protegé hiermee niet goedpraten. „Wij vinden ook dat hij als artiest een bepaalde verantwoordelijkheid heeft. Hij is zich inmiddels bewust van wat zijn uitspraken teweeggebracht hebben en volgens mij ben je dan op de goede weg.”

Dat Boef die spijt niet publiekelijk toonde heeft volgens Faria met de hiphopcultuur te maken. „Als hij op social media wordt aangevallen over zoiets dan heeft hij geleerd zich te verdedigen. Als rapper zeg je niet publiekelijk sorry, maar houd je je reputatie hoog. Een op een snapt hij echter heel goed dat dit onhandig was.”

Kritisch voegt hij daar echter aan toe: „Ik luisterde zelf vroeger naar de rapgroep NWA, waarbij mijn moeder me uitlegde wat de verschillen waren tussen de situatie bij ons en in Los Angeles. Zij bood mij perspectief op hun teksten. Als je dochter zich aangesproken voelt als Boef het over ’kechs’ heeft dan is ze volgens mij niet klaar voor deze wereld.”

’Artiesten dragen verantwoordelijkheid’
De overige panelleden aan het debat zijn het in grote lijnen met Faria eens. „Ik wil ook graag dat media die verschillende perspectieven belichten”, betoogde mediacoach Kim Dankoor. „Artiesten dragen verantwoordelijkheid, maar journalisten en radio-dj’s óók. Je moet dat gesprek aan blijven gaan. Dat had ik Boef ook aangeraden als mij om raad gevraagd was destijds. Via een sessie op Facebook Live zou hij gehoord hebben hoe andere jongeren tegen dit onderwerp aankijken, ook vrouwen.”

De nationale veroordeling van Boef, waar men op Noorderslag niet aan meedoet, is achteraf zonde, besluit Faria. „We hebben in dit land zo vaak over jongeren. Boef is 24 jaar, een perfecte vertegenwoordiger, misschien zelfs woordvoerder. Maar in plaats van het gesprek met hem te zijn aangegaan is hij direct een soort van buiten de maatschappij geplaatst. Vind ik een gemiste kans.”
https://www.telegraaf.nl/(...)r-boef-teleurgesteld
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 19 januari 2018 @ 20:41:12 #119
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_176619118
"Als je dochter zich aangesproken voelt als Boef het over ’kechs’ heeft dan is ze volgens mij niet klaar voor deze wereld.”

:D
Slim ventje die manager. Het probleem is niet dat ie rapt over hoeren, maar vrouwen bedankt voor hun hulp door ze hoeren te noemen.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 20:43:51 #120
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176619176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:41 schreef matthijst het volgende:
"Als je dochter zich aangesproken voelt als Boef het over ’kechs’ heeft dan is ze volgens mij niet klaar voor deze wereld.”

:D
Slim ventje die manager. Het probleem is niet dat ie rapt over hoeren, maar vrouwen bedankt voor hun hulp door ze hoeren te noemen.
Die vrouwen dachten natuurlijk een slaatje te slaan uit het helpen van een bekende rapper. Is een soort ruil toch?
pi_176619284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:41 schreef matthijst het volgende:
Het probleem is niet dat ie rapt over hoeren, maar vrouwen bedankt voor hun hulp door ze hoeren te noemen.
dat is helemaal niet het probleem, hij noemt iedere vrouw een hoer die niet de heledag thuis bij mammie zit.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_jij_een_kech_.html
pi_176619312
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:41 schreef matthijst het volgende:
"Als je dochter zich aangesproken voelt als Boef het over ’kechs’ heeft dan is ze volgens mij niet klaar voor deze wereld.”

:D
Slim ventje die manager. Het probleem is niet dat ie rapt over hoeren, maar vrouwen bedankt voor hun hulp door ze hoeren te noemen.
De manager is teleurgesteld..........niet in Boef, maar over de negatieve reacties op de beledegingen van Boef. :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 21 januari 2018 @ 04:29:20 #123
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176647913
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat is helemaal niet het probleem, hij noemt iedere vrouw een hoer die niet de heledag thuis bij mammie zit.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_jij_een_kech_.html
ja zijn ze nou zo dom bij dat debat? T gaat niet om zijn liedjes
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176648028
Het grote probleem - waar helaas bijna niemand het meer over heeft - is dat dit niet enkel de mening is van rapper Boef maar een breed gedragen opinie binnen de Islam en de mening van veel mannelijke moslims in Nederland (en daarbuiten). Dat zijn ruim een half miljoen mannen die er net zo over denken en ruim een half miljoen moslimvrouwen die dagelijks met deze onderdrukking te maken krijgen.

Maar hee, Rutte valt onze beschaving aan volgens meisje Marijnissen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 21 januari 2018 @ 10:02:39 #125
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176648903
Boef is back 8-)


Geen bierdouche
Het Groningse publiek vond het al lang best. Vooraf was er op Facebook nog opgeroepen tot een fanatieke actie: Boef zou in concertzaal Oosterpoort worden uitgefloten, met bier bekogeld of ten minste worden geraakt met een boycot van zijn concert.


Het mislukte allemaal grandioos. De organisatie legde de zaal vooraf met hulp van een cordon beveiligers geheel droog. Nog geen 7Up'je mocht er naar binnen. De zaal liep niettemin met gemak vol en van tegenstanders van Boefs komst bleek geen spoor te bekennen. _O-

In een energiek half uur spuwde Boef al zijn recente hits de zaal in. Hij kreeg daarbij halverwege hulp van popidool Ronnie Flex. Boef: ,,Ronnie zei: Ik ga je steunen vriend. En hier is hij.''


Zijn optreden bleek een glansrijke muzikale revanche voor zijn misstap. Hij toonde zich na afloop de meest opgeluchte man van de Oosterpoort: ,,Ik wist natuurlijk niet hoe jullie zouden reageren. Ik had een beetje spanning. Maar wow, ik houd van jullie.''

8-)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176648951
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 07:04 schreef Nielsch het volgende:
Het grote probleem - waar helaas bijna niemand het meer over heeft - is dat dit niet enkel de mening is van rapper Boef maar een breed gedragen opinie binnen de Islam en de mening van veel mannelijke moslims in Nederland (en daarbuiten). Dat zijn ruim een half miljoen mannen die er net zo over denken en ruim een half miljoen moslimvrouwen die dagelijks met deze onderdrukking te maken krijgen.

Maar hee, Rutte valt onze beschaving aan volgens meisje Marijnissen.
Precies. En het heeft weinig met rap te maken. Gewoon de kijk op vrouwen is raar. En vrouwen hebben daar last van. Zeker nu we "me too" hebben aangeboord.
pi_176648991
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. En het heeft weinig met rap te maken. Gewoon de kijk op vrouwen is raar. En vrouwen hebben daar last van. Zeker nu we "me too" hebben aangeboord.
Dit noem ik geen rap hoor.
pi_176649004
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dit noem ik geen rap hoor.
Het was ook geen rap. Dat maakt men er nu van. Zo denken rappers blijkbaar ook buiten raps om. Dan is het goed.
pi_176649014
Mijn ex is zo vaak voor hoer uitgemaakt door figuren als dit op straat dat ik er een rap over kan schrijven.
pi_176649041
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het was ook geen rap. Dat maakt men er nu van. Zo denken rappers blijkbaar ook buiten raps om. Dan is het goed.
Deze gasten noemen zich rappers maar dat zijn ze niet.

Nederland kent nauwelijks een geloofwaardige rap scene.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:13:05 #131
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176649043
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 07:04 schreef Nielsch het volgende:
Het grote probleem - waar helaas bijna niemand het meer over heeft - is dat dit niet enkel de mening is van rapper Boef maar een breed gedragen opinie binnen de Islam en de mening van veel mannelijke moslims in Nederland (en daarbuiten). Dat zijn ruim een half miljoen mannen die er net zo over denken en ruim een half miljoen moslimvrouwen die dagelijks met deze onderdrukking te maken krijgen.

Maar hee, Rutte valt onze beschaving aan volgens meisje Marijnissen.
Het is hetzelfde als met die vrouwenmarsen. Die richten zich ook op de verkeerde(n).
pi_176649070
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Deze gasten noemen zich rappers maar dat zijn ze niet.

Nederland kent nauwelijks een geloofwaardige rap scene.
De teksten zijn wat raar idd. Maar wat is rap? Moet je het echt gezien en meegemaakt hebben? In elk geval lijkt mij de vrouw hoer noemen niet noodzakelijk. Laf zelfs. Lauryn Hill begrijpt het wel.
pi_176649127
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De teksten zijn wat raar idd. Maar wat is rap? Moet je het echt gezien en meegemaakt hebben? In elk geval lijkt mij de vrouw hoer noemen niet noodzakelijk. Laf zelfs. Lauryn Hill begrijpt het wel.
Als deze kluns zijn eigen vrouwelijke fans als hoeren wil bestempelen. Mijn zegen heeft hij.

Maar ga er dan vervolgens niet over jammerklagen.

Maar al die media aandacht over zo'n puberale treiter vlogger die zichzelf rapper placht te noemen. Krankzinnig.
pi_176649145
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als deze kluns zijn eigen vrouwelijke fans als hoeren wil bestempelen. Mijn zegen heeft hij.

Maar ga dan vervolgens niet erover jammerklagen.

Maar al die media aandacht over zo'n puberale treiter vlogger die zichzelf rapper placht te noemen. Krankzinnig.
Ook jij snapt blijkbaar niet dat dit geen zak met rap te maken heeft maar alles met de haardragende Islamideologie. De discussie heeft geen juiste focus.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176649150
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als deze kluns zijn eigen vrouwelijke fans als hoeren wil bestempelen. Mijn zegen heeft hij.

Maar ga er dan vervolgens niet over jammerklagen.

Maar al die media aandacht over zo'n puberale treiter vlogger die zichzelf rapper placht te noemen. Krankzinnig.
Ik begrijp het ook niet. Een niets zegt iets. De aandacht is vreemd. Maar dat is wel vaker nu. Stilletochten en de vraag om geld voor zaken die niet bewezen zijn.
pi_176649191
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ook jij snapt blijkbaar niet dat dit geen zak met rap te maken heeft maar alles met de haardragende Islamideologie. De discussie heeft geen juiste focus.
Klopt. Het gaat over de vrijheid als rapper. Niet over een werkelijke mening.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:25:45 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176649220
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:20 schreef Nielsch het volgende:

Ook jij snapt blijkbaar niet dat dit geen zak met rap te maken heeft maar alles met de haardragende Islamideologie.
Dat verwijst naar de baarden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176649230
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ook jij snapt blijkbaar niet dat dit geen zak met rap te maken heeft maar alles met de haardragende Islamideologie. De discussie heeft geen juiste focus.
De islam is in beginsel vrouwonvriendelijk. Het maakt een onderscheid tussen de positie van een man en een vrouw. Dus dat behoeft mijnsinziens weinig discussie.

Daarom begrijp ik al dat gejammer klaag hierover ook niet.
pi_176649238
Ik ben geen rapper. Als ik dit soort dingen zeg sta ik bekend als debiel. Daar zit een verschil. Maar dat is het verweer van het kamp van Boef.
pi_176649298
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:26 schreef Jaroon het volgende:
Ik ben geen rapper. Als ik dit soort dingen zeg sta ik bekend als debiel. Daar zit een verschil. Maar dat is het verweer van het kamp van Boef.
En dat is dus onzin. Als hij het in rap doet was er niets aan de hand. Ga je het in een YT filmpje als je mening verkondigen zoals hij deed heeft het niets meer met rap te maken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176649325
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En dat is dus onzin. Als hij het in rap doet was er niets aan de hand. Ga je het in een YT filmpje als je mening verkondigen zoals hij deed heeft het niets meer met rap te maken.
Idd. Het was geen rap. Het was een mening. Komt vanuit huis, omgeving en slechte opvoeding.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:35:48 #142
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176649388
Als vrouwen een kort rokje dragen en je vraagt ze waarom ze dat doen.
Ze zeggen dat ze het mooi vinden.

Wees nu eens eerlijk, je doet dit om mannen gek te maken, omdat je sex wilt.
In Boefs ogen ben je dan een hoer. Daar heeft hij wel een punt.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:38:25 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176649420
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:35 schreef KingRadler het volgende:
Als vrouwen een kort rokje dragen en je vraagt ze waarom ze dat doen.
Ze zeggen dat ze het mooi vinden.

Wees nu eens eerlijk, je doet dit om mannen gek te maken, omdat je sex wilt.
In Boefs ogen ben je dan een hoer. Daar heeft hij wel een punt.
Nee, nee, nee.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176649432
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:35 schreef KingRadler het volgende:
Als vrouwen een kort rokje dragen en je vraagt ze waarom ze dat doen.
Ze zeggen dat ze het mooi vinden.

Wees nu eens eerlijk, je doet dit om mannen gek te maken, omdat je sex wilt.
In Boefs ogen ben je dan een hoer. Daar heeft hij wel een punt.
Uitdagen mag. Dat maakt je geen hoer. Maar wat maakt het Boef?
  zondag 21 januari 2018 @ 10:48:02 #145
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176649546
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:10 schreef Jaroon het volgende:
Mijn ex is zo vaak voor hoer uitgemaakt door figuren als dit op straat dat ik er een rap over kan schrijven.
Heb je toen wat van gezegd?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176649559
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Heb je toen wat van gezegd?
Soms. Het heeft weinig zin. Deafspraak was ook dat ik mijn grote mond zou houden. Deels haar fout dus.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:49:13 #147
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176649561
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:35 schreef KingRadler het volgende:
Als vrouwen een kort rokje dragen en je vraagt ze waarom ze dat doen.
Ze zeggen dat ze het mooi vinden.

Wees nu eens eerlijk, je doet dit om mannen gek te maken, omdat je sex wilt.
In Boefs ogen ben je dan een hoer. Daar heeft hij wel een punt.
met alle kleding die vrouwen dragen willen ze er leuk uitzien. O.a. voor mannen ja. Ze willen gewild zijn. Geen seks. Zijn ze dan in alle outfits een hoer? Dit is de natuur. Honden neuken elkaar midden op straat als ze zin hebben. Wat een hoeren zijn dieren :D
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 21 januari 2018 @ 10:49:31 #148
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176649563
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:35 schreef KingRadler het volgende:
Als vrouwen een kort rokje dragen en je vraagt ze waarom ze dat doen.
Ze zeggen dat ze het mooi vinden.

Wees nu eens eerlijk, je doet dit om mannen gek te maken, omdat je sex wilt.
In Boefs ogen ben je dan een hoer. Daar heeft hij wel een punt.
Wat? Vrouwen dragen rokjes om mannen gek te maken en omdat ze seks willen? :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176649587
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:49 schreef madeliefff het volgende:

[..]

met alle kleding die vrouwen dragen willen ze er leuk uitzien. O.a. voor mannen ja. Ze willen gewild zijn. Niet perse seks. Zijn ze dan in alle outfits een hoer? Dit is de natuur. Honden neuken elkaar midden op straat als ze zin hebben. Wat een hoeren zijn dieren :D
Iedereen is hoer als je niet geheel gedekt gekleed bent. Dat is de straat in sommige buurten. Daar moet de discussie over gaan.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:53:32 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176649623
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:49 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat? Vrouwen dragen rokjes om mannen gek te maken en omdat ze seks willen? :')
Mannen gaan naar de sportschool om er goed uit te zien en zo seks te krijgen, de hoeren.

Ontzettend achterlijke redeneerwijze, dit.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:55:44 #151
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176649645
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iedereen is hoer als je niet geheel gedekt gekleed bent. Dat is de straat in sommige buurten. Daar moet de discussie over gaan.
geheel gedekt als in boerka? Wat staat er nou " dat is de straat" ik snap t niet
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176649662
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:55 schreef madeliefff het volgende:

[..]

geheel gedekt als in boerka? Wat staat er nou " dat is de straat" ik snap t niet
Dat een normaal geklede vrouw in bepaalde buurten op straat bespuugd wordt en hoer wordt genoemd.
pi_176649699
Gelukkig introduceert men nu meer normale mensen in dat soort buurten. Kijk naar Amsterdam Oost Indische buurt. Je hebt normale mensen nodig tegen raar gedrag in te gaan.
  zondag 21 januari 2018 @ 11:01:42 #154
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176649747
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat een normaal geklede vrouw in bepaalde buurten op straat bespuugd wordt en hoer wordt genoemd.
Dezelfde buurten waar politici in brand gestoken worden zeker?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176649755
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:01 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dezelfde buurten waar politici in brand gestoken worden zeker?
Nee. Daar waar normale vrouwen voor hoer worden uitgemaakt. Dan had hij een punt gehad.
pi_176649764
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:01 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dezelfde buurten waar politici in brand gestoken worden zeker?
Ah een ontkenner
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176649852
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:01 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dezelfde buurten waar politici in brand gestoken worden zeker?
En jij komt uit een dorpje zeker.
pi_176651145
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:02 schreef Montelly het volgende:
Boef is back 8-)


Geen bierdouche
Het Groningse publiek vond het al lang best. Vooraf was er op Facebook nog opgeroepen tot een fanatieke actie: Boef zou in concertzaal Oosterpoort worden uitgefloten, met bier bekogeld of ten minste worden geraakt met een boycot van zijn concert.


Het mislukte allemaal grandioos. De organisatie legde de zaal vooraf met hulp van een cordon beveiligers geheel droog. Nog geen 7Up'je mocht er naar binnen. De zaal liep niettemin met gemak vol en van tegenstanders van Boefs komst bleek geen spoor te bekennen. _O-

In een energiek half uur spuwde Boef al zijn recente hits de zaal in. Hij kreeg daarbij halverwege hulp van popidool Ronnie Flex. Boef: ,,Ronnie zei: Ik ga je steunen vriend. En hier is hij.''


Zijn optreden bleek een glansrijke muzikale revanche voor zijn misstap. Hij toonde zich na afloop de meest opgeluchte man van de Oosterpoort: ,,Ik wist natuurlijk niet hoe jullie zouden reageren. Ik had een beetje spanning. Maar wow, ik houd van jullie.''

8-)
Ik ben geen fan van hem of van die muziek. Maar dit doet hij prima.

Al die media aandacht kon wel eens goed voor Boef uitpakken.. :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_176651161
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van hem of van die muziek. Maar dit doet hij prima.

Al die media aandacht kon wel eens goed voor Boef uitpakken.. :')
Maakt de opmerking niet anders.
pi_176651572
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:02 schreef Montelly het volgende:

Zijn optreden bleek een glansrijke muzikale revanche voor zijn misstap.

Ik ben toch best een beetje reuze benieuwd naar wat nu eigenlijk precies bedoeld word met ''zijn misstap'' in dit leuke artikeltje.

Zijn opmerking waarbij hij zijn persoonlijke opvattingen etaleerde? Lijkt me toch van niet, want iemand mag en kan hier zeggen wat ie wil. En zeker zon stoere rapper als Boef.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176651761
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik ben toch best een beetje reuze benieuwd naar wat nu eigenlijk precies bedoeld word met ''zijn misstap'' in dit leuke artikeltje.

Zijn opmerking waarbij hij zijn persoonlijke opvattingen etaleerde? Lijkt me toch van niet, want iemand mag en kan hier zeggen wat ie wil. En zeker zon stoere rapper als Boef.
Dus het geeft aan hoe hij denkt.....
pi_176651780
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van hem of van die muziek. Maar dit doet hij prima.

Wat bedoel je? Anderen wijsmaken dat ie nu in één keer radicaal anders denkt over hoe een vrouw zich dient te gedragen?

En geloof jij dat echt?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176651879
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus het geeft aan hoe hij denkt.....
Ja. En dat uiten, dat mag. Niet echt de misstap dus vind ik.

Maar is dan het ''hoe-hij-denkt'' de ''misstap'' in deze?

[ Bericht 0% gewijzigd door SpaceOddity op 21-01-2018 13:42:39 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176651920
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:04 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja. En dat mag. Niet echt de misstap dus vind ik.

Maar is dan het ''hoe-hij-denkt'' de ''misstap'' in deze?
Prima dat hij zo denkt. Het geeft goed aan hoe een groep denkt.
pi_176652153
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Prima dat hij zo denkt. Het geeft goed aan hoe een groep denkt.
Wat voor groep? Het is een individu en behandel hem dan ook zo.
pi_176652178
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat voor groep? Het is een individu en behandel hem dan ook zo.
Nee. Want een groep denkt zo. Dat maakt het groepsdenken. Of mijn ex moet een exceptie zijn in het voor hoer uitgemaakt worden.
pi_176652594
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Prima dat hij zo denkt. Het geeft goed aan hoe een groep denkt.
Als het prima is dat hij zo denkt, en als het prima is dat hij dat dan uit, wat is dan ''de misstap''?

Ik vind het niet prima dat hij zo denkt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176652647
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als het prima is dat hij zo denkt, en als het prima is dat hij dat dan uit, wat is dan ''de misstap''?

Ik vind het niet prima dat hij zo denkt.
Ik ook niet. Het geeft aan hoe bepaalde mensen denken.
pi_176652768
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ook niet. Het geeft aan hoe bepaalde mensen denken.
Sorry ik kan dit even niet rijmen met jouw vorige post;

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Prima dat hij zo denkt. Het geeft goed aan hoe een groep denkt.
Om verdere verwarring te voorkomen, bij post 163 bedoelde ik het volgende;

quote:
Ja. En dat uiten, dat mag. Niet echt de misstap dus vind ik.

Maar is dan het ''hoe-hij-denkt'' de ''misstap'' in deze?
Ik had het originele bericht te snel getypt zonder even na te lezen.

Hoewel ik niets tegen het uiten van een mening heb, vind ik het wel verkeerd als die opvatting haaks staat op onze samenleving.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176652806
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Sorry ik kan dit even niet rijmen met jouw vorige post;

[..]

Om verdere verwarring te voorkomen, bij post 163 bedoelde ik het volgende;

[..]

Ik had het originele bericht te snel getypt zonder even na te lezen.

Hoewel ik niets tegen het uiten van een mening heb, vind ik het wel verkeerd als die opvatting haaks staat op onze samenleving.
Maakt mijn mening niet anders.
pi_176652844
Valt me tegen dat er mensen naar kijken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')