abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176366241
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Nee, helemaal niet simplistisch.
Toen het melkquotum werd afgeschaft was de fosfaatregeling er nog niet.
Dan kun je wel zeggen "ja, je had wel kunnen bedenken dat er iets anders voor in de plaats zou komen"
Maar dan kun je altijd wel "wat als" scenario`s bedenken.
Feit is natuurlijk dat de overheid een onbetrouwbare zakenpartner is, en helemaal waar het de landbouw en visserij betreft.
Lees je wel? Ik spreek nergens tegen dat de overheid een onbetrouwbare zakenpartner is, maar je kan wel een halve eeuw naar een onbetrouwbare zakenpartner blijven wijzen, maar op een gegeven moment kun je ook zelf je conclusies trekken (als je tenminste mag stoppen van de bank :') ).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 14:55:47 ]
pi_176366318
"We agree to disagree" zullen we maar zeggen ;)
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:45 schreef Felagund het volgende:
Erg sneu idd.
Ambtenaren, het uitschot van de maatschappij :')
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, de gemeente had blijkbaar geld nodig voor asielzoekers, vind je het dan raar dat die erbij worden gehaald ?
pi_176366345
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:57 schreef bluemoon23 het volgende:
"We agree to disagree" zullen we maar zeggen ;)
Ben het juist met je eens dat de overheid een onbetrouwbare zakenpartner is, maar daar lees je blijkbaar overheen of zo?
pi_176366389
Nee, daar lees ik niet overheen.
Maar jij bent blijkbaar van mening dat boeren helderziend moeten zijn.

Maargoed, we gaan nu te ver offtopic, het gaat hier over een TV programma ;)
pi_176366536
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:00 schreef bluemoon23 het volgende:
Nee, daar lees ik niet overheen.
Maar jij bent blijkbaar van mening dat boeren helderziend moeten zijn.

Maargoed, we gaan nu te ver offtopic, het gaat hier over een TV programma ;)
Dat zeg ik helemaal niet. ;) Ik zeg alleen dat het beleid al sinds de eerste mestwetgeving waardeloos is en de overheid ook al decennialang een onbetrouwbare zakenpartner, dus vind het vreemd om dan ineens goed beleid en betrouwbaarheid te verwachten.

Ik beweer daarentegen helemaal niet dat het heel eenvoudig is om precies te voorspellen wat een onbetrouwbare zakenpartner gaat doen, dat is waar onbetrouwbaarheid hem in zit hè. Ik spreek namelijk ook niet voor niets over gokken, want sommigen hebben wel geluk gehad, goed gegokt en hebben de juiste getalletjes op de juiste data waardoor ze wel mooi uitkomen qua fosfaatrechten. En zo zijn er nog meer zaken die totale willekeur zijn en helemaal niet in het belang van het doel van het beleid, daarom noem ik het ook waardeloos beleid.
pi_176366763
Alleen het argument 'onbetrouwbare zakenpartner' vind ik op een gegeven moment wel een keer over zijn houdbaarheidsdatum heen. Dat is eigenlijk mijn enige punt.

Het is niet zo dat ik denk dat je je heel makkelijk kan losmaken van die zakenpartner en dat je dieren en je familiebedrijf opgeven een makkelijke keuze is. Die onbetrouwbare zakenpartner maakt zeer veel kapot.
  maandag 8 januari 2018 @ 15:30:14 #207
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_176367127
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat valt dan nog mee.... ik ging uit van zo'n 15 omdat de eerste in 2004? was, maar we hebben kennelijk nogal eens een jaar overgeslagen.
ja, het is meestal eens per anderhalf jaar ofzo.
in de haak.
  maandag 8 januari 2018 @ 17:19:12 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176369943
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:49 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje ongenuanceerd natuurlijk ;)
Veel melkveehouders gingen investeren in grotere stallen en meer koeien ):O ):O ):O toen het melkquotum eraf ging.

Maar een tijdje daarna kwam de overheid met de fosfaatregeling, waardoor veel boeren in de problemen kwamen omdat ze teveel koeien hadden.
Dan kun je zeggen: "tja, ondernemersrisico" of "tja, je had kunnen raden dat de overheid wel binnen korte tijd met een of andere regeling kwam om het aantal koeien in te perken".

Of je zegt "de overheid is een onbetrouwbare zakenpartner" :(

Kies maar ;)
Ik heb gekozen. ;)

Vóór de afschaffingen van de subsidies was het altijd het weer de mislukte oogst, te veel regen. Of te weinig. Of een gekke tor die mais knaagde etc.

Boeren zijn de afgelopen decennia zeikerds geworden die niet op eigen benen kunnen staan. Alles ligt altijd aan ánderen en ze gedragen zich als verwende kleuters. Jarenlang geleund op EU-subsidies, nooit nagedacht over de toekomst, eigen verantwoordelijkheid en nieuwe ontwikkelingen in de consumentenvraag. Louter huilie huillie als ze hun producten niet meer gegarandeerd kunnen afzetten.

Hulde voor de boeren die wél verder kijken en bijvoorbeeld biologischer gaan werken. Zij snappen dat volume niet langer de juiste bedrijfsvoering is, maar transparantie en een beetje een behoorlijke omgang met hun product. Die boeren zijn er ook, natuurlijk. Het is jammer dat er zo veel pieperds zijn die dachten dat ze van generatie op generatie een beetje op hun trekker konden rondscheuren en dat de EU dat wel zou betalen. Een vreemde, verheven en onaantastbare status, maten ze zichzelf toe.


Maar desondanks hou ik wel van BZV. Hoe is het mogelijk. *;

[ Bericht 13% gewijzigd door Duderinnetje op 08-01-2018 17:28:05 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_176371653
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb gekozen. ;)

Vóór de afschaffingen van de subsidies was het altijd het weer de mislukte oogst, te veel regen. Of te weinig. Of een gekke tor die mais knaagde etc.

Boeren zijn de afgelopen decennia zeikerds geworden die niet op eigen benen kunnen staan. Alles ligt altijd aan ánderen en ze gedragen zich als verwende kleuters. Jarenlang geleund op EU-subsidies, nooit nagedacht over de toekomst, eigen verantwoordelijkheid en nieuwe ontwikkelingen in de consumentenvraag. Louter huilie huillie als ze hun producten niet meer gegarandeerd kunnen afzetten.

Hulde voor de boeren die wél verder kijken en bijvoorbeeld biologischer gaan werken. Zij snappen dat volume niet langer de juiste bedrijfsvoering is, maar transparantie en een beetje een behoorlijke omgang met hun product. Die boeren zijn er ook, natuurlijk. Het is jammer dat er zo veel pieperds zijn die dachten dat ze van generatie op generatie een beetje op hun trekker konden rondscheuren en dat de EU dat wel zou betalen. Een vreemde, verheven en onaantastbare status, maten ze zichzelf toe.

Maar desondanks hou ik wel van BZV. Hoe is het mogelijk. *;
Je verhaal geldt vooral voor de melkveehouderij. Akkerbouwers en groentetelers hoor je vrijwel niet. Die zijn òf afgehaakt (er zijn veel stoppers) òf ze hebben hun bedrijf toekomst-proof gemaakt wat niet meevalt met de almaar toenemende regelgeving.
Het zijn de melkveehouders die het over het algemeen financieel het beste hebben, die het hardste klagen. Dat heeft de overheid ook wel aan zichzelf te danken: groot, groter, grootst was het motto, dat werd enorm gestimuleerd. Juist de kleinere bedrijven gingen ten onder.
Met het melkquotum werden de boeren tegen zichzelf beschermd (vandaar ook het verschil met akker- en tuinbouw, die hadden dat 'voordeel' niet.) Nu dat weg valt, komen ze de marktwerking tegen. Tel het mestverhaal erbij op en je hebt huilende boeren...

En nu weer on topic: Ik heb me gisteravond vooral gestoord aan het gedrag van Bertie en vriendin. Als een stel pubers continu aan elkaar geplakt zitten. In een stoel, selfie maken, in het zwembad. Leuk hoor, gun ze hun verliefdheid, maar dit kwam wel erg onvolwassen over.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 19:12:50 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176372146
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Nee, helemaal niet simplistisch.
Toen het melkquotum werd afgeschaft was de fosfaatregeling er nog niet.
Dan kun je wel zeggen "ja, je had wel kunnen bedenken dat er iets anders voor in de plaats zou komen"
Maar dan kun je altijd wel "wat als" scenario`s bedenken.
Feit is natuurlijk dat de overheid een onbetrouwbare zakenpartner is, en helemaal waar het de landbouw en visserij betreft.
Probleem is dat het erg lang heeft geduurd voordat er duidelijkheid kwam over die nieuwe fosfaat regelgeving. Na afschaffen melkquotum werd vanuit de overheid min of meer gezegd 'wat voor regeling er komt is nog niet duidelijk, maar ga maar bouwen. Het komt wel goed'

Daar kwam de onbetrouwbare zakenpartner de hoek om...

https://www.ad.nl/show/vo(...)ijna-1-ton~ad9069fb/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176372634
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende: Ik heb niet gekeken, maar was die enge Limburger er ook? Die van de zwarte boxer
Hij was er niet (wil niets meer met BZV te maken hebben) en hij was niet eng. Jij bent een van de redenen waarom hij er niet was.

quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:57 schreef bloodymary1 het volgende: ik dacht trouwens dat Geert toen zo boos was hoe hij werd neergezet, maar hij is er toch gewoon weer bij. Of misschien was dat meer door de andere media DWDD en zo.
Het zal een combinatie van de perikelen en de ritalin geweest zijn. Toen zijn drukke ik niet meer onderdrukt was, was die boosheid ook weer weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 08-01-2018 23:00:34 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 19:42:40 #212
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_176372942
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hij was er niet (wil niets meer met BZV te maken hebben) en hij was niet eng.
Ik wil niet weten wat je dan wel eng vindt...Iemand die op weduwvrouwtjes geilt is best wel eng.
pi_176373734
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende: Ik heb niet gekeken, maar was die enge Limburger er ook? Die van de zwarte boxer
Hij was er niet en hij was niet eng. Dat hij niets meer met BZV te maken wil hebben, komt o.a. door mensen als jij.

quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:57 schreef bloodymary1 het volgende: ik dacht trouwens dat Geert toen zo boos was hoe hij werd neergezet, maar hij is er toch gewoon weer bij. Of misschien was dat meer door de andere media DWDD en zo.
Hij was bozig door de ritalin. Toen klapte de drukte naar binnen terwijl de uitlaatkleppen op slot zaten. Hij is er al lang weer mee gestopt en lijkt zichzelf weer te zijn.
Het was een leuk portret van hem en Theo samen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:02 schreef Zith het volgende: [..]

[quote]0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:21 schreef Leandra het volgende: [..]

Volgens mij hoorde ik gisteren al iets van >60 kinderen.... nou hebben ze niet allemaal kinderen gekregen, maar ik denk dat je ook al snel in de buurt (of over) de 60 boeren zit.
Yvon heeft het ergens over 65 kinderen en een paar in de maak. De oudste is meen ik 10.


quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:28 schreef Leandra het volgende: We hebben sowieso al 2 keer een buitenlandvariant gehad, dus dat zijn al 10 boeren in het buitenland, waarvan er nu wel een deel in beeld is geweest, en 3 zelfs langsgekomen waren, maar we hebben wat? 15 seizoenen gehad? Met ieder 5 boeren? Dan zit je dus op zo'n 75. Waarvan een deel geen zin meer in deelname heeft.
Uit het buitenland 2x 5 boeren en uit Nederland #x 10 boeren een paar extra (vader, 2 extra broers, 1 extra tweelingbroer). Over een tijd van 13 jaar is dan 65 kinderen niet zo dramatisch veel. Zeg 106 van de Nederlandse uitzendingen en 10 van de buitenlands.. Dat is gemiddeld iets meer dan een halve per boer. Er moet nog wel een herberekening gemaakt vanwege naar boeren die niet meer de leeftijd hadden om aan kinderen te beginnen met de nieuwe partner.

Agnes klaagt waarschijnlijk wat luider omdat ze vrij recent de boerderij van haar ouders overgenomen heeft, er inmiddels 2 kinderen geboren zijn, met het opheffen van het melkquotum de stal (gebouw, vee) uitbreid werd en ze toen gepakt werd op de fosfaat. Frans had dat ook en kreeg een forse boete omdat hij niet teruggekrompen is.
De Rijksoverheid was steeds van het rationaliseren, intensiveren en uitbreiden van de boerenbedrijven. Bij ruilverkaveling werd er lang van uitgegaan dat de kinderen mee zouden werken op het bedrijf, wat dus personeelskosten scheelde. Velen deden dat uitbreiden nu met het opheffen van het melkquotum, in een poging een beter rendement te krijgen. Maar zij zitten nu dus in de extra schulden van die uitbreidingskosten en de boetes dan wel weer wegdoen van het erbij gekochte vee.
Er zijn niet alleen veel regels, ze veranderen ook telkens waardoor je net aan de regels aangepaste boerderij alweer fout kan zijn. De overheid is behoorlijk onbetrouwbaar. Hetzelfde geldt voor de overbemesting waar Nederland lang om bekend stond. Dat was geen keus van de boeren zelf, maar een richtlijn van de LTO's.

Het was nu wel een leuke terugblik in een heel geschikte accommodatie & landschap, wat bijdroeg aan de goede sfeer. Het was ook geen eindeloze reeks saaie terugblikken zoals de terugkomdagen waar te weinig van de resultaten ziet en de gecreëerde typetjes nog eens aangedikt werden. Het is wel jammer dat je niet "iedereen" kan laten zien.
Ben benieuwd wanneer Yvon eindelijk aan de bril gaat en niet meer met de ogen hoeft te knijpen.
pi_176373921
Ha, link naar dat artikel over Frans geplaatst.

Die fosfaatregels gelden ook voor boeren die helemaal geen overschot produceren doordat ze een gunstige verhouding land:veestapel hebben. Ze kregen formeel vrijstelling en moesten opeens tóch meebloeden voor/door de andere boeren. Niet dat die andere boeren dat eisen: het was weer de Rijksoverheid. Boeren met bijzonder vee (bv. oudhollandse rassen), die meestal geen grote veestapel zullen hebben, moeten ook inkrimpen zodat het voortbestaan van de rassen wat meer onder druk staan.

Landbouw was als ministerie opgeheven en onder Economie geschoven. Het nieuwe kabinet heeft er een (deel)ministerie voor ingesteld, maar het is de vraag wat het oogmerk ervan is.
pi_176373947
Oude bekende 'Boer zoekt Vrouw' bewandelt opnieuw het liefdespad

Het populaire televisieprogramma Boer zoekt Vrouw start met een online serie: 'Boer zoekt door'. Zeven boeren uit eerdere seizoenen zijn weer op zoek naar een nieuwe liefde en daar zit ook één oude bekende uit de provincie Groningen tussen.

Het gaat om de 43-jarige Janko, die een akkerbouwbedrijf in Zijldijk heeft. De Groningse boer ging in het seizoen 2014-2015 van Boer zoekt Vrouw ook al op zoek naar de ware liefde en viel als een blok voor Esther, één van de elf vrouwen die hem een brief schreef.

'Werkte niet meer'
Na anderhalf jaar liep de relatie tussen de twee echter spaak. 'Met Esther had ik meteen een klik. En we hebben ook echt een hele fijne tijd gehad met z'n tweeën, maar het werkte uiteindelijk niet meer. De liefde was over', verklaart Janko in de introductievideo van Boer zoekt door.

Nieuwe kans in de liefde
De nieuwe online serie bleek voor hem een mooi podium om de liefde een nieuwe kans te geven. 'Ik ben op zoek naar een leuke, lieve, spontane, warmhartige en betrouwbare vrouw tussen de 35 en 45 jaar waarmee ik een relatie kan opbouwen', steekt Janko enthousiast van wal. Geïnteresseerde vrouwen kunnen hem een brief sturen.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)nieuw-het-liefdespad

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 20:26:59 ]
pi_176374001
Ik heb medelijden met Theo, lijkt me een fijne lieve vent.
pi_176374021
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:27 schreef MCH het volgende:
Ik heb medelijden met Theo, lijkt me een fijne lieve vent.
Misschien kan je vrienden met hem worden, net als Nancy.
pi_176374042
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien kan je vrienden met hem worden, net als Nancy.
Aan jou als vriendschap heb ik al genoeg.
pi_176374085
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Aan jou als vriendschap heb ik al genoeg.
O+
pi_176374630
30-30-40 Henk uit seizoen 2008 is ook gewoon aan de vrouw en kinderen geraakt.
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/2017/boerenfamilie/
pi_176375375
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:27 schreef MCH het volgende:
Ik heb medelijden met Theo, lijkt me een fijne lieve vent.
Oeh, die werkte me toen zo op mijn zenuwen. Doodgoeie kerel hoor, zit geen greintje kwaad in. Maar desondanks heel irritant, ik begreep die Nancy wel.
pi_176377048
Waarom Agnes zo verdrietig was ( en het probleem waar Frans ook mee te maken heeft, net zoals veel andere boeren ) is dat ze een nieuwe, grotere stal hebben gebouwd en deze stal is gefinancierd op het te houden aantal koeien. Dus ze moeten de financiering betalen wat berekend is op het inkomen van de melkopbrengst van 200 koeien terwijl de overheid nu heeft gezegd dat ze max 120 koeien mogen halen en anders hoge boetes moeten betalen. Je hebt dus een flink gat in je opbrengsten en je hoge aflossingen. En een stal die maar voor 2/3de gevuld is.

Het heeft dus helemaal niks met het wegvallen van subsidie te maken :') .

En boer Arjan die met die vrouw op zijn erf die niet weg wilde gaan en die varkens die vrolijk rondliepen is kort na het programma gestopt met het houden van varkens omdat ze financieel in de problemen zaten. Dus het plaatje was heel leuk, de opbrengsten wat minder.

Wij zijn zelf de afgelopen jaren niet gegroeid en zijn eigenlijk te klein om rendabel te zijn. We zijn overgeschakeld naar biologisch maar moeten ook alle zeilen bijzetten en de verbreding in om het financieel houdbaar te houden.

Ik vind Bertie en Rosita echt super schattig, ze zijn idd net 2 verliefde pubers maar daar hou ik wel van.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_176381682
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef Wolken het volgende:

En boer Arjan die met die vrouw op zijn erf die niet weg wilde gaan en die varkens die vrolijk rondliepen is kort na het programma gestopt met het houden van varkens omdat ze financieel in de problemen zaten. Dus het plaatje was heel leuk, de opbrengsten wat minder.
Wie?
pi_176381758
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:52 schreef Chai het volgende:
30-30-40 Henk uit seizoen 2008 is ook gewoon aan de vrouw en kinderen geraakt.
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/2017/boerenfamilie/
Ja, vrij snel na BzV kwam deze dame in beeld.
Leuk overzicht, valt me op dat er een stel bij zit die hun dochter Henrieke hebben genoemd.
Zou die vernoemd zijn naar de Henrieke?
Boer Johan uit 2012 staat met vrouw en een hele sliert kinderen op de foto.
De twee meisjes zijn uit zijn eerste huwelijk, er staat nog een meisje bij, die zijn huidige vrouw blijkbaar al had. Zouden die allemaal meegeteld zijn? Dan vind ik het aantal niet helemaal kloppen...
pi_176381842
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Wie?
Boer Arjan uit Gelderland. Seizoen 2007-2008. Bij hem stond Birgit op het erf, zij zag Arjan helemaal zitten, maar het programma niet. 'Er was dit seizoen ook een kleine rel. Boer Arjan had buiten het programma om al zijn droomvrouw leren kennen. Nog voordat hij de brieven van de vrouwen -die op hem hadden geschreven- had ontvangen en gelezen, stond een onbekende vrouw op zijn erf. Zij had eveneens geschreven, maar besloot de uitzendingen niet af te wachten. Het klikte meteen en eind 2007 trouwde Arjan met haar.'
pi_176382017
Ik heb echt bij heel veel dingen echt zo iets van is dat al zo lang geleden :o
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 09:00:36 #227
382129 crew  Donna
pi_176382269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt bij heel veel dingen echt zo iets van is dat al zo lang geleden :o
Ja dat had ik met de special ook. Alleen die van 2004 herkende ik niet, de rest wel!
pi_176383694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:19 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Boer Arjan uit Gelderland. Seizoen 2007-2008. Bij hem stond Birgit op het erf, zij zag Arjan helemaal zitten, maar het programma niet. 'Er was dit seizoen ook een kleine rel. Boer Arjan had buiten het programma om al zijn droomvrouw leren kennen. Nog voordat hij de brieven van de vrouwen -die op hem hadden geschreven- had ontvangen en gelezen, stond een onbekende vrouw op zijn erf. Zij had eveneens geschreven, maar besloot de uitzendingen niet af te wachten. Het klikte meteen en eind 2007 trouwde Arjan met haar.'
[ afbeelding ]
Deze idd. Ze zitten nu volop in de paarden en Arjan repareert trekkers ed.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:17:03 #229
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_176385067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:13 schreef Snoopyfrl het volgende:

Leuk overzicht, valt me op dat er een stel bij zit die hun dochter Henrieke hebben genoemd.
Zou die vernoemd zijn naar de Henrieke?
Wat denk je zelf?
in de haak.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:28:13 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_176385221
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt bij heel veel dingen echt zo iets van is dat al zo lang geleden :o
Ik kan me er toch een aantal nauwelijks meer herinneren hoor. :D Vooral de boeren die te weinig brieven hadden gekregen om door te gaan naar de volgende ronde natuurlijk, maar toch.
in de haak.
pi_176404313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:13 schreef Snoopyfrl het volgende: [..]

Ja, vrij snel na BzV kwam deze dame in beeld.
Leuk overzicht, valt me op dat er een stel bij zit die hun dochter Henrieke hebben genoemd.
Zou die vernoemd zijn naar de Henrieke?
Boer Johan uit 2012 staat met vrouw en een hele sliert kinderen op de foto.
De twee meisjes zijn uit zijn eerste huwelijk, er staat nog een meisje bij, die zijn huidige vrouw blijkbaar al had. Zouden die allemaal meegeteld zijn? Dan vind ik het aantal niet helemaal kloppen...
In dat achterdochtige geval zou het niet niet helemaal kloppen maar helemaal niet kloppen.
Er zijn 65 BZV-baby's geboren, dus geen stiefkinderen of eigen kinderen uit eerder huwelijk. Bij Femke worden bij deze gelegenheid ook alleen de 3 BZV-kinderen genoemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 10-01-2018 01:44:47 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 01:50:40 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176404412
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:52 schreef Chai het volgende:
30-30-40 Henk uit seizoen 2008 is ook gewoon aan de vrouw en kinderen geraakt.
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/2017/boerenfamilie/
Die zoons van Boer Hans en Audrey zijn leuk!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176405233
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:28 schreef trui het volgende:

[..]

Ik kan me er toch een aantal nauwelijks meer herinneren hoor. :D Vooral de boeren die te weinig brieven hadden gekregen om door te gaan naar de volgende ronde natuurlijk, maar toch.
Ik zei ook bij heel veel. Kan me ze ook niet allemaal herinneren hoor. Maar dat met boer Frank enzo lijkt veel minder lang geleden.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 januari 2018 @ 06:55:22 #234
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_176405243
Dat komt denk ik ook doordat je toch geneigd bent de seizoenen in jaren te 'denken'. Zoveel seizoenen geleden is heel wat meer jaren geleden omdat er steeds nogal wat tijd tussen zit.
in de haak.
pi_176990341
Vriendin van boer Olke is overleden;

https://www.ad.nl/show/vr(...)orstkanker~acc35a64/
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:23:22 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176990671
Och... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176990807
Ogh dat is dan nog snel gegaan. Arme Olke :{
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 13:36:04 #238
382129 crew  Donna
pi_176990925
Zo sneu. :'(
pi_176991353
OlkeGod ;( RIP
  roze dinsdag 6 februari 2018 @ 13:59:06 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176991372
Ach jeetje ;( Wat sneu.
Your beauty never ever scared me.
pi_176991390
Oh wat zielig....
pi_176991416
Ocherm Olke..
pi_176991779
Het lijkt wel of het die man niet gegund is, wat sneu. :'(
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:27:03 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176992994
Tja, het 'we bidden elke dag tot god voor een wonder' voorspelde al niet veel goeds. Klote voor hem.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_176995085
:'( ik las het ja.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:18:08 #246
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176995152
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:05 schreef easy-going het volgende:
Vriendin van boer Olke is overleden;

https://www.ad.nl/show/vr(...)orstkanker~acc35a64/
-O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:18:16 #247
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_176995154
Wat verdrietig!
in de haak.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 18:16:16 #248
163650 Greys
pi_176996080
Oh wat erg :{
Zo zielig ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177034286
Ach wat verdrietig voor Olke,

ik las in dit artikel (ad):

Toen Olke door zijn overgebleven liefdesbrieven spitte, stuitte hij op Karen. Omdat hij op zoek was naar een Hollandse dame, ging hij in eerste instantie niet op haar avances in. Uiteindelijk bleek zijn grote liefde niet ver van zijn eigen boerderij te wonen.

Maar hoe wist ze, de amerikaanse dan van het (nederlandse) programma af?

zou er in zoeen plaatselijk texaans krantje gestaan hebben dat hij meedeed aan een nederlands tvprogramma?
en dan kan zij het via het internet bekijken enz?
pi_177034512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:35 schreef velden het volgende:
Ach wat verdrietig voor Olke,

ik las in dit artikel (ad):

Toen Olke door zijn overgebleven liefdesbrieven spitte, stuitte hij op Karen. Omdat hij op zoek was naar een Hollandse dame, ging hij in eerste instantie niet op haar avances in. Uiteindelijk bleek zijn grote liefde niet ver van zijn eigen boerderij te wonen.

Maar hoe wist ze, de amerikaanse dan van het (nederlandse) programma af?

zou er in zoeen plaatselijk texaans krantje gestaan hebben dat hij meedeed aan een nederlands tvprogramma?
en dan kan zij het via het internet bekijken enz?
Zoiets, of gewoon van kennissen gehoord of zo
  donderdag 8 februari 2018 @ 17:49:04 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177037980
Ik heb Olke altijd een hele nare rechtse en bekrompen kerel gevonden. Ook wat betreft zijn ideeën over dieren en ook over vrouwen en zo. Maar dit is toch wel heel zuur, vind ik. Zelfs zo'n zak gun je een leuke vrouw.
Lijkt me supermoeilijk om deze zware teleurstelling ook weer te moeten ondergaan na de scheiding. -O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:36:28 #252
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177038858
Was zijn vorige vrouw niet ook overleden?
in de haak.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:39:10 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177038921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:36 schreef trui het volgende:
Was zijn vorige vrouw niet ook overleden?
Nee, scheiding.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 februari 2018 @ 20:36:50 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177041560
Ah, verkeerd onthouden dan.
in de haak.
pi_177084060
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:49 schreef Duderinnetje het volgende: Ik heb Olke altijd een hele nare rechtse en bekrompen kerel gevonden. Ook wat betreft zijn ideeën over dieren en ook over vrouwen en zo. Maar dit is toch wel heel zuur, vind ik. Zelfs zo'n zak gun je een leuke vrouw.
Lijkt me supermoeilijk om deze zware teleurstelling ook weer te moeten ondergaan na de scheiding. -O-
Olke zat ook wat vast aan zijn ouders die wat ouderwets gebleven leken. Harriët leek geschikt voor hem, maar zijn ouders vonden een vegetariër niet geschikt. Dat leek zwaarder te tellen dan wat hij van haar
persoonlijkheid vond.

Nu weet ik ook niet waarom een vegetariër wat met een megaveeboer wil beginnen, maar dat is een andere kwestie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 10-02-2018 19:46:16 ]
pi_177089583


Zou boer Marcel weer op zoek zijn?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:32:55 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177089998
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]

Zou boer Marcel weer op zoek zijn?
Die was toch jonger?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177090375
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]

Zou boer Marcel weer op zoek zijn?
Waarom zou dat in vredesnaam Marcel moeten zijn?
pi_177090981
Wanneer worden de boeren gepresenteerd op de televisie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 20:07:59 ]
pi_177093687
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die was toch jonger?
Nee die is inmiddels 52
pi_177093713
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:46 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waarom zou dat in vredesnaam Marcel moeten zijn?
Omdat die destijds wel heel erg graag kinderen wilde.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 22:49:50 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177095313
Ik vind het ook wat vergezocht hoor.
in de haak.
pi_177102492
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]

Zou boer Marcel weer op zoek zijn?
50 plus zoekt vrouw 30-35 voor relatie gezin

echt. wat sneu.
  zondag 11 februari 2018 @ 10:54:13 #264
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_177102932
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:31 schreef velden het volgende:

[..]

50 plus zoekt vrouw 30-35 voor relatie gezin

echt. wat sneu.
hoezo is dat sneu?
  zondag 11 februari 2018 @ 14:34:33 #265
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_177108228
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:31 schreef velden het volgende:

[..]

50 plus zoekt vrouw 30-35 voor relatie gezin

echt. wat sneu.
Wel logisch als hij nog kinderen wil hebben. Dan kan je moeilijk aan de slag gaan met een vrouw van 50.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 11 februari 2018 @ 15:33:48 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177109607
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Wel logisch als hij nog kinderen wil hebben. Dan kan je moeilijk aan de slag gaan met een vrouw van 50.
Klopt, maar als je alleen nog maar kinderen kunt krijgen met iemand die zo jong is dat ze je dochter had kunnen zijn dan moet je misschien ook accepteren dat je de boot gemist hebt.

En 50+ kan 52 zijn, maar ook 59 (welbeschouwd ook 65 trouwens).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177117254
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Wel logisch als hij nog kinderen wil hebben. Dan kan je moeilijk aan de slag gaan met een vrouw van 50.
Niet logisch, zo iemand moet toch begrijpen dat je als 50+ man echt niet meer zonder hoge risico's aan kinderen kan beginnen. Echt onbegrijpelijk.
  zondag 11 februari 2018 @ 22:22:15 #268
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_177119025
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar als je alleen nog maar kinderen kunt krijgen met iemand die zo jong is dat ze je dochter had kunnen zijn dan moet je misschien ook accepteren dat je de boot gemist hebt.

En 50+ kan 52 zijn, maar ook 59 (welbeschouwd ook 65 trouwens).
Ideaal is het niet nee, maar stel dat hij inderdaad 52 is, dan kan hij nog best de eerste 30 jaar van z'n kind meemaken. Als zijn eventuele vrouw hiermee akkoord gaat, vind ik het nog niet zo extreem.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 11 februari 2018 @ 22:25:16 #269
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_177119081
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:46 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Niet logisch, zo iemand moet toch begrijpen dat je als 50+ man echt niet meer zonder hoge risico's aan kinderen kan beginnen. Echt onbegrijpelijk.
In welke zin zijn er hoge risico's aan verbonden? Ik heb even rondgekeken en er lijkt weinig sterk bewijs te zijn voor medische problemen voor het kind bij oudere vaders. En we hebben het hier ook nog niet over een man van in de 70 of 80.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_177119396
De hoge risico's liggen vooral bij de vrouw (kans op DNA-schade vanaf 36 jaar wat hoger en vanaf 40 jaar sterker verhoogd). Bij mannen ligt de risicogrens waarschijnlijk wat hoger, maar is zeker aanwezig.

Ik zie nog steeds niet in waarom deze advertentie door Marcel geplaatst zou moeten zijn. Hij is toch niet de enige man die alsnog een gezin met kinderen hoopt te krijgen nu het nog kan?
pi_177139215
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:25 schreef Strani het volgende:

[..]

In welke zin zijn er hoge risico's aan verbonden? Ik heb even rondgekeken en er lijkt weinig sterk bewijs te zijn voor medische problemen voor het kind bij oudere vaders. En we hebben het hier ook nog niet over een man van in de 70 of 80.
De grens die bij vrouwen geldt is er ook voor mannen.
pi_177151536
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Ideaal is het niet nee, maar stel dat hij inderdaad 52 is, dan kan hij nog best de eerste 30 jaar van z'n kind meemaken. Als zijn eventuele vrouw hiermee akkoord gaat, vind ik het nog niet zo extreem.
Erg leuk ook voor zo'n kind. Ben je een jaar of tien, komt pa van 62 naar de ouderavonden. Ik vind dat je daar ook best rekening mee mag houden.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:53:55 #273
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_177153033
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

De grens die bij vrouwen geldt is er ook voor mannen.
Dat is niet waar. Zoals de poster boven je al uitlegt zijn er wel degelijk verschillen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:55:22 #274
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_177153068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:48 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Erg leuk ook voor zo'n kind. Ben je een jaar of tien, komt pa van 62 naar de ouderavonden. Ik vind dat je daar ook best rekening mee mag houden.
Dat is wel meer een sociaal stigma dan dat het echt erg is.

Ik begrijp jullie punt overigens wel hoor, maar ik denk er zelf wat makkelijker over. Vooral omdat het hier een boer betreft met andere prioriteiten dan iemand uit de stad. Wellicht zoekt hij gewoon naar opvolgens voor z'n boerderij.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_177163509
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:06 schreef xcachet het volgende:
Wanneer worden de boeren gepresenteerd op de televisie?
Er komt toch geen nieuw BZV seizoen dit jaar?
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 07:08:12 #276
382129 crew  Donna
pi_177170805
Jawel toch? In de lente zouden ze gepresenteerd worden dacht ik.
pi_177170825
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 07:08 schreef DonnaRush het volgende:
Jawel toch? In de lente zouden ze gepresenteerd worden dacht ik.
Klopt: voorstellen in het voorjaar, rest van de afleveringen dit najaar. https://www.ad.nl/show/ko(...)oekt-vrouw~ae8304f2/
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 16:27:00 #278
382129 crew  Donna
pi_177180959
Hans en Audrey hebben een dochter gekregen; Silke!
pi_177181810
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 14:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is wel meer een sociaal stigma dan dat het echt erg is.

Ik begrijp jullie punt overigens wel hoor, maar ik denk er zelf wat makkelijker over. Vooral omdat het hier een boer betreft met andere prioriteiten dan iemand uit de stad. Wellicht zoekt hij gewoon naar opvolgens voor z'n boerderij.
Daar is zo'n kind dan helemaal lekker mee, wat als hij/zij helemaal niet op wil volgen? Zie om me heen veel boeren stoppen die wel opvolgers hebben maar die niet op willen volgen.
Trouwens, sociaal stigma? Nee, kinderen vinden dat wel degelijk erg, ik zie het in mijn naaste omgeving: vader die ouder is dan de opa van de meeste kinderen. En dat vinden die kinderen echt niet fijn.
Ik vind een kinderwens op die leeftijd knap egoïstisch.
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:53:03 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177197186
Een kinderwens is per definitie best egoistisch. En of iemand een leuke/goede vader is hangt zeker niet alleen van leeftijd af. Dus ach, wie zijn wij om te bepalen of iemand na z'n 50e nog op kinderen mag hopen? Mocht hij 't met het oog op opvolging van het bedrijf doen: zoals je zelf al zegt kan een kind dat ook weigeren, dus het is niet dat je ze er onherroepelijk mee opzadelt ofzo.
in de haak.
pi_177203594
Onze Gedachtenpolitie heeft in al haar wijsheid het volgende besloten...
quote:
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Media heeft een lijst samengesteld met amusementsprogramma’s van de Publieke Omroep die volgens de criteria van de nieuwe Mediawet zouden sneuvelen, ontdekte onze krant.

Onder meer populaire programma’s als Eén tegen 100 met Caroline Tensen, Bed & Breakfast en de specials van Boer zoekt Vrouw zouden van de buis moeten verdwijnen omdat zij te weinig „moeilijk bereikbare kijkers” trekken.
Bron
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:55:02 #282
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_177207264
Dat BZV sneuvelt vind ik niet zo raar, dat is commercieel prima te verkopen. Maar dat staat er niet, er staat "specials van BZV"... :{

En dat gezeik om leeftijd, please... bij iemand die 20 is en iemand die 35 is zit er al 15 jaar tussen, en dat zijn hele normale leeftijden om vader te worden. Dus dat opagevoel kan je net zo goed op andere leeftijden hebben. Daarnaast is een 50 jarige boer die elke dag op zijn land werkt een stuk vitaler dan de gemiddelde rokende en bier drinkende tokkie. Hou je vooroordelen lekker bij jezelf.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_177218834
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef Techno het volgende:
Onze Gedachtenpolitie heeft in al haar wijsheid het volgende besloten... [..]
Die specials houden anders wel de aandacht bij de les.
pi_177219843
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef Techno het volgende:
Onze Gedachtenpolitie heeft in al haar wijsheid het volgende besloten...
:{w Beetje vals om over "gedachtenpolitie" te beginnen vind je ook niet ?
Het is nu eenmaal eigenlijk een amusementsprogramma, en als verreweg de grootste financier (de overheid dus) van de publieke omroep besluit dat dit niet een kerntaak van de publieke omroep is, dan is dat hun goed recht.
pi_177220373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:55 schreef twiFight het volgende:
Dat BZV sneuvelt vind ik niet zo raar, dat is commercieel prima te verkopen. Maar dat staat er niet, er staat "specials van BZV"... :{

En dat gezeik om leeftijd, please... bij iemand die 20 is en iemand die 35 is zit er al 15 jaar tussen, en dat zijn hele normale leeftijden om vader te worden. Dus dat opagevoel kan je net zo goed op andere leeftijden hebben. Daarnaast is een 50 jarige boer die elke dag op zijn land werkt een stuk vitaler dan de gemiddelde rokende en bier drinkende tokkie. Hou je vooroordelen lekker bij jezelf.
Adoptie kan niet meer als een of beide ouders 40 of ouder is.
pi_177222719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:55 schreef twiFight het volgende:
Dat BZV sneuvelt vind ik niet zo raar, dat is commercieel prima te verkopen. Maar dat staat er niet, er staat "specials van BZV"... :{

En dat gezeik om leeftijd, please... bij iemand die 20 is en iemand die 35 is zit er al 15 jaar tussen, en dat zijn hele normale leeftijden om vader te worden. Dus dat opagevoel kan je net zo goed op andere leeftijden hebben. Daarnaast is een 50 jarige boer die elke dag op zijn land werkt een stuk vitaler dan de gemiddelde rokende en bier drinkende tokkie. Hou je vooroordelen lekker bij jezelf.
Ach ja. Vooroordelen.
pi_177222877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 07:40 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ach ja. Vooroordelen.
Roken en bier drinken maakt je vitaal?
  roze dinsdag 24 april 2018 @ 17:53:07 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_178717001
(zondag) 13 mei krijgen we de nieuwe boeren te zien. *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_178717249
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:53 schreef Amarantha het volgende:
(zondag) 13 mei krijgen we de nieuwe boeren te zien. *O*
Nationaal of internationaal weer?
Land of the free. Home of the brave.
  roze dinsdag 24 april 2018 @ 18:03:30 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_178717300
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nationaal of internationaal weer?
Yvon schreeuwt een heleboel in dat filmpje behalve antwoord op deze vraag. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_178717317
*niet hier*

[ Bericht 97% gewijzigd door zoem op 24-04-2018 18:20:55 ]
pi_178717435
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:03 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Yvon schreeuwt een heleboel in dat filmpje behalve antwoord op deze vraag. :')
Ik zie t nu ja. https://boerzoektvrouw.kr(...)e-aflevering-bekend/

Volgens mij komt er op t eind een trein van de NS voorbij. Lekker nationale seizoen dus weer :) Vind ik leuker om te zien dan die succesvolle grote internationale boerderijen.

Hopen op een aantal autistische boeren weer voor t kijkgenot.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 24 april 2018 @ 18:21:54 #293
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178717681
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nationaal of internationaal weer?
Nationaal. Volgens mij was dat niet zo lang geleden ergens voorbij gekomen.
pi_178718566
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:03 schreef Amarantha het volgende: [..]

Yvon schreeuwt een heleboel in dat filmpje behalve antwoord op deze vraag. :')
Dat zijn toch de herkansingsboeren? Met Driek die de meeste brieven kreeg?
  roze dinsdag 24 april 2018 @ 19:01:37 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_178718579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:00 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dat zijn toch de herkansingsboeren? Met Driek die de meeste brieven kreeg?
Oh ik dacht nieuwe boeren. :@ Kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.
Your beauty never ever scared me.
pi_178718644
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:01 schreef Amarantha het volgende: [..]

Oh ik dacht nieuwe boeren. :@ Kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.
Dan ga je ervan uit, dat er 2 series tegelijk zullen lopen. En dat er 2x achter elkaar een internationale komt. Lijkt me allebei niet logisch.
  roze dinsdag 24 april 2018 @ 19:06:41 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_178718665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:05 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dan ga je ervan uit, dat er 2 series tegelijk zullen lopen. En dat er 2x achter elkaar een internationale komt. Lijkt me allebei niet logisch.
quote:
"Als je dit ziet.. dan krijg je er toch zin in?! Nee, niet in dat varken. Maar wel in een nieuw seizoen Boer zoekt Vrouw! En ik heb zo'n goed nieuws. Want op 13 mei op zondagavond, de oude vertrouwde tijd, NPO1 KRO-NCRV, gaat een nieuw seizoen Boer zoekt Vrouw van start!

Tien spiksplinternieuwe boeren stellen zich aan je voor. En ze kunnen niet wachten om samen met jou een fantastische, romantische zomer tegemoet te gaan! Dus kijk! 13 mei!!!"
Your beauty never ever scared me.
pi_178719620
Ik vind het nog steeds niet logisch klinken, maar BZV is al wat aan het verwateren in m'n belangstelling.
pi_178719707
Ben benieuwd
ze was wel lekker aan de schreeuw
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')