abonnement Unibet Coolblue
pi_176349915
Uitgerekende data:

1 januari: minilot (jongen)

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27 (jongen)

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn (jongen)
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella*** (meisje)
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer (meisje)
8 juni: Jentin
10 juni: Aure (jongen)

16 juli: coccinelle
25 juli: IsabellaMariaAnna

5 augustus: Fien10
7 augustus: noix
8 augustus: noa11
28 augustus: ***Cassandra87*** (tweeling)

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :+

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 09-01-2018 14:54:16 ]
pi_176349973
Minilot, jouw topic!! Succes! :%

En het ging dus over friet en ijs met discodip. Man man man, er zijn echt dingen die ik heeeel graag zou eten en dan bedoel ik niet de filet americain en biefstuk enz.

Op mijn wensenlijstje voor na de sonde:
Salade geitenkaas van mijn favoriete lunchtentje.
Een geschilde Granny Smith appel.
Cote d'Or chocolade.
pi_176349975
:O
Werd uit bankdutje gewekt door wee. Knusjes voorwaarts! Nog steeds geen snellere opvolging, wel steeds wat heftiger. Ukkie neemt de tijd :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_176350018
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:50 schreef minilot het volgende:
:O
Werd uit bankdutje gewekt door wee. Knusjes voorwaarts! Nog steeds geen snellere opvolging, wel steeds wat heftiger. Ukkie neemt de tijd :7
Toch op weg naar 8-1-18. Heeft 'ie dadelijk niet alleen een palindroom naam maar ook een palindroom geboortedatum. Tofheid!
Oh, en deze zomer nieuw op alle kermissen: Malteser met glazen bol in een caravan ;).
pi_176350025
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:49 schreef Malteser het volgende:
Minilot, jouw topic!! Succes! :%

En het ging dus over friet en ijs met discodip. Man man man, er zijn echt dingen die ik heeeel graag zou eten en dan bedoel ik niet de filet americain en biefstuk enz.

Op mijn wensenlijstje voor na de sonde:
Salade geitenkaas van mijn favoriete lunchtentje.
Een geschilde Granny Smith appel.
Cote d'Or chocolade.
Oh Malteser toch! :* Nou ja, er komt hoe dan ook en zeker weten weer een moment dat je dat allemaal weer in je mond kunt stoppen. Wat zal het lekker wezen na al die tijd zonder eten! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_176350126
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:51 schreef Malteser het volgende:

[..]

Toch op weg naar 8-1-18. Heeft 'ie dadelijk niet alleen een palindroom naam maar ook een palindroom geboortedatum. Tofheid!
Ja, dat zou best gaaf wezen! Maar ik neem het zoonlief verder niet kwalijk als -ie er vandaag al uit komt vallen, of overmorgen pas. Nou ja, béétje misschien. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_176350247
Oh Malteser wat doe je. Nu moet ik dus een granny smith appel. Ongeschild trouwens, maar iets met dichte winkels. Kan me trouwens niet voorstellen hoe saai het leven zonder eten moet zijn. Vorig jaar flink verkouden geweest en 3 weken niks geroken/geproefd. Daar werd de wereld heel saai van (en ik chagrijnig).

Minilot, ik vind t toch spannend! Heeft je favo vk dienst? Dan is het helemaal perfect haha
  zondag 7 januari 2018 @ 19:00:46 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176350267
Sorry Malteser maar ik moest gewoon een beetje gniffelen. Komen wij aan met onze gemiste broodjes filet americain of een wijntje... Jij kunt na de bevalling, nou ja, ALLES wat eetbaar is weer nemen. Ik kan me simpelweg niet voorstellen hoe fantastisch dat voor jou zal zijn.

Ik zat net nog tegen m'n man te zeuren dat ik die vieze ziekenhuismaaltijden hier moet verdragen, en ik dat ik vanmorgen een croissant wou maar ik alleen een volkorenboterham met jam kon krijgen. Shame on me!
pi_176350402
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat zou best gaaf wezen! Maar ik neem het zoonlief verder niet kwalijk als -ie er vandaag al uit komt vallen, of overmorgen pas. Nou ja, béétje misschien. 8-)
Ik hoop voor jou niet overmorgen ;).
pi_176350434
Ooh Malteser wat gun ik jou die salade, appel en chocolade!
pi_176350484
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:00 schreef Aventura het volgende:
Sorry Malteser maar ik moest gewoon een beetje gniffelen. Komen wij aan met onze gemiste broodjes filet americain of een wijntje... Jij kunt na de bevalling, nou ja, ALLES wat eetbaar is weer nemen. Ik kan me simpelweg niet voorstellen hoe fantastisch dat voor jou zal zijn.

Ik zat net nog tegen m'n man te zeuren dat ik die vieze ziekenhuismaaltijden hier moet verdragen, en ik dat ik vanmorgen een croissant wou maar ik alleen een volkorenboterham met jam kon krijgen. Shame on me!
Oh nee hoor, geen sorry nodig! Het is zoals het is. En ik ga me gewoon na de sonde gruwelijk te barsten eten aan al het lekkers wat ik gemist heb. En dat zijn dus niet eens perse 'slechte' dingen. Want die volkorenboterham met jam klinkt toch wel echt heel lekker :Y) .
pi_176350544
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:05 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou niet overmorgen ;).
Nou, kweenie, ik hou dit prima vol. Dekentje, bank, Netflix, snacks en een beetje giechelend aftellen naar elke volgende wee. Ik vind het tot nu toe vooral gezellig. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_176350624
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:00 schreef Songeur het volgende:
Minilot, ik vind t toch spannend! Heeft je favo vk dienst? Dan is het helemaal perfect haha
Ik weet het niet! Het zijn er in totaal zes in de praktijk, dus dikke kans van niet. Ik ga pas bellen als mijn vliezen breken of als er nog maar een paar minuten tussen de weeën zit, maar het zijn vooralsnog nog steeds tussenpozen van een half uur. Dus ik val ze nog niet lastig :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_176350655
Aventura, hoe voel jij je momenteel verder, afgezien van jammerlijk croissantloos? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_176350853
Zet hem op mini *O*
  zondag 7 januari 2018 @ 19:27:43 #16
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176350993
Joe, ik was even weg, maar Mini's baby gaat toch voor 8-1-18 lees ik? 😁
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 7 januari 2018 @ 19:31:42 #17
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176351103
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik weet het niet! Het zijn er in totaal zes in de praktijk, dus dikke kans van niet. Ik ga pas bellen als mijn vliezen breken of als er nog maar een paar minuten tussen de weeën zit, maar het zijn vooralsnog nog steeds tussenpozen van een half uur. Dus ik val ze nog niet lastig :)
Oei oei, straks doe je 'm zoals mijn eerste bevalling, van "ah joh, niks aan de hand, we hoeven nog niet te bellen" naar 'is de Vk al gebeld?! :o Ik heb persdrang! :o :%'
:+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 7 januari 2018 @ 19:36:43 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176351258
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:14 schreef minilot het volgende:
Aventura, hoe voel jij je momenteel verder, afgezien van jammerlijk croissantloos? :*
Het gaat wel beter. Net een gesprek met de neonatoloog en zij was naast erg lief en geduldig ook eerlijk en positief. Ik heb aangegeven dat ik de informatie wil voor zover het op dat moment relevant is. Ik wil hier niet naīef instappen, maar ik wil ook niet alle ins en outs over allemaal mogelijke complicaties en de bijbehorende statistieken. We bespraken eerst in het algemeen wat er precies in de ok gebeurt, wat er vlak na de geboorte gebeurt, wie er dan waar is, en hoe de nicu eruit ziet, en welke behandeling ze dan waarschijnlijk krijgt en ook hoe, dus infuus etc. Ze vertelde ook dat baby's vaak al met 32 weken naar een niet-academisch ziekenhuis mogen. Nou ja, ik vond het al met al echt een prettig en ook geruststellend gesprek! Ook weet ik nu iets meer over de groeivertraging. Het is wel zo dat de meis wat fijner en kleiner blijft, maar ze is qua ontwikkeling gewoon haar echte leeftijd, dat is nu in de baarmoeder ook zo. Het is nu vooral dat ze weinig tot geen reserves heeft omdat die allemaal in haar hersenen en organen zitten. Ze zal dus als ze geboren is meer moeite hebben met aankomen en haar voeding (mijn melk sws via de sonde) wordt daar ook op afgestemd. Ik ben even vergeten of daar dan nog wat bij komt, ik geloof nog een infuus.

Maar ik ga met een iets positiever gevoel wel de nacht in.
pi_176351472
Aventura wat een zorgen zo! Maar wel fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad!

Minilot zet em op! :%

Malteser ik hoop op heel gauw een granny voor je! Hmm klinkt best goed ;)

Wil je ook misschien meisje achter mijn naam zetten?
pi_176351510
Fijn dat het een duidelijk gesprek was Aventura. :*
pi_176351685
Malteser na je bevalling kom ik je alle geitenkaas salades en appels brengen die ik kan vinden O+

Minilot je houdt het spannend! En inderdaad toch een 8 januari baby? O+

Aventura wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Blijft zorgwekkend natuurlijk maar toch. :*

Zeg die glazen bol, kan ik die niet even lenen? Benieuwd wat die echo voor mij in petto heeft.
Schrale troost, bij G postte ik op bijna op bijna dezelfde termijn over bloedverlies en dat ik uit ging van een negatieve echo. Ik ga gewoon voor een herhaling :')

Mag ik trouwens fok sterretjes achter mijn naam? Baby 2 is ook echt een fokbaby :+
  zondag 7 januari 2018 @ 19:53:40 #22
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176351699
Fijn dat je een goed gesprek had, Aventura.
De onzekerheid hoe het allemaal precies gaat lopen maakt dat het natuurlijk erg spannend blijft voelen, dan is zo'n prettig en verhelderend gesprek wel zo fijn.

Ik duim met iedereen mee dat jullie meisje nog minimaal 2 weken kan blijven groeien in je buik :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176352033
Jeetje Aventura, wat een zorgen voor jullie dat je nu opgenomen bent en je kleine meisje al bijna dreigt te komen. :* Fijn dat je door het goede gesprek nu opgeluchter de nacht in kan. Ik denk aan je, sterkte.

Malteser wat moet het zwaar zijn voor je, gewoon niets kunnen eten en dan over eten lezen, ik hoop zo dat je spoedig weer (bijna) alles kan eten.

Minilot ben benieuwd of het al snel doorzet naar het echte werk, wel een gave datum morgen en dan helemaal in combinatie met de naam.

Datum vierling dames, vandaag 24 weken!
pi_176353008
Ik ben de laatste dagen niet heel actief geweest hier en ook niet heel goed bijgelezen maar wilde mini even succes wensen O+

En Aventura, fijn van het goede gesprek!

Malteser, hoe gaat het inmiddels met de sonde? Las laatst iets over dat je de kleine hapjes yoghurt die eerst wel gingen ook niet meer binnen kon houden? Sorry als ik eroverheen gelezen heb.

DND een meisje! Wat leuk :D

Daarnaast weet ik niet meer zeker of ik de nieuwe aanwas heb verwelkomt, dus bij deze: welkom! Ik duim voor plakkers en knippertjes!

Ik ben vandaag precies 22 weken, zo gek idee nog steeds om over de helft te zijn!
pi_176353211
Inmiddels over naar eens per kwartier en tijdens wee niet geheel aanspreekbaar. Maar nog altijd vooral fascinerend en op de één of andere manier ook echt fijn, qua gevoel. :) Het doet wel zeer, maar het voelt ook verdraaid nuttig! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 januari 2018 @ 20:46:48 #26
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_176353242
Mini jouw mindset O+

Een hele mooie bevalling en geboorte in het verschiet!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_176353276
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:45 schreef minilot het volgende:
Inmiddels over naar eens per kwartier en tijdens wee niet geheel aanspreekbaar. Maar nog altijd vooral fascinerend en op de één of andere manier ook echt fijn, qua gevoel. :) Het doet wel zeer, maar het voelt ook verdraaid nuttig! *O*
Door jouw beschrijvingen ga ik bijna uitkijken naar de weeën en het hele bevallen :D

Bijna :')
pi_176353381
Vorderingen! *O* :%
pi_176353398
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:45 schreef minilot het volgende:
Inmiddels over naar eens per kwartier en tijdens wee niet geheel aanspreekbaar. Maar nog altijd vooral fascinerend en op de één of andere manier ook echt fijn, qua gevoel. :) Het doet wel zeer, maar het voelt ook verdraaid nuttig! *O*
Goed bezig! Lekker ontspannen en zo mogelijk dutten, je zal je energie vannacht nog nodig hebben ;) Zet hem op!
  zondag 7 januari 2018 @ 20:53:05 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176353403
:%
pi_176353433
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:48 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Door jouw beschrijvingen ga ik bijna uitkijken naar de weeën en het hele bevallen :D

Bijna :')
_O- Nope!

Succes mini, het kan iedere kant op gaan. :D

Geboorteplan is trouwens af. Denk ik. :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_176353497
Aaahhh live bevalling! O+ Zet 'm op minilot! Een hele mooie ontmoeting gewenst! O+
  zondag 7 januari 2018 @ 20:58:41 #33
409579 LuDann
All the way
pi_176353548
Aventura, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en er nu wat positiever instaat. Het is allemaal nogal wat, echt een rollercoaster zo. Hopelijk kan ze voorlopig nog even blijven zitten, de termijn die je nu bent is gelukkig al een heel stuk gunstiger dan 26 weken dus die is in de pocket.

Mini, klinkt als vorderingen ja! En herkenbaar hoor, ik vond de weeën bij mijn eerste ook goed te doen. Kwam uiteindelijk met 7 cm ontsluiting in het ziekenhuis aan (had eigenlijk iets eerder gemoeten aangezien ik medisch was) maar het voelde niet zo dringend zeg maar. :P Uiteindelijk vond ik de uitputting op het laatst veel heftiger dan de pijn, het viel mij in dat opzicht allemaal mee.
pi_176353655
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:45 schreef minilot het volgende:
Inmiddels over naar eens per kwartier en tijdens wee niet geheel aanspreekbaar. Maar nog altijd vooral fascinerend en op de één of andere manier ook echt fijn, qua gevoel. :) Het doet wel zeer, maar het voelt ook verdraaid nuttig! *O*
Wraaaaah! Vanaf wanneer worden de hulptroopers er bii geroepen?

Go mini *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176353693
quote:
17s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:46 schreef Kimpossible het volgende:
Mini jouw mindset O+
Mwah, of gewoon geluk hebbend tot nu toe. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_176354237
Livebevalling! *O*
pi_176354309
Fijne bevalling en ontmoeting mini O+
♥ J & S
pi_176354314
Hup Mini!

Aventura, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Ik hoop dat baby zo lang mogelijk blijft zitten!
pi_176354448
Malteser, ik vind jou toch zo sterk O+ Het is zoals het is, maar het is niet niks :*

Fijn van het goede gesprek Aventura. Het blijft een rotsituatie, maar je bent in ieder geval goed voorbereid.

Ik duim voor je Cassandra! Wanneer mag je voor een echo?

Zet hem op minilot! :%
pi_176354452
Wat fijn van het gesprek Aventura!

Klinkt goed mini! Ik ervaarde de eerste uren ook nog wel zo. Werd nog wel wat minder uiteindelijk :') maar he, dan heb je ook wat.
pi_176354673
Fijne ontmoeting gewenst mini! O+
Hier waren de weeen destijds ook goed te doen, toen ze echt niet meer te doen waren mocht ik gaan persen. Zet hem op! :%
pi_176354727
Go minilot!!! :% *O* w/

VitaBella, ik ben morgen 23 wkn en verdraaaid daar zeg je me wat! Over de helft! Potdikke het wordt steeds werkelijker zo. :7

Malteser ik gun je de allergrootste eetsessie die er maar bestaat :*

Aventura wat moet het ergens geruststellend zijn, dat gesprek. En je hebt weer een dag in de pocket. :*

Sethiwe hoe is het met jou en je dame?

Sillie hoe is de misselijkheid/het overgeven? Vooral je verhaal goed aandikken mocht het nu iets beter gaan. De huisarts wilde mij geen medicijnen/emafasene geven omdat ik “alleen” misselijk was en niet overgaf. God damn it ik snap het ergens wel maar die allesoverheersende misselijkheid was ook niet tof ofzo. Ik wilde gewoon kunnen functioneren. Gelukkig kreeg ik wat aangeboden van een lieve Fokker hier & deed het ziekenhuis niet moeilijk. De medicijnen hielpen overigens niet bij mij. }:| (en nu voelt dit heel raar tegenover Malteser, maar je snapt me hopelijk :* heb destijds veel aan je gedacht)

Cassandra wanneer heb je je echo?

Morgen de eerste cursusavond hypnobirthing. Ik ben razend benieuwd. Man iets minder. :+ Die denkt volgens mij bij wijze van spreken dat we daar wierook gaan zitten branden ofzo _O-
Dit, dat, alles.
pi_176355068
Aaaaaah Mini zet 'm op! Voor je het weet ligt er een klein mannetje op je borst :% *O*
pi_176355170
Go Mini :% :%! Op naar je palindroombaby!
  zondag 7 januari 2018 @ 22:18:29 #45
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176355680
Go mini! :%

Ik vond alleen de laatste cm's (denk ik, vk was er in beide gevallen pas bij volledige ontsluiting) heftig, maar dan ben je er (als het goed is) bijna O+ *O*

Benieuwd hoe jij het gaat ervaren :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Sylver_ op 07-01-2018 22:27:01 ]
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176356375
Aventura fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Jij had toch ook vieze ziekenhuismaaltijden. Zijn er geen bezorgservies die in het ziekenhuis bezorgen 😋

Knuffel voor Malteser:*

Minilot ik wens jullie een hele fijne ontmoeting straks. :% :%
pi_176356444
Even iets anders tussendoor: is benauwdheid een bekend kwaaltje? Kan het me niet echt herinneren van de vorige zwangerschappen. Dacht eerst dat het samenhing met verkoudheid maar die is over en de benauwdheid is er nog.
pi_176356452
Krap zeven minuten ertussen nu, gemiddeld! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 januari 2018 @ 22:56:00 #49
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176356514
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:52 schreef minilot het volgende:
Krap zeven minuten ertussen nu, gemiddeld! *O*
Spannend! *O*

Vk wel gebeld inmiddels toch?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 7 januari 2018 @ 22:57:13 #50
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176356538
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:52 schreef Songeur het volgende:
Even iets anders tussendoor: is benauwdheid een bekend kwaaltje? Kan het me niet echt herinneren van de vorige zwangerschappen. Dacht eerst dat het samenhing met verkoudheid maar die is over en de benauwdheid is er nog.
Ik had het in het eerste en het derde trimester.
Of nahja, benauwd.. Meer kortademigheid denk ik?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176356559
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:56 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Spannend! *O*

Vk wel gebeld inmiddels toch?
Nope, pas indien een uur lang met vijf minuten ertussen. Of gebroken vliezen. Heb ik allebei nog niet :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 januari 2018 @ 22:59:27 #52
409579 LuDann
All the way
pi_176356590
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:52 schreef Songeur het volgende:
Even iets anders tussendoor: is benauwdheid een bekend kwaaltje? Kan het me niet echt herinneren van de vorige zwangerschappen. Dacht eerst dat het samenhing met verkoudheid maar die is over en de benauwdheid is er nog.
Hier wel in elk geval. Ik piep er soms zelfs van en het is de reden dat ik gestopt ben met sporten op het moment. Ging er bijna door van mijn stokje en voelde me erg ellendig ervan. Als ik teveel gegeten heb is het helemaal erg, dan voelt het alsof mijn longen echt in de verdrukking komen.

Wel wel lief is: ik zei gisteren tegen ons peutertje dat ik benauwd was en toen kwam ze met haar puffer aanzetten. 'Jij beetje 'nauwd mama, even puffer doen?' O+
pi_176356671
Hier ook wel erg kortademig van zwangerschap geworden. Ben ook maar één meter achtenvijftig hoog, dus kind zat mijn longinhoud al rap in de weg. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 januari 2018 @ 23:15:34 #54
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176356963
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope, pas indien een uur lang met vijf minuten ertussen. Of gebroken vliezen. Heb ik allebei nog niet :)
Daar was ik ook op aan het wachten.. :+

Maar bij jou zit er wel een mooie opbouw en regelmaat al in zo te lezen :Y

Tof zeg, zo'n live bevalling 😁
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176356987
Succes minilot!
pi_176357013
Net voor het eerst vijf minuten ertussen. Woei! Progressie! Staand (en ergens tegenaan leunend) voelt wel het meest prettig bij de weeën, tot nu toe. Vliezen nog steeds heel, zijn ze van canvas ofzo? :7

Ik heb mijn lief een half uurtje geleden maar even naar bed gestuurd. Die had slaap en ik maak 'm straks wel wakker als het nodig is. Fijn dat -ie bepaald geen stresskip blijkt. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_176357050
Mini ...live...you go girl !
  zondag 7 januari 2018 @ 23:19:53 #58
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_176357068
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:03 schreef minilot het volgende:
Hier ook wel erg kortademig van zwangerschap geworden. Ben ook maar één meter achtenvijftig hoog, dus kind zat mijn longinhoud al rap in de weg. :Y
Huphup Mini! Zet m op! Ik dacht pas als derde CULler 8/1 dus ik sluit achteraan in de rij ;)
Kwak
pi_176357095
Succes Minilot. :%
  zondag 7 januari 2018 @ 23:22:42 #60
409579 LuDann
All the way
pi_176357111
Oei spannend, mini! Zet hem op!
pi_176357135
Zelf ook nog beetje slapen gaat je vast niet lukken mini? Volgens mij is t helemaal niet gek dat je vliezen nog intact zijn hoor.. Tof dat je ons updates geeft O+

Thnx voor de reacties op de benauwdheid/kortademigheid. Ik vind t onprettig. Erger als ik lig ook of inderdaad veel gegeten heb of maagzuur heb. Ik ga wel lezen, afleiding enzo.

Oh en Lu dat is toch te lief van jullie peutertje. Smelt O+
pi_176357159
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:17 schreef minilot het volgende:
Net voor het eerst vijf minuten ertussen. Woei! Progressie! Staand (en ergens tegenaan leunend) voelt wel het meest prettig bij de weeën, tot nu toe. Vliezen nog steeds heel, zijn ze van canvas ofzo? :7

Ik heb mijn lief een half uurtje geleden maar even naar bed gestuurd. Die had slaap en ik maak 'm straks wel wakker als het nodig is. Fijn dat -ie bepaald geen stresskip blijkt. O+
Jeej! *O*
Succes komende nacht. Persoonlijk vond ik op handen en knieën zitten ook heel prettig om weeën op te vangen toen ze heftiger werden.
Komt helemaal goed bij jullie!
pi_176357272
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:23 schreef Songeur het volgende:
Zelf ook nog beetje slapen gaat je vast niet lukken mini? Volgens mij is t helemaal niet gek dat je vliezen nog intact zijn hoor.. Tof dat je ons updates geeft O+
Hehe, nee, de weeën zijn wel zo stevig en frequent dat ik daar niet bij kan slapen! :)
Let me see you stripped down to the bone
  Licht Ontvlambaar zondag 7 januari 2018 @ 23:49:34 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_176357665
Oeh, een F5-nacht! Succes Mini :%
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_176357840
Yay! Favo verloskundige heeft dienst. *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_176357981
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:57 schreef minilot het volgende:
Yay! Favo verloskundige heeft dienst. *O*
Haha tof! Wanneer komt ze langs?
pi_176358187
Mini je bent wel een bofbips hoor :Y Zelfs je favo vk heeft dienst *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 8 januari 2018 @ 00:28:28 #68
269689 crew  Viv
pi_176358385
Ik zie op mobiel geen tvp knop. Dan maar even zo :W
#teamminilot
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176358637
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:06 schreef Songeur het volgende:

[..]

Haha tof! Wanneer komt ze langs?
Ze is net weg. Wel één hele centimeter ontsluiting. 8-)

Morgenochtend weer verder kijken ^O^ Ik kruip ondertussen in bed :W Indien nieuws dan laat ik het weten!
Let me see you stripped down to the bone
pi_176358649
Nou, dan ga ik ook maar.

Hopelijk kun je slapen. :Z
pi_176358867
Minilot hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen :Z

Ik zat net me zoon eten te geven en dacht laat ik even kijken hoe het met Minilot is 😀 Hoop dat er tijdens het slapen wat centimeters bij zijn gekomen.
  maandag 8 januari 2018 @ 05:27:50 #73
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_176358900
Hier ook voedertijd voor zoon, dus kwam ook even kijken bij mini! Go mini! *O*
Wat klink je relaxed, ben benieuwd of je je nu nog steeds zo voelt :+ ;)

:% :% :%
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 8 januari 2018 @ 06:08:02 #74
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176359022
Oeh, benieuwd hoe het met Mini is :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176359044
Alleen hazenslaapjes tussen de weeën kunnen doen: weeën intussen wel flink heftiger, langer en pijnlijker. Duimen dat het ook echt wat doet! :+

Vannacht afgesproken om rond 09:00 weer met de verloskundige te bellen om te horen hoe het dan gaat.
:O

Lief ligt intussen lekker door te snurken in bed, ik ben maar naar beneden gegaan omdat lopend de weeën opvangen het fijnst is en dan maak ik 'm daarmee in elk geval niet steeds wakker :)

Vliezen nog altijd intact!
Let me see you stripped down to the bone
pi_176359081
Oeh, spannend Mini! Hoop dat je er flink wat cm’s bij hebt gekregen!
pi_176359089
Mini, wat klink je heerlijk! Hou die mindset vast, dat helpt zoveel. Ik wens je een fijne bevalling. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 8 januari 2018 @ 06:35:59 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176359093
Minicheck!

Zet'm op!
  maandag 8 januari 2018 @ 06:40:03 #79
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_176359100
Spannend mini! :%
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_176359110
Mini :% Succes en een prachtige ontmoeting toegewenst!
pi_176359226
Zet hem op Minilot! :% Je klinkt echt heel relaxed in ieder geval.
pi_176359274
Ik droomde vannacht dat ik samen met SQ en twee ruziëende verloskundigezussen de bevalling van mini deed. In een Hema-hotelkamer :D en tussendoor at ze steeds sinaasappels. :')

Zet 'm op mini! :%
pi_176359292
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:34 schreef Mabawa. het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik samen met SQ en twee ruziëende verloskundigezussen de bevalling van mini deed. In een Hema-hotelkamer :D en tussendoor at ze steeds sinaasappels. :')

Zet 'm op mini! :%
_O-
pi_176359315
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:34 schreef Mabawa. het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik samen met SQ en twee ruziëende verloskundigezussen de bevalling van mini deed. In een Hema-hotelkamer :D en tussendoor at ze steeds sinaasappels. :')

Zet 'm op mini! :%
Wtf _O- :D

Succes miniiii, kom maar op met ieniemini O+
Protčge moi de mes désirs.
  maandag 8 januari 2018 @ 07:45:33 #85
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176359332
Hopelijk doen ze wat, Mini!

Heb je vandaag dan ook je favoriete vk?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176359793
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:19 schreef kazy het volgende:
Zet hem op Minilot! :% Je klinkt echt heel relaxed in ieder geval.
Hahaha, over creatief dromen gesproken _O-

Succes Mini!
pi_176359820
Hopelijk zet het snel goed door mini! Succes!

En mabawa, wat een hilarische droom :D

En mijn duimen draaien voor avontura, dat jullie meisje sowieso tot week 32 blijft zitten en hopelijk nog wat langer :*
pi_176359912
Go go go go Mini
pi_176360836
Mini! *O* *O* *O*
pi_176360915
Go to the light mini van Mini! Op zoek naar de uitgang! *O*
Mini, zet hem op! :%
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 8 januari 2018 @ 10:21:47 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176360930
Ja Mini, hoe is het inmiddels? *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176361191
Nou! Kind heeft geen haast hoor. :7
Weeën heel heftig tot een uur of acht vanmorgen en toen ineens terug naar eens per half uur en minder heftig, dus ik heb daartussenin net eindelijk brokken van een half uur kunnen slapen ^O^ Nu is het weer flink in frequentie aan het toenemen.
Ik had om 13:30 sowieso al een reguliere overtijdscheck in het ziekenhuis staan (half uur hartfilmpje baby en controle vruchtwatergehalte) dus dat wachten we op verzoek van de verloskundige zo maar even af. Baby schopt nog vrolijk voort dus zal wel snor zitten, vermoedt ze. :) Na ziekenhuischeck gaan we weer kijken hoeveel ontsluiting er intussen is. *O*

Kan best eens niet vandaag worden. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_176361262
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:34 schreef Mabawa. het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik samen met SQ en twee ruziëende verloskundigezussen de bevalling van mini deed. In een Hema-hotelkamer :D en tussendoor at ze steeds sinaasappels. :')

Zet 'm op mini! :%
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_176361367
Braaf lijf! *O* Mij vanmorgen even een paar uur slaap gunnen, en nu kakelvers weer op elke zes minuten een doenbare wee.
Let me see you stripped down to the bone
pi_176361386
Zet hem op mini!
  maandag 8 januari 2018 @ 11:00:53 #96
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_176361524
Mini *O* :%
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 8 januari 2018 @ 11:11:36 #97
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_176361713
Tussen m'n afspraken door aan het checken op updates. Spannend, mini! Fijn dat je even hebt kunnen slapen.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:18:29 #98
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176361844
Wel lief van je lijf Mini :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176361877
Spannend mini, zet 'm op! :% *O*
pi_176361968
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:51 schreef minilot het volgende:
Braaf lijf! *O* Mij vanmorgen even een paar uur slaap gunnen, en nu kakelvers weer op elke zes minuten een doenbare wee.
Echt een droombevalling, haha. Hopelijk zet het zo door. *O*
Protčge moi de mes désirs.
pi_176362080
Live bevalling O+ *O*

Goede droom Mawaba :D
Dit, dat, alles.
pi_176362369
Whoop whoop, mini-Minilot, kom maar eens gauw buiten die buik spieken wat er allemaal nog meer voor moois is!
pi_176362377
Die paar uur slaap is wel even goud waard, zeg. :D
pi_176362540
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:46 schreef vencodark het volgende:
Die paar uur slaap is wel even goud waard, zeg. :D
Zeker! Weeën zijn intussen weer op het punt dat ik af en toe een erg lelijk woord zeg, maar dat is veel beter te doen als je niet tegelijk denkt: 'oh lieve help, kon ik maar even slapen', zoals vannacht. Al met al lijkt het erop dat het allemaal wel een poosje gaat duren, maar ik vind het nog altijd erg boeiend allemaal. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_176362586
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeker! Weeën zijn intussen weer op het punt dat ik af en toe een erg lelijk woord zeg, maar dat is veel beter te doen als je niet tegelijk denkt: 'oh lieve help, kon ik maar even slapen', zoals vannacht. Al met al lijkt het erop dat het allemaal wel een poosje gaat duren, maar ik vind het nog altijd erg boeiend allemaal. :)
Ik zou die afspraak in het ziekenhuis lekker afzeggen, dat gaat niks meer opleveren.
pi_176362602
Go minilot *O* :%
pi_176362611
GoGo Mini! Fijn van die paar uur slaap trouwens! *O* *O*
  maandag 8 januari 2018 @ 12:02:12 #108
409579 LuDann
All the way
pi_176362682
Ik zou ook die afspraak afzeggen Mini! Is toch helemaal niet fijn, nog in de auto moeten met weeën? En als je uit je comfort zone bent kunnen die weeën best weer eens gaan afnemen. Als je thuis wilt bevallen zou ik daar lekker blijven nu.
pi_176362976
Ben druk aan de gang maar schrik steeds op... oh even mini checken! Hup meid! :% :% :% *O*
  maandag 8 januari 2018 @ 12:32:31 #110
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176363109
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:02 schreef LuDann het volgende:
Ik zou ook die afspraak afzeggen Mini! Is toch helemaal niet fijn, nog in de auto moeten met weeën? En als je uit je comfort zone bent kunnen die weeën best weer eens gaan afnemen. Als je thuis wilt bevallen zou ik daar lekker blijven nu.
Dit :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176363927
O, ik vond buiten even een frisse neus wel oké. Ziekenhuis is dichtbij, we zijn er al. :) Geen groot bezwaar verder hoor. Als ze me om iets onzinnigs willen houden trek ik een lange neus en ga ik lekker naar huis. :7 Verder geen bezwaar tegen hartslag- en vruchtwatercheck op 41 weken, ik vond alleen vorige week 40+4 wat al te gortig.
En ach, zie ik zo de verlosafdeling alvast eventjes, voor je-weet-maar-nooit. No worries!
Let me see you stripped down to the bone
pi_176364700
Tik tok tik tok tik tok.. Babyhartslagje. O+
Wel matig strak, zo'n band om je buik! Naja, hebben we dat ook weer eens meegemaakt. Weeën lijken van schrik wel even gepauzeerd, zoals LuDann al opperde. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_176365208
Minilot, wat spannend *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 8 januari 2018 @ 14:23:10 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176365348
Hopelijk komen ze straks weer in volle kracht terug als je weer lekker thuis bent! Succes!

En tussen het live-bevalling-lurken door toch ook nog even deze:

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef Aventura het volgende:
*verhaal*
Ik kreeg al steeds half en half dingen mee, maar kon het teruglurkend allemaal net niet vinden. Maar jemig hey, jullie krijgen het echt niet zomaar kado hč! -O-
Sterkte joh! Ik duim dat ze nog zo lang mogelijk mag blijven zitten. :*
***
pi_176366470
Klaar met overtijd-check in ziekenhuis! Hartfilmpje perfect, enthousiaste, stabiele hartslag. Nog ruim voldoende vruchtwater. Koter lag blijmoedig met kontje te schudden op de echo. O+

Mijn bloeddruk is goed, zelfs wat lager dan de vorige keer en we zijn inmiddels op een ruime 2 cm ontsluiting en, in tegenstelling tot vannacht, een helemaal verweekte baarmoedermond.

Recht zo die gaat dus! Op naar huis. *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_176366555
Oh, en interne onderzoeken: ik dig ze toch echt wel. Die vingers erin zijn tot dusver allesbehalve oncomfortabel :9 O+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 januari 2018 @ 15:14:11 #117
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176366756
Geniet er maar lekker van mini! _O-
Je klinkt zo heerlijk zen en zelfverzekerd! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176366797
Nou ja, zeer doen de weeën wel hoor. Hypnobirthing-boek-gelezen ten spijt :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_176366843
Wat klink je ondanks de weeën pijn relaxt :%
  maandag 8 januari 2018 @ 15:25:44 #120
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176367019
Op naar de 10 cm :)
*O* *O* --> aanmoedigingsjompels
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176367027
Je bent zelf een helemaal verweekte baarmoedermond!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 8 januari 2018 @ 15:45:42 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176367513
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk komen ze straks weer in volle kracht terug als je weer lekker thuis bent! Succes!

En tussen het live-bevalling-lurken door toch ook nog even deze:

[..]

Ik kreeg al steeds half en half dingen mee, maar kon het teruglurkend allemaal net niet vinden. Maar jemig hey, jullie krijgen het echt niet zomaar kado hč! -O-
Sterkte joh! Ik duim dat ze nog zo lang mogelijk mag blijven zitten. :*
Dankje :)

Mini. Ik denk dat jij de enige bevallende vrouw ter wereld bent die begint over een prettig aanvoelend inwendig onderzoek. Love it! En nu weer verder puffen!
  maandag 8 januari 2018 @ 16:01:21 #123
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176367970
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:05 schreef minilot het volgende:
Oh, en interne onderzoeken: ik dig ze toch echt wel. Die vingers erin zijn tot dusver allesbehalve oncomfortabel :9 O+
Vandaag ook je favoriete vk? O-)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176368329
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:01 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Vandaag ook je favoriete vk? O-)
Was vanmiddag in het ziekenhuis bij dienstdoende verloskundige daar. Ook prima. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_176368459
Live bevalling _O_
Als ik zo zen ben als jou Mini dan doe ik het ook :D
  maandag 8 januari 2018 @ 16:42:40 #126
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_176369107
Oh wat hoop ik dat het mij ook lukt om zo zelfverzekerd/relaxt te blijven als ik zelf moet bevallen :D.
pi_176369645
Nou.. Ik weet momenteel anders even niet hoe ik moet staan/zitten/liggen. Alles is knap oncomfortabel :+
Maar de stemming zit er nog steeds goed in! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_176369682
* Vanyel stampvoet
Mejuffrouw. De CULSC voelt zich gepasseerd!
* Vanyel stampvoet

[ Bericht 30% gewijzigd door Vanyel op 08-01-2018 17:12:18 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176369715
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:06 schreef Vanyel het volgende:
*stampvoet*
Mejuffrouw. De CULSC voelt zich gepasseerd!
*stampvoet*
_O- O+ *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176369969
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:05 schreef minilot het volgende:
Oh, en interne onderzoeken: ik dig ze toch echt wel. Die vingers erin zijn tot dusver allesbehalve oncomfortabel :9 O+
:D Prachtige instelling heb je :) Veel succes!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_176370266
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:06 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel stampvoet
Mejuffrouw. De CULSC voelt zich gepasseerd!
* Vanyel stampvoet
Dat dus _O_ _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_176370325
Die arme mini, al die internetverplichtingn!
pi_176370777
Dubbelposten dan maar. :)
Verloskundige gebeld. Volgens mij gaat het hard. Eens zien of dat echt zo is.
Let me see you stripped down to the bone
pi_176370792
Dat wordt denk ik nog net 8-1 mini!
pi_176370833
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:04 schreef silliegirl het volgende:
Dat wordt denk ik nog net 8-1 mini!
*O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176371797
Dat je nog actief hier mee kan posten, als je niet weet hoe je moet liggen, zitten, staan! _O_
  maandag 8 januari 2018 @ 19:06:17 #137
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_176371999
Oeh
Misschien wordt het wel 20.02 uur.
Of 21.12. *O* :%

En inderdaad, dat je nog mee kan posten :X :o
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 8 januari 2018 @ 19:16:21 #138
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176372242
Benieuwd of het nog 8-1 wordt of toch 9-1 :)

Zet 'm op Mini! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176372266
Jahaaaa mini! *lurker hier
Succes!!! :% :% :% *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_176372433
Spannend dit *O*

Ik heb volgens mij mijn eerste echte zwangerschapssymptoom: pijn aan mijn borsten *O*
Verder nog nergens last van. Van de moeheid denk ik nog dat ik dat mij inbeeld :')
pi_176372987
Zet em op Minilot! *O*

Verder duim ik dat de meis van Aventura nog een tijdje blijft zitten!
pi_176372988
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:03 schreef minilot het volgende:
Dubbelposten dan maar. :)
Verloskundige gebeld. Volgens mij gaat het hard. Eens zien of dat echt zo is.
Succes minilot.
pi_176373012
#team 08-01 *O*
pi_176373174
Jaah bevallinglurken :D

Go mini :% *O*
pi_176373209
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:03 schreef minilot het volgende:
Dubbelposten dan maar. :)
Verloskundige gebeld. Volgens mij gaat het hard. Eens zien of dat echt zo is.
Bijna twee uur geen update :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176373436
Mini, ik hoop dat jouw mini nu zo ongeveer geboren wordt! Erg leuk om zo mee te lezen. :D . Op een mooie ontmoeting. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_176373511
Denk dat ze nu hard aan het werk is :%
Goo mini *O*
pi_176373699
Oehh spannend mini!! *O*
pi_176373870
Mini!!! *O*
pi_176374014
Grmbl. Had om half zeven vanavondnog steeds nauwelijks meer dan twee centimeter ontsluiting, ondanks al een paar uur Heule Grote Weeën. Verloskundige om elf uur vanavond weer terug voor een nieuwe check. Lange adem nodig zo. :')
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 januari 2018 @ 20:36:31 #151
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176374242
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:28 schreef minilot het volgende:
Grmbl. Had om half zeven vanavondnog steeds nauwelijks meer dan twee centimeter ontsluiting, ondanks al een paar uur Heule Grote Weeën. Verloskundige om elf uur vanavond weer terug voor een nieuwe check. Lange adem nodig zo. :')
Potver! :(

Idd een lange adem nodig zo. Hopelijk doen ze snel wél iets :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 8 januari 2018 @ 20:39:52 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176374324
Nou moe.
pi_176374345
Anticlimax Mini! Zet hem oP!
  maandag 8 januari 2018 @ 20:54:22 #154
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176374687
Dat is wel balen denk ik. Is er nog iets dat je tegenhoudt? Denk je teveel aan ons of andere praktische zaken? Moet er nog wat gezegd of gedaan?

Succes, hou vol, je kan dit. :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176376220
Wat een tegenvaller Minilot, ik hoop zo dat je bij volgende controle een heleboel cm erbij hebt.
Hopelijk kun je je positiviteit vasthouden!
pi_176376614
Hou vol mini! Elke wee brengt je een stapje dichter bij je baby. De beginfase van een bevalling kan soms gewoon een lange adem vragen. Hou er vertrouwen in dat je lijf weet wat het moet doen. Hopelijk zet het straks goed door, en mocht het toch nog niet helemaal begonnen zijn, 2 pcm en een warme douche doen soms wonderen ;)

Ik duim voor een prachtige kennismaking met je kleintje! O+
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')