abonnement Unibet Coolblue
pi_176348712
Onlangs heb ik een stommiteit begaan en mijn primaire e-mailadres van mijn Google account gewijzigd van mijn Outlook adres naar een oud Gmail adres (wat ik juist wilde verwijderen/opheffen…).

Aangezien Google stelt dat het niet mogelijk is het primaire adres aan te passen wanneer het eenmaal een Gmail adres betreft, overweeg ik nu om alle accounts rigoureus te verwijderen en opnieuw te beginnen met een nieuw primair adres.
Dit gaat volgens mij echter ook niet zonder slag of stoot, het account is namelijk ook verbonden aan mijn Android telefoon (gevolgen voor apps etc.)

Is er hier iemand die bekend is met een truc om het primaire adres toch aangepast te krijgen, desnoods naar een ander Gmail adres?

Alvast bedankt!
pi_176369459
wat boeit t aan welk gmail account het hangt ook al is het een oud account? ik gebruik er 4 naast elkaar.
:]
pi_176378418
als je je accounts verwijderd ben je die permanent kwijt

je kan niet eff opnieuw dat adres aanvragen
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:44:47 #4
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176392995
Dit wil ik ook wel weten in verband met betaalde applicaties uit de playstore. Ik snap niet dat een android phone persé een gmail account nodig heeft.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 00:24:21 #5
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_176533712
Ik heb ooit per ongeluk een test@gmail.com adres toegevoegd aan mijn Google Account, waarbij het primaire adres een e-mailadres van eigen domein is. Ik kon het gmailadres daarna inderdaad niet verwijderen, maar volgens mij zie ik het nu alleen als ik heel diep in mijn accountinstellingen ga zoeken. Dus mijn echte e-mailadres van eigen domein staat overal als primair. Zou balen zijn als dat nu niet mogelijk is.... Moet wel zeggen dat ik niet weet of ik het gmailadres ook als primair had ingesteld. Denk het niet.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_176533727
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:44 schreef Sadcopter het volgende:
Dit wil ik ook wel weten in verband met betaalde applicaties uit de playstore. Ik snap niet dat een android phone persé een gmail account nodig heeft.
Jij snapt niet dat Google dat verplicht stelt?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 00:28:31 #7
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_176533751
https://support.google.com/plus/answer/1045580?hl=nl

Als je van je alternatieve e-mailadres het nieuwe primaire e-mailadres wilt maken, moet je eerst je alternatieve e-mailadres verwijderen uit het account.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  dinsdag 16 januari 2018 @ 00:38:02 #8
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_176533830
Overigens hangt aan je account heel veel historie en ik denk dat je pas nadat je dat verwijderd hebt en opnieuw begint erachter komt hoeveel dat is. Dus verwijderen zou ik niet doen. Zo lang er een e-mailadres aan hangt blijft het account zelf bestaan. Of dat nu het goede adres is of niet.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')